Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 1

986 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 1 (PC) (PC-spel) 6 6.804878 (40) 798:-
Battlefield 1 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 6.6 (4) 199:-
Battlefield 1 (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 9.235294 (16) 602:-
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PC) (PC-spel) 6 (0) Inga priser
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 (0) Inga priser
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 3.5 (1) Inga priser

Postad 29 October 2016 - 16:27

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
Tycker helt enkelt inte det är ett problem med tanks som det är nu.
En tank ska ju vara en dominant sak, är ju hela dess syfte liksom.

Så det ska vara en utmaning att slå ut den.
Fin balans just nu helt enkelt imo.

Postad 29 October 2016 - 16:34

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Tycker helt enkelt inte det är ett problem med tanks som det är nu.
En tank ska ju vara en dominant sak, är ju hela dess syfte liksom.

Så det ska vara en utmaning att slå ut den.
Fin balans just nu helt enkelt imo.

Håller nog med hittills av det jag spelat... det jag hatar är tågen, zeppelinarna...  :ph34r:

Postad 29 October 2016 - 16:37

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Håller nog med hittills av det jag spelat... det jag hatar är tågen, zeppelinarna... :ph34r:

Som tur är kommer dom ju bara när det är ojämna lag och dom flesta matcher blir ju hyfsat jämna i slutändan ändå tack vare dom

Postad 29 October 2016 - 16:49

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Som tur är kommer dom ju bara när det är ojämna lag och dom flesta matcher blir ju hyfsat jämna i slutändan ändå tack vare dom

Jo, jag vet... men vill ändå inte ha dom... hoppas man kan restricta dom sen när man kan hyra egna servrar... :) 

Postad 29 October 2016 - 16:52

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Håller nog med hittills av det jag spelat... det jag hatar är tågen, zeppelinarna... :ph34r:

Jag med. Hatar sånt som belönar förlorare! Dessutom drar dem bara ut på det oundvikliga och gör så man blir utsatt för irriterande dödsfall som inte känns rättvisa.

Postad 29 October 2016 - 17:01

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Upptäckte precis att man måste inte stå på ammo lådan för att få granater! Utan räcker med att speinga över, ikonen blir grå sen så får man en granat efter x sekundrar.

Postad 29 October 2016 - 17:01

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Jag med. Hatar sånt som belönar förlorare! Dessutom drar dem bara ut på det oundvikliga och gör så man blir utsatt för irriterande dödsfall som inte känns rättvisa.

Nä... precis... dog 6-7ggr irad på en annars grymt bra runda innan idag.... och det va nära att vårat lag förlorade tack vare tåget kom in till motståndarna.. är det tacken för man kämpat som en blå med att ta flaggor och döat en massa lede fi?! :P 

Postad 29 October 2016 - 17:39

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Haha ja exakt Garrett 😂

Nu fugerar ju Conquest Large bra på PS4 (till skillnad mot BF4) men jag skulle ändå vilja ha Conquest Small tillbaka som variation. Det blir lite mer taktiskt där och kanske lite mindre kaos. Sen om jag får önska så skulle jag vilja att det spelsättet slipper dessa fartyg, tåg och zepelinare. Eller iaf att man i framtiden kan stänga av dem då dem inte skulle passa i en klanmatch vilket jag ibland lirar med min klan.

Postad 29 October 2016 - 17:48

InSane
  • InSane
  • Veteran

• 1838 inlägg
  • 0

Är det bara jag som stör mig på att det finns för mycket automatvapen i spelet, och att de är på tok för bra?

Postad 29 October 2016 - 17:54

ekon
  • ekon
  • Guru

• 5779 inlägg
  • 0

Är det bara jag som stör mig på att det finns för mycket automatvapen i spelet, och att de är på tok för bra?

Tänker du på Assault-klassens SMGs? Eller Supports LMGs? 

LMGs gör riktigt kass med skada i mitt tycke och med SMGs gör man slut på typ 1 magasin per gubbe, fullkomligt sprutar ut bulor. Det är inte svårt att vinna en 1on1 med dom men det går ut en j*vla massa ammo.

Postad 29 October 2016 - 17:54

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Själv tycker jag att automatvapnen i spelet tillhör dom absolut sämsta.

Postad 29 October 2016 - 18:20

InSane
  • InSane
  • Veteran

• 1838 inlägg
  • 0

Tänker du på Assault-klassens SMGs? Eller Supports LMGs? 

LMGs gör riktigt kass med skada i mitt tycke och med SMGs gör man slut på typ 1 magasin per gubbe, fullkomligt sprutar ut bulor. Det är inte svårt att vinna en 1on1 med dom men det går ut en j*vla massa ammo.

Assault-klassens smg's är sjukt OP, hur lätta som helst att spela med så det är inte ens lite roligt. Support's LMG's är riktigt bra på avstånd, men i närstrid kan man lika gärna lägga sig ner o  dö :)

Postad 29 October 2016 - 18:22

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Assault-klassens smg's är sjukt OP, hur lätta som helst att spela med så det är inte ens lite roligt. Support's LMG's är riktigt bra på avstånd, men i närstrid kan man lika gärna lägga sig ner o  dö :)

Håller inte med alls faktiskt.

Tycker dessa bössor är bland de sämsta.

Postad 29 October 2016 - 18:33

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Jag stör mig inte på LMGs och SMGs rent balans mässigt dock stör jag mig lite på dem rent autentiskt 😉

Postad 29 October 2016 - 18:39

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Kan hålla med lite om SMG gällande ren närstrid där är dom rätt vassa och snabb reload-tid men i övrigt är dom inte mycket hänga i granen. Håller medicklassens vapen som bäst och helst Cei-fagotti 😍 Riktigt bra allroundbössa där enda minuset är just reload-tiden.

Postad 29 October 2016 - 18:54

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Kan hålla med lite om SMG gällande ren närstrid där är dom rätt vassa och snabb reload-tid men i övrigt är dom inte mycket hänga i granen. Håller medicklassens vapen som bäst och helst Cei-fagotti 😍 Riktigt bra allroundbössa där enda minuset är just reload-tiden.

Haha ja den reloadtiden är ju bissar. Riktigt bra vapen annars som sagt

Postad 29 October 2016 - 20:22

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Tycker det är ett jättebra och kul initiativ med behemoths i Operations och liknande, ger en helt annan dimension till matcherna. Tanks är dessutom mycket mer hanterbara i BF1 än i BF4. Körde Hardcore och sånt utan tanks och helikoptrar i BF4 av just den anledningen, att det fan i mig var jätte-OP så fort man fick tag på en tank eller helikopter. Som masse nämner så är det bara att koordinera för att ta ner tanks och besvärliga mål, men det är ju just det som är grejen - när saker inte funkar så är det för att det inte finns något teamwork mellan olika squads. 

När jag och en kompis spelade snipers och var riktiga as (bidrog typ inte alls) i den italienska banan på Operations så lyckades vårt lag ta ner deras zeppelinare (vi försvarade uppenbarligen) nästan direkt, och vips så försvann hela deras fördel. Något som är dåligt i nuläget är egentligen bara bunkrarna på den italienska kartan eftersom det är värre än Metro och Locker i BF3/4 tillsammans, det går inte att ta dem om ett gäng gubbar bestämt sig för att försvara dem.

SMGs tycker jag också är rätt kassa eller åtminstone balanserade, väntar dock på att man patchnerfar hagelgevären (A10 Hunter?) som är helt löjligt OP.

Postad 29 October 2016 - 20:32

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Men samarbete mellan squads händer ju aldrig, man spelar ju bara med dom i sin egen squad, och att köra 4st AT orienterade klasser för att slippa bli överkörd av tanks hela tiden är ju ganska trist :-P

Postad 29 October 2016 - 20:39

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
Samtidigt räcker det med samspel inom den egna squaden för att åstadkomma samma effekt.

Så jag ser inte ens problemet ni neggar över tbh.

Finns ju diverse olika vapen skilt mellan olika klasser som kan hjälpa till att slå ut tanks så jag ser inte det problemet alls.

Postad 29 October 2016 - 21:01

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Är ju oslagbart att va i squad och sitta och prata i TS... då blir teamplay riktigt bra och det blir roligare att spela 😃
Då är det lättare att ta ut tanks tex som masse säger... sen finns ju voicechatt inbyggt i spelet i squads om man inte sitter i TS ☺

Redigerat av Garrett, 29 October 2016 - 21:05.

Postad 30 October 2016 - 00:22

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

haha, nä, det är väl inte kul att alla måste köra assault till exempel, men lyckligtvis så kan man byta sin class när som helst, så att anpassa sig efter hur flödet i matchen går och sen byta tillbaka är väl rätt okej att kräva av ett squad :P

Redigerat av Filip_M, 30 October 2016 - 00:22.

Postad 30 October 2016 - 01:44

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Om ni får för er att spela War Pidgeon kan jag tipsa om att sniperns flare gun är grymma på att ta ner pidgeons. När den börjar flyga iväg så sänker man den på ett skott...  Nygrillad kycklig liksom :P

Redigerat av novaland, 30 October 2016 - 01:44.

Postad 30 October 2016 - 01:49

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Tycker inte tanks är speciellt OP. Särskilt inte som de saknar 360 vy jämfört med bf4. Tar ut en tank själv ganska enkelt om det behövs. Två tankgranater och två skott med raketgeväret så är den borta. Lilla tanken är väl möjligen den som kan vara jobbig om det är en duktig förare. Sätter man en tanktrapp med 2-3 pers från 3 flera håll har tanks inte en chans precis som masse säger. Är man dessutom squad med folk som man känner o kommunicerar med så synkar man skott med inräkning och träffar samtidigt. Däremot finns det väldigt mycket annat som är störigt med spelet. Det är välpolerat och långsamt precis som battlefront så man inte ska märka av lagg och knas på samma sätt som i bf4. Hitboxen är dessutom precis som beat säger åt hvete många gånger. Som competetive är bf1 väldigt mycket sämre än bf4. Samtidigt är det nytt och fräscht så folk gillar det nog mycket därför. Jag har dock svårt att se att jag kommer lägga 3000 timmar på det här som på BF4.

Postad 30 October 2016 - 08:40

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Jo BF1 har sina problem som sagt men du jämför hur BF4 funkar nu. De 2 första åren var det ju betydligt mer trasigt än BF1 är nu. Dessutom tycker jag att balanseringen är bättre i detta spel (dock inte perfekt).

Postad 30 October 2016 - 08:42

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Kommer inte åt att spela idag... står att jag är offline inne i spelet... tänkte ta ett morgonpass nu...  :o

Postad 30 October 2016 - 17:18

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Nån mer än jag som blivit nollad på både rank och stats? Alla mina upplåsta vapen är dock kvar.

Postad 30 October 2016 - 18:02

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Var det inte BFBC2 som hade problem med nollning? Men där vill jag minnas att upplåsningarna också nollades.

Postad 30 October 2016 - 18:05

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
Flera BF versioner har ju haft problem med att man loggar in på servrar utan sin aktuella rank och unlocks osv.

Iaf sen minst BF2, men då är det bara att logga ut allt inkl Origin och logga in igen.

Postad 30 October 2016 - 19:19

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Vet att jag läste nånstans om andra som haft stats mm nollat efter att dom installerat patch 1.02. Lyckas inte hitta igen det just nu bara

Postad 30 October 2016 - 22:40

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Om jag minns rätt så var det både och, men garanterat vid aktiv spot iaf.

Alternativt att commandern (som jag saknar rejält) spottade manuellt vid en scan eller via en uav.

Något rykte om att införa Classic mode likt bf4a?

https://battlelog.ba...63447851787520/

Postad 31 October 2016 - 14:50

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Märkte en dryg bugg nä
r jag skulle börja fixa med klasserna. Gör jag 2 loadouts med samma vapen, så kan jag inte ha olika zoom på dessa utan båda blir samma... så går inte ha en support bössa med 2.5 och i andra loadouten ha 4.0 för mer precision...

Plus att det är sådär smidigt att snabbt byta mellan loadouts när man dör, inget snabb kommando eller så.

Postad 31 October 2016 - 14:54

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

hade själv en konstig bugg i dag = när spelet startade valde jag häst fick inte hästen men fick vapnen från hästen så sprang om kring med svärd  antar att han  som fick hästen fick mina vapen då han stod still länge innan han red iväg

Redigerat av Duckface21, 31 October 2016 - 14:54.

Postad 31 October 2016 - 15:15

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

hade själv en konstig bugg i dag = när spelet startade valde jag häst fick inte hästen men fick vapnen från hästen så sprang om kring med svärd  antar att han  som fick hästen fick mina vapen då han stod still länge innan han red iväg

vanlig bugg och händer alla olika fordon

Postad 31 October 2016 - 15:28

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Märkte en dryg bugg nä
r jag skulle börja fixa med klasserna. Gör jag 2 loadouts med samma vapen, så kan jag inte ha olika zoom på dessa utan båda blir samma... så går inte ha en support bössa med 2.5 och i andra loadouten ha 4.0 för mer precision...

Plus att det är sådär smidigt att snabbt byta mellan loadouts när man dör, inget snabb kommando eller så.

Går det att ha flera loadouts med samma klass? Måste jag missat.

Postad 31 October 2016 - 15:37

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Går det att ha flera loadouts med samma klass? Måste jag missat.

Du trycker Y på klassen, sen digital upp. Där kan du sen ha 3 loadouts. Medic 1-3 t.ex.

Men som sagt verker inte vara helt fritt iaf med zoom levels.

Postad 31 October 2016 - 15:38

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Du trycker Y på klassen, sen digital upp. Där kan du sen ha 3 loadouts. Medic 1-3 t.ex.

Men som sagt verker inte vara helt fritt iaf med zoom levels.

Fifan, hade jag ingen koll på. Tack! :)

Postad 31 October 2016 - 15:40

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Verkar strula med servrarna nu, kommer inte online? Och min profil vart nollad... hoppas detta endast är pga online strulet och inte buggen dom verkar ha råkat ut för på pc vid install av senaste patchen.

Www.Bf1stats.com säger 0 online på xbox one :-P

Det är endast 100.000 fler spelare i peak för ps4 och då har dom ett gäng miljoner mer sålda konsoler.

Redigerat av SKIBBE, 31 October 2016 - 15:43.

Postad 31 October 2016 - 16:42

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Verkar vara ea servrar... kommer inte online på battlefront eller bf4 heller...

Redigerat av Garrett, 31 October 2016 - 16:42.

Postad 02 November 2016 - 10:05

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0

Har börjar köra detta på PS4 nu. Sist jag var inne i "krigssvängen" var i Medal of Honor: Allied Assault på PC där jag har många många timmar spelade. Jag var rätt hyfsad när det begav sig. Men nu känner jag mig som en total n00b :)

För det första saknar jag mus och tangentbord litegrann men jag kanske vänjer mig vid handkontroll. Sen har jag inte lärt mig kartorna än. Förr i tiden kunde man ju varje karta i detalj när man körde online, vart folk brukar springa och vilka ställen som är vanliga att gömma sig på (eller campa om man vill). Har kört med Assault och även lite Scout nu. Har ni några generella tips eller är det bara att kötta på tills man blir bättre? :)

Postad 02 November 2016 - 10:15

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Har börjar köra detta på PS4 nu. Sist jag var inne i "krigssvängen" var i Medal of Honor: Allied Assault på PC där jag har många många timmar spelade. Jag var rätt hyfsad när det begav sig. Men nu känner jag mig som en total n00b :)
För det första saknar jag mus och tangentbord litegrann men jag kanske vänjer mig vid handkontroll. Sen har jag inte lärt mig kartorna än. Förr i tiden kunde man ju varje karta i detalj när man körde online, vart folk brukar springa och vilka ställen som är vanliga att gömma sig på (eller campa om man vill). Har kört med Assault och även lite Scout nu. Har ni några generella tips eller är det bara att kötta på tills man blir bättre? :)

Beror väl på speltyp,antar du lirar cq. Följ order,hamnar du i en squad där du ej får några, requesta. Händer inget byt squad. Det är det bästa sättet att få poäng, dvs följa order. Sen i kombination med din klass då. Som scout kan du googla på vilket vapen som passar dig bäst. Close/medium eller medium/long. Alla scout vapen har en sweetspot med one hit kills i torso (förutom hs som alla har)
Dör dom ej på första skottet inärstrid så byter du till pistolen och avslutar lidandet.

Flaregun är bra för att spotta fiender åt dig och dina teammates, kan även sätta eld på fienden (endast ett skott)

Spotta så mycket fiender du bara kan (rb på xbox) det ger dig poäng om en kollega dödar, och du hjälper även till att skydda teammates som avancerar.

Googlade en video!

http://youtu.be/mdCTkibt_zE

Redigerat av SKIBBE, 02 November 2016 - 10:18.

Postad 02 November 2016 - 10:21

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

• 768 inlägg
  • 0

Tackar för tipsen! Jag tycker det är konstigt att folk inte spottar fiender oftare, tycker oftast att det bara är jag själv som gör det. Ska prova mig fram nu med lite förmiddagsnötning!

Postad 02 November 2016 - 11:29

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

jag kommer inte ens online på ps network

Postad 02 November 2016 - 11:35

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Kika www.bf1stats.com så ser du om hela psn är nere eller endast du

Edit
Dumt svar... det gäller ju bara ea servrarna :-P

Redigerat av SKIBBE, 02 November 2016 - 11:36.

Postad 02 November 2016 - 11:53

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Edit

hehe jo dock värre om psn är nere

edit: nu kommer jag in på psn men då verkar EA servrarna va nere i stället händer ju inget alls då jag trycker gå online

Redigerat av Duckface21, 02 November 2016 - 13:18.

Postad 03 November 2016 - 07:04

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

https://status.playstation.com/sv-se/ <- PSN

Postad 03 November 2016 - 07:34

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 1

Edit

Ps4 har mer än dubbelt så många spelare per dygn än PC... trodde jag f*n inte....  :ph34r:

Iofs... är ju rätt krävande på PC, är väl fler som har ps4 än en dator som kan köra det på ok på ok inställningar, är dock bättre på PC imo....  är väl en stor kostnadsfråga, som allt annat...  :mellow:

Undrar om det blir skillnad med ps4 PRO med just bf1... bättre texturer, eller högre fps, eller både och..?

Eller bara... samma..? :P 

Redigerat av Garrett, 03 November 2016 - 07:36.

Postad 03 November 2016 - 07:50

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Ps4 har mer än dubbelt så många spelare per dygn än PC... trodde jag f*n inte....  :ph34r:

Iofs... är ju rätt krävande på PC, är väl fler som har ps4 än en dator som kan köra det på ok på ok inställningar, är dock bättre på PC imo....  är väl en stor kostnadsfråga, som allt annat...  :mellow:

Undrar om det blir skillnad med ps4 PRO med just bf1... bättre texturer, eller högre fps, eller både och..?

Eller bara... samma..? :P

För att det är ett mer konsol-aktigt spel ala battlefront och inte som ett "riktigt" bf kanske? :D 

Postad 03 November 2016 - 07:51

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

För att det är ett mer konsol-aktigt spel ala battlefront och inte som ett "riktigt" bf kanske? :D

Hehe  :P

Tycker dock detta är bättre än bf3 och bf4! Lätt! :)

Edit: Så som det känns nu efter 25h spelande, är det i snudd på lika bra som 42´och bf2 faktiskt... bara dom fixar joysticksupport snart! :P

Redigerat av Garrett, 03 November 2016 - 07:54.

Postad 03 November 2016 - 13:05

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Hehe :P
Tycker dock detta är bättre än bf3 och bf4! Lätt! :)
Edit: Så som det känns nu efter 25h spelande, är det i snudd på lika bra som 42´och bf2 faktiskt... bara dom fixar joysticksupport snart! :P

Jag kikade en video ifrån Linus tech tips och bf1 är spelbart på ett 660 i medium (30fps) så det bör vara mer lätt drivet än bf4 när det kom i förhålandet?

Sen så är det nog dags att lägga ner ordet pc master race... mer Pc minority race!

http://youtu.be/pktQhIcaLJ0

Jag dingade lvl 10 på supporten igår, så tänkte ge mig på sniper då jah råkar ha ett legendary skin till pistolen man låser upp vid 10, men shit... jag kan inte spela objective då jag inte kan ha ihjäl nån i närstrid så poängen trillar ju inte direkt in... mvh kommer ta flera månader!

Redigerat av SKIBBE, 03 November 2016 - 13:07.

Postad 03 November 2016 - 13:17

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Jag dingade lvl 10 på supporten igår, så tänkte ge mig på sniper då jah råkar ha ett legendary skin till pistolen man låser upp vid 10, men shit... jag kan inte spela objective då jag inte kan ha ihjäl nån i närstrid så poängen trillar ju inte direkt in... mvh kommer ta flera månader!

Ja Dice har verkligen renderat snipern till att hålla sig borta från flaggorna (möjlgitvis att försvara flaggorna men inte att ta över vilket ger mest poäng). Dessutom med sweetspot mekaniken och snabbheten på kulorna så har dem gjort det enklare att snipra på avstånd. Tråkigt för mig som gillade att spela objective och aggressivt med snipern. Men det är ändå kul att köra någelund aggressivt och försöka ta flagg. lyckas man bra känner man sig extra bra jämfört med om man spelar andra enklare klasser.

Redigerat av beat_strandh, 03 November 2016 - 13:17.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.