Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 26 September 2009 - 23:26
Postad 27 September 2009 - 10:16
Någon som kan visa en bild någonstans.. helst under 2900kr.
tacksam för svar!!
men snälla du, ska du verkligen lägga ännu mer tid att spara ytterligare 99kr!?!
Postad 27 September 2009 - 10:35
Postad 27 September 2009 - 10:48
Jag är ganska säker på att de har det, men det säkraste och snabbaste svaret får du nog om du ringer till butiken och frågar.Snabb fråga... har elgiganten oxå prisgaranti? och isåfall hur lång tid efter köpet gäller den? jag hittade ingenting på deras hemsida.
Redigerat av VincentVegaSWE, 27 September 2009 - 10:49.
Postad 27 September 2009 - 10:54
men snälla du, ska du verkligen lägga ännu mer tid att spara ytterligare 99kr!?!
http://www.onoff.com...markID=40-25-10 visar upp den.
-- en fråga.
Jag säger att jag köper från expert, där är det prisgaranti + 5% - kommer hamna runt 2850kronor gissar jag på.
Nu är det så att expert kör med prisgaranti(30dagar).. blir det billigare någonannstans då. får jag det priset + 5% rabatt?
Expert - "Prisgaranti ~ hittar ni någonanstans så får ni det priset + 5% rabatt för att vi ska ha billigast."
Så .. hittar jag den för 2800kr - får jag det priset + 5% igen? .. asså.. har redan köpt den ska bara få pengarna...
någon som vet hur det fungerar då expert kör med det systemet i barkaby?
Postad 27 September 2009 - 11:38
Sen förstår jag inte varför vissa blir irriterade för att folk försöker spara pengar genom att leta reda på det billigaste... hehe om ni inte orkar ta besväret att spara några tior eller hundra lappar, det är ju ert bekymmer, förstår bara inte varför man klagar på andra som tar besväret att tjäna pengar på att utnyttja de garantier och erbjudanden som de konkurrerande butik kedjorna erbjuder.
t.ex så är 99kr ändå 1 timmes jobb för de flesta ungdomar/låg inkomsttagare. Jobbar man på kontor så kanske man inte märker arbetsbördan.. men har man ett jobb som kräver fysiskt ansträngning så tror jag att varje krona spelar roll
Redigerat av Unregistered1232, 27 September 2009 - 11:41.
Postad 27 September 2009 - 14:44
Postad 27 September 2009 - 17:15
Produkten måste finnas på lager och vara inom butikerna i Barkaby området tror jag.. om dessa krav fylls så ska du få den utlovade 5%:en lycka till!
Sen förstår jag inte varför vissa blir irriterade för att folk försöker spara pengar genom att leta reda på det billigaste... hehe om ni inte orkar ta besväret att spara några tior eller hundra lappar, det är ju ert bekymmer, förstår bara inte varför man klagar på andra som tar besväret att tjäna pengar på att utnyttja de garantier och erbjudanden som de konkurrerande butik kedjorna erbjuder.
t.ex så är 99kr ändå 1 timmes jobb för de flesta ungdomar/låg inkomsttagare. Jobbar man på kontor så kanske man inte märker arbetsbördan.. men har man ett jobb som kräver fysiskt ansträngning så tror jag att varje krona spelar roll
Helt klart sant, jag är 16år och får 80kr/h .. och jag jobbar inte så mycket.. några gånger i veckan. Så varje krona är mycket för mig.
hittade ps3 slim i barkaby för 2990.. ska säga det.. men jag gissar på att expert har billigare då det kör med ett helt annat system
Postad 27 September 2009 - 17:38
Postad 27 September 2009 - 18:16
"...ringer faktiskt inte". Du menar att jag bara hittar på? Som sagt, mina erfarenheter (= jag har varit med om det i verkliga livet) är att de ringer till den andre butiken för att försäkra sig om att de har produkten på lager, för annars gäller inte lägsta pris-garantin.
Det är nog inte speciellt tillförlitligt för dem att ringa. Hade jag haft en butik och en konkurrent ringt mig så hade jag hävdat det både ena och det andra för att jäklas. "Klart jag har den i lager, och förresten tar jag 2495:- nu..."
Redigerat av SirIdot, 27 September 2009 - 18:17.
Postad 27 September 2009 - 18:43
Det är nog inte speciellt tillförlitligt för dem att ringa. Hade jag haft en butik och en konkurrent ringt mig så hade jag hävdat det både ena och det andra för att jäklas. "Klart jag har den i lager, och förresten tar jag 2495:- nu..."
Klart det är tillförlitligt. När jag använde lägstaprisgarantin mellan elgiganten och siba så ringde snubben och frågade om varan fanns i lager, utan att säga att han var från elgiganten (tror inte att killen på siba började fråga om det är en konkurrerande kedja som undrar innan han svarade).
Postad 27 September 2009 - 21:39
Knappast så att butiken ringer och presenterar sig som tex Elgiganten och undrar vad priset är för vara x, för att en kund är här och ska prismatcha. Dom ringer väl bara och frågar som vilken person som helst.Det är nog inte speciellt tillförlitligt för dem att ringa. Hade jag haft en butik och en konkurrent ringt mig så hade jag hävdat det både ena och det andra för att jäklas. "Klart jag har den i lager, och förresten tar jag 2495:- nu..."
Redigerat av belzebubb, 27 September 2009 - 21:40.
Postad 27 September 2009 - 22:12
Ett par lustiga grejor dock:
1. Mitt köp engagerade fyra personer i butiken då de var väldigt tveksamma om de kunde släppa den till det priset, tydligen går de back väldigt mycket!
2. När jag kom in och frågade om prisgarantin svarade de att de hade prisgaranti mot alla butiker förutom Mediamarkt, detta då deras pris var (2990 kr) var väldigt lågt. Får man ens göra så? Alltså välja vilka butiker man matchar priset mot? Antingen har man ju prisgaranti eller inte liksom. Som tur var verkade det ju som att de missat Onoffs låga pris.
3. För dig som pratar om Expert i Barkarby: de har inga Ps3, och tänker troligtvis inte ta in några heller!
Postad 27 September 2009 - 22:18
3. För dig som pratar om Expert i Barkarby: de har inga Ps3, och tänker troligtvis inte ta in några heller!
Jag var där igår, ... var där igår... verkar lite ont om ps3, pratade med en och hon sa att det skulle komma in om 2-3 veckor, jag tror jag ger upp.. tjänar 150kr bara. Tror jag köper från mediamarkt eller någonannstans
var tror ni är bäst? - samma pris på alla då det är prisgaranti, asså vilken tror ni sänker bäst osv så man kan köra på 30dagars prisgaranti?
> Eliganten
> Onoff
> Mediamarkt
> Netonnet
vilken tror ni? :)Det är en stor chansning det här , men vilken har störst odds?
onoff sänkte priset rätt mycket förut.. kanske bör man välja dem?
Redigerat av Fallmans, 27 September 2009 - 22:19.
Postad 28 September 2009 - 07:34
Jag undrar om inte.. de var något fel på dom första leveransen av NF att de vill bli av med dessa, därav sänkte priset. Då tänker jag på ljudnivån då. För typ.. varför sänka helt plötsligt mitt i ingenting.. det är inte ens haloween
Postad 28 September 2009 - 11:03
Postad 28 September 2009 - 14:11
Jag undrar om inte.. de var något fel på dom första leveransen av NF att de vill bli av med dessa, därav sänkte priset. Då tänker jag på ljudnivån då. För typ.. varför sänka helt plötsligt mitt i ingenting.. det är inte ens haloween
tror exakt som dig!!
Postad 28 September 2009 - 14:21
o England ungfär 2500kr? Medans i Sverige 3500?
Postad 28 September 2009 - 17:44
De kan ju inte bero på en enorm uppmärksamhet i press o på forum över att ett PS3 Slim på postorder i USA kostar 2000kr
o England ungfär 2500kr? Medans i Sverige 3500?
Det kan stämma om det är en permanent säkning, vilket visade sig att det inte var hos de flesta kedjor.. då de redan hunnit höja tillbaka priset förutom MM. Sen läste jag precis en annan tråd.. där man nämner att det finns indirekt 2 olika vesioner av ps3 slim. Som tur så hade jag lämnat tillbaka mig, får se hur storyn utvecklar sig.. lagom till uncharted 2 kanske de kommer en stabil, då fiskar man upp en igen.
