Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 December 2009 - 12:23

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Jepp nu väntar jag bara på 2 polare och sen är det fight-night för hela slanten

Postad 06 December 2009 - 23:04

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
TUF final galan var för egen del lite blandat, ömsom vin ömsom vatten...
En grej som inte avslöjar något om matcherna var att coacherna till TUF 11 blir Tito Ortiz och, håll i er nu, Chuck "The Iceman" Lidell...

Dvs det kommer att bli en Ortiz vs The Iceman 3, vi minns ju underhållningsvärdet i de två första matcherna :)

Postad 12 December 2009 - 00:23

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
UFC 107 närmar sig, kan det bli bättre med BJ Penn Mot Diego Sanchez i lättvikt och Kongo mot Mir i tungvikt!?
Längtar.

Postad 12 December 2009 - 01:18

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
BJ tar det, men han kommer att få jobba för det iallafall. Det sanchez saknar i talang tar han igen med sinnes-sjuk tro på sig själv.

Mir verkar försöka bulka på sig för att försöka tigga åt sig en till match mot Cock Chestnar. Tar han Kongo och ser grym ut och Cock tillfrisknar så kommer det bli intressant. Kongo har bra fart i standup'en och fin G'n'P så där blir det Kongovinst på KO eller Mirvinst på armbar i rond2. :D

Det jag mest ser fram emot är Clay Guida mot kenFlo. Clay Guida är en best och vad jag vet aldrig varit inblandad i en tråkig match. Kanske därför UFC ger honom mycke matcher, för han är en entertainer och ett vilddjur! Hoppas han tar en vinst, mest bara för att jag vill se mera matcher med Guida, vore trist om han blev petad av Matchmaker Silva.

Postad 12 December 2009 - 08:20

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tycker det känns som att sanchez tar Penn men jag har ju haft fel tidigare :D

2.85 i odds till Clay
Tycker jag känns taskigt högt..
Känns betydligt jämnare än så...Hoppas också Clay fixar det..
Alltid grymt bra matcher..

Mir tål jag inte,hoppas han blir knockad ..
Dock rätt osäker på hur matchen kommer att sluta

Postad 12 December 2009 - 12:23

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Penn är stensäker i min bok :P
Mir tror jag också på...

Överlåter åsikterna om övriga matcher till er andra, börjar jobba 13.00 och börjar få väl ont om tid..

Hoppas galan blir bra i alla fall, tycker det finns en klar potential för det :)

Postad 12 December 2009 - 14:37

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Jag tror även på Penn, men Sanchez verkar grymt taggad kan nog ge Penn en bra match.
Mir verkar ha gjort en del ändringar,ny boxningstränare + lite annat,även lagt på sig några kg muskler.

Redigerat av jonasprivate, 12 December 2009 - 14:37.

Postad 12 December 2009 - 22:55

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Jag tror även på Penn, men Sanchez verkar grymt taggad kan nog ge Penn en bra match.
Mir verkar ha gjort en del ändringar,ny boxningstränare + lite annat,även lagt på sig några kg muskler.

Sanchez är alltid grymt taggad o egot är som vanligt på topp...
Som alltid kommer han att hålla ett högt tempo, matchen igenom..
Sanchez tycks tro att BJ har kass kardio, precis som Florian och Sean Sherk gjorde inför sina matcher, och se hur det gick för dom :)
BJ är en enormt duktig fighter och så länge han har fokus på uppgiften och känner sig "hungrig" så är han svårslagen..
Sen tycker jag inte Diego har tillräckligt med krut i nävarna heller så det ska nog till något verkligt extra för att han ska lyckas slå ut BJ i alla fall..

Nä nu ska här sovas en stund, klockan är ställd på strax innan fyra, det jäkliga är att jag börjar jobba klockan 07.00 så jag lär missa slutet av galan...tur då att BJ redan avgjort långt tidigare :P

Redigerat av nickeskbg, 12 December 2009 - 22:56.

Postad 13 December 2009 - 01:30

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
Trevlig MMA-gala idag!

Tyvärr lite för många hemmasegrar, även om två stycken var lite otippade. 7 av 9 hemmasegrar ger lite fadd eftersmak i motståndsvalet. Men å andra sidan så var det ju som sagt två underdogs som vann..

