Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tele2vision Digital TV Box

2306 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 October 2007 - 08:15

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Star! visar en del bra rock dokumentärer och sånt :D

Postad 01 October 2007 - 08:25

cure33
  • cure33
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jaså minsann? OK, jag kanske ska hålla truten innan jag har tittat lite närmare på den då. Av någon anledning har jag förknippat Star! med kanaler som E! och andra hemska hollywood-skvaller-kanaler. Kan det månne ha med utropstecknen efter kanalnamnen att göra? ;)

Postad 01 October 2007 - 08:53

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
jo star är rätt lik e! men har en del musik och screaming room bla som ja brukar kolla på med :D

Redigerat av Leatherface, 01 October 2007 - 08:59.

Postad 01 October 2007 - 09:22

Phredreeke
  • Phredreeke
  • Forumräv

• 798 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jaså minsann? OK, jag kanske ska hålla truten innan jag har tittat lite närmare på den då. Av någon anledning har jag förknippat Star! med kanaler som E! och andra hemska hollywood-skvaller-kanaler. Kan det månne ha med utropstecknen efter kanalnamnen att göra? ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Tror det var så att Star! först licensierade namnet E! från den amerikanska kanalen med samma namn. Sen bytte kanalen namn när E! lanserades i Sverige hos Viasat.

Postad 01 October 2007 - 10:07

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Väldigt besviken på Tele2 nu då inte TV4 Sport kommer ingå i utbudet längre från 1 okt...

Postad 01 October 2007 - 11:37

shelter
  • shelter
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Eh, å varför inte då? Ser hellre att de har TV4 Sport kvar o tar bort viasat sport, men det är ju jag det. :)

Postad 01 October 2007 - 12:35

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Är väl nån avtalstvist eller nåt ingen aning... den kommer iaf försvinna och dom hoppas man kommer vara nöjd ändå då dom satt in sin skitkanal viasat sport 3 istället... har ju sportpaketet mest för tv4 sport :)

Postad 01 October 2007 - 17:05

Chimen
  • Chimen
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Fan vad förbannad jag blev när jag läste brevet om TV4 Sport!
Har ju sett fram emot Innebandyn!

MEN, jag ringde till tele2 för att höra varför och skälla lite. Men då säger en telefonsvarare att TV4 Sport kommer att vara kvar tills vidare och att förhandlingar pågår.
Hoppas den blir kvar. Annars säger jag fan upp abonnemanget!

Postad 01 October 2007 - 17:20

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Låter bra det vill ju se ishockeyn dom visar med.... hoppas dom kommer överens om resten av tv4's kanaler med då tv4 guld t.ex visar ju en del kul... Har ni också problem att få in Kanal 9 och Star! ?

Redigerat av Leatherface, 01 October 2007 - 17:39.

Postad 01 October 2007 - 19:55

shelter
  • shelter
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Lite konstigt är det... morsan å farsan fick sin Digitally box idag (samma som den gamla skitboxen, fast med annat namn). Dom har TV4 Sport "påslaget".. men jag har inte fått så jag kan se TV4 Sport gratis. Weird... de har andra kanaler gratis också som jag inte har.

Postad 01 October 2007 - 20:30

Benedict
  • Benedict
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Har inte sett skymten av Star.
Kanal 9 hamnade längst bak på kanal 151...

Dock är både Aljazeera och National geographic okodade (än så länge).

Även Discovery Channel verkar vara okodat och har varit det i ett par dagar. Varför vet jag inte.

Sport bryr jag mig inte om överhuvudtaget.

Postad 01 October 2007 - 20:51

cure33
  • cure33
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Star! finns inte här heller ännu.

Kanal 9 hamnade på rätt kanalplats först när jag nollställde boxarna. Dessutom meddelade min Humax-box att det fanns ny mjukvara att installera. Nedladdnings- och installationsprocessen tog ett par minuter och sedan var den igång igen. Den enda förbättring jag har lagt märke till hittills är att boxen visar rätt tid i menyerna om man kör på Automatisk tidsjustering. Tidigare var jag tvungen att välja +02:00 GMT för att få rätt tid i den. Det hade varit kul att få en lista på exakt vad uppgraderingen innehåller för förbättringar.

Redigerat av cure33, 01 October 2007 - 20:52.

Postad 01 October 2007 - 21:11

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Discovery visas fritt under oktober-november

Kanal 9 syns i kanallistan men det är ingen bild

Postad 01 October 2007 - 21:22

Wakamuru
  • Wakamuru
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Hoppas verkligen att de tar sitt förnuft till fånga och behåller tv4Sport. Hoppas de åtminstone kan ha den som en tillvalskanal, jag är i alla fall beredd att betala en slant bara för den. Tar de bort den kommer jag att höra av mig till deras kundservice och visa mitt missnöje!!! :)

I och med att telefonsvararen till kundtjänsten börjar med att meddela att förhandlingarna pågår är det säkert för att många redan har hört av sig och visst hoppas man på det bästa. Men i vilket fall som helst kommer jag att ringa imorgon och se hur det går, om man nu får något vettigt svar. Hoppas att det är fler som på detta sätt visar sitt intresse för att behålla kanalen kvar i utbudet.

Redigerat av Wakamuru, 01 October 2007 - 21:24.

Postad 01 October 2007 - 21:27

Unregistered753e84df
  • Unregistered753e84df
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Tidigare idag hade dom tagit bort TV4 Sport under Sportpaketet på hemsidan, men nu såg jag att dom hade skrivit tillbaks det igen.
Om det innebär att den kommer ingå även i framtiden vet jag inte men..

Postad 01 October 2007 - 21:35

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Jo jag upptäckte också det där på deras sida :) Hoppas verkligen det löser sig... säsongskortet väldigt snart vore inte helt fel med och NASN men det senare ligger nog långt borta....

Redigerat av Leatherface, 01 October 2007 - 21:36.

Postad 01 October 2007 - 22:02

shelter
  • shelter
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Discovery visas fritt under oktober-november

Kanal 9 syns i kanallistan men det är ingen bild

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har då bild på Kanal 9.

Postad 01 October 2007 - 22:09

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
funkar då inte i orginalboxen heller så det är inte det heller... den finns på nr 9 där men den säger att den inte hittar kanalen då man går dit.... kanalen har inga pids typ...

Redigerat av Leatherface, 02 October 2007 - 08:51.

Postad 02 October 2007 - 09:34

Andreaz
  • Andreaz
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0
jag kan inte uppdatera min box till nya programvaran. Det kommer upp en text "söker information" men efter ett tag ändras den till "ingen data". Jag hade boxen i det läget hela natten men inget mer händer.

Någon som vet vad det är för fel?

Kanal9 visas i alla fall, alltid något...

Postad 02 October 2007 - 11:39

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
nu först funkar kanal 9 här i stan... bara Star! kvar då...

Postad 02 October 2007 - 13:26

cure33
  • cure33
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Idag kom en box för mycket till oss. Vi skulle byta ut EN av de vi hade (eftersom den hörde till en av de 40 000 skräpboxarna) men Tele2 lyckades på något sätt skicka oss två. I fredags fick vi en Digiality och idag kom en Humax-box (!).

Efter samtal med kundtjänst redde vi ut problemen och det hela slutade med att jag behöll den tredje boxen så nu har jag dedikerat Digiality-boxen till DVD-recordern och kan kolla TV direkt samtidigt via Humax-boxen. Och på den andra TV:n i huset finns en st. Humax-box.

En tredje box kostar ingenting på 24 månaders bindning men jag fick inte lov att bara se fria kanaler i den utan var tvungen att välja något av programpaketen...

Postad 02 October 2007 - 21:27

Unregistered11bf6fd0
  • Unregistered11bf6fd0
  • Forumräv

• 848 inlägg
  • 0
Var i kontakt med kundtjänst idag, dom säger att det är slut boxar? Min box skulle dyka upp på "några veckor". ;)

Redigerat av Unregistered11bf6fd0, 02 October 2007 - 21:29.

Postad 02 October 2007 - 21:39

toler
  • toler
  • Veteran

• 1548 inlägg
  • 0

med scart->komponent kabel får jag bättre bild på min box än vanlig rgb scart...

<{POST_SNAPBACK}>

Märkligt

oavsett vad man tycker om comhem osv så är de väl ändå bolagen som hyr ut lägenheter som gör dom där avtalen som isf är olagliga.... inget som hindrar dom från att teckna avtal med flera operatörer som dom gjort på en del ställen... bästa vore egentligen att istället för dagens must carry lag att kabelbolagen skulle va tvungen vidaresända teracoms signaler...

<{POST_SNAPBACK}>

Teracom/Boxer med sina sönderkomprimerade frikanaler - nej tack, jag vill ha Tele2-kvalle.
Och bolagen är bara skyldiga att sända analogt - vilket är lågt. Men visst - ge oss nigga-Voice & smart-Access med.

<span style='font-size:16pt;line-height:100%'>Com Hems affärsmetoder kan vara olagliga</span>

Toler, vad har detta med Tele2vision att göra som den här tråden handlar om?

