Senaste filmen jag såg...
15633 svar till detta ämne
Postad 14 October 2013 - 23:56
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3278 inlägg
Fick efter påtryckningar se Baksmällan 3 igår för första gången, tyvärr.
5/10 på den skalan som humor-film, hade troligen varit ännu lägre om de inte kunnat referera lika mycket som de gjorde till första filmen i serien. Lite sorgligt är det ändå, att en så pass bra rulle får två så usla uppföljare. Positivt dock att jag endast betalade 19 kronor för den!
Som jag skrev tidigare så är det scenen i eftertexterna som är det enda som är bra i filmen.
Postad 15 October 2013 - 00:36
mrgorgo
-
mrgorgo
-
Forumräv
-
-
596 inlägg
Gillade den. Polaren sa att den var ett lågvattenmärke men jag tyckte den var bra.
3+/5
Postad 15 October 2013 - 00:50
Unregistered2222
-
Unregistered2222
-
Beroende
-
-
1106 inlägg
Postad 15 October 2013 - 07:37
vinncent
-
vinncent
-
Mästare
-
-
2899 inlägg
Om han väjde för kamelerna så betyder väl det att han såg dem eller?
Postad 15 October 2013 - 09:07
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Om han väjde för kamelerna så betyder väl det att han såg dem eller?
Han hade inte behövt väjt om han sett dom i god tid. Då hade han kört runt dem
Postad 15 October 2013 - 09:56
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Jag gillar att Michael Nyqvist fick en roll i filmen som dummingen
Roll eller statist?
Postad 15 October 2013 - 15:33
Unregistered2222
-
Unregistered2222
-
Beroende
-
-
1106 inlägg
Roll  Roll eller statist?
Från wikipedia " Under 2011 gjorde Nyqvist sina första Hollywoodroller när han spelade i filmerna Abduction och Mission: Impossible – Ghost Protocol. I Abduction spelar han mot bland annat mot Taylor Lautner,Sigourney Weaver, Alfred Molina och Jason Isaacs. I den fjärde Mission Impossible-filmen porträtterar Nyqvist filmens största skurk och spelar där bland annat mot Tom Cruise."
Postad 15 October 2013 - 19:49
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
james bond: skyfall
den "senaste" bondfilmen, som bryter mot alla andra bondfilmers mönster. det är inga hightechgrejjer, det är inga fräcka biljakter, det är inga ordentliga grandiosa actionscener och den slutgiltiga plotten känns som en slags uberkonservativ rocky IV-träningsmontageframställning.
det här är inte bara en av dom sämsta, om inte den sämsta filmen jag sett i år. det är även den överlägset sämsta bondfilmen jag sett. jepp, sämre än you only live twice. craig gör dock sitt jobb ypperligt. tyvärr så kan inte ens en riktigt bra kapten rädda ett redan sjunkande skepp.
0/5 PPK.
se inte den här filmen.
Postad 16 October 2013 - 06:52
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
james bond: skyfall
den "senaste" bondfilmen, som bryter mot alla andra bondfilmers mönster. det är inga hightechgrejjer, det är inga fräcka biljakter, det är inga ordentliga grandiosa actionscener och den slutgiltiga plotten känns som en slags uberkonservativ rocky IV-träningsmontageframställning.
det här är inte bara en av dom sämsta, om inte den sämsta filmen jag sett i år. det är även den överlägset sämsta bondfilmen jag sett. jepp, sämre än you only live twice. craig gör dock sitt jobb ypperligt. tyvärr så kan inte ens en riktigt bra kapten rädda ett redan sjunkande skepp.
0/5 PPK. se inte den här filmen.
Håller med att Skyfall var riktigt dålig, blev i stort sett irriterad redan från scen 1, kändes så B och oplanerat det enda dom hade i sikte var att göra en biljakt resten var bara filler som dialog och karaktärpresentationer. Men den är inte sämre än Die another Day samt att Craig gör sitt yppersta? Han håller ju konstant sitt stenansikte med ett litet snett leende ibland annars är hans Bond en riktigt tråkig och opersonlig karaktär egentligen mer eller mindre en idiot. Dags att färska upp minnet igen: http://www.youtube.c...h?v=5FWfg__wKSYSjälv såg jag Furious 6 igår, wtf det var en av dom mest korkade filmer jag sett förutom Fast 5 och Iron Man-serien men Iron Man är ju ändå seriefigur så den kommer undan med några få undantag men Furious 6 är helt idiotisk, The Rock spöar skiten ur en snubbe i första scenen så hela rummet blir sönderslaget till slut men killen som får stryk är helt oskadd, spelar utslagen men inte en enda skråma. I slutet så åker dom på världens längsta landningsbana för flygplan, minst 5-10 mil lång för dom åker konstant i kanske 300km/h (det är väl det som krävs för ett sådant flygplan att hålla sig i luften) med bilar som med en vajer håller ner planet så det inte orkar lyfta och då pratar vi inte om ett cessna utan om nån slags Herkules med dubbla jetmotorer. Två av Vin Diesels grabbar får sjukt mycket däng av en MMA-snubbe som verkar sjukt säker, 10 min senare är dom som fick spö helt återställda som inget har hänt däremot så fick Gina och Michelle skador efter deras fight som höll i sig i en kvart iaf. Diesel flyger efter en krock i hög fart c:a 30m och landar på en vindruta och inte den minsta utslagen utan så fort han landat så kan han bete sig precis som innan, ingen smärta, inga problem att andas inget... Listan kan göras längre men dessa saker är det jag minns mest samt att allt händer precis så som dom vill att det ska göra, vill dom att en duva ska skita exakt på en specifik punkt så gör den det och då kan storyn fortsätta till nästa osannolika händelse. Den får iaf 2/5 för bra fight-scener och snygga bilar.
Postad 16 October 2013 - 07:16
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Håller med att Skyfall var riktigt dålig, blev i stort sett irriterad redan från scen 1, kändes så B och oplanerat det enda dom hade i sikte var att göra en biljakt resten var bara filler som dialog och karaktärpresentationer.
Men den är inte sämre än Die another Day samt att Craig gör sitt yppersta? Han håller ju konstant sitt stenansikte med ett litet snett leende ibland annars är hans Bond en riktigt tråkig och opersonlig karaktär egentligen mer eller mindre en idiot.
Dags att färska upp minnet igen:
http://www.youtube.com/watch?v=5FWfg__wKSY
Själv såg jag Furious 6 igår, wtf det var en av dom mest korkade filmer jag sett förutom Fast 5 och Iron Man-serien men Iron Man är ju ändå seriefigur så den kommer undan med några få undantag men Furious 6 är helt idiotisk, The Rock spöar skiten ur en snubbe i första scenen så hela rummet blir sönderslaget till slut men killen som får stryk är helt oskadd, spelar utslagen men inte en enda skråma. I slutet så åker dom på världens längsta landningsbana för flygplan, minst 5-10 mil lång för dom åker konstant i kanske 300km/h (det är väl det som krävs för ett sådant flygplan att hålla sig i luften) med bilar som med en vajer håller ner planet så det inte orkar lyfta och då pratar vi inte om ett cessna utan om nån slags Herkules med dubbla jetmotorer. Två av Vin Diesels grabbar får sjukt mycket däng av en MMA-snubbe som verkar sjukt säker, 10 min senare är dom som fick spö helt återställda som inget har hänt däremot så fick Gina och Michelle skador efter deras fight som höll i sig i en kvart iaf. Diesel flyger efter en krock i hög fart c:a 30m och landar på en vindruta och inte den minsta utslagen utan så fort han landat så kan han bete sig precis som innan, ingen smärta, inga problem att andas inget... Listan kan göras längre men dessa saker är det jag minns mest samt att allt händer precis så som dom vill att det ska göra, vill dom att en duva ska skita exakt på en specifik punkt så gör den det och då kan storyn fortsätta till nästa osannolika händelse.
Den får iaf 2/5 för bra fight-scener och snygga bilar.

