Modern Warfare 2
10726 svar till detta ämne
Postad 16 maj 2010 - 10:20
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Fy fan för quick-scopare... 
I panik lyckades jag med en sån igår, snubben smög upp bakom mig för att H(UMP):a mig, BAM! Headshot a-la Quick scope. Ska erkänna att jag kände mig lite extra farlig efter det! För övrigt måste jag säga att de nya, gamla banorna som ska komma, Strike och Vacant ser jag fram emot riktigt mycket! Två av mina favoriter från CoD4. Tycker verkligen om Owergrown så mycket att den skulle hamna i första paketet? Har aldrig gillat den, ens lite, Wasteland är ju bra om man jämför.
Postad 16 maj 2010 - 10:41
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3 024 inlägg
Skillnad på sniper och sniper...
Eller hur  du skrev ju själv "fegsniper" det jag ville komma fram till är att alla kör på det sättet det fungerar för dom. du klagar på dom och dom klagar garanterat på att bli döda av en "buske" så fort dom visar sig.
Postad 16 maj 2010 - 11:52
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
I panik lyckades jag med en sån igår, snubben smög upp bakom mig för att H(UMP):a mig, BAM! Headshot a-la Quick scope. Ska erkänna att jag kände mig lite extra farlig efter det!
För övrigt måste jag säga att de nya, gamla banorna som ska komma, Strike och Vacant ser jag fram emot riktigt mycket! Två av mina favoriter från CoD4. Tycker verkligen om Owergrown så mycket att den skulle hamna i första paketet? Har aldrig gillat den, ens lite, Wasteland är ju bra om man jämför.
Den jag träffade på var på highrise. Jag kände mig stöddig och spanade från ena kontorskomplexet till det andra. Haha, nu ska folk dö, tänkte jag. Jag sköt en kille, sedan small det bara. Wtf, tänkte jag innan jag tog en djup klunk av min whisky. Nu ######r skulle den jäveln få se på sniper, så jag ställde en claymore bakom mig så att jag skulle få vara i fred. Sedan smög jag ut där jag trodde jag var säker, men så small det igen! Var första skottet INTE bara tur? Hursomhelst blev jag nu förbannad. Vad i **** är det som händer? Jag byter till min mest quickscopande class, med sleight of hand pro och steady aim. Jag log för mig själv och tänkte att nu var det kört för killen. Hoppas han har någon hemma som kan trösta honom. Den här gången skulle han få smaka på sin egen medicin. Jag skulle scopa ner honom i brygga. Moahahahaha. Nå, jag rusar fram till fönstret och...PANG, så är jag död igen! Jag vägrar följa det vita ljuset mot pärlemorporten, och nekar vänligt men bestämt när Sankte Per frågar om jag vill vara vara med dem. Jag vill vara kvar i jordelivet, leva bland kvinnor och män...och cybersoldater. Jag byter taktik ännu en gång. Nu går jag lite från sidan, eftersom jag tänker att han måste ha en ###### överblick från där han står nu (iofs står han på ett normalt ställe mitt i kontroskomplexet, men det orkade jag inte reflektera över just då). Jag springer ut på takplatsen och blir knivad av en loser. Vad fan!? Finns det ANDRA med i spelet också? Kan de inte lämna mig ifred? Ser de inte att jag har ett uppdrag att sköta? Jag tar en ännu djupare mun whisky, andas djupt ett par ggr, innan jag testar igen. Jag dödar en nolla som kommer i min väg innan jag snabbt quickscopar mot platsen där jag vet att han är... PANG! Jag är effin' död igen! Nu kokar jag. Jag re-spawnar sjukt nog på andra sidan, där det är fullt med fiender. Hursomhelst står jag nu 15 meter bakom speedy gonzales. Jag smyger upp bakom honom, och undrar varför det inte finns en anal-rape istället för kniv på R3. Jag står en meter bakom honom, zoomar in mot hans nacke och tänker att killcamen ska svida lite för honom. Jag ler lite innan... PANG!! Jag dör av en annan ###### mupp som upptäckt att jag stått och filosoferat bakom hans lagkamrat. Jag spawnar på andra sidan igen. Han SKA quickscopas ner, så jag springer fram lite innan jag kastar mig i skydd. Ok, nu är jag