Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson - W995 *

658 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 April 2010 - 20:45

NikolajJansen
  • NikolajJansen
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
har haft min W995 i snart ett halvår nu. men för några månader sen slutade låset att funka.
asså när jag glider ner locket då ska den låsa sig...men det funker inte längre...

funderar på om nån har haft/har samma problem
och kanske nån som vet om det går fixa själv eller om jag måste skicka in den??

hade varit perfekt om nån vet nått om detta

tack på förhand

\\Nikolaj

Postad 18 April 2010 - 08:28

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

har haft min W995 i snart ett halvår nu. men för några månader sen slutade låset att funka.
asså när jag glider ner locket då ska den låsa sig...men det funker inte längre...

funderar på om nån har haft/har samma problem
och kanske nån som vet om det går fixa själv eller om jag måste skicka in den??

hade varit perfekt om nån vet nått om detta

tack på förhand

\\Nikolaj

Hade min i 9mån utan problem. Du lär nog tyvärr skicka in den.

Postad 28 April 2010 - 11:26

patrik23
  • patrik23
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej!

Är sugen på att köpa en W995. Har förstått att Katching verkar seriösa och bra på att ev fel som uppstår.

Dock en fråga till alla hackers?, finns det något sätt att få in Spotify i W995? Skulle vara ett grymt lyft. Någon som lyckats och kan berätta hur man gör?

Postad 14 October 2010 - 09:38

TheVobb
  • TheVobb
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Tjena mittbena

Är i desperat behov av hjälp!
Försöker få min hands-free att funka men lycka inte vad jag än försöker med.
Hands-freen är samma märke som telen, alltså Sony Ericsson och mobilen är W995.

Jag söker efter hands-freen med mobilen men den hittar den inte. Och ja, hands-freen är igång :)
Vad kan det va som är fel?

Mycket tacksam för alla svar som kan hjälpa mig att få igång skiten. Har världens glapp när jag använder hörlurarna så jag måste få igång hands-freen för att kunna lyssna på musik...

Tack på förhand!..... :angry:

Postad 01 November 2010 - 23:54

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Tänkte kolla om det är värt att inskaffa en W995 i dagens läge eller om det är på väg en nyare modell kanske?

Sitter med en W710i som jag är grymt nöjd med och jag hade hellre velat haft en likadan, men det verkar inte finnas.
Så nu har jag suttit och kikat på denna W995 och funderar på om det är en värdig ersättare eller om man ska satsa på en annan telefon?

Blev väldigt sugen på en Xperia X10 men kom fram till att för mig är det alldeles för mycket pengar för en mobiltelefon. Frågan är då hurXperia X8 och Xperia X10 Mini står sig mot W995.

Jo jag fick chansen att leka runt med en W995 ikväll och det första som slog mig var att mottagningen var hela tiden sämre än mot min telefon :) Har hört att mottagningen blir sämre och sämre med dom nya telefonerna, kan detta stämma? Går detta att låsa upp på något vis kanske?

Postad 02 November 2010 - 16:45

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Jag slog till på en röd version idag så nu är detta klart o fixat för mig.

Postad 03 November 2010 - 17:19

Unregisteredb54555ac
  • Unregisteredb54555ac
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Jag hade en röd w995, i 3 kvartal. Så länge den funkade så var den okej. Men jag fick totalt 4 st nya telefoner under den tiden (på garanti) så när jag då fick min sista sålde jag den o bytte upp mig till iphone4.
Hoppas den håller bättre för dig, men enligt mig var det kass kvalitet.
Min k800i har jag kvar fortfarande sen 4 år tillbaka och den funkar klockrent. Kanske bästa telefonen sett till kvalitet som jag har haft ;)

Postad 03 November 2010 - 18:54

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Jag hade en röd w995, i 3 kvartal. Så länge den funkade så var den okej. Men jag fick totalt 4 st nya telefoner under den tiden (på garanti) så när jag då fick min sista sålde jag den o bytte upp mig till iphone4.
Hoppas den håller bättre för dig, men enligt mig var det kass kvalitet.
Min k800i har jag kvar fortfarande sen 4 år tillbaka och den funkar klockrent. Kanske bästa telefonen sett till kvalitet som jag har haft ;)

Jisses :D Nu blir man lite skraj faktiskt, det blir att lämna in mobilen för minsta lilla fel man hittar då medans man har garanti. Hade tänkt och försöka ha den i 3,år i alla fall.

Dock stör jag mig redan nu på hur mycket mottagningen dippar fram och tillbaka hela tiden.
Och att den har sämre mottagning mot min äldre mobil gör ju inte saken bättre :D. Sedan är volymen som man hör när den andra personen pratar så väldigt låg "Har på högsta", kanske det beror på mottagningen säg?

Vad hade du för sorts fel på din w995?

Postad 05 November 2010 - 23:20

Unregisteredb54555ac
  • Unregisteredb54555ac
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
1. Batteri som pajade o inte gick att ladda upp (kan väl hända vilken mobil som helst)
2. Sprakade en del i högtalaren vid samtal. Tror det kan bero på att jag jobbar på ett stålverk ibland och det kan ha kommit in järndamm i den. :) Så det felet beror väl inte på dålig kvalitet egentligen.
3. Sen så hängde den sig så skärmen blev svart i någon/ett par min efter att man tex skickat ett sms eller så kunde det hända lite random också.
4. Sen hände samma sak med sista telefonen jag fick också. Så det att den hänger sig kan nog vara något dom kanske har problem med eftersom det har hänt med 2st helt nya mobiler och nyaste firmware på dom.
Hände alldeles för ofta för att orka stå ut med det.

Så jag fick en ny telefon efter varje fel.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• XBox Halo Edition
    lod
    2026-07-29 08:14:23
  • VM på nya AppleTV
    Tobbeswim
    2026-07-05 23:35:21
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.