Modern Warfare 2
10726 svar till detta ämne
Postad 18 september 2009 - 09:42
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
;-)
Jag har inte börjat spela SP i killzone än :-)
Single Player i KZ är ett av de bästa single player SP-spel jag lirat. Att köra igenom det på Elit är riktigt kul, och svårt men inte idiotsvårt som veteran på cod där det spammas granater hela tiden och oäåndligt med FI. Här får man köra lite mer taktik.  Men eftersom jag kommer "ligga efter" redan från start när det gäller MW2 så blir det nog inget SP-spelande på bra länge för mig!
Kommer nog själv köra ingenom SP och plocka alla troféer först, kanske lira igenom coop online-missions med någon och sen ge mig på MP för hela slanten. 
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 september 2009 - 11:57.
Postad 18 september 2009 - 18:16
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Hahahaha! "Teabag", klockrent! Allt är inte guld som glimmar...när det gäller texturer på t ex väggar så slår nog KZ2 MW2! Källa
Postad 18 september 2009 - 18:21
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Jo MW2 kan nog inte mäta sig mot KZ2 när det gäller grafiken, effekter etc. Men MW rullar på i 60fps och det är ju alltid något.
Postad 18 september 2009 - 18:22
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jo MW2 kan nog inte mäta sig mot KZ2 när det gäller grafiken, effekter etc. Men MW rullar på i 60fps och det är ju alltid något. 
Det får duga i brist på annat!
Postad 18 september 2009 - 23:10
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1 040 inlägg
Jag saknar bilder från när någon kör med m16...
Enligt den här previewn så är m16 ersatt med FAMAS. Vet inte om personen fått det bekräftat av någon men det verkar inte bättre. The FAMAS is one of the three weapons available from the get-go, a French assault rifle that effectively replaces the M-16 from the last game. It fires three-round bursts, is very accurate and serves as an extremely versatile tool - so I expect most people will choose this as their early favourite.
Är det någon som har sett eller läst om m4:an är kvar?
Postad 18 september 2009 - 23:14
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2 805 inlägg
Postad 19 september 2009 - 08:32
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1 040 inlägg
Yes! Red dot och silencer på den
Postad 19 september 2009 - 11:54
robotlord
-
robotlord
-
Lärjunge
-
-
388 inlägg
Hahahaha! "Teabag", klockrent!
Allt är inte guld som glimmar...när det gäller texturer på t ex väggar så slår nog KZ2 MW2!

Källa
vem bryr sig om grafiken?? spel idag är så pass snygga att det inte spelar nån roll. Sålänge man kan urskilja spelare från texturerna så är jag nöjd och gubbarna springer på marken och har ett någorlunda naturligt rörelsemönster. Det är känslan och spel hållbarhet som är viktigt för mig. Självklart är det kul att vila ögonen på något snyggt men det är inte det viktigaste.
Postad 19 september 2009 - 12:39
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Undra när vi får se något från PS3-versionen, allt hittils har varit från 360 där MS har haft en massa spons på eventen.
Postad 19 september 2009 - 13:56
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
vem bryr sig om grafiken?? spel idag är så pass snygga att det inte spelar nån roll. Sålänge man kan urskilja spelare från texturerna så är jag nöjd och gubbarna springer på marken och har ett någorlunda naturligt rörelsemönster. Det är känslan och spel hållbarhet som är viktigt för mig. Självklart är det kul att vila ögonen på något snyggt men det är inte det viktigaste.
Håller med. Visst är det trevligt med bra grafik, men jag tycker att det är lite överdriven fokusering på just grafiken. Själv är jag nöjd om grafiken i Modern Warfare 2 är lika bra som den i COD4.
Postad 19 september 2009 - 16:08
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Calme, calme. Jag bryr mig om grafiken, många andra också tror jag. Men det är långt ifrån allt. Bland annat framerate ( se morlocks inlägg ) är nog viktigare tycker jag. Jag gjorde bara en jämförelse med KZ2 m a p detta, och där tycker jag KZ2 slår COD.
Postad 20 september 2009 - 14:36
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
ser mer och mer fram emot detta spel...
bort med martyrdom -> yes!
direct feedback på headshot -> yes!
pluss massor av andra roliga perks och achievements.
har några dagar ledigt direkt efter release:-)
Postad 20 september 2009 - 20:07
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Fanns ju feedback för headshots i MW1 också, ett pling/klonk-ljud när man headshottade.  Sen, tyvärr verkar det som martyrdom fortfarande finns kvar, tyckte det såg väldigt mycket ut som martyrdom på ett par ställen i videos som länkats tidigare... Video på Spec Ops COOP. http://www.youtube.c...AnOd4a1w&fmt=22Påminner starkt om duschrumsfighten från The Rock på Alcatraz.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 september 2009 - 20:10.
Postad 20 september 2009 - 20:22
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Fanns ju feedback för headshots i MW1 också, ett pling/klonk-ljud när man headshottade. Sen, tyvärr verkar det som martyrdom fortfarande finns kvar, tyckte det såg väldigt mycket ut som martyrdom på ett par ställen i videos som länkats tidigare...
Video på Spec Ops COOP. http://www.youtube.c...AnOd4a1w&fmt=22
Påminner starkt om duschrumsfighten från The Rock på Alcatraz.
10 granater till noobtuben? känns lite väl mycket de där ah kanske för att det var co-op
Redigerat av kerren, 20 september 2009 - 20:38.
Postad 20 september 2009 - 20:33
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Sen, tyvärr verkar det som martyrdom fortfarande finns kvar, tyckte det såg väldigt mycket ut som martyrdom på ett par ställen i videos som länkats tidigare...
Jupp, jag har också uppmärksammat i tidigare videos att en granatsymbol ibland ploppat upp när en fiende dött i närstrid, så martydom verkar finnas kvar. Video på Spec Ops COOP. http://www.youtube.c...AnOd4a1w&fmt=22
Påminner starkt om duschrumsfighten från The Rock på Alcatraz.
Håller med! Riktigt likt faktiskt. Inte mig emot, för det verkar vara en riktigt snyggt gjord bana. Är det den fjärde hittills som visats? Hoppas överlag på många MP-banor i MW2, så man inte tröttnar allt för fort.  Någon mer förresten som la märke till i videon ovan att man ser laserstrålarna från lasersikterna på vapnen? En cool detalj som ger mer realism och taktik i krigandet då man kanske kan avläsa om det står en campare med lasersikte bakom hörnet.
Postad 20 september 2009 - 20:36
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Håller med! Riktigt likt faktiskt. Inte mig emot, för det verkar vara en riktigt snyggt gjord bana. Är det den fjärde hittills som visats? Hoppas överlag på många MP-banor i MW2, så man inte tröttnar allt för fort. 
Någon mer förresten som la märke till i videon ovan att man ser laserstrålarna från lasersikterna på vapnen? En cool detalj som ger mer realism och taktik i krigandet då man kanske kan avläsa om det står en campare med lasersikte bakom hörnet.

Videon är från en form av single player, online coop för 2 spelare mot AI. Kan dock tänka mig att den där alcatraz-mapen kommer finnas med i multiplayer också.
Postad 20 september 2009 - 20:37
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1 569 inlägg
Morlock va före med 1 minut
Redigerat av stabbe, 20 september 2009 - 20:37.
Postad 20 september 2009 - 20:58
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Videon är från en form av single player, online coop för 2 spelare mot AI. Kan dock tänka mig att den där alcatraz-mapen kommer finnas med i multiplayer också.
Ahaaa, ok. Ja, hoppas det!
Postad 21 september 2009 - 08:04
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1 112 inlägg
Video på Spec Ops COOP. http://www.youtube.c...AnOd4a1w&fmt=22 Påminner starkt om duschrumsfighten från The Rock på Alcatraz.
Najs! Ser riktigt trevligt ut. Alcatraz scenen i The Rock är ju så brutal...
Postad 21 september 2009 - 21:16
Chris Ya
-
Chris Ya
-
Forumräv
-
-
665 inlägg
Najs! Ser riktigt trevligt ut. Alcatraz scenen i The Rock är ju så brutal...
