Har läst något om att man ska trycka på triangeln för att aktivera G25:ans kopppling.Hej!
Ni som har G25 ratt och lådan inställd i h-läge (istället för att dutta spaken fram och tillbaka), hur har ni fått kopplingen att funka? Startar man ett race så verkar iallafall kopplingen inte fungera per default så att säga.
mvh
Gran Turismo 5: Prologue
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
12 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 31 mars 2008 - 17:54
Postad 31 mars 2008 - 18:10
Har läst något om att man ska trycka på triangeln för att aktivera G25:ans kopppling.Hej!
Ni som har G25 ratt och lådan inställd i h-läge (istället för att dutta spaken fram och tillbaka), hur har ni fått kopplingen att funka? Startar man ett race så verkar iallafall kopplingen inte fungera per default så att säga.
mvh
Eller den översta svarta knappen längst upp på växelspaksdelen

Kul grej är att om man kör med koppling på och växlar utan att använda koppling så hoppar friläge i

Någon som vet hur man ändrar om knappar på G25? Jag skulle bla vilja ha handbroms på en av ratt-knapparna isf på växelspaksdelen som är standard..
Redigerat av Unregistered8a254399, 31 mars 2008 - 18:12.
Postad 31 mars 2008 - 18:19
har lite mer gnäll nu eller egntligen samma gnäll. inga däckspår,ingen skada på bilen, ljudet suger alla 4cyl låter likadant, svårighets tänk(ta den bästa bilen och vinn alla tävlingar), gas och broms är segt som kola, musiken!!?? stänga av den under lopp???, alla på mitt jobb, säger inte var;), som alla kan och gillar bilspel, fart känslan finns inte märker ingen skillnad 40km/h och 200km/h eller alldeles för liten (spelat på 52" lcd)och vad är det med allt tryckande på ok???. tyvärr har jag mer gnäll men det orkar ni inte höra på och jag får bara höra att forza suger och JA jag köra med ingen hjälp igång
till sannningen hatade jag gamla forza men älskar nya, men jag har oxå alla gt1-4 spelat mer timmar där och hoppades att gt5 prolouge skulle ge mih mersmak, saknar känslan helt. det är ett bra spel men bäst??!!nä inte direkt. snyggare är det men inte wow, kommer köpa 5an när hela släpps ändå och hoppas på att det mesta löser sig på väg för utan gt5 kan jag inte vara.
ps3 får väl samla damm i ett år nu och tillbaka til kryssboxen
bli inte arga alla har vi olika förutsättningar för vad vi tycker är bra och dåligt
jag hoppas ni har provat fler bilspel sim annars kan ni inte sitta och säg det är bäst.
haha kom på en sak som jag gillade riktigt mycket....drifting, klockrent...svårt som f-n att drifta i forza och skit kul i gt5
Redigerat av Unregistered37352, 31 mars 2008 - 18:23.
Postad 31 mars 2008 - 18:20
hittar inte nissan med 693hk, var håller den hus?Jag tycker att spelet är för enkelt, C Klassen fixade jag på 25 minuter, B klassen tog ungefär 1 timme och A klassen ca 1,5 timme, nu har jag bara 2 lopp kvar på S klassen, trist att man ska klara ett spel på en helg och endå har jag bara spelat ungefär 8-10 timmar totalt var av 80% av tiden nött på Daytona A1 där man får 20 tusen varje gång man vinner, varvar nästan halva fältet med min nissan skyline på 693 hk. Sedan såg jag att bästa tiden på Daytona men min nissan var 0,48 nånting, har ju kört på 0,45 med hjälp av andra bilar men jag testade och vips så hadde jag den 20e bästa tiden online på andra varvet.
Jobbigt att man ska måsta hålla på i evighet på samma bana för att få ihop lite pengar, har 19 bilar just nu men F1an känns som omöjlig då jag inte kommer orka hålla på så länge för att få dom pengarna.
Postad 31 mars 2008 - 18:27
mvh
Eller den översta svarta knappen längst upp på växelspaksdelen![]()
Kul grej är att om man kör med koppling på och växlar utan att använda koppling så hoppar friläge i
