Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

!*!Killzone 2-klantråd!*!

2491 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) 99:-
1 relaterade trådar

Postad 12 March 2009 - 09:15

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Ja ok. Ber om ursäkt för att jag inte följt tråden slaviskt :D

LÄS FÖRSTA INLÄGGET OM NI VILL GÅ MED I KLANEN!

Postad 12 March 2009 - 09:27

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

LÄS FÖRSTA INLÄGGET OM NI VILL GÅ MED I KLANEN!

Varför så aggressiv? Jag läste första inlägget och reagerade lite på att mitt namn inte fanns med i listan, eftersom jag är ganska säker på att det funnits med från början. Då var jag osäker på om jag skulle göra som alla andra och se till att börja spela med klanfolket eller om något bara blivit fel.

Förstår inte varför folk har så ofta ska vara "tuffa" på nätet. Det är så mycket roligare för alla om man försöker vara trevlig.

Redigerat av VincentVegaSWE, 12 March 2009 - 09:33.

Postad 12 March 2009 - 09:58

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Varför så aggressiv? Jag läste första inlägget och reagerade lite på att mitt namn inte fanns med i listan, eftersom jag är ganska säker på att det funnits med från början. Då var jag osäker på om jag skulle göra som alla andra och se till att börja spela med klanfolket eller om något bara blivit fel.

Förstår inte varför folk har så ofta ska vara "tuffa" på nätet. Det är så mycket roligare för alla om man försöker vara trevlig.

Lugn, det var inte meningen att bli uppfattad som aggressiv, jag ville bara uppmärksamma för alla som vill gå med i klanen att läsa första inlägget. Upplägget på hur man blir medlem i klanen ändrades innan spelet släpptes, och det ändrades till det bättre.

Det är alltid lätt att misstolka saker som skrivs i text. Jag borde varit tydligare med att det var en uppmaning och inte ett försök att vara "tuff".
Jag kanske dock kan uppfattas som "tuff"/rakt fram här på nätet men jag försöker iallafall inte vara någon annan person här på nätet än vad jag är i verkligheten. Jag säger inte att du är någon annan här på nätet än i verkligheten men det finns många såna personer.

jaja, nog om detta.

Postad 12 March 2009 - 10:02

Senjin
  • Senjin
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0

Som det står så många gånger innan i denna tråd... börja spela med oss så kommer det komma en inbjudan efter ett tag. Vi skickar inte ut inbjudan till de som inte har varit med och spelat då vi inte vet om de kommer spela alls med oss å i så fall håller en plats till någon som vill spela med oss.

Problemet för min del är att det har varit svårt att finna servern. Hitta den igår och lirade några rundor, fick nog några med C4. Tyvärr kom frugan hem och avbröt lirandet.

psn: Christian_S71

Postad 12 March 2009 - 10:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Problemet för min del är att det har varit svårt att finna servern. Hitta den igår och lirade några rundor, fick nog några med C4. Tyvärr kom frugan hem och avbröt lirandet.

Vissa kvällar är ju "MHB-servern" full men det brukar alltid gå att hitta någon annan MHB:are att lira med.
Alla MHB:are får ju helt enkelt inte plats på en och samma server när vi är många online.

Men att hitta servern är ju inte svårt. Bara adda några av oss på PSN och sen väljer ju du bara "Friends-fliken" och sen är det bara att "take a pick" och gå in på samma server som en av oss!

Postad 12 March 2009 - 10:26

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Vissa kvällar är ju "MHB-servern" full men det brukar alltid gå att hitta någon annan MHB:are att lira med.
Alla MHB:are får ju helt enkelt inte plats på en och samma server när vi är många online.

Men att hitta servern är ju inte svårt. Bara adda några av oss på PSN och sen väljer ju du bara "Friends-fliken" och sen är det bara att "take a pick" och gå in på samma server som en av oss!

Funkar oxo att söka på servar med password så kommer MHB servern oftast upp. Brukar ni köra large lr medium bana?

Postad 12 March 2009 - 10:31

Senjin
  • Senjin
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0

Detta var nytt för mig, har inte haft min ps3 så länge, ska testa och adda några ikväll.

Postad 12 March 2009 - 10:34

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Det löser man lättast genom att lägga till några namn från första sidan, man ser här vilka som spela mycket de är ofta de som postar mest inlägg.
Skriv gärna en lite förklaring när ni lägger till någon. Räcker med tex skriva MHB så man vet vad det är för folk som vill lägga till en som vän. För får jag någon som vill lägga till mig som vän men ej skrivit varför, vart de kommer ifrån utan bara lämnar det blankt så lägger jag inte till den. Då kan det vara allt från folk härifrån till någon fjortis som tycke man spelade bra förra matchen å vill genast lägga till en, å det går fet bort.

Postad 12 March 2009 - 12:58

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

ni få hitta en snubbe till jag pallar inte

:D :o ;)

Postad 12 March 2009 - 13:06

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Tack för matchen.

Sorry för teamkills, laggade en del hos mig. :D

Rätt vad det var så sa den att jag hade dödat nån av er, flera sekunder efter att jag hade råkat träffa er.

Kastade en granat en gång så fastnade den i luften, bara hängde där tills den sprängdes.

Var det likadant för nån annan? :o

För ett tag sedan skulle jag skjuta en raket mota akerren som satt på andra sidan bron på "sandbanan".
Jag tryckte på knappen och raketen gick RAKT upp i luften (mao. 90graders vinkel från raketgeväret)!
Jag blev helt paff och ställde mig som ett fån och tittade rakt upp och där var/satt den uppe i himlen, efter typ 5-10sek så exploderade den...

Med det vill jag säga att knepiga saker kan hända i KillZone2! ;)

Postad 12 March 2009 - 13:12

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Britt, JAG tycker att du är en tuff kille, en riktig tuffetuffing! :D

Postad 12 March 2009 - 13:39

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

aha det var du din jävel du fick mig med c4 en massa gånger grrr

Postad 12 March 2009 - 14:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Britt, JAG tycker att du är en tuff kille, en riktig tuffetuffing! :D

Spela inte Allan nu döden....hahahahaha! :o

Postad 12 March 2009 - 15:05

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
tja..
försökte flera gånger att joina er igår, men det funkade inte.. stod att min rang var för låg :D vilken är den lägsta rangen på era maps?? skulle gärna vilja spela lite med er, gick ju ganska bra när jag spöade l2ickard & Tamland under pre-gamet :o

PSN-id Jockeff_90

Redigerat av folke_folkesson, 12 March 2009 - 17:20.

Postad 12 March 2009 - 15:09

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

tja..
försökte flera gånger att joina er igår, men det funkade inte.. stod att min rang var för låg :D vilken är den lägsta rangen på era maps?? skulle gärna vilja spela lite med er, gick ju ganska bra när jag spöade l2ickard & Tamland under pre-gamet :o

PSN-id Jockeff90

jag råkade glömma att ändra det igår men det var så många inne så jag brydde mig inte om att ta bart det annars ska det vara öppet för alla såklart

Postad 12 March 2009 - 15:20

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

jag råkade glömma att ändra det igår men det var så många inne så jag brydde mig inte om att ta bart det annars ska det vara öppet för alla såklart

Vi kanske får ihop en server med BARA MHB-folk ikväll, kan ju prova att lösenordsskydda den så får vi se hur många vi blir.

Postad 12 March 2009 - 15:24

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Vi kanske får ihop en server med BARA MHB-folk ikväll, kan ju prova att lösenordsskydda den så får vi se hur många vi blir.

jepp kan vi göra

inlägg 666 britt du måste vara djävulen själv

Redigerat av kerren, 12 March 2009 - 15:25.

Postad 12 March 2009 - 15:30

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

jepp kan vi göra

Hahahahaha, you know I am!

ImI

Postad 12 March 2009 - 17:07

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

skulle gärna vilja spela lite med er, gick ju ganska bra när jag spöade l2ickard & Tamland under pre-gamet :o

PSN-id Jockeff90

det där har jag inget minne av.....
antar att l2ickard minns lika väl som jag :D

Postad 12 March 2009 - 17:10

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

det där har jag inget minne av.....
antar att l2ickard minns lika väl som jag :o

Det var när vi var AFG (Away From Gamepad) :D

Postad 12 March 2009 - 17:17

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0

Det var när vi var AFG (Away From Gamepad) :D

yeah right XD :o
avis för att en nybörjare som jag spelar skiten av er haha...
nej, men skämt åsido.. hade nog ganska mycket tur de gånger jag vann ;)

Postad 12 March 2009 - 17:42

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
vi har fått 2 utmaningar idag en 4vs4 kl 00:30 natten till lördag
och en 16 vs 16 imorgon kl 13:00 kan bli lite svårt :D får se om vi kan flytta den vilken tid tror ni att vi kan få ihop 16 spelare?

Postad 12 March 2009 - 17:59

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Att få ihop 16st är nog lättast fixat på en Söndag runt 21 skulle ja tro.

Postad 12 March 2009 - 19:21

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

vi har fått 2 utmaningar idag en 4vs4 kl 00:30 natten till lördag
och en 16 vs 16 imorgon kl 13:00 kan bli lite svårt :D får se om vi kan flytta den vilken tid tror ni att vi kan få ihop 16 spelare?

Hahaha, vadå? Har vi fått en utmaning imorgon kl 13.00?!?! Av vilka då, ett gäng pensionärer som sitter hemma hela dagarna eller? Hahaha!
Jag säger som Rickard, söndag är nog bäst dag. Jag kan då iallafall.
Jag säger redan nu nej till den som är 00.30 till natten på lördag iaf.

Postad 12 March 2009 - 19:36

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

jepp kan vi göra

Och vem är TUFFARE än djävulen?!! ;) :o (förutom jag då...) :D

Postad 12 March 2009 - 19:53

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

och en 16 vs 16 imorgon kl 13:00 kan bli lite svårt :)

Såg att den var kl 01.00 inatt inte 13.00 imorgon...Men hursomhelst lika illa typ :)

Postad 12 March 2009 - 20:23

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
behöver hjälp med att fixa mitt headset.. ngn som kan tala om hur jag gör och hur man gör när man snackar i spelet :)
HJÄLP!!!!

Postad 12 March 2009 - 21:50

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 843 inlägg
  • 0
Väntar fortfarande på en invite.
psn id: Capital-68

Postad 12 March 2009 - 22:12

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
###### fitt spel seriöst, de här måste ta priset för mest framkallning av aggressioner-per-minut. Kontrollen är så ###### unresponsive, närkamperna är verkligen pain in the ass, blir så ###### lack, som vissa kanske märkte nyss. :) :) :rolleyes: :rolleyes:

HAIL COD4, styrningen är perfekt! :)

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 12 March 2009 - 22:13.

Postad 12 March 2009 - 22:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

behöver hjälp med att fixa mitt headset.. ngn som kan tala om hur jag gör och hur man gör när man snackar i spelet :P
HJÄLP!!!!

det är bara att öppna munnen och börja svära som alla andra :rolleyes:

###### fitt spel seriöst, de här måste ta priset för mest framkallning av aggressioner-per-minut. Kontrollen är så ###### unresponsive, närkamperna är verkligen pain in the ass, blir så ###### lack, som vissa kanske märkte nyss. :) :) :rolleyes: :P

HAIL COD4, styrningen är perfekt! :)

jo man kan bli ganska irriterad, dock har jag fått lite bättre kläm på de nu. kör i stort sett bara med shotgun, funkar bäst om man är i närstrid,, dom andra vapnen tycker jag är lite tråkiga faktiskt,, saknar mp5 med RDS

Postad 12 March 2009 - 22:47

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Ganska??!? förstör hela skjutglädjen, ger nog upp snart..

###### delay

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 12 March 2009 - 22:48.

Postad 13 March 2009 - 01:00

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Spelade lite cod4 igår men kunde inte fortsätta för det kändes verkligen som att lira paintball. Styrningen har de gjort så otroligt bra GG tycker jag.

Dock har det gått så dåligt idag att jag var nära att paja ännu en kontroll. Fick ett nytt poängrekord innan maten ikväll. 275 poäng men sen nu ikväll när jag spelat med mhb så har det gått piprätt åt helvette. l2ickard har kissat på mig och mr lagg (einhaerjar) har pepprat mig så full av k-pistskott att jag kommer skita sånna imorrn bitti

Postad 13 March 2009 - 01:02

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Dock har det gått så dåligt idag att jag var nära att paja ännu en kontroll. Fick ett nytt poängrekord innan maten ikväll. 275 poäng men sen nu ikväll när jag spelat med mhb så har det gått piprätt åt helvette. l2ickard har kissat på mig och mr lagg (einhaerjar) har pepprat mig så full av k-pistskott att jag kommer skita sånna imorrn bitti

Fick nästan dåligt samvete där ett tag :) hehe

Postad 13 March 2009 - 01:20

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Spelade lite cod4 igår men kunde inte fortsätta för det kändes verkligen som att lira paintball. Styrningen har de gjort så otroligt bra GG tycker jag.

:)

Redigerat av Unregistered0b87209e, 13 March 2009 - 01:21.

Postad 13 March 2009 - 02:00

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Einhaerjar sköt ner mig ganska många gånger inatt... Grrr. Men det var väl en hämnd för Blood Gracht. Älskar den banan. Slog mitt personliga rekord med 166.5 poäng. Lyckades få ca. 100 poäng när jag spelade mot fransmännen.

Hoppas jag inte gjorde många sura. Jag ville bara ha mina poäng.

Sedan hände något konstigt. Fick inte poäng för att jag reparerade saker på Phyrrus-nivån.

psn:matrixen

Postad 13 March 2009 - 04:35

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Einhaerjar sköt ner mig ganska många gånger inatt... Grrr. Men det var väl en hämnd för Blood Gracht. Älskar den banan. Slog mitt personliga rekord med 166.5 poäng. Lyckades få ca. 100 poäng när jag spelade mot fransmännen.

Hoppas jag inte gjorde många sura. Jag ville bara ha mina poäng.

Sedan hände något konstigt. Fick inte poäng för att jag reparerade saker på Phyrrus-nivån.

psn:matrixen

Haha, fan vad förvånad du blev på Pyrrhus när det var C&H och du stod på punkten längst upp och förlorade punkten fast du inte såg mig. :)

"Men vafan, var är han?" :)

Sen sniperägde jag er rätt hårt på bron, iaf dig och nån annan som jag inte minns vem det var. :)

Skjuta från höften rockar med sniperbössan.

Postad 13 March 2009 - 06:08

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Sen sniperägde jag er rätt hårt på bron, iaf dig och nån annan som jag inte minns vem det var. :)

Skjuta från höften rockar med sniperbössan.

ja vist är den underbar, i rätt händer är den giftigare än hagelbössan i närstrid å på distans är det ju uppenbart vem som vinner

Postad 13 March 2009 - 06:37

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

ja vist är den underbar, i rätt händer är den giftigare än hagelbössan i närstrid å på distans är det ju uppenbart vem som vinner

Det gäller bara att träffa med första skottet annars är man ganska rökt.

Först Matrixen och sen headshot på nån annan från höften. :)

Postad 13 March 2009 - 09:50

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Det gäller bara att träffa med första skottet annars är man ganska rökt.

Först Matrixen och sen headshot på nån annan från höften. :)

Känns som det blev personligt helt plötsligt.

Tycker det är svårt att skaffa poäng som krypskytt. Kör alltid som tekniker när jag är på poängjakt.
Hade inte heller klarat Blood Gracht så bra om inte andra hade trängt in Helghast där. Där var fransmännen bättre. men så var de dubbelt så många också.

Nu har jag iaf samlat på mig 4827 poäng i veckan. Och jag kan spela några timmar till. Det skulle vara f*n om inte det skulle räcka. Ligger på plats 991/306710= 0,323 %. och när jag skulle lägga mig 0,265%.
Jag räknar på att jag går ner 0,00725% i timmen om jag inte spelar. Om jag räknar på om jag inte spelar mer, skulle jag sjunka med 0,4495%. Då är jag nere på 0,7725%. Jag måste spela mer!! Först städa, men sen så!

Det var det jag använde 5 poäng på högskolan för att räkna ut. :) hehe

Postad 13 March 2009 - 10:00

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Tycker det är svårt att skaffa poäng som krypskytt. Kör alltid som tekniker när jag är på poängjakt.
Hade inte heller klarat Blood Gracht så bra om inte andra hade trängt in Helghast där. Där var fransmännen bättre. men så var de dubbelt så många också.

Nu har jag iaf samlat på mig 4827 poäng i veckan. Och jag kan spela några timmar till. Det skulle vara f*n om inte det skulle räcka. Ligger på plats 991/306710= 0,323 %. och när jag skulle lägga mig 0,265%.
Jag räknar på att jag går ner 0,00725% i timmen om jag inte spelar. Om jag räknar på om jag inte spelar mer, skulle jag sjunka med 0,4495%. Då är jag nere på 0,7725%. Jag måste spela mer!! Först städa, men sen så!

Hahaha, snacka om att vara kåt på Grand Valor Cross!
Man blir ju grymt imponerad av dom som får det "automatiskt"/utan att behöva anstränga sig speciellt mycket. T ex morlock, Einhaerjar ( fan byt till ett enklare namn! :), l2ickard, frasse, kerren, kanske finns någon mer.
Jag ligger nog inte bland dom som får det utan att behöva lägga ner en jvla massa tid och så viktigt är det inte för mig.
Sen blir det ju garanterat svårare och svårare för varje dag som går. Precis som det blir med dom flesta ribbons.

Viktigt att tänka på m a p poäng, när man har alla mission specific ribbons så får man ju automatiskt en hel del mer poäng.

Själv så är jag mest fokuserad på att vi vinner klanmatcherna. Hehehe, kanske beror på att jag tror att jag har mer skillz som lagspelare än vad jag har individuella skillz även om dom är helt ok också.

Redigerat av BrittBastard, 13 March 2009 - 10:05.

Postad 13 March 2009 - 10:12

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Hahaha, snacka om att vara kåt på Grand Valor Cross!
Man blir ju grymt imponerad av dom som får det "automatiskt"/utan att behöva anstränga sig speciellt mycket. T ex morlock, Einhaerjar ( fan byt till ett enklare namn! :), l2ickard, frasse, kerren, kanske finns någon mer.
Jag ligger nog inte bland dom som får det utan att behöva lägga ner en jvla massa tid och så viktigt är det inte för mig.
Sen blir det ju garanterat svårare och svårare för varje dag som går. Precis som det blir med dom flesta ribbons.

Viktigt att tänka på m a p poäng, när man har alla mission specific ribbons så får man ju automatiskt en hel del mer poäng.

Själv så är jag mest fokuserad på att vi vinner klanmatcherna. Hehehe, kanske beror på att jag tror att jag har mer skillz som lagspelare än vad jag har individuella skillz även om dom är helt ok också.

Ikväll blir det något annat att vara *** på. Då blir det besök!

Det är därför jag kört så intensivt. Kan erkänna att jag känner mig som en av de sämsta FPS-spelarna trots allt. Just därför jag måste anstränga mig så. Jag är helt körd när jag möter spelare som är medelbra eller bättre. det är därför jag hoppar mellan spel-rummen. Hitta de bästa förutsättningarna.

Jag har alltid varit individualist. Även spelmässigt. Jag brukar köra systematiskt. Som förra veckan när jag spelade på Elite. Först Elite. Sedan fixa odödlighetstroféen. Därefter resten av SP-troféerna. Nu dags för MP-troféerna. När jag klarat dem, så är det MP-troféerna i Resistance 2. Sedan kan jag äntligen spela Killzone! Hänger handlingen med mellan Killzone och Killzone 2?

Postad 13 March 2009 - 10:34

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Till något helt annat;

l2ickard, morlock, frasse eller akerren;

Hur var det med matcher i helgen? Dagar, tider?
Jag tycker att vi börjar bli mogna för att utmana klaner...för hittills är det vi som blivit utmanade va?

Vilka är det som vill möta oss i helgen?

Edit: varför kan dom inte fixa så att man kan se utmaningar/kommande matcher på killzone.com? Dåligt!

Redigerat av BrittBastard, 13 March 2009 - 10:37.

Postad 13 March 2009 - 10:40

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0
Ni ägde oss verkligen på Tharsis Depot igår! Jag vet inte om jag har rabblat upp så många svordomar på kort tid innan. Jag var otroligt nära att kasta ut handkontrollen från balkongen! Men av någon anledning så fortsatte jag spela? Men det var nog tur det för det gick lite bättre igen. Närmare 60 kills och de flesta med min nya vän, snipern :)
Har just låst upp den så ni får nog leva med att jag kommer använda den en del framöver är jag rädd. Inte för att jag är lika grym som Morlock o de andra men det är alltid lika irriterande att bli dödad av en sniper :)

Det här spelet är verkligen upp och ner! Ena matchen sitter man och svär så att man är helt röd i ansiktet. Sen nästa match så sitter man där med ett leende och allt är frid och fröjd :) Det gäller att sluta när man är på topp så att man blir sugen på att spela igen dagen efter...

Postad 13 March 2009 - 11:16

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Ni ägde oss verkligen på Tharsis Depot igår! Jag vet inte om jag har rabblat upp så många svordomar på kort tid innan.

Hihi det var ju hyffsat skoj, vi var så grymt inträngda vid spawnplatsen å alla stod å lobbade in granater å sprang till en ammolåda å sen matade in 3 nya granater typ hela matchen...

Vart lite besviken på corinth crossing som var sista matchen jag spelade, trodde verkligen jag skulle komma upp i 100 kills i en match men det slutade på 97 -50 som får vara godkänt. Hade kanske blivit 100 kills om jag inte hade blivit skjuten i ryggen 100ggr av "kompisar" :) var rätt hög TK ratio å kändes som om det alltid var jag som dog.

Postad 13 March 2009 - 11:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Hihi det var ju hyffsat skoj, vi var så grymt inträngda vid spawnplatsen å alla stod å lobbade in granater å sprang till en ammolåda å sen matade in 3 nya granater typ hela matchen...

Vart lite besviken på corinth crossing som var sista matchen jag spelade, trodde verkligen jag skulle komma upp i 100 kills i en match men det slutade på 97 -50 som får vara godkänt. Hade kanske blivit 100 kills om jag inte hade blivit skjuten i ryggen 100ggr av "kompisar" :) var rätt hög TK ratio å kändes som om det alltid var jag som dog.

Vi hade snackat ihop oss innan och kommit överens om att vi skulle TK:a dig så mycket vi bara kunde. Hahahaha!

Redigerat av BrittBastard, 13 March 2009 - 11:57.

Postad 13 March 2009 - 12:38

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

sen får du räkna med att många spelar mycket mer på helgen så du får nog spela en del till 6000 är mitt mål för veckan har inte ens 2000 nu så det kan ta sin lilla tid

Postad 13 March 2009 - 12:43

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Det här spelet är verkligen upp och ner! Ena matchen sitter man och svär så att man är helt röd i ansiktet. Sen nästa match så sitter man där med ett leende och allt är frid och fröjd :) Det gäller att sluta när man är på topp så att man blir sugen på att spela igen dagen efter...

Haha vad är du för en amatör jag sitter å svär å har mig hur bra det än går om man så dödar 100 å dör en gång så likafan så svär man den gången man dör eller den gången det är någon jävel som inte vill stå still när man ska snipa honom

Postad 13 March 2009 - 12:45

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Ikväll blir det något annat att vara *** på. Då blir det besök!

Det är därför jag kört så intensivt. Kan erkänna att jag känner mig som en av de sämsta FPS-spelarna trots allt. Just därför jag måste anstränga mig så. Jag är helt körd när jag möter spelare som är medelbra eller bättre. det är därför jag hoppar mellan spel-rummen. Hitta de bästa förutsättningarna.

Jag har alltid varit individualist. Även spelmässigt. Jag brukar köra systematiskt. Som förra veckan när jag spelade på Elite. Först Elite. Sedan fixa odödlighetstroféen. Därefter resten av SP-troféerna. Nu dags för MP-troféerna. När jag klarat dem, så är det MP-troféerna i Resistance 2. Sedan kan jag äntligen spela Killzone! Hänger handlingen med mellan Killzone och Killzone 2?

Här har folk gått och väntat i ÅRATAL på att KZ2 ska släppas, och när det väl gör det så går du och har våta drömmar om gamla Killzone...hmmm? :)

Postad 13 March 2009 - 12:45

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Haha vad är du för en amatör jag sitter å svär å har mig hur bra det än går om man så dödar 100 å dör en gång så likafan så svär man den gången man dör eller den gången det är någon jävel som inte vill stå still när man ska snipa honom

Svära bör man, annars dör man. Eller var det tvärtom?!?! D v s när man dör, man bör svära. Hahaha!

Nej, nu ska jag skärpa till mig och sluta med OT!

Postad 13 March 2009 - 12:50

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Till något helt annat;

l2ickard, morlock, frasse eller akerren;

Hur var det med matcher i helgen? Dagar, tider?
Jag tycker att vi börjar bli mogna för att utmana klaner...för hittills är det vi som blivit utmanade va?

Vilka är det som vill möta oss i helgen?

Edit: varför kan dom inte fixa så att man kan se utmaningar/kommande matcher på killzone.com? Dåligt!

inatt 00:30 så är vi utmanade av "stoned gamers" på 4vs4 alla spelsätt de borde vara ganska lätta då de inte vunnit mycket om något alls

och nu idag kl 13:00 vet inte vilka på 16 vs 16 men jag ska se om jag kan ändra den till någon bättre tidpunkt om ingen annan gjort det än

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.