Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 March 2011 - 07:18

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Det hade kunnat vara en fördel med .2 om man har två subbar som är osymmetriskt placerade och två separata subutgångar på recievern med individuell inställning och EQ. Nu har jag mina fyra basar stående på en symmetrisk rad framför mig så för mig går det lika bra med mono och en subutgång.

Jag nådde förresten mitt viktmål i morse! 10 kg fett bort på 9 veckor. Jag är fett nöjd. :D

Nu skall jag fantisera om vilken öl jag skall ta som den första.... Kanske en Hell.Postad bild
Ingen jä*la Sofiero i alla fall. Jag drar nog ut på det till fredag så jag får njuta av förväntningarna. :)

Postad bild

Redigerat av hassesolo, 14 March 2011 - 07:20.

Postad 14 March 2011 - 09:17

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Men först av allt ska du väl ha en lägenhet så att du har någonstans att ställa allt...? :)

Haha, jepp !

Jo, det är lite det man känner också. Man vet ju inte när han kommer att lägga ner Ino. Vad gör man då? Man kanske inte ens hinner handla innan dess. Sen säg att han lägger ner, hur gör man med reservdelar och sånt då :/

Varför i32s istället för i28? Vad jag har fått för mig så skiljer det inte så mycket mellan dem. Men det skiljer ju en hel del i pris. Sen om du ska gå upp på i32s, då kan du ju lika väl ta steget upp till i56? :D

Ett hur vore ju att föredra med tanke på vad för setup han ska ha och hur starkt han kommer spela B)

För att jag absolut inte vill ha något större än i32s/i28, men jag vill ha så mycket kräm det bara går ur den storleken = i32s är valet :D

Postad 14 March 2011 - 11:30

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

För att jag absolut inte vill ha något större än i32s/i28, men jag vill ha så mycket kräm det bara går ur den storleken = i32s är valet :D

Jo, då förstår jag dig. Men varför valde du då att köpa i16s istället för i32s? :) Vad är det som är största skillnaden mellan i32s och i28? Det är signatur element och man kan spela någon db högre?

Redigerat av Svenn3SaataN, 14 March 2011 - 11:30.

Postad 14 March 2011 - 11:41

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
@hassesolo: grattis! Men helt ärligt.. Hell är f*n inge gott! :D

Postad 14 March 2011 - 11:51

spuj
  • spuj
  • Forumräv

• 547 inlägg
  • 0

Det är rekommenderat att man enbart kör med pre-out för frontar och "no sub" inställt i förstärkaren (och inte använder LFE-utgången). Om det inte är så att filmerna är mixade fel (vilket du tar upp längre ned i ditt inlägg). Det är ju onödigt att dela både i förstärkaren och i delningsfiltret. :D

Man kan väl iofs köra frontarna som fullrange även vid användande av en sub, men två kablar istället för tre är nog ändå att föredra som du säger :).

Redigerat av spuj, 14 March 2011 - 11:52.

Postad 14 March 2011 - 11:54

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0
Hej!
Jag har två som jag kan rekommendera :) Den ena är Gambrinus på flaska och den andra är Löwenbrau Orginal fast den är beställningsvara numera. Den första passar bäst i en pub och den andra passar bäst till en fotbolls match. Det är mina två favoriter men sen kan inte alla gilla samma men testa kan man alltid göra :D

Mvh

Redigerat av Unregistered2141, 14 March 2011 - 11:56.

Postad 14 March 2011 - 12:02

Dj AudaSpexx
  • Dj AudaSpexx
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0

Hej!
Jag har två som jag kan rekommendera :) Den ena är Gambrinus på flaska och den andra är Löwenbrau Orginal fast den är beställningsvara numera. Den första passar bäst i en pub och den andra passar bäst till en fotbolls match. Det är mina två favoriter men sen kan inte alla gilla samma men testa kan man alltid göra :D

Mvh

OOOOFFFFF TOOOOPPPPIIICCCCC

Postad 14 March 2011 - 12:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Nädå. Öl faller in under "annat härligt". Dessutom ligger tråden i off topic.

Postad 14 March 2011 - 12:34

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Då är jag med, tack för en bra förklaring! :D

Edit: finns det inte risk för att det blir tidsfel om signalen går genom cr80s?

Eftersom både signalen för basmodulerna och frontarna går genom CR80S, eftersom det är den som delar signalen, så är det inga problem.

Postad 14 March 2011 - 14:17

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Kan någon gissa vad jag skall experimentera fram nu?

Har vart hos min bilmekaniker och hämtat upp 4st begagnade bromsskivor som jag just har tvättat av lite lätt...

Postad 14 March 2011 - 14:39

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Nu ligger det ett par "mac vita" i16s med passande stativ ute till försäljning på hifimagasinet... :angry: :ph34r: :D

Postad 14 March 2011 - 14:46

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Nu ligger det ett par "mac vita" i16s med passande stativ ute till försäljning på hifimagasinet... :angry: :ph34r: :D

:o

Vad är dwet som händer???? :ph34r:

Postad 14 March 2011 - 14:49

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
:angry: Ja, vad e det som händer...

Är det Timpolanen som håller på och ska sälja mina i16s... :D :ph34r:

Postad 14 March 2011 - 14:53

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Jag tror att du fått span på nåt nytt ja :D

Tror Timpo sitter hemma och gråter krokidiltårar just nu :angry:

Postad 14 March 2011 - 15:47

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Ja det kan vara så :angry:

Jag kände att jag inte ville ha kvar dom då dom inte gav mig något.. kunde ju inte använda dom... :D
så dom ska få hitta en ny ägare som kan få använda dom också och ge dom den kärlek dom förtjänar !

Postad 14 March 2011 - 15:55

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Jag kände att jag inte ville ha kvar dom då dom inte gav mig något.. kunde ju inte använda dom... :D
så dom ska få hitta en ny ägare som kan få använda dom också och ge dom den kärlek dom förtjänar !

Timpolanen får köpa loss dem helt enkelt :ph34r:

Postad 14 March 2011 - 17:48

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Men inte en gissning på vad man kan hitta på med lite bromsskivor??

aja kika in här så får ni se :D
https://www.minhembi...iklas F/305456/

Postad 14 March 2011 - 17:50

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Hej!
Jag har två som jag kan rekommendera :ph34r: Den ena är Gambrinus på flaska och den andra är Löwenbrau Orginal fast den är beställningsvara numera. Den första passar bäst i en pub och den andra passar bäst till en fotbolls match. Det är mina två favoriter men sen kan inte alla gilla samma men testa kan man alltid göra :angry:

Mvh

Bajskorvarna på bolaget här i stan tog bort Gambrinus...
Det har gått ner några såna..
Helt klart en av favoriterna.
En annan är en tysk bira som heter Jever.
Den tog rövskallarna bort också... :D

Postad 14 March 2011 - 18:07

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Bajskorvarna på bolaget här i stan tog bort Gambrinus...
Det har gått ner några såna..
Helt klart en av favoriterna.
En annan är en tysk bira som heter Jever.
Den tog rövskallarna bort också... :angry:

Men du kan väl beställa? :D iof jobbigt.

Postad 14 March 2011 - 21:08

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

JAG SMEKER DEM VARJE MORGON OCH KVÄLL...! Matar dem med likström dagligen, ja allt för att dem ska trivas....

Postad 14 March 2011 - 22:00

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Så nu var min HK 3490 såld. Frågan är vad man ska skaffa sig för surroundförstärkare? Kanske det blir en Denon 3806 eller liknande som man kan få för vettig peng :D

Postad 15 March 2011 - 08:01

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Så nu var min HK 3490 såld. Frågan är vad man ska skaffa sig för surroundförstärkare? Kanske det blir en Denon 3806 eller liknande som man kan få för vettig peng :D

Mycket bra !

pch tar Linjär PCM = sålänge du har en Blå spelare eller liknande som kan hantera kodningen så behöver du alldrig byta reciver igen heller... riktigt bra prylar som båda ser ut och låter sjukt bra !
Prima byggkvalitet och bra kräm.

Postad 15 March 2011 - 08:38

mikeett
  • mikeett
  • Veteran

• 1825 inlägg
  • 0

Men inte en gissning på vad man kan hitta på med lite bromsskivor??

aja kika in här så får ni se :D
https://www.minhembi...iklas F/305456/

Pressa högtalarmotorer eller rumpskakare? :angry:

Redigerat av mikeett, 15 March 2011 - 08:39.

Postad 15 March 2011 - 09:22

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Pressa högtalarmotorer eller rumpskakare? :angry:

Jo det där skall väl räcka till för att skaka röven lite :D

Postad 15 March 2011 - 09:29

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Prima byggkvalitet och bra kräm.

Inte tillräckligt för i16s vill jag minnas :D

Postad 15 March 2011 - 10:14

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Haha, nej inte tillräckligt för att kunna vara i närheten av att maxa i16s... men tillräckligt för att spela högt och bra med + stabilt ner i impedans om man vill hänga på något sådant :D

Postad 15 March 2011 - 12:28

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

men tillräckligt för att spela högt och bra med + stabilt ner i impedans om man vill hänga på något sådant :)

+1 på det! :)

Postad 16 March 2011 - 06:38

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Låter som om jag får skaffa mig en 3806 eller liknande då. Vad finns det mer för bra modeller? 3808 kostar ju en slant mer, känns knappt värt det. Vad för andra ska jag kolla efter? Ingen som vill sälja sin 3806? :)

Postad 16 March 2011 - 11:17

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Jahopp, då var årets bilträff med gammelgubbarna inbokad :D
Blev en sväng till Öland 29-31/7, får nog putsa upp bilen lite bättre i år ser jag :P

(bara lånad bil, tyvärr inte min)
Väghållning och bromsar har övrigt att önska men den låter fränt som fan.
Bifogad fil  P1030682.jpg   87.37K   0 Antal nerladdningar

Postad 16 March 2011 - 17:49

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Både ser och låter nice :D Öland är aldrig fel, får se om det blir någon bilstereotävling där detta året. För 2år sen var det kanonväder och alla var ute på harrys på kvällarna. Vi bodde ju vid den campingen precis vid harrys och sen var tävlingen precis utanför :P

Postad 17 March 2011 - 12:55

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Det är hemskt vad dåligt tryck det var i denna tråden nu då? :D Jag vill ju läsa lite roligheter och planer :rolleyes:

Postad 17 March 2011 - 14:23

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Det är hemskt vad dåligt tryck det var i denna tråden nu då? :D Jag vill ju läsa lite roligheter och planer :rolleyes:

Lite rolig där då :D

Jag har planer på ett par högtalare med CSS EL70 och SDX7. Men det passar väl inte in i den här tråden då det kommer bli som en fis i rymden jämfört med era doningar ;)

Postad 17 March 2011 - 15:38

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jag har funderingar på att helt sluta med ljudnördandet, sälja av allt förutom piPs och driva dom med någon liten kompakt stärkare med CD spelare m.m. och i stället köpa värsta prylarna för ett rikt friluftliv och satsa på det.
Helt ändra inriktning och skita i allt som har med "jakten efter det perfekta ljudet" att göra... är så fullkommligt ut-le så det är inte ens beskrivbart...

Och jag driver inte när jag skriver detta utan är 100% fullt allvarlig!

Senaste året har bara varit tråkigt, har alldrig riktigt kunnat koppla av och njuta utan har varit uppe i någon slags galen j*vla karrusell av missnöje och problem av alla de-slag. Jag mår inte bra av det och måste göra en drastisk förändring!

Och problemet med ljudprylar är jag så trött på att ens behöva bry mig, om jag fick välja så skulle jag vara helt ointresserad av Ljud så att jag bara kunde skita i allt.
Det hade varit en sådan befrielse... Jag är så trött på att aldrig kunna få det jag vill ha, jag vill ha ett komplett system och inte som det ser ut nu, och har gjort senaste 1,5 året, varit mer eller mindre provisoriskt hela tiden.

Så länge jag har i16s och nuvarande rum så går det inte ihopp, dom är som två nordpoler, dom skjuter ifrån varandra ! Så jag kan inte få ett komplett system sålänge jag har i16s kvar och bor i nuvarande rum. och jag vill ha ett komplett system NU!

Känns uppriktigt SKIT, jag VILL ha i32s, men dom kostar enmiljontrehundrafyratriljarder jäfla kronor... och dom ska bli än dyrare nu med prishöjning !
Så jag börjar känna att jag inte har råd med dom.... Och oavsett så OM jag nu skulle köpa dom så är jag ju längre bort än någonsin att få ett komplett system då.
Och det av den enkla anlednignen att i32s är så pass dyra att jag inte kommer ha råd med moduler + steg på Lääääänge... Och då får jag ju inte ett komplett system i alla fall. :rolleyes: och mitt i alltihopp så kräver ju i32s även dom ett nytt boende för att kunna användas.

Så, Resultatet blir:
1: Om jag väljer att ha kvar i16s så blir det skit
2: Köper jag i32s så blir det skit

Så, jag måste alltså sälja i16s och "byta ner mig" för att kunna få ett komplett system som jag har råd med NU och som samtidigt fungerar i mitt lilla jäkla skitrum med 3st dörrar som är helt omöblerbart och odrägligt och som suger bagar dase....!!!!

Jag är uppriktigt förbannad på att jag är så dum i huvudet att jag lägger ner sådanna här pengar på ljudprylar som samtidigt får mig att må dåligt. Det är fan SJUKT !!!
Jag måste sansa mig... Behöver jag ha en anläggning som kan spela LIVE nivåer av musiken med Hi-end kvalitet ?!
Eller kan jag försöka vara normal och nöja mig med att ha en anläggning med "begränsningar" som fortfarande är långt över vad dom flesta har och i stället koncentrera mig på roligare saker i livet.
jag tror att jag har något fel i huvudet, jag är helt klart störd !
DET är konstaterat och det är illa, jag måste göra något åt det och något som faktiskt skulle vara bra, och som jag VET skulle göra mig gott och göra mig till en lyckligare människa är att just skippa hela skiten.
Hålla fast vid lilla piPs och kompletera dessa med någon liten kompakt stereo, resten åker bort och får blir pengar till nöje och livskvalitet.
Det är något som jag känner att jag saknar i dagsläget, just livskvalitet och glädje... så mycket strul och problem just nu och till råga på allt så är min "hobby" (det som ska vara roligt här i livet) något som stör mig och tvingar mig till att hålla på och gräva ner mig i en massa ytterliare problem.

Jag tror att mindre ljud och mer LIV är ett bra recept, vägen till ett bättre liv och en mer glädjefylld vardag.
Något drastiskt kommer att hända, något drastiskt måste ske... Annars kommer jag att förgås.
Total förändring av vardagen, kanske flytta till någon annan del av landet.. ?! till någon annan del av jorden och börja som vollentär för att hjälpa något krisdrabbat område ?!
börja plugga igen ?!

Jag känner att jag vill göra något som betyder något för någon, som hjälper mig och andra att må bättre.
Och däribland ingår att INTE må dåligt av några löjliga stereoprylar som är dyra som s*tan och gör mig olycklig.

Spännande, vi får se vad som händer...

Jag håller tummarna för att jag hittar en lösning som ger mig det jag vill ha, mindre "problem" att behöva tänka på och kunna focusera mer på det som är roligt här i livet. Sådant som gör mig glad och får mig att må bra inombords.
Som Ljudteknik och musik brukade få mig att må, men Inte nu längre...
Nu är det bara olika nivåer av missnöje, irritation och uppgivenhet som avlöser varandra när det kommer till ljudprylar, det som förr brukade ge mig glädje och stimmulans i massor, livskvalitet !

Det kanske är dags att gå vidare här i livet, helt enkelt säga farväl till "ljudets värld" och se till något annat.

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 17 March 2011 - 15:43.

Postad 17 March 2011 - 15:48

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Jag har funderingar på att helt sluta med ljudnördandet, sälja av allt förutom piPs och driva dom med någon liten kompakt stärkare med CD spelare m.m.

Det gjorde jag för några år sedan, efter jag skaffade pi60.
Mer behöver man inte :rolleyes:

Dock kommer jag inte sälja av allt mitt. Låter det stå där bara när jag kollar på film ibland.

Postad 17 March 2011 - 15:55

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Känner igen det där. En gammal gubbe (relativt) berättade att han hade tvingat sig att lägga av med hi-fi och att han aldrig skulle börja med det igen.

Postad 17 March 2011 - 16:01

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
@ David

Skulle inte mycket av dina ljudproblem lösas om du flyttar till större ställe?
Jag skulle verkligen inte kunna leva utan musiken/hembion...

Postad 17 March 2011 - 16:01

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Han var nog en lycklig man efter det tror jag.

Jag har försökt att lura mig själv i över 1 år nu men det går inte... det är så att jag tappat lusten i stort sätt...

jag måste sova på detta några nätter och så ska jag prata med en mycket nära vän till mig nu efetr jobbet ,vi ska ta en fika, äta lite god mat och snacka.
Han är inte ljudnörd, han har ett par piP men han vet knappt hur man kopplar in dom... Han är en sådan där vettig och nära vän som man kan prata om allt med och som alltid har något bra att tillföra. Vi får se vad som kommer fram ut av kvällen och hur det blir med allt. Hur det blir med livet och vad som behöver göras för att jag ska komma på banan igen.

Redigerat av nejjagärintetillbaka, 17 March 2011 - 19:22.

Postad 17 March 2011 - 16:02

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Tråkigt att höra att du är missnöjd David :D

Men du verkar ju ha fått ordning på ljudet med piPs i ditt rum, så mitt råd är att försöka hålla dig kvar vid den känslan. Om du behöver pengarna till annat, gör dig av med i16s, annars skulle jag spara dom för framtida bruk...

Det är lätt att få storhetsvansinne och vilja ha allt på en gång, men man måste försöka behärska sig annars kommer det sluta med att det är det enda man går runt och tänker på.

Lev livet nu och sitt nöjd med piPs och när du skaffat eget boende så kan du ta upp planerna på ett stort system igen! :rolleyes:

/ Patrik

Postad 17 March 2011 - 16:07

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Känner igen det där. En gammal gubbe (relativt) berättade att han hade tvingat sig att lägga av med hi-fi och att han aldrig skulle börja med det igen.

Jag har svårt att tänka mig att det där går om man är en riktig fantast, det är som att be en raggare sälja av sin jänkare bara för att han är trött på den för stunden. Tids nog så kommer det stå en ny bil i garaget, annars var det aldrig en sann raggare :rolleyes:

Postad 17 March 2011 - 16:15

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Ja, det låter inte alls kul David ;) Känner igen mig själv där när det gäller mig och min bilstereo. Nu har jag trappat ner på bilstereobiten och har nu istället börja sätta mig in för mycket inom hifi. Det känns inte som om detta kommer sluta bra ;)

Jag håller med palle, tycker att du ska ha kvar dina piPs och din nuvarande anläggning då du är nöjd som det är. Sålänge det låter trevligt så ska man ju vara nöjd. Man behöver inte lyssna på skyhöga volymer. Räcker ju att man bara har lite musik i bakgrunden. Det är väldigt sällan jag spelar superhögt och verkligen lyssnar på allting i låten. Jag brukar bara låta musiken rulla :rolleyes:

Vad du än kommer att komma fram till så är jag övertygad att det kommer vara det bästa för dig och hur du mår :D Sen om det betyder att du skaffar dig det "perfekta ljudet" eller om du satsar pengarna på roliga resor, studier eller vad vet jag. Så kommer vilket som du bestämmer dig för göra dig lycklig i slutändan, det tror jag nog :D

Redigerat av Svenn3SaataN, 17 March 2011 - 16:17.

Postad 17 March 2011 - 16:48

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Det är ju så att piPs är kanon och det är inte rimligt att ha allt det värsta när man är så ung som du David. När du blir medelålders gubbe som jag och sitter i en villa och har en hyfsad lön... då är det dags att bygga dedikerat rum med dyra prylar. :D

Eller göra nåt annat kul förstås. :rolleyes:

Postad 17 March 2011 - 16:50

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Det är ju så att piPs är kanon och det är inte rimligt att ha allt det värsta när man är så ung som du David. När du blir medelålders gubbe som jag och sitter i en villa och har en hyfsad lön... då är det dags att bygga dedikerat rum med dyra prylar. ;)

Eller göra nåt annat kul förstås. :rolleyes:

Jo, det är ungefär så jag ser det också :D
Om jag inte vinner på lotto eller får ett drömjobb så satsar jag på att ha min drömanläggning vid 50-55 kanske :D

Postad 17 March 2011 - 17:04

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Jo, det är ungefär så jag ser det också :rolleyes:
Om jag inte vinner på lotto eller får ett drömjobb så satsar jag på att ha min drömanläggning vid 50-55 kanske :D

Mer än halvägs till döden och förmodligen nedsatt hörsel, nej för fen grabbar det är väl ändå nu vi skall satsa?!
( förlåt gubbstruttar :D )

Postad 17 March 2011 - 17:10

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Jo, det är ungefär så jag ser det också :rolleyes:

Håller med fullständigt.
Vid 50-55 ska jag också ha min drömanläggning.

Postad 17 March 2011 - 18:04

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

vän till mig nu efetr jobbet ,vi ska ta en fika, äta lite god mat och snacka.
han har ett par piP men han vet knappt hur man kopplar in dom...

Hmm, kan det vara jag..? Dock så stämmer inte det andra du skrev (raderade det)... :/

:rolleyes:

Postad 17 March 2011 - 18:05

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Håller med fullständigt.

Du är väl redan där (åldermässigt tänkte jag)?

Postad 17 March 2011 - 19:38

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Håller med fullständigt.

Ja du kanske är e bit på väg åt rätt håll nu då ?! :rolleyes:

Postad 17 March 2011 - 19:43

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jag tror jag kanske har lösningen på mina problem med ljudet.
mer får ni förhoppningsvis veta i morgon:)

Sedan ska jag på riktigt ta tag i och leta bostad med intensivt för det behöver jag,
Diverse övrigt ska också ses över för att det behövs.

Spännande detta och just nu känns det i stället väldigt bra :rolleyes:

Postad 17 March 2011 - 22:46

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Du är väl redan där (åldermässigt tänkte jag)?

För att jag inte slickar i mej mitt eget snor menar du...?

:D

Postad 17 March 2011 - 22:50

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Farbror Bagarmästare har förresten precis krängt av sej kostymen efter mötet med herrklubben..
Är lite småfull faktiskt... :rolleyes:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.