Nu skulle ja ju iofs ge 4 siffrigt för de på release om alla sidor ja beställt ifrån o butiker här i stan inte får fram mina/mitt exemplar på release!
Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 09 September 2011 - 10:44
Nu skulle ja ju iofs ge 4 siffrigt för de på release om alla sidor ja beställt ifrån o butiker här i stan inte får fram mina/mitt exemplar på release!
Postad 09 September 2011 - 10:47
Postad 09 September 2011 - 11:33
Hehe.. om man tänker till lite så.. kunde det vart roligt, visst vi bor lite glesare här uppe i norr men vi har inteNej nej, inte alls... försökte bara vara lite lustig, men blev inte alls roligt...
Är inte så bra på att vara rolig geno0m att skriva på nätet, hä hä
3 mil till närmaste granne.. då får du nog åka mer en 90 mil upp så du kommer ovan för kiruna då.. kanske du hittar några som har runt 3 mil till närmsta grannen
Jag o Thomasson bor ju mitt i landet.. o sverige är ju jävligt långt.
Postad 09 September 2011 - 12:07
Det där kan ju omöjligt vara 16 pixlar, ser ut att vara mycket mer.Skillnaden mellan 704p och 720p
http://media.enterbf...ges/720-704.jpg
Postad 09 September 2011 - 15:59
Edit: Bättre kvalité
Redigerat av OWC, 09 September 2011 - 16:02.
Postad 12 September 2011 - 12:23
Ny trailer
http://www.youtube.c...player_embedded
Tar en till , lite flygning! Dock på 360.
Redigerat av DragonPuffer, 12 September 2011 - 12:49.
Postad 12 September 2011 - 16:03
Screenshot från 360...

[/qu
Om man kollar på ledningarna där, så verkar ju AAn lysa med sin frånvaro ju... va ju nån som länkade förra sidan att det skulle va AA på konsollerna ju... avsaknaden av det på bfbc2 gör att det blir väldigt pixligt och suddigt på TVn tycker jag!
Redigerat av Garrett, 12 September 2011 - 16:03.
Postad 12 September 2011 - 17:42
Därför köper man de till PC
Tänkte köpa till både och... och beställa en dator från Inet , antingen den för strax under 9999, eller strax under 10999... eller pussla ihop en dator, o låta dom bygga ihop den
Har just nu intel quadcore 2,6 och ATI 5870 nätagg på 550... tänkte sälja den till svågern... vad kan man ta för den tro? HDD på 500gig 7200rpm western, och ett chassi med stor fläkt ovanpå, kommer inte ihåg vad det hette, men kostade ca 900 för ett par år sen...
Redigerat av Garrett, 12 September 2011 - 17:43.
Postad 12 September 2011 - 17:55
pc;ens största fail..man får typ inget för dom beggade när bom har blivit ett par år.hälften av vad du köpte den för kanskeTänkte köpa till både och... och beställa en dator från Inet , antingen den för strax under 9999, eller strax under 10999... eller pussla ihop en dator, o låta dom bygga ihop den
Har just nu intel quadcore 2,6 och ATI 5870 nätagg på 550... tänkte sälja den till svågern... vad kan man ta för den tro? HDD på 500gig 7200rpm western, och ett chassi med stor fläkt ovanpå, kommer inte ihåg vad det hette, men kostade ca 900 för ett par år sen...
Postad 12 September 2011 - 18:17
Om man kollar på ledningarna där, så verkar ju AAn lysa med sin frånvaro ju... va ju nån som länkade förra sidan att det skulle va AA på konsollerna ju... avsaknaden av det på bfbc2 gör att det blir väldigt pixligt och suddigt på TVn tycker jag!
Det är från en gammal build, jag tycker inte att man ska dra några slutsatser från den där bilden.
Postad 12 September 2011 - 18:21
Vilket gäller i stort sett för alla tekniska apparater idag, allt från mobiler till tv-apparater.pc;ens största fail..man får typ inget för dom beggade när bom har blivit ett par år.hälften av vad du köpte den för kanske
Så det är knappast nåt PC-specifikt.
Postad 12 September 2011 - 19:32
http://www.youtube.c...h?v=G1NOb0t6lvU
http://www.youtube.c...Q...ANw&index=2
Obs! börja med den övre länken.
Postad 12 September 2011 - 21:50
lite kräks på MW3!
http://www.youtube.c...h?v=G1NOb0t6lvU![]()
http://www.youtube.c...Q...ANw&index=2![]()
![]()
Obs! börja med den övre länken.
Den killen har bra humor....hahahaaaa
Postad 16 September 2011 - 10:09
http://blogs.battlef...-explained.aspx
Skönt att man inte längre kan C4, RPG, "tankh.ra" sönder M-com i rush.
Intressant spelläge, utan fordon - måste vara kul på de stora öppna banorna....
Postad 16 September 2011 - 10:39
Mer infomation om de olika spelsätten.
http://blogs.battlef...-explained.aspx
tycker det låter bra.
Inga problem på stora banor heller
Not a fan of vehicles? No problem -- just click the “Infantry Only” box in your server browser when searching for a server game where no attack vehicles will spawn in, only transports. This is a great way to get a feel for the game or the map before you go all-out warfare.
Postad 16 September 2011 - 10:45
+2!
Tycker det låter skitbra med spelläge utan fordon och tror att det blir skitkul även på de stora öppna banorna.
Nice!
Postad 16 September 2011 - 10:50
Damn you console players!!!
[/ironi]
Redigerat av masse70, 16 September 2011 - 10:51.
Postad 16 September 2011 - 10:52
Öh, spela typ Heavy metal utan fordon = hoppas att det ingår schysst joggingskor i så fall...+2!
Tycker det låter skitbra med spelläge utan fordon och tror att det blir skitkul även på de stora öppna banorna.
Nice!
Postad 16 September 2011 - 11:45
* If the defenders start disarming an M-COM just before it’s about to blow, the explosion is prevented until the disarm is accomplished. If the defender gets killed during the disarm process, the M-COM will instantly blow
Dessa 2 tycker jag gör spelet mindre realistiskt och i mina ögon tråkigare.
Även om man kan hata personer som spränger Mcoms så är det upp till en att döda dom innan de kommit fram.
Vad är nästa steg? Du kan riva en byggnad men Mcomsen tar ingen skada utan ligger under bråtet?
Om det skall vara timerbaserat med MComs laddningarna varför skall då denna stanna då du påbörjar en desarmering? Borde inte den fortsätta som i Bad company 2?
Kanske jag som tycker Bad company 2 har bättre upplägg än BF3.
För ju mer man läser desto mer verkar det som att BF3 är menat att hålla en i handen genom hela spelandet, att ha stödhjulen på under hela resan.
Tror dom krigar lite för mycket med Call of Duty.
Postad 16 September 2011 - 12:02
hahahahaha precis vad jag tänkte nedan!Öh, spela typ Heavy metal utan fordon = hoppas att det ingår schysst joggingskor i så fall...
Postad 16 September 2011 - 12:16
Och angående mcoms i byggnader så är det designat så att det inte går att fälla byggnader över mcoms.
Och timerbaserat jo okej inte realistiskt men det blir ju mer fart det blir ös in i det sista du kan ju aldrig slappna av som du kan idag när du fått ner andra laget till 5 tickets så spelar det ingen roll om dom armar för du hinner skjuta 5 innan det smäller.
Och visst det går väll att vända och vrida på alla ändringar som görs men jag tycker det mesta dom gör verkar gynna gameplayet och när dom gör sådana ändringar så är det ju oftast efter feedback från communityn och majoriteten av spelarna ville se dessa ändringar skulle jag tro.
Postad 16 September 2011 - 12:29
Har inget med tickets att göra utan när bomben håller på att smälla räcker det att du påbörjar en desarmering så kan du klara det sålänge du inte dör.
I Bad company 2 så kan du inte desarmera 1 sekund innan den sprängs för då sprängs du med den.
Det tror jag kommer göra spelet mindre fartfyllt jämfört med att precis hinna desarmera en bomb.
