http://www.stevemonks.com/ksplugin/
Namnl_s.jpg 92.96K
0 Antal nerladdningar
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Startad av
Bakerman
, Mar 24 2010 22:28
35062 svar till detta ämne
Postad 24 March 2011 - 17:40
Se till att använda ett Kernel Streaming plugin för output annars låter det skit
http://www.stevemonks.com/ksplugin/
Namnl_s.jpg 92.96K
0 Antal nerladdningar
Postad 24 March 2011 - 18:03
Nu kan jag spela upp musiken!
Tyvärr kan jag inte installera Squeezemasters plug-in eftersom det kommer ett meddelande att jag måste betala för winrar... Har jag sagt att jag hatar datorer... Postad 24 March 2011 - 18:10
Du får väl maila över filen till dataingenjör Bakerman, så kan han packa upp den och skicka tillbaka den till dig?
Postad 24 March 2011 - 18:11
Har du en 3008 så dra en TP kabel direkt till den så slipper du allt meckel, bara dela ut mapparna med din musik sen spelar du upp dom på din förstärkare. Postad 24 March 2011 - 18:18 Postad 24 March 2011 - 18:20
Tryck bara bort den rutan så ska det väl gå att packa upp filen som vanligt Annars kan du avinstallera Winrar och köra med 7-zip som är gratis och gör jobbet lika bra . http://www.7-zip.org/download.html Postad 24 March 2011 - 18:34
Twin peaks (första säsongen), The shield och The wire. Klockrena serier som håller alla säsonger rakt igenom. Postad 24 March 2011 - 18:42 Californication tycker jag håller en väldigt hög lägstanivå, ända från säsong ett fram tills nuvarande säsong fyra.. Postad 24 March 2011 - 19:02
OK. Nu har jag laddat ned programmet och packat upp det med hjälp av Mr_Empas tips. Det finns fortfarande inte som alternativ i Winamps meny. Hur får jag Winamp att använda det? Lyssnar förresten på Norah Jones på hederlig CD-skiva nu och det låter underbart. Inte ett enda program behövde jag installera eller konfigurera. Det var bara att stoppa i skivan. ![]() Angående TV-serier så har Dexter hållt hög invå i fem (!) säsonger. Postad 24 March 2011 - 19:59
Jag la in kernel i winapm plugins mappen. Men får nu upp ett felmeddelande varje gång jag startar upp programmet nu. Det står följande: CKsEnumFilters::EnumFilters failed
Vad innebär detta felet? Postad 24 March 2011 - 20:18
Jag kör en enda mediaspelare. http://mpc-hc.sourceforge.net/ ..... Media Player Classic Home Cinema Spelar allt, film, musik, rubbet! Som jag tidigare sagt...
P.s Den är as ful. Men jag tänker inte ha femtielvatusen program på datorn. Jag har ett fult program som spelar allt Redigerat av hampe90, 24 March 2011 - 20:21. Postad 24 March 2011 - 21:36
Film kör jag också från MPC. Kanske skulle man börja köra musik därifrån också. Vill ju ha en smidig spelare också, vilket winamp är
Postad 24 March 2011 - 21:59 Ingen äkta inoit skulle skämta som du gör om dubbelt blindtest. Jag ber om ursäkt för att jag felaktigt gav dig detta epitet... Postad 24 March 2011 - 23:10
Det är fest på lördag. 30-årskalas.
Vi ska inte ha disco som Timpa, men lite musik är väl på sin plats.. Polaren som fyller är från stan, men bor i sthlm. Eftersom han inte kan släpa på grejer hit till stan så ringde han till den enda han känner som är intresserad av ljud, och frågade om han hade några högtalare som skulle funka på en fyllefest.. Det har jag givetvis... Ett par Genexxa GX 1000 !! Jag har ju min lilla mixer som jag köpte som jag skulle ha som fantommatning till micken som jag inte fick igång.. Frågan är om jag vågar ta med mej ett EP2500...? Hur det kommer låta är jag inte orolig för.. Det duger.. Frågan är ju bara vad som händer när någon blir för full och drar pottarna i botten !! Högtalarna skiter jag också i, men folk kan ju bli döva... Vad tror ni...? Postad 25 March 2011 - 20:22
Vad är det som händer???
Sitter alla på hela forat och glor på let's dance, eller vad? Postad 25 March 2011 - 20:41
Nej för fan !! Jag har hållt på med diverse andra fysiska aktiviteter... Själv ska jag nu hiva en...
Breznak_091107.jpg 17.9K
0 Antal nerladdningarRIKTIG smaskig !! Postad 25 March 2011 - 21:26
Nej.. Har hållt på med diverse fysiska aktiviteter sen jag kom hem från jobbet vid sju. Postad 25 March 2011 - 21:28
Nej, men fan nästan på andra ställen.. FAN vad dom där små blå är bra... Postad 25 March 2011 - 22:07
Jag har länge funderat på att man VÄLDIGT ofta ser skitsnygga tjejer komma gåendes med skitfula killar.
Ju snyggare tjej, desto fulare kille.. Kommer det en tjej som är så snygg att man knappt kan andas, ser killen ut att ha Downs syndrom. Det slår aldrig fel.. Är det är ett överskott på snygga tjejer, eller vill dom inte ha killar som ser "normala" ut ?? Det jag undrar är allså hur snygg du själv anser att du är i förhållande till din fru/sambo/särbo/flickvän/älskarinna. För enkelhetens skull så kallar vi det "den du sätter på". Har du en fru, men sätter på någon annan, så räknar vi den andra, och inte frugan som du varit gift med i hundra år.. Har du varit tillsammans med henne i hundra år så kan vi räkna vid den tidpunkten du tycker att ni båda peakade. Jag förstår att detta blir väldigt subjektivt, men om inte annat kan det ju vara en grej som får er att se både er själva och "den du sätter på", på ett annat sätt. Jag tror att dessutom att det är ganska safe att posta era åsikter på ett hembioforum.. Tanterna håller sej nog långt borta.. För att ha något att utgå ifrån så utgår vi från att du själv är en femma på en skala ett till tio. I just -Palles- fall så kan jag säja att hans tjej är tio klockrena poäng i jämförelse, utan att ens ha sett henne. Redigerat av Bakerman, 25 March 2011 - 22:04. Postad 25 March 2011 - 22:13
Du missade inte den sista raden jag la till va...? Postad 25 March 2011 - 22:16
Tro det eller ej, men många tjejer är mer spirituella och går på känslor.
Men så kan det ju vara så att det du har sett så är dom "bara vänner", det är väldigt vanligt med killar som ser mindre bra ut och går runt med en snygg tjej. Postad 25 March 2011 - 22:19
En tjej och en kille, som är bara kompisar, som går hand i hand på stan...? Nae va...? Postad 25 March 2011 - 22:35
Skalan går ju bara till tio, så det får väl bli det.. Ja.. Jag är en av dom fula killarna !! Fast jag är bara ful i jämförelse med henne. Jag ser fan inte ut att ha Downs syndrom !! Så mycket... Postad 25 March 2011 - 22:35
Min tjej är skitsnygg,
Postad 25 March 2011 - 22:41
Din tjej är skitsnygg, men du är snyggare, enligt dej själv...? Postad 25 March 2011 - 22:52
Du lägger antagligen inte märke till det men tro det eller ej det finns snygga män som är tillsammans med fula kvinnor också
Postad 25 March 2011 - 23:06 Lite förvånande att du tar upp ämnet, med tanke på den bilden jag såg cirkulera i en annan tråd för någon dag sedan. Om det nu var du på bilden, så borde du med ditt resonemang ha en skittsnygg tjej Postad 25 March 2011 - 23:54
Haha! Så rätt. Postad 26 March 2011 - 00:29
Jag skrev ju att hon är en tia..? Det var ju bara ett par poster sen i den här tråden...? Postad 26 March 2011 - 00:57 Aha okej på det viset, det visste jag inte... Lite offtopic men hur har du fått tag i Jenna Jamesons autograf? Postad 26 March 2011 - 02:24 Då stämmer resonemanget för dig Postad 26 March 2011 - 02:38
Hade kunnat satt min högra fot på att det var Lakristomte som hade startat den här tråden, innan jag såg att det var bakerman.
/G 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |