Microsoft Xbox One 500GB (inkl. Kinect) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(38)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB - Day One Edition (inkl. Kinect + FIFA 14) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB 2014
(Spelkonsoler)
|
8
|
(114)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 15 + Forza 5) - Nordic Day One Edition
(Spelkonsoler)
|
7
|
(10)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 16) 2015
(Spelkonsoler)
|
7
|
(8)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(26)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 2TB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(6)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB (inkl. FIFA 17)
(Spelkonsoler)
|
7
|
(12)
|
Inga priser |
Xbox One S (450 inlägg)
|
6 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Xbox One S, UHD Blu-ray spelare från $299 (87 inlägg)
|
8 år sedan |
KODI Xbox One (2 inlägg)
|
8 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Snuvad på xbox one + kinect på teknikproffset (14 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 10 April 2014 - 06:26
Är det någon som har kommit med ännu?
Postad 10 April 2014 - 06:27
Alla som har börjat följa mig är nu inskickade till betan!
Är det någon som har kommit med ännu?
Inte fått något än tyvärr.
Postad 10 April 2014 - 09:26
Inte fått något än tyvärr.
Läste på reddit att det ska ta mellan 24-48 timmar innan inbjudningarna slumpas ut till dom man har bjudit in så om någon är med så borde ni kunna se det imorgon.
Man får ett meddelande från MS till sin inkorg på Smartglass eller direkt i konsolen. Sen laddar man ned en app och registrerar sig.
Postad 10 April 2014 - 09:49
vi ved, du lØb ind i et problem, da du loggede på din xbox one den 11 marts vi undskylder og giver dig snart syv dages brug af xbox live gold for din ulejlighed.
Vilket betyder:
Vi vet att du sprang in i ett problem när du loggar in på din Xbox ett 11 mars Vi ber om ursäkt och ger dig nästan sju dagars användning av Xbox Live guld för besväret.
Någon annan som har fått detta?
Postad 10 April 2014 - 10:09
Kampanjen är online. Så det är korrekt.
Men va fan.......känner mig dum/lurad
Postad 10 April 2014 - 10:37
Fick precis ett meddelande från Xbox live på danska där det stod följande:
vi ved, du lØb ind i et problem, da du loggede på din xbox one den 11 marts vi undskylder og giver dig snart syv dages brug af xbox live gold for din ulejlighed.
Vilket betyder:
Vi vet att du sprang in i ett problem när du loggar in på din Xbox ett 11 mars Vi ber om ursäkt och ger dig nästan sju dagars användning av Xbox Live guld för besväret.
Nej, men hört att det skall komma pga problemen som var förut.
Postad 10 April 2014 - 18:29
Jag har fått det meddelandet men mitt var på svenska.Fick precis ett meddelande från Xbox live på danska där det stod följande:
Vilket betyder:
Postad 11 April 2014 - 06:16
Tack Macswe!
Postad 11 April 2014 - 07:21
Skulle de inte raderas av sig själv om man ej sparade dem?
Sen ville jag spara ett klipp så bad xboxen reccord that. Den svarade att dne spelade in men kunde ej hitta klipper sen på GAMEDVR eller Upload.
Någon mer som har samma erfarenheter? Har jag gjort något fel?
Postad 11 April 2014 - 09:07
Bästa födelsedagspresenten idag var att jag fick mail att jag var antagen i Betan!
Tack Macswe!
Härligt! Och grattis på födelsedagen =)
Vad bra att dom flesta blev inbjudna!
Som sagt är det några fler som är intresserade så är det bara att följa mig! Man kan bjuda in hur många som helst och hur många ggr man vill. Kommer dock att resa bort ikväll och är tillbaka nästa fredag! Men nu finns det ju några fler som kan bjuda in folk =)
Postad 11 April 2014 - 09:19
Postad 11 April 2014 - 09:23
Såg just att jag också fått en preview-kod idag
Är man garanterad access då? (när man kört registreringen)
Vad jag har läst så är man inte helt garanterad, men jag har aldrig hört att någon som har fått preview koden inte har fått tillgång.
När ni har skickat in allt via appen så kan ni testa denna länk några timmar/dagar efter. Kommer ni in på den och det står You made it!! Så är ni garanterat med i betan:
http://forums.xbox.c...04/default.aspx
Postad 11 April 2014 - 09:25
Postad 11 April 2014 - 10:01
Maccswe, jag tar gärna också en invite om det är möjligt. Köpte min xbox igår så jag är lite osäker på vad du menar med att "följa dig". Min gametag är pezmannen
Absolut!
Jag reser dock bort och hinner inte ordna detta förens i slutet på nästa vecka! Förmodligen så har några här hunnit bli betatestare innan det och kan hjälpa dig! Annars fixar jag det nästa vecka =)
Postad 11 April 2014 - 11:55
Så du slog till. Kul!Maccswe, jag tar gärna också en invite om det är möjligt. Köpte min xbox igår så jag är lite osäker på vad du menar med att "följa dig". Min gametag är pezmannen
Att följa nån är att lägga till någon som vän. Friends --> add. I det läget så blir du en follower.
Det är inte förrän han addar dig tillbaka som ni blir friends "på riktigt".
Postad 11 April 2014 - 11:56
Spännande
Postad 11 April 2014 - 12:16
Så du slog till. Kul!
Att följa nån är att lägga till någon som vän. Friends --> add. I det läget så blir du en follower.
Det är inte förrän han addar dig tillbaka som ni blir friends "på riktigt".
Japp, kunde inte låta bli. Inte helt nöjd med att jag hör xboxen dock. Och nätagget hör jag också. Jag tror inte det är något fel utan snarare jag som är känslig för ljud. Xboxen i sig känns som ett klockrent köp med stoooor potential. Tack för hjälpen inför köpet.
Redigerat av pezmannen, 11 April 2014 - 12:17.
Postad 11 April 2014 - 12:43
Hör du fläkten i strömdosan när den är i standby? Jag har hört sådana som går på fullfart hela tiden...dem är det fel på!Japp, kunde inte låta bli. Inte helt nöjd med att jag hör xboxen dock. Och nätagget hör jag också. Jag tror inte det är något fel utan snarare jag som är känslig för ljud. Xboxen i sig känns som ett klockrent köp med stoooor potential. Tack för hjälpen inför köpet.
Postad 11 April 2014 - 12:44
Hör du fläkten i strömdosan när den är i standby? Jag har hört sådana som går på fullfart hela tiden...dem är det fel på!
Ja, även i standby hör jag det. Surr och lite klickande ljud
Postad 11 April 2014 - 12:57
Från ett par meters avstånd eller när du lägger örat intill den?Ja, även i standby hör jag det. Surr och lite klickande ljud
Postad 11 April 2014 - 14:47
Härligt! Och grattis på födelsedagen =)
Vad bra att dom flesta blev inbjudna!
Som sagt är det några fler som är intresserade så är det bara att följa mig! Man kan bjuda in hur många som helst och hur många ggr man vill. Kommer dock att resa bort ikväll och är tillbaka nästa fredag! Men nu finns det ju några fler som kan bjuda in folk =)
Bjud gärna in mig, GT: SvennaJensen
Eller alla som vill lägga till mig, gör det!
Postad 11 April 2014 - 15:00
Från ett par meters avstånd eller när du lägger örat intill den?
Jag hör den när jag kommer in rummet. Man hör att något är igång liksom. Klicket hör jag bara när jag är väldigt nära
Postad 11 April 2014 - 18:42
Fick precis ett meddelande från Xbox live på danska där det stod följande:
Vilket betyder:
jag har fått samma meddelande, måste vara att vissa tjänster inte fungerat några ggr såsom pinned apps
Redigerat av Charl3s, 12 April 2014 - 09:01.
Postad 11 April 2014 - 19:01
Postad 11 April 2014 - 19:09
Hmm. Jag hör mitt nätagg svagt även från soffan. Lite irriterande med tanke på att själva konsollen är knäpptyst. Men jag kan leva med det, inga problem.Hör du fläkten i strömdosan när den är i standby? Jag har hört sådana som går på fullfart hela tiden...dem är det fel på!
Mitt nätagg går upp i ett visst varvtal direkt och håller det sen konstant. Om det är fullfart eller ej är ju omöjligt att säga. Men det vore intressant att veta om era nätaggsfläktar varierar i varvtal???
Postad 11 April 2014 - 19:20
Postad 11 April 2014 - 20:06
Men den ändrar karaktär på ljudet i standby jämfört med när konsollen är på?Mitt nätagg ger ifrån sig ett elektriskt surr vid standby, känns inte som fläkten.
Mitt nätagg låter lika oavsett.
Postad 11 April 2014 - 21:18
Har lite frågor ang inspelningsfunktionen och Upload. När man spelar fifa så kommer den ständigt upp att den har spelat in klipp på varje målvaktsräddning mm. Blev tokig så stängde av den funktionen. Men efter senaste uppdateringen börjar den med notifieringar att den spelar in allt igen trots att den är urbockad i inställningar. Men när jag går till GameDVR eller upload så fanns det inga nya klipp där. Bara alla gamla som är 2-3 månader gamla.
Skulle de inte raderas av sig själv om man ej sparade dem?
Sen ville jag spara ett klipp så bad xboxen reccord that. Den svarade att dne spelade in men kunde ej hitta klipper sen på GAMEDVR eller Upload.
Någon mer som har samma erfarenheter? Har jag gjort något fel?
Settings, preferences, bocka av "allow broadcasts" and game dvr uploads
Postad 12 April 2014 - 08:47
Om ni follow mig så bjuder jag in er, jag bjuder dock inte in om ni bara skriver i tråden.
GT: Ekerot
Postad 12 April 2014 - 19:37
http://www.cdkeys.co...bp-xbox-one-360
Blev 478,61 SEK genom Paypal.
Tror man kan få ytterligare 5% av om man "Like'ar" dom på FB.
Redigerat av apabepa12, 12 April 2014 - 19:39.
Postad 12 April 2014 - 23:38
Postad 13 April 2014 - 02:00
Står för övrigt tidigare i tråden (väldigt nära i tiden, kanske vore läge att läsa föregående inlägg innan inlägg?).
Redigerat av SC-Zap, 13 April 2014 - 02:02.
Postad 13 April 2014 - 09:00
Sorry missade detTryck ut skivan. Tryck in den igen. Då startar spelet. Ja, det är en bugg. Ja, det arbetas på att åtgärda det.
Står för övrigt tidigare i tråden (väldigt nära i tiden, kanske vore läge att läsa föregående inlägg innan inlägg?).
Postad 13 April 2014 - 18:57
nej inte än, Xbox one är ju inte ens lanserad här än..Viaplay och hbo går inte få på one??
Redigerat av jimjans, 13 April 2014 - 18:58.
Postad 14 April 2014 - 07:29
Nu har jag inte spelat så länge än men det är ganska svårt som det ska vara. Man måste planera sina slag och sina puttar. Hoppas det inte blir allt för lätt när man får bättre klubbor osv senare i spelet.
Efter ett par timmar spelade känns det väldigt kul och det vore kul om fler hade det då det finns väldigt bra funktioner för vänskaplig jämförelse och konkurrens. Man kan tävla mot sina vänners bästa rundor, slag, puttar med mera och får både extra "pengar" och xp för detta.
Postad 14 April 2014 - 07:35
Köpte det rätt tidigt och spelade lite i början. Rätt kul. Spelat rätt många golfspel och brukar bli hygglig men har svårt med puttandet i detta golfspel...Jag köpte Powerstar Golf igår efter några veckors velande. Det är alltid kul med golfspel men jag tyckte att detta såg för arkadigt ut. Som tur är hade jag fel. Det är riktigt bra golfkänsla i det och dom bonusar man låser upp som att styra bollen lite i luften osv verkar fungera bra. Det är fortfarande golf, fast med en lättsam twist.
Nu har jag inte spelat så länge än men det är ganska svårt som det ska vara. Man måste planera sina slag och sina puttar. Hoppas det inte blir allt för lätt när man får bättre klubbor osv senare i spelet.
Efter ett par timmar spelade känns det väldigt kul och det vore kul om fler hade det då det finns väldigt bra funktioner för vänskaplig jämförelse och konkurrens. Man kan tävla mot sina vänners bästa rundor, slag, puttar med mera och får både extra "pengar" och xp för detta.
Sedan nyaste uppdateringen får jag upp meddelanden när jag spelar FIFA att Xboxen har spelat in ett klipp på en räddning eller liknande trots att jag har allt sådan urbockat i settings och ingenting sparas heller. Måste vara en bugg. Någon mer som är betatestare som får detta?
Postad 14 April 2014 - 07:42
Postad 14 April 2014 - 08:20
Både och.Är spelen man köper online bundna till en användare eller funkar det på hela xboxet (oavsett användare)?
Med din användare (måste vara inloggad på Live) kan du spela dina spel på vilken xbox one som helst, i hela världen.
På din Home Xbox kan vem som helst spela dina spel.
Har du bara en Xbox One så är det din Home Xbox. Annars kan man ändra detta i settings.
Redigerat av SejLax, 14 April 2014 - 08:21.
Postad 14 April 2014 - 08:24
Ja jag såg dig där, men du hade inte så hög level. Sätt igång och spela igen.Köpte det rätt tidigt och spelade lite i början. Rätt kul. Spelat rätt många golfspel och brukar bli hygglig men har svårt med puttandet i detta golfspel...
Jag hade inget problem alls med puttandet. Tyckte det var som det ska. Visst är det svårt ibland men hittills har jag aldrig tre-puttat. Använder också caddien som har puttvisning som skill. Det hjälper lite på svåra greener.
Postad 14 April 2014 - 08:53
- Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
- A new fix for consoles previewing the update to address an issue where the Blu-ray drive may fail to wake up after coming out of standby. This issue can result in the “Do you own this game or app? (0x87de07d1)” error when a disc is already in the drive.
- A fix for an issue affecting consoles previewing the update where booting from energy saving mode can take longer than normal.
- A fix for an issue affecting consoles previewing the update where waking the console from standby with the "Xbox, on" voice command can take longer than normal to process.
Redigerat av apabepa12, 14 April 2014 - 09:05.
Postad 14 April 2014 - 09:02
Ja jag såg dig där, men du hade inte så hög level. Sätt igång och spela igen.
Jag hade inget problem alls med puttandet. Tyckte det var som det ska. Visst är det svårt ibland men hittills har jag aldrig tre-puttat. Använder också caddien som har puttvisning som skill. Det hjälper lite på svåra greener.
Nä inte hög level :-)
Spelat kanske 5 tävlingar... gillar konceptet med paket av kort man köper och får uppgraderingar i. Är mkt populärt i spel just nu.
Får kanske börja lira igen då.
Postad 14 April 2014 - 12:22
Ja det tycker jag.Nä inte hög level :-)
Spelat kanske 5 tävlingar... gillar konceptet med paket av kort man köper och får uppgraderingar i. Är mkt populärt i spel just nu.
Får kanske börja lira igen då.
Det känns som ett spel som man kan ta nån runda i då och då.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Xbox One S
21 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?