5 av 9 kalkylerade hemmasegrar är ju helt ok :)

Kul att se de okända figtas lite MMA... Sen att en gammal sempai från karateklubben samt en bybo från byn min var med och vann gjorde ju inget heller :P

Postad 13 December 2009 - 04:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiits tiiiiiiiiiiiiiiiime :)

Penn vs Diego

Vilken uppvisning...Fasen den bästa match jag sett på länge..

Redigerat av moparman, 13 December 2009 - 06:47.

Postad 13 December 2009 - 13:59

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Ja det va va 2 bra matcher på olika vis, ni som missade måste genast ta och kolla.

Postad 13 December 2009 - 20:19

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hade tänkt lägga upp en läcker GIF men det verkar inte finnas nått sätt att göra det ?

Postad 13 December 2009 - 22:23

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Ja bägge huvudmatcherna var bra, jag missade tyvärr de sista fem minutrarna på Penn vs Sanchez då jag var tvungen springa iväg till jobbet men har kikat igenom matchen några gånger nu ikväll..

Undrar om någon utav killarna somnade med huvudvärk framåt natten :)

Postad 14 December 2009 - 02:28

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Här har ni en fin bild på Diego..
Han som hade mycket bättre Cardio..
Hans öde var att vinna mot Penn.
Hoho..Han snackar bra me crap,kanske inte nå mer :wacko:

Bifogad fil  20091212101658_sanchez.JPG   21.05K   2 Antal nerladdningar

Redigerat av moparman, 14 December 2009 - 02:30.

Postad 14 December 2009 - 17:57

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
He he, han lär inte vinna någon skönhetstävling direkt :wacko:

Postad 15 December 2009 - 10:17

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Vilken njutning jag kände när Mir put the lights out för Kongo.
Nu väntar vi väl alla på Mir vs. Lessnar 3. Förhoppningsvis vinner Mir även där så att Lessnar får fightas upp mot bältet igen. Både Mir och Lessnar är två personliga favoriter.

Postad 15 December 2009 - 11:08

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Riktigt grymt av Mir att backa upp sina ord :(

Postad 15 December 2009 - 11:50

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Vilken njutning jag kände när Mir put the lights out för Kongo.
Nu väntar vi väl alla på Mir vs. Lessnar 3. Förhoppningsvis vinner Mir även där så att Lessnar får fightas upp mot bältet igen. Både Mir och Lessnar är två personliga favoriter.

Jag blev tvärtom väldigt besviken på Kongo och matchen. Jag hade hoppats på mycket mer från honom.

Postad 15 December 2009 - 12:55

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Jag blev tvärtom väldigt besviken på Kongo och matchen. Jag hade hoppats på mycket mer från honom.

En lite längre match med lite mer fight hade såklart varit kul att se men jag hoppades så mycket på att Mir skulle vinna så jag blev överlycklig.

Postad 15 December 2009 - 18:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
tror nog även Kongo blev överaskad :-) hade självklart varit bättre med en längre match..hadde inte gjort nå om Kongo vunnit..Mir är ju en osympatisk och dryg person..nog för att en del säkert bara är show

Postad 15 December 2009 - 18:33

johane77
  • johane77
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
MMA Hell yeah!!!

Postad 15 December 2009 - 19:21

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Mir visade hur effektiv han är när han ett ordentligt tag om någon, är det någon som kan bryta av ben på någon så är det han...
Sen tycker jag han var visat både rätt dryga men också väldigt sympatiska sidor..Allt snack inför en match borde väl de flesta ta med både en och två nypor salt..
Vore han på allvar så dryg som det ibland kan verka som om han är är det nog föga troligt att han skulle ha ett bra team bakom sig, som hjälper till och stöttar mm...men det gäller nog de flesta, inte bara Mir..
Att gå matcher, fightas i ringen är så mkt mer än bara själva matchen, psykologin spelar även den en väldigt stor roll för vissa och jag kan tänka mig att det är där drygheten kan komma fram :)

Postad 15 December 2009 - 19:53

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm...Sett TUF där han är coach ?
Får verkligen inget bra intryck av han där heller

Postad 15 December 2009 - 20:09

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Men vad skall man säga om BJ penn? Känns som att han är ganska dominant i sin viktklass. Både Diego och KenFlo förra gången såg ut som Amatörer så fort de gick upp mot BJ. Jag gillar inte BJ, nånting med attityden, men I give credit where credit is due.. Snubben är överjävligt bra.

Postad 15 December 2009 - 20:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Penn är inte min favorit heller direkt..
Men de går inte att komma ifrån att han var grymt vass sist...
Dock så tycker jag att Diego gjorde en riktigt dålig match...

Tyckte inte att han verkade ha nån gameplan överhuvudtaget..

Vist var säkert början knäckande för Diego men jag tycker han borde ha provat nån annan strategi.

Men för Penn är de väl bara att gå¨upp till nästa viktklass...
Problemet där är väl GSP

Postad 15 December 2009 - 20:57

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Diego var helt galen på väg till buren och inne i den,aldrig sett någon mer galen innan match.
Det fick han käka upp med råge. :)
Penn har varit uppe och gått match mot GSP,det gick inte så bra så han gick ner igen och dominerar sin viktklass totalt.
Tror inte Mir kan vinna över Lessnar, tror faktiskt ingen kan ta lessnar.

Postad 15 December 2009 - 21:40

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Vi såg ju alla hur Mir hade tränat inför denna galan.
Och jag väntade nästan lite på att han skulle göra sin "Im back", dock hade det nog blivit lite fel intryck, då han "misslyckades" förra gången :). Men jag tror ialf på Mir och att han kommer kötta Lesnar nästa! det står ju trots allt 1-1!

Sen väntar vi ju såklart på Fedor som ska komma över också, tror han kan kötta Lesnar också!.

Postad 15 December 2009 - 23:52

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0
Jag gillar Mir men hade velat se en längre match mot Kongo. Dock verkar Mir väldigt duktig på att utnyttja misstag från motståndaren, imponerande effektivitet. Det är väl hans chans mot Lesnar också - annars var det ju rena slakten sist.

Förresten: hur kan man inte gilla BJ Penn? Han är ju helt makalöst bra.

Postad 16 December 2009 - 20:13

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Som sagt, tycker Mir blandar sin dryghet med sympatiska sidor, jag tycker absolut inte att han enbart var en drygnisse i TUF även om han stundtals visde rätt usla sidor..sen kan man ju bara spekulera i hur vinklat allt är i serien, vill man få någon att framstå på ett visst vis är det inga som helst problem få till det så, sen om man även visar klockrena drygnissefsoner i tid och otid så blir det ju som att själv handväskan av en gammal tant ;)

Tror även att de flesta fighters har vissa egenheter, förmodligen det som gör dom till dem de är..en del har fler positiva sidor än andra..

BJ är en av mina absoluta favoriter och jag tycker faktiskt att han har tonat ner sin attityd rätt rejält inför de sista fyra fem matcherna...Lite Trash talk är ju en del av uppladdningen för många..

Postad 20 December 2009 - 11:06

Unregistered13588716
  • Unregistered13588716
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
Kolla in detta webbaserade mma spelet. http://www.mmatycoon.com/index.php Jag registrerade mig igår så jag har inte hunnit göra så mycket. Men det verkar coolt ändå.

Postad 29 December 2009 - 22:36

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Nån härinne som vet vem Siyar är eller kanske känner honom? Själv bor han i Nederländerna.

Postad 31 December 2009 - 10:55

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Börjat med mmatycoon också..

Qwertan

Nått tips på vad man ska tänka på i början ?

UFC 108

Vad tror ni om matcherna?

Såg att silva ha 2,75 i odds :)

jag hade helt klart silva som vinnare...
konstigt han har så dåliga odds ?

Postad 31 December 2009 - 13:26

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag har Evans som knapp favorit, men matchen blir nog jämn. Tycker att Silva är den mer tekniska boxaren, Evans har mer vilda svingstilen. Evans borde få svårt mot en så teknisk standup-fighter. Oddset gör ju att jag hellre hade satsat på Thiago.

K-1 Dynamite går nu, så UFC får vänta. Tokoro går match mot Kim just nu, Tokoro höll på att vinna med en flygande triangel. Snart är det dags för matcher med Aoki, Hirota, Ichii, Overeem m.fl..

Minowa gick match mot Sokoudjou i Super Hulk-finalen. Intressant match, skall inte säga hur det gick.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 31 December 2009 - 13:29.

Postad 31 December 2009 - 15:42

Unregistered13588716
  • Unregistered13588716
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0

Qwertan

UFC 108

Jag är också i upplärningsstadiet men jag har hört att det första man ska göra efter man har gjort en gubbe är att byta gym samt att först och främst träna: cardio, weights och yoga. Sen kan man börja träna tillsammans med trännarna i gymmet.

Postad 31 December 2009 - 16:46

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Qwertan

UFC 108

Är ny i denna del av forumet. Överraskande kul att det finns intresse för MMA här.
Måste bara fråga vart du hittat 2.75 i odds på Silva? Silva är ju underdog i fighten, men jag tror han har stor chans i matchen, och måste nog sätta en slant om det är så bra odds.
/M

Postad 31 December 2009 - 17:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
välkommen hit :-) missar aldrig en UFC gala ellet Strikeforce...www.betsson.com

Postad 01 January 2010 - 08:42

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
UFC 108

Evans vs Silva, känns som en svårtippad match, Hoppas på Rashad (bara för at de flesta andra vill att Thiago ska vinna...tror jag :( )

Hazelett vs Daley, känns lite som om Paul Daley kan köra över Hazelett på liknande sätt som han gjorde mot Kampmann

Lauzon vs Stout, Lauzon vinner på submission

Dos Santos vs Yvel, tror Junior slår ut Gilbert rätt tidigt ;)

Kampmann vs Volkmann, hoppas vi får se en taggad Kampmann som submittar Volkmann..

Resten av matcherna har jag inga speciella åsikter om, hoppas bara på en sevärd gala... :D

Postad 01 January 2010 - 10:35

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

välkommen hit :-) missar aldrig en UFC gala ellet Strikeforce...www.betsson.com

Tack! Ska nog sätta en slant.

Postad 01 January 2010 - 14:41

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Det ska bli grymt kul att se Evans fightas mot Silva, det kommer bli en tung match, jag tror dock Evans kan ta hem detta om han passar sig för Silvas slägga.
En annan drömmatch hade ju varit Evans vs Rampage Jacksson efter bråket i Ultimate Fighter. :(

Postad 01 January 2010 - 15:56

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tror fasen ja ska ta med Gilbert...
Såg just Gilbert vs Rizzo å helsike vilken grym avslutning av Gilbert..

Verkar slå grymt hårt..

Inte dålig mot Semmy Schilt heller..Fast Semmy av någon konstig anledning valde att slåss med handflator :(

Postad 01 January 2010 - 17:41

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Matchen mot Semmy är uråldrig, Yvel hade inte klarat sig en rond mot dagens Semmy (det finns det ju ingen som gör i K1 heller). Men Yvel hör ju till dom bättre standup-fighterna i världen, problemet är ju att han är så förbannat dålig på marken. Imponerande att inte bli submittad av Josh Barnett förra året, men han blev ju nedtagen otroligt lätt. Om Dos Santos har lite markkunskap borde han kunna dominera Yvel. I och med att han tränar med Nogueiras så tror jag på poängvinst för Dos Santos.

Paul Daley vinner om han inte blir nedtagen på marken, han är ju grymt dålig där.

2009 års bästa submission på K1-dynamite galan igår, oerhört imponerande och ett riktigt otäckt avslut. Det är just den flytande jiujitsu-tekniken och hur motståndaren aldrig får en chans att ta sig ur greppet utan det blir bara värre och värre hela tiden. Aoki vs Hirota finns säkert på youtube. Riktigt otäckt och ganska dåligt uppförande av vinnaren efteråt.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 01 January 2010 - 17:42.

Postad 01 January 2010 - 19:51

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
En annan drömmatch hade ju varit Evans vs Rampage Jacksson efter bråket i Ultimate Fighter. :(
[/quote]
Den hade varit grym, verkligen synd att Rampage inte kommer köra mer, får hoppas på en comeback i framtiden.

Postad 01 January 2010 - 21:20

urume
  • urume
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0

Den hade varit grym, verkligen synd att Rampage inte kommer köra mer, får hoppas på en comeback i framtiden.

Vad jag har hört så har Rampage sagt att han vill köra en sista match, och det är mot Evans.

Postad 01 January 2010 - 22:54

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

2009 års bästa submission på K1-dynamite galan igår, oerhört imponerande och ett riktigt otäckt avslut. Det är just den flytande jiujitsu-tekniken och hur motståndaren aldrig får en chans att ta sig ur greppet utan det blir bara värre och värre hela tiden. Aoki vs Hirota finns säkert på youtube. Riktigt otäckt och ganska dåligt uppförande av vinnaren efteråt.

Ja imponerande var ordet...imponerande och osportsligt, tycker inte riktigt om sådant beteende efter match i vare sig ring eller octagon..

Postad 01 January 2010 - 23:26

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Vad jag har hört så har Rampage sagt att han vill köra en sista match, och det är mot Evans.

Jag håller tummarna för det!

Postad 02 January 2010 - 14:32

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Galan i japan var intressant, Minowa fick ju en early stoppage, men det är ju japan så det är ju inte så mycket att orda om. Overeem är ett monster och jag fattar inte att folk inte klappar ur när Aoki har en submission på dem, klart att nånting kommer att brytas om de inte ger sig! Det poppade otäckt när armen gick av... *plopp*

Mousasi var lika grym som vanligt och Hideo Tokoro fick en sistaminutersättare, nån tokig korean från specialstyrkorna som aldrig gav upp, bra fart i den matchen.

Masatos sista match, japans favoritfighter.

allt som allt så bjöds det på 7½ timma K-1 och MMA, mycket underhållande!

Ja imponerande var ordet...imponerande och osportsligt, tycker inte riktigt om sådant beteende efter match i vare sig ring eller octagon..

Jag uppfattade det som att Aoki var förbannad för att han inte klappade ur och att han blev tvungen att ha sönder hans arm för att vinna. han pekar inte finger, utan han håller upp pekfingret åt honom.

Postad 02 January 2010 - 19:21

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Galan i japan var intressant, Minowa fick ju en early stoppage, men det är ju japan så det är ju inte så mycket att orda om. Overeem är ett monster och jag fattar inte att folk inte klappar ur när Aoki har en submission på dem, klart att nånting kommer att brytas om de inte ger sig! Det poppade otäckt när armen gick av... *plopp*

Mousasi var lika grym som vanligt och Hideo Tokoro fick en sistaminutersättare, nån tokig korean från specialstyrkorna som aldrig gav upp, bra fart i den matchen.

Masatos sista match, japans favoritfighter.

allt som allt så bjöds det på 7½ timma K-1 och MMA, mycket underhållande!

Jag uppfattade det som att Aoki var förbannad för att han inte klappade ur och att han blev tvungen att ha sönder hans arm för att vinna. han pekar inte finger, utan han håller upp pekfingret åt honom.

Det verkar som om Aoki var rejält förbannad på Hirota, pga vissa saker Hirota sa om Aoki före matchen. Han gav faktiskt både Hirota och publiken långfingret efter matchen, pga hans kommentarer och att publiken ropade Hirotas namn när han höll på att slutföra submissionen. Hirota kunde inte klappa ut på slutet, när Aoki slutförde låset, pga att hans andra arm också var låst. Han kunde ju ropat till domaren att han ger sig, men annars kunde han inte gett upp.

Minowamans stopp var lite tidigt, men jag tror att domaren räddade Soku från onödigt stryk. I vilket fall som helst borde domaren ha väntat några sekunder. Manhoefs vinst mot Misaki var verkligen för tidigt stopp i vilket fall som helst.

Tokoro-matchen var grymt bra.

Här var lite kommentarer från Aoki efter matchen: 5oz

Skall bli skoj att se honom i Strikeforce och kanske UFC så småningom. Dana White måste ju bli vansinnig på Joe Rogan som gör så mycket reklam för en icke UFC-fighter.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 02 January 2010 - 19:22.

Postad 03 January 2010 - 06:28

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hmm...Ja vad ska man säga om Silva VS Rashad

Spoiler

Edit

UFC 108 tycker jag nog på det stora hela är den tråkigaste galan på väldigt länge

Redigerat av moparman, 03 January 2010 - 11:31.

Postad 03 January 2010 - 11:48

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Ja det var en rätt så tråkig gala.
Spoiler

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 03 January 2010 - 11:48.

Postad 03 January 2010 - 23:54

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Spoiler

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.