Officiell tråd - D-link Boxee
8094 svar till detta ämne
Postad 30 december 2012 - 16:03
Guarana
-
Guarana
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Haha skrämmande...skulle precis ställa samma fråga här :-) hur får man enklast in det i alla filmer med undrar jag? Det fanns ju ett nytt viewmode men jag får inte upp bilder där utan enbart på dom små filmkonvuluten
Hehe, ja jag hade tänkt ställa samma följdfråga faktiskt  Jag får inte upp fanart för varken tv eller filmer fastän jag har samma upplägg som det ska vara enligt deras wiki-sida, vet inte riktigt vad jag missar.
Postad 30 december 2012 - 16:36
HC77
-
HC77
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Vad händer gällande den sista officiella uppdateringen från Boxee? Någon som hört något? Året är snart slut och ingen uppdatering har kommmit. Kommer det komma någon överhuvud taget eller var det bara bluff och båg tro?
Postad 30 december 2012 - 20:25
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Hehe, ja jag hade tänkt ställa samma följdfråga faktiskt Jag får inte upp fanart för varken tv eller filmer fastän jag har samma upplägg som det ska vara enligt deras wiki-sida, vet inte riktigt vad jag missar.
Det steget missade jag helt, har inte fanart.jpg i mina filmmappar, men måste detta göras manuellt? är ju ett jävla hästjobb för en sådan effekt, speciellt om man har ett gediget bibliotek. Vart hämtade du alla bilder ifrån?
Postad 31 december 2012 - 01:25
kau
-
kau
-
Amatör
-
-
86 inlägg
Hmm körde hacket och då försvann mina "Tv-serier" Och "Filmer" ikoner på hemskärmen.. Kan det ha att göra med att jag inte hade någon lokal media i dom mapparna? ...
En fråga till, visst är det bara att ta ut usbstickan som vanligt igen efter att man har hackat boxen?
Postad 31 december 2012 - 02:21
Guarana
-
Guarana
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Hmm körde hacket och då försvann mina "Tv-serier" Och "Filmer" ikoner på hemskärmen.. Kan det ha att göra med att jag inte hade någon lokal media i dom mapparna? ... En fråga till, visst är det bara att ta ut usbstickan som vanligt igen efter att man har hackat boxen?
Jag är inte helt säker på din första fråga men det låter som en rimlig tes. Angående fråga nummer två så kan du ta bort usb-minnet, men kom ihåg att gå in under settings och network servers och dubbelkolla så att windows file sharing fortfarande är förbockat.
Postad 31 december 2012 - 09:18
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Fan art, finns det ett program som ladda ner dessa och lägger in i rätt mapp eller är detta ett slaviskt manuellt arbete? Hur har ni gjort vilket program/sidor osv. Vad ska det vara för upplösning för att dom ska funka i boxee+?
Postad 31 december 2012 - 10:49
JollyJumper
-
JollyJumper
-
Användare
-
-
144 inlägg
Har du Mac så fungerar vimedia manager helt optimalt!
Redigerat av JollyJumper, 31 december 2012 - 10:49.
Postad 31 december 2012 - 10:51
Unregisterede7f15a42
-
Unregisterede7f15a42
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Fan art, finns det ett program som ladda ner dessa och lägger in i rätt mapp eller är detta ett slaviskt manuellt arbete? Hur har ni gjort vilket program/sidor osv. Vad ska det vara för upplösning för att dom ska funka i boxee+?
Det finns ett program, Ember Media Manager. Har testat det själv, det hittar långt ifrån alla filmer i mitt bibliotek så man får sitta och pilla in själv ändå. Det knepiga är att de filmer Ember har hittat syns inte i Boxeen ändå....fel upplösning kanske? De jag har lagt in manuellt har jag kört med 1920X1080.
Postad 31 december 2012 - 10:54
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8 528 inlägg
Postad 31 december 2012 - 11:09
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
https://www.minhembio.com/forum/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1
Fick bara felmeddelande när jag klicka på din länk. Det finns ett program, Ember Media Manager. Har testat det själv, det hittar långt ifrån alla filmer i mitt bibliotek så man får sitta och pilla in själv ändå. Det knepiga är att de filmer Ember har hittat syns inte i Boxeen ändå....fel upplösning kanske? De jag har lagt in manuellt har jag kört med 1920X1080.
Det har löst sig! Jag hittade ett addon i xbmc på min pc som laddade ner fan art till alla mina filmer. Men jag måste fortfarande döpa om dom. Jag har testat med kanske 50 filmer nu och dom funkar galant i det nya visningssättet. Men däremot på hemskärmen dyker dom inte upp. Har testat allt, reload skin och tömt cache. Funkar det för er?
Postad 31 december 2012 - 13:05
Guarana
-
Guarana
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Fick bara felmeddelande när jag klicka på din länk.
Det har löst sig! Jag hittade ett addon i xbmc på min pc som laddade ner fan art till alla mina filmer. Men jag måste fortfarande döpa om dom. Jag har testat med kanske 50 filmer nu och dom funkar galant i det nya visningssättet. Men däremot på hemskärmen dyker dom inte upp. Har testat allt, reload skin och tömt cache. Funkar det för er?
Problemet är förmodligen att Boxee+ kallt räknar med att du har fanart.jpg för samtliga filmer och tv-serier. Hur många filmer och tv-serier har du? Jag har fanart.jpg till drygt 10% och det blir då drygt 90% av gångerna "blank" hemmaskärm
Postad 31 december 2012 - 14:12
ljudnisse
-
ljudnisse
-
Veteran
-
-
2 129 inlägg
Hmm körde hacket och då försvann mina "Tv-serier" Och "Filmer" ikoner på hemskärmen.. Kan det ha att göra med att jag inte hade någon lokal media i dom mapparna? ... En fråga till, visst är det bara att ta ut usbstickan som vanligt igen efter att man har hackat boxen?
Gå till Inställningar/boxee+hacks/home screen, här kan du välja vilka ikoner som ska visas, se till att t.ex Movies sätts till Built-IN, kan krävas en boot efter detta
Postad 31 december 2012 - 15:48
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
-Om TV och film ikonerna försvinner efter uppgradering/installering av hacket så starta bara om den
-För fan art så ska en bild fanart.jpeg fil ligga i varje mapp för filmer/tv serier, Ember Media manager är utmärkt för detta!
-Ja, man kan ta ur usb stickan efetr man installerat hacket, och behöver inte sätta i det när man uppdaterar hacket
Postad 31 december 2012 - 16:12
Guarana
-
Guarana
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Jag själv använde ThumbGen.net och det funkade bra, hittade till alla filmer förutom två för mig. Annars finns Ember Media Manager som Majorglenn rekar. Det finns ett program, Ember Media Manager. Har testat det själv, det hittar långt ifrån alla filmer i mitt bibliotek så man får sitta och pilla in själv ändå. Det knepiga är att de filmer Ember har hittat syns inte i Boxeen ändå....fel upplösning kanske? De jag har lagt in manuellt har jag kört med 1920X1080.
Tänk på att resp. bild måste heta fanart.jpg och ligga i samma katalog som filmen.
Postad 31 december 2012 - 16:48
ljudnisse
-
ljudnisse
-
Veteran
-
-
2 129 inlägg
Tänk också på att fanart inte funkar om filmen är i .rar format, då går Boxee bort sig och hittar inte .jpg filen
Postad 31 december 2012 - 20:56
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
Precis dom ljudnisse skriver så funkar det som sagt inte vid rar packade filmer.. Men har hört att det funkar om man lägger in bilden i rar filerna!
Ang att ember inte hittar filmer så bet jag inte varför programmet ha slutat hitta filmer! Mina första 400 filmer hittade ember galant.. Sen slutade ember hitta filmer och man måste lägga in imdb/tvdb nummret själv!
Postad 31 december 2012 - 21:44
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Precis dom ljudnisse skriver så funkar det som sagt inte vid rar packade filmer.. Men har hört att det funkar om man lägger in bilden i rar filerna!
Ang att ember inte hittar filmer så bet jag inte varför programmet ha slutat hitta filmer! Mina första 400 filmer hittade ember galant.. Sen slutade ember hitta filmer och man måste lägga in imdb/tvdb nummret själv!
Det har jag också noterat...det kanske är beroende på mot vilken "IMDB-site" som Ember kopplar upp sig emot!!? Jag kör dock en gammal version och trodde att det berodde på det. Det är inga större problem att köra manuellt heller...
Postad 31 december 2012 - 23:43
ajp2k9
-
ajp2k9
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Finns en IMDB-fix till Ember 1.3.0.7...
http://forum.xbmc.or...8337#pid1258337
Postad 31 december 2012 - 23:45
ljudnisse
-
ljudnisse
-
Veteran
-
-
2 129 inlägg
Här finns ett till fanart tool att prova http://thumbgen.org/
Postad 01 januari 2013 - 15:52
Unregisteredc021d911
-
Unregisteredc021d911
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Har någon lyckats styra Boxee med Irule/Global cache via nätverk?
Behöver hjälp... Snälla skicka pm
Tack på förhand,
Postad 01 januari 2013 - 21:35
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
Tackar.. funkar galant nu igen!
Postad 02 januari 2013 - 08:43
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Någon som har koll på det här med att den skall uppdatera "Dagligen", alltså scanningen av mapparna.
När gör den det? Ett visst klockslag, eller när man slår på den eller liknande?
Tänkte mest att man lägger in lite nytt i mapparna / raderar gammalt (på datorn), när uppdaterar den det i boxeen?
/Jocce
Postad 02 januari 2013 - 09:48
ljudnisse
-
ljudnisse
-
Veteran
-
-
2 129 inlägg
Vad jag vet sker scanning när boxen är i "idle mode", så om du kollar "tung" film så sker ingen scanning för att spara CPU kraft.
Så alltså ingen speciellt klockslag.
Postad 02 januari 2013 - 14:17
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Jag vet inte om ni andra noterade att det nu även finns en fix 2. Ladda ner fixen från "signaturen" till DanCooper i ovanstående länk. Själv kör jag som sagt en gammal version av EMM (version 1.2), så det blir en nyinstallation av EMM en vacker dag  .
Postad 02 januari 2013 - 15:01
Guarana
-
Guarana
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Förresten, vet inte om det är Boxee+ eller jag själv som lyckats ändra det, men tidsvisningen av en video. Just nu visar den till vänster kvarstående tid, men jag vill gärna ha förfluten tid istället, så hade jag tidigare. Vet inte om jag missat någon inställning eller om det är Boxee+ som ställt om?
Postad 02 januari 2013 - 16:14
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Förresten, vet inte om det är Boxee+ eller jag själv som lyckats ändra det, men tidsvisningen av en video. Just nu visar den till vänster kvarstående tid, men jag vill gärna ha förfluten tid istället, så hade jag tidigare. Vet inte om jag missat någon inställning eller om det är Boxee+ som ställt om?
Sedan urminnestid så länge det inte är ändrat igen, tryck på mittenknappen när slidern är blå-markerad
Postad 02 januari 2013 - 16:26
ajp2k9
-
ajp2k9
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Har frågat det innan men det var aldrig någon som svarade så jag testar igen...
Någon som använder den nya undertext-sökningen i Boxee+? Jag får nästan bara träffar från opensubtitles.org precis som förr, innan hacket. Jag vet det finns fler på dom andra. Söker mest på tv-serier. Nån som vet eller har något förslag?
Tack!
Postad 02 januari 2013 - 18:23
ljudnisse
-
ljudnisse
-
Veteran
-
-
2 129 inlägg
Har frågat det innan men det var aldrig någon som svarade så jag testar igen...
Någon som använder den nya undertext-sökningen i Boxee+? Jag får nästan bara träffar från opensubtitles.org precis som förr, innan hacket. Jag vet det finns fler på dom andra. Söker mest på tv-serier. Nån som vet eller har något förslag?
Tack!
Har du aktiverat undertexter.se i Boxee+ menyn under settings ?
Postad 02 januari 2013 - 18:42
ajp2k9
-
ajp2k9
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Japp! undertexter och addic7ed... tror aldrig jag fått träff från någon av dem en gång. Nån gång har subtitolus eller vad den heter gett nåt men det mesta är opensubtitles. Har visserligen döpt om mina filer lite men bara tagit bort punker o ersatt med mellanslag o lite sånt, alla originalord är med i namnet. Skumt?
Postad 02 januari 2013 - 20:28
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
Jag brukar hitta svenska undertexter till filmer från undertexter.se iaf..
Postad 02 januari 2013 - 22:19
ajp2k9
-
ajp2k9
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Jag brukar hitta svenska undertexter till filmer från undertexter.se iaf..
Hmmm, skumt som sagt. Nu är det iofs bara tv-serier jag har testat. Samma sak med en kompis Boxee så det är inte bara jag....
Postad 03 januari 2013 - 02:12
Guarana
-
Guarana
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Sedan urminnestid så länge det inte är ändrat igen, tryck på mittenknappen när slidern är blå-markerad
Tack! Jag kom ihåg att det var något sånt men kom inte på det bara, jag är så van att ha på mitt sätt så vill gärna fortsätta ha det så i fortsättningen, lyckades ändra det av misstag härom dagen
Postad 03 januari 2013 - 20:41
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Jag vet inte om ni andra noterade att det nu även finns en fix 2. Ladda ner fixen från "signaturen" till DanCooper i ovanstående länk.
Själv kör jag som sagt en gammal version av EMM (version 1.2), så det blir en nyinstallation av EMM en vacker dag .
Senaste versionen (fix 2) är nu installerad av Ember Media Manager. Jag har ännu inte kunnat testa något seriöst, men den startade åtminstone  .
Postad 04 januari 2013 - 08:56
jokoloko
-
jokoloko
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Senaste versionen (fix 2) är nu installerad av Ember Media Manager. Jag har ännu inte kunnat testa något seriöst, men den startade åtminstone .
Jag sitter också med version 1.2 just nu. Har du bara installerat den fix2 filen över din 1.2 version, eller gick du hela vägen och installerade 1.3.07, sedan fix och sedan fix2?
Postad 04 januari 2013 - 10:22
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Jag sitter också med version 1.2 just nu. Har du bara installerat den fix2 filen över din 1.2 version, eller gick du hela vägen och installerade 1.3.07, sedan fix och sedan fix2?
Jag flyttade manuellt över alla filer från fix2 till katalogen där jag hade min 1.2:a liggande. Det kanske dock inte är det korrekta sättet, utan man kanske ska installera 1.3.07 först innan man drar in fix2 filerna!!? Hur som helst så startade åtminstone EMM med bibehållen databas  .
Postad 04 januari 2013 - 10:38
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Jag flyttade manuellt över alla filer från fix2 till katalogen där jag hade min 1.2:a liggande. Det kanske dock inte är det korrekta sättet, utan man kanske ska installera 1.3.07 först innan man drar in fix2 filerna!!? Hur som helst så startade åtminstone EMM med bibehållen databas .
Hmm, det följer inte med något "setup" med den nya versionen (1.3.07)...så det enda sättet verkar väl vara att kopiera in filerna manuellt. Vid den första uppstarten så noteras det att det är en ny version och man får göra vissa inställningar. Dock så tycker jag att det dyker upp felrutor i samband att man nu gör (re)scrape på en film...och efter att man klickat OK så tar det lång tid innan rutan stängs. Man kanske måste börja om från början igen  .
Postad 04 januari 2013 - 10:47
jokoloko
-
jokoloko
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Hmm, det följer inte med något "setup" med den nya versionen (1.3.07)...så det enda sättet verkar väl vara att kopiera in filerna manuellt. Vid den första uppstarten så noteras det att det är en ny version och man får göra vissa inställningar. Dock så tycker jag att det dyker upp felrutor i samband att man nu gör (re)scrape på en film...och efter att man klickat OK så tar det lång tid innan rutan stängs.
Man kanske måste börja om från början igen .
Ok, tack för svar. Jag provar när jag kommer hem, men för säkerhets skull så kommer jag prova att först kopiera in 1.3.07, sedan fix1 och sist fix2, bara genom at skriva över dom relevanta filerna, så får vi se hur det går  Annars kanske man kan exportera databasen och sedan importera den igen.
Postad 04 januari 2013 - 11:33
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Japp! undertexter och addic7ed... tror aldrig jag fått träff från någon av dem en gång. Nån gång har subtitolus eller vad den heter gett nåt men det mesta är opensubtitles. Har visserligen döpt om mina filer lite men bara tagit bort punker o ersatt med mellanslag o lite sånt, alla originalord är med i namnet. Skumt?
Jag vet hur du löser det, klicka ur alla i listan utom undertexter.se så kommer det att funka. Det gjorde det för mig iaf, verkar som om den inte alltid söker igenom alla om den får tillräckligt många träffar.
Postad 04 januari 2013 - 12:06
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Ok, tack för svar. Jag provar när jag kommer hem, men för säkerhets skull så kommer jag prova att först kopiera in 1.3.07, sedan fix1 och sist fix2, bara genom at skriva över dom relevanta filerna, så får vi se hur det går  Annars kanske man kan exportera databasen och sedan importera den igen.
Det finns ingen export/import av databasen... Lösningen var att döpa om filen/databasen Media.emm, så skapades den om på nytt. Därefter får man på nytt ange vilka kataloger som ska skannas och voila så ser allt ok ut igen. Om du rename:ar rubbet i katalogen där Ember Media Manager 1.2 ligger installerad och kopierar in alla filer och underkatalogerna från fix2-rar-filen så ska det fungera. Allt ser ut som det ska, och inga felmeddelanden och hängningar  . Lycka till  .
Postad 04 januari 2013 - 15:33
jokoloko
-
jokoloko
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Det finns ingen export/import av databasen... Lösningen var att döpa om filen/databasen Media.emm, så skapades den om på nytt. Därefter får man på nytt ange vilka kataloger som ska skannas och voila så ser allt ok ut igen.
Om du rename:ar rubbet i katalogen där Ember Media Manager 1.2 ligger installerad och kopierar in alla filer och underkatalogerna från fix2-rar-filen så ska det fungera. Allt ser ut som det ska, och inga felmeddelanden och hängningar .
Lycka till .
Renamear? Alla filer? Räcker det inte att skriva över med dom som kommer från fix2?
Postad 04 januari 2013 - 18:57
ajp2k9
-
ajp2k9
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Jag vet hur du löser det, klicka ur alla i listan utom undertexter.se så kommer det att funka. Det gjorde det för mig iaf, verkar som om den inte alltid söker igenom alla om den får tillräckligt många träffar.
Tack för tipset, ska testa!
Postad 04 januari 2013 - 19:16
Guarana
-
Guarana
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Tack! Jag kom ihåg att det var något sånt men kom inte på det bara, jag är så van att ha på mitt sätt så vill gärna fortsätta ha det så i fortsättningen, lyckades ändra det av misstag härom dagen 
Vet inte om jag missförstod men har testat det och enda som sker är att man aktiverar play/pause? Edit: Jag upptäckte själv att det var "nedåt"-knappen man trycker på så ändrar man mellan förfluten och kvarstående tid.
Redigerat av Guarana, 06 januari 2013 - 14:22.
Postad 04 januari 2013 - 21:51
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Renamear? Alla filer? Räcker det inte att skriva över med dom som kommer från fix2?
Självklart, jag renameade allt som en "backup" om det skulle knasa till sig. Databasen måste du dock renamea då den skapas om på nytt.
Postad 06 januari 2013 - 03:45
Kwano
-
Kwano
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Jag själv använde ThumbGen.net och det funkade bra, hittade till alla filmer förutom två för mig. Annars finns Ember Media Manager som Majorglenn rekar.
Tänk på att resp. bild måste heta fanart.jpg och ligga i samma katalog som filmen.
Så alla filer som thumgen laddar ner måste jag döpa om från cloud.atlas.jpg till fanart.jpg? kan man låta thumGen göra detta eller måste man göra det manuellt ?
Postad 06 januari 2013 - 09:45
Hinken74
-
Hinken74
-
Veteran
-
-
2 346 inlägg
Finns prg som kan göra detta, kenreneme har jag för mig ett av dem heter.
Postad 06 januari 2013 - 14:28
Guarana
-
Guarana
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Så alla filer som thumgen laddar ner måste jag döpa om från cloud.atlas.jpg till fanart.jpg? kan man låta thumGen göra detta eller måste man göra det manuellt ?
Enklast blir nog att dra ner alla bilder på nytt, du kan ändra i ThumbGen vad filerna ska heta. Beror på vad du vill ha för typ av bilder, om du bara vill ha en vanlig "fanart"-bild eller en bild med information om ljudspår etc. Om du vill vanlig "fanart"-bild är det enklaste om du startar ThumbGen och går in under options och sedan under "Export Images" och kryssar för Cover / Poster (filnamn ska vara $M\folder) resp. Background (filnamn ska vara $M\fanart). Sedan finns det kanske fler inställningar som är intressant, exempelvis under General har du "Detec movie based on folder name" som jag själv kör med. Sedan är det bara att välja källa under Collectors, jag använder endast TheMovieDB.org, och så tar du process files/folders, jag fick av knappt 200 filmer manuellt justera för 2 filmer, så det är inte allt för mycket jobb förutom att vänta på att den kör klart
Postad 07 januari 2013 - 18:08
Jasså
-
Jasså
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Jag har ej tillgång till min Boxee box via datorn tänkte skanna filmer som jag har på en extern disk som är ansluten via usb.
Jag kommer åt filmer som är på datorn via Boxee boxen.
Tidigare har det fungerat perfekt men nu verkar det vara stört omöjligt,har testat starta om routern, datorn och Boxee boxen.
Postad 08 januari 2013 - 23:56
Unregistered39219
-
Unregistered39219
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hmm.... är det här någon funktion om man kör hackad box? Jag som har original-SW får nöja mig med opensubtitles.org, eller?
Postad 09 januari 2013 - 00:55
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Hmm.... är det här någon funktion om man kör hackad box? Jag som har original-SW får nöja mig med opensubtitles.org, eller?
japp http://boxeeplus.com/
Postad 09 januari 2013 - 14:36
Unregistered671c75ff
-
Unregistered671c75ff
-
Lärjunge
-
-
265 inlägg
Nån som får de utökade subtitle-sökningarna att funka i Boxee+? Verkar som jag endast får resultat från opensubtitles.org fast jag kryssat i alla de andra nya...?
Jag har den gamla vanliga Boxee (Finns det nån annan?) Vart kryssar man i så den letar subtitles på fler ställen?? detta visste jag inte att det gick att göra?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Vy från dörr med ny soffa
DPC
2025-05-07 10:19:58
-
Rad 1 och 2
DPC
2025-05-07 10:17:56
-
Soffa till salongens andra rad
DPC
2025-05-07 10:03:29
-
Pioneer CMX-3000
Anton
2025-05-06 19:28:59
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|