Red Dead Redemption
956 svar till detta ämne
Postad 23 maj 2010 - 12:17
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Har problem med mitt spel. Får bara 576p när jag startar det. Har aldrig haft problem med detta tidigare. När menun för PS3 dyker upp står det som vanligt 1080p, men sen försvinner det så fort menyn till RDR dyker upp.
PS3 via hdmi till onkyo sr507 och sedan vidare till bravia w5500. Några idéer?
Kolla på baksidan av spelet, stödjer det uppskalning till 1080p? Om inte så får du nog markera 720p i XMB.
Postad 23 maj 2010 - 12:47
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1 792 inlägg
Postad 23 maj 2010 - 13:00
blooodshy
-
blooodshy
-
Lärjunge
-
-
492 inlägg
Hmm, jag har ingen assassin outfit, utan bara en war horse (tror jag) och golden guns, dessutom försvann min fina svarta häst när jag hjäpte bonnie fånga ngra nya och fick behålla ngn gul sak...
assassin outfit: du måste göra 5 småuppdrag för att få den...kolla på outfits så ser du hur man gör. War horse har du alltid...skulle du tappa den tryck då på "select" knappen...där finns "note" där det står war horse...tryck på X så kommer den till dig
Postad 23 maj 2010 - 13:14
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Trodde aldrig att plocka blommor skulle vara det svåraste uppdraget på free roam  Fan som jag cirkulerar runt på de områden där de ska finnas. Hjälper ju inte att det bildas gäng som inte gör annat än å bara skjuta folk. Hur kul är det i längden?!
Nä nu måste vi ha ett MHB-posse så man kan få överleva en stund oxå
Postad 23 maj 2010 - 15:12
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Trodde aldrig att plocka blommor skulle vara det svåraste uppdraget på free roam Fan som jag cirkulerar runt på de områden där de ska finnas. Hjälper ju inte att det bildas gäng som inte gör annat än å bara skjuta folk. Hur kul är det i längden?!
Är det inte samma challanges som på singleplayer? Då kan du ju köra SP och köpa en survivelist map (stavning?) för 25 dollars, då är det väldigt mycket lättare att hitta blommorna.
Postad 23 maj 2010 - 15:16
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Som tidigare sa fast ordet marginellt är svårt att se, är det mycket lägre upplösning så är det.
1152x640 istället för 1280x720. Sen är det en massa andra säker som draw distance, mindre växtligt, lägre fps osv.
De som lirat båda säger klar skillnad men i slutändan om du tycker din PS3 version fungerar bar så är det ändå ett ruskigt snyggt spel.
Jag har kört båda versionerna och det stämmer tyvärr bra att 360-versionen är bättre. Däremot har jag ändå valt att köra vidare på PS3-versionen av flera anledningar, riktigt bra kompislista, bättre handkontroll (ingen handsvett) samt att man hör spelet utan att ha vridit på stereon på max  . Hursomhelst är det ett fantastiskt spel på PS3 också, synd bara att dom inte har plockat in några konsulter från Sony som kunde hjälpa dom att utnyttja SPUer etc. lite bättre.
Postad 23 maj 2010 - 17:37
babakula
-
babakula
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Kolla på baksidan av spelet, stödjer det uppskalning till 1080p? Om inte så får du nog markera 720p i XMB.
Vad betyder detta, elller rättare sagt, hur gör man detta?
Postad 23 maj 2010 - 17:43
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1 812 inlägg
Trodde aldrig att plocka blommor skulle vara det svåraste uppdraget på free roam Fan som jag cirkulerar runt på de områden där de ska finnas.
Du kan inte bara dra igång ett privat spel (Private Free Roam?) där du är själv? Kör det på 360:n nu för att kunna jaga i lugn och ro
Postad 23 maj 2010 - 17:44
lemarxist
-
lemarxist
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Har spelat konstant i runt åtta timmar nu, dock bara SP. Kortfattat; jag är förälskad! Har suttit trollbunden, och även om det är uppbyggd ungefär likadant som GTA så är RDR betydligt mer stämningsfullt och karaktärerna mer intressanta. Ska försöka ge mig på MP-delen hyfsat snart!
Postad 23 maj 2010 - 18:14
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5 006 inlägg
Fan, nu har Bonnie buggat ur. . Hur startar man om uppdraget?
Postad 23 maj 2010 - 18:53
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Vad betyder detta, elller rättare sagt, hur gör man detta? 
Antagligen har du råkat klicka ur att din tv klarar 720P, därför hoppar den ner till nästa tillgängliga upplösning. Finns under skärminställningar i PS3ans meny.
Postad 23 maj 2010 - 20:02
sparriskrigaren
-
sparriskrigaren
-
Amatör
-
-
54 inlägg
Jag har kört båda versionerna och det stämmer tyvärr bra att 360-versionen är bättre. Däremot har jag ändå valt att köra vidare på PS3-versionen av flera anledningar, riktigt bra kompislista, bättre handkontroll (ingen handsvett) samt att man hör spelet utan att ha vridit på stereon på max . Hursomhelst är det ett fantastiskt spel på PS3 också, synd bara att dom inte har plockat in några konsulter från Sony som kunde hjälpa dom att utnyttja SPUer etc. lite bättre.
Flyter PS3-versionen bra jämfört med 360-versionen? Bra frame rate?
Postad 23 maj 2010 - 21:23
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Flyter PS3-versionen bra jämfört med 360-versionen? Bra frame rate?
Bra framerate på båda versionerna men måste säga att jag tycker xbox verren ser mycket bättre ut, mycket mindre popins, bättre skärpa. Laddar snabbare på xbox med (märkbart när man sätter upp tältet) 10 sec för PS3 och 3 för xbox ~ tex Jag har spelet till konsolerna. Fy fan vad jag älskar detta spel, när man kommer till Mexico, så ###### fint! Edit: http://www.lensoftru...?p=19855&page=2Edit: Bra video där man ser tydlig skillnad: http://www.gametrail...red-dead/100419
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 23 maj 2010 - 21:45.
Postad 24 maj 2010 - 07:26
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
... (märkbart när man sätter upp tältet) ...
Fan, jag som trodde man skulle slippa camping i det här spelet.
Postad 24 maj 2010 - 07:31
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Äntligen har nasty erkänt iallafall......
Postad 24 maj 2010 - 09:51
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Började lira igår, lite singel först sen klev jag över till multi när bror min ringde och tjatade. Riktigt grymmt spel måste jag säga, han till lvl 8 igår tror jag och det blir garanterat mera i kväll.
Än så länge har jag bara kört free-roam, dödat en massa banditer och en del spelare. Ikväll blir det nog några matcher också. Men vad tjänar man mest XP på? Någon som kommit på vad som är bäst att köra för XP, och hur ska man göra för att tjäna pengar snabbt?
För hunting i free-roam måste man ha några speciella grejer? Eller är det bara att rida till den zonen?
Postad 24 maj 2010 - 10:22
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Började lira igår, lite singel först sen klev jag över till multi när bror min ringde och tjatade. Riktigt grymmt spel måste jag säga, han till lvl 8 igår tror jag och det blir garanterat mera i kväll.
Än så länge har jag bara kört free-roam, dödat en massa banditer och en del spelare. Ikväll blir det nog några matcher också. Men vad tjänar man mest XP på? Någon som kommit på vad som är bäst att köra för XP, och hur ska man göra för att tjäna pengar snabbt?
För hunting i free-roam måste man ha några speciella grejer? Eller är det bara att rida till den zonen?
funderade lite på de där hunting grejen härom dagen när jag och några andra härifrån satt och spelade, jag frågade då om det fanns ett speciellt ställe där man jagade, men då tror jag att någon sa att det var överallt liksom, men det finns altså en speciell zon där man ska jaga? vart hittar man den ? har inte spelat på hela helgen och nu är jag riktigt sugen igen, tyvärr måste jag jobba fram till 23.00 men efter det kommer jag spela. hoppas det är folk inne då, spelet är ganska tråkigt om man inte har någon att spela med
Postad 24 maj 2010 - 10:39
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
funderade lite på de där hunting grejen härom dagen när jag och några andra härifrån satt och spelade, jag frågade då om det fanns ett speciellt ställe där man jagade, men då tror jag att någon sa att det var överallt liksom, men det finns altså en speciell zon där man ska jaga? vart hittar man den ?
Som jag har förstått det så ska det vara zoner, som aktiveras när man kommer nära, precis som "ganghidout". Hittade det här som bekräftar det jag trodde. Längre ner på den sidan hittar du multiplayer hunting.
Postad 24 maj 2010 - 10:54
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Postad 24 maj 2010 - 10:57
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Som jag har förstått det så ska det vara zoner, som aktiveras när man kommer nära, precis som "ganghidout".
Hittade det här som bekräftar det jag trodde. Längre ner på den sidan hittar du multiplayer hunting.
tackar för det,, nu ska här jagas  är emot nöjesjakt men i spel går det väl bra
Postad 24 maj 2010 - 11:04
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1 851 inlägg
Trodde aldrig att plocka blommor skulle vara det svåraste uppdraget på free roam Fan som jag cirkulerar runt på de områden där de ska finnas. Hjälper ju inte att det bildas gäng som inte gör annat än å bara skjuta folk. Hur kul är det i längden?!
