http://www.moreflick...ed-journey_2012
Julspecialen av Doctor Who finns på Holländska Netflix
Redigerat av Christopher_A, 29 December 2013 - 20:54.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 29 December 2013 - 20:51
Bilbo finns på engelska och irländska Netflix
http://www.moreflick...ed-journey_2012 Julspecialen av Doctor Who finns på Holländska Netflix Redigerat av Christopher_A, 29 December 2013 - 20:54. Postad 29 December 2013 - 22:11
Grattis världen! A Good Day to Die Hard finns på kanadensiska netflix.
Postad 31 December 2013 - 11:33
Battlestar Galactica, Heroes, Grimm och Supernatural nu på svenska netflix.
Postad 03 January 2014 - 01:20
Har nu sett färdigt på breaking bad. Helt sanslöst bra serie. Finns det någon annan serie som ens kommer i närheten?
Vet inte alls vad jag ska se på nu Postad 03 January 2014 - 07:57
Blir rätt tomt när man sett färdigt den... riktigt jäkla bra serie!! Postad 03 January 2014 - 09:50
såg att the wire verkar vara en serie som håller samma klass. Dock finns ju inte den på netflix tyvärr Redigerat av andreassofus, 03 January 2014 - 09:50. Postad 03 January 2014 - 12:29 Det är en HBO-serie, rekommenderas varmt, kan vara den bästa serie jag någonsin sett. Postad 03 January 2014 - 12:48
Kollade lite på Upp till Kamp http://www.imdb.com/title/tt0892701/ igår, en svensk flum serie om åren 1965-1976. Delvis svartvit och färg.
Den var helt okej att slötitta på lite. Postad 03 January 2014 - 16:49
Gillar man "Suits" så kan jag rekomendera "House of Lies" svenska Netflix.
Svepte S01 på 2 dagar. Postad 05 January 2014 - 22:40
Vad hände säsong 8 i weeds egentligen. Från att ha gått från en bra serie till en helt otroligt dålig och händelselös säsong.
Postad 06 January 2014 - 01:02 Kanske bytte manusförfattare? Säsong 8 var lite seg får jag medge. edit: kollade lite snabbt på tv.com, och de två avsnitt säsong 8 som jag kollade på var skriva av en Victoria Morrow. Sedan kollade jag två avsnitt säsong 7 och de var skriva av andra personer (bla seriens skapare Jenji Kohan). Redigerat av distortion2, 06 January 2014 - 01:09. Postad 06 January 2014 - 11:07 ja det förklarar väl saken då. Tycker inte heller att karaktärerna beter sig eller pratar som dom brukar göra. Märkte det redan efter första avsnittet. Började kolla på house of cards istället som ska vara bra enligt många. Har bara sett ett avsnitt än så det är för tidigt att säga vad jag tycker . Det verkar dock inte vara en sådan serie som jag är ute efter. Jag vill ha en serie med mycket spänning och där det händer mycket och där man verkligen inte kan låta bli att se nästa avsnitt. House of cards var mest konversationer på ett kontor. Det hände liksom inte så mycket och var inte så spännande. Jag tänker mer serier som Lost, breaking bad och prison break. Vet ni om fler sådana serier på netflix så tipsa gärna Postad 06 January 2014 - 12:35 Supernatural, Grimm, Battlestar Galactica, Heroes, Justified, The Unit. Om man gillar House of Cards skall man definitivt se den brittiska miniserier som Netflixs serie bygger på, riktigt bra. Postad 06 January 2014 - 22:54
Tycker man ska ge house of cards några avsnitt.
Inte min stil i vanliga fall men GRYMT bra efter några avsnitt. Annars är The Killing helt suverän. Bland de bästa jag sett på länge. Lite långsamt tempo men underbar. Sett White Collar. Rätt skön lättsam underhållning. Klart sevärd. Nöter supernatural nu. Tyckte början var sådär men den tar sig massor en bit in i år ett. Orange is the new black är väl rätt ok. Ingen 10 poängare men Redigerat av moparman, 06 January 2014 - 22:55. Postad 07 January 2014 - 00:36
Filmtips
Knowing Nicholas Cage gör en bra insats, filmen i sig är rätt bra men tappar lite i slutet. Sevärd! 6,8/10 Postad 07 January 2014 - 00:37
Har kollat på Suits senaste dagarna och det är en riktigt bra serie.
Cast'en är bra, intressanta karaktärer, bra skrivet (för det mesta) och det finns en hel del ögongodis Framförallt gillar jag glimten i ögat, att alla retar alla, alla försöker få sista skrattet samt en stor mängd sarkasm. Bra stuff. Postad 07 January 2014 - 13:03
Har kollat några säsonger av Numbers på US. Ok serie m en lite väl otrolig, allt går inte att räkna ut.
Ljudet med alla effekter och basen i synnerhet är fantastisk, värd att se bara för det Postad 07 January 2014 - 14:08 Jag rekommenderar dig att se 2-3 avsnitt av serien, jag gillade inte heller första avsnittet men efter att sett ytterligare ett par avsnitt så fastande jag för den. /Fredrik Postad 07 January 2014 - 15:48
japp jag ska allt se några avsnitt till så får jag se. Det var inte direkt dåligt, bara inte den typ av serie som jag var ute efter Postad 09 January 2014 - 05:45
Stör mig väldigt på undertexten i house of Cards . Den är inte speciellt bra synkad. Texten försvinner när halva meningen är kvar . Blir riktigt rörigt att följa med alltså .
Postad 09 January 2014 - 06:57
Jag hoppas att det är något tillfälligt. Antar att text och film år två olika saker så det får att fixa?
Postad 09 January 2014 - 08:17 Jag störde mig inte på det när jag såg den serien men min far gav upp ganska omgående just pga att textningen inte var stabil. Väldigt snabb, svår att hinna läsa helt enkelt. Postad 09 January 2014 - 08:28
Japp exakt så. Hinner inte med jag heller . Trist om det är så hela tiden , då kommer jag inte se klart serien Postad 09 January 2014 - 13:36
har haft andra problem med textning på netflix ibland. Texten hamnar fel, det som ska vara nere hamnar överst och tvärtom så det blir i fel ordning, annat som hänt är att en textrad av två inte syns alls eller att en del textningar försvinner helt lite då och då för att sen fortsätta som vanligt. Postad 09 January 2014 - 17:13
har aldrig förstått det där med att sitta med hörlurar framför tv:n Jag har ett helt ok "bioljud" som jag hellre använder. Problemet är inte att jag inte hör , problemet är att jag inte hinner läsa texten, trodde det framgick samma här. Speciellt det med att några textrader uteblir helt ibland. Hur kan det vara så svårt att få det rätt? Postad 09 January 2014 - 21:04
Jamen då är de ju inga problem.
Då hör du ju vad de säger. Svensk text brukar ändå vara rätt kass överlag. Postad 10 January 2014 - 05:50
Mjo men jag är inte jättebra på engelska så jag brukar missa lite när jag kör utan text. Jag förstår ju vad det handlar om men jag missar mycket detaljer när jag inte förstår vissa ord eller inte hör vad dom säger. Sen beror det på vad det är för engelska det är. Kollar jag på vänner eller how i mer your mother eller liknande så brukar det ju va väldigt lätt engelska. Är det däremot nån djup politisk thriller eller liknande så brukar ju språket vara helt annorlunda. Samma med amerikanska nyheter ofta , inte alltid så lätt att förstå tycker jag då dom slänger sig med svåra ord. Postad 10 January 2014 - 10:04
Netflix börjar med 4-K sändningar i år: http://www.ljudochbi...ngar-redan-i-ar
Redigerat av MikeVKR, 10 January 2014 - 12:01. Postad 10 January 2014 - 11:16
Vad innehåller länken?
Kan man inte skriva en rad om vad det handlar om när man länkar till något. Sjukt störande det där Postad 10 January 2014 - 12:02 Sorry, har ändrat nu Postad 22 January 2014 - 08:31 Det är enklare att kolla här istället för att lista enskilda titlar: http://netflixusacom...st.blogspot.se/ Postad 22 January 2014 - 09:26 Visst men jag uppskattar att guldkornen filtreras hit :-) Postad 22 January 2014 - 11:52
Fast tråden handlar ju om tips på serier & filmer på netflix, ska vi stänga tråden då? Postad 22 January 2014 - 12:01 Frågan är vad syftet med tråden är? Ibland tipsas om nyheter, vilket man kan kolla själv via tex min länk och ibland om sådan man tycker är bra. Tipsar man om någon titel så ser jag gärna en direktlänk till den så att man direkt kan läsa mer samt gärna ett omdöme om man har sett den. Tips om bra titlar som är unika Netflix US ser jag gärna då utbudet där är så stort att man lätt bläddrar bort sig. Särskilt som "Min lista" ej fungerar på US. Postad 22 January 2014 - 12:15
Alla orkar kanke inte att läsa såna sidor som du länkar till, speciellt inte när det finns olika för varje region. Jag personligen föredrar att läsa denna tråden för att hitta guldkornen. Direktlänk till netflix funkar ju endast om du är inne på just den regionen för tillfället. Postad 22 January 2014 - 13:21 Jo, så är det ju. Hemma är datorn alltid på US, men det är lite svårt att byta region på jobbet. Postad 22 January 2014 - 18:38
tänk på att tråden handlar om film och serier på netflix inte hur man skapar us konto osv!!!
för såna saker så finns en annan netflix tråd Redigerat av Duckface21, 22 January 2014 - 18:39. Postad 22 January 2014 - 20:24
Tipsar om A Bridge too far på Svenska Netflix
Redigerat av madison6, 22 January 2014 - 20:36. Postad 22 January 2014 - 20:34
Serien Hunted med Melissa George, som verkar bara bli yngre, på Svenska Netflix
Postad 22 January 2014 - 21:34
kan bara hålla med filmen är enastående har dock den sen tidigare på dvd men att den finns på netflix då e det ju bara bläddra in den då och titta tack för tipset ! Postad 23 January 2014 - 08:34
Arrow (tv-serie från 2012) på Netflix US. DC-Comics-baserad serie som är som en kombination av Lost och Batman. Är gjord så att den ska framstå som realistisk och fokuserar mestadels på huvudpersonens privatliv och hur han hanterar det faktum att han är ute och jagar busar titt som tätt. De actionscener som finns är därtill av hög klass. Rekommenderas om man gillar ett lite mörkare tema.
Postad 23 January 2014 - 10:24
har också börjat se den nu i veckan. Sett bara 4 avsnitt men det är riktigt bra än så länge. Känns lite som en mix av Batman och Lost. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |