Modern Warfare 3
5197 svar till detta ämne
Postad 16 November 2011 - 20:52
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Vad säger panelen: Prestiga eller fixa guld-lack på ALLA vapen ?
Prestige, går ändå hyfsat snabbt att fixa guldvapen. Jag lyckades fixa guld på 2 vapen på en prestigerunda, hade kanske fixat 3 om jag hade fokuserat på just det. HÄR kan ni se senaste status angående Call of Duty Elite
Postad 16 November 2011 - 20:53
Alex_E
-
Alex_E
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Vem är du!??
vonSonic hehe.
Redigerat av Alex_E, 16 November 2011 - 20:53.
Postad 16 November 2011 - 21:15
Unregisteredc072be9b
-
Unregisteredc072be9b
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Har kör på till lvl 20 nu och är inte vidare imponerad.
Största problemen är:
* Lagg. Iof inget konstigt på ett ny spel men det gör i alla fall onlinedelen ointressant just nu.
* Banorna är alldeles på tok för små! Att bli sönderskjuten innan man hinner röra sig är tråkigt på samma sätt som att man inte längre kan planera sitt spel. Det är ju lika bra att sitta och trycka i ett hörn som så många andra..
* Quick scoparna är tillbaka! Kul med en klass som inget rår på, nu kommer jag fö på varför jag alltid blev förbannad när jag spelade MW2.
Såja, nu har jag fått gnälla lite. Känns det bättre? Näe
Postad 16 November 2011 - 21:29
Alex_E
-
Alex_E
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
* Quick scoparna är tillbaka! Kul med en klass som inget rår på, nu kommer jag fö på varför jag alltid blev förbannad när jag spelade MW2.
Eh, drop shot spraya dom till döds. Har faktiskt inte stött på en enda quickscopare, dussin tals snipers dock, och jag e prestige 2, så vet inte vart all hittar dom. Prova quickscopa lite idag igen, kul som faen haha, cross map quick scope är den bästa känslan som finns.  Svårt men, kul när man lyckas hehe.
Postad 16 November 2011 - 21:49
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Har lyckats joina gruppen nu men hur skulle man göra för att få dubbla xp?
Postad 16 November 2011 - 22:16
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Har lyckats joina gruppen nu men hur skulle man göra för att få dubbla xp?
Såg det, MEN...det finns "Groups" och det finns "Clans", inte samma sak. Fråga mig inte varför det finns både och. Men det finns en "Minhembio" grupp också men där får man ingen extra XP. Vi får som sagt var vänta lite med klandelen verkar det som. ---- Håller med m_hagman om att kartorna är för små. Och nog fan är det gott om kvickskåpare. Ekaa är en av dom. Men han är ju ganska bra på det till skillnad från undertecknad.
Redigerat av BrittBastard, 16 November 2011 - 22:18.
Postad 16 November 2011 - 22:46
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2625 inlägg
Eh, drop shot spraya dom till döds.
Har faktiskt inte stött på en enda quickscopare, dussin tals snipers dock, och jag e prestige 2, så vet inte vart all hittar dom. Prova quickscopa lite idag igen, kul som faen haha, cross map quick scope är den bästa känslan som finns.  Svårt men, kul när man lyckas hehe.
FAIL
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 16 November 2011 - 22:46.
Postad 16 November 2011 - 23:07
Alex_E
-
Alex_E
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
FAIL 
Kan ju inte stöta på mig själv eller hur?  Så vart jag faila vette tusan. ;P Stötte på min första precis haha, på MW2 var det fullt av quickscopare på domination, de flesta jag möter nu e typ automat eller type 95. Och vanliga snipers som sitter och myser i ett hus då.
Redigerat av Alex_E, 16 November 2011 - 23:09.
Postad 17 November 2011 - 10:21
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Det som hämmar detta spel rejält är just de små kartorna med idiotiska spawnsystem. Sen att man i princip är chanslös i gun on gun situationer om man inte har en 4 stapels koppling.
Dags att börja patcha IW.
Postad 17 November 2011 - 10:28
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Tjena grabbar! Har inte köpt MW3 ännu (har fastnat i Skyrim träsket) men ska göra det.
Nu när ni har spelat ett tag. Vad har ni att säga om det. Är det som det alltid har varit?
Postad 17 November 2011 - 10:34
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Tjena grabbar! Har inte köpt MW3 ännu (har fastnat i Skyrim träsket) men ska göra det. Nu när ni har spelat ett tag. Vad har ni att säga om det. Är det som det alltid har varit?
Det är MW2 med mindre banor, mer killstreak spammande och mer quickscopers som har ännu lättare för det nu. Men många MHB:are som gör det roligt att spela. Ensam är det inte kul.
Postad 17 November 2011 - 10:37
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Någon mer än mig som tycker det smålaggar hela tiden? Sen får jag ibland något skumt med min kontroll, ungepass som ketchupeffekt. Kan bli så annars om man aktiverar ett BT-headset som stör ut kontrollen, men i detta spel blir det så lite nu och då.
Intryck annars hittils, kommer inte överrens med kartorna - påminner mycket om "treyarch"-design med för mycket skrot överallt med 4 miljarder flankningmöjligheter och för lite kontrast mellan terräng och fi. Allt smälter ihop. Men det blir väl bättre med tiden.
Lite väl mycket UAV-krafs hela tiden. Type 95 är bäst vapen hittils, lite för mycket helauto-spray-vapen i detta spel. UMP är ännu mer OP...
som vanligt är det lite smått beroendeframkallande...
Har också upplevt samma med HK'n, dock så var min tanke att det kanske var batteriet till HS'et som var dåligt får då blir det så med hos mig. Sjukt lagg mot ett gäng finnar igår. Man knivar någon i ryggen sen dör man, kollar killcamen och då har killen hunnit vända sig och skjuta mig. Knivningen var inte ens med... Suck, är sjukt irriterande. Verkar fungera bättre att spraya lite utan att aima i denna version...
Postad 17 November 2011 - 10:38
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Har också upplevt samma med HK'n, dock så var min tanke att det kanske var batteriet till HS'et som var dåligt får då blir det så med hos mig.
Sjukt lagg mot ett gäng finnar igår. Man knivar någon i ryggen sen dör man, kollar killcamen och då har killen hunnit vända sig och skjuta mig. Knivningen var inte ens med... Suck, är sjukt irriterande.
Verkar fungera bättre att spraya lite utan att aima i denna version...
Därför jag kör PP90M1 med steady aim. Hip-spray all powerful.
Postad 17 November 2011 - 10:46
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Därför jag kör PP90M1 med steady aim. Hip-spray all powerful.
Den ska jag testa då Birka!  1887:an verkar ha en jobbig range tycker jag. På längre avstånd loosade jag varje duell trots att jag körde ACR.
Postad 17 November 2011 - 10:56
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Nu verkar det funka att invita folk på elite.callofduty.com
Dock funkar det inte att bjuda in vissa, ekaa till exempel. Men det kan ju ha att göra med att ni inte registrerat er och kopplat erat PSN-konto till Elite.
Jag har skickat ut ett gäng invites nu iallafall, säg till om det är nån som vill ha.
---
Tycker dom som laggar värst i det här spelet är norrmän. Lusekoftalagg!
Postad 17 November 2011 - 10:57
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Tjena grabbar! Har inte köpt MW3 ännu (har fastnat i Skyrim träsket) men ska göra det. Nu när ni har spelat ett tag. Vad har ni att säga om det. Är det som det alltid har varit?
Spelet är inte stabilt än, precis som vid tidigare releaser. Mycket lagg, hackande och ut kickad från matcher. Det känns lite som att dom inte har laggt ner så jättemycket jobb på detta spel, men däremot att dom kommer att jobba mycket med spelet under året i o m Elite. Men helt klart när dom får ordning på grejerna så kommer det vara en värdig uppföljare till MW2 tror jag. Är det bara jag, eller är minikartan mer inzoomad nu så FI är närmare ibland än vad det ser ut där?
Postad 17 November 2011 - 11:39
Rilly89
-
Rilly89
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Dock funkar det inte att bjuda in vissa, ekaa till exempel. Men det kan ju ha att göra med att ni inte registrerat er och kopplat erat PSN-konto till Elite.
Jag har skickat ut ett gäng invites nu iallafall, säg till om det är nån som vill ha.
Ekaa hade inte lyckats regga sig igår när jag pratade med honom iaf. Jag däremot har ett konto, men ser ingen invite
Postad 17 November 2011 - 12:45
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Ekaa hade inte lyckats regga sig igår när jag pratade med honom iaf. Jag däremot har ett konto, men ser ingen invite
Fixat! Nu har även ekaa lyckats regga sig, har skickat till honom också.
Postad 17 November 2011 - 12:51
Rilly89
-
Rilly89
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Postad 17 November 2011 - 13:01
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Vad går den där elite grejen ut på? Förutom dubbel xp eller vad det nu var? Under en viss tid då antar jag ?
Postad 17 November 2011 - 13:12
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Nu verkar det funka att invita folk på elite.callofduty.com Dock funkar det inte att bjuda in vissa, ekaa till exempel. Men det kan ju ha att göra med att ni inte registrerat er och kopplat erat PSN-konto till Elite.
Men vi kom på det igår,man måste väl vara en "Elit" spelare oxå för att kunna få en inbjudan Jag funderar fortfarande på hur jag ska få igång Elite premium,jag köpte ju detta på shoppen innan spelet släpptes. Inne i elit står det bara "Regga dig på Elit--köp det på shoppen--spela spelet" typ. Men deet verkar inte gå automatiskt trots att jag parat ihop elite kontot med PSN??
Redigerat av hippo6, 17 November 2011 - 13:16.
Postad 17 November 2011 - 13:41
Rilly89
-
Rilly89
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Men vi kom på det igår,man måste väl vara en "Elit" spelare oxå för att kunna få en inbjudan
Just det, så var det ju  Han kanske har kommit upp sig lite nu då
Postad 17 November 2011 - 13:53
Alex_E
-
Alex_E
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Kan skicka invite till mig med.
Postad 17 November 2011 - 14:47
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Men vi kom på det igår,man måste väl vara en "Elit" spelare oxå för att kunna få en inbjudan 
Jag funderar fortfarande på hur jag ska få igång Elite premium,jag köpte ju detta på shoppen innan spelet släpptes. Inne i elit står det bara "Regga dig på Elit--köp det på shoppen--spela spelet" typ. Men deet verkar inte gå automatiskt trots att jag parat ihop elite kontot med PSN??
Dom har ju som sagt var lite problem med just det, det kan ta lite tid men det var det enda jag behövde göra iallafall. Köpte också Elite Premium via PSS, registrerade mig på Call of Duty Elite och kopplade mitt PSN-konto. Sen var det klart. Men kolla på deras hemsida, det finns en mailadress där som du kan använda dig av och skälla på dom.  @vonSonic: Fixat. Vad går den där elite grejen ut på? Förutom dubbel xp eller vad det nu var? Under en viss tid då antar jag ?
Det finns Elite Free och Premium. Du kan kolla massa statistik, gå med i klan o s v på bägge men i Premium så ingår alla kommande map packs, det var därför jag köpte det direkt.
Postad 17 November 2011 - 15:19
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
"squad"-spelare i orange har jag haft.
Spelade lite TDM igår och såg en glitch på en av banorna, vet inte vad den heter men påminner om Sub Base från MW2. Snöig med nån bunker och hangarer. En av tanbilarna kan man tydligen sitta inne i och kampa precis som stenen på Fuel från MW2...
Har oxå stött på den, dog ett ANTAL gånger då jag har svårt att bara "släppa" en kampare utan vidare...
Postad 17 November 2011 - 15:28
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Dom har ju som sagt var lite problem med just det, det kan ta lite tid men det var det enda jag behövde göra iallafall. Köpte också Elite Premium via PSS, registrerade mig på Call of Duty Elite och kopplade mitt PSN-konto. Sen var det klart. Men kolla på deras hemsida, det finns en mailadress där som du kan använda dig av och skälla på dom. 
@vonSonic: Fixat.
Det finns Elite Free och Premium. Du kan kolla massa statistik, gå med i klan o s v på bägge men i Premium så ingår alla kommande map packs, det var därför jag köpte det direkt.
ok statestiken bryr jag mig inte om, map packsen är ju intressant. så om jag vill spela klanmatcher nån gång i framtiden så måste man nu va reggad på den sidan? Har oxå stött på den, dog ett ANTAL gånger då jag har svårt att bara "släppa" en kampare utan vidare...
dock så sticker det ut både armar och ben och gevär från tankbilen så det är inte så svårt att se att det är nåt skumt där  kanske det är en bil full med flyktingar tänkte jag först
Postad 17 November 2011 - 15:31
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
ok statestiken bryr jag mig inte om, map packsen är ju intressant.
så om jag vill spela klanmatcher nån gång i framtiden så måste man nu va reggad på den sidan?
Ja, man måste vara registrerad om man vill spela klanmatcher, det räcker dock med "Free-versionen" då.
Postad 17 November 2011 - 15:33
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Samma här, mest för att slippa tänka på map packs. Resten är bara bonus... Jag har nog inte fått någon invite, eller om jag har så ser jag inte den.
Postad 17 November 2011 - 15:35
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2416 inlägg
Ja, man måste vara registrerad om man vill spela klanmatcher, det räcker dock med "Free-versionen" då.
Njaea, hold your horses, boy ! Vad menar du nu ? Menar du "riktiga" klanmatcher eller istället-för-att-spela-ensam-så-spelar-jag-under-MHB-taggen-istället-klanmatcher ? Var det begripligt ?
Redigerat av what17ever, 17 November 2011 - 15:35.
Postad 17 November 2011 - 15:40
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Njaea, hold your horses, boy !
Vad menar du nu ? Menar du "riktiga" klanmatcher eller istället-för-att-spela-ensam-så-spelar-jag-under-MHB-taggen-istället-klanmatcher ?
Var det begripligt ?
Riktiga klanmatcher arrangerade via hemsidan menar jag. Var det begripligt? Man får dock ingen extra XP under "riktiga" klanmatcher om man endast är Elite Free-medlem tror jag. Samma här, mest för att slippa tänka på map packs. Resten är bara bonus...
Jag har nog inte fått någon invite, eller om jag har så ser jag inte den. 
"Pending invite" står det som status på dig när jag går in på "Connect" och sen "Minhembio" iallafall. Men det kan ju vara så att dom har problem med att skicka ut själva inviten också. Rilly och l2ickard har ju lyckats gå med så dom kanske kan förklara var dom hittade själva inviten.
Postad 17 November 2011 - 15:40
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2416 inlägg
Riktiga klanmatcher arrangerade via hemsidan menar jag. Var det begripligt?
Man får dock ingen extra XP under "riktiga" klanmatcher om man endast är Elite Free-medlem tror jag.
Nu begrips det även hos mig. Sedär...
Redigerat av what17ever, 17 November 2011 - 15:40.
Postad 17 November 2011 - 15:47
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Dom har ju som sagt var lite problem med just det, det kan ta lite tid men det var det enda jag behövde göra iallafall. Köpte också Elite Premium via PSS, registrerade mig på Call of Duty Elite och kopplade mitt PSN-konto. Sen var det klart. Men kolla på deras hemsida, det finns en mailadress där som du kan använda dig av och skälla på dom
Men köpte du förköp eller efter att spelets släppts?,vet inte om det har ngt med det att göra men ändå
Postad 17 November 2011 - 15:48
Rilly89
-
Rilly89
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
"Pending invite" står det som status på dig när jag går in på "Connect" och sen "Minhembio" iallafall. Men det kan ju vara så att dom har problem med att skicka ut själva inviten också. Rilly och l2ickard har ju lyckats gå med så dom kanske kan förklara var dom hittade själva inviten.
På Career-sidan låg den, bredvid en symbol som såg ut som en hjälm och ett plus-tecket. Ganska i mitten på sidan. Förvånandsvärt nog syndes den inte under notifications högst upp till höger
Postad 17 November 2011 - 15:49
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Någon mer än mig som tycker det smålaggar hela tiden? Sen får jag ibland något skumt med min kontroll, ungepass som ketchupeffekt. Kan bli så annars om man aktiverar ett BT-headset som stör ut kontrollen, men i detta spel blir det så lite nu och då.
Intryck annars hittils, kommer inte överrens med kartorna - påminner mycket om "treyarch"-design med för mycket skrot överallt med 4 miljarder flankningmöjligheter och för lite kontrast mellan terräng och fi. Allt smälter ihop. Men det blir väl bättre med tiden.
Lite väl mycket UAV-krafs hela tiden. Type 95 är bäst vapen hittils, lite för mycket helauto-spray-vapen i detta spel. UMP är ännu mer OP...
som vanligt är det lite smått beroendeframkallande...
Håller med, även att man blir skjuten trots känslan att man med god tid hann runt ett hörn finns där, precis som BO. Störde mig otroligt mycket på det i BO jämfört med MW1 & 2 så det är inget jag inbillar mig. Nä, tacka vet jag Cod4...
Postad 17 November 2011 - 15:50
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Whohooo, hittade det! Jag pangade in mina 500XP som Elite Founder i klanen med!
Undrar om Klantaggen kan "bokas" så att bara de som faktiskt är med kan använda den? Snokade runt lite igår och jag fick uppfattningen att klantaggen skulle ha annan färg i spelet om det var en Elite klan, men har inte orkat kolla närmre på det. Får kollas ikväll
Postad 17 November 2011 - 16:25
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2625 inlägg
Håller med, det är alldeles för mycket skit på många av banorna. Kan vara därför en av mina favoritbanor, so far, är Resistance. Sen har jag också lite problem att urskilja fiender på längre håll, även när deras namn kommer upp ovanför, vilket känns lite drygt. Får se om det är en vanesak.
Postad 17 November 2011 - 16:28
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
När jag försöker "linka" mitt PSN så händer absolut ingenting, man kan välja mellan X-box och PS3 och jag trycker på rätt knapp...
Postad 17 November 2011 - 16:43
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Postad 17 November 2011 - 16:47
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Jag vill gärna ha en invite till klanen också.
Postad 17 November 2011 - 17:08
FederalMano
-
FederalMano
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
Inte för o va tjatig men ja vill med ha en invite!!
Postad 17 November 2011 - 17:41
Alex_E
-
Alex_E
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Tänkte bara säga, kan ha sagts förr men orkar inte läsa igenom hela tråden...
"If you've Prestiged in any of the previous Call of Duty games (Xbox 360 and PlayStation 3 only), you will automatically receive one bonus token for each CoD game you've Prestiged in. You can only receive a maximum of one token per game, regardless of the Prestige Level in that game."
Så om någon ligger på eller väldigt nära max level på ingen prestige på vilket CoD som helst (MW, WaW, MW2, Black Ops) så kan det vara en bra idé att bara prestiga, döda någon på det för att få in det i systemet, så har ni en "snabb" extra prestige token.
Om jag fattat det rätt.
Postad 17 November 2011 - 20:11
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Något som jag tänkte på igår när vi spelade morlock var att jag hörde dej sämre/klippte oftare än vanligt, samt att det knäpper lite titt som tätt från ditt headset. Du kanske har något som stör?
Mycket möjligt att det är mitt nya PS-headset som ställer till det. Jag hör iofs alla väldigt tydligt förutom klippandet (som vanligt i cod.spel) men andra hör inte mig lika tydligt. Har dock inte upplevt detta laggande i kontrollen i något annat spel när jag använt dessa hörlurar.
Postad 17 November 2011 - 20:37
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
har äntligen kommit igång med spelandet, fast det agerade hyllvärmare i åtskilliga dygn först
Postad 17 November 2011 - 20:38
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
När jag försöker "linka" mitt PSN så händer absolut ingenting, man kan välja mellan X-box och PS3 och jag trycker på rätt knapp...
Det ska funka, prova igen. @Hippo: Jag köpte Elite Premium via PSS innan spelet släpptes. Som sagt var, funkar det inte för dig så skickat dom ett mail. @Federal: Du har redan fått en invite, kolla Rillys inlägg ovan var du hittar inviten. @Birkan: Dropshottare undanbedes...  Jag kommer inte åt "Connect"-fliken med klanfunktionen nu men skickar en invite sen
Redigerat av BrittBastard, 17 November 2011 - 20:39.
Postad 17 November 2011 - 20:41
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
@Birkan: Dropshottare undanbedes... 
Jag kommer inte åt "Connect"-fliken med klanfunktionen nu men skickar en invite sen
You know you lööv it!
Postad 17 November 2011 - 20:46
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
You know you lööv it! 
Nej du gosse, det gör jag icke!
Postad 17 November 2011 - 21:06
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Nej du gosse, det gör jag icke!
Inte mitt fel. Jag kan bara spela på tactical efter att ha lirat BF3  Fast vad föredrar du, panikknivning eller dropshot?
Postad 17 November 2011 - 21:30
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Inte mitt fel. Jag kan bara spela på tactical efter att ha lirat BF3 Fast vad föredrar du, panikknivning eller dropshot?
Stå upp och skjut som en karl! Men om jag ska välja nåt så väljer jag panikknivning. ------ Jag har nu skickat iväg ett gäng invites på Call of Duty Elite så in och kolla enligt Rillys anvisningar ovan.
Postad 17 November 2011 - 22:01
Rilly89
-
Rilly89
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Inte mitt fel. Jag kan bara spela på tactical efter att ha lirat BF3
Fast vems fel är det att du spelat BF3? Inte vårat iaf
Postad 17 November 2011 - 22:05
Alex_E
-
Alex_E
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Pssh, drop shot för mig är mer en vanesak än något annat, och det hjälper ofta så det är ett plus.
När jag lira klan matcher på CoD 4 så va det drop shot överallt vilket gjorde det svårt så jag valde att göra det samma haha.
Önskar dock ibland jag hade kniv knappen på undersidan, inte lätt att dropshotta om folk är för nära och det är svårt att hinna till cirkel lika snabbt som de som kör med normal knapp layout, funkar ibland dock, om jag har tur.
Jag lärde mig samtidigt att oftast skjuta folk i benen, förlorar lite dmg men träffar jag på en dropshottare så har jag en aning större chans att vinna mot dom.
Och MW3's Health Pool är mindre/skott gör mer skada så skjuta benen är ingen större skillnad, förutom mot huvudet då förstoss.
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|