Hehe, ja folk verkar jämt börja skjuta om man nu inte är med i samma "posse" var ute och skulle jaga rådjur, men blev att en skjöt mot mig och jag försvarade mig och lyckades döda honom på samma gång som jag dog själv, hehe. Men det var värt det för fick "Killed a Rockstar" trophyn då =P Men när ska det komma en Update av firmware som gör att man kan ordna in vännerlistan i kategorier, då skulle man ju kunna adda folk hej vilt. Själv tycker jag det är för jobbigt att ha 200st som man inte känner blandat med IRL-polarna. Men ser ni en HenkeEdge ute på prärien så är det bara invita till ett Posse, men lägger nog inte till folk på vännerlistan.
Redigerat av HenkeEdge, 24 maj 2010 - 11:08.
Postad 24 maj 2010 - 11:17
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Japp, när man skjutit diverse kaniner & annat smått avancerar man till björnar m.m., då markeras just det jaktområdet med en röd cirkel. Ett tips för att klara djuruppdragen är att vänta in tex björnarna, skjuta dem & sen dyker "huvudbossen" upp.
Postad 24 maj 2010 - 11:40
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
I notice a whore by a railroad crossing calling for helps as i went by, i turn around and dismount next to her only for her to try to steal my horse. I had my lasso on from earlier and got her before she got out of range, hog tie her and lay her on the tracks and waited for the train while saying to myself "Now bitch this is what happens when you really need help" Sadly to say no one was there to rescue her that time http://www.reddead.n...azy-wtf-momentsRätt kul tråd där folk skriver sina WTF moments .-)
Postad 24 maj 2010 - 12:29
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
tackar för det,, nu ska här jagas är emot nöjesjakt men i spel går det väl bra 
En värmlänning som är emot jakt?!  Själv sköt jag ihjäl en hel flock vargar som var efter mig (min häst) igår, tror det var 6-7st.
Postad 24 maj 2010 - 12:36
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1 029 inlägg
om man vill spela med er online hur hittar jag er i multiplayer delen?
Redigerat av hippo6, 24 maj 2010 - 12:37.
Postad 24 maj 2010 - 12:49
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
om man vill spela med er online hur hittar jag er i multiplayer delen?
när du är i free roam så trycker du select, sen bläddra till höger med R1, där kan du bjuda in folk etc. För att se vilka som är med i samma match, tryckedr du neråt på D-pad. För att acceptera en inbjudan, trycker du start/journal.... Du kan inte hoppa in i en match med vänner på din lista, vad jag vet iaf.
Redigerat av jarre008, 24 maj 2010 - 13:02.
Postad 24 maj 2010 - 13:05
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
En värmlänning som är emot jakt?! 
Själv sköt jag ihjäl en hel flock vargar som var efter mig (min häst) igår, tror det var 6-7st.
Han är inte ensam, vi är faktiskt två värmlänningar som är emot jakt!  Det verkar ju ganska svårt att få tag i det här spelet för tillfället... Har annnars bestämt mig för att köpa, trots att jag inte blev direkt såld på GTA 4, om de nu liknar varandra..
Redigerat av JockeJ, 24 maj 2010 - 13:06.
Postad 24 maj 2010 - 13:10
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
*suck*
Inget samtal från gamestop idag
Postad 24 maj 2010 - 13:42
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1 812 inlägg
Rätt kul tråd där folk skriver sina WTF moments .-)
Riktigt skön historia! Träffade själv en glädjeflicka ute i skogen som ville ha min hjälp. Men när jag väl hoppade av hästen för att komma till undsättning, så sprang hon sin väg. Av gammal vana började jag snurra lassot i luften och fångade in henne för att sedan lägga min trofé på hästryggen. Men på vägen mot ranchen, så fick jag skuldkänslor och dumpade henne i skogen istället. Vet inte vad som hände sen, men jag skyndade mig tillbaka då ett stort åskväder drog in över prärien.
Postad 24 maj 2010 - 13:43
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
*suck*
Inget samtal från gamestop idag 
En polare ringde dem precis och skulle kolla pris och när de skulle få in. Då jag hade sagt till han att jag hört att de skulle få in dem idag. Men icke, butiken sa att de kanske får dem imorgon. Detta var butiken i Eskilstuna.
