Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox Series X|S - Officiella tråden (spel, hårdvara, mm)

2574 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 april 2020 - 17:43

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 696 inlägg
  • 0
Förstår inte varför man skulle välja den sämre modellen, One X är ju kraftfullare än instegsmodellen på Series och kostar nu under 3000kr.
Visst kanske är Series S mer effektiv än One X men man får säkerligen likvärdig prestanda i många spel. Jag tycker Microsoft skulle gå för enbart en kraftfullare version på nya genetationen, för nu kommer utvecklarna få kämpa redan från början att få spelen att flyta bra på Series S, dessutom kan det bli så att många utvecklare fokuserar på den billiga prestandan.

Postad 21 april 2020 - 17:55

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

En skillnad är väl att Lockhart troligtvis har ganska mycket bättre cpu än One X. Även om klockfrekvensen är högre på One X än One S så är det ju fortfarande Jaguar. Och det gör nog skillnad om inte annat på sikt när spel har nästa gen som target.

Sant, nya cpun kör väl 8or runt den i X.

Postad 21 april 2020 - 18:02

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 301 inlägg
  • 0
Den kraftfullare kommer gå för nära 8000 så de behöver ju något som även barnföräldrar och smålänningar har råd med :)

Postad 21 april 2020 - 18:51

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 1

Jag får inte ihop det pga X. Kommer den glömmas av nu bara. Eller presterar dom så lika (förutom laddtider) så det blir 3 grafikprofiler ist för 4st.

Kunde dom inte bara göra en ny rev av X? Kanske måste splitta dom pga rdna2.

Ny rev av X är helt meningslöst, den är ju inte next-gen.

Postad 21 april 2020 - 19:02

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Ny rev av X är helt meningslöst, den är ju inte next-gen.

Vad är next gen denna generationen?

Dom är ju bakåt/framåt kompatibla 😋

Vad kommer bantas bort i X versionen av spelet som Lockheart har som gör att man hellre köper Lockheart än X. Snabbare cpu? SSD?.

Sen om dom plockar bort X ifrån hyllorna är det väl inget att snacka om. Men jag har svårt att förstå att dom bara lägger ner den helt då den funnits en så kort tid.

Postad 21 april 2020 - 19:52

appel_
  • appel_
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 1
När Series X släpps så ä det sju år sedan Xbox One kom och tre för One X. Så One X Har ju funnits nästan halva denna generationen.

Postad 21 april 2020 - 20:19

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 2

Lockhart känns helt ointressant. Skall det vara New Gen så skall det vara ordentligt.

Postad 21 april 2020 - 20:35

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Vad är next gen denna generationen?

Dom är ju bakåt/framåt kompatibla 😋

Vad kommer bantas bort i X versionen av spelet som Lockheart har som gör att man hellre köper Lockheart än X. Snabbare cpu? SSD?.

Next-gen är nästa generation, dvs inte nuvarande. ;)

One X är inte framåtkompatibel.

Vad som kommer bantas bort i One X versionen av ett next-gen spel är exakt allt, dvs det släpps inte till One X. Eftersom det per definition är ett next-gen spel och inte ett cross-gen spel.

Postad 21 april 2020 - 21:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

skulle dom prestera exakt lika förutom upplösning så är det ju pengar i sjön att köpa den dyrare.

Det lär de inte göra om de siffrorna stämmer, rätt stor skillnad på 4 och 12. Plus supersampling på 1080p-skärmar.

Postad 21 april 2020 - 21:31

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Det lär de inte göra om de siffrorna stämmer, rätt stor skillnad på 4 och 12. Plus supersampling på 1080p-skärmar.

Sant, när jag lirade BF1 som mest och uppgraderade till X så syndes alla sikten på vapnen bättre. Men annars ser man sällan skillnad i spel om man inte jämför sida vid sida.

Postad 21 april 2020 - 22:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Men annars ser man sällan skillnad i spel om man inte jämför sida vid sida.

Menar du mellan X och One? Är väl ganska stora skillnader om inte annat i framerate oftast, vissa spel är ju knappt spelbara på One numera.