Postad 28 September 2009 - 18:10
årets skämt vafan, gick in till onoff för att köpa en ps3 för 2990kr.
"frågade; finns ps3an i lager.."
han svarade: "jo, de kom precis in, vad är dit namn?
Säger: Hur mycket kostar den (för att försöka pruta ner lite också) men det jag fick till svars var
3800kr,
både jag och min pappa säger ju att ni har prisgaranti & det står i artikeln bakom dig att den ska kosta 2990kr, otrevlig var han och sa nej, vi får inte köpa den för 2990kr, utan ska betala för 3800kr - 3800kr var väl inte det från början när ps3 släpptes? hahaha
- iafall, en person som stod i kassan för att köpa det för 2990kr fick reda på nu att det kosta 3800kr, då början hade i butiken springa efter han och säga att ni får inte den för 2990kr, HAHAHA
fyfan..
aja köpte på mediamarkt för 2990kr, hörde först att på elgiganten ska de sänka priset, så fick 30dagars prisgaranti på mediamarkt
Postad 29 September 2009 - 06:21
Postad 29 September 2009 - 08:26
Postad 29 September 2009 - 10:02
Köpte en Ps3 slim, en extra dual shock 3, Metal Gear solid 4 och 2 wii motion plus igår från VG+ och hela paketet gick på 3400 kr med Frakt... Hur nöjd som helst, får se ifall man är lika nöjd när den anländer
Kul, grattis!
Jag förmodar att du är medveten om att PS3:an har regionsskyddad filmuppspelning (blu-ray & dvd)?
Postad 29 September 2009 - 10:11
Jag tror inte det för fem öre.
Sony (som i slutändan har sista ordet med Nordisk Film) är ett respekterat märke och skulle inte tillåta utförsäljning av deffekta produkter bara för att byta ut lagret. Skadan det skulle göra på deras varumärke skulle vara enorm om det läckte ut, vilket det ofta gör. De skulle i sådant fall bara göra en "omotiverad" återkallelse av de.
Jag jobbar med marknadsföring och kan berätta att lönehelgen i september räknas som en av de starkaste försäljningshelgerna på året, i stil med mellandagarna efter jul. Detta resulterade i massutskick av annonser strax innan helgen samt förmånliga erbjudanden till konsumenter under helgen.
För den som tänker efter kan nu i efterhand se detta. Mitt annonsutskick i torsdags/fredags var tjockare än min DN-tidning,
Så håll gärna era fiktiva konspirationsteorier om deffekta produkter för er själva...
Redigerat av BoomBoxV102, 29 September 2009 - 10:14.
Postad 29 September 2009 - 10:13
Så håll gärna era fiktiva konspirationsteorier om deffekta produkter för er själva...
haha
Postad 29 September 2009 - 12:42
Jag tror inte det för fem öre.
Sony (som i slutändan har sista ordet med Nordisk Film) är ett respekterat märke och skulle inte tillåta utförsäljning av deffekta produkter bara för att byta ut lagret. Skadan det skulle göra på deras varumärke skulle vara enorm om det läckte ut, vilket det ofta gör. De skulle i sådant fall bara göra en "omotiverad" återkallelse av de.
Jag jobbar med marknadsföring och kan berätta att lönehelgen i september räknas som en av de starkaste försäljningshelgerna på året, i stil med mellandagarna efter jul. Detta resulterade i massutskick av annonser strax innan helgen samt förmånliga erbjudanden till konsumenter under helgen.
För den som tänker efter kan nu i efterhand se detta. Mitt annonsutskick i torsdags/fredags var tjockare än min DN-tidning,
Man har väl all rätt att uttrycka sig som man vill i det här landet, having said THAT!
Konsolen i sig är inte defekt, det jag menade var att man kanske lyckats fixa till oljudet med en bättre fläkt, därav så rea:de man kanske ut version 1 för att göra plats åt version 2... det finns forum som bevisligen har visat att det finns 2 olika indirekta versioner av ps3 slim. Och som sagt, jag skrev att jag "tror", det kan mycket väl stämma att jag är helt ute och cyklar.. men bara för det så tycker jag inte att du har rätt att säga vad jag får skriva eller inte skriva.