Håller med. Diggar den skarpt! Ser riktigt grymmt ut iallafall och man längtar som f*n tills november nu
Postad 22 september 2009 - 07:22
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Sorry zombielovers! ( kerren, hippo, döden, kajoh, fler?! ) Ni kanske redan visst det men...det blir inget zombie mode till MW2! http://www.nowgamer....s-headed-to-mw2Däremot kommer allas vår älskade "Martyrdom" men i en annan form...dock oklar hur den kommer se ut. http://www.videogame...tly_in_mw2.html
Postad 22 september 2009 - 08:37
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Kan man önska sig en light-version av det här spelet? Jag vill ha förfining istället för bulk o bling. Vi har ju inte spelat MW2 än men den sammantagna känslan är att fokus legat på att få in en jevla massa nya grejer. Jag hoppas att spelet blir lika välbalanserat som 4an trots alla nya grejer, att allt som är bra med 4an hängt med och att hostingdelen + det skumma lagget har fått ordentligt med uppmärksamhet under utvecklingstiden.
Postad 22 september 2009 - 08:47
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Precis, hade dom bara fixat nya kartor+host ended fix+KLANSTÖD!!!! så hade det räckt för mig.
Tyvärr verkar det viktigaste (för mig!) inte komma, d v s klanstöd.
Postad 22 september 2009 - 12:25
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Sorry zombielovers! ( kerren, hippo, döden, kajoh, fler?! ) Ni kanske redan visst det men...det blir inget zombie mode till MW2!
http://www.nowgamer....s-headed-to-mw2
Däremot kommer allas vår älskade "Martyrdom" men i en annan form...dock oklar hur den kommer se ut.
http://www.videogame...tly_in_mw2.html
Korkat... Ingen tvingar dom väl till att ha rayguns och teleportrar, eller zombies... Det är spelupplägget man vill åt, så det hade gått precis lika bra att ersätta zombisarna med galen civilbefolkning, och bara tillåta vanliga vapen...  Bara att använda fantasin, tror nog mest det handlar om lathet/snålhet.
Postad 22 september 2009 - 12:41
Postad 22 september 2009 - 13:05
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
När är relesedatum i USA?
Jasg skall till NY i Novemeber och funderar på att köpa spelet där...
Redigerat av Numero1, 22 september 2009 - 13:05.
Postad 22 september 2009 - 13:15
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Postad 22 september 2009 - 13:19
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
surt, jag är nog där veckan innan :-(
Postad 22 september 2009 - 13:37
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
När är relesedatum i USA? Jasg skall till NY i Novemeber och funderar på att köpa spelet där...
Spelar ju inte så stor roll eftersom det är samma releasedatum här i Sverige. Självklart hade du säkert fått den nån hundring billigare där. Iallafall om dollarkursen är som nu.
Postad 22 september 2009 - 16:30
robotlord
-
robotlord
-
Lärjunge
-
-
388 inlägg
Calme, calme. Jag bryr mig om grafiken, många andra också tror jag. Men det är långt ifrån allt. Bland annat framerate ( se morlocks inlägg ) är nog viktigare tycker jag. Jag gjorde bara en jämförelse med KZ2 m a p detta, och där tycker jag KZ2 slår COD.
