Playstation 3- Problem
1710 svar till detta Àmne
Postad 29 March 2009 - 10:28
Fluffcarl
-
Fluffcarl
-
AnvÀndare
-
-
239 inlÀgg
Haha vet precis vad du menar Fick göra likadant för att ena styrspaken fastnade nÀr man tryckte vÀnster, sÄ plockade isÀr och pillade lite pÄ den och det hjÀpte... men nÀstan samma sak hÀnde, fast bÄde L2 o R2 ramlade ut och det var lite smÄstruligt att fÄ ihop igen ja 
pÄ dualchock 2 kontrollerna sÄ gick det att trycka dit R2 & L2 knapparna utifrÄn vet dock inte hur det e med DS3 men de va bra mycket enklare Àn att pilla ihop skiten innan
Postad 31 March 2009 - 16:28
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlÀgg
Ăr det nĂ„gon som tar sig up pĂ„ psn nu? eller Ă€r det bara min ps3a
Edit: Funkar nu, tog typ en halvtimma
Redigerat av bazookajoe_83, 31 March 2009 - 16:56.
Postad 03 April 2009 - 18:49
FlesHunter
-
FlesHunter
-
Wannabe
-
-
42 inlÀgg
Tjenare,
Àr det nÄgon som har rÄkat ut för att nÀr ni ska kolla pÄ Blu-Ray Disc i PS3an. Att först fÄr man vÀlja sprÄk. sedan blir det bara svart och inget mer hÀnder. Vet nÄgon vad problemet Àr?
filmen Àr <b>Eichmann</b>-<i>Dödens Underskrift</i>
Skulle vara gör tacksam om nÄgon kunde hjÀlpa mig. köpte liksom den för att fÄ en Blu-ray spelare
Postad 03 April 2009 - 20:10
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlÀgg
Om du kollar i HD-forumet, Bluray-delen, sÄ kan du se att mÄnga haft liknande problem med filmer som det företaget (Noble) gett ut.
Jag tror inte det hÀr Àr ett PS3-problem, utan att utgivaren av filmen Àr ett dj-a skitföretag.
Postad 06 April 2009 - 12:38
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
ForumrÀv
-
-
931 inlÀgg
FÄr detta problem med PS3.an som jag hoppas ni kan hjÀlpa mig med.
NÀr jag antingen spelar DVD eller streamar via wlanet filmer fÄr jag efter ca 20-30 min i filmen ett litet myrornas krig och ibland stÄr det "no signal" för att sedan fortsÀtta efter ett par sekunder. Ljudet Àr fortfarande kvar under hela proceduren. Har upplevt det nÄgon gÄng med Bluray ocksÄ men inte i samma utstrÀckning.
Har Àndrat instÀllningarna sÄ den inte skalar upp ngt frÄn ps3an men den vill fortfarande inte vara med.
Konstigt ocksÄ att det blir samma sak (inte alltid dock) nÀr jag streamar ocksÄ.
Har ni nÄgra tips?
Postad 07 April 2009 - 07:31
Henke811
-
Henke811
-
AnvÀndare
-
-
158 inlÀgg
FÄr detta problem med PS3.an som jag hoppas ni kan hjÀlpa mig med.
NÀr jag antingen spelar DVD eller streamar via wlanet filmer fÄr jag efter ca 20-30 min i filmen ett litet myrornas krig och ibland stÄr det "no signal" för att sedan fortsÀtta efter ett par sekunder. Ljudet Àr fortfarande kvar under hela proceduren. Har upplevt det nÄgon gÄng med Bluray ocksÄ men inte i samma utstrÀckning.
Har Àndrat instÀllningarna sÄ den inte skalar upp ngt frÄn ps3an men den vill fortfarande inte vara med. Konstigt ocksÄ att det blir samma sak (inte alltid dock) nÀr jag streamar ocksÄ.
Har ni nÄgra tips?
jag hade liknande problem nÀr jag precis köpt mig min ps3:a, visade sig vara glapp i hdmikontakten...
Postad 07 April 2009 - 12:34
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
ForumrÀv
-
-
931 inlÀgg
Hmm...tycker att jag har dubbelkollat kontakterna men kanske har det att göra med att jag kör en HDMI-DVI kabel?
