Har för mig att jag sett en adress innan i trÄden men nu hittar jag inte den
Sony Ericsson K800i
(Mobiltelefoner)
|
1
|
(151)
|
Inga priser |
VÀlja valfri Sony Ericsson lur (8 inlÀgg)
|
19 år sedan |
K800i VS W850i (12 inlÀgg)
|
19 år sedan |
K800i vs N73 (13 inlÀgg)
|
19 år sedan |
K800 problem med samtalslistor (2 inlÀgg)
|
19 år sedan |
Sony Ericsson k800i Lurar (19 inlÀgg)
|
19 år sedan |
k800 eller N70? (5 inlÀgg)
|
19 år sedan |
Postad 29 December 2006 - 23:26
Postad 06 January 2007 - 14:05
NÄn som har koll pÄ nÄt stÀlle som har bra pris/erbjudande pÄ detta?
Katching verkar vara bÀsta jag hittat, men Àr helt klart beredd att betala nÄgra kr extra för att handla i en fysisk butik, dÄ jag har viss erfarenhet av returer med just mobiltelefoner
Postad 06 January 2007 - 14:53
Vart kan man hitta tema att ladda ner.
http://www.myk800.lasyk.net/
Postad 15 January 2007 - 16:41
Postad 15 January 2007 - 18:42
NÄgon som vet hur man gör för att lÀgga in spel till en k800i via datorn?
Kanske finns olika sÀtt vet inte men jag tankade ned en mapp med spel till S700i frÄn DC (de fungerade bra i K800i) och sedan kopplade jag datakabeln mellan dator+telefon och med drag-n-drop drog jag in en massa *.jar-filer till Other-mappen pÄ minneskortet. Sedan gick jag in i den mappen med telefonen och körde en fil i taget sÄ startade installationen av spelet samt frÄgade var jag ville spara dem, sparade till "spel" sedan var det bara starta dem som vilket annat spel som helst i nallen.
Postad 19 January 2007 - 14:34
Postad 26 January 2007 - 19:01
Ngn som vet vad Àndringarna Àr?
Postad 27 January 2007 - 06:43
Postad 27 January 2007 - 11:31
Min dog dagen före Julafton, lÀmnade in den pÄ juldagen in den för lagning.
NĂ€r jag i tisdags fick tillbaka telefonen hade de bytt ut den mot en ny telefon och som hade orginal firmware
Billigt och enkelt sÀtt att fixa orginal firmware, ha sönder er telefon
Postad 27 January 2007 - 15:26
En sak till..Hur öppnar man luckan till minneskortet ? ska man skuta den nedÄt eller ska man liksom benda upp den vid den springan pÄ 0,5cm ???
Postad 27 January 2007 - 15:41
Hej. Köpte en k800i igÄr och skulle vilja ha ett extra minneskort. DÄ undrar jag om man ska ha med sÄ mycket eller sÄ lite som möjligt av skrivhastighet mb/sek och lÀshastighet mb/sek ??
En sak till..Hur öppnar man luckan till minneskortet ? ska man skuta den nedÄt eller ska man liksom benda upp den vid den springan pÄ 0,5cm ???
Det Àr lÀskigt första gÄngen, men det Àr bara til att bÀnda upp den med nageln. Sitter rÀtt hÄrt.
Postad 27 January 2007 - 15:55
Fick upp den. Mamma fick göra det eftersom att hon har lÀngre naglar..ŽMEn som sagt nÄgon som vet om man ska har sÄ mycket eller sÄ lite som möjligt av skriv-och lÀshastighet. mb/sek...
Postad 27 January 2007 - 16:37
Min förbannade dator krashade nÀr jag uppdaterade, nu gÄr det inte att starta mobilen.
NÄgon som rÄkat ut för samma sak?
Antar att det bara Àr till att lÀmna in den pÄ serviceverkstad...
Postad 28 January 2007 - 14:38
Postad 28 January 2007 - 14:59
Postad 30 January 2007 - 00:09
Netto sÀljer den hÀr veckan ett 1 gb kort för 149:- Helt okej eller rena rama skrÀpet? Vad tror ni? GÄr det vÀldigt lÄngsamt att blÀddra bland menyer, bilder osv eller vad blir skillnaden med ett billigare kort?
Redigerat av Unregisteredc9fa9ae7, 30 January 2007 - 00:10.
Postad 30 January 2007 - 08:57
Hur stor skillnad mÀrker jag om jag köper ett dyrare (snabbare) minneskort jÀmfört med ett lÄngsammare?
Netto sÀljer den hÀr veckan ett 1 gb kort för 149:- Helt okej eller rena rama skrÀpet? Vad tror ni? GÄr det vÀldigt lÄngsamt att blÀddra bland menyer, bilder osv eller vad blir skillnaden med ett billigare kort?
Om det Àr www.netto.se du menar sÄ Àr det ju ett SD-kort dom har. Du behöver Memorystick Micro.
Postad 30 January 2007 - 09:01
Hur stor skillnad mÀrker jag om jag köper ett dyrare (snabbare) minneskort jÀmfört med ett lÄngsammare?
Kommer nog inte gÄ sÀrskilt fort alls pga av det dom sÀljer pÄ netto passar inte i en k800i.
Postad 01 February 2007 - 01:50
Det Àr iaf tydligen programvaran (eller nÄgot ditÄt iaf) som kan fÄ sig en kÀnga om man tar ut batteriet för tidigt nÀr man stÀngt av telefonen......
Detta plus att min joystick slutar att fungera imellanÄt, speciellt nerÄt. Detta verkar vara ett Äterkommande problem pÄ SE telefoner och dom borde verkligen se över detta. Min K700, W800 och nu K800 lider av samma problem dÀr W800 Àr vÀrst.
SÄ idag lÀmnade jag iaf in telefonen till Elgiganten dÀr jag köpte den för ganska exakt 6 mÄnader sen.
NÄn som har nÄn koll pÄ vad Elgiganten har för servicetider pÄ mobiltelefoner ? Nu Àr det vÀl inte dom sjÀlva som servar telefonerna men ÀndÄ.....dagar, veckor, Mà NADER ????
Postad 05 February 2007 - 21:04
NÄgon som har en frÀsh en? Eller kvar installern pÄ burken dÀr hemma.
Postad 06 February 2007 - 00:06
Det har varit uppe ett helt gÀng med gÄnger men. M3 video converter. Alla lÀnkar i trÄden verkar ha spruckit.
Vassegó, klicka hÀr: M3
Postad 06 February 2007 - 19:23
Det har varit uppe ett helt gÀng med gÄnger men. M3 video converter. Alla lÀnkar i trÄden verkar ha spruckit.
Vassegó, klicka hÀr: M3
Tackar sÄ mkt.. DÄ vÀntar vi bara pÄ att James Bond skall komma med min mobil.
Om inte annars fÄr jag vÀl gÄ till ica sjÀlv och hÀmta ut den.
Postad 08 February 2007 - 11:27
har ett 1gb m2 i min k800 nu, men sÄ behöver jag antingen ett extra minne eller en 300:- mp3 spelare för att ha till löpning och diverse annat. SÄ hade jag tÀnkt anvÀnda talböcker, vilket ju Àr rÀtt skönt att ha resume pÄ
alltsÄ: kommer telefonen ihÄg var man pausade en lÄt pÄ ett minneskort om man bytar till ett annat och sen bytar tillbaka?
Postad 15 February 2007 - 08:51
Men ljudet frÄn headsetet man fÄr till Àr ingen höjdare. (NÀr man lyssnar pÄ musik)
NÄgon som vet var man kan köpa en adapter till vanlig stereoplugg. SÄ man kan koppla in ett par bÀttre hörlurar.
Och gÀrna tips pÄ bra hörlurar, som inte e snor dyra. (Inear eller stora öronpuffar)
Postad 15 February 2007 - 09:44
Och de hÀr...Hörlurarna
Ingen wow kÀnsla i ljudkvalitet, men det funkar fint fasten det inte Àr en musikmobil.
Nu har jag vart snÀll.
Postad 15 February 2007 - 09:49
Jag köpte just det den hÀr... adaptern
Och de hÀr...Hörlurarna
Ingen wow kÀnsla i ljudkvalitet, men det funkar fint fasten det inte Àr en musikmobil.
Nu har jag vart snÀll.
Oki sÄ den adaptern funkar. Tittade pÄ den innan men sÄg inte att det var till K800i.
Men antar det i och med att du sÀger det
Postad 15 February 2007 - 10:04
Och de hÀr...Hörlurarna
Nu har jag vart snÀll.
Oki sÄ den adaptern funkar. Tittade pÄ den innan men sÄg inte att det var till K800i.
SĂ„ kan du tolka det ja.
Kvaliteten sÀger jag inget om dock.
Postad 15 February 2007 - 10:44
Och de hÀr...Hörlurarna
Nu har jag vart snÀll.
SĂ„ kan du tolka det ja.![]()
Jaha
Postad 15 February 2007 - 10:51
Och de hÀr...Hörlurarna
Nu har jag vart snÀll.
SĂ„ kan du tolka det ja.![]()
JahaDet lÄter ju inte vidare lovande
Jag har bara hunnit anvÀnda den kabeln 5 minuter sÄ det Àr dÀrför. Du vet hur det var pÄ gamla walkmans med samma koppling, det glappade alltid i kontakten efter att man anvÀnt grejerna ett tag.
Postad 15 February 2007 - 16:26
Och sen köpt jag Koss The Plug.
Ljudet blev sÀsonger bÀttre Àn det med ericssons original snÀckor. Men ljudet blev tystare, men helt ok ÀndÄ. (Kanske lite lÄgt) Men man behöver inte ha sÄ högt nÀr det blir sÄ mycket bÀttre ljudkvalité.
Postad 20 February 2007 - 23:17
Ăr det nĂ„gon som lyckats ladda ner M3 och fĂ„tt det att funka de senaste dagarna? Jag kan ladda ner och unzippa, men nĂ€r jag sedan ska starta programmet (M3.exe, 536 kb) fĂ„r jag bara "Kan inte initiera programmet" som felmeddelande... Har jag fĂ„tt ner rĂ€tt program?
Postad 21 February 2007 - 17:41
Ăr det nĂ„gon som lyckats ladda ner M3 och fĂ„tt det att funka de senaste dagarna? Jag kan ladda ner och unzippa, men nĂ€r jag sedan ska starta programmet (M3.exe, 536 kb) fĂ„r jag bara "Kan inte initiera programmet" som felmeddelande... Har jag fĂ„tt ner rĂ€tt program?
Glöm det meddelandet, nu kav datorn en annan felkÀlla (.NET), och efter uppdatering funkar allt fin-fint!
Postad 21 February 2007 - 19:12
Postad 21 February 2007 - 19:29
Postad 22 February 2007 - 21:50
http://www.sonyerics...839&numItems=18
Eller kika hÀr http://www.esato.com...hp?topic=141436
Redigerat av micke1234, 22 February 2007 - 22:38.
Postad 23 February 2007 - 00:17

Just nÀr man trodde K800 var den bÀsta telefonen sÄ kommer den i snyggare och förbÀttrad version!
Redigerat av Unregistered4099a69a, 23 February 2007 - 00:18.
Postad 23 February 2007 - 13:00
Postad 24 February 2007 - 00:12
Hur uppgraderar man en telefon som inte gÄr att starta?Testa uppgradera den om du inte gjort det.
Postad 24 February 2007 - 20:56
Testa uppgradera den om du inte gjort det.
Testade bÄda delerna utan resultat
Postad 24 February 2007 - 23:03
Testa uppgradera den om du inte gjort det.
Testade bÄda delerna utan resultatSÄ nu Àr d bara skicka in den och vÀnta nÄgra mÄnader pÄ att fÄ tebax den. Köper nog en Nokia N73 att ha under tiden.
1,5 vecka tog för mig att fÄ tillbaka min som vÀgrade starta efter datorhaveri vid uppdatering via SEUS.
Postad 25 February 2007 - 05:39
Lite snabbt sÄg jag inga förÀndringar. Vet ni vilka det Àr?
Postad 25 February 2007 - 18:40
Postad 26 February 2007 - 18:35
Du behöver inte WAP igentligen, du har 3G-telefon.Jag har problem att fÄ Wap att fungerapÄ min K800i. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra faktiskt. Jag har Helebop som operatör och har hört att jag mÄste fÄ instÀllningar av dem som man göra med MMS. NÄgon som kan hjÀlpa?
Jag har oxÄ Halebop.
Vad jag fick göra var att gÄ till Halebop's hemsida & bestÀlla ett nyt GSM-kort för det jag hade var för gammalt, fick inte upp ngn 3G-ikon i telefonen. NÀr det nya kortet kom sÄ fungerade det direkt.
Annars kan man oxÄ bestÀlla GPRS via sms frÄn Halebop's hemsida om man vill.
För övrigt har jag skapat en genvÀg sÄ nÀr jag trycker joystick Ät höger kommer valet upp "GSM/3G-GSM" sÄ man kan direkt vÀlja att aktivera bara GSM vilket ger dig mer Àn dubbelt sÄ lÄng stanby-tid. De fÄ ggr man vill ha 3G sÄ slÄr man bara joystick Ät höger igen & aktiverar gÄr pÄ ett kick. Fungerar för de flesta utom för de som kör med TRE-telefon(brandad).
Postad 22 March 2007 - 23:08
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
1
VĂ€lja valfri Sony Ericsson lur
36 bilder
95 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?