Postad 24 maj 2010 - 13:46
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Jag blir så matt.....förväntningarna var skyhöga när jag startade detta spel. Ska tilläggas att jag endast är van vid MW2. Spelade en stund igår kväll och levlade upp några snäpp. Autosave var påslagen mm..! Startar man det idag igen och vad visar sig då? Jo när jag visslar så kommer min dumma åsna springandes igen.
Vad har jag gjort för fel?
Postad 24 maj 2010 - 13:50
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1 812 inlägg
Startar man det idag igen och vad visar sig då? Jo när jag visslar så kommer min dumma åsna springandes igen. Vad har jag gjort för fel?
Vad hade du för någon häst senast i Free Roam? Själv fick jag tillgång till min War Horse, men det var nog en bug. Kolla "Outfitter" för att se vad du egentligen låst upp online.
Postad 24 maj 2010 - 13:57
xdusty
-
xdusty
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Läste på ett annat forum att det gick att "stänga" av allt det som limited edition koden ger, warhorse, golden guns och outfit. Tycker det är lite trist att börja med det bästa, måste ju arbeta upp sig!  .. Har inte använt min kod ännu men för er som kanske ångrar er så kanske detta funkar... Logga ut på PS3:an, starta spelet. När spelet laddat sparfilen kan ni logga in igen och spela utan dessa "fusk" påslagen. Det går tyvärr inte att radera spardata då dlc:t redan finns på skivan och koden är knutet till ens PSN-konto.
Funkar det för er? Edit: Tydligen ska vi ps3 ägare ha fördelen med att kunna lyssna på musik ifrån hårddisken när vi spelar.. Någon som testat? Ennio Morricone funkar ju bra
Redigerat av xdusty, 24 maj 2010 - 14:05.
Postad 24 maj 2010 - 14:00
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Igår hade jag steget efter åsnan! Den kom iaf när jag visslade på den! Men går jag in på outfitter idag så är det bara åsnan igen och jag är på level 1 eller rank 1. Klabb....känns inte riktigt att jag fastnar för detta spel ifall allt ska vara så meckit. Och har jag fattat det rätt att man inte kan invita sina kompisar som man har på på sin friendslist på PS3an till detta spelet utan man får nöja sig med folk som är i närheten av en själv eller?
I free roam när man rider runt så har man ju en liten karta i nedre vänstra hörnet, på den är det ibland röda pluppar och dessa har jag ju förståt att det är banditer som man kan skjuta på men jag har även lagt märke till gröna och blå pluppar....vad innebär dessa?
Postad 24 maj 2010 - 14:04
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Igår hade jag steget efter åsnan! Den kom iaf när jag visslade på den! Men går jag in på outfitter idag så är det bara åsnan igen och jag är på level 1 eller rank 1. Klabb....känns inte riktigt att jag fastnar för detta spel ifall allt ska vara så meckit. Och har jag fattat det rätt att man inte kan invita sina kompisar som man har på på sin friendslist på PS3an till detta spelet utan man får nöja sig med folk som är i närheten av en själv eller?
I free roam när man rider runt så har man ju en liten karta i nedre vänstra hörnet, på den är det ibland röda pluppar och dessa har jag ju förståt att det är banditer som man kan skjuta på men jag har även lagt märke till gröna och blå pluppar....vad innebär dessa?
Du kan invita dina kompisar också, du hittar dem när du trycker select och sedan R1. De färgade prickarna är spelare. Om flera spelare har samma färg så är de en posse.
Postad 24 maj 2010 - 14:06
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Du kan invita dina kompisar också, du hittar dem när du trycker select och sedan R1.
De färgade prickarna är spelare. Om flera spelare har samma färg så är de en posse. OK tack för snabba svar.....nu till nästa fråga. När jag nu ska levla upp IGEN hur gör jag då för att spara detta sedan och ska man stänga av spelet på något speciellt sätt för att inte sparad data inte ska gå förlorad?
Postad 24 maj 2010 - 14:15
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
OK tack för snabba svar.....nu till nästa fråga. När jag nu ska levla upp IGEN hur gör jag då för att spara detta sedan och ska man stänga av spelet på något speciellt sätt för att inte sparad data inte ska gå förlorad?
Det ska nog räcka med att göra färdig någon challenge då kommer ju stats-sidan upp och allt sparas, i Free Roam? I Outfitter ska man välja vilken gubbe och häst man ska använda, när spelet sparas så är det väl dessa man använder även nästa gång? Även om man låser upp en bättre häst så måste man in där och välja den?
Redigerat av jarre008, 24 maj 2010 - 14:17.