Cyberpunk blev ju försenat pga för dålig framerate på One-versionen enligt ryktet.

Det är lite som de som spelar Dragon Quest på Switch och inte har sett PS4 Pro-versionen. De tror att spelen ser ungefär likadana ut, men det gör de verkligen inte :D. Jag växlade mellan PS4-versionen och Pro-versionen och det var så märkbara skillnader (utan att se dem sida vid sida) att jag inte klarade av att spela vidare på PS4-versionen. Skillnaderna lär bli större än så mellan Xbox-konsolerna om det är en 4TF-konsol.

Men för gemene man kan det ändå vara bra, många bryr sig inte om bildkvalitet så mycket.

Postad 21 april 2020 - 22:44

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Menade spel som renderas i 1080p vs super samplade 1440+ till 1080p dvs endast bild kvalité inte fps

Postad 21 april 2020 - 23:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Menade spel som renderas i 1080p vs super samplade 1440+ till 1080p dvs endast bild kvalité inte fps

Okej, ja det var supersampling som påverkade min DQ-upplevelse. Gräset ser för j-vligt ut på vanliga versionen pga skimmer. Gillar den rena bilden supersampling ger, mindre aliasing.

Postad 22 april 2020 - 06:24

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Förstår inte varför man skulle välja den sämre modellen, One X är ju kraftfullare än instegsmodellen på Series och kostar nu under 3000kr.

Argument för XSS:
- Spelar next-gen spel
- Mycket kortare laddtider
- Fler 60 fps spel
- Finns att köpa i butik

Argument för OneX:
- Högre upplösning (förutom i next-gen spel, då är upplösningen 0)

Förstår du bättre nu?

Finns även ett ekonomiskt argument för MS här. Skulle de fortsätta med One X hade de behövt bekosta en "portning" av APUn (Jaguar/GCN) till 7nm. Det kan de strunta i nu. Kör med One S, ev. bara SAD, ett tag till bara, som ultra-budget alternativ.

Jag tycker Microsoft skulle gå för enbart en kraftfullare version på nya genetationen, för nu kommer utvecklarna få kämpa redan från början att få spelen att flyta bra på Series S,

I de flesta fall kommer de inte behöva kämpa så mkt, om konsolen är vettigt designad (vilket är troligt, duktigt folk på MS numera). Hur mkt tror du utvecklarna kämpar med att få sina spel körbara på GTX1650S ijmf med RTX2080S t ex?

Största ev problemet med XSS är om den stannar på 12 GB, då kan det bli "pilligt" i vissa fall.

För MS första-parts utvecklare medför iaf XSS obetydligt med komplexitet. De har ändå sjuttioelva olika PC-konfigurationer att ta hänsyn till.

dessutom kan det bli så att många utvecklare fokuserar på den billiga prestandan.

Kan iofs inte påstå att One X-titlar är "ofokuserade" trots att OG One/One S finns.

Postad 22 april 2020 - 07:42

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 696 inlägg
  • 0
Kolla Resident evil 3 där man inte optimerade spelet till One X, det laggade rejält med fps droppar ner mot 35 fps vid releasen. Man blev tvingad att komma med en patch efter påtryckningar av bland annat Digital Foundry där man blev tvungen att sänka upplösningen. Detta är risken med flera konsolversioner att man inte testar spelen på båda, när inte ens en stor firma som Capcom gör det så blir man orolig över kvaliten även till next gen.

Postad 22 april 2020 - 12:07

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 1

Kolla Resident evil 3 där man inte optimerade spelet till One X, det laggade rejält med fps droppar ner mot 35 fps vid releasen. Man blev tvingad att komma med en patch efter påtryckningar av bland annat Digital Foundry där man blev tvungen att sänka upplösningen. Detta är risken med flera konsolversioner att man inte testar spelen på båda, när inte ens en stor firma som Capcom gör det så blir man orolig över kvaliten även till next gen.

Klanta sig kan utvecklarna alltid göra - i detta fall rörde det sig om en enkel och snabb fix. Men visst, 2 varianter dubblerar risken för klantigheter. Det du beskriver är dock inte ett exempel på utvecklare fokuserar på den billiga prestandan.

2 varianter har förstås sina nackdelar men en Series S öppnar upp för priskänsliga next-gen kunder redan från start. Fler kunder = större marknadsandelar. I den mån det påverkas, hur tror du större marknadsandelar påverkar fokus på Xbox-plattformen som sådan - positivt eller negativt?

Eller för att säga det på ett annat sätt: Önskar man att Series X ska utnyttjas så mycket som möjligt så borde man välkomna Series S. En Series S kommer (om MS sköter sina kort rätt) accelerera övergången till next-gen spel istället för att folk sitter och häckar på this-gen konsoler i väntan på att next-gen ska hamna i "deras prisnivå". Desto fortare utvecklarna kan strunta i One, desto bättre kommer Series X nyttjas mao.

Redigerat av pacman, 22 april 2020 - 12:19.

Postad 22 april 2020 - 12:20

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Är också en förhållandevis liten skara som är fps känsliga. Så där valde dom nog native 4K med ostabil fps före stabil fps.

Hade en kompis på Q2 tiden i klassen som lirade med ett Ati Rage kort och var så sjukt nöjd över hur snyggt och bra det flöt. (En annan försökte få till 120fps för att kunna hoppa över vissa lådor med Voodoo2) visade sig att han hade typ 20fps när vi gjorde ett test.

Postad 22 april 2020 - 13:02

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1 586 inlägg
  • 0

20fps var väl standard för alla N64 spel typ och inte tänkte jag på sånt på den tiden heller, ändå var jag 20år när den kom.

Postad 22 april 2020 - 13:04

Zero
  • Zero
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 0

Om nu Microsoft visar Series S i maj som det ryktas om och släpper priserna enligt de flesta prognoserna:

Xbox Series X = 499$

Xbox Series S = 299-349$

Blir det inte då ett ypperligt tillfälle för Sony att släppa bomben att PS5 kommer kosta 399$, då pajar ju allt för Microsoft...

Postad 22 april 2020 - 13:26

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Om nu Microsoft visar Series S i maj som det ryktas om och släpper priserna enligt de flesta prognoserna:

Tänkte just på typ samma sak. Hur visar man Series S utan att nämna priser? Det är ju priset som är själva poängen menar jag.

då pajar ju allt för Microsoft

De får väl räkna med/hoppas på att $399 skulle pajja Sonys årsrapport. :)

Redigerat av pacman, 22 april 2020 - 13:27.

Postad 22 april 2020 - 15:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

MS kommer vara flexibla med priserna så det lär inte vara några problem för dem. Det är inte som att Sony kommer kunna sätta ett pris efteråt som är mycket bättre och så kommer MS inte reagera.

Om de nu visar priserna så tidigt.

Postad 23 april 2020 - 09:37

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

20fps var väl standard för alla N64 spel typ och inte tänkte jag på sånt på den tiden heller, ändå var jag 20år när den kom.

Jag spelade bara pc på den tiden, så att sätta sig med typ Golden Eye på N64 var ju horribelt.

Postad 23 april 2020 - 09:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Nya loggan

https://www.eurogame...x-series-x-logo

Postad 29 april 2020 - 22:55

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 696 inlägg
  • 0

Om nya Series X dessutom blir relativt billig ser jag ingen anledning att folk köper Series S.

Om man ändå är uppe i 3000kr för en konsol kan man lika gärna lägga ut 2000kr till för en konsol som håller generationen ut.

Har svårt att se att SX kommer kosta mer än 5000kr, kanske runt 5500kr och nu när många har 4K TVs så är det ännu större anledning att köpa den bättre.

Har också en känsla av att Sony kommer lägga sig under MS priser en aning, det kan göra mycket också.

Normalt folk kommer inte tycka det är någon stor skillnad mellan 10 och 12 Tflops om man enbart går på råprestanda.

Tror ändå Sony kommer vinna försäljningskriget, men kanske inte lika mycket som förra generationen.

Jag är så otroligt trött på den här generationens konsoler, känns verkligen som dom har nått sin begränsning och att man gjorde det för flera år sedan.

Postad 30 april 2020 - 18:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 1

Så atteh... 7 maj.

https://www.resetera...may-7th.194970/

https://www.resetera...-summer.195003/

Gameplay från tredjepartsspel. MS egna spel till sommaren.

Nintendo sa för övrigt idag att man inte kommer ha något Direct i juni och Schreier sa att Sonys event är några veckor bort i alla fall.

Undrar vad man ska förvänta sig. Lite indiespel och några AAA-spel som typ AC: Valhalla som är crossgen och har lite bättre grafik/laddningstider kanske. Något häftigt vill de säkert visa upp, men något nextgenexklusivt AAA? Frågetecken.

Redigerat av Zoiler, 30 april 2020 - 18:06.

Postad 01 maj 2020 - 11:54

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Om nya Series X dessutom blir relativt billig ser jag ingen anledning att folk köper Series S.

Om man ändå är uppe i 3000kr för en konsol kan man lika gärna lägga ut 2000kr till för en konsol som håller generationen ut.

Det är möjligt att MS struntar i S för att lägga allt krut på X - om de ser att de kan tävla med PS5 prismässigt (vilket jag tror de kan).

Däremot så är det så att historiskt så resonerar inte folk alls som du gör ovan. Det är en gigantisk skillnad mellan "299" och "499" i köparnas ögon och den förstnämda öppnar upp en helt annan marknad än vad den sistnämda gör.

Postad 01 maj 2020 - 14:47

appel_
  • appel_
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 1

För folk med spelintresse och pengar så är det säkert så. Men tex när det gäller föräldrar som köper en konsol till sina barn så spelar nog priset in mer. Vet inte hur fördelningen ser ut där men det är nog inte en obetydlig andel köpare det handlar om. 

Tror nog att en Series S kommer klara de flesta spel generationen ut, kanske inte med alla effekter på osv men tillräckligt bra många. 

Postad 01 maj 2020 - 15:07

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 301 inlägg
  • 0

Nintendo har ju föräldramarknaden täckt redan liksom. De behöver nog en series S för serie X kommer ju kosta över 7000 häröver. Samma med PS 5. Det omöjliga kommer hända. Kommer inte kosta lika mycket på andra marknader än den svenska.

Postad 01 maj 2020 - 23:27

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 2
oqvist: Nu skriver du en nästan helt obegriplig svenska, så det är inte helt lätt att förstå vad du vill säga.
Men att Xbox Series X ska kosta 7000 kr? Tillåt mig mig att småle. Det är kommer inte att ske. Inte en chans. Nerver. Aldrig.

Postad 01 maj 2020 - 23:31

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3 103 inlägg
  • 0

Smart delivery för AC: Valhalla

https://twitter.com/...885002455351299

Postad 01 maj 2020 - 23:38

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 301 inlägg
  • 0

oqvist: Nu skriver du en nästan helt obegriplig svenska, så det är inte helt lätt att förstå vad du vill säga.
Men att Xbox Series X ska kosta 7000 kr? Tillåt mig mig att småle. Det är kommer inte att ske. Inte en chans. Nerver. Aldrig.

Så svårläst är det ju inte. Det är ganska tydligt och du förstod den skulle kosta över 7000 :)

Vi får se. Kronan fortsätter ju falla och vi har alla våra skatter. Dieselpriserna kan ju kanske ha en positiv påverkan på fraktkostnaderna eller så äts de upp någon annanstans. Frågan är bara varför ska när alla andra elektronikpriser går spikrakt uppåt detta inte påverka konsolpriserna? Sverige är nog inte marknad nummer 1 för Microsoft att ta hänsyn till. Skulle de va villiga att dumpa priserna för att sno marknadsandelar häröver?

Postad 01 maj 2020 - 23:43

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
OK. Du tror den hamnar över 7000.

Hur många andra här tror det?

Själv tror jag som mest 5995 (dvs ca 6000).

Postad 02 maj 2020 - 01:46

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 301 inlägg
  • 0
6000 då ligger du över snittet misstänker jag. Verkar finnas de som tror på under 4000. 5000 är kanske normen :)

Postad 02 maj 2020 - 09:29

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Swec (nåja, vissa delar) tror ju närmare 10000 så oqvist ligger i lä. :D

Tror stenhårt på $499.

Postad 02 maj 2020 - 10:12

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 301 inlägg
  • 0
Dollar? Vi pratar ju om svenska priserna i butik :)

Postad 02 maj 2020 - 10:12

merry
  • merry
  • Forumräv

• 682 inlägg
  • 0

Så atteh... 7 maj.

https://www.resetera...may-7th.194970/

https://www.resetera...-summer.195003/

Gameplay från tredjepartsspel. MS egna spel till sommaren.

Nintendo sa för övrigt idag att man inte kommer ha något Direct i juni och Schreier sa att Sonys event är några veckor bort i alla fall.

Undrar vad man ska förvänta sig. Lite indiespel och några AAA-spel som typ AC: Valhalla som är crossgen och har lite bättre grafik/laddningstider kanske. Något häftigt vill de säkert visa upp, men något nextgenexklusivt AAA? Frågetecken.

Dom skriver ju ''Check out First Look next-gen gameplay from our global developers partners within #InsideXbox on Thursday, May 7 at 8am PT.'' så får väl hålla tummarna för haksläpp på torsdag då!

Postad 02 maj 2020 - 15:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Dom skriver ju ''Check out First Look next-gen gameplay from our global developers partners within #InsideXbox on Thursday, May 7 at 8am PT.'' så får väl hålla tummarna för haksläpp på torsdag då!

Ja men nextgen innebär ju inte nödvändigtvis nextgenexklusivt där de skippar currentgen. Crossgen är också nextgen, sen beror det på hur mycket de har gjort med det. I början brukar det komma crossgenspel som ser lite bättre ut än de gör på den tidigare generationen från tredjeparty eftersom de inte tycker det är någon idé att gå all in för att det inte finns tillräckligt med nextgenkonsoler i händerna på kunder.

EA skippar t.ex. Battlefield 2020 av just den anledningen och släpper 2021 istället.

Men Ubisoft sa väl något i stil med att AC såg bra ut på Series X så förhoppningar finns såklart. Bara det att jag är van vid att Xbox Insider brukar vara skit, så bättre att bli positivt överraskad även om det är specialprogram nu =P

Postad 02 maj 2020 - 22:33

merry
  • merry
  • Forumräv

• 682 inlägg
  • 0

Ja men nextgen innebär ju inte nödvändigtvis nextgenexklusivt där de skippar currentgen. Crossgen är också nextgen, sen beror det på hur mycket de har gjort med det. I början brukar det komma crossgenspel som ser lite bättre ut än de gör på den tidigare generationen från tredjeparty eftersom de inte tycker det är någon idé att gå all in för att det inte finns tillräckligt med nextgenkonsoler i händerna på kunder.

EA skippar t.ex. Battlefield 2020 av just den anledningen och släpper 2021 istället.

Men Ubisoft sa väl något i stil med att AC såg bra ut på Series X så förhoppningar finns såklart. Bara det att jag är van vid att Xbox Insider brukar vara skit, så bättre att bli positivt överraskad även om det är specialprogram nu =P

Du har säkert rätt men om så är fallet att det kommer nått crossgen som ser lite bättre ut då lär väl förhandsbokningarna utebli tills dom riktiga exklusiva nextgen visas. Jag förväntar mig iallafall att få se Sam Fisher back in stealth mode på rutan igen!!

Postad 03 maj 2020 - 00:03

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Swec (nåja, vissa delar) tror ju närmare 10000 så oqvist ligger i lä. :D

Tror stenhårt på $499.

Tror jag med. Frågan är vad det innebär i SEK?

Postad 03 maj 2020 - 01:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Du har säkert rätt men om så är fallet att det kommer nått crossgen som ser lite bättre ut då lär väl förhandsbokningarna utebli tills dom riktiga exklusiva nextgen visas.

Jag vet inte vad jag ska tro själv, det är svårt att sia om hur mycket de tänker visa, vilka som kommer vara där, hur stort det är etc. Ett "showcase" av första nextgengameplayet borde MS ju vilja imponera med dock.

Sen sa jag förvisso lite bättre men jag tänker mig i förhållande till de exklusiva nextgenspelen där man kan göra mycket mer. Tror ändå att det kommer vara rätt rejäla uppgraderingar mot currentgenspelen.

Assassins Creed: Black Flag vid förra generationsövergången hade snyggare vatten, vegetation, regn.. bland annat. De kan nog uppgradera spelen en hel del mot X1-versionen. AC är perfekt om de vill visa typ väder-, vegetation- och vatteneffekter som inte går att göra på currentgen.

Tror det blir bra hur som helst, spännande.

This show is timed as more of a typical pre-E3 beat and to give a first look at Xbox Series X gameplay from our partners. We got a lot to share this summer and heading into holiday, so will give more details on that next week too!

Jag förväntar mig iallafall att få se Sam Fisher back in stealth mode på rutan igen!!

Ja har ju hintats en del om det. Skulle vara nice med ett stealthspel med raytracing.

Postad 03 maj 2020 - 08:59

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Dollar? Vi pratar ju om svenska priserna i butik :)

Och svenska priserna i butik står i direkt relation till den amerikanska prissättningen.

Har inte för avsikt att sia om kronans värdeutveckling, känns som ett annat forum. Men sure, går inte allt åt skogen klarar vi oss nog med ggr ~12 i Sverige. förhoppningsvis 

Postad 05 maj 2020 - 17:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Common Qs: Thursday show will be under an hour. June news will be done differently than Inside Xbox show. July is the big Xbox Games Studios show, we will go around the world to see first looks & even new game announcements from those creative teams.

If helpful the Thursday IX will have Xbox Series X gameplay from some of our partners. Note many of our biggest partners are working on summer timelines, so this is the start of these monthly reveals. Expect a variety of unique games with some new 3rd party IP as well this month.

We have too much to show/reveal this year, it cannot fit into one show. So get ready for new stuff from us every month leading up to holiday. Starts with #InsideXbox on Thursday

Postad 05 maj 2020 - 17:50

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Jag vill se ett nytt TES och att det ska vara bäst på XSX!

Postad 05 maj 2020 - 18:04

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 696 inlägg
  • 1
One X kostade 5395 när den kom, tror på samma för Series X.

Postad 05 maj 2020 - 18:30

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

Hur kollar man på Inside Xbox nu på torsdag i bästa kvalitet, gärna 4K? Går det att titta via Xboxen?

Postad 05 maj 2020 - 18:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 1

Hur kollar man på Inside Xbox nu på torsdag i bästa kvalitet, gärna 4K? Går det att titta via Xboxen?

To catch all the news and announcements, tune in to this special episode on Mixer, Twitch, Facebook, Twitter or YouTube for the 4K stream.

Kl 17 på torsdag.

Du kan ladda ner YT-appen på Xboxen och kolla där om du vill.

Redigerat av Zoiler, 05 maj 2020 - 18:38.

Postad 06 maj 2020 - 09:44

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

June news will be done differently than Inside Xbox show. July is the big Xbox Games Studios show

Series S i Juni? Om den kommer känns det som enda lämpliga tidpunkten.

Postad 06 maj 2020 - 09:50

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Du är mao hoppfull och tror att kronan står sig lika bra Q4 2020 som den gjorde Q4 2017?

Det är förstås mkt möjligt (kursen har under 10-talet trots allt varierat mellan 6 prick och över 10) men det är det här jag menar, gissa svenskt pris i detalj blir mest valuta-spekulation.

Redigerat av pacman, 06 maj 2020 - 09:56.

Postad 06 maj 2020 - 10:02

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

Det blir ganska exakt $499 x dollarkurs 2017 + 25%

Postad 06 maj 2020 - 11:24

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0
Var inte drygt 395:- av dom den nya miljöskatten?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.