Playstation 3- Problem
1710 svar till detta ämne
Postad 29 March 2009 - 10:28
Fluffcarl
-
Fluffcarl
-
Användare
-
-
239 inlägg
Haha vet precis vad du menar Fick göra likadant för att ena styrspaken fastnade när man tryckte vänster, så plockade isär och pillade lite på den och det hjäpte... men nästan samma sak hände, fast både L2 o R2 ramlade ut och det var lite småstruligt att få ihop igen ja 
på dualchock 2 kontrollerna så gick det att trycka dit R2 & L2 knapparna utifrån vet dock inte hur det e med DS3 men de va bra mycket enklare än att pilla ihop skiten innan
Postad 31 March 2009 - 16:28
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
Är det någon som tar sig up på psn nu? eller är det bara min ps3a
Edit: Funkar nu, tog typ en halvtimma
Redigerat av bazookajoe_83, 31 March 2009 - 16:56.
Postad 03 April 2009 - 18:49
FlesHunter
-
FlesHunter
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Tjenare,
är det någon som har råkat ut för att när ni ska kolla på Blu-Ray Disc i PS3an. Att först får man välja språk. sedan blir det bara svart och inget mer händer. Vet någon vad problemet är?
filmen är <b>Eichmann</b>-<i>Dödens Underskrift</i>
Skulle vara gör tacksam om någon kunde hjälpa mig. köpte liksom den för att få en Blu-ray spelare
Postad 03 April 2009 - 20:10
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Om du kollar i HD-forumet, Bluray-delen, så kan du se att många haft liknande problem med filmer som det företaget (Noble) gett ut.
Jag tror inte det här är ett PS3-problem, utan att utgivaren av filmen är ett dj-a skitföretag.
Postad 06 April 2009 - 12:38
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
Får detta problem med PS3.an som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.
När jag antingen spelar DVD eller streamar via wlanet filmer får jag efter ca 20-30 min i filmen ett litet myrornas krig och ibland står det "no signal" för att sedan fortsätta efter ett par sekunder. Ljudet är fortfarande kvar under hela proceduren. Har upplevt det någon gång med Bluray också men inte i samma utsträckning.
Har ändrat inställningarna så den inte skalar upp ngt från ps3an men den vill fortfarande inte vara med.
Konstigt också att det blir samma sak (inte alltid dock) när jag streamar också.
Har ni några tips?
Postad 07 April 2009 - 07:31
Henke811
-
Henke811
-
Användare
-
-
158 inlägg
Får detta problem med PS3.an som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.
När jag antingen spelar DVD eller streamar via wlanet filmer får jag efter ca 20-30 min i filmen ett litet myrornas krig och ibland står det "no signal" för att sedan fortsätta efter ett par sekunder. Ljudet är fortfarande kvar under hela proceduren. Har upplevt det någon gång med Bluray också men inte i samma utsträckning.
Har ändrat inställningarna så den inte skalar upp ngt från ps3an men den vill fortfarande inte vara med. Konstigt också att det blir samma sak (inte alltid dock) när jag streamar också.
Har ni några tips?
jag hade liknande problem när jag precis köpt mig min ps3:a, visade sig vara glapp i hdmikontakten...
Postad 07 April 2009 - 12:34
Unregisteredb8e57d04
-
Unregisteredb8e57d04
-
Forumräv
-
-
931 inlägg
Hmm...tycker att jag har dubbelkollat kontakterna men kanske har det att göra med att jag kör en HDMI-DVI kabel?
Måste självklart kollas än en gång för säkerhets skull.
Edit: Verkar vara kabeln som är glapp, dubbelkollade kablarna nu och då funkade en film galant iaf.
Redigerat av Unregisteredb8e57d04, 07 April 2009 - 14:49.
Postad 08 April 2009 - 11:59
mace
-
mace
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Har som jag skrivit i YLOD tråden lyckats reklamera en två år gammal PS3-YLOD
KÄMPA PÅ!!!!!
 M
Postad 10 April 2009 - 10:42
Unregisterede2d64838
-
Unregisterede2d64838
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Min ps3 lider av detta fenomen YLOD, men den går att starta om man försöker om och om igen en ###### massa gånger.
Men om man har fjärrstart för psp aktiverat, då startar den alltid som den ska. Verkar ha med fläkten att göra eftersom fläkten går sakta även i standby då fjärrstart är förbockat. Så när man har brutit strömmen helt över natten t.ex. då får man starta, stänga av, starta en himla massa gånger innan den hoppar igång som den ska... Tycker det verkar som att själva fläkttestet i starten är boven. Damm och liknande kanske gör att fläkten går tyngre och apparaten slår ifrån för att fläkten drar för många ampere eller liknande.
Någon som varit med om liknande?
Iallafall, nu tänker jag nog reklamera, enheten är strax över 1,5år gammal. Köpte den på mediamarkt i göteborg. Vill inte ha nåt annat än en 60Gb-maskin tillbaka.
Förresten, vad ska man tänka på att göra backup på? Singstar-låtar t.ex. hur gjorde man med dem? De går ju inte att ladda ner till ett annat system.
Mvh Johan
Edit: Glömde en sak, när ni lämnat in era enheter, skickar ni med någonting i lådan? Typ handkontroller eller kablar?
Redigerat av Unregisterede2d64838, 10 April 2009 - 10:48.
Postad 11 April 2009 - 10:51
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
Min ps3 lider av detta fenomen YLOD, men den går att starta om man försöker om och om igen en ###### massa gånger. Men om man har fjärrstart för psp aktiverat, då startar den alltid som den ska. Verkar ha med fläkten att göra eftersom fläkten går sakta även i standby då fjärrstart är förbockat. Så när man har brutit strömmen helt över natten t.ex. då får man starta, stänga av, starta en himla massa gånger innan den hoppar igång som den ska... Tycker det verkar som att själva fläkttestet i starten är boven. Damm och liknande kanske gör att fläkten går tyngre och apparaten slår ifrån för att fläkten drar för många ampere eller liknande. Någon som varit med om liknande?
Iallafall, nu tänker jag nog reklamera, enheten är strax över 1,5år gammal. Köpte den på mediamarkt i göteborg. Vill inte ha nåt annat än en 60Gb-maskin tillbaka. Förresten, vad ska man tänka på att göra backup på? Singstar-låtar t.ex. hur gjorde man med dem? De går ju inte att ladda ner till ett annat system.
Mvh Johan
Edit: Glömde en sak, när ni lämnat in era enheter, skickar ni med någonting i lådan? Typ handkontroller eller kablar?
Det går ju göra en backup, under system settings tror jag. Se till att avaktivera enheten innan du skickar den, det gör du under account managment. Skicka bara enheten, har du orginal hårddisken eller har du uppgraderat? Den ska i alla fall skickas in med orginal hårddisk. Sen är det bara att vänta, tar tyvär upp till 2 månader.
Postad 14 April 2009 - 18:15
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Ska sälja min ena ps3a... hur tar jag bort min andvändare på den? Måste man köra systemåterställning eller?
Postad 16 April 2009 - 17:49
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Ljudproblem!!
Lyser rött ur optiska utgången på ps3an, som det ska?
Högtalarna är okej, brusar när jag drar upp ljudet...
men allt ljud från ps3an är borta... optiska kabeln sitter rätt kopplad till receivern
nån som vet exakt vilka inställningar man ska göra i ps3ans ljudmeny??
har funkat fint tills jag stängde av ps3an en vecka ungefär..
//najkks
Postad 16 April 2009 - 17:58
pellepulare
-
pellepulare
-
Användare
-
-
144 inlägg
Har du aktiverat att ps3'an ska skicka ut signalen som bitstream ?
Postad 16 April 2009 - 18:26
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Har du aktiverat att ps3'an ska skicka ut signalen som bitstream ?
vars hittar jag den inställningen? ska sånt verkligen kunna ändras bara pga. att man stänger av ps3an en tid??
Postad 16 April 2009 - 19:04
pellepulare
-
pellepulare
-
Användare
-
-
144 inlägg
Nej det låter konstigt men du kan gå till inställningar-videoinställningar-utdataformat för bd-ljud(optisk digitalt)
Postad 16 April 2009 - 19:22
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Nej det låter konstigt men du kan gå till inställningar-videoinställningar-utdataformat för bd-ljud(optisk digitalt)
Yepp, den stod faktiskt inte på "bitstream", så har ändrat den till det läget nu! Dock fortfarande inget ljud i ps3an... hmm ???
Postad 16 April 2009 - 19:27
pellepulare
-
pellepulare
-
Användare
-
-
144 inlägg
Hmm väldigt konstigt att den ställt om sig, har du även kollat ljudinställningarna så att inte dom oxå tappat inställningarna? plus att receivern ska stå på auto och inte vara låst på analog signal.
Postad 16 April 2009 - 19:47
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Hmm väldigt konstigt att den ställt om sig, har du även kollat ljudinställningarna så att inte dom oxå tappat inställningarna? plus att receivern ska stå på auto och inte vara låst på analog signal.
Finns det ytterligare ljudinställningar i ps3an som jag borde kolla igenom alltså ?? receivern står på auto så vitt jag vet.. den har jag ju kört till film m.m. så den borde inte ändrat sig?
Postad 16 April 2009 - 20:08
pellepulare
-
pellepulare
-
Användare
-
-
144 inlägg
Nej bara under ljudinställningar, har du testat ljud från någon annan apparat i den optiska ingången på receivern? annars vete fasen vad det kan vara för fel.
Postad 16 April 2009 - 20:23
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Nej bara under ljudinställningar, har du testat ljud från någon annan apparat i den optiska ingången på receivern? annars vete fasen vad det kan vara för fel.
Om ljudet från vanliga dvd fungerar bra till receivern, högtalarna funkar som de ska.. lyser rött på den optiska utgången på ps3an, då kan det väl bara vara inställningarna i ps3an? har kollat lite under "ljudinställningar" men det verkar inte gå att ändra inställningarna där.. antingen så låter jag bli att göra ändringar, men om jag gör ändringar så går de Ej att spara (konstigt??)
Postad 16 April 2009 - 20:30
pellepulare
-
pellepulare
-
Användare
-
-
144 inlägg
Tja, du kan ju prova återställa den till fabriksinställningar så kanske det funkar men glöm inte att även ändra till bitstream.
Postad 16 April 2009 - 22:13
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Tja, du kan ju prova återställa den till fabriksinställningar så kanske det funkar men glöm inte att även ändra till bitstream.
Vad försvinner då? Alla på friendslistan eller??
Postad 16 April 2009 - 22:47
Unregistered60d588d5
-
Unregistered60d588d5
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Systemprogramvara 2.70 brickade min PS3:a 60Gb.
Har någon annan stöt på detta?
Ingen bild efter den automatiska omstarten efter firmware uppdateringen.
Den går igång och lyser grönt och BD-läsaren verkar fungera men inget mer.
Jag mailade NF och fick standardsvaret om ett "hårdvaru fel" (skall det inte vara hårdvarufel)...
Hoppas jag kan hävda reklamationsrätt hos MM.
Vet någon om de lagar 60Gb varianten eller man får en 80Gb utan bakåtkompatibilitet?
Postad 17 April 2009 - 07:55
edtjope
-
edtjope
-
Forumräv
-
-
772 inlägg
Systemprogramvara 2.70 brickade min PS3:a 60Gb. Har någon annan stöt på detta?
Ingen bild efter den automatiska omstarten efter firmware uppdateringen. Den går igång och lyser grönt och BD-läsaren verkar fungera men inget mer.
Jag mailade NF och fick standardsvaret om ett "hårdvaru fel" (skall det inte vara hårdvarufel)...
Hoppas jag kan hävda reklamationsrätt hos MM.
Vet någon om de lagar 60Gb varianten eller man får en 80Gb utan bakåtkompatibilitet?
Om reklamationen går igenom så får du en ny eller "refurbished" 60GB.
Postad 19 April 2009 - 10:51
jarijuho
-
jarijuho
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Min 60GB drabbades av Red dots of death reklamerade den för dryga månaden sedan och är nu orolig att jag får en maskin som är högljud...(den reklamerade var en nivå 2 maskin, som enligt mig är ett gränsfall i om man ska acceptera ljudnivån på)
Postad 23 April 2009 - 06:47
Unregisteredbfabe95c
-
Unregisteredbfabe95c
-
Användare
-
-
110 inlägg
HA;HA;HA;HA;HA!!! PROBLEMET LÖST! Min slutade spela blu-ray o ps3 spel, medans dvd fortfarande gick.
Köpte en burk luft på kjell o co, så jag sprutade tryckluft genom alla hål jag kunde se på ps3:an och nu funkar allt!!
Stack in pipen 5-6 cim in, där man sätter i disken och sprutade på alla möjliga håll, samt alla ventilationshål!
Ni som drabbas/drabbats, prova detta!
Postad 25 April 2009 - 18:58
Timpolanen
-
Timpolanen
-
Mästare
-
-
2834 inlägg
Min Polare har råkat ut för ett helt sjukt problem! När han spelar Fifa 09 så efter ca första halvlek (ibland länger/kortare) så börjar ljudet att skumma sig först försvinner publiken sedan kommer det till baka osv. Sen när man ska gå tillbaka till menyn så är alla knappar borta.
Vi har testat med KIllzone 2, GTA IV, Fifa 09 men både Killzone och GTA fungerar inte äns att starta, får ibland error kode 80010514.
Han har återställt den 2 gånger samt rensat Hårdisken en gång, men inget resultat.
Han har vunnit den så han har inget kvitto heller. Kan man på egen hand typ "hardware resetta" den?
Tar all hjälp vi kan få! Han ligger just nu i koma
Info:
Playstation 3 40GB
Postad 27 April 2009 - 08:44
jarijuho
-
jarijuho
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
timpolanen: googla på "80010514"... det verkar som att det är blu-ray spelaren som har lagt av... hårdvarufel...
Postad 27 April 2009 - 10:15
Unregistered38661
-
Unregistered38661
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Kör Ps3 till sharp tv via komponent och till projektorn via hdmi. Spelade ett par timmar på projektorn i lördags och när jag skulle switcha till komponent (702p) igen så blir bilden helt knas. Skärmen blir delad i två delar som visar samma information. Kör jag standard pal så blir bilden iaf inte delad men allt blir snorstort.
Går jag tillbaka till hdmi på projektorn så funkar allt perfekt. Har provat resetta inställningarna men ingen skillnad. Nån som har upplevt något liknande?
Blir gaalen!
/Per
Postad 27 April 2009 - 18:32
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Har haft problem med mitt WLAN till PS3 ett tag nu och idag när en nedladdning återigen hade låst sig så blev jag desperat och ryckte ur mina GH donglar. Då drar skiten igång igen!!!! Hur kan dom göra donglar som stör ut PS3:ans egna wlan!? Kanske går att byta kanal eller något så det blir bättre men tycker ändå det känns lite B. Det skumma är att jag aldrig haft problem i gammla lägenhet. Hade kanske starkare signalstyrka där. Aja.. är det någon fler som har detta problemet att nedladdningar låser sig så kan nin ju prova rycka ur allt vad donglar heter
Postad 28 April 2009 - 14:15
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Lyxproblem kanske, men jag saknar funktion där man blir påmind om att man fått ett meddelande. Oftast läser man meddelandet 5 timmar efter det var aktuellt. Eller har jag missat nån inställning??
Postad 28 April 2009 - 15:11
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Lyxproblem kanske, men jag saknar funktion där man blir påmind om att man fått ett meddelande. Oftast läser man meddelandet 5 timmar efter det var aktuellt. Eller har jag missat nån inställning??
Du kan ställa in "display notifications" under system menyn. Jag skulle däremot vilja att det fanns en funktion där det automatiskt skulle slås av vid filmtittande.
Postad 28 April 2009 - 15:41
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Hm, där är det väl bara "av eller på" som går att välja?
systeminställningar>meddelanden>visa inte/visa
Eller?
Postad 29 April 2009 - 06:47
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Ja, men då får du ju ett meddelande om att du fått ett meddelande. Men du vill alltså ha en påminnelse?
Har du det på din mail oxå.....
Postad 29 April 2009 - 09:19
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Äpplen & päron. Meddelanden man får via sin PS3 är oftast aktuella just för stunden, till skillnad från vanlig e-mail. Missar du tex en inbjudan till en match är det kört. Ganska surt att se ett meddelande 3 timmar försent, eller hur? En liten blinkning om att man har olästa PM vore väl inte så svårt att få till.
Postad 01 May 2009 - 11:50
jarijuho
-
jarijuho
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
jaha.... igår kom maskinen. Fick en "ny" (troligtvis en "refurbished" ).... Kul...ett par timmar... han installera den, skapa konton, uppdatera mjukvaran etc och spela GTA4 en halvtimma....Idag är maskinen död... skickar ibland en konstig bild (som om kanalen var "felinställd/myrornas krig"), samt att maskinen hänger sig. Har provat med olika HDMI kablar, samt scart sladden, men problemet består...oftast skickar den ingen bild överhuvudtaget... har en 60GB:are
Redigerat av jarijuho, 02 May 2009 - 08:18.
Postad 08 May 2009 - 04:41
lionus85
-
lionus85
-
Rookie
-
4 inlägg
hej jag har problem med mitt ps3,
jag har en hd-ready tv; grundig men den saknar hdmi port, har istället köpt en dvi sladd.
men när jag ska koppla in spelet så blir bilden svart, jag provade att hålla in startknappen så den rebootar men inget händer...
det funkar för övrigt prima med vanlig scart
Postad 08 May 2009 - 11:22
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
hej jag har problem med mitt ps3, jag har en hd-ready tv; grundig men den saknar hdmi port, har istället köpt en dvi sladd. men när jag ska koppla in spelet så blir bilden svart, jag provade att hålla in startknappen så den rebootar men inget händer...
det funkar för övrigt prima med vanlig scart
Stödjer din TV HDCP? Du får heller inte ha Scart inkopplad samtidigt när du rebootar.
Postad 08 May 2009 - 22:59
lionus85
-
lionus85
-
Rookie
-
4 inlägg
hdcp? jag har inte skarten i men det blir ändå ingen bild.
Postad 22 May 2009 - 16:04
efterfest
-
efterfest
-
Användare
-
-
232 inlägg
Kanske fel tråd men ja har problem med att logga in på http://se.playstation.com/när ja loggar in så kommer ja till den här menyn och vad jag fattat så måste man överföra den gamla kontoinformationen till de nya systemet men när man fyller i e-posten o pass så kommer man tillbaka till samma sida, har testat ett antal gånger :S nån som har en susning om en lösning ? (är 100 på sign in o pass för mitt psn id kommer upp på den här sidan) Min profil Mina vänner Mina trophies Mitt portabla ID Mitt Konto Överför min gamla kontoinformation Om du har registrerat dig på eu.playstation.com tidigare anger du ditt nuvarande användarnamn (e-postadress) och lösenord nedan, så överför vi dina uppgifter till ditt nya konto. Du måste göra det om du vill aktivera din nya profil. Ja, överför min gamla kontoinformation Observera att de fält som är markerade med * är obligatoriska. E-postadress* Lösenord*
Postad 22 May 2009 - 16:13
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Hr du reggat en användare där (som skiljer sig från ditt PSN-ID) så ska du fylla i det, annar kan du bara klicka dig vidare där nere.
Postad 23 May 2009 - 09:47
efterfest
-
efterfest
-
Användare
-
-
232 inlägg
ah kom på varför de inte funka. reggade användarn på us.plastation.com eftersom ja köpte lådan i new york så följde ja bara regganvisningarna som följde med. skummt att ja ändå lirar på europeiska servrar. antar att de inte går o flytta kontot
Postad 29 May 2009 - 17:02
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
jag vill inte starta en ny tråd om detta men jag har en dum fråga!
Hur byter man användarnamn på PS3? Jag sökte mycket om detta båda här och googlade utan framgång.
Postad 29 May 2009 - 19:01
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Enligt andra forum jag kom till via google på din fråga så kan man inte ändra sitt nick utan får fixa nytt konto. Har du ett Japanskt konto så ska det gå fint att byta :/
Om detta stämmer vet jag inte men enligt flera olika forum så stämmer det.
Postad 04 June 2009 - 20:01
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Jahopp! Har fått YLOD mina vänner
Köpte PS3:an på releasen så det har gått över tre år, tänker på garantin.
Om man lämnar in den ändå, får man stå för kostnaderna själv?
Eller är det kanske smartare att köpa sig en ny?
Edit: Kom just på att det inte alls har gått tre år! Så det kanske finns hopp om att den kan bli lagad?
Redigerat av Unregisteredda254153, 04 June 2009 - 20:44.
Postad 04 June 2009 - 21:34
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jahopp! Har fått YLOD mina vänner Köpte PS3:an på releasen så det har gått över tre år, tänker på garantin. Om man lämnar in den ändå, får man stå för kostnaderna själv? Eller är det kanske smartare att köpa sig en ny?
Edit: Kom just på att det inte alls har gått tre år! Så det kanske finns hopp om att den kan bli lagad?
Skulle tro att du blir erbjuden en ersättningmaskin för strax under 3K.
Postad 05 June 2009 - 18:12
efterfest
-
efterfest
-
Användare
-
-
232 inlägg
Skulle tro att du blir erbjuden en ersättningmaskin för strax under 3K.
strax under 3 k  fan ja pröjsade 2200 för min ps3a i new york måste väll va billigare o reparera den ?
Postad 05 June 2009 - 18:24
efterfest
-
efterfest
-
Användare
-
-
232 inlägg
Föresten... inte direkt nått problem men de känndes onödigt o slänga upp ett nytt topic för de.
försvinner saveningarna/profiler när man tar bort installationsdatan från spelen ?
såg att vissa spel tar upp över 4 gig. borde vara lugnt, såg att de fanns en savemapp för spel men känns som att de är lika bra att dubbelkolla så man inte gör nått dumt
Redigerat av efterfest, 05 June 2009 - 18:25.
Postad 05 June 2009 - 18:46
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
savefilerna är separata så det är inga problem
Postad 06 June 2009 - 05:52
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Jahopp! Har fått YLOD mina vänner Köpte PS3:an på releasen så det har gått över tre år, tänker på garantin. Om man lämnar in den ändå, får man stå för kostnaderna själv? Eller är det kanske smartare att köpa sig en ny?
Kajoh, du skall reklamera den inte få den lagad. Kolla reklamationstråden å YLOD-tråden. Ring din konsumentvägledare om du är osäker.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|