Jag vet inte var du läst din marknadsföring men vad jag känner till av erfarenhet är att det inte alls är vanligt att man rear ut en pryl för att göra plats åt en bättre. Det handlar inte om att den är defekt och kommer att gå sönder, snarare att det är en förbättrad version. FÖRRESTEN så går det fortfarande att köpa den gamla versionen av Xbox360... dvs den som inte är Jasper och den som i teorin fortfarande går sönder. Så vad säger du nu om din teori? eller menar du att Microsoft inte är ett respekterad märke som bryr sig om sitt rykte?
Du som talade om spekulationer.. ang. att det är ökad försäljning under september månad .. är bara en teori från din sida av dina sk erfarenheter.. finns inga officiella siffror vad jag vet. Snarare borde det vara tvärtom då folk.. är i princip panka efter sommaren/semestern. Att man handlar mycket under storhelger känner de felsta till men.. även september, det var något nytt
Redigerat av Unregistered1232, 29 September 2009 - 12:45.
Postad 29 September 2009 - 12:57
Kan ju bero på att även i den här tråden så diskuteras det vilt om det så kallade "ljudet".
Ja, den låter. Hur mkt den låter tolkas olika. Ja, det finns säkert exemplar som låter mer än andra.
Precis som med vilken annan "tjockis" som helst.
Som sagt var; I'm impressed!
Postad 29 September 2009 - 13:19
Fantastiskt hur en tråd som ska handla om PS3 Slim120GB Pris kan ha ca 700 inlägg. I'm impressed!
Kan ju bero på att även i den här tråden så diskuteras det vilt om det så kallade "ljudet".
Ja, den låter. Hur mkt den låter tolkas olika. Ja, det finns säkert exemplar som låter mer än andra.
Precis som med vilken annan "tjockis" som helst.
Som sagt var; I'm impressed!
Men när 90% av skribenterna går över eld för att via kuponger eller maximalt utnyttjande av prisgarantier gör allt för att pressa priset till det yttersta så blir det lätt såhär
Köpte min för 3490 friska och är kanonnöjd - och tyst är den också
Postad 29 September 2009 - 14:30
Postad 29 September 2009 - 15:10
Man har väl all rätt att uttrycka sig som man vill i det här landet, having said THAT!
Konsolen i sig är inte defekt, det jag menade var att man kanske lyckats fixa till oljudet med en bättre fläkt, därav så rea:de man kanske ut version 1 för att göra plats åt version 2... det finns forum som bevisligen har visat att det finns 2 olika indirekta versioner av ps3 slim. Och som sagt, jag skrev att jag "tror", det kan mycket väl stämma att jag är helt ute och cyklar.. men bara för det så tycker jag inte att du har rätt att säga vad jag får skriva eller inte skriva.
Jag vet inte var du läst din marknadsföring men vad jag känner till av erfarenhet är att det inte alls är vanligt att man rear ut en pryl för att göra plats åt en bättre. Det handlar inte om att den är defekt och kommer att gå sönder, snarare att det är en förbättrad version. FÖRRESTEN så går det fortfarande att köpa den gamla versionen av Xbox360... dvs den som inte är Jasper och den som i teorin fortfarande går sönder. Så vad säger du nu om din teori? eller menar du att Microsoft inte är ett respekterad märke som bryr sig om sitt rykte?
Du som talade om spekulationer.. ang. att det är ökad försäljning under september månad .. är bara en teori från din sida av dina sk erfarenheter.. finns inga officiella siffror vad jag vet. Snarare borde det vara tvärtom då folk.. är i princip panka efter sommaren/semestern. Att man handlar mycket under storhelger känner de felsta till men.. även september, det var något nytt
Jeez...
Yttrandefrihet?
Defenition av deffekt?
Microsoft och deras utstressade RROD konsol?
Gamla versionen av Xbox 360 och den förlängda garantin säger inget till dig?
Läs om läs rätt, lönehelgen i september var det.
Finns så många hål i ditt inlägg att det inte är värt att komma med ett fullständigt svar...
Finns även inget mer att hämta ur denna diskussion då jag är fullständigt nöjd med det jag har förmedlat och känner att det inte behöver förtydligas på något sätt eller vis.
Edit: ABC
Redigerat av BoomBoxV102, 29 September 2009 - 15:10.
