Har för mig att Xonaren ska spela alla HD-ljud native när man använder deras egen spelare
Marantz SR6004
(Förstärkare)
|
5
|
(40)
|
Inga priser |
Postad 09 April 2010 - 11:54
Har för mig att Xonaren ska spela alla HD-ljud native när man använder deras egen spelare
Postad 09 April 2010 - 18:13
Skickar du ljudet som bitstream via hdmi? Den äldre ps3:an den feta av dom kan ej skicka hdljuden som bitstream där får man skicka det som PCM och då kommer du inte få en logga på receiver, har du PS3 slim kan du skicka ljudet som bitstream och borde få en hd logga men du får kolla inställningarna i ps3:an då. HTPC:n vet jag ej vad du har för grafik/ljudkort kort och vad du spelar upp skivorna med så där kan jag ej hjälpa dig.
Hakar på denna tråden!
Sitter med just detta problem, att jag vill se BR film från min PS6 (60gb) alltså den fete
Men det enda som lyser upp är PCM.
Jag har en Marantz BD7004 på väg hem men vill ändå få det att funka.
Ljudinställningarna på PS3 är HDMI med ljud o bild och alla ljudsignaler ibockade för ljudet.
Ljudet är ju på alla sätt BRA men spelar man HD ljud vill man ju veta..
Så menar du att fast det står PCM så kör jag Dolby true HD?
Tack.
Postad 10 April 2010 - 04:09
Korrekt uppfattat.
Postad 10 April 2010 - 10:27
Korrekt uppfattat.
Tackar för det, bra att veta men lite tråkigt, är ju så kul när de olika logona lyser
Postad 10 April 2010 - 10:31
Kan/får man göra det själv?
Postad 10 April 2010 - 19:54
Hakar på denna tråden!
Sitter med just detta problem, att jag vill se BR film från min PS6 (60gb) alltså den fete)
Men det enda som lyser upp är PCM.
Jag har en Marantz BD7004 på väg hem men vill ändå få det att funka.
Ljudinställningarna på PS3 är HDMI med ljud o bild och alla ljudsignaler ibockade för ljudet.
Ljudet är ju på alla sätt BRA men spelar man HD ljud vill man ju veta..
Tack.
För att vara helt säker så kan du ju trycka fram displayen på ps3 medan du spelar upp skivan så ska det stå vilket ljudformat som spelas upp.
Postad 11 April 2010 - 08:01
Står i valet å kvalet om jag ska köpa en, men man blir ju lite skrämd av denna diskussionen.. Har dock enbart läst sista tre sidorna av tråden...
Känns ju trist att köpa någon som man får lämna in lika fort..
Hjälp!
Postad 11 April 2010 - 10:28
Nej, du måste in med den till serviceverkstad via din återförsäljare. Dom vill väl ha koll på vad som ligger inne i apparaten av garantiskäl antar jag.Hur är 6004:an med uppdateringar av FirmWare?
Kan/får man göra det själv?
Postad 11 April 2010 - 11:18
Redigerat av Jimmy_83, 11 April 2010 - 11:18.
Postad 11 April 2010 - 15:49
Ska man tolka det som att det finns "stora" problem med 6004:an??
Står i valet å kvalet om jag ska köpa en, men man blir ju lite skrämd av denna diskussionen.. Har dock enbart läst sista tre sidorna av tråden...
Hjälp!
Jag tolkar det inte som det.. har haft min sen release och har funkat felfritt! Och då använder jag den varje dag då jag kör in alla bildkällor in och ut från den! Jag tvekade inte en sekund och skulle inte göra så nu hel!er!
Postad 11 April 2010 - 19:51
Ska man döma av det här forumet:Ska man tolka det som att det finns "stora" problem med 6004:an??
Hjälp!
http://www.avsforum........061&page=14
och mina egna erfarenheter så skulle jag i dagsläget avråda från inköp. Många har tydligen svårt att få rättelse när POD (plötslig död) kommer tillbaka trots att maskinen servats och uppdaterats. Det har tydligen till och med hänt att kunden fått ansvaret för att det blir fel. Snacka om god PR! Själv sitter jag i den obehagliga sitsen att ha råkat ut för detta vid två tillfällen. Har haft maskinen inne en gång utan att det blev bättre. Det är psykiskt påfrestande att inte veta när det inträffar nästa gång för det smäller rätt så högt i högtalarna och allting bara dör.
Inte så trevligt när man sitter med goda vänner och tittar på en bra film. Om jag hade möjlighet skulle jag byta ut den mot exempelvis en Onkyo i ungefär samma prisklass. Har bara goda erfarenheter av Onkyo, har för närvarande två stycken utan några som helst bekymmer.
Postad 13 April 2010 - 11:18
Höjjer budgeten istället och kikar på annat..
Postad 20 April 2010 - 18:25
Ni som använder er av 6004:an.
Jag har precis skaffat en sub och har en fråga..
Kör större delen av musiken från datorn och även en hel del film. Jag skulle vilja ha en nivå i stereoläge på subben t.ex -0.0db och ett annat vid dolby digital och dts, t.ex +8db, men när jag ändrar i surroundmenyn så följs alltid dolby digital och vanlig stereo åt, så om jag ställer +8 i dd så blir det det i stereo också.
Hur ska man göra?
För övring funkar min 6004 alldeles utmärkt, inga som helst problem, varken med ljud eller hdmi-växlingen. Har Htpc + ps3 anslutet.
/Viktor
Postad 21 April 2010 - 19:13
Jag kan inte få min lilla Display på 6004 att göra mig lycklig.
Sitter som sagt på Sr6004 och på Bd7004, så ljdet borde ju utan problem ge mig HD.
Likt förbannat så lyser bara DTS eller Dolby logona upp på stärkaren.
Har mixtrat o satt Blurayen att endast skicka HD ljud men det ger mig inte rätt logga ändå
Nån liten detalj jag missat?
Någon som kan lysa ljus på detta lilla problem.
Postad 21 April 2010 - 23:42
Ska man döma av det här forumet:
http://www.avsforum........061&page=14
och mina egna erfarenheter så skulle jag i dagsläget avråda från inköp. Många har tydligen svårt att få rättelse när POD (plötslig död) kommer tillbaka trots att maskinen servats och uppdaterats. Det har tydligen till och med hänt att kunden fått ansvaret för att det blir fel. Snacka om god PR! Själv sitter jag i den obehagliga sitsen att ha råkat ut för detta vid två tillfällen. Har haft maskinen inne en gång utan att det blev bättre. Det är psykiskt påfrestande att inte veta när det inträffar nästa gång för det smäller rätt så högt i högtalarna och allting bara dör.
Inte så trevligt när man sitter med goda vänner och tittar på en bra film. Om jag hade möjlighet skulle jag byta ut den mot exempelvis en Onkyo i ungefär samma prisklass. Har bara goda erfarenheter av Onkyo, har för närvarande två stycken utan några som helst bekymmer.
skönt man kollade forumet innan man förhastade sig.. hade i stort sett bestämt mig för en sån här stärkare.. men nu blir det till att leta vidare! tack för infon!
Postad 22 April 2010 - 00:35
Postad 23 April 2010 - 07:18
Hojsan hojsan.
Jag kan inte få min lilla Display på 6004 att göra mig lycklig.
Sitter som sagt på Sr6004 och på Bd7004, så ljdet borde ju utan problem ge mig HD.
Likt förbannat så lyser bara DTS eller Dolby logona upp på stärkaren.
Har mixtrat o satt Blurayen att endast skicka HD ljud men det ger mig inte rätt logga ändå
Nån liten detalj jag missat?
Någon som kan lysa ljus på detta lilla problem.
Antar att du kopplat med hdmi, ställt bluray på att skicka bitström och ställt förstärkaren på "auto-ljud". Kolla även inställningarna i förstärkaren så att den i första hand letar ljud från hdmi när du valt bluray. Fungerar det inte då kan det vara så enkelt att HD-ljuden inte ligger som standard på din film. Du måste välja det i filmmenyn.
Postad 23 April 2010 - 16:06
Ingen som vet?Tjena!
Ni som använder er av 6004:an.
Jag har precis skaffat en sub och har en fråga..
Kör större delen av musiken från datorn och även en hel del film. Jag skulle vilja ha en nivå i stereoläge på subben t.ex -0.0db och ett annat vid dolby digital och dts, t.ex +8db, men när jag ändrar i surroundmenyn så följs alltid dolby digital och vanlig stereo åt, så om jag ställer +8 i dd så blir det det i stereo också.
Hur ska man göra?
För övring funkar min 6004 alldeles utmärkt, inga som helst problem, varken med ljud eller hdmi-växlingen. Har Htpc + ps3 anslutet.
/Viktor
Postad 24 April 2010 - 08:36
När kommer ersättaren till 6004an? den har väl snat hängt med ett år. Denon kommer med nya modeller nu i vår
så då är det väl även dags för Marantz.
Något som vet eller hört några rykten?
Mvh
Björn
Postad 24 April 2010 - 11:08
Hej!
När kommer ersättaren till 6004an? den har väl snat hängt med ett år. Denon kommer med nya modeller nu i vår
så då är det väl även dags för Marantz.
Något som vet eller hört några rykten?
Mvh
Björn
Den kom ut i september förra året... inte ens 7 månader.. så så gammal är den inte
Postad 26 April 2010 - 10:07
Kopplade PS3:an å datorn till Hdmi portarna men får ingen bild från någon av dom, Vart kan problemet ligga?
Får bild från båda om jag kopplar direkt till TV, Jag får upp menyn på marantzen på tv i alla fall så överföringen där verkar funka.
Tv är förövrigt en 5 år gamla Samsung tv
Någon som har nån idé
Postad 26 April 2010 - 18:12
Det brusar i mina diskanter, jag antar att de beror på förstärkaren (6004) gör det så på dom flesta förstärkare eller? Man hör det om man lägger örat nära mot liksom.
Det är både i viloläge och när man ser tex film.
Ingen som vet? Blir så pga spänningen?
Postad 26 April 2010 - 19:59
Kopplade in min SR6004 igår och får det inte riktigt att fungera,
Kopplade PS3:an å datorn till Hdmi portarna men får ingen bild från någon av dom, Vart kan problemet ligga?
Får bild från båda om jag kopplar direkt till TV, Jag får upp menyn på marantzen på tv i alla fall så överföringen där verkar funka.
Tv är förövrigt en 5 år gamla Samsung tv
Någon som har nån idé
Hade exakt samma fel mot min Hitachi 42PD7200. Slutade med att jag lämnade tillbaks förstärkaren.
/Ash
Postad 26 April 2010 - 21:27
Hade exakt samma fel mot min Hitachi 42PD7200. Slutade med att jag lämnade tillbaks förstärkaren.
/Ash
Va just de jag var rädd för. Kan inte vara nått annat?
Ska testa på en annan tv å se om resultatet blir det samma.
Postad 27 April 2010 - 08:59
Postad 27 April 2010 - 10:50
Va just de jag var rädd för. Kan inte vara nått annat?
Ska testa på en annan tv å se om resultatet blir det samma.
Testa att göra en reset på den.
Jag fick inte ut någon bild från mitt xbox, men efter en reset fungerade det direkt.
Postad 27 April 2010 - 14:59
Lyckades få ljud från ps3an en gång men ingen bild
har testat med både 1&2 på hdmi men gör ingen skillnad
har även testat att byta hdmi kabel men ingen skillnad
Edit: har även nu testa på en annan tv men ingen skillnad där heller, blir bara svart.
nån som vet hur det är med den internatonella garantin?
Va så att jag fick den i födelsedagspresent och han bor i england å köpte den där
måste jag skicka den till han eller kan dom fixa det här i sverige
Har även kontaktat den butik som sålde den så får vi se.
Redigerat av UffeE, 27 April 2010 - 18:24.
Postad 28 April 2010 - 20:29
Restar man man genom att köra surr.mode+exit+clear?
Lyckades få ljud från ps3an en gång men ingen bild
har testat med både 1&2 på hdmi men gör ingen skillnad
har även testat att byta hdmi kabel men ingen skillnad
Edit: har även nu testa på en annan tv men ingen skillnad där heller, blir bara svart.
Va så att jag fick den i födelsedagspresent och han bor i england å köpte den där
Resetar genom att köra Surr.mode + Clear.
Jag har stött på ett problem med min nu.
Kopplat in både TV och Projektor på HDMI ut, men jag lyckas endast få bild på TV:n.
Har testat att byta mellan 1 och 2, men får bara bild på TV:n hur jag än gör.
Jag kan inte heller få upp OSD:n på TV:n, utan det blir bara "Ingen signal"
Är det någon som har någon aning om vad det kan vara för fel?
Projektorn är en Sanyo PLV-z700 som är kopplad med 10m HDMI.
Redigerat av Eccoes, 28 April 2010 - 21:36.
Postad 29 April 2010 - 15:55
Kom hem från jobbet idag och testade att skicka signalen direkt från digitaltvboxen till projektorn, och det fungerade.
Testade att koppla in via marantzen och även det fungerade...
Blir inte riktigt klok på den här maskinen.
Postad 01 May 2010 - 07:04
Testade att köra autokalibreringen på min SR5004 vilket blev helt ok, men den ställde in alla högtalare på - antal i db. Gör det någon skillnad om jag ändrar detta så att det skilljer samma antal db men istället för att högtalarna står på - så lägger jag den på ett högre antal ?
Det enda som borde skillja då är la max volymen?
I dags läget står högtalarna på.
Front left: -5.5dB
Center: -3.5dB
Front right: -6.0dB
Då borde det la bli likadant om jag ställer den på tex
Front left: -2dB
Center: 0dB
Front right: -2.5dB
/Snowie
Redigerat av Unregistered2316b843, 01 May 2010 - 07:05.
Postad 01 May 2010 - 10:16
På fråga ett så ska du se till att stänga av HDMI-styrningen på både TV och reciever.
Annars så styr de varandra, sätt på eller stäng av den ena så följer den andra efter.
Det kan heta CEC, HDMI-control etc.
Vad heter den funktionen i en marantz 5004?
Postad 06 May 2010 - 21:00
Någon annan som har erfarenhet av det här? Kan det vara fel på min "sladd"? Är ju en hel del andra sladdar i närheten av stärkaren, hur stor är risken att det stör BT:n?
Tacksam för svar.
Postad 06 May 2010 - 21:07
Har kopplat in MX 101 och kört blåtand med två olika datorer nu, och ljudet blir CRAP. Alltså inte liiite dåligt utan riktigt riktigt uselt!
Någon annan som har erfarenhet av det här? Kan det vara fel på min "sladd"? Är ju en hel del andra sladdar i närheten av stärkaren, hur stor är risken att det stör BT:n?
Tacksam för svar.
Nja, testa och köra med en telefon.. funkar über bra å köra med t.ex Iphone!
Postad 07 May 2010 - 08:54
Nja, testa och köra med en telefon.. funkar über bra å köra med t.ex Iphone!
Samma här, har bara kört från telefon och det funkar alldeles utmärkt.
Postad 07 May 2010 - 09:00
Undrar vad det beror på?
En annan sak - vad hände med den där utlovade uppdateringen som skulle komma? Samma gamla PS3-problem finns ju kvar hos mig i alla fall...
Har mailat Septon utan svar, någon som vet något?
Postad 07 May 2010 - 09:13
Ni har rätt, med iPhone funkar det hur bra som helst - men varken med iMac eller en sprillans Dell Vostro V13, man hör ju musiken men det är massor av störningar och knaster.
Undrar vad det beror på?
En annan sak - vad hände med den där utlovade uppdateringen som skulle komma? Samma gamla PS3-problem finns ju kvar hos mig i alla fall...
Har mailat Septon utan svar, någon som vet något?
Bra fråga, kan kanske ha att göra med störningar p g a trådlöst nätverk?!?
Ingen aning, är det dåligt eller är det störningar? Viss skillnad där...
Vad menar du med PS3-problem?!? Jag vill minnas att de PS3-problem, tillsammans med SR-6004:an, hade att göra med bildvisaren, d v s tv:n/projjen.
Jag har inga problem, kör både på en Toshiba 46" och med en Sony HW15.
Redigerat av BrittBastard, 07 May 2010 - 09:15.
Postad 07 May 2010 - 09:20
PS3-problemet uppstår när PS3:an går genom 6004:an till vissa TV-modeller, med kontant snöande och återkommande 4-5 sekunders synk-tapp och svart bild som resultat. Vilket så klart gör PS3:an i stort sett oanvändbar för spel. Septon lovade i höstas att prioritera problemet och ordna en firmwareuppdatering - sen verkar det blivit locket på?
Redigerat av HNZN, 07 May 2010 - 09:22.
Postad 07 May 2010 - 09:35
PS3-problemet uppstår när PS3:an går genom 6004:an till vissa TV-modeller.
Precis, och jag har inte det problemet.
Men jag håller med dig, så ska det inte vara så det borde dom fn fixa!
Bra om fler som har problemet mailar och ligger på.
Eller va fan, jag kan väl dra iväg ett mail även fast jag inte har nåt problem, det vet ju inte dom.
För att hjälpa er som har problem.
Postad 07 May 2010 - 09:52
Här har du Marantz Service Policy:
Europe:
If you purchase your Marantz product from an authorized Marantz dealers you will be guaranteed of obtaining your full THREE YEAR warranty for PREMIUM products (excl. Universal Remote Controls) and a TWO YEAR warranty for all other products (RANGE series & Universal Remote Controls).
This will ensure:
• An authorized repair agent services your product.
• Only genuine Marantz parts will be used in case of any malfunction.
• Marantz can directly oversee the warranty is upheld. (Should you buy from an unauthorized dealer, Marantz is legally not involved!).
• Marantz will guarantee the terms of your warranty are met without exception.
• As a valued customer you will receive the highest level of service at every stage.
How to obtain services:
To ensure our customers receive the above criteria, it is mandatory that:
• You should provide your Authorized dealer with a copy of the original sales invoice or cash receipt that has not been altered in any way.
• You will be assured that your product will be serviced by an Authorized Service Agent.
• The product type and serial numbers must be correct.
• All repairs must be performed by an authorized service organization.
• Damage caused by accidents including lightning, water, fire, abuse or neglect is not covered.
• The product must not have been modified to enable it to operate in any country other than that for which it is intended
Det går att hitta alla "Marantz Authorized Dealers" på deras hemsida.
Svensk distributör är Septon Electronic.
Finns dock ett gäng svenska "Authorized Dealers", bara att söka på Marantz hemsida.
Postad 07 May 2010 - 10:47
Funkar det eller ställer det till problem med 1.3 ingångarna?
//mac
Redigerat av Hankyman, 07 May 2010 - 10:48.
Postad 08 May 2010 - 08:45
Postad 12 May 2010 - 17:45
(löst)Jag kan inte välja så att jag har bilden på HDMI, men ljud via coaxial!
Jag skickar ju ut bild från en DVI->HDMI adapter från datorn, så att skicka ljudet via HDMI-sladden är inte möjligt.
Finns det inget något sätt att komma runt det? (känns lite rubbat om det vore så)
Dessutom verkar det inte som om förstärkaren skickar vidare signal som är över 720p.
Varken min xbox 360 eller PC kan skicka 1080P via förstärkaren, endast 720.
Det fungerar dock om man kopplar direkt till projektorsladden via en switch, o kopplar förbi förstärkaren.
Några idéer?
// Edit det fungerade att over-rida genom att sätta manuellt bild till HDMI och ljud till den ingång man satt.
Redigerat av Xorlon, 12 May 2010 - 18:36.
Postad 13 May 2010 - 08:15
Jag har idag köpt mig en 6004 och allt var frid o fröjd tills jag skulle spela upp film från datorn;
(löst)Jag kan inte välja så att jag har bilden på HDMI, men ljud via coaxial!
Jag skickar ju ut bild från en DVI->HDMI adapter från datorn, så att skicka ljudet via HDMI-sladden är inte möjligt.
Finns det inget något sätt att komma runt det? (känns lite rubbat om det vore så)
Dessutom verkar det inte som om förstärkaren skickar vidare signal som är över 720p.
Varken min xbox 360 eller PC kan skicka 1080P via förstärkaren, endast 720.
Det fungerar dock om man kopplar direkt till projektorsladden via en switch, o kopplar förbi förstärkaren.
Några idéer?
// Edit det fungerade att over-rida genom att sätta manuellt bild till HDMI och ljud till den ingång man satt.
Fick du allt å funka?
Postad 14 May 2010 - 13:12
Fick du allt å funka?
Ja och nej.
1080p fungerar från xbox/dvd/dator direkt ut via kabeln till projektorn. Men går jag via förstärkaren måste jag koppla in en signalförstärkare direkt efter utgången på recievern för att signalen ska nå fram.
Det är med andra ord låg signalstyrka ut från Marantzen, vilket resulterar i att om man har längre kabel (i mitt fall 10 meter) så räcker förstärkaren inte till, utan man måste ha en förstärkning.
Tycker inte att man borde behöva det, då alla andra enheter klarar av att skicka ut en signal via den kabeln. Men så verkar det vara.
Skall eventuellt ta kontakt med stället jag köpte den på alternativt Marantz o höra vad dom säger.
//Edit
Efter kontakt med butiken jag köpt recievern hos fick jag (efter att säljaren kontaktat marantz ÅF samt verkstad för marantz) reda på att revievern's HDMI switch inte fungerar som en reciever, utan att den endast kopplar om signalen. Med andra ord har man 5meter in till förstärkaren, o sen 10 vidare ut från den, så blir den totala kabel-längden snarare 5 + 2(förstärkarens interna dämpning) + 10 = 17 Meter, vilket är rotproblemet.
Behöves mao väldigt bra (läs dyrt) kablage eller en signalförstärkare.
Redigerat av Xorlon, 14 May 2010 - 14:36.
Postad 14 May 2010 - 18:18
Ljudet när man kör BT från datorerna liknar närmast en FM-radio med riktigt dålig mottagning.
PS3-problemet uppstår när PS3:an går genom 6004:an till vissa TV-modeller, med kontant snöande och återkommande 4-5 sekunders synk-tapp och svart bild som resultat. Vilket så klart gör PS3:an i stort sett oanvändbar för spel. Septon lovade i höstas att prioritera problemet och ordna en firmwareuppdatering - sen verkar det blivit locket på?
Jaja, nu förstår jag ju vart snöandet kommer i från. Trodde först det var mina billigare hdmi kablar som jag sedan bytte ut, men felet kvarstog. Funkar inte med att byta HDMI ingång heller för mig. (har en samsung led) Sjukt störande är detta, snart åker den ut på gatan!
Redigerat av givetvis, 14 May 2010 - 18:52.
Postad 14 May 2010 - 23:02
Redigerat av givetvis, 14 May 2010 - 23:03.
Postad 16 May 2010 - 22:55
Ljudet när man kör BT från datorerna liknar närmast en FM-radio med riktigt dålig mottagning.
Det verkar variera det där... jag streamar spotify via BT till min 6004 och det låter klockrent. Datorn står ca 6m bort.
Jag har aldrig haft problem att köra ps3 genom förstärkaren till tv:n men dom jag vet har haft det har nästan alltid haft samsung tv. Det har dock löst sig med uppdatering av firmware i tv:n.
Postad 17 May 2010 - 05:54
Ja och nej.
1080p fungerar från xbox/dvd/dator direkt ut via kabeln till projektorn. Men går jag via förstärkaren måste jag koppla in en signalförstärkare direkt efter utgången på recievern för att signalen ska nå fram.
Det är med andra ord låg signalstyrka ut från Marantzen, vilket resulterar i att om man har längre kabel (i mitt fall 10 meter) så räcker förstärkaren inte till, utan man måste ha en förstärkning.
Tycker inte att man borde behöva det, då alla andra enheter klarar av att skicka ut en signal via den kabeln. Men så verkar det vara.
Skall eventuellt ta kontakt med stället jag köpte den på alternativt Marantz o höra vad dom säger.
//Edit
Efter kontakt med butiken jag köpt recievern hos fick jag (efter att säljaren kontaktat marantz ÅF samt verkstad för marantz) reda på att revievern's HDMI switch inte fungerar som en reciever, utan att den endast kopplar om signalen. Med andra ord har man 5meter in till förstärkaren, o sen 10 vidare ut från den, så blir den totala kabel-längden snarare 5 + 2(förstärkarens interna dämpning) + 10 = 17 Meter, vilket är rotproblemet.
Behöves mao väldigt bra (läs dyrt) kablage eller en signalförstärkare.
Jag kör 12 meter ut till projje och kör 1080P utan problem! Kör med Supra kabel
Postad 17 May 2010 - 08:03
Se inlägg #648. Det har fungerat för mig vid ett par tillfällen.Japp då var det min tur, sitter man å klagar på dassig bild så lägger den bara av under filmtittandet. Jag flög rätt upp ur soffan när det poffa till. Fy fan så besviken jag är på denna maskin. Vad göra nu? :/
Postad 17 May 2010 - 12:16
Se inlägg #648. Det har fungerat för mig vid ett par tillfällen.
Jag såg din post och prövade det samma kväll, men inget hände. Så jag skickade iväg den på service i dag, förhoppningsvis slipper man allt strul efter det. Ni som fått era uppdaterade och lagade, någon skillnad?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Köpråd - Surroundförstärkare 5-15000
17 filmer
29 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?