*så är det ju oftast efter feedback från communityn och majoriteten av spelarna ville se dessa ändringar skulle jag tro.*
Detta betyder inte alltid att det är rätt. För om Call of Duty folk skriver på forumet att de inte vill ha si och så betyder inte det att Battlefield entusiaster vill ha det så.
Tror det är en väldigt liten del av personerna som klagar på forum. Jag har inte skrivit något där utan har tyckt att allt varit kanoners (förutom kniven som fortfarande inte fungerar "Bad company 2")
Skall bli väldigt intressant att spela betan och se hur det förhåller.
Postad 16 September 2011 - 12:57
Postad 16 September 2011 - 13:03
If the defenders start disarming an M-COM just before it’s about to blow, the explosion is prevented until the disarm is accomplished. If the defender gets killed during the disarm process, the M-COM will instantly blow
Har inget med tickets att göra utan när bomben håller på att smälla räcker det att du påbörjar en desarmering så kan du klara det sålänge du inte dör.
I Bad company 2 så kan du inte desarmera 1 sekund innan den sprängs för då sprängs du med den.
Det tror jag kommer göra spelet mindre fartfyllt jämfört med att precis hinna desarmera en bomb.
.....
Jag förstår vad du menar, men jag är inte säker på att det ändrar spelet så mycket.
Blir ofta frustrerad på att M-comen sprängs trots att man börjat desarmera, så lite jaaa känsla fick jag.
Man får väl köra med teamet som mänskliga sköldar när man desarmerar, och attackers får väl skjuta järnet för att döda killen som desarmerar
Postad 16 September 2011 - 13:12
Utöver det så skulle jag gärna se att det inte finns någon K/D ratio utan bara PPM (points per minute) eller totalpoäng per bana.
Postad 16 September 2011 - 13:20
denna menar du* If the attacking team arms the M-COM but runs out of tickets, the match will continue until the M-COM detonates or defenders disarm it
En fin grej apropå k/d är ju att du i det slutgiltiga spelet inte får en death varje gång du blir revivad utan bara när du respawnar.
Postad 16 September 2011 - 14:35
*så är det ju oftast efter feedback från communityn och majoriteten av spelarna ville se dessa ändringar skulle jag tro.*
Detta betyder inte alltid att det är rätt. För om Call of Duty folk skriver på forumet att de inte vill ha si och så betyder inte det att Battlefield entusiaster vill ha det så.
Tror det är en väldigt liten del av personerna som klagar på forum. Jag har inte skrivit något där utan har tyckt att allt varit kanoners (förutom kniven som fortfarande inte fungerar "Bad company 2")
Skall bli väldigt intressant att spela betan och se hur det förhåller.
Det är ju dom som är missnöjda som hörs mest så dom ändrar så det behagar dom, sen nästa spel i serien är det andra som blivit missnöjda och då hörs dom mest, ja ni förstår, det går liksom runt runt runt
Postad 16 September 2011 - 15:25
* If the defenders start disarming an M-COM just before it’s about to blow, the explosion is prevented until the disarm is accomplished. If the defender gets killed during the disarm process, the M-COM will instantly blow
I BFBC2 kan man ju vara 10 pers å desarmera bomben i princip och om en dör så spelar det ingen roll för nån annan håller också på att desarmerar den.
I t.ex. Counterstrike kan ju bara en person i taget desarmera bomben, så om han dör så blir det latjo lajban...
Undra om man kan vara 2 som desarmerar, en blir skjuten och då fortsätter den andra, en ny kommer och desarmerar, och den 2:a killen blir skjuten, men då är ju den 3:e killen kvar å desarmerar..
Annars kan man ju hålla på att desarmera i typ en timme om man är flera och hjälps åt
Sen är jag en person som älskar att C4:a mcom och tycker att det är synd att det försvinner...
Undra om man som försvarare vågar placera en massa C4 på mcom nu, eller stå och skjuta på mcom med sin tank långt bort så att attackerarna inte kan armera den?
Postad 16 September 2011 - 15:29
Jag menar, man är ju rökt om hela squaden dör och man inte har nån nära respawn i sqad rush.. det är ju en given utgång om alla dör; fiendena hinner armera och spränga mcom före man har hunnit spawna i ordinarie spawn och begett sig till mcom.. :-(
Postad 16 September 2011 - 18:49
Förutsättningen för squad rush har ju förändrats nu antar jag med de nya reglerna att man bara kan spawna på sqad commander. Undra hur dom har löst det? Gäller att commandern håller sig gömd bara?
Jag menar, man är ju rökt om hela squaden dör och man inte har nån nära respawn i sqad rush.. det är ju en given utgång om alla dör; fiendena hinner armera och spränga mcom före man har hunnit spawna i ordinarie spawn och begett sig till mcom.. :-(
De har ändrat sig angående det, man kommer att kunna spawna på alla i sin squad, inte bara squad leader.
Postad 17 September 2011 - 00:39
Undrar om de kände sig tvungna att släppa lite från konsoller när det läckte lite video med dålig kvalité häromdan.
Postad 17 September 2011 - 00:40
Vem spelar squad rush?Förutsättningen för squad rush har ju förändrats nu antar jag med de nya reglerna att man bara kan spawna på sqad commander. Undra hur dom har löst det? Gäller att commandern håller sig gömd bara?
Postad 17 September 2011 - 22:58
Postad 17 September 2011 - 23:23
Jag kanske börjar bli gammal och ser dåligt, men jag tycker inte att skillnaden är särskilt stor i ovanstående klipp.
Håller med.
Det är så kul att läsa kommentarer om BF3 nyheter hela tiden, enda folk skriver är "PC är bäst!" ,"Konsoller håller tillbaka spelutvecklingen", "FPS går bara att spela på PC!" mm. Självklart är en PC mer kraftfull. Men det roliga är det är PC spelarna som gnäller, vägrar inse att konsoller är här för att stanna. Jag spelade enbart på PC för många år sen, gick över till konsol och tänker aldrig gå tillbaka, har varken råd eller lust att pilla med alla småproblem som dyker upp med datorer.
Men till skillnad från PC spelare så gnäller inte vi konsolspelare
Konsol=Bekvämt
PC=Obekvämt
Postad 18 September 2011 - 10:25
Ooh, vad offtopic Andi!!Men vafan har de förstört forumet för!!
Ser ju inte klokt ut!!
Vi vänjer oss snart, tror jag.
Postad 18 September 2011 - 13:01
Jag kanske börjar bli gammal och ser dåligt, men jag tycker inte att skillnaden är särskilt stor i ovanstående klipp.
Lär vara en stor skillnad, som bfbc2, om man har en hyffsad PC, man kan inte avgöra det genom videoklipp sådär... men kommer köpa till både ps3 och PC oavsett, då det är 2 skilda saker att spela MP på konsoll eller PC.
Postad 18 September 2011 - 14:53
Lär vara en stor skillnad, som bfbc2, om man har en hyffsad PC, man kan inte avgöra det genom videoklipp sådär... men kommer köpa till både ps3 och PC oavsett, då det är 2 skilda saker att spela MP på konsoll eller PC.
Jag kommer också köpa det till PC och PS3. Kör även lite BC2 på PC ibland och visst är det skillnad, och det kommer säkerligen vara det i BF3 också, men i just det klippet ovan så var det väldigt svårt att se de stora skillnaderna.
Postad 18 September 2011 - 15:23
Jag kommer också köpa det till PC och PS3. Kör även lite BC2 på PC ibland och visst är det skillnad, och det kommer säkerligen vara det i BF3 också, men i just det klippet ovan så var det väldigt svårt att se de stora skillnaderna.
Jag har en beställning liggandes, två till PC och två till PS3:an. Men idag körde jag BFBC2 en hel match i rush och det som slog mig var att det var skitsvårt att sikta.. lyckades inte döda en enda, och ändå så har jag inga som helst problem med dödandet i t.ex. CS:S.
Jag undrar om jag ens kommer klara av BF3 till PC, eller om man ska avboka det direkt? :-(
Postad 19 September 2011 - 07:27
Men ja kommer fan hålla mig till konsoll!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
18 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?