Postad 29 September 2009 - 15:19
HAHAHAH!
årets skämt vafan, gick in till onoff för att köpa en ps3 för 2990kr.
"frågade; finns ps3an i lager.."
han svarade: "jo, de kom precis in, vad är dit namn?
Säger: Hur mycket kostar den (för att försöka pruta ner lite också) men det jag fick till svars var
3800kr,
både jag och min pappa säger ju att ni har prisgaranti & det står i artikeln bakom dig att den ska kosta 2990kr, otrevlig var han och sa nej, vi får inte köpa den för 2990kr, utan ska betala för 3800kr - 3800kr var väl inte det från början när ps3 släpptes? hahaha
- iafall, en person som stod i kassan för att köpa det för 2990kr fick reda på nu att det kosta 3800kr, då början hade i butiken springa efter han och säga att ni får inte den för 2990kr, HAHAHA
fyfan..
aja köpte på mediamarkt för 2990kr, hörde först att på elgiganten ska de sänka priset, så fick 30dagars prisgaranti på mediamarktså
weey
Rörig post, pratar du som du skriver?
Postad 29 September 2009 - 15:22
Rörig post, pratar du som du skriver?
hahaha.. skrev otroligt fort, men sjukt att onoff höjer priset med 800kr .
typ måndag-söndag = 2990kr, sen kommer man måndagen efter den veckan. så kostar ps3 800kr dyrare. ^^
Postad 29 September 2009 - 17:38
hahaha.. skrev otroligt fort, men sjukt att onoff höjer priset med 800kr .
typ måndag-söndag = 2990kr, sen kommer man måndagen efter den veckan. så kostar ps3 800kr dyrare. ^^
Inget alls konstigt med priset egentligen. Det stod klart och tydligt i annonsen att det priset bara gällde t.o.m helgen
Postad 29 September 2009 - 17:41
Jeez...
Yttrandefrihet?
Defenition av deffekt?
Microsoft och deras utstressade RROD konsol?
Gamla versionen av Xbox 360 och den förlängda garantin säger inget till dig?
Läs om läs rätt, lönehelgen i september var det.
Finns så många hål i ditt inlägg att det inte är värt att komma med ett fullständigt svar...
Finns även inget mer att hämta ur denna diskussion då jag är fullständigt nöjd med det jag har förmedlat och känner att det inte behöver förtydligas på något sätt eller vis.
Edit: ABC
Good for you!
Isf fanns det ännu fler hål i ditt inlägg, du påpekade att tillverkaren drar tillbaka produkterna, jag bevisade med ett exempel att Microsoft inte gjorde det. Att de sen har en förlängd garanti har inte med saken att göra, de har fortfarande inte dragit in produkten från hyllorna, de säljs fortfarande. Dessutom är det inte ens samma sak då.. ingen har sagt att Ps3:an går sönder bara att den låter högre och att det finns en som låter mindre. Produkter blir alltid bättre och bättre från lanseringsdatumet, bara för det så drar man inte in grejer... som man tillverkade från dag 1, istället så kanske man rear ut dom.
Inget det du skrev håller i ren fakta, bara en massa flum...
Vad du skriver skiter jag i .. men du kan inte citera att jag sprider skitsnack när du är inte har en aning om vad du lägger fram själv.
Aja skitsamma, orka.. låt oss återgå till ämnet
Redigerat av Unregistered1232, 29 September 2009 - 17:43.
Postad 29 September 2009 - 21:31
Visste att OnOff hade slutat med sitt pris på 2990 nåt på söndagen.
Expert: Det mesta slut men visst "vi har lägsta pris garanti"
Siba: Vi tar hand om våra kunder. Har på lager men kan inte släppa för 2990 eftersom "vi går back". Konstigt eftersom även de har lägsta prisgaranti.
Elgiganten: Tack för att de finns. Och föra att de har system som inte uppdateras så ofta. De trodde fortfarande att OnOff sålde för 2990 så de ville inte vara sämre så de sålde gladeligen för 2850:- Tack för det. Priset syns inte i annonser eller på Internet, utan ligger bara i deras system.
Är dock lite missnöjd med fläktljudet.
