Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Aktuella inbyteskampanjer

1067 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 November 2009 - 03:25

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Skönt att se att England infört lagkrav på PEGI märkning i September 2009 iaf :D
Så behöver man inte tänka på om spelen man skickar efter för o byta in har koden lr ej.

Postad 21 November 2009 - 10:33

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0

Jag bokade mitt AC2 på Gamestop i augusti och fick således bara betala 1 kr + 2 spel. När jag skulle hämta ut mitt ex igår så frågade personalen om jag ville lägga till 100 kr och få Black Edition istället för bara spelet. Måste ha varit en ganska bra deal gissar jag? Slog givetvis till, var det någon annan som fick det erbjudandet? Vet inte om erbjudandet gick ut till de som bokat tidigt eller bara såg till att vara i butiken tidigt, jag var där strax efter 10:00

Dom frågade dom som var tidiga att hämta spelet ! Pratade med tjejerna på mitt gamestop igår! Men dom fick bara 3 B.E 2 till X-boxen o ett till PS3

Postad 21 November 2009 - 11:53

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

aha ok. Sa det ar de med svart bakgrund och vita siffror som jag ska kopa? Alltsa inga ringar o grejer som nagon annan skrev

Precis, alltså alla som ser ut som följer:
Postad bild
och
Postad bild

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 21 November 2009 - 11:53.

Postad 21 November 2009 - 13:05

Illyren
  • Illyren
  • Forumräv

• 641 inlägg
  • 0
ar detta bra kop.

http://www.game.co.u...aspx?mid=344854

250GIG + AC2 ar val ett bra kop?
Vad menas med fixed pack egentligen?

For om man tittar pa endast konsolen 250GIG sa kostar den mer an vad ovanstande gor...:S

Redigerat av Illyren, 21 November 2009 - 13:10.

Postad 21 November 2009 - 14:16

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0

Förresten, någon som vet om man kan byta in Disney Sing-it i olika utgåvor?
eller är det "sing-it" som helhet - fanns nämligen två olika versioner hos cdon tidigare i veckan

Vad menar du? Jag kunde byta in Disney sing it och Disney sing it: high school musical, eller vad det hette. Han i kassan tog det inte som dubletter. Jag bokade i och för sig två spel, men först trodde han att det var samma spel och ändrade sig sen när han såg att den ena var High School Musical till att det inte var det. Då borde ju det betyda att det inte klassas som dubletter.

Sorry om det blev otydligt, men bottom line is att det inte klassas som dubletter i Kista Galleria i alla fall.

Postad 21 November 2009 - 14:46

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Vad menar du? Jag kunde byta in Disney sing it och Disney sing it: high school musical, eller vad det hette. Han i kassan tog det inte som dubletter. Jag bokade i och för sig två spel, men först trodde han att det var samma spel och ändrade sig sen när han såg att den ena var High School Musical till att det inte var det. Då borde ju det betyda att det inte klassas som dubletter.

Sorry om det blev otydligt, men bottom line is att det inte klassas som dubletter i Kista Galleria i alla fall.

Just det jag undrade över.. hade med ett ex. av sing-it och ett av sing-it highschool musical, då jag skulle förboka BF BC 2, dock låg de inte inne i systemet så han kunde inte ta emot dem utan att ringa huvudkontoret eller nåt och kolla med dem hur han skulle knappa in dem.

Hann alltså inte byta in dem då eftersom jag inte bor i samma stad som gamestop,
men då vet jag ju att möjligheten finns att fortfarande byta in dessa bägge mot BF BC 2, förhoppningsvis!

Postad 21 November 2009 - 15:07

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0

Just det jag undrade över.. hade med ett ex. av sing-it och ett av sing-it highschool musical, då jag skulle förboka BF BC 2, dock låg de inte inne i systemet så han kunde inte ta emot dem utan att ringa huvudkontoret eller nåt och kolla med dem hur han skulle knappa in dem.

Hann alltså inte byta in dem då eftersom jag inte bor i samma stad som gamestop,
men då vet jag ju att möjligheten finns att fortfarande byta in dessa bägge mot BF BC 2, förhoppningsvis!

Aa, just det. Det fanns inte i systemet, men snubben i kassan tog samma spel ifrån hyllan och scannade istället. Inget mer krångel än så...

Postad 22 November 2009 - 23:46

Unregistered47dd50e5
  • Unregistered47dd50e5
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Fick nyss mina 8 spel från mymemory... en lite varning, Narnia från mymemory har PG(fel) märkning som inte går att byta in...

Postad 22 November 2009 - 23:56

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Fick nyss mina 8 spel från mymemory... en lite varning, Narnia från mymemory har PG(fel) märkning som inte går att byta in...

Yes we know.. både vanliga versionen samt "steelbook" saknar korrekt PEGI-märkning,
dock kan det fungera (med stor reservation för "kan"), beroende på butiker du besöker!

Postad 23 November 2009 - 21:03

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

ar detta bra kop.

http://www.game.co.u...aspx?mid=344854

250GIG + AC2 ar val ett bra kop?
Vad menas med fixed pack egentligen?

For om man tittar pa endast konsolen 250GIG sa kostar den mer an vad ovanstande gor...:S

Du har redan blivit varnad för off-topic inlägg i den här tråden. Just nu är de flesta inlägg (efter lite städning igår) relevanta, även om många snöat in på PEGI märkningen B). Så posta dina saker på rätt ställe så får du säkert rätt svar och vi kan läsa rätt grejer här, tack.

Redigerat av e3henri, 23 November 2009 - 22:43.

Postad 23 November 2009 - 21:49

reflux
  • reflux
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Och när vi ändå är insnöade på PEGI så var mitt Killzone 2 från Dustin inte PEGI-märkt. Om nån tänkt köpa spel från dem och senare byta in så kan det vara värt att notera.

Postad 24 November 2009 - 20:09

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0

Och när vi ändå är insnöade på PEGI så var mitt Killzone 2 från Dustin inte PEGI-märkt. Om nån tänkt köpa spel från dem och senare byta in så kan det vara värt att notera.

Problemet verkar ju även vara att det skiljer på spel från spel från butiker också...
Jäkla kaos helt enkelt...

Helt appropå ingenting så försökte jag byta in Skate på GAME igår, och blev nekad med motiveringen "det är ett gammalt sportspel från <2008"... Visst så är väl fallet, men trodde det enbart gällde spel som hade en "serie", typ fifa 08 etc etc..
Så verkar vara lite vilda västern hos butikerna angående exkluderingslistan, dom gör lite som passar dom bäst för att slippa få in skitspel ;)

Postad 25 November 2009 - 15:40

mpnox
  • mpnox
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Problemet verkar ju även vara att det skiljer på spel från spel från butiker också...
Jäkla kaos helt enkelt...

Helt appropå ingenting så försökte jag byta in Skate på GAME igår, och blev nekad med motiveringen "det är ett gammalt sportspel från <2008"... Visst så är väl fallet, men trodde det enbart gällde spel som hade en "serie", typ fifa 08 etc etc..
Så verkar vara lite vilda västern hos butikerna angående exkluderingslistan, dom gör lite som passar dom bäst för att slippa få in skitspel :(

Har GAME också en exkluderingslista? Trodde bara Gamestop hade det.

Postad 25 November 2009 - 18:15

Unregisteredc953a7c3
  • Unregisteredc953a7c3
  • Veteran

• 1515 inlägg
  • 0

Har GAME också en exkluderingslista? Trodde bara Gamestop hade det.

Game har också en exkluderingslista, har nämnts flera gånger i tråden. De köper gärna in spelen för $$$, men de kan ej användas i aktuella inbytes kampanjer.

Postad 25 November 2009 - 18:18

Unregistered47dd50e5
  • Unregistered47dd50e5
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Någon som vet om game har några inbyteskampanjer på gång nu?

Deras tidigare tog väl slut den 13 nov.

Postad 26 November 2009 - 15:04

mpnox
  • mpnox
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Game har också en exkluderingslista, har nämnts flera gånger i tråden. De köper gärna in spelen för $$$, men de kan ej användas i aktuella inbytes kampanjer.

Aha. Letade på deras hemsida men kunde inte hitta den. Ursäkta min dåliga syn, men har någon en länk?

Postad 26 November 2009 - 15:59

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Aha. Letade på deras hemsida men kunde inte hitta den. Ursäkta min dåliga syn, men har någon en länk?

Game har väl ingen hemsida som är bunden till deras fysiska butiker

Postad 26 November 2009 - 20:41

Unregisteredc953a7c3
  • Unregisteredc953a7c3
  • Veteran

• 1515 inlägg
  • 0

Hmm verkar som att den är borta nu. De hade en pdf som hade aktuella erbjudanden, exkluderade spel mm. Listan finns i butikerna annars, är som gamestop's lista fast med ett par till billiga spel.

Ska ut och spel "hunta" lite i helgen och skaffa bf:bc2 tror jag. Verkar vara ett riktigt trevligt spel. Någon som vet om gamestop har beta nycklar?

Postad 26 November 2009 - 21:27

ToniM
  • ToniM
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0
http://viewer.zmags....3ac#/434183ac/2
Vet ej hur länge denna gäller. Det är samma som finns att hämta i butik.

Postad 28 November 2009 - 14:04

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Förra månaden så var det ju någon som tog reda på exkluderingslistan lite tidigare, så jag undrar om någon lyckats hitta decembers exkluderingslista på Gamestop redan nu.

Postad 28 November 2009 - 20:54

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
nytt blad ute med inbyteskampanjar från gamestop
http://www.gamestop.se/hc/index.html

det mesta är ju rena rånet... men det var ett par nya spel i förhandsbokningskampanjen 2spel + 1kr

Postad 30 November 2009 - 09:38

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Darksiders blir de ju lätt att boka iaf!

Postad 30 November 2009 - 11:58

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

det mesta är ju rena rånet... men det var ett par nya spel i förhandsbokningskampanjen 2spel + 1kr

På sista sidan fanns ju det som var intresant det vill säga byt in 2 spel.

Jag ska kolla igenom exkluderingslistan och sen blir det nog att boka Dark siders, Lost planet 2, Dantes inferno, bad company 2 och army of two 2. Synd bara att de inte finns med några av Sonys stortitlar som GOW3, GT5, Modnation racers, MAG eller white knight chronicles.

Postad 30 November 2009 - 12:00

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Är man cynisk skulle man säga att det kanske beror på hur vissa har utnyttjat kampanjerna tidigare.

Postad 30 November 2009 - 12:03

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Är man cynisk skulle man säga att det kanske beror på hur vissa har utnyttjat kampanjerna tidigare.

Då gamestop utnyttjar spelbolagen tycker jag det känns ganska lugnt ;)

Postad 30 November 2009 - 14:34

Moberg17
  • Moberg17
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Om man vill boka BB:BC2 kan man gå dit och lämna in spelen nu då eller måste man vänta tills release datumet? Jag är sugen på att göra mig av med fifa och nhl 09 innan de blir exkluderade från listan men inga av titlarna som fanns i bladet idag(förutom bc2 då) lockade mig. Däremot kommer ju båda GoW 3 och förhoppningsvis gt5 runt den tiden också.. Någon som har koll på hur lång tid det tog det här året innan de exkluderade 08 sport spelen?

Postad 30 November 2009 - 14:40

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Bara att lämna in nu om du vill

Postad 30 November 2009 - 15:23

matt766
  • matt766
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Hej!

Tänkte höra med er gällande inbyte hos Gamestop

Går det att boka två exemplar av samma spel i en gamestop butik vid olika tillfällen?

Bakgrund till fråga:
Har en kompis som arbetar i stockholm som ska boka spel till mig och sig själv, då jag själv inte bor i närheten av en sådan butik här i Växjö. Han bokade saboteur förra veckan och tänkte göra detsamma åt mig idag. Vi har tidigare köpt in PEGI märkta spel via Cdon (sådana som inte finns med på deras exkluderingslista än). Tidigare under dagen bokade han även Army Of two till sig själv och passade då på att fråga om det gick bra om han återkom senare och bokade saboteur igen. Svaret han fick var NEJ, att de enbart tillåter en bokning per spel per person och att det inte går att kringå detta då det står listat i systmet vilka spel personen bokat och vilka spel han lämnat in: Det går alltså inte heller enlig dem att då komma in med dubletter vid olika tillfällen (dvs stormrise/disney sing it vid ett tillfälle och senare stormrise/highschool musical vid ett annat)

Stämmer detta verkligen?

Vad jag läst i forumet så verkar det som att denna butiken ifråga, dvs Gamestop i Järfälla 17730 Tornérplatsen 30, har hittat på sina egna regler, då personer som ex najkskorn bytt in bra fler ex av samma än vad min polare försöker göra här åt oss två.

Redigerat av matt766, 30 November 2009 - 15:25.

Postad 30 November 2009 - 16:02

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Hej!

Tänkte höra med er gällande inbyte hos Gamestop

Går det att boka två exemplar av samma spel i en gamestop butik vid olika tillfällen?

Bakgrund till fråga:
Har en kompis som arbetar i stockholm som ska boka spel till mig och sig själv, då jag själv inte bor i närheten av en sådan butik här i Växjö. Han bokade saboteur förra veckan och tänkte göra detsamma åt mig idag. Vi har tidigare köpt in PEGI märkta spel via Cdon (sådana som inte finns med på deras exkluderingslista än). Tidigare under dagen bokade han även Army Of two till sig själv och passade då på att fråga om det gick bra om han återkom senare och bokade saboteur igen. Svaret han fick var NEJ, att de enbart tillåter en bokning per spel per person och att det inte går att kringå detta då det står listat i systmet vilka spel personen bokat och vilka spel han lämnat in: Det går alltså inte heller enlig dem att då komma in med dubletter vid olika tillfällen (dvs stormrise/disney sing it vid ett tillfälle och senare stormrise/highschool musical vid ett annat)

Stämmer detta verkligen?

Vad jag läst i forumet så verkar det som att denna butiken ifråga, dvs Gamestop i Järfälla 17730 Tornérplatsen 30, har hittat på sina egna regler, då personer som ex najkskorn bytt in bra fler ex av samma än vad min polare försöker göra här åt oss två.

det finns ju flera butiker i stockholm så det borde bara vara att gå till en annan gamestopbutik.
för om jag förstått det rätt så ligger alla förhandsbokningar och kunddata lokalt i varje butik, har inte hundra koll på att det är så men det borde finnas någon här som har koll på det, annars är det bara att testa

Postad 30 November 2009 - 16:18

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
jepp bara att springa till en annan butik så löser det sig fint

Postad 30 November 2009 - 17:14

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Jag är sugen på att göra mig av med fifa och nhl 09 innan de blir exkluderade från listan men inga av titlarna som fanns i bladet idag(förutom bc2 då) lockade mig.

Fifa 09 är redan exkluderat

Tidigare under dagen bokade han även Army Of two till sig själv och passade då på att fråga om det gick bra om han återkom senare och bokade saboteur igen. Svaret han fick var NEJ, att de enbart tillåter en bokning per spel per person och att det inte går att kringå detta då det står listat i systmet vilka spel personen bokat och vilka spel han lämnat in: Det går alltså inte heller enlig dem att då komma in med dubletter vid olika tillfällen (dvs stormrise/disney sing it vid ett tillfälle och senare stormrise/highschool musical vid ett annat)

Stämmer detta verkligen?

Att det bara går att boka ett spel/person stämmer. Däremot har jag svårt att tro att du inte kan lämna in "samma" spel vid två olika tillfällen för att systemet då skulle känna av att det är dubletter. Lämnade själv in två Stormrise vid olika tillfällen. Sneglade även lite på skärmen dom hade i kassadisken och där kunde iaf inte jag se att det sparas vilka spel jag lämnat in.

Postad 30 November 2009 - 17:26

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Att det bara går att boka ett spel/person stämmer. Däremot har jag svårt att tro att du inte kan lämna in "samma" spel vid två olika tillfällen för att systemet då skulle känna av att det är dubletter. Lämnade själv in två Stormrise vid olika tillfällen. Sneglade även lite på skärmen dom hade i kassadisken och där kunde iaf inte jag se att det sparas vilka spel jag lämnat in.

jo det sparas vilka spel man bytt in om man går in och kollar i förbokningarna, såg det när jag "hjälpte" någon nybörjare som stod i kassan att försöka förstå hur han skulle göra för att kunna lämna ut min bokning. ;)

Postad 30 November 2009 - 17:33

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
okej, då tar jag tillbaks det ;) Men att man inte skulle få lämna samma speltitel 2 ggr som i exemplet ovan måste väl ändå vara ett påhitt från butiken?

Postad 01 December 2009 - 08:35

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0

Fifa 09 är redan exkluderat

Jag ställer mig frågande till detta.
För enligt "systemet" hade jag bokat 2 ex utav Uncharted 2 när de ena egentligen skulle varit Brutal Legend.
Mao hade killen bakom disken knappat in att ja ville boka Uncharted 2 när ja skulle boka Brutal Legend.
Ett simpelt misstag. Men summa summarum. "Systemet" tog ju uppenbarligen emot 2 bokningar av samma spel
på mitt kundnummer iaf.

Postad 01 December 2009 - 09:06

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Jag ställer mig frågande till detta.
För enligt "systemet" hade jag bokat 2 ex utav Uncharted 2 när de ena egentligen skulle varit Brutal Legend.
Mao hade killen bakom disken knappat in att ja ville boka Uncharted 2 när ja skulle boka Brutal Legend.
Ett simpelt misstag. Men summa summarum. "Systemet" tog ju uppenbarligen emot 2 bokningar av samma spel
på mitt kundnummer iaf.

Systemet Ja!

Att killen i kassan gjorde fel var ju själva grejen, för systemet nekar dig inte att boka två av samma.. det är den fysiska personen i butiken som säger "aj aj..", men nu verkar ju just den killen inte ha haft full koll den dagen..

Redigerat av Unregisterededb978dd, 01 December 2009 - 15:44.

Postad 01 December 2009 - 09:11

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Fast mitt svar var ju en förlängning på:

Tidigare under dagen bokade han även Army Of two till sig själv och passade då på att fråga om det gick bra om han återkom senare och bokade saboteur igen. Svaret han fick var NEJ, att de enbart tillåter en bokning per spel per person och att det inte går att kringå detta då det står listat i systmet vilka spel personen bokat och vilka spel han lämnat in: Det går alltså inte heller enlig dem att då komma in med dubletter vid olika tillfällen (dvs stormrise/disney sing it vid ett tillfälle och senare stormrise/highschool musical vid ett annat)

Stämmer detta verkligen?

Postad 01 December 2009 - 15:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Inlägg rensade, håll er ontopic.

Postad 01 December 2009 - 17:12

Unregistered83d24039
  • Unregistered83d24039
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
Här är den nya listan

http://gamestop.se/p...xclusion_SE.pdf

Postad 01 December 2009 - 18:19

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Ett tips som jag själv inte visste om, man kan förboka i princip "vilket spel som helst" hos gamestop,
om man lämnar in 2st spel (som ej ligger på exkl-listan) samt slantar upp 199kr

Risken finns förståss att vissa av spelen verkligen hamnar på 1kr-listan innan dess release,
men ta tex. kommande FF som då blir lite billigare vid förbokning än pris rent! (runt 400kr vs 650kr)

Postad 01 December 2009 - 18:29

Nidassss
  • Nidassss
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
En ny "jul-katalog" från Gamestop, På sista sidan är några nytillkomna inbytestitlar (tror jag?)

Postad 01 December 2009 - 19:08

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0
Angående dubbelbokning:
"datorsystemet" har vad jag vet inget emot det.
Jag och brorsan skulle båda (helt legit) boka en varsin kopia av left4dead2. Killen frågar då "går det bra om ni tar båda bokningarna på en person/samma kvitto?", vilket vi sa ja till för att slippa strul..
Då tog han enbart mitt namn och gjorde 2 bokningar på mig..

Däremot så står det ju klart och tydligt på kampanjen att det endast är 1 bokning per person så det är väl egentligen inte så mycket att bråka om...

Sen var det tråkiga deals ja..
Mängder av spel som vore nice få in på kampanjen, mafia 2, bioshock 2, GT5, heavy rain, m fl...

Redigerat av whopp, 01 December 2009 - 19:09.

Postad 01 December 2009 - 19:31

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Angående dubbelbokning:
"datorsystemet" har vad jag vet inget emot det.
Jag och brorsan skulle båda (helt legit) boka en varsin kopia av left4dead2. Killen frågar då "går det bra om ni tar båda bokningarna på en person/samma kvitto?", vilket vi sa ja till för att slippa strul..
Då tog han enbart mitt namn och gjorde 2 bokningar på mig..

Däremot så står det ju klart och tydligt på kampanjen att det endast är 1 bokning per person så det är väl egentligen inte så mycket att bråka om...

Sen var det tråkiga deals ja..
Mängder av spel som vore nice få in på kampanjen, mafia 2, bioshock 2, GT5, heavy rain, m fl...

Lite strange faktiskt, men för att förtydliga.. det är ju en bokning PER SPEL per person,
om du sedan väljer att boka Avatar samt Saboteur så ska det ju vara lugnt..

Var killen praktikant, eller ordinarie personal? Kan väl kanske vara en förklaring ;)

Postad 01 December 2009 - 22:32

Unregistered47dd50e5
  • Unregistered47dd50e5
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Tänkte byta till mig 3 st nya spel från gamestop.

Någon som har tips på vilken hemsida som har billiga spel som inte är med i exkluderingslistan och faktiskt skickar rätt PEGI?

Postad 01 December 2009 - 22:34

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Tänkte byta till mig 3 st nya spel från gamestop.

Någon som har tips på vilken hemsida som har billiga spel som inte är med i exkluderingslistan och faktiskt skickar rätt PEGI?

Hos cdon finner du bla. Disney highschool musical, samt disney - sing it

dessa två fungerar som "två olika" utan problem på gamestop,
däremot kan de få lägga in dem manuellt då de inte alltid finns inmatat i systemet!

www.mymemory.co.uk har faktiskt en del "korrekt märkta" PEGI-spel för runt 90 - 125kr/st

I övrigt, ptja, kollat prisjakt?

Postad 01 December 2009 - 22:54

Unregistered47dd50e5
  • Unregistered47dd50e5
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Hos cdon finner du bla. Disney highschool musical, samt disney - sing it

dessa två fungerar som "två olika" utan problem på gamestop,
däremot kan de få lägga in dem manuellt då de inte alltid finns inmatat i systemet!

www.mymemory.co.uk har faktiskt en del "korrekthttps://www.minhembio.com/forum/index.php?act=Post&CODE=02&f=99&t=244217&qpid=2682627 märkta" PEGI-spel för runt 90 - 125kr/st

I övrigt, ptja, kollat prisjakt?

Vette fan om man kan lita på mymemory... beställde narnia förut och fick fel pegi märkning trots bilden. Försöker sälja skiten på tradera nu.

Kör antagligen på cdon, de har även stormrise och Lost

Jo, tack kollat prisjakt. Tänkte mer eftersom det råder kaos nu och vissa får fel PEGImärkta spel

Redigerat av Unregistered47dd50e5, 01 December 2009 - 22:55.

Postad 01 December 2009 - 23:18

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Lost fungerar inte att byta in.

Postad 02 December 2009 - 17:23

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Vet någon om det går att byta in samma spel flera gånger vid olika tillfällen? Tänkte eftersom det var någon som sa att det inte gick på ett ställe.

Det hade man ju kunnat svara på utifrån egna erfarenheter, men eftersom frågan inte är ställd till mig så... :)

Edit: Hehe, ändrade frågan. Tänkte att han kanske visste bäst ;)

Redigerat av Unregistered1689, 02 December 2009 - 17:30.

Postad 02 December 2009 - 17:28

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Det hade man ju kunnat svara på utifrån egna erfarenheter, men eftersom frågan inte är ställd till mig så... :)

Postad 02 December 2009 - 17:29

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0

Surpelle! ;)

Postad 02 December 2009 - 17:33

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0

Vet någon om det går att byta in samma spel flera gånger vid olika tillfällen? Tänkte eftersom det var någon som sa att det inte gick på ett ställe.

Edit: Hehe, ändrade frågan. Tänkte att han kanske visste bäst ;)

Frågan ändrad, att svara är nu öppet för alla :) ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.