Vet ju att det ganska orimligt då det snarare borde göra vapnet kraftigare, men fortfarande...det känns verkligen som FMJ+Intervention ger mig mycket färre one shot one kill.
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
379:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 13 May 2010 - 07:40
Vet ju att det ganska orimligt då det snarare borde göra vapnet kraftigare, men fortfarande...det känns verkligen som FMJ+Intervention ger mig mycket färre one shot one kill.
Postad 13 May 2010 - 12:41
Bara mina hjärnspöken eller gör FMJ till Intervention att man får färre one shot one kill?
Hjärnspöken, kör med intervention + FMJ + Thermal oftast och får one shots när jag väl träffar någon
Postad 13 May 2010 - 14:16
Måste prova att tuba sådär, han fick en fin multikill på det avståndet.
Har nog aldrig fått köra chopper gunner ens hälften av tiden som han gjorde
Haha! Det konstiga var ju att det var en person som försökte skjuta ned choppern i början, men han gav tydligen upp efter att första stingern missade!
Recept på nuke:
1st Ground War
1st Wasteland
1st Chopper Gunner
Postad 13 May 2010 - 15:32
http://www.eurogamer...are-2-dlc-datedActivision has announced that the Modern Warfare 2 Resurgence Pack will be released for Xbox Live users on 3rd June.
Inside are five new maps, although they're not named.
To celebrate, Infinity Ward will host two double-XP weekends either side of release: one on Friday, 28th May and Friday, 4th June.
There's no mention of price, but Resurgence offers the same amount of content as the Stimulus Pack, which cost 1200 Microsoft Points (£10.20/€14.40).
The Stimulus Package was exclusive to Xbox Live for 30 days, and the Resurgence Pack is likely to follow that example before appearing on PC and PS3.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 May 2010 - 15:33.
Postad 13 May 2010 - 15:58
Postad 13 May 2010 - 18:14
Måste prova att tuba sådär, han fick en fin multikill på det avståndet.
Haha! Det konstiga var ju att det var en person som försökte skjuta ned choppern i början, men han gav tydligen upp efter att första stingern missade!![]()
![]()
Recept på nuke:
1st Ground War
1st Wasteland
1st Chopper Gunner
Har faktiskt provat efter att ha sett några i mitt random S&D lag gjort så och förvånansvärt ofta får man nån kill, dock så springer man vidare efter första tuben (kör inte me "one man army" -skiten...!)
Redigerat av Unregistered6f4e89a3, 13 May 2010 - 18:15.
Postad 13 May 2010 - 18:33
Postad 13 May 2010 - 18:44
Postad 13 May 2010 - 18:46
kom idag fram till att jag fått kartorna gratis alla 3 dragningarna är tillbaka på mitt konto
Grattis kerren! gratis känns som ett rimligt pris om du frågar mig...
Postad 13 May 2010 - 18:52
Grattis kerren! gratis känns som ett rimligt pris om du frågar mig...
helt okej ja
Postad 13 May 2010 - 22:01
kom idag fram till att jag fått kartorna gratis alla 3 dragningarna är tillbaka på mitt konto
Me too! Känns ganska bra.
Postad 14 May 2010 - 03:09
Klaga och sponsra
Postad 14 May 2010 - 08:26
Vacant & Strike are the maps coming back from MW2.
And yes, you're getting ripped off at $15 again. All the morons that bought the first pack can be thanked for this abomination.
Postad 14 May 2010 - 08:55
efter jag läst att du fått tillbaks pengarna så var man ju tvungen att kolla och visst har man fått kartorna gratis, fast för mig var det bara två dragningar från kontot som var gjorda från börjankom idag fram till att jag fått kartorna gratis alla 3 dragningarna är tillbaka på mitt konto
Postad 14 May 2010 - 09:04
And yes, you're getting ripped off at $15 again. All the morons that bought the first pack can be thanked for this abomination."
Då tycker jag att dom snart kan fixa ett gammaldags spelsätt utan killstreaks, scavanger och gay-tv när dom ändå håller på och konverterar över hela CoD4.
Redigerat av Unregistered855fa694, 14 May 2010 - 09:07.
Postad 14 May 2010 - 09:19
Postad 14 May 2010 - 10:22
Då tycker jag att dom snart kan fixa ett gammaldags spelsätt utan killstreaks, scavanger och gay-tv när dom ändå håller på och konverterar över hela CoD4.
+1. Helst en hel undergrupp som innehöll hela MP-delen från CoD 4 fast med MW2s matchmakingsystem (dvs inga jänkare)
Postad 14 May 2010 - 10:26
Skönt med nya banor.
Postad 14 May 2010 - 10:31
Postad 14 May 2010 - 12:56
Carnival – Desolate amusement park with excellent vantage points for snipers. It's "unlike anything we've ever done before," said Bowling. The map takes place during the daytime and includes all original art and model assets. Bowling added that the team really wanted to include this in the first map pack, but the team needed additional time for polish. It's a fairly large map and includes many set pieces, such as roller-coasters, a fun house, and bumper cars.
Trailer Park – Contains tight corridors and condensed areas. Very maze-like with obvious choke points. In context of the game, this map is the living quarters for the people who run the Boneyard level found in Modern Warfare 2's singleplayer campaign. The Boneyard will be viewable in the background.
Fuel – Completely unique from the other maps. The setting is an oil refinery and is split into two sections. One area is wide-open for snipers and the other half is a large warehouse with tight corridors. This map is almost as big as Overgrown from Call of Duty 4.
Vacant (COD4) - Wide-open Russian complex and includes new visuals and details. Will have new areas that werent in the cod4 original.
Strike (COD4) - Urban town
Postad 14 May 2010 - 13:03
Själv betalade jag 1050kr för dom nya kartorna. Först köpte jag en sån psn check på 400kr. Sen märkte jag att jag hade amerikanskt spel, och psn ville inte hjälpa till så jag fick åka och köpa en svensk version av spelet på onoff för 650kr.
Vet inte hur mkt sanning det ligger bakom denna infon angående nästa 'map pack':
Carnival – Desolate amusement park with excellent vantage points for snipers. It's "unlike anything we've ever done before," said Bowling. The map takes place during the daytime and includes all original art and model assets. Bowling added that the team really wanted to include this in the first map pack, but the team needed additional time for polish. It's a fairly large map and includes many set pieces, such as roller-coasters, a fun house, and bumper cars.
Trailer Park – Contains tight corridors and condensed areas. Very maze-like with obvious choke points. In context of the game, this map is the living quarters for the people who run the Boneyard level found in Modern Warfare 2's singleplayer campaign. The Boneyard will be viewable in the background.
Fuel – Completely unique from the other maps. The setting is an oil refinery and is split into two sections. One area is wide-open for snipers and the other half is a large warehouse with tight corridors. This map is almost as big as Overgrown from Call of Duty 4.
Vacant (COD4) - Wide-open Russian complex and includes new visuals and details. Will have new areas that werent in the cod4 original.
Strike (COD4) - Urban town
Varför nekade du min friendrequest pinhead? Am I not good enough for you? hehe
Postad 14 May 2010 - 13:13
Aj fan, gjorde jag?Varför nekade du min friendrequest pinhead? Am I not good enough for you? hehe
Kan nästan lova det inte var meningen. Tror du "rykte" i samband med ett gäng andra tomtar som säkert bara ville skriva dumma ord till mig
Gör ett nytt försök så lägger jag till dig
Postad 14 May 2010 - 13:31
Hela MW2-världen skakar av fruktan...Tonight i will be back and kick som asses!!!
Blir nog lite spela för min del också efter hockeyn ikväll. Om jag ska kicka rumpa återstår dock att se...
Postad 14 May 2010 - 13:43
Du sparkade ju en del rumpa igår i alla fall. Själv gick man ner sig i nått slags svart hål & lirade i något eget universum. Jag gillar inte kombinationen av sen kväll & spelare från amerikat.
Men som vi sa flera gånger igår gällande allt lagg & trams, "det här är modern warfare 2, bara att gilla läget". Ska bli mitt mantra framöver.
Postad 14 May 2010 - 13:53
Oj ser ju riktigt trevlig ut.... en extra smal gång med dörröppningar varannan meter... ramdom camp kill ngn?....För er med dåligt minne (
) så är alltså Strike denna karta;
Och Vacant;
Postad 14 May 2010 - 14:04
Men som vi sa flera gånger igår gällande allt lagg & trams, "det här är modern warfare 2, bara att gilla läget". Ska bli mitt mantra framöver.
Du menar "bara att gilla lagget"
Var tvungen...
Postad 14 May 2010 - 17:19
Lagg ner verksamheten.Så kanske vi kan lagga det åt sidan sen.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 14 May 2010 - 17:23.
Postad 14 May 2010 - 17:54
Har du saknat mej bubben? =)Fan i mig på tiden!
Tjejen får väl förhoppningsvis fast bredband snart så man kan ta med sej PS3an dit också, känns träligt att glo på tvshop medans hon pluggar och man skulle kunna riva av lite banor med er ist.
Blir iallfall lir till fredag, sen e man borta lika länge igen =)
Postad 14 May 2010 - 17:54
Postad 14 May 2010 - 18:06
Tycker det är kul att lägga till lite folk bara för att se hur man ligger till i stats. Är det några som har friend spots left?
Testa att adda mej, Ekaa, vet inte om de e fullt men tror inte de, hade en rensning häromdagen. Accepterar efter jobbet efter kl 21
Postad 14 May 2010 - 19:16
Carnival:

Fuel:

Trailer Park:

Strike:

Vacant:

Syns att dom piffat till dom gamla COD4 banorna lite.
Postad 14 May 2010 - 19:16
Testa att adda mej, Ekaa, vet inte om de e fullt men tror inte de, hade en rensning häromdagen. Accepterar efter jobbet efter kl 21
Du har fullt. =(
Postad 14 May 2010 - 19:21
(ja,jag vet att om det var så kul med CoD4 så är det bara att man spelar det istället)
Men fortfarande, det vore grymt.
Vart ska man skicka iväg mail om det? Orkar ju knappast gå med i IW-forumet.
Ju mer jag tänker på det vore det även skönt om skolan vore över så jag kunde få hämta hem min ps3:a och spela lite.
Redigerat av Unregistered855fa694, 14 May 2010 - 19:23.
Postad 14 May 2010 - 19:23
Postad 14 May 2010 - 19:33
Dax att rensa igen...
Kul å se att infon om banorna stämde. Carnival ser riktigt kul ut. Men jag tror nog jag hoppar denna omgång med banor. Red Dead Redemption är på ingång & så jäkla mkt tid över blir det nog inte till MW2
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
93 filmer
5 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?