Men jag har en polare som kopplat in IDG och deras test-center efter som Sony har släppt minst två modeller av PS3 Slim med olika fläktar. Tyvärr har de slutat med den dyra tysta fläkten (den som troligen varit med i tester). Ska bli kul att se vad som händer.
Går att läsa i en annan tråd här på MinHembio.
Redigerat av vajsing, 30 September 2009 - 17:17.
Postad 30 September 2009 - 09:51
Rände runt igår kväll måndag i Stockholmsområtet med omnejd på jakt efter en PS3 Slim "till rätt pris".
Visste att OnOff hade slutat med sitt pris på 2990 nåt på söndagen.
Expert: Det mesta slut men visst "vi har lägsta pris garanti"
Siba: Vi tar hand om våra kunder. Har på lager men kan inte släppa för 2990 eftersom "vi går back". Konstigt eftersom även de har lägsta prisgaranti.
Expert: Tack för att de finns. Och föra att de har system som inte uppdateras så ofta. De trodde fortfarande att OnOff sålde för 2990 så de ville inte vara sämre så de sålde gladeligen för 2850:- Tack för det. Priset syns inte i annonser eller på Internet, utan ligger bara i deras system.
Är dock lite missnöjd med fläktljudet.
Men jag har en polare som kopplat in IDG och deras test-center efter som Sony har släppt minst två modeller av PS3 Slim med olika fläktar. Tyvärr har de slutat med den dyra tysta fläkten (den som troligen varit med i tester). Ska bli kul att se vad som händer.
Går att läsa i en annan tråd här på MinHembio.
Siba har inte lägstaprisgaranti.
Postad 30 September 2009 - 12:14
Siba har inte lägstaprisgaranti.
dom har bara "vem du än är, hur du än handlar, hos oss får du råd"
Redigerat av Unregistered1232, 30 September 2009 - 12:14.
Postad 01 October 2009 - 13:51
Postad 01 October 2009 - 13:54
Imorgon hos elgiganten barkaby, ps3 slim för 2690kr! Och eftersom prisgarantin gäller så kan ni nog få för samma pris hos MM eller andra butiker i området som erbjuder den garantin.
Bara Elgiganten Barkaby?
Postad 01 October 2009 - 14:18
Imorgon hos elgiganten barkaby, ps3 slim för 2690kr! Och eftersom prisgarantin gäller så kan ni nog få för samma pris hos MM eller andra butiker i området som erbjuder den garantin.
Underbart, köpte en PS3 slim på mediamarkt i barkaby i måndags. Ska bli underbart att få tillbaka lite pengar.
Köpte även killzone 2 från mediamarkt för 599kr, så får prisgaranti på den också.. så kommer nog få tillbaka en femhundring misnt
30dagar prisgarnti
Postad 01 October 2009 - 14:21
Postad 01 October 2009 - 14:37
Underbart, köpte en PS3 slim på mediamarkt i barkaby i måndags. Ska bli underbart att få tillbaka lite pengar.
Köpte även killzone 2 från mediamarkt för 599kr, så får prisgaranti på den också.. så kommer nog få tillbaka en femhundring misnt
30dagar prisgarnti![]()
Att du orkar...
Postad 01 October 2009 - 15:24
PS3 SLIM 250 GB 3021 kronor med frakt
Postad 01 October 2009 - 15:59
Då blir du kanske den första som får rapportera om hur 250Gb låterbeställde nu ifrån www.simplygames.com
![]()
PS3 SLIM 250 GB 3021 kronor med frakt
Redigerat av belzebubb, 01 October 2009 - 16:00.
Postad 01 October 2009 - 17:27
Postad 01 October 2009 - 17:36
Hade ett ärende till Elgiganten Barkaby idag men dom har byggt om och öppnar imorgon fredag som nåt sorts megagiganten och har öppningserbjudanden under helgen. Som sagt, Slim för 2690 spänn.
Kanske är det smart - att visa prisgarantin då.. för det är billigt pris.
eller kanske priser sjunka mera på cirka 20dagar? vad tror ni?
köpte ps3 slim 120gb för 2990kr, kan ju få tillbaka 300kr ju, på 20dagar sjunker den nog inte så mycket heller? ELLER?
Redigerat av Fallmans, 01 October 2009 - 17:37.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
3 bilder
281 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?