Det skulle ju inte fungera. Antingen får du köra private eller om den funktionen skulle finnas så skulle det bli ett ###### hoppande mellan olika lobbys för att matca liksinnade spelare. Underpass är f.ö en favorit i mitt tycke medans Scrapyard är ****t.Jag fattar inte varför man inte kan kryssa för vilka banor man vill spela. Det vore en förbannat välkommen uppdatering. Jag skulle tro att Rust och Underpass skulle slippa mig. Nu måste jag antingen spela skiten, eller lämna lobbyn.
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
379:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 08 May 2010 - 15:46
Postad 08 May 2010 - 18:41
Postad 08 May 2010 - 18:46
Och alla dessa b00stare.........norrbaggarna är värst.så har glitchandet kommit igång på dom nya banorna, råkade ut för den här tidigare idag... http://www.youtube.c...h?v=iHHJON6B_fo
Postad 08 May 2010 - 19:02
så har glitchandet kommit igång på dom nya banorna, råkade ut för den här tidigare idag... http://www.youtube.c...h?v=iHHJON6B_fo
Hur svårt kan det vara att placera något helt genomskinligt material på såna ställen så att det blir omöjligt att ta sig ut där?
Postad 08 May 2010 - 20:04
Nån som ska lira ikväll? Kommer nog in vid 23-tiden.
Jag ska lira ikväll.
Typ 2 online som spelar nu...
Postad 08 May 2010 - 20:52
Postad 08 May 2010 - 21:09
Nån som ska lira ikväll? Kommer nog in vid 23-tiden.
Jajjemen! Kommer in om en stund...
Postad 08 May 2010 - 22:09
väldigt intressant kan du inte utveckla, berätta vad som hände och hur du löste det. verkar ju svin bra.
enkel utveckling av det hela var att jag connectade (dagen innan) antagligen mot ngn simpel liten 12 åring som fuskar (reflekterade inte just då över detta).
men jag fick ngn typ av speedhack även på min burk, jag kunde även se min egen skottbana på vapnena innan
"connection timed out". efter detta uppstod radar problemet.
löste det via steam´s forum där man blev ombedd att kasta sin config och sedan uppdatera spelet med ny original config, körde sedan en verifiering av spelfilerna i "egenskaperna".
// hur roligt kan det vara att vara bra på ett spel om man inte är bra på ett spel utan fusk?
Postad 09 May 2010 - 06:23
enkel utveckling av det hela var att jag connectade (dagen innan) antagligen mot ngn simpel liten 12 åring som fuskar (reflekterade inte just då över detta).
men jag fick ngn typ av speedhack även på min burk, jag kunde även se min egen skottbana på vapnena innan
"connection timed out". efter detta uppstod radar problemet.
löste det via steam´s forum där man blev ombedd att kasta sin config och sedan uppdatera spelet med ny original config, körde sedan en verifiering av spelfilerna i "egenskaperna".
// hur roligt kan det vara att vara bra på ett spel om man inte är bra på ett spel utan fusk?
Är du säker på att du har en PS3a? Kasta config-filer? Connecta mot en 12-åring. Låter som om du har en dator.....
Postad 09 May 2010 - 10:04
Postad 09 May 2010 - 12:10
så har glitchandet kommit igång på dom nya banorna, råkade ut för den här tidigare idag... http://www.youtube.c...h?v=iHHJON6B_fo
Var också med om det, satt 2 på varsin sida däruppe, men dom var ganska sårbara.
Postad 09 May 2010 - 12:20
Postad 09 May 2010 - 14:32
Jo, du hade ju några rundor där man började fundera på om du käkat anabola eller något.tack för spelandet igår grappar. gick lite bättre när jag började lira med er. katastrof innan!!!!!!!
Själv blir jag inte klok på MW2. Ibland hatar jag spelet så in åt h-e och jag funderar bara varför jag inte lagt av med spelandet, men ibland är det ju underbart roligt (främst när det går bra, haha.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 09 May 2010 - 14:33.
Postad 09 May 2010 - 15:01
Just nu känns det f'resten som om man betalat 130 spänn för att lira Crash gång på gång...
Bailout verkar kul men den har jag bara lirat 1,5 gånger.
Vi kan ses online efter jag käkat så kan vi se vad vi kan skrapa ihop
Postad 09 May 2010 - 15:24
Är du säker på att du har en PS3a? Kasta config-filer? Connecta mot en 12-åring. Låter som om du har en dator.....
Jaha, då har man provspelat de nya banorna och kan väl säga att de är lite som man hade förväntat sig.
Skönt att det är ganska mycket ljus på Storm, vore tråkigt om det var lika mörkt som på Underpass.
Den enda besvikelsen är väl Overgrown, som bara känns rätt igenom tråkig att lira.
Postad 09 May 2010 - 16:15
Jo, jag håller med. Har spelat de nya banorna nu flertalet gånger och det är väl ingen av dem som kvalar sig in bland favoriterna, även fast det finns tråkigare banor som följde med MW2 från början (Estate exempelvis). COD4-banorna går väl an, men de har man ju redan spelat sönder och samman för länge sedan.tycker faktiskt att alla nya banor är tråkiga utom bilskrotbanan
Klart vi ska! Jag loggar nog in efter 20:00 någon gång så kan vi skrapa ihop ett MHB-lag och röja sönder allt och alla.Vi kan ses online efter jag käkat så kan vi se vad vi kan skrapa ihop
Postad 09 May 2010 - 17:32
Har någon erfarenhet av ps3 headsetet, det var någon som sa att jag hade röstförvrängning på kan det stämma?
Postad 09 May 2010 - 18:09
Jag skulle vilja haka på om det är ok?
Har någon erfarenhet av ps3 headsetet, det var någon som sa att jag hade röstförvrängning på kan det stämma?
Det är bara att haka på. Lägg till pinheadgbg!
Röstförvrängningen o annat hittar du under inställningarna för ditt headset.
Redigerat av Unregisteredee312c77, 09 May 2010 - 18:10.
Postad 09 May 2010 - 18:22
Postad 09 May 2010 - 20:17
Det är bara att haka på. Lägg till pinheadgbg!
Röstförvrängningen o annat hittar du under inställningarna för ditt headset.
Du menar inte LAGGA till pinheadgbg!??
Kunde bara inte låta bli!!
Postad 09 May 2010 - 20:54
Hö hö, ja den var faktiskt ganska kulDu menar inte LAGGA till pinheadgbg!??
![]()
Kunde bara inte låta bli!!
Och med tanke på hur spelet ser ut just i detta NU så ligger det ju en viss sanning det
Postad 09 May 2010 - 22:08
https://www.minhembi...=0#entry2787139
Har uppdaterat tråden för MHB-fest med deltagare......
Härligt! Ser verkligen fram emot den helgen!
Postad 10 May 2010 - 03:12
Postad 10 May 2010 - 03:30
Jag tycker banan i sig är helt okej om man är runt 3-4 spelare. Är det en full deathmatch/team deatchmatch-omgång blir det bara kaos och köttfärs av allting.Ny taktik på Rust. Spring, titta på annat (förslagsvis minhembio.com) och tryck på R3 ibland. Man får ett par kills på det viset. Herregud vilken rutten bana...
Postad 10 May 2010 - 03:45
Jag tycker banan i sig är helt okej om man är runt 3-4 spelare. Är det en full deathmatch/team deatchmatch-omgång blir det bara kaos och köttfärs av allting.
Bara sniper och kastkniv, annars är den banan inte speciellt kul...
Postad 10 May 2010 - 03:57
Postad 10 May 2010 - 06:13
Postad 10 May 2010 - 07:11
Är det någon som fattar varför harriers ibland (inte så ofta) får för sig att kasta flares? Inte bara en utan ofta två ggr dessutom. Är det slump?
Trodde inte ens att Harriers hade flares. Däremot har AC-130 det.
Postad 10 May 2010 - 07:14
Trodde inte ens att Harriers hade flares. Däremot har AC-130 det.
Ja, 3 stingers sen kommer AC130an ner.
Har också någon gång skjutit 2 stingers mot harriern utan att lyckats få ner den, men tror mer på att man står lite fel bara när man skjuter.
Redigerat av jarre008, 10 May 2010 - 07:17.
Postad 10 May 2010 - 07:15
EDIT: När jag googlar så ser det ut som att det råder delade meningar om saken. En del är säkra på att de sett flares från en Harrier, medan andra är osäkra och kanske har inbillat sig. Bara för det så blir jag också osäker. Innan jag googlade var jag säker på att jag sett flares. Inte bara missade missiler, alltså.
Redigerat av Kimpost, 10 May 2010 - 07:47.
Postad 10 May 2010 - 08:11
Jodå. De har det, men bara ibland. AC-130, chopper gunner och pawelow har ju det också, men där vet man alltid exakt hur många det är. Harriers är oftast lättast av allt att skjuta ner, men enstaka gånger dumpar de flares. När de gör det gör de oftast det flera ggr i rad.