här. Nu ska jag bara upp och skjuta. Gör det här rätt nu, så får du hans skalle. Jag reser mig upp och PANG, JAG ÄR DÖD! Nu börjar min ilska gå över mot ledsamhet. Jag känner en klump i halsen, men jag vägrar låta den ta överhanden. Jag ska inte gråta. Vill inte. Får inte. Jag gör ett försök till och precis som gången innan så hinner jag inte ens se honom innan jag är död. Stendöd. I både själ och hjärta. Jag är värdelös. Duger inte som man. Varför skulle någon vilja ha mig igen? Ta i mig? Prata med mig? Jag behöver en dusch, men innan det så... byter jag om. Jag tar på mig min svarta commando-dräkt, ser till att väga väldigt lite och kollar magasinet i min UMP. Tyvärr har jag glömt att låsa upp min taktiska kniv, men det här får duga. Jag rusar genom tunneln under kontorskomplexet, knivar en på vägen, kommer fram till andra sidan där jag knivar ytterligare någon, innan jag hittar sniper****t och skär halsen av honom också. Det kändes mycket bra, trots att jag samtidigt kände mig smutsig och utnyttjad. Ungefär där tog spelet slut. Jag kan ha förträngt ytterligare någon sniper-death bland de andra, men det beror i sådant fall bara på att självbevarelsedrift. Människans psyke fungerar ju på det viset att den vill förtränga obehagliga händelser. Jag lämnade det partyt. Ville inte se honom mer. Den ###### sniper-bögen. Jag hatar honom. Och förresten undrar jag om han ändå inte bara mest hade tur? Jag övertalar mig själv om det, samtidigt som jag fyller på ett nytt glas Talisker. Gott! Efter det gick det bättre igen.
Redigerat av Kimpost, 16 maj 2010 - 11:53.
Postad 16 maj 2010 - 12:15
Lo-Fi Heroes
-
Lo-Fi Heroes
-
Forumräv
-
-
576 inlägg
Den jag träffade på var på highrise. Jag kände mig stöddig och spanade från ena kontorskomplexet till det andra. Haha, nu ska folk dö, tänkte jag. Jag sköt en kille, sedan small det bara.
Wtf, tänkte jag innan jag tog en djup klunk av min whisky. Nu ######r skulle den jäveln få se på sniper, så jag ställde en claymore bakom mig så att jag skulle få vara i fred. Sedan smög jag ut där jag trodde jag var säker, men så small det igen! Var första skottet INTE bara tur?
Hursomhelst blev jag nu förbannad. Vad i **** är det som händer? Jag byter till min mest quickscopande class, med sleight of hand pro och steady aim. Jag log för mig själv och tänkte att nu var det kört för killen. Hoppas han har någon hemma som kan trösta honom.
Den här gången skulle han få smaka på sin egen medicin. Jag skulle scopa ner honom i brygga. Moahahahaha. Nå, jag rusar fram till fönstret och...PANG, så är jag död igen! Jag vägrar följa det vita ljuset mot pärlemorporten, och nekar vänligt men bestämt när Sankte Per frågar om jag vill vara vara med dem. Jag vill vara kvar i jordelivet, leva bland kvinnor och män...och cybersoldater.
Jag byter taktik ännu en gång. Nu går jag lite från sidan, eftersom jag tänker att han måste ha en ###### överblick från där han står nu (iofs står han på ett normalt ställe mitt i kontroskomplexet, men det orkade jag inte reflektera över just då). Jag springer ut på takplatsen och blir knivad av en loser. Vad fan!? Finns det ANDRA med i spelet också? Kan de inte lämna mig ifred? Ser de inte att jag har ett uppdrag att sköta? Jag tar en ännu djupare mun whisky, andas djupt ett par ggr, innan jag testar igen. Jag dödar en nolla som kommer i min väg innan jag snabbt quickscopar mot platsen där jag vet att han är... PANG! Jag är effin' död igen!
Nu kokar jag. Jag re-spawnar sjukt nog på andra sidan, där det är fullt med fiender. Hursomhelst står jag nu 15 meter bakom speedy gonzales. Jag smyger upp bakom honom, och undrar varför det inte finns en anal-rape istället för kniv på R3. Jag står en meter bakom honom, zoomar in mot hans nacke och tänker att killcamen ska svida lite för honom. Jag ler lite innan... PANG!! Jag dör av en annan ###### mupp som upptäckt att jag stått och filosoferat bakom hans lagkamrat.
Jag spawnar på andra sidan igen. Han SKA quickscopas ner, så jag springer fram lite innan jag kastar mig i skydd. Ok, nu är jag här. Nu ska jag bara upp och skjuta. Gör det här rätt nu, så får du hans skalle. Jag reser mig upp och PANG, JAG ÄR DÖD!
Nu börjar min ilska gå över mot ledsamhet. Jag känner en klump i halsen, men jag vägrar låta den ta överhanden. Jag ska inte gråta. Vill inte. Får inte.
Jag gör ett försök till och precis som gången innan så hinner jag inte ens se honom innan jag är död. Stendöd. I både själ och hjärta. Jag är värdelös. Duger inte som man. Varför skulle någon vilja ha mig igen? Ta i mig? Prata med mig? Jag behöver en dusch, men innan det så... byter jag om. Jag tar på mig min svarta commando-dräkt, ser till att väga väldigt lite och kollar magasinet i min UMP. Tyvärr har jag glömt att låsa upp min taktiska kniv, men det här får duga. Jag rusar genom tunneln under kontorskomplexet, knivar en på vägen, kommer fram till andra sidan där jag knivar ytterligare någon, innan jag hittar sniper****t och skär halsen av honom också. Det kändes mycket bra, trots att jag samtidigt kände mig smutsig och utnyttjad.
Ungefär där tog spelet slut. Jag kan ha förträngt ytterligare någon sniper-death bland de andra, men det beror i sådant fall bara på att självbevarelsedrift. Människans psyke fungerar ju på det viset att den vill förtränga obehagliga händelser. Jag lämnade det partyt. Ville inte se honom mer. Den ###### sniper-bögen. Jag hatar honom. Och förresten undrar jag om han ändå inte bara mest hade tur? Jag övertalar mig själv om det, samtidigt som jag fyller på ett nytt glas Talisker. Gott! Efter det gick det bättre igen.
Aaah talisker.. med en gnutta vatten..
Postad 16 maj 2010 - 12:47
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Jag vill vara kvar i jordelivet, leva bland kvinnor och män...och cybersoldater.
Du lyssnar på Lars Demian antar jag?  Återigen vill jag säga att i Hardcore slipper man mycket av sånt. Commando, Helikoptrar å annat man irriterar sig över. Quickscope funkar ju där också givetvis, men i Core så blir det så mycket mer uppenbart när man tål mer "vanliga skott". Vi som spelar HC är vana vid att dö av ett skott, oavsett vapen i princip. Sen finns det givetvis saker som stör en i HC med men det bra vinner absolut över det dåliga.
Postad 16 maj 2010 - 13:01
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
Hehe. Jag har lyssnat mycket på Demian.
Postad 16 maj 2010 - 14:12
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Eller hur du skrev ju själv "fegsniper" det jag ville komma fram till är att alla kör på det sättet det fungerar för dom. du klagar på dom och dom klagar garanterat på att bli döda av en "buske" så fort dom visar sig. fegsniper = semiautomat sniper
Postad 16 maj 2010 - 16:41
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Visste ni om att man kan Dejta i mw2?
Jag hade dejt med Axxident flera gånger idag i trappen på Bailout!
Det var kanske inte så romantiskt då han hela tiden avfärdade mej med en salva hagel rakt i ansiktet varje gång, men skam den som ger sej!
En annan sak är ju att banorna är så underbart genomtänkta med att kunna skjuta mer eller mindre från Spawn till Spawn med vilken bössa som helst. De blir så mkt roligare när man startar en SD runda och dör direkt och får titta på alla andra spela.
Redigerat av Unregistered73199dd3, 16 maj 2010 - 16:43.
Postad 16 maj 2010 - 17:16
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Vilken trappa har ni synts i? Jag kommer snart å vill gärna va med på en "threesome"....
Postad 16 maj 2010 - 17:59
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Vilken trappa har ni synts i? Jag kommer snart å vill gärna va med på en "threesome"....
Den där romantiska trappan på bailout där man kan blicka ut över dom vackra blommorna i rabbaten vid A bomben. Vi kanska kan gifta oss där ikväll nose om du vill? kommer in efter jobbet och drar någon repa...