Postad 24 maj 2010 - 15:12
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1 029 inlägg
när du är i free roam så trycker du select, sen bläddra till höger med R1, där kan du bjuda in folk etc. För att se vilka som är med i samma match, tryckedr du neråt på D-pad. För att acceptera en inbjudan, trycker du start/journal.... Du kan inte hoppa in i en match med vänner på din lista, vad jag vet iaf.
Ok..har förstått det mesta där men jag skulle önska att man kunde se va dom andra på min lista spelade för ngt så man vet om det är ngn ide att bjuda in dem. Hur många kan man vara i free roam?
Postad 24 maj 2010 - 15:22
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Ok..har förstått det mesta där men jag skulle önska att man kunde se va dom andra på min lista spelade för ngt så man vet om det är ngn ide att bjuda in dem.
Hur många kan man vara i free roam?
15st tror jag, tyckte jag läste det någonstanns
Postad 24 maj 2010 - 15:39
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Vapen som man samlat på sig under gårdagen värkar försvinna.. ska det vara så? Har man bara de vapnen som man låst upp när man börjar igen?
Postad 24 maj 2010 - 16:24
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Vapen som man samlat på sig under gårdagen värkar försvinna.. ska det vara så? Har man bara de vapnen som man låst upp när man börjar igen?
I multiplayer tappar du dina vapen som du hittat i gang-hideouts etc. när du slutar för dagen. En bra anledning att spöa upp Walltons igen!
Postad 24 maj 2010 - 16:37
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Ok..har förstått det mesta där men jag skulle önska att man kunde se va dom andra på min lista spelade för ngt så man vet om det är ngn ide att bjuda in dem.
Hur många kan man vara i free roam?
Hoppas det kommer en patch så man ser ifall man spelar singel eller mp iaf. Borde vara som i MW2
Postad 24 maj 2010 - 16:39
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Är det nån av karaktärerna man kan välja bland som har snipergeväret eller kan man bara hitta det?
Jäkla skönt vapen å ha när man ska hämnas på nån tönt som bara är ute efter att jäklas med andra spelare.
Postad 24 maj 2010 - 17:34
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Nån som jobbat ihop till en Deadly Assassin Outfit? Jag är kvar på Scrap 3 på den än.
Det verkade som jag inte hade Golden Guns nå mer imorse när jag lirade lite?...
Postad 24 maj 2010 - 17:43
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Är det nån av karaktärerna man kan välja bland som har snipergeväret eller kan man bara hitta det? Jäkla skönt vapen å ha när man ska hämnas på nån tönt som bara är ute efter att jäklas med andra spelare. http://reddead.wikia...iki/Multiplayer Tackar Britt för länken +1
Postad 24 maj 2010 - 20:35
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Är det nån av karaktärerna man kan välja bland som har snipergeväret eller kan man bara hitta det? Jäkla skönt vapen å ha när man ska hämnas på nån tönt som bara är ute efter att jäklas med andra spelare.
Nej, du låser upp vapen vid en viss lvl. Dessa har du då när du börjar om, så när du väl har låst upp ett snipergevär så kommer du ha det. Oavsett vilken karaktär du spelar med. Karaktären är bara en "look". Och varsågod till länken, ganska bra sida.
Postad 24 maj 2010 - 23:39
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2 532 inlägg
GAH vad taggad jag blev på detta liret nu. Får hoppas jag inte blir helt ruinerad i helgen för då jäklar blir det ett köp.
Postad 24 maj 2010 - 23:51
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Skulle bara spela en liten stund. Blev ett långpass
Ägnat nästan hela kvällen åt att jaga & att plocka dessa förbannade blommor.
De flesta tomtar man springer på där ute är ju bara tröttsamma men i afton var det två st hedersknyfflar som hängde på & rensade bland bovar & banditer.
Har rank 17 nu. "Kul" att man kan gå prestige här oxå. Men det vete f-n om jag ska vara ärlig.
Postad 25 maj 2010 - 05:47
JSan
-
JSan
-
Forumräv
-
-
732 inlägg
Nån som är påläst och har koll på vad maxrank ligger på i MP?
Postad 25 maj 2010 - 06:01
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Nån som är påläst och har koll på vad maxrank ligger på i MP?
Hittade detta på sidan jag länkade till förut: "A player can be promoted through fifty ranks. When they reach Rank 50, they have the option to return to Rank 1 to gain Legend status, which builds towards unlocking legendary characters and mounts. They can do this up to five times in addition to the original ranks, which means a player could progress through a total of 300 ranks to reach the highest level in multiplayer." Reddead Wikia Multiplayer
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|