EDIT: När jag googlar så ser det ut som att det råder delade meningar om saken. En del är säkra på att de sett flares från en Harrier, medan andra är osäkra och kanske har inbillat sig. Bara för det så blir jag också osäker. Innan jag googlade var jag säker på att jag sett flares. Inte bara missade missiler, alltså.
Jag är ganska säker på att Harriern INTE har flares.
Så här står det på themodernwarfare2.com:
Description: Airstrike with a hovering harrier. The selected area gets bombed, after that a hovering harrier will guard the area for 45 seconds and tries to kill all nearby enemies. It can also attack enemy helicopters.
This basically combines the Airstrike and Attack Helicopter to one neat package, but the harrier doesn't circle the map, it just stays still. Harriers can be destroyed with one stinger/javelin missile.
Inga flares alltså.
Postad 10 May 2010 - 08:13
tackarJo, du hade ju några rundor där man började fundera på om du käkat anabola eller något.
Själv blir jag inte klok på MW2. Ibland hatar jag spelet så in åt h-e och jag funderar bara varför jag inte lagt av med spelandet, men ibland är det ju underbart roligt (främst när det går bra, haha.) och allt bara flyter på.
ja ibland känns det som att alla är Mr Andersson från the matrix och kulorna bara stannar framför eller glider runt dom?!?!?! och ibland så är man "i zonen" som tjejen brukar fråga om jag är. Innan jag började spela med er i lördags så höll jag på att slå sönder soffan. Jäkligt tur att inte tjejen var hemma då hade hon nog gjort slut......
Postad 10 May 2010 - 08:16
Postad 10 May 2010 - 09:07
Det där förklarar en del från en match igår...så har glitchandet kommit igång på dom nya banorna, råkade ut för den här tidigare idag... http://www.youtube.c...h?v=iHHJON6B_fo
Satt i hörnet på andra sidan väggen från den trappen och hörde hur några förde ett j:vla oväsen (s&d-match).
Hörde klart att det var fler än en person så istället för att titta in så vallade jag en granat i dörrkarmen och fick en "tripple kill"
Tre med samma klantagg hoppade ur matchen ett par sekunder senare.
Postad 10 May 2010 - 11:21
Postad 10 May 2010 - 11:49
Jag tycker det är ett evigt springande med lightweight+commando+ump på alla banor...Tycker det är ett evigt campande på alla nya banorna förutom storm då möjligtvis .
Postad 10 May 2010 - 11:52
Jag tycker det är ett evigt springande med lightweight+commando+ump på alla banor...
Tacka vet jag M16, lite drygt 800 HS and still counting...
Har dock bara knappt 75 den här rundan så det är en bit kvar till "fall" cammon.
Postad 10 May 2010 - 11:56
Tycker det är ett evigt campande på alla banor, gamla som nya. Gärna i kombination med tuben också så min handkontroll håller på att flyga in i väggen när jag blir nedköttad för 1000:e gången av en tubcampare.Tycker det är ett evigt campande på alla nya banorna förutom storm då möjligtvis .
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 10 May 2010 - 11:57.
Postad 10 May 2010 - 12:07
Tycker det är ett evigt campande på alla nya banorna förutom storm då möjligtvis .
Tycker det är ett evigt tuubande på nya banorna, alla som väljer tuben borde bara få möta likasinnade.
Postad 10 May 2010 - 12:13
Postad 10 May 2010 - 12:16
Postad 10 May 2010 - 12:17
+1jag tycker att det är ett evigt gnäll på allt i de här spelet (inklusive mig) och ändå fortsätte alla att spela det, så SÅÅ dåligt kan det inte vara
Postad 10 May 2010 - 12:20
jag tycker att det är ett evigt gnäll på allt i de här spelet (inklusive mig) och ändå fortsätte alla att spela det, så SÅÅ dåligt kan det inte vara
Hatkärlek...
Postad 10 May 2010 - 12:32
Postad 10 May 2010 - 12:34
Jo är ju HS som räknas nu... har nästan 500 HS på M16 och ungepass samma på FAMAS (170 denna runda). De assaultbössor som jag fhar flest HS med.Tacka vet jag M16, lite drygt 800 HS and still counting...
Har dock bara knappt 75 den här rundan så det är en bit kvar till "fall" cammon.
850 HS på intervention dock och FALL camo.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
3 bilder
58 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?