Postad 16 maj 2010 - 19:29
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
kanske var en sån här sniper du/ni har träffat.http://www.youtube.com/watch?v=HSPKTA0KQxM&feature=player_embedded
Postad 16 maj 2010 - 22:06
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Jag spelade lite nu innan hockeyn och jädrar vad sur jag blir på det här spelets idiotiska spawnsystem. Det är ju sådär lagom kul att få starta med ryggen precis framför en fiende med sin hagelbrakare redo, eller mitt i en brutal eldstrid utan något skydd i närheten. Droppen var när jag fick börja mitt i ett pågående bombardemang från en kommande harrier. Stängde av och funderade på om jag skulle kasta frisbee med skivan från balkongen istället.
Jag vet, mycket gnällande blir det, men det finns ju faktiskt en hel del skit som man blir irriterad på också och som IW lätt kunde fixa om de verkligen orkade. Synd bara att MW2 är så kul när allt väl flyter på, för annars hade jag lagt ned verksamheten för länge sedan.
Övergav förresten min favoritperk "Cold Blooded" idag och körde med lite "Stopping Power" istället, men så mycket skit som regnade ned i mitt huvud gjorde att jag gick tillbaka till gamla favoriten illa kvickt.  Nu ska jag spela lite till och gnälla ännu mer. Lagget, here I come!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 16 maj 2010 - 22:10.
Postad 16 maj 2010 - 22:14
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
haha hade en liten sådan ###### spawn häromdagen jag spawnar och dör på fläcken å fattar ingenting men då visar det sig att jag spawnat mitt på inzanes CPgranat
Postad 17 maj 2010 - 07:28
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Nu börjar det bli j*vligt mycket gnäll tycker jag......ska ni gnälla så gör det åtminstone lite kreativt o med stil som Kimpost gjorde angående snipern......
Visst fan gnäller man lite i stundens hetta men åtminstone jag anser faktiskt att spelet är kul och fungerar bra 90 % av tiden.......
Redigerat av Unregistered32f0b602, 17 maj 2010 - 08:29.
Postad 17 maj 2010 - 08:01
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Du lyssnar på Lars Demian antar jag? 
Återigen vill jag säga att i Hardcore slipper man mycket av sånt. Commando, Helikoptrar å annat man irriterar sig över. Quickscope funkar ju där också givetvis, men i Core så blir det så mycket mer uppenbart när man tål mer "vanliga skott". Vi som spelar HC är vana vid att dö av ett skott, oavsett vapen i princip. Sen finns det givetvis saker som stör en i HC med men det bra vinner absolut över det dåliga.
Jag körde lite hardcoreTDM nu i veckan, längesedan commando/lightweight/Marathon funkade så bra, var ju som en räv i ett hönshus ett tag. Bäst av allt var att de flesta var stilla så man slapp springa lika mycket...
Postad 17 maj 2010 - 11:47
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
Jag körde lite hardcoreTDM nu i veckan, längesedan commando/lightweight/Marathon funkade så bra, var ju som en räv i ett hönshus ett tag.
Bäst av allt var att de flesta var stilla så man slapp springa lika mycket...
Jag gissar att de inte är så vana där med commando, lightweight plus knife med tactical extra knife, eller vad du nu kör med!
Postad 17 maj 2010 - 20:57
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1 379 inlägg
Fick mitt första arga meddelande(psn) idag
"Wow, u fucking little 1887 akimbo pussy. Use sniper join a clan get noticed for greatness not pussyness.
My Youtube TGPDarkness"
Postad 17 maj 2010 - 22:01
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
kanske var en sån här sniper du/ni har träffat.http://www.youtube.com/watch?v=HSPKTA0KQxM&feature=player_embedded
om man tycker mw2 e skadat verkar ju cod4 till pc varit helt efterblivet, fan kollat filmen nu och det är faktist rent löjligt. Inte löjligt bra utan bara löjligt
Postad 17 maj 2010 - 22:31
rewoX
-
rewoX
-
Amatör
-
-
64 inlägg
om man tycker mw2 e skadat verkar ju cod4 till pc varit helt efterblivet, fan kollat filmen nu och det är faktist rent löjligt. Inte löjligt bra utan bara löjligt
Öhm, om du inte har fattat de så är de där en moddad server
Postad 18 maj 2010 - 10:18
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Öhm, om du inte har fattat de så är de där en moddad server 
Det hade jag inte fattat  Men hur kan dom spela tunering på moddad server??
Postad 18 maj 2010 - 10:35
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
Det hade jag inte fattat Men hur kan dom spela tunering på moddad server?? 