Nu har jag sett den, men för dom som inte sett den så är det en del spoilers i det du skriver. Skriv hellre vad du tycker om den istället för vad som är dåligt i specifika scener.
Postad 16 October 2013 - 07:32
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Nu har jag sett den, men för dom som inte sett den så är det en del spoilers i det du skriver.
Skriv hellre vad du tycker om den istället för vad som är dåligt i specifika scener. 
Inga spoilers som förstör nåt utan mer allmän fakta som att det är action och det slåss en del, är det nån som anser informationen om att det är en fight med the rock i denna film är spoilande?
Postad 16 October 2013 - 09:52
Nattsvart
-
Nattsvart
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Senaste fillmen är Fiender - Enemy mine. En sci-fi film som väl inte är bland de mest uppmärskammade men faktiskt rätt bra. Helt ok story och lagom med spänning mot slutet...
3/5 laserpistoler....
Postad 16 October 2013 - 17:02
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Postad 16 October 2013 - 17:07
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Postad 16 October 2013 - 19:39
Camridge
-
Camridge
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Inga spoilers som förstör nåt utan mer allmän fakta som att det är action och det slåss en del, är det nån som anser informationen om att det är en fight med the rock i denna film är spoilande?
Ja jag håller med hifimarcus om det han skriver i alla fall.
Postad 16 October 2013 - 21:15
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Ja jag håller med hifimarcus om det han skriver i alla fall.
Fast å andra sidan så är det ganska uppenbart att texten innehåller info om filmen och youtubeklippen spoilar ju ordentligt oxå. Vill man vara spoilerfri kan man låta bli att läsa mycket text om en specifik film eller klicka på länkarna.
Postad 17 October 2013 - 01:10
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3993 inlägg
Precis sett Carlito`s Way på blu-ray Fantastiskt bra film & skådespel! Tycker detta är Pacinos näst bästa efter Scarface. Även Sean Penn gör sin roll väldigt bra tycker jag. Upplevde BD utgåvan som ett klart lyft från DVD`n även om det var ett tag sen jag såg den på dvd. Fin detaljrik bild och ljudet fanns absolut inget att klaga på. Betyg 9/10
Redigerat av Mentos, 17 October 2013 - 01:11.
Postad 17 October 2013 - 21:07
Unregistereda299ec85
-
Unregistereda299ec85
-
Guru
-
-
4115 inlägg
Snabba Cash 1 & 2
Inte sett dessa tidigare, men många som sagt att de är grymt bra. Nå ja, smaken är ju som baken... Mest full med skit.
Betyg 3/10
Postad 18 October 2013 - 06:17
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Planes Trains and Automobiles aka Raka Spåret till Chicago på Bluray. Det var läääänge sen jag såg den, troligen på TV1000 på 90-talet, det var en filmkanal som fanns på en tiden, den håller sig bra förutom viss cartoon-humor som dyker upp ett par gånger annars känns den ganska naturlig och inte lika hover the top som dagens komedier. Bilden hade kunnat varit bättre men helt ok.
Redigerat av Lactoferrin, 18 October 2013 - 15:59.
Postad 18 October 2013 - 06:48
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Glömde nämna att Planes and Traines har en R-rating vilket är helt stört, inget våld inget naket, censuren är ju helt snedvriden i filmvärlden, 7 åringar får se tex Jason Bourne och James Bond men inte komedier.
Postad 18 October 2013 - 13:37
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Green Street Hooligans 3Så jävla dålig. 0/10 The Dark PrinceSå jävla pissig och hur kunde Jon Voight vara med i den? 0/10
Postad 18 October 2013 - 17:38
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Green Street Hooligans 3
Så jävla dålig.
0/10
The Dark Prince
Så jävla pissig och hur kunde Jon Voight vara med i den?
0/10
Låter som du borde tänka tvärtom när du väljer filmer.
Postad 18 October 2013 - 17:47
MikaelJ
-
MikaelJ
-
Forumräv
-
-
758 inlägg
The Butler
Riktigt bra film om kampen för de svarta i Usa från 50-talet och till Obama blev President, bra spelat och en bra historia med lite skön humor i emellanåt dock är tempot lite lågt ibland.
Postad 19 October 2013 - 12:10
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Grown Ups 2Helt ok, några saker är riktigt roliga andra lite mer typ Adam Sandler. Lite lagom må bra film att titta på. 5.5/10
Postad 19 October 2013 - 13:02
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
Postad 19 October 2013 - 22:04
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Två filmer ikväll: Först blev det 2 Guns på bio, Denzel och Marky Mark, helt ok men jag har lite svårt för filmer som är seriösa och oseriösa på samma gång, humorn är bra men jag ville ta filmen på större allvar, jag vill känna mig engagerad i karaktärerna men när det fortfarande kommer skämt ur munnen på en som torteras blir jag likgiltig och tappar en del intresse. 3 av 5.  Sen blev det: Runaway Train på Bluray, var väldigt länge sen jag såg denna, blev förvånad att det var en Cannon film, länge sen man såg den loggan, och förvånad över att det är en Golan Globus produktion dessa brukar förknippas med b-film och några få scener var lite B bla användes stillbilder men annars är det väldigt bra skådespel i filmen fast det fanns även nån liten enstaka scen med väldigt dåligt skådespel, bra ljud och musik men tyvärr dista tågljudet lite ibland. Utgåvan från Arrow var väl ingen höjdare, ganska grynig och smutsig bild och vill minnas att det fanns fler/längre scener mellan fängelset och tåget där man får se mer lidande pga kylan. 5 av 5
Postad 20 October 2013 - 07:20
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Pacific rim. 7/10
Pampiga effekter, kassa skådisar och förutsägbar story. Men ack så häftig!
Postad 20 October 2013 - 07:51
Unregisteredc17c0c25
-
Unregisteredc17c0c25
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Life of pi, väldans mysko historia men jäkligt snygg film.
Otroliga miljöer och bra ljud 7/10
Postad 20 October 2013 - 09:29
Mikolino
-
Mikolino
-
Veteran
-
-
2008 inlägg
Nyss sett:
Europe report:
Bild 9/10 egentligen inget att klaga på!
Ljud ?/10 Inte kopplat in ljudet i nya huset ännu
Film 5/10 Hade fått en 9:a om det inte vore för allt efter de landat på månen (Europa)..... Ni kommer förstå!
White House Down:
Bild 8/10 Rätt krispig, men fattig imellanåt
Ljud ?/10 samma som ovan recension!
Film: 6/10 Popcornrulle som följer standardmallen, mao. intet nytt på västfronten!
Baksmällan 3
Bild 6/10 Gillar inte bildspråket!
Ljud ?/10 buisness as usual
Film 2/10 Riktigt jäkla dålig på alla punkter.
Håll till godo!
Postad 20 October 2013 - 13:24
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Man of Steel - 6/10 - bättre än jag trodde fast kunde ha varit mindre "rymden" så att säga.
Killing Season - 7/10 - betydligt bättre än jag trodde den skulle vara. bra slut
Postad 20 October 2013 - 17:51
Unregisteredc17c0c25
-
Unregisteredc17c0c25
-
Beroende
-
-
1199 inlägg
Man of steel:Ganska kass film med mängder av "plot holes" dock snyggt gjord 4,5/10
Postad 20 October 2013 - 18:31
Voldo
-
Voldo
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
VertigoEtt mästerverk vars sista tredjedel jag däremot inte är så jätteförtjust i. 9/10
Postad 21 October 2013 - 07:44
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
This is the end. Halvkul. 2/5 Man of steel:Ganska kass film med mängder av "plot holes" dock snyggt gjord 4,5/10
Kändes som en Bay-film. På tok för mycket action. Tror det var ca 40 minuter actionscen i slutet.
Postad 21 October 2013 - 09:44
Fisher_king
-
Fisher_king
-
Lärjunge
-
-
442 inlägg
Croodarna. Hyrde hem den via TVn och då jag enbart har projektorn kopplad till A/V förstärkaren gick det ganska lätt att nicka till lite i soffan. Brukar aldrig somna under en film men igår gick det lätt.
Betyg (av det jag såg) 5/10
Tycker att alla dessa animerade filmer bygger på samma handling fast med olika variation av karaktärer. Går lätt att somna en kvart för att sedan vakna och gissa exakt vad som hände under den kvarten.
Postad 21 October 2013 - 10:09
Unregisteredb42c7e80
-
Unregisteredb42c7e80
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Vi såg "Baksmällan 3" i helgen.
Jag hade varnat familjen för de dåliga recensionerna, men vi hyrde ändå.
Vi blev alla glatt överraskade, den var bättre än alla recensenter låtit påskina. Vi skrattade gott vid flera tillfällen.
Den är absolut sämre än ettan, men klart värd att hyra och få sig några goda skratt.
5 röda biosoffor av 10
Postad 21 October 2013 - 12:22
Unregistered6dec62d4
-
Unregistered6dec62d4
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
Runaway Train på Bluray, var väldigt länge sen jag såg denna, blev förvånad att det var en Cannon film, länge sen man såg den loggan, och förvånad över att det är en Golan Globus produktion dessa brukar förknippas med b-film och några få scener var lite B bla användes stillbilder men annars är det väldigt bra skådespel i filmen fast det fanns även nån liten enstaka scen med väldigt dåligt skådespel, bra ljud och musik men tyvärr dista tågljudet lite ibland. Utgåvan från Arrow var väl ingen höjdare, ganska grynig och smutsig bild och vill minnas att det fanns fler/längre scener mellan fängelset och tåget där man får se mer lidande pga kylan. 5 av 5

Har Runaway Train enbart på DVD än så länge och med din recension om ljud o bild så kanske det räcker. Kan bara hålla med när det gäller filmen i övrigt, en väldigt bra film  4,5/5
Postad 21 October 2013 - 17:42
Unregistered7444adce
-
Unregistered7444adce
-
Mästare
-
-
3398 inlägg
Pacific Rim. Stendumt manus, men bryr man sig inte om det så är det helt ok underhållning. Mina barn som är 6 och 7 tyckte den var spännande och häftig.
Logiken i striderna samt att stora robotar är det bästa försvaret stör väl lite givetvis, karaktärerna är lövtunna och utvecklingen går att förutse till 99%.
5/10
Olympus has fallen.
Otrolig historia, men en bra actionfilm. Huvudkaraktären är en äkta hårding som inte lägger band på sig, lite som Jack Bauer i 24.
Men han är samtidigt en superhjälte som dödar folk på löpande band.
Filmen ton är rätt allvarlig, inte så mycket skämt och andra dumheter. Tyvärr är ju i princip alla soldater, Secret Service mm totalt värdelösa och kunde lika bra skjuta sig själva i huvudet.
5.5/10
White House Down
Väldigt lik Olympus men med mer humor, mer one-liners och mer otroliga händelser. Presidenten är lite mer Hip-Hop än trovärdig.
Huvudpersonen känns jämfört med Olympus mindre överlägsen, men slutresultatet är detsamma. Dvs han är en superhjälte.
Även här är alla övriga statsanställda totalt odugliga. Secret Service drar tjänstepistol mot prickskyttar som är 100 meter bort på ett tak tex.
Ren kanonmat. Men underhållning för stunden får man.
5/10
Postad 22 October 2013 - 07:21
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
The Conjuring - 8.5
såg också The Conjuring. riktigt bra. gillar inte skräckisar för att dem blir för överdrivna och oläskiga men denna höll mig skrämd genom hela filmen. 8/10 får den av mig
Redigerat av beat_strandh, 22 October 2013 - 07:21.
Postad 22 October 2013 - 07:50
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
såg också The Conjuring. riktigt bra. gillar inte skräckisar för att dem blir för överdrivna och oläskiga men denna höll mig skrämd genom hela filmen. 8/10 får den av mig
Kolla in The Possession också, är också rätt "stuk" på den
Postad 22 October 2013 - 07:52
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Kolla in The Possession också, är också rätt "stuk" på den 
haha det ska jag göra. fast jag och frugan var rörande överrens om att det räcker med en bra skräckis per år. mer klarar inte våra hjärtan
Postad 22 October 2013 - 18:58
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Death Wish 5 Blu-ray Riktigt skön film, Golan (den ena av Golan Globus) var med denna gång oxå för att finansiera denna eller nåt, lite härlig B-känsla. Charles Bronson och Michael Parks är grymma dom övriga borde gå nån teaterskola men en skön film som inte slösar tid. Bluray-utgåvan kunde varit bättre både ljud och bild var ganska dålig men sämst var nog översättningen, man undrar vad det är för nötter som översätter, visserligen så var det en mening där den felaktiga översättningen passade bättre än det som verkligen sägs.
Postad 22 October 2013 - 19:35
Spaken_
-
Spaken_
-
Användare
-
-
157 inlägg
Children of men
Var ett tag sedan man såg en riktigt bra film så denna var varmt välkommen.
8/10
Postad 22 October 2013 - 21:04
Unregistered277056c3
-
Unregistered277056c3
-
Guru
-
-
4773 inlägg
"Man of steel"
Urartade totalt i halvtid, och kvar blev mest en unken doft av meningslös och förutsägbar action.
Antiklimax i form av en töntig boxningsmatch och höghusen pulvriserades till höger och vänster.
Sorry, men Zack Snyder sumpade den här filmen rejält.
Betyg 2 av 5
Redigerat av Unregistered277056c3, 22 October 2013 - 21:05.
Postad 22 October 2013 - 21:33
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Constantine (Netflix) Hur i hela h-e kan den här ha 6,8 på imdb? Den får 3/10 av mig, bra är den INTE! Borde väl ha anat något när det är Keanu Reeves som har huvudrollen...
Postad 22 October 2013 - 21:41
Unregistered2222
-
Unregistered2222
-
Beroende
-
-
1106 inlägg
The International. Den gick i Fredags om det var på SVT. Den var väl rätt bra iaf  Får väl en 7:a eller något sådant http://www.youtube.c...h?v=ILj3HlaoOCg
Postad 23 October 2013 - 20:17
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10547 inlägg
"Man of steel"
Urartade totalt i halvtid, och kvar blev mest en unken doft av meningslös och förutsägbar action. Antiklimax i form av en töntig boxningsmatch och höghusen pulvriserades till höger och vänster.
Betyg 2 av 5
Har inget att tillägga förutom att 3Dn var moget gjort. Men Zack Snyders sämsta hittills av de jag sett.
Postad 23 October 2013 - 21:45
Unregistered277056c3
-
Unregistered277056c3
-
Guru
-
-
4773 inlägg
Blev uppriktigt förvånad av Pacific Rim.
Storyn ÄR rejält töntig, med uppenbara kopplingar till Godzilla och Hollywoods monstervåg på 50-talet, men jäklar vad man förvaltat pundet väl!
Bra manus, icke långtråkig action och oerhört kompetent genomfört.
Töntfaktorn ger minus två, så betyget blir 8 av 10. Klart sevärd!
Postad 24 October 2013 - 02:10
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
"Man of steel"
Urartade totalt i halvtid, och kvar blev mest en unken doft av meningslös och förutsägbar action. Antiklimax i form av en töntig boxningsmatch och höghusen pulvriserades till höger och vänster.
Betyg 2 av 5
Jag hyrde den idag och kan inte annat än hålla med fast tyckte hela filmen var töntig! En svag 2a av 5!
Postad 25 October 2013 - 21:29
oqvist
-
oqvist
-
Über-Guru
-
-
10547 inlägg
Gravity 3D 9.5/10 motsvarar hypen!
Hade önskat någon SF representant kommit fram och uppmanat folk att sluta snaska för alla som ser filmen på SF kommer få inledningen förstörd i viss mån. Denna film SKA ses i 3D.
Postad 25 October 2013 - 21:52
Unregistereda9666aa5
-
Unregistereda9666aa5
-
Forumräv
-
-
606 inlägg
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Film
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|