<{POST_SNAPBACK}>

Det är t.o.m. så att tråden handlar specifikt om Tele2vision digital boxen och inget annat så diskusioner om kanalutbud och comhems affärsmetoder hör definitivt inte hemma här.
Kör detta i en separat tråd tack.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu blev det så att denna tråd är den enda aktiva T2-tråden, och så aktiv har den inte varit heller på senare tid, tills det blev tal om nya boxar & kanaler. Så det är utmärkt att avhandla allt T2 tycker jag. Trådskaparen borde ändra rubrik.

I juli 2006 tecknade jag abonnemang med tele2(vision). Fri box och kortavgift första året. I juli 2007 ringde jag igen och köpte till Viasatkanalerna, samt lade till ett extra paket.
Jag fick då reda på att det var 6 månaders bindningstid på viasat och 12 månader på faktapaketet.
Då har jag gott och trott att jag också skulle slippa kortavgiften på 2x 249 kr, men icke. Uppenbarligen har jag inte abonemang på min box utan endast avtal på nöjespaketet och viasatkanalerna.
Detta är något jag missade helt när jag köpte mina nya kanaler men samtidigt något som de borde ha upplyst mig om tycker jag.

<{POST_SNAPBACK}>

Läs avtalet noga.
Binder du boxen i 1år så slipper du boxhyra.
Du beskriver ditt problem undermåligt, konstigt, förstår inte.
Du måste kunna ha abbonennemang som gör du slipper kortavgift!
Tele2s Q&A är ju undermålig och ouppdaterad.

Är det bara jag som fått ett suspekt PM från "pajdegen" angående att via en olaglig medarbetar på tele2 få tillgång till samtliga kanaler för 150kr/mån?

<{POST_SNAPBACK}>

intressant

Har ej heller ännu Star! i norrköping. . . nya Kanaler -inlägget

Tele2 klanta sig så jag har en gratis extra Tele2-box med Kort nu och gratis Canal+ (som jag inte använder, för jag älskar Spicefist). Jag älskar vikarier, skulle gärna belöna dem med fest hos mig med sprit o spice

så var det slut på hajpojkes humaxboxar till alla

Redigerat av toler, 03 November 2007 - 09:48.

Postad 03 October 2007 - 09:08

Chimen
  • Chimen
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

Men visst - ge oss nigga-Voice & Access med.

"nigga-Voice"?? Vad är det?

Postad 03 October 2007 - 10:41

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Voice som sänds fritt i digitala marknätet som spelar hip-hop och annan skit...

Postad 03 October 2007 - 14:04

Chimen
  • Chimen
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Ja jo jag vet vad Voice är och förstår vad han syfftade på!
Det var mer lite kritik över hans ordval...

Postad 03 October 2007 - 16:25

svanjr
  • svanjr
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Min fråga är om det är möjligt att skaffa en CAM-modul till en Sony LCD-TV och stoppa in sitt T2V i den? Jag har köpt en D402710 LCD(eller nåt sånt) Skulle vara roligt att kunna använda kortet direkt i TVn. Vad tror ni?

Postad 03 October 2007 - 16:30

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
ja de funkar om tvn har dvb-c tuner...

Postad 03 October 2007 - 16:50

svanjr
  • svanjr
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Tack för ett snabbt svar, och min TV verkar ha stöd för DVB-C. Vilken CA-modul ska man köpa som är billigast? Vill inte förlora allt för mycket pengar om det inte funkar. Jag har inte så bra koll på dessa moduler o sånt.

Postad 03 October 2007 - 17:49

toler
  • toler
  • Veteran

• 1548 inlägg
  • 0

Tack för ett snabbt svar, och min TV verkar ha stöd för DVB-C. Vilken CA-modul ska man köpa som är billigast? Vill inte förlora allt för mycket pengar om det inte funkar. Jag har inte så bra koll på dessa moduler o sånt.

2710 är ny modell men antar den har samma DVB-T/C-tuner som D3000 som diskuterats här, & iDTV mm här. Jag har skrivit en hel del om detta, utan att själv ha sån TV (men velat köpa). Orkar inte leta länken till inlägg nu. Sök på: ci ca cam smc i D3000-tråden. Den enda CAM som bekräftats funka är SCMs gula. Kjell säljer den blåa som inte funkar. Misco säljer den gula t.ex..
Fråga din leverantör och köp öppet köp. Den gula är inte dyr. . Sony>CH . ComHem>Sony . Prylport

Nu när det kommit sony TVs med DVB-C så är det många som frågar om detta, och till SonyTVs har det visat sig att den vanliga gula conax-CAMen funkar, men inte den blåa Digiality (SCM tillverkare för TechniSat). Värre är att Kjell har den gula på sidan,men säljer den blåa. Misco sägs sälja den gula billigt. Vidare finns det ovanliga Aston CAM med. Övriga CAMs är sällsynta eller multiCAMs i sattelitshoppar, men även Mpeg4 CAM (där) kommer öka iom HDTV. Conax används av DVB-C och DVB-S CanalDigital. Alla CAMs can programmeras med olika system som passar DVB.

Redigerat av toler, 03 November 2007 - 09:52.

Postad 03 October 2007 - 18:20

svanjr
  • svanjr
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Så om jag köper denna: http://www.misco.se/...rchString=conax : så bör det funka? Är det rätt? Vore trevligt o bli av med Tele2visions digitalbox, den är inte så jättetrevlig. Tack för hjälpen.

Postad 03 October 2007 - 19:54

cure33
  • cure33
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Toler!

Det utökade kanalutbudet... var hittade du det och när skall det träda i kraft? Eller gäller det bara i Sigtuna? Det känns som om det krävs mer än en gammal koaxkabel för att få hem alla de där kanalerna. Musikpaketet var ju riktigt trevligt annars. Det hade jag skaffat direkt om möjligheten hade funnits...

Redigerat av cure33, 03 October 2007 - 19:57.

Postad 03 October 2007 - 20:21

toler
  • toler
  • Veteran

• 1548 inlägg
  • 0
om du läste vad jag skrev tidigare så står det förklarat...
Har tagit det dolt från T2-sidan, och det är till Sigtunahem, men får anta det kommer till alla.
Jag väntar på porrpaketet, när kommer det då å hur hårt kan det bli, playbsoft, den trash du jillar ta mej istället i kapellet :)
Enligt Kanalmenyn för Sieghem så kommer gratis digikanalen FAN TV för alla firmor.

Koaxkabeln har gigakapacitet. Med rätt teknik så går det. Comhem har ju samma utbud för alla (utom ev. fd UPC). Närheten till fiber är avgörande. Jag vill ha 100mbit för okomprimerad blurejtjej

Redigerat av toler, 03 October 2007 - 21:00.

Postad 03 October 2007 - 21:03

Manisk
  • Manisk
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Någon som vet vad det är för nätverks ID på tele2vision för alla frekvenser ?

Postad 03 October 2007 - 21:45

toler
  • toler
  • Veteran

• 1548 inlägg
  • 0
nätid-tråd

kalib-DVD gratis

Redigerat av toler, 07 October 2007 - 22:22.

Postad 04 October 2007 - 07:54

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Utbudet kommer gälla alla förutom det analoga som i normala fall enbart är SVT och TV4 och möjligen nån lokal kanal... när dom kommer vet jag inte däremot men säsongskortet hoppas jag dyker upp väldigt snart iaf... elitserien är ju redan i full gång :) skulle kosta 119:-/mån enligt kundtjänst men tycker det låter lite fel...

Postad 04 October 2007 - 07:59

Unregistered11bf6fd0
  • Unregistered11bf6fd0
  • Forumräv

• 848 inlägg
  • 0
T2V sänder nöjespaketet okodat nu, sen sänder dom även discovery okodad. Detta på grund av att kortläsarna är glappa. Gäller det hela Sverige eller bara Piteå? :)

Postad 04 October 2007 - 08:20

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Ja de gäller hela sverige... discovery har gratisvisning okt-nov

Postad 04 October 2007 - 08:22

shelter
  • shelter
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Tycker det är väldigt "random" det där... en del har kanaler gratis som andra inte har osv. Även fast de egentligen inte ska ha dom.

Postad 05 October 2007 - 20:38

Unregistered49cc634b
  • Unregistered49cc634b
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Jag fick min dekoder 2 dagar sedan. Jag beställde då "mixpaketet" med 5 valfira kanaler. När jag kopplade in mottagaren så fick jag tillgång till ca 45 kanaler inkl. dom fria kanalerna som 1, 2 o 4 osv.

Hur går detta till?, inte för att jag ska ringa och klaga ;)

Postad 05 October 2007 - 20:50

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
om det är nytt abb så har du alla kanalpaketen fritt i 2 veckor...

Postad 05 October 2007 - 20:55

toler
  • toler
  • Veteran

• 1548 inlägg
  • 0
du har ångerrätt i två veckor, under denna tid ser ny kund allt i grundpaketen.

Vill du testa nån kanal, tex spice, så kan du avbeställa den dag 14, annars bunden 3+3mån.

EDIT:
Kanallistan 1-202 har glesats ut mellan kanalplatserna,
vilket skedde när man sökte efter de tre nya kanalerna.
Detta är för att ge plats för de många nya kanalerna.
Star! lyser än med sin frånvaro. Får vi fyFAN-TV?
Jag är ingen playboy när jag har spice. sandys exy stories
I början av digitaliseringen fanns Kiosk-kanalplatser upplagda, och i broshyr stod On-demand. Men de lanserade aldrig detta.
Ser inte ut att komma On-demand nu heller. Viasat Ticket vore ju nära tillhands, fast de är dyra.

Redigerat av toler, 06 October 2007 - 12:05.

Postad 06 October 2007 - 11:14

Devotee
  • Devotee
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Jag fick en ny box för en tid sedan. Efter bytet har jag värre problem än tidigare. Nu fryser sig bilden helt och hållet. Det hjälper bara om jag antingen stänger av boxen eller byter kanal ett par gånger. Väldigt irriterande. Och detta ska vara den nya fungerande boxen... :-/

Det är sjukt trist att bo i ett Tele2-hus.

//Devotee

Postad 06 October 2007 - 11:19

Devotee
  • Devotee
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Är "Musikpaketet" på gång under 2007? VH1 är ju ett måste. ;)

//Devotee

Postad 06 October 2007 - 12:29

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
ja ge oss VH1 nu.... fast säsongskortet är ännu viktigare....

Postad 06 October 2007 - 22:38

Unregistered49cc634b
  • Unregistered49cc634b
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hur styr T2V så att man får "intressepaketet" 2 veckor gratis efter installation? Går det inte att nollställa dekodern och börja om från början efter att 2 veckor passerat? :)

Har dom någon direktlänk med kortet eller är kortet datuminställd?

Postad 06 October 2007 - 23:04

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
på kortet finns information om hur abbonemang osv... då man första gången stoppar in kortet så aktiveras det och man kan se 2 veckor gratis från det tillfället.... sen vid varje månadsskifte uppdateras kortet så du kan se ytterliggare 1 månad sålänge du abbonerar på det... mottagaren har alltså inget med det att göra...

Redigerat av Leatherface, 06 October 2007 - 23:07.

Postad 08 October 2007 - 10:32

Stiltzkin
  • Stiltzkin
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hej!

Jag har en undran, om jag tecknar abonnemang med tele2 och vill ha 2 boxar, kan man isf använda den boxen på annan adress? Eller känner det andra kortet och boxen av något från förstaboxen? Har någon provat att ha "tvillingboxar" på olika adresser alltså?
Skulle ju underlätta väldigt mycket ekonomiskt att kunna dela på abonnemang med bekanta.

MVH / Micke

Postad 08 October 2007 - 11:09

toler
  • toler
  • Veteran

• 1548 inlägg
  • 0

Jag har en undran, om jag tecknar abonnemang med tele2 och vill ha 2 boxar, kan man isf använda den boxen på annan adress? Eller känner det andra kortet och boxen av något från förstaboxen? Har någon provat att ha "tvillingboxar" på olika adresser alltså?
Skulle ju underlätta väldigt mycket ekonomiskt att kunna dela på abonnemang med bekanta.

<{POST_SNAPBACK}>

Vet inte om boxarna känner av varandra, tror inte det. Visst kan du använda kort och box separat annanstans, men det är avtalsbrott och Tele2 kan upptäcka detta lätt genom att "känna av".

Dela på abonnemang kan du bara göra genom komplicerad cardsharing på internet, vilket inte är lönsamt utan att många är med och delar.

Postad 08 October 2007 - 11:16

Stiltzkin
  • Stiltzkin
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Vet inte om boxarna känner av varandra, tror inte det. Visst kan du använda kort och box separat annanstans, men det är avtalsbrott och Tele2 kan upptäcka detta lätt genom att "känna av".

Dela på abonnemang kan du bara göra genom komplicerad cardsharing på internet, vilket inte är lönsamt utan att många är med och delar.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej!

Tack för svaret.

Hur menar du att Tele2 skulle kunna känna av detta, sitter det nån typ av mottagare i korten så de vet var man har korten?

Avtalsbrott håller jag delvis med om men jag tycker det borde vara så att om jag bara betalar för ab. så är det sedan upp till en själv var man vill ha sin box placerad, den är ju inte bunden till en viss adress, eller har jag fattat det fel?

Redigerat av Stiltzkin, 08 October 2007 - 11:18.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.