Jag fattar inte heller hur de kan spela turneringar på moddade servrar. Och vad är det för mod? Auto-hit-whatever-I-shoot-at?
Redigerat av Kimpost, 18 maj 2010 - 10:45.
Postad 18 maj 2010 - 12:14
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1 112 inlägg
haha hade en liten sådan ###### spawn häromdagen jag spawnar och dör på fläcken å fattar ingenting men då visar det sig att jag spawnat mitt på inzanes CPgranat
Och inte fick jag en challenge för det heller då vi var i samma lag!
Postad 18 maj 2010 - 13:30
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Ny konsoll hemma, små justeringar kvar att göra bara  Så nu kommer man t o m höra vad som händer i spelet igen
Postad 18 maj 2010 - 13:54
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Var det därför du körde på franska igår? Blev det en slim eller?
Postad 18 maj 2010 - 14:30
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
Var det därför du körde på franska igår? Blev det en slim eller?
Japp det vart en slim. Körde på franska? Nu är det så att jag inte hänger med?  Har typ inte kunnat höra något in-game på 1 vecka.
Postad 18 maj 2010 - 14:44
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
finns det något annat än slim nu för tiden?
Postad 18 maj 2010 - 16:35
Unregistered6f4e89a3
-
Unregistered6f4e89a3
-
Forumräv
-
-
887 inlägg
finns det något annat än slim nu för tiden?
eeeh ja en gammal trött fet 40gigare
Postad 18 maj 2010 - 16:58
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
eeeh ja en gammal trött fet 40gigare 
ok, trodde inte dom såldes längre
Postad 18 maj 2010 - 21:19
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Japp det vart en slim. Körde på franska? Nu är det så att jag inte hänger med? Har typ inte kunnat höra något in-game på 1 vecka.
Det stod Modern Warefare 2 åså något spelsett jag inte förstod men tolkade det som om det var franska.
Postad 18 maj 2010 - 23:10
Unregistered6f4e89a3
-
Unregistered6f4e89a3
-
Forumräv
-
-
887 inlägg
ok, trodde inte dom såldes längre
Gör dom nog inte heller, menade att jag har en stenåldersmaskin....
Postad 19 maj 2010 - 07:08
pangemange
-
pangemange
-
Användare
-
-
112 inlägg
******** va dom sista 10 % är sega jag vill ju prestiga igen
Postad 19 maj 2010 - 11:00
Unregistered4a259640
-
Unregistered4a259640
-
Lärjunge
-
-
413 inlägg
Om tillverkaren inte fixar till den här ###### commandoriggen så kommer jag aldrig mer att köpa ett COD spel iaf.Börjar bli riktigt riktigt less på riktigt nu. Man möter någon och fyller hela magen på han med bly och ändå så teleprterar han sig 5 meter på en tiondels sekund och hugger ihjäl en med en liten ###### kniv. Patetiskt.
Postad 19 maj 2010 - 12:53
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Om tillverkaren inte fixar till den här ###### commandoriggen så kommer jag aldrig mer att köpa ett COD spel iaf.Börjar bli riktigt riktigt less på riktigt nu. Man möter någon och fyller hela magen på han med bly och ändå så teleprterar han sig 5 meter på en tiondels sekund och hugger ihjäl en med en liten ###### kniv. Patetiskt.
YUP
Postad 19 maj 2010 - 12:58
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
J*vla typiskt! Är mitt uppe i en S&D-match med nasty, aber, chris och birka och jag är siste man kvar och allt hänger på mig. Då går strömmen pga något åskoväder utanför! Dåligt sur jag blev.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 19 maj 2010 - 12:58.
Postad 19 maj 2010 - 13:30
aber715
-
aber715
-
Användare
-
-
210 inlägg
Någon som har koll på skillnaden mellan ett red dot sikte och det holografiska? Förutom att man ser mindre genom det holografiska...
Postad 19 maj 2010 - 13:34
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Inga fakta, men det känns absolut som holo-siktet ger mer bulletassist. dvs kulorna träffar lättare med holo motför vanligt RDS. Märks tydligt på FAMAS och M16.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 19 maj 2010 - 13:34.
Postad 19 maj 2010 - 13:42
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1 766 inlägg
Inga fakta, men det känns absolut som holo-siktet ger mer bulletassist. dvs kulorna träffar lättare med holo motför vanligt RDS. Märks tydligt på FAMAS och M16.
Ja, jag tycker det var en rätt påtaglig skillnad på SCAR:en också, så det stämmer nog.
Postad 19 maj 2010 - 13:54
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
J*vla typiskt! Är mitt uppe i en S&D-match med nasty, aber, chris och birka och jag är siste man kvar och allt hänger på mig. Då går strömmen pga något åskoväder utanför! Dåligt sur jag blev. 
Den e gammal  Det stod Modern Warefare 2 åså något spelsett jag inte förstod men tolkade det som om det var franska.
Jasså, språket hade jag inte ändrat iaf.
Postad 19 maj 2010 - 13:55
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Ska du skylla på något, så skyll för bövelen på YLOD åtminstone
Inte omöjligt jag ger mig in i MW2-träsket senare i kväll. Ska bara styra upp ett styrelsemöte först.
Postad 19 maj 2010 - 15:13
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Tydligen ska M16 få betydligt bättre träffbild med Holo. Motsvarande den på FAMAS.
Postad 19 maj 2010 - 16:02
Keberos07
-
Keberos07
-
Användare
-
-
129 inlägg
Fy fan va surt!
Postad 19 maj 2010 - 16:08
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Haha ja, idag så verkade det vara lite av en Riot-shield-dag Först ut hade vi några som kallade MHB'rna för "fucking camperrrrrrrrrrrrrrr".. så då tänkte tre utav våra till; Varför inte campa när man ändå fått stämpeln i lobbyn?! 
DSC01774.JPG 3,11MB
0 Antal nerladdningarSedan så stötte vi på några (svenskar?) som också hade en viss förkärlek till skölden Aber gjorde en riktigt bra insats som tyvärr inte räckte hela vägen då en utav dem gjorde en självmordsattack Om jag inte minns fel, så var dom tre stycken mot honom med sköld!
DSC01785.JPG 3,13MB
0 Antal nerladdningar/Christian J*vla typiskt! Är mitt uppe i en S&D-match med nasty, aber, chris och birka och jag är siste man kvar och allt hänger på mig. Då går strömmen pga något åskoväder utanför! Dåligt sur jag blev. 
Haha var det därför du försvann  /C
Postad 19 maj 2010 - 16:56
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
När man får dödskallen, nollas allt en sista gång då, eller stannar man på 70?
Postad 19 maj 2010 - 17:00
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
När man får dödskallen, nollas allt en sista gång då, eller stannar man på 70?
Det nollas, så du kan med andra ord ha dödskallen med level 1. Men är man en dödskalle så borde det vara snabbspelat att komma upp i 70 /C
Postad 19 maj 2010 - 17:05
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
Så ###### snabbspelat är det inte!
Postad 19 maj 2010 - 17:46
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
joooodå
Postad 19 maj 2010 - 20:17
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Men är man en dödskalle så borde det vara snabbspelat att komma upp i 70
straffspark öppet mål på den du Fem dagars uppehåll från spelet. Känner mig lite ringrostig. Be gentle with me...
Postad 20 maj 2010 - 14:34
Unregistered855fa694
-
Unregistered855fa694
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
straffspark öppet mål på den du
Fem dagars uppehåll från spelet. Känner mig lite ringrostig. Be gentle with me...
Fem dagar?! Jag har vilat mig i form snart en månad tror jag
Postad 20 maj 2010 - 14:41
Johnsson1975
-
Johnsson1975
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Grattis! Med lite vila så blir man bättre, enligt egen erfarenhet. Lät det ligga säkert två veckor i april, nu känns det både roligare och 'lättare' igen
Postad 20 maj 2010 - 15:38
Zdaarlight
-
Zdaarlight
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Jag kan väl passa på att nämna det jag nämnde i lobbyn för hippo, eapa och keberos igår, nämligen killcam glitchen. Det går ut på att man trycker på start när man dör så man får upp kartan. Om man gör det på direkten och inte trycker bort kill-camen så kommer du se vart alla i motståndarlaget är någonstans på kartan. En film som visar hur det ser ut: http://www.youtube.c...h?v=n35-Nf3KO7I
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baslåda nr5
Anton
2025-06-02 13:28:15
-
Nya stativ
Anton
2025-05-30 12:20:04
-
Powercon ”grendosa”
Anton
2025-05-28 20:37:24
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|