jag håller med om att KZ2 kickar cod4'as ass i grafik det är hur snyggt som helst och vad jag sett hästlängder snyggare än MW2 också. helt ok spel även, men cod4 är roligare pga känlsan i spelet. svårt att sätta fingret på vad det är men... Och ja, frameraten är vikitg som fan i FPS spel. nästan viktigast. det var inte meningen att låta hetsig
Postad 22 september 2009 - 18:45
Unregistered65a21b93
-
Unregistered65a21b93
-
Amatör
-
-
90 inlägg
En del ny info blandat med lite skåpmat: Interview with Infinity Ward Multiplayer Designer Todd Alderman reveals new information! Källa: modernwarfare247.com Can anybody use that riot shield or is it just that class? [..] It is a primary weapon. So you can choose to take an M4 or you can choose to take a riot shield. What you are giving up with that is your primary weapon. So when you have the riot shield out, you can't shoot. All you are doing is blocking. You can kill the other guy with melee, but it takes two hits. Like the knife is an instant kill; one hit, he dies. With the riot shield you bash him with the shield and then you bash him again. Then they die. So it is much harder to kill someone, but it is really satisfying. Does that shield wear down after a while? Like if people are hammering it with bullets, does it eventually break up? [..] No. So you can't use the shield and a smaller secondary weapon like a pistol at the same time? [..] You can swap to another weapon. But while you have the shield out, you can't fire. The shield has a slower swap because it is so big, which is another balancing factor of the shield. You can't just go up to the guy and "bam bam" kill them. You have to swap it out, and they see what you are doing. And depending on what your secondary is, how fast you swap. They can stick semtex to your shield and blow you up. There are different angles as well. I mean, to be truly effective with it you have to crouch because your feet aren't covered unless you are crouching. But then you are moving slower. You are more vulnerable. It definitely is a unique experience. And also, when it is taking hits you actually get the visual cracks on the shield. So eventually, if you are really good with the riot shield, eventually you can't seen anything anymore because there are nothing but bullet holes covering the shield. Do you guys bring the snowmobiles into multiplayer? [..] No, not that you can ride at least. They are there. We saw a lot of problems not long ago appearing with the modders glitching in Call of Duty, and you guys were putting out patches to combat that. Are you guys going to implement any sort of team voting to kick a player out in the next one? [..] No. There is no team voting. We tried to fix the problem and not just the symptom. So if there is something really messing with the game, we just jump right on top of it and try to fix it. Will you be able to play multiplayer with two people on one console, going online together? [..] No. Have you guys announced how many multiplayer maps you're going to ship with it? [..] No. There are lots. Lots, okay. More than the original game came with? [..] Yes. Bigger in every way. The main things that this interview has confirmed are:
* At least one Snowy map (There will be non-ridable Snowmobiles' in it) * There's no voting system to kick team killers * There's no split screen online multiplayer * There's more MW2 maps included with the game, than COD4 was shipped with * Riot Shield melee requires two hits to kill * The only way to destroy a Riot Shield is with explosives, or shooting the player from behind
Postad 22 september 2009 - 18:52
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1 428 inlägg
SNOW MAP SNOW MAP SNOW MAP!!!!!
Postad 23 september 2009 - 13:06
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Postad 23 september 2009 - 15:06
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2 805 inlägg
http://www.gamereact...dern Warfare 2/
Fick mig ju inte mindre kåt på spelet 
Det intressanta i den där artikeln är den här meningen: Bäst är att vara ett gäng polare man känner och bygga upp en genensam klan (vilket det också finns bra stöd för) och försöka vara beredd på varje typ av möte.
Skulle vara intressant att höra vad "bra stöd" är!
Postad 23 september 2009 - 16:21
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Det intressanta i den där artikeln är den här meningen:
Skulle vara intressant att höra vad "bra stöd" är!
Exakt! Väldigt intressant! Tyvärr är ju allting relativt, och i det här fallet tror jag "bra stöd" med MHB's mått mätt inte är så bra... Men jag hoppas!
Postad 23 september 2009 - 16:25
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
* At least one Snowy map (There will be non-ridable Snowmobiles' in it)
YAY, lika intressant som att det kommer finnas icke körbara bilar på andra banor.
Postad 23 september 2009 - 17:04
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
YAY, lika intressant som att det kommer finnas icke körbara bilar på andra banor. 
Haha. Vi borde kanske ge dom en chans. Känner att jag tillhört klagokören jag också. Men va fan, nu börjar ju KZ rocka ännu mer efter matchen igår så...
Postad 23 september 2009 - 18:29
Unregistered850f6856
-
Unregistered850f6856
-
Beroende
-
-
1 298 inlägg
har precis spelat ett par timmar S&D i cod 4 och tycker faktiskt att graneterna spelar en allt för stor roll där .. det haglar granater överallt och jag tycker man tappar lite av "search" känslan hoppas man kan stänga av granaterna i 2an... nån som vet om spelet kommer att vara i 1080P ?
Postad 23 september 2009 - 19:21
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
har precis spelat ett par timmar S&D i cod 4 och tycker faktiskt att graneterna spelar en allt för stor roll där .. det haglar granater överallt och jag tycker man tappar lite av "search" känslan hoppas man kan stänga av granaterna i 2an... nån som vet om spelet kommer att vara i 1080P ?
Spelet kommer inte vara i 1080p. Upplösningen kommer vara 1024x600, men det kommer vara 60fps. Yummi!
Postad 24 september 2009 - 02:21
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
http://www.gamereact...dern Warfare 2/
Fick mig ju inte mindre kåt på spelet 
Låter lovande! Inte speciellt länge kvar nu till release egentligen.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 24 september 2009 - 03:06.
Postad 24 september 2009 - 12:05
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Postad 24 september 2009 - 12:07
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Nasty, din PS3a lär väl vara inlämnad vid releasen? Du missar mao viktig speltid?
Postad 24 september 2009 - 12:14
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Nasty, din PS3a lär väl vara inlämnad vid releasen? Du missar mao viktig speltid?
Den beräknas komma tillbaks 14 oktober, om jag missar MW2 release kommer jag bli riktigt besviken ;(
Postad 24 september 2009 - 12:18
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Den beräknas komma tillbaks 14 oktober, om jag missar MW2 release kommer jag bli riktigt besviken ;(
Besviken?!? Fan Nasty, du som får mensutbrott på lite haschrökande holländare som inte lirar enligt reglerna... Jag skulle inte vilja vara butiken som måste tala om för dig att du inte kommer få din PS3:a förrän i december. Hahahahaha!!!
Postad 24 september 2009 - 12:50
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Besviken?!? Fan Nasty, du som får mensutbrott på lite haschrökande holländare som inte lirar enligt reglerna... Jag skulle inte vilja vara butiken som måste tala om för dig att du inte kommer få din PS3:a förrän i december. Hahahahaha!!! 
haha nasty kommer ut från den butiken med 10 nya slim
Postad 25 september 2009 - 10:43
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Singelplayer gameplay: http://www.youtube.c...h?v=W3ZeXLuBUQo
Videon borttagen, men antar att detta är samma; http://kotaku.com/53...e?autoplay=true+ Trevlig grafik + Juste miljö + Bra animationer + AK47 - Blodsplatter ser ut som sylt eller nåt ? Ett coversystem vore så dumt. Men det är ju en arkadshooter trots allt. ? Hoppas de behållt arcade mode från ettan.
Postad 25 september 2009 - 11:59
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Spelet kommer inte vara i 1080p. Upplösningen kommer vara 1024x600, men det kommer vara 60fps. Yummi!
Så det är inte ens 720P??
Postad 25 september 2009 - 12:07
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Så det är inte ens 720P??
Nope det är det inte, har exakt samma upplösning som COD4 och det tycker vi ju alla är snyggt! Men som sagt var, och viktigare i m o, 60fps!!
Redigerat av BrittBastard, 25 september 2009 - 12:09.
Postad 25 september 2009 - 12:07
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3 147 inlägg
Få spel är ens 720p egentligen tyvärr, 3d-upplösning brukar vara ngt man skalar tillbaka om man märker att frameraten inte håller måttet, däremot brukar alla menyer och grafik typ ammomätare vara i högre upplösning..
Jaha, och direkt i början av spelet blev bilen sönderskjuten, konstigt när man har en rosa huluhuladocka på instrumentpanelen, man syns ju lång väg 
Men jag gillar hur det ser ut, COD har aldrig varit realistiska spel, men iom att allt är så linjärt så får de ändå till en realistisk känsla i hur uppdragen utspelar sig, när spel är öppnare är det svårt att scripta events snyggt.
Redigerat av simulacra, 25 september 2009 - 12:11.
Postad 25 september 2009 - 12:12
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Få spel är ens 720p egentligen tyvärr, 3d-upplösning brukar vara ngt man skalar tillbaka om man märker att frameraten inte håkker måttet, däremot brukar alla menyer och grafik typ ammomätare vara i högre upplösning..
Jaha, och direkt i början av spelet blev bilen sönderskjuten, konstigt när man har en rosa huluhuladocka på instrumentpanelen, man syns ju lång väg 
Exakt, sen att dom går att skala upp är en helt annan sak. Hahaha, ja, som dessutom studsar och rör på sig. Hahaha!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|