MÄste sjÀlvklart kollas Àn en gÄng för sÀkerhets skull.
Edit: Verkar vara kabeln som Àr glapp, dubbelkollade kablarna nu och dÄ funkade en film galant iaf.
Redigerat av Unregisteredb8e57d04, 07 April 2009 - 14:49.
Postad 08 April 2009 - 11:59
mace
-
mace
-
Wannabe
-
-
39 inlÀgg
Har som jag skrivit i YLOD trÄden lyckats reklamera en tvÄ Är gammal PS3-YLOD
KĂMPA PĂ
!!!!!
 M
Postad 10 April 2009 - 10:42
Unregisterede2d64838
-
Unregisterede2d64838
-
Amatör
-
-
66 inlÀgg
Min ps3 lider av detta fenomen YLOD, men den gÄr att starta om man försöker om och om igen en ###### massa gÄnger.
Men om man har fjÀrrstart för psp aktiverat, dÄ startar den alltid som den ska. Verkar ha med flÀkten att göra eftersom flÀkten gÄr sakta Àven i standby dÄ fjÀrrstart Àr förbockat. SÄ nÀr man har brutit strömmen helt över natten t.ex. dÄ fÄr man starta, stÀnga av, starta en himla massa gÄnger innan den hoppar igÄng som den ska... Tycker det verkar som att sjÀlva flÀkttestet i starten Àr boven. Damm och liknande kanske gör att flÀkten gÄr tyngre och apparaten slÄr ifrÄn för att flÀkten drar för mÄnga ampere eller liknande.
NÄgon som varit med om liknande?
Iallafall, nu tÀnker jag nog reklamera, enheten Àr strax över 1,5Är gammal. Köpte den pÄ mediamarkt i göteborg. Vill inte ha nÄt annat Àn en 60Gb-maskin tillbaka.
Förresten, vad ska man tÀnka pÄ att göra backup pÄ? Singstar-lÄtar t.ex. hur gjorde man med dem? De gÄr ju inte att ladda ner till ett annat system.
Mvh Johan
Edit: Glömde en sak, nÀr ni lÀmnat in era enheter, skickar ni med nÄgonting i lÄdan? Typ handkontroller eller kablar?
Redigerat av Unregisterede2d64838, 10 April 2009 - 10:48.
Postad 11 April 2009 - 10:51
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlÀgg
Min ps3 lider av detta fenomen YLOD, men den gÄr att starta om man försöker om och om igen en ###### massa gÄnger. Men om man har fjÀrrstart för psp aktiverat, dÄ startar den alltid som den ska. Verkar ha med flÀkten att göra eftersom flÀkten gÄr sakta Àven i standby dÄ fjÀrrstart Àr förbockat. SÄ nÀr man har brutit strömmen helt över natten t.ex. dÄ fÄr man starta, stÀnga av, starta en himla massa gÄnger innan den hoppar igÄng som den ska... Tycker det verkar som att sjÀlva flÀkttestet i starten Àr boven. Damm och liknande kanske gör att flÀkten gÄr tyngre och apparaten slÄr ifrÄn för att flÀkten drar för mÄnga ampere eller liknande. NÄgon som varit med om liknande?
Iallafall, nu tÀnker jag nog reklamera, enheten Àr strax över 1,5Är gammal. Köpte den pÄ mediamarkt i göteborg. Vill inte ha nÄt annat Àn en 60Gb-maskin tillbaka. Förresten, vad ska man tÀnka pÄ att göra backup pÄ? Singstar-lÄtar t.ex. hur gjorde man med dem? De gÄr ju inte att ladda ner till ett annat system.
Mvh Johan
Edit: Glömde en sak, nÀr ni lÀmnat in era enheter, skickar ni med nÄgonting i lÄdan? Typ handkontroller eller kablar?
Det gÄr ju göra en backup, under system settings tror jag. Se till att avaktivera enheten innan du skickar den, det gör du under account managment. Skicka bara enheten, har du orginal hÄrddisken eller har du uppgraderat? Den ska i alla fall skickas in med orginal hÄrddisk. Sen Àr det bara att vÀnta, tar tyvÀr upp till 2 mÄnader.
Postad 14 April 2009 - 18:15
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7010 inlÀgg
Ska sÀlja min ena ps3a... hur tar jag bort min andvÀndare pÄ den? MÄste man köra systemÄterstÀllning eller?
Postad 16 April 2009 - 17:49
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
MĂ€stare
-
-
3073 inlÀgg
Ljudproblem!!
Lyser rött ur optiska utgÄngen pÄ ps3an, som det ska?
Högtalarna Àr okej, brusar nÀr jag drar upp ljudet...
men allt ljud frÄn ps3an Àr borta... optiska kabeln sitter rÀtt kopplad till receivern
nÄn som vet exakt vilka instÀllningar man ska göra i ps3ans ljudmeny??
har funkat fint tills jag stÀngde av ps3an en vecka ungefÀr..
//najkks
Postad 16 April 2009 - 17:58
pellepulare
-
pellepulare
-
AnvÀndare
-
-
144 inlÀgg
Har du aktiverat att ps3'an ska skicka ut signalen som bitstream ?
Postad 16 April 2009 - 18:26
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
MĂ€stare
-
-
3073 inlÀgg
Har du aktiverat att ps3'an ska skicka ut signalen som bitstream ?
vars hittar jag den instÀllningen? ska sÄnt verkligen kunna Àndras bara pga. att man stÀnger av ps3an en tid??
Postad 16 April 2009 - 19:04
pellepulare
-
pellepulare
-
AnvÀndare
-
-
144 inlÀgg
Nej det lÄter konstigt men du kan gÄ till instÀllningar-videoinstÀllningar-utdataformat för bd-ljud(optisk digitalt)
Postad 16 April 2009 - 19:22
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
MĂ€stare
-
-
3073 inlÀgg
Nej det lÄter konstigt men du kan gÄ till instÀllningar-videoinstÀllningar-utdataformat för bd-ljud(optisk digitalt)
Yepp, den stod faktiskt inte pÄ "bitstream", sÄ har Àndrat den till det lÀget nu! Dock fortfarande inget ljud i ps3an... hmm ???
Postad 16 April 2009 - 19:27
pellepulare
-
pellepulare
-
AnvÀndare
-
-
144 inlÀgg
Hmm vÀldigt konstigt att den stÀllt om sig, har du Àven kollat ljudinstÀllningarna sÄ att inte dom oxÄ tappat instÀllningarna? plus att receivern ska stÄ pÄ auto och inte vara lÄst pÄ analog signal.
Postad 16 April 2009 - 19:47
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
MĂ€stare
-
-
3073 inlÀgg
Hmm vÀldigt konstigt att den stÀllt om sig, har du Àven kollat ljudinstÀllningarna sÄ att inte dom oxÄ tappat instÀllningarna? plus att receivern ska stÄ pÄ auto och inte vara lÄst pÄ analog signal.
Finns det ytterligare ljudinstÀllningar i ps3an som jag borde kolla igenom alltsÄ ?? receivern stÄr pÄ auto sÄ vitt jag vet.. den har jag ju kört till film m.m. sÄ den borde inte Àndrat sig?
Postad 16 April 2009 - 20:08
pellepulare
-
pellepulare
-
AnvÀndare
-
-
144 inlÀgg
Nej bara under ljudinstÀllningar, har du testat ljud frÄn nÄgon annan apparat i den optiska ingÄngen pÄ receivern? annars vete fasen vad det kan vara för fel.
Postad 16 April 2009 - 20:23
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
MĂ€stare
-
-
3073 inlÀgg
Nej bara under ljudinstÀllningar, har du testat ljud frÄn nÄgon annan apparat i den optiska ingÄngen pÄ receivern? annars vete fasen vad det kan vara för fel.
Om ljudet frÄn vanliga dvd fungerar bra till receivern, högtalarna funkar som de ska.. lyser rött pÄ den optiska utgÄngen pÄ ps3an, dÄ kan det vÀl bara vara instÀllningarna i ps3an? har kollat lite under "ljudinstÀllningar" men det verkar inte gÄ att Àndra instÀllningarna dÀr.. antingen sÄ lÄter jag bli att göra Àndringar, men om jag gör Àndringar sÄ gÄr de Ej att spara (konstigt??)
Postad 16 April 2009 - 20:30
pellepulare
-
pellepulare
-
AnvÀndare
-
-
144 inlÀgg
Tja, du kan ju prova ÄterstÀlla den till fabriksinstÀllningar sÄ kanske det funkar men glöm inte att Àven Àndra till bitstream.
Postad 16 April 2009 - 22:13
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
MĂ€stare
-
-
3073 inlÀgg
Tja, du kan ju prova ÄterstÀlla den till fabriksinstÀllningar sÄ kanske det funkar men glöm inte att Àven Àndra till bitstream.
Vad försvinner dÄ? Alla pÄ friendslistan eller??
Postad 16 April 2009 - 22:47
Unregistered60d588d5
-
Unregistered60d588d5
-
Wannabe
-
-
27 inlÀgg
Systemprogramvara 2.70 brickade min PS3:a 60Gb.
Har nÄgon annan stöt pÄ detta?
Ingen bild efter den automatiska omstarten efter firmware uppdateringen.
Den gÄr igÄng och lyser grönt och BD-lÀsaren verkar fungera men inget mer.
Jag mailade NF och fick standardsvaret om ett "hÄrdvaru fel" (skall det inte vara hÄrdvarufel)...
Hoppas jag kan hÀvda reklamationsrÀtt hos MM.
Vet nÄgon om de lagar 60Gb varianten eller man fÄr en 80Gb utan bakÄtkompatibilitet?
Postad 17 April 2009 - 07:55
edtjope
-
edtjope
-
ForumrÀv
-
-
772 inlÀgg
Systemprogramvara 2.70 brickade min PS3:a 60Gb. Har nÄgon annan stöt pÄ detta?
Ingen bild efter den automatiska omstarten efter firmware uppdateringen. Den gÄr igÄng och lyser grönt och BD-lÀsaren verkar fungera men inget mer.
Jag mailade NF och fick standardsvaret om ett "hÄrdvaru fel" (skall det inte vara hÄrdvarufel)...
Hoppas jag kan hÀvda reklamationsrÀtt hos MM.
Vet nÄgon om de lagar 60Gb varianten eller man fÄr en 80Gb utan bakÄtkompatibilitet?
Om reklamationen gÄr igenom sÄ fÄr du en ny eller "refurbished" 60GB.
Postad 19 April 2009 - 10:51
jarijuho
-
jarijuho
-
Wannabe
-
-
44 inlÀgg
Min 60GB drabbades av Red dots of death reklamerade den för dryga mÄnaden sedan och Àr nu orolig att jag fÄr en maskin som Àr högljud...(den reklamerade var en nivÄ 2 maskin, som enligt mig Àr ett grÀnsfall i om man ska acceptera ljudnivÄn pÄ)
Postad 23 April 2009 - 06:47
Unregisteredbfabe95c
-
Unregisteredbfabe95c
-
AnvÀndare
-
-
110 inlÀgg
HA;HA;HA;HA;HA!!! PROBLEMET LĂST! Min slutade spela blu-ray o ps3 spel, medans dvd fortfarande gick.
Köpte en burk luft pÄ kjell o co, sÄ jag sprutade tryckluft genom alla hÄl jag kunde se pÄ ps3:an och nu funkar allt!!
Stack in pipen 5-6 cim in, dÀr man sÀtter i disken och sprutade pÄ alla möjliga hÄll, samt alla ventilationshÄl!
Ni som drabbas/drabbats, prova detta!
Postad 25 April 2009 - 18:58
Timpolanen
-
Timpolanen
-
MĂ€stare
-
-
2834 inlÀgg
Min Polare har rÄkat ut för ett helt sjukt problem! NÀr han spelar Fifa 09 sÄ efter ca första halvlek (ibland lÀnger/kortare) sÄ börjar ljudet att skumma sig först försvinner publiken sedan kommer det till baka osv. Sen nÀr man ska gÄ tillbaka till menyn sÄ Àr alla knappar borta.
Vi har testat med KIllzone 2, GTA IV, Fifa 09 men bÄde Killzone och GTA fungerar inte Àns att starta, fÄr ibland error kode 80010514.
Han har ÄterstÀllt den 2 gÄnger samt rensat HÄrdisken en gÄng, men inget resultat.
Han har vunnit den sÄ han har inget kvitto heller. Kan man pÄ egen hand typ "hardware resetta" den?
Tar all hjÀlp vi kan fÄ! Han ligger just nu i koma
Info:
Playstation 3 40GB
Postad 27 April 2009 - 08:44
jarijuho
-
jarijuho
-
Wannabe
-
-
44 inlÀgg
timpolanen: googla pÄ "80010514"... det verkar som att det Àr blu-ray spelaren som har lagt av... hÄrdvarufel...
Postad 27 April 2009 - 10:15
Unregistered38661
-
Unregistered38661
-
LĂ€rjunge
-
-
264 inlÀgg
Kör Ps3 till sharp tv via komponent och till projektorn via hdmi. Spelade ett par timmar pÄ projektorn i lördags och nÀr jag skulle switcha till komponent (702p) igen sÄ blir bilden helt knas. SkÀrmen blir delad i tvÄ delar som visar samma information. Kör jag standard pal sÄ blir bilden iaf inte delad men allt blir snorstort.
GÄr jag tillbaka till hdmi pÄ projektorn sÄ funkar allt perfekt. Har provat resetta instÀllningarna men ingen skillnad. NÄn som har upplevt nÄgot liknande?
Blir gaalen!
/Per
Postad 27 April 2009 - 18:32
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
ForumrÀv
-
-
737 inlÀgg
Har haft problem med mitt WLAN till PS3 ett tag nu och idag nÀr en nedladdning Äterigen hade lÄst sig sÄ blev jag desperat och ryckte ur mina GH donglar. DÄ drar skiten igÄng igen!!!! Hur kan dom göra donglar som stör ut PS3:ans egna wlan!? Kanske gÄr att byta kanal eller nÄgot sÄ det blir bÀttre men tycker ÀndÄ det kÀnns lite B. Det skumma Àr att jag aldrig haft problem i gammla lÀgenhet. Hade kanske starkare signalstyrka dÀr. Aja.. Àr det nÄgon fler som har detta problemet att nedladdningar lÄser sig sÄ kan nin ju prova rycka ur allt vad donglar heter
Postad 28 April 2009 - 14:15
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlÀgg
Lyxproblem kanske, men jag saknar funktion dÀr man blir pÄmind om att man fÄtt ett meddelande. Oftast lÀser man meddelandet 5 timmar efter det var aktuellt. Eller har jag missat nÄn instÀllning??
Postad 28 April 2009 - 15:11
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlÀgg
Lyxproblem kanske, men jag saknar funktion dÀr man blir pÄmind om att man fÄtt ett meddelande. Oftast lÀser man meddelandet 5 timmar efter det var aktuellt. Eller har jag missat nÄn instÀllning??
Du kan stÀlla in "display notifications" under system menyn. Jag skulle dÀremot vilja att det fanns en funktion dÀr det automatiskt skulle slÄs av vid filmtittande.
Postad 28 April 2009 - 15:41
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlÀgg
Hm, dÀr Àr det vÀl bara "av eller pÄ" som gÄr att vÀlja?
systeminstÀllningar>meddelanden>visa inte/visa
Eller?
Postad 29 April 2009 - 06:47
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlÀgg
Ja, men dÄ fÄr du ju ett meddelande om att du fÄtt ett meddelande. Men du vill alltsÄ ha en pÄminnelse?
Har du det pÄ din mail oxÄ.....
Postad 29 April 2009 - 09:19
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlÀgg
Ăpplen & pĂ€ron. Meddelanden man fĂ„r via sin PS3 Ă€r oftast aktuella just för stunden, till skillnad frĂ„n vanlig e-mail. Missar du tex en inbjudan till en match Ă€r det kört. Ganska surt att se ett meddelande 3 timmar försent, eller hur? En liten blinkning om att man har olĂ€sta PM vore vĂ€l inte sĂ„ svĂ„rt att fĂ„ till.
Postad 01 May 2009 - 11:50
jarijuho
-
jarijuho
-
Wannabe
-
-
44 inlÀgg
jaha.... igÄr kom maskinen. Fick en "ny" (troligtvis en "refurbished" ).... Kul...ett par timmar... han installera den, skapa konton, uppdatera mjukvaran etc och spela GTA4 en halvtimma....Idag Àr maskinen död... skickar ibland en konstig bild (som om kanalen var "felinstÀlld/myrornas krig"), samt att maskinen hÀnger sig. Har provat med olika HDMI kablar, samt scart sladden, men problemet bestÄr...oftast skickar den ingen bild överhuvudtaget... har en 60GB:are
Redigerat av jarijuho, 02 May 2009 - 08:18.
Postad 08 May 2009 - 04:41
lionus85
-
lionus85
-
Rookie
-
4 inlÀgg
hej jag har problem med mitt ps3,
jag har en hd-ready tv; grundig men den saknar hdmi port, har istÀllet köpt en dvi sladd.
men nÀr jag ska koppla in spelet sÄ blir bilden svart, jag provade att hÄlla in startknappen sÄ den rebootar men inget hÀnder...
det funkar för övrigt prima med vanlig scart
Postad 08 May 2009 - 11:22
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlÀgg
hej jag har problem med mitt ps3, jag har en hd-ready tv; grundig men den saknar hdmi port, har istÀllet köpt en dvi sladd. men nÀr jag ska koppla in spelet sÄ blir bilden svart, jag provade att hÄlla in startknappen sÄ den rebootar men inget hÀnder...
det funkar för övrigt prima med vanlig scart
Stödjer din TV HDCP? Du fÄr heller inte ha Scart inkopplad samtidigt nÀr du rebootar.
Postad 08 May 2009 - 22:59
lionus85
-
lionus85
-
Rookie
-
4 inlÀgg
hdcp? jag har inte skarten i men det blir ÀndÄ ingen bild.
Postad 22 May 2009 - 16:04
efterfest
-
efterfest
-
AnvÀndare
-
-
232 inlÀgg
Kanske fel trĂ„d men ja har problem med att logga in pĂ„ http://se.playstation.com/nĂ€r ja loggar in sĂ„ kommer ja till den hĂ€r menyn och vad jag fattat sĂ„ mĂ„ste man överföra den gamla kontoinformationen till de nya systemet men nĂ€r man fyller i e-posten o pass sĂ„ kommer man tillbaka till samma sida, har testat ett antal gĂ„nger :S nĂ„n som har en susning om en lösning ? (Ă€r 100 pĂ„ sign in o pass för mitt psn id kommer upp pĂ„ den hĂ€r sidan) Min profil Mina vĂ€nner Mina trophies Mitt portabla ID Mitt Konto Ăverför min gamla kontoinformation Om du har registrerat dig pĂ„ eu.playstation.com tidigare anger du ditt nuvarande anvĂ€ndarnamn (e-postadress) och lösenord nedan, sĂ„ överför vi dina uppgifter till ditt nya konto. Du mĂ„ste göra det om du vill aktivera din nya profil. Ja, överför min gamla kontoinformation Observera att de fĂ€lt som Ă€r markerade med * Ă€r obligatoriska. E-postadress* Lösenord*
Postad 22 May 2009 - 16:13
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Ăber-Guru
-
-
14825 inlÀgg
Hr du reggat en anvÀndare dÀr (som skiljer sig frÄn ditt PSN-ID) sÄ ska du fylla i det, annar kan du bara klicka dig vidare dÀr nere.
Postad 23 May 2009 - 09:47
efterfest
-
efterfest
-
AnvÀndare
-
-
232 inlÀgg
ah kom pÄ varför de inte funka. reggade anvÀndarn pÄ us.plastation.com eftersom ja köpte lÄdan i new york sÄ följde ja bara regganvisningarna som följde med. skummt att ja ÀndÄ lirar pÄ europeiska servrar. antar att de inte gÄr o flytta kontot
Postad 29 May 2009 - 17:02
Lias08
-
Lias08
-
MĂ€stare
-
-
2705 inlÀgg
jag vill inte starta en ny trÄd om detta men jag har en dum frÄga!
Hur byter man anvÀndarnamn pÄ PS3? Jag sökte mycket om detta bÄda hÀr och googlade utan framgÄng.
Postad 29 May 2009 - 19:01
mBr
-
mBr
-
MĂ€stare
-
-
3024 inlÀgg
Enligt andra forum jag kom till via google pÄ din frÄga sÄ kan man inte Àndra sitt nick utan fÄr fixa nytt konto. Har du ett Japanskt konto sÄ ska det gÄ fint att byta :/
Om detta stÀmmer vet jag inte men enligt flera olika forum sÄ stÀmmer det.
Postad 04 June 2009 - 20:01
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlÀgg
Jahopp! Har fÄtt YLOD mina vÀnner
Köpte PS3:an pÄ releasen sÄ det har gÄtt över tre Är, tÀnker pÄ garantin.
Om man lÀmnar in den ÀndÄ, fÄr man stÄ för kostnaderna sjÀlv?
Eller Àr det kanske smartare att köpa sig en ny?
Edit: Kom just pÄ att det inte alls har gÄtt tre Är! SÄ det kanske finns hopp om att den kan bli lagad?
Redigerat av Unregisteredda254153, 04 June 2009 - 20:44.
Postad 04 June 2009 - 21:34
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Ăber-Guru
-
-
14825 inlÀgg
Jahopp! Har fÄtt YLOD mina vÀnner Köpte PS3:an pÄ releasen sÄ det har gÄtt över tre Är, tÀnker pÄ garantin. Om man lÀmnar in den ÀndÄ, fÄr man stÄ för kostnaderna sjÀlv? Eller Àr det kanske smartare att köpa sig en ny?
Edit: Kom just pÄ att det inte alls har gÄtt tre Är! SÄ det kanske finns hopp om att den kan bli lagad?
Skulle tro att du blir erbjuden en ersÀttningmaskin för strax under 3K.
Postad 05 June 2009 - 18:12
efterfest
-
efterfest
-
AnvÀndare
-
-
232 inlÀgg
Skulle tro att du blir erbjuden en ersÀttningmaskin för strax under 3K.
strax under 3 k  fan ja pröjsade 2200 för min ps3a i new york mÄste vÀll va billigare o reparera den ?
Postad 05 June 2009 - 18:24
efterfest
-
efterfest
-
AnvÀndare
-
-
232 inlÀgg
Föresten... inte direkt nÄtt problem men de kÀnndes onödigt o slÀnga upp ett nytt topic för de.
försvinner saveningarna/profiler nÀr man tar bort installationsdatan frÄn spelen ?
sÄg att vissa spel tar upp över 4 gig. borde vara lugnt, sÄg att de fanns en savemapp för spel men kÀnns som att de Àr lika bra att dubbelkolla sÄ man inte gör nÄtt dumt
Redigerat av efterfest, 05 June 2009 - 18:25.
Postad 05 June 2009 - 18:46
kerren
-
kerren
-
MĂ€stare
-
-
2776 inlÀgg
savefilerna Àr separata sÄ det Àr inga problem
Postad 06 June 2009 - 05:52
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlÀgg
Jahopp! Har fÄtt YLOD mina vÀnner Köpte PS3:an pÄ releasen sÄ det har gÄtt över tre Är, tÀnker pÄ garantin. Om man lÀmnar in den ÀndÄ, fÄr man stÄ för kostnaderna sjÀlv? Eller Àr det kanske smartare att köpa sig en ny?
Kajoh, du skall reklamera den inte fÄ den lagad. Kolla reklamationstrÄden Ä YLOD-trÄden. Ring din konsumentvÀgledare om du Àr osÀker.
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Svara pÄ citerade inlÀgg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas hÀr?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna sjĂ€lva tagit. För att bilder ska listas krĂ€vs att albumet Ă€r synligt samt att det inte Ă€r av typen "Historik", "Ănskelista", "Ăvriga byggbilder" eller "Ăvrigt".
|