Någon som vet hur man ändrar om knappar på G25? Jag skulle bla vilja ha handbroms på en av ratt-knapparna isf på växelspaksdelen som är standard..
Du gör det i inställningar, där du tex ändra till KM/H fast du blädrar ner till rattarna sen väljer du den du har och markerar knappen. Ändrade sj igår till h-broms på v-knapp på ratten
Postad 31 mars 2008 - 18:47
Antar att det är driftkärran från Blitz han syftar på. Annars kan det ju vara Mines, men jag har svårt att tro att den har så hög effekt?hittar inte nissan med 693hk, var håller den hus?Jag tycker att spelet är för enkelt, C Klassen fixade jag på 25 minuter, B klassen tog ungefär 1 timme och A klassen ca 1,5 timme, nu har jag bara 2 lopp kvar på S klassen, trist att man ska klara ett spel på en helg och endå har jag bara spelat ungefär 8-10 timmar totalt var av 80% av tiden nött på Daytona A1 där man får 20 tusen varje gång man vinner, varvar nästan halva fältet med min nissan skyline på 693 hk. Sedan såg jag att bästa tiden på Daytona men min nissan var 0,48 nånting, har ju kört på 0,45 med hjälp av andra bilar men jag testade och vips så hadde jag den 20e bästa tiden online på andra varvet.
Jobbigt att man ska måsta hålla på i evighet på samma bana för att få ihop lite pengar, har 19 bilar just nu men F1an känns som omöjlig då jag inte kommer orka hålla på så länge för att få dom pengarna.
Postad 31 mars 2008 - 19:05
De är den från Mines, den har så många hästar när du trimmat den till max (697hk), alltså klarat C,B och A och låst upp S klassen.Antar att det är driftkärran från Blitz han syftar på. Annars kan det ju vara Mines, men jag har svårt att tro att den har så hög effekt?hittar inte nissan med 693hk, var håller den hus?Jag tycker att spelet är för enkelt, C Klassen fixade jag på 25 minuter, B klassen tog ungefär 1 timme och A klassen ca 1,5 timme, nu har jag bara 2 lopp kvar på S klassen, trist att man ska klara ett spel på en helg och endå har jag bara spelat ungefär 8-10 timmar totalt var av 80% av tiden nött på Daytona A1 där man får 20 tusen varje gång man vinner, varvar nästan halva fältet med min nissan skyline på 693 hk. Sedan såg jag att bästa tiden på Daytona men min nissan var 0,48 nånting, har ju kört på 0,45 med hjälp av andra bilar men jag testade och vips så hadde jag den 20e bästa tiden online på andra varvet.
Postad 31 mars 2008 - 19:11
Utan att ha spelat det, så vågar jag ändå påstå att GT5 är bättre än grammatiken i ditt klagoinlägg i alla fallsom jag hade längtat och så besviken jag blev
har lite mer gnäll nu eller egntligen samma gnäll. inga däckspår,ingen skada på bilen, ljudet suger alla 4cyl låter likadant, svårighets tänk(ta den bästa bilen och vinn alla tävlingar), gas och broms är segt som kola, musiken!!?? stänga av den under lopp???, alla på mitt jobb, säger inte var;), som alla kan och gillar bilspel, fart känslan finns inte märker ingen skillnad 40km/h och 200km/h eller alldeles för liten (spelat på 52" lcd)och vad är det med allt tryckande på ok???. tyvärr har jag mer gnäll men det orkar ni inte höra på och jag får bara höra att forza suger och JA jag köra med ingen hjälp igång
till sannningen hatade jag gamla forza men älskar nya, men jag har oxå alla gt1-4 spelat mer timmar där och hoppades att gt5 prolouge skulle ge mih mersmak, saknar känslan helt. det är ett bra spel men bäst??!!nä inte direkt. snyggare är det men inte wow, kommer köpa 5an när hela släpps ändå och hoppas på att det mesta löser sig på väg för utan gt5 kan jag inte vara.
ps3 får väl samla damm i ett år nu och tillbaka til kryssboxen
bli inte arga alla har vi olika förutsättningar för vad vi tycker är bra och dåligt
jag hoppas ni har provat fler bilspel sim annars kan ni inte sitta och säg det är bäst.
haha kom på en sak som jag gillade riktigt mycket....drifting, klockrent...svårt som f-n att drifta i forza och skit kul i gt5

Funderar på att köpa det, men vad menar du skulle ingå?Det var snålt! För nästan 400kr så borde detta ingå. Typ som i Call of Duty 4, deras "Private Match". Ska nog skicka ett brev till herr Kamaguchi, han heter väl så?
Men ååh så grymt spelet är
Postad 31 mars 2008 - 20:05
tror han menar så man kan möta sina "kompisar"... som det är nu så slumpas det bara motståndare när man kör onlineFunderar på att köpa det, men vad menar du skulle ingå?
Postad 31 mars 2008 - 20:17
Postad 31 mars 2008 - 21:17

Postad 31 mars 2008 - 22:34
Guld? Jag har aldrig kommit bättre än sexa, och jag ser inte hur jag ska kunna göra det heller...Jag har aldrig varit så nära att kasta en handkontroll i väggen som i B6.
Där man ska köra om alla andra på ett varv med Hondan....
Har kört ihop en sisådär 100 000 bara på att försöka klara det.
Det verkar inte gå att bjuda in vänner och köra mot varandra eller?
Hehe är där nu jag oxå.. Fick du guld på den?
Tro fan jag måste pröva med kontrollen snart.. Kör ju med ratt men tycker det ska va jobbigt med kontrollen helst nu då man e van ratten.
Några spec inställningar ? Har allt av och på den svårare
EDIT: Här är en som klarar B-6 galant.. http://www.youtube.c...h?v=tvWoiQYxJPg
MEN! Enligt kommentarerna ska man tydligen inte ha bilen på proffesionell, utan normal.
Nu klarade jag Guld när jag bytte från Pro till Standard. Stängde även av ASM och satte traction till 3.
Postad 31 mars 2008 - 22:51
Jag hoppas inte att du menar att GT5 (eller Forza för den delen) är en bilspels-simulator? Då är det inte konstigt att du blir besviken på känslan och fysiken i spelet. Dessa spel är arkadspel gjorda för att man ska kunna sätta sig och spela avslappnat nån halvtimme då och då. Inte som en simulator som kräver timmar av träning och betydligt mer koncentration. Bara så att du placerar spelet i rätt "fack" menar jag.
Postad 31 mars 2008 - 23:04
Tykcer spelet är bra, visa bilar då man driftar tycker jag beter sig konstigt, riktigt svår körda ibland och inte alls som i verkliga livet..
...ren nyfikenhet bara, men vilka av dessa bilar har DU varit ute och driftat med? Jag själv tycker jävligt svårt att "drifta" på torr asfalt, med alla bilar jag ägt...

Postad 31 mars 2008 - 23:30
mvh
Är det bara jag som inte får det att fungera ??? Har testat och testat men får ändå inte kopplingen att fungera. Och ja, den fungerar i andra spel så den är inte trasig.
Får man något besked när den är aktiverad ? Typ en "pling" en någon symbol på skärmen ???
/ Anders
Postad 01 april 2008 - 07:42
Som det står i inlägget du svarade på. Tryck på "den översta svarta knappen längst upp på växelspaksdelen" så aktiverar du kopplingen!Har läst något om att man ska trycka på triangeln för att aktivera G25:ans kopppling.Hej!
mvh
Är det bara jag som inte får det att fungera ??? Har testat och testat men får ändå inte kopplingen att fungera. Och ja, den fungerar i andra spel så den är inte trasig.
Får man något besked när den är aktiverad ? Typ en "pling" en någon symbol på skärmen ???
/ Anders
Nej, du får inget pling. Det bara funkar

G25 finns ju inte med under options.Har läst något om att man ska trycka på triangeln för att aktivera G25:ans kopppling.Hej!
mvh
Du gör det i inställningar, där du tex ändra till KM/H fast du blädrar ner till rattarna sen väljer du den du har och markerar knappen. Ändrade sj igår till h-broms på v-knapp på ratten
Menar du att det funkar att ändra knappar på G25 ändå?
Jag vill flytta på handbromsen, samt kunna växla med paddlarna...
Postad 01 april 2008 - 08:35
Javisst, kom tvåa på första försöket.Guld? Jag har aldrig kommit bättre än sexa, och jag ser inte hur jag ska kunna göra det heller...Jag har aldrig varit så nära att kasta en handkontroll i väggen som i B6.
Där man ska köra om alla andra på ett varv med Hondan....
Har kört ihop en sisådär 100 000 bara på att försöka klara det.
Det verkar inte gå att bjuda in vänner och köra mot varandra eller?
Hehe är där nu jag oxå.. Fick du guld på den?
Tro fan jag måste pröva med kontrollen snart.. Kör ju med ratt men tycker det ska va jobbigt med kontrollen helst nu då man e van ratten.
Några spec inställningar ? Har allt av och på den svårare
EDIT: Här är en som klarar B-6 galant.. http://www.youtube.c...h?v=tvWoiQYxJPg
MEN! Enligt kommentarerna ska man tydligen inte ha bilen på proffesionell, utan normal.
Nu klarade jag Guld när jag bytte från Pro till Standard. Stängde även av ASM och satte traction till 3.
Kändes nästan som fusk faktiskt.
Åter till "professionell" inställning igen, av med alla hjälpmedel.

Postad 01 april 2008 - 08:37

/ Anders
Postad 01 april 2008 - 11:00
Tryck när du startat ett race. Alltså medans du kör.
Men då zoomar ju kameran bara in på bilen

/ Anders
Postad 01 april 2008 - 12:57

Och hur bläddrar man i menyer men ratten? Det finns ju inga PS-knappar på ratten. Måste man alltså sitta och fippla med vanlig handkontroll?
Sen en "dum" fråga: Det kommer ju en Driving Force GT-ratt som ska vara optimerad för GT5. Tror ni den kan ha bättre force feedback än G25:an? Den är ju nyare. G25 är väl 2 år gammal eller nåt sånt. Jag tänkte att tekniken borde ju gå framåt. När man googlar på "Driving Force GT" så får man ju inte upp några recensioner, bara en massa bloggar som har copy-pastat Logitechs reklamtext för ratten, och då verkar den ju helt himmelskt fantastisk. Kan den vara bättre än G25? Man vill ju inte bli sittandes med en "gammalmodig" ratt, G25 är ju från 2006 så man undrar ju. Man kan ju tänka att dyrast borde alltid vara bäst men G25 blir ju dyr pga det är så exklusivt material i den. Så den viktiga frågan är hur själva force feedbacken står sig mot nyare rattar.
Undrar förresten om det kommer en efterföljare till G25?? Gärna trådlös. Men den skulle väl kosta typ 4000 i så fall så det är väl bara att glömma

Postad 01 april 2008 - 13:16
Då trycker du för tidigt, tryck när du kör.
Skall testa ikväll. Förhoppningsvis så fungerar det...

/ Anders
Postad 01 april 2008 - 13:35
Vad kan det bero på att G25 inte finns med i menyerna? Är det bara rena PS3-rattar som stöds?
![]()
Och hur bläddrar man i menyer men ratten? Det finns ju inga PS-knappar på ratten. Måste man alltså sitta och fippla med vanlig handkontroll?
Första är en bra fråga faktiskt, har oxå funderat på det men jag antar att det kommer att lösa sig vid nästa uppdatering till GT5P eller iaf hoppas

På "växelspaksdelen" sitter det ett styrkors samt alla knappar så du behöver inte använda kontrollen även om det underlättar. Helt enkelt en smaksak.
/ Anders
Postad 01 april 2008 - 19:30
Tykcer spelet är bra, visa bilar då man driftar tycker jag beter sig konstigt, riktigt svår körda ibland och inte alls som i verkliga livet..
...ren nyfikenhet bara, men vilka av dessa bilar har DU varit ute och driftat med? Jag själv tycker jävligt svårt att "drifta" på torr asfalt, med alla bilar jag ägt...
Ja jag har inte testat spelet så mycket och inte alla bilar. Men eftersom jag körd bana en heldel så vet jag hur en bil funkar även med 500hk på asfalt.. Men va dumt av mig att utala mig ang detta kanske, skriver bara vad jag tycker!
Postad 01 april 2008 - 20:51
Då trycker du för tidigt, tryck när du kör.
Skall testa ikväll. Förhoppningsvis så fungerar det...Tack för hjälpen !!
![]()
/ Anders
YES !!! Fick det att fungera !!! Dock så verkar det inte fungera på alla bilar / banor ?!? Testade på B licensen, där fungerade men tog sedan och testa i A licensen och där vägrade det att fungera. Skall det vara så eller är det något mysko pågång med mina grejor ???
/ Anders
Postad 01 april 2008 - 23:12

Postad 01 april 2008 - 23:19
Inget att ha i A-klassen, Nissa Skyline med 697 hk (Mines) är den jag använt mest, men ska du ha en bra bil för A-Klassen är de ford gt test bilen eller lotus elise tuned.Nån som har köpt Dodge Vipern, 06an... hur är den..? funderar på ett köp, ska bara skramla ihop ca 20.000cr till... har precis börjat på A-serien, kommer man ha nytta av den sen i A- serien tro? Och är den skön att köra?
Postad 01 april 2008 - 23:20
Inget att ha i A-klassen, Nissa Skyline med 697 hk (Mines) är den jag använt mest, men ska du ha en bra bil för A-Klassen är de ford gt test bilen eller lotus elise tuned.Nån som har köpt Dodge Vipern, 06an... hur är den..? funderar på ett köp, ska bara skramla ihop ca 20.000cr till... har precis börjat på A-serien, kommer man ha nytta av den sen i A- serien tro? Och är den skön att köra?
Ok, tack för snabbt svar, då köper jag Vipern lite senare, för jag SKA bara ha den sen!

BTW, kan man ha alla bilar sen i garaget, eller är det begränsat hur många man kan ha åt gången..?

Redigerat av Garrett, 01 april 2008 - 23:22.
Postad 01 april 2008 - 23:21

/ Anders
Postad 01 april 2008 - 23:25

Äh, va fan... testar köpa den... bara samla mer cr sen! :

Postad 01 april 2008 - 23:43
Visst jag har bägge men tycker att vipern är lite seg, skylinen är piggare och så har den ju 4 hjulsdrift.Jasså, det säger du... nu blev jag ju osäker, hehe
![]()
Postad 02 april 2008 - 05:18
Vad är det för bilar du kört när du upplevt att kopplingen inte fungerat? Jag vet inte hur de har gjort det i spelet, men i verkligheten så har ju t ex Nissan GT-R någon form av automatlåda (nej jag vet att det inte är en vanlig automat). Så det känns ju inte så konstigt om kopplingen inte skulle fungera på den bilen i spelet.YES !!! Fick det att fungera !!! Dock så verkar det inte fungera på alla bilar / banor ?!? Testade på B licensen, där fungerade men tog sedan och testa i A licensen och där vägrade det att fungera. Skall det vara så eller är det något mysko pågång med mina grejor ???Då trycker du för tidigt, tryck när du kör.
![]()
/ Anders
/ Anders
Postad 02 april 2008 - 07:23
Vad är det för bilar du kört när du upplevt att kopplingen inte fungerat? Jag vet inte hur de har gjort det i spelet, men i verkligheten så har ju t ex Nissan GT-R någon form av automatlåda (nej jag vet att det inte är en vanlig automat). Så det känns ju inte så konstigt om kopplingen inte skulle fungera på den bilen i spelet.YES !!! Fick det att fungera !!! Dock så verkar det inte fungera på alla bilar / banor ?!? Testade på B licensen, där fungerade men tog sedan och testa i A licensen och där vägrade det att fungera. Skall det vara så eller är det något mysko pågång med mina grejor ???Då trycker du för tidigt, tryck när du kör.
![]()
/ Anders
/ Anders
Och aha, de bilar jag har i garaget som den INTE fungerar på är just GT-R och Evo X. Kanske kan bero på detta då... Skall testa samtliga bilar jag har i garaget och se om det bara gäller dessa bilar. Vart först lite rädd för att det var glapp eller liknande i min G25:a men det varkar ju inte så...

Tack så länge !!
/ Anders
Postad 02 april 2008 - 07:25
Ja jag har inte testat spelet så mycket och inte alla bilar. Men eftersom jag körd bana en heldel så vet jag hur en bil funkar även med 500hk på asfalt.. Men va dumt av mig att utala mig ang detta kanske, skriver bara vad jag tycker!
Nej nej, klart du skall uttala dig. Vilken bil är det du tycker beter sig fel?
Lotus Elisen har jag för mig det var som racerföraren hyllade så mycket när han skrev att GT5 har en väldigt väl fungerande fysikmotor i vart fall men självklart kommer olika bilar vara olika bra implementerade.
Postad 02 april 2008 - 07:26
Jasså, det säger du... nu blev jag ju osäker, hehe
![]()
Att jag gillar den kan bero på att det är den första bakhjulsdrivna bilen i mitt garage och jag uppfattade den som väldigt följsam och lättkört. Vill man så kan man ju dessutom leka lite tack vare just bakhjulsdriften.
Mycket lättare att tex rädda ett ställ i en kurva med denna än med Skylinen, antar att det beror på bak resp. 4-hjulsdriften. Lättare att förutspå helt enkelt...
Dessutom behöver du en Amerikansk bil för 2 av racen under "A-licensen"...
/ Anders
Postad 02 april 2008 - 11:15
Beställde sent i torsdags kväll och igår tisdag förmiddag damp den ner på hallmattan. Helt okej leveranstid.
Det blev totalt 276 kr inkl frakt. Det är ju garanterat moms- och tullfritt också eftersom det är inom EU. (Ja det ingår ju brittisk moms givetvis men ni fattar vad jag menar, inget strul vid svenska gränsen)
Postad 02 april 2008 - 11:35
Nej nej, klart du skall uttala dig. Vilken bil är det du tycker beter sig fel?
Lotus Elisen har jag för mig det var som racerföraren hyllade så mycket när han skrev att GT5 har en väldigt väl fungerande fysikmotor i vart fall men självklart kommer olika bilar vara olika bra implementerade.
Måste bryta in här och fråga varför alla hyllar 111R:en egentligen? Det känns som att det antingen är jag eller bilen som suger, och förmodligen är det väl jag :X
Men jag kommer inte ens under 1.22 på HSR i en timetrial.. lååååååååångsamt
Den kanske ska vara bättre på banor med lite fler kurvor?
Postad 02 april 2008 - 12:44
Går det att plocka bort plastklämmorna som man skruvar fast ratten och växelspaken med om man vill bulta fast den ? Känner att dessa plast tvingar (iaf på ratten) är lite ivägen för benen ibland nämligen..
/ Anders
Postad 02 april 2008 - 13:29
Postad 02 april 2008 - 13:44
Någon som vet hur man ska göra för att sitta inne i bilen så man ser ratten mm. Jag har provat alla knappar på kontrollen utan framgång. Någon som vet???
Kör du med G25:an så är det en av de röda knapparna under styrkorset annars vet jag inte...
/ Anders
Postad 02 april 2008 - 14:46
Evo-tian har ju också nån sån där automathistoria, så det lutar åt att min teori stämmer. Det tycker jag är bra i så fall, eftersom det ska vara så nära verkligheten som möjligt.Och aha, de bilar jag har i garaget som den INTE fungerar på är just GT-R och Evo X. Kanske kan bero på detta då... Skall testa samtliga bilar jag har i garaget och se om det bara gäller dessa bilar. Vart först lite rädd för att det var glapp eller liknande i min G25:a men det varkar ju inte så...
. Kollar upp alla bilarna ikväll och postar resultatet här...
Tack så länge !!
/ Anders
Postad 02 april 2008 - 14:53
Evo-tian har ju också nån sån där automathistoria, så det lutar åt att min teori stämmer. Det tycker jag är bra i så fall, eftersom det ska vara så nära verkligheten som möjligt.Och aha, de bilar jag har i garaget som den INTE fungerar på är just GT-R och Evo X. Kanske kan bero på detta då... Skall testa samtliga bilar jag har i garaget och se om det bara gäller dessa bilar. Vart först lite rädd för att det var glapp eller liknande i min G25:a men det varkar ju inte så...
. Kollar upp alla bilarna ikväll och postar resultatet här...
Tack så länge !!
/ Anders
Kul om det nu är så, återkommer som sagt ikväll när jag testat...
/ Anders
Postad 02 april 2008 - 14:57
För er som ännu inte köpt GT5P kan jag varmt rekommendera game.co.uk
Beställde sent i torsdags kväll och igår tisdag förmiddag damp den ner på hallmattan. Helt okej leveranstid.
Det blev totalt 276 kr inkl frakt. Det är ju garanterat moms- och tullfritt också eftersom det är inom EU. (Ja det ingår ju brittisk moms givetvis men ni fattar vad jag menar, inget strul vid svenska gränsen)
http://www.play.com/...ue/Product.html har det för 250:- inkl frakt också tullfritt. Bra priser på flera andra ps3-titlar.
Redigerat av JMKbiker, 02 april 2008 - 15:00.
Postad 02 april 2008 - 17:44
Måste bryta in här och fråga varför alla hyllar 111R:en egentligen? Det känns som att det antingen är jag eller bilen som suger, och förmodligen är det väl jag :X
Men jag kommer inte ens under 1.22 på HSR i en timetrial.. lååååååååångsamt
Den kanske ska vara bättre på banor med lite fler kurvor?
Jag skulle tro att just den lovordades i det fallet för att den beter sig precis som den riktiga bilen.
Postad 02 april 2008 - 18:21
Har för mig att G25:an går under namnet Logitech Driving Force Pro i optionsmenyn. (För er alla som vill ändra knapparna)Vad kan det bero på att G25 inte finns med i menyerna? Är det bara rena PS3-rattar som stöds?
![]()
Man kan styra hela spelet genom G25:ans egna knappar. (Den enda knappen som inte finns är PS3 knappen)
Postad 02 april 2008 - 18:45
Låter bra det! Har just lagt en beställning på en G25! Hoppas innerligt att den landar före helgen... Det ska bli regn har jag hört så man får väl uggla inomhus och plåga sig med lite GT5P och Burnout Paradise!Har för mig att G25:an går under namnet Logitech Driving Force Pro i optionsmenyn. (För er alla som vill ändra knapparna)Vad kan det bero på att G25 inte finns med i menyerna? Är det bara rena PS3-rattar som stöds?
![]()
Man kan styra hela spelet genom G25:ans egna knappar. (Den enda knappen som inte finns är PS3 knappen)

Postad 03 april 2008 - 06:40
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar