Nej det är med så att de i början lovade oss en annan lokal betydligt mindre än denna till en viss "gör det själv hyra"
Dock så när vi skulle hämta nycklar så hade det gett bort detta kontrakt till en Zen Yoga förening.
Vips så stod vi utan lokal.
Då fick vi istället en större lokal dvs denna på 100 kvm som vi inte hade råd med egentligen trots en bra kvm hyra.
De fixade då att vi fick denna för samma pris och dum som jag var när vi skrev kontrakt som först var på 3 år så sa jag att jag ville ha 1år.
Ja jag vet inte smart men at the time så kändes allt så osäkert osv så det blev så.
Hur som helst detta bolag har nu sålt detta hus till en annan så det är nya hyres värdar.
Dock så har vi dokumenterat allt det läckte tom gas i 2 mån som vi gick i osv så det har varit mycket strul
Hämtade inte cyklarna som stod där under helatiden ett 30iotal så vi fick ge bort dessa osv osv
Mycket strul samt att den var otroligt risig när vi tog denna.
Det är vi som fixat toalett, ventilation osv osv och mer eller mindre gjort om den.
Är det så att vi INTE av någon anledning förlängt så tar vi allt som vi kan och slår sönder resten och gör den EXAKT lika risig som innan.
Men det har sagts över tel att det skall förlängas samt att uppsägningstiden är på 4 mån eller liknande och vi inte hört något.
Mvh
Redigerat av The Hulk, 10 January 2005 - 00:16.