Du heter väl pinheadgbg? Jag heter Zeek1982-US
Så står det i passet.
Fixar detta efter hockey'n.
Redigerat av Unregisteredee312c77, 14 May 2010 - 19:45.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
4 relaterade trådar
Postad 14 May 2010 - 19:45
Så står det i passet. Fixar detta efter hockey'n. Redigerat av Unregisteredee312c77, 14 May 2010 - 19:45. Postad 14 May 2010 - 21:55 Tror inte jag har dig i min PSN-lista, så lägg gärna till mig om du vill ha ännu en MW2-kompis (jag är lat så jag orkar inte lägga till dig själv, haha). Mitt PSN-namn är detsamma som jag har här i forumet. Alltid kul med fler MHB:are som man kan spela med/mot. Jag måste förresten också rensa upp lite i min PSN-lista. Har en massa skumma typer som jag aldrig spelat med och som jag inte vet om de är MHB:are eller inte. Känns bara onödigt att de ska ta en massa plats i min respektabla kompislista. Postad 15 May 2010 - 01:02
Tror jag har 10 polare addade bara. 8 är MHB'are typ, hehe. Mest från COD4
Postad 15 May 2010 - 01:24
Haha, satt och lekte lite på Spreadshirt (en sida där man kan designa egna kläder) och fick fram det här resultatet:
![]() Funderar på om man ska lägga in en beställning. Postad 15 May 2010 - 09:43 Fan va snyggt! Vill ha!! Postad 15 May 2010 - 10:00
HaDo: Ja, det är ju skrämmande var den här klanen håller på att ta vägen.
Postad 15 May 2010 - 10:44
Hej alla MHB:re
Appropå camping vad går gränsen mellan att campa och inte campa ?? Vi har en villd disskution på jobbet om just detta .... PS Commado är inte lika bra nu sedan uppdattering V 1.10 stämmer detta ?? Postad 15 May 2010 - 11:45
inte bara det, kör man s&d och ska försvara får man inte stå eller gå eller springa nära plantstället, då blir man kallad basecampare från vissa härifrån Postad 15 May 2010 - 11:50
Här är fyra grundregler. Om du känner igen dig i någon av dem, så betyder det att du antagligen campar: Om du står inom samma område mer än 10 sekunder, så campar du. Om du använder claymores, så campar du. Om du använder ninja, så campar du. Om du använder TV, så campar du (även om det är förståeligt att du vill kolla på TV, när campandet är så actionfattigt). EDIT: Lade till en fjärde regel. Redigerat av Kimpost, 15 May 2010 - 12:32. Postad 15 May 2010 - 11:54
Japp, den berömda 10-sekundersregeln
Campare är väl de som sitter & fegar i nått hörne i väntan på att någon ska springa förbi, istället för att ge sig in i skiten. Helst ska de oxå vara utrustad med TV & andra hjälpmedel. Fegisar, är ett bra ord. Att strategiskt bevaka ett ställe i tex S&D är en annan sak, även om det uppfattas likadant. No guts no glory, är desto roligare Postad 15 May 2010 - 12:03
så här var det aldrig i 4:an undrar om det beror på massa nya mw2 spelare eller om det är bandesignen som gör att det är mycket lättare att campa
Postad 15 May 2010 - 12:25
Japp, fast det får inte vara lightweight eller commando heller, även om just det inte har med camping att göra. Det gäller att hitta exakt rätt mix för att få ett ok från MHB!
Postad 15 May 2010 - 12:27
jepp det är hårda regler här Postad 15 May 2010 - 12:29
killstreak awards är väl den största boven när det gäller varför folk campar Postad 15 May 2010 - 12:34
de har du rätt i, tänkte inte på dom Postad 15 May 2010 - 12:36
MERA RIOT ÅT FOLKET! Och MERA hardcore och varieringar hos er MHBare som bara spelar SD dag & natt. Variera er lite och utforska spelet vafan!
Vore roligt att spela med er igen men så länge ni är så envisa så får det vara! Ang cmapingsfrågan så håller jag mer soffan. 10 sec på samma ställe = camping. Men hellre att folk campar än alla dessa n00btubers som ännu inte lärt sig att använda siktet på ett vapen. FAL ftw! Postad 15 May 2010 - 12:38
Jo kan vi inte lira lite domination med mhb? Är det enda spelläget jag kör.
Postad 15 May 2010 - 12:39
nja det håller jag inte med om alls, det är mycket mindre banor i 4an så det var mer pang på, folk hinner inte sringa till camparställena lika lätt där. Postad 15 May 2010 - 12:45
Japp. Om sanningen ska fram så blir iaf jag lite mer försiktig när jag närmar mig en killstreak reward. Just nu kör jag med 5 (predator) - 7 (harrier) -11 (chopper gunner). Innan jag får predatorn kör jag som vanligt. Missar jag med den eller om jag bara får en kill, så är jag försiktig för att fixa nästa. Samma sak om det fattas någon kill innan jag får chopper gunnern. Har jag väl fått den beror det på hur mycket det är kvar av spelet. Antingen flyger jag heli direkt, eller så kör jag på mer offensivt en stund och väntar med den tills jag blivit dödad. Ska kolla lite primuskök för campandet, tänkte jag! Har vi några tips? Postad 15 May 2010 - 13:14
Kom på mig själv när jag var på stan idag och hörde ett pipande ljud. Min hjärna tänkte direkt "Heartbet sensor". Kanske dags att börje splela ett annat spel...
Nu till frågan. Om man kör Coldblooded perk, måste jag även köra med dämpare för att inte synas på radarn när jag skjuter? Postad 15 May 2010 - 13:18
var väl snarare "boom på" med tanke på hur mycket mer handgranater spelade en roll i CoD4 Postad 15 May 2010 - 13:44
Ja tror du måste ha dämpare på. Undetectable by UAV, air support, Sentry Guns, and thermal innebär perken bara Jag använder inte den perken så mycket så jag är inte hundra men ngn av de mer frekventa CB användarna vet säkert Redigerat av hippo6, 15 May 2010 - 13:46. Postad 15 May 2010 - 14:00
Ibland blir det bara otroligt trist att spela. Hur tänker de som bara springer omkring med tactical, lightweight och commando egentligen? Det blir omöjligt att spela normalt då. Man måste sätta sig med hagelbrakare och vänta på mupparna.
På highrise springer de i åttor mellan våningsplanen. Ett varv runt, ner i tunneln, upp på andra sidan där de gör ett varv, sen ner igen. När det bara är en eller ett par går det fortfarande att försvara sig - men bara nätt och jämt, men när det är fler än så så är det kört. Postad 15 May 2010 - 14:07
Imo campar man inte om man står stilla när man vet att någon kommer att komma, typ att man hör eller bara har ett sjätte sinne. Om man däremot står stilla och siktar på samma ställe i över 3 sekunder tycker jag att man campar ^^ Kul att spela igår med så många MHB'are!! Postad 15 May 2010 - 14:51
Sen finns det ju vissa tillfällen där jag tycker det är accepterat att sitta still, när man plantat bomb i S/D och är själv kvar hoppas jag ingen förväntar sig att man ska ut och vifta och ta dö på sig själv. I TDM/FOF så kan jag inte komma på någon anledning till att sitta still. Men som Värstingen skriver så tycker jag inte heller att det är camping om man hör en flodhäst komma klumpandes eller om man ser på UAV att det kommer ngn runt ett hörn. Camping borde väl vara att sitta runt ett hörn och vänta på att ngn ska komma springandes utan att VETA och det kommer ngn.
Postad 15 May 2010 - 15:20
FFA menade jag såklart Free for all, vette sjutton var jag fick FOF ifrån men det lät/såg bra ut när jag skrev det Postad 15 May 2010 - 15:32
Var blev alla av igår? Fanns ingen online nästan, s¨åg att OWC lirade lite men var rätt så trött så jag tyckte att bara 2 e ju inge kul. Kommer de vara mer folk inne ikväll eller? Jag måste ju ha några som stöttar mej nu när jag är tillbaka och kommer bli galen för att de går så illa!
Postad 15 May 2010 - 15:40
Jag ska försöka infinna mig vid din sida idag Ekaa, det är så kul att kolla på film nu med projjen så spelandet har kommit av sig lite
Postad 15 May 2010 - 15:43
De förstår jag verkligen att de är! Är väldigt avis, lite OT men beställde precis Generation Kill BluRay Boxen på 3 skivor, de e bland det bästa i krigsfilm/serie jag sett. Kan knappt förstå att Skarsgård är svensk, han snackar sjukt bra Amerikanska i den filmen! Postad 15 May 2010 - 15:55
Värdelöst att spela detta spel på dagen ju. Bara en massa tubande, noob-tv, commando och LMG som far omkring. Usch va trist. Själv kör jag sk fegsniper men det kräver åtminstone en uns skicklighet
Postad 15 May 2010 - 15:55
Hehe, pinsamt! Edit: Noob på forumet. Bilden följde inte med. Kolla förra sidan... Redigerat av Johnsson1975, 15 May 2010 - 15:57. Postad 15 May 2010 - 15:58
tur att alla kör på lika villkor då så du också kan välja det Postad 15 May 2010 - 17:00
På FFA är det ju dock ett jäkla campande. Folk som aldrig rör sig alls på hela matchen Postad 15 May 2010 - 17:08
Lika bra vi kommer överens om att lobbyn mellan spelen är det bästa med MW2
I alla fall när de går att välja mute... Postad 15 May 2010 - 17:51
Fan får nog se över mina perks så jag inte blir totaldissad vid match
Örkar du köra nåt ikväll Hippo6? Postad 15 May 2010 - 21:56
Håller med till fullo! Postad 15 May 2010 - 22:07
Ja det är skickligt att sitta och trycka i ett hörn eller buske och bara vänta på att se en fiende. Postad 16 May 2010 - 07:39
Ja du måste ha dämpare, tänk oxå på att du måste ha ninja om du ska bli helt "osynlig" annars syns du på bögtvn.. Postad 16 May 2010 - 09:46 Skillnad på sniper och sniper... Redigerat av erlander, 16 May 2010 - 09:52. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |