Bara på skiva.Hur är det med det här. Måste man köpa det på skiva eller säljs det genom shoppen också?
LittleBigPlanet (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(66)
|
739:- |
Spel för 9åring (34 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 20 October 2008 - 12:57
Postad 20 October 2008 - 12:59
SCEE has just sent us this statement on the new release date for LittleBigPlanet:
Sony Computer Entertainment Europe is pleased to confirm that LittleBigPlanet will start to appear in stores no later than the week commencing Monday 3rd November in the UK, Europe, Middle East, Australia and New Zealand, on a country by country basis. We appreciate all the enthusiasm surrounding this much anticipated title and we would like to thank PlayStation fans for their support and understanding.
Let us know your thoughts. As ever, we’ll keep you updated with any further developments…
Postad 20 October 2008 - 13:36
Det borde finnas tveksamma försäljare som vill sälja oavsett vad Sony sagt, och "glömmer" att skicka dem åter.
(till vår stora glädje då)
På min nätbokning står det fortfarande 22/10, så det blir intressant att se om den butiken tillhör de mer skrupelfria.
Postad 20 October 2008 - 13:51
Gillar du inte skivor? Det är väl egentligen bättre eftersom det betyder att mindre hårddiskutrymme krävs. Dock är det förstås bekvämare att tanka rätt in i HDnÄsch vad drygt. Då får det vänta.
Postad 20 October 2008 - 14:07
Kom på i skrivande stund att alla inte har internetanslutning till hands, men då kan dom ju gå till butik och köpa. Skillnaden från min sida var just ifall de var snälla och la upp det direkt på PSN, för de som har internetanslutning?
Bara en fundering liksom...
Postad 20 October 2008 - 14:09
Äsch vad drygt. Då får det vänta.
Vad jag förstår så är väl skivan i princip fylld... Kul att tanka hem 40-50GB...
Postad 20 October 2008 - 14:14
Vad jag förstår så är väl skivan i princip fylld... Kul att tanka hem 40-50GB...
Ofan så pass. Ja då kan jag förstå det. Har bara 20GB på min ps3. Drygt att beställa spel bara.
Får bli ett köp sen till jul tror jag.
Postad 20 October 2008 - 14:24
BTW, det ska bli intressant att se hur många som får tag i spel på onsdag, eftersom den batchen redan skickats ut till åf när återkallandet kom.
Det borde finnas tveksamma försäljare som vill sälja oavsett vad Sony sagt, och "glömmer" att skicka dem åter.
På min nätbokning står det fortfarande 22/10, så det blir intressant att se om den butiken tillhör de mer skrupelfria.
Hmm, jo, min beställning på play.com står fortfarande som release 24:e, och inte fått nån mail om delay. Vet att Axelmusic är bra på att skicka filmer tidiga iallfall, och att dom nu börjat sälja PS3 spel, kanske en och annan som får sina spel ändå. Vi får väl se om några dagar.
/P
Postad 20 October 2008 - 14:26
Du är rolig du radiozo.Drygt att beställa spel bara.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 October 2008 - 14:31.
Postad 20 October 2008 - 14:37
Postad 20 October 2008 - 15:30
Jo, det är ju väldigt jobbigt att behöva beställa spel. Jag har löst det på så sätt att min polska städhjälp även loggar in på Discshop lite då och då och sköter mina beställningar.
LOL:) Samma lösning som jag har m.a.o.!
Postad 20 October 2008 - 15:43
Du är rolig du radiozo.
Syftar mer på att det är så mycket smidigare att kunna handla direkt och ladda ner dem.
Men om det nu är så stort så är det såklart lite svårt.
Postad 20 October 2008 - 16:22
Trodde faktiskt inte de skulle ringa alls, men det är ju bra service faktiskt. Finns det några siffror på hur många förbokningar det finns? Hade varit kul att veta.
Klarade av Call of Duty 3 nu och med mitt spel-abstinens så har jag beställt ett nytt spel istället. Dead space. (och avbokat COD5).
Postad 20 October 2008 - 16:44
Postad 20 October 2008 - 18:52
Fick El-gigantens reklamblad i brevlådan idag, där stod det release 22/10... men det är väl som vanligt - noll koll från deras sida.
Du vet inte så mycket om reklam och tryckerier va?
Postad 20 October 2008 - 23:44
Fick El-gigantens reklamblad i brevlådan idag, där stod det release 22/10... men det är väl som vanligt - noll koll från deras sida.
Sådana reklamblad trycks ofta upp 2-3 veckor i förväg så jag kan för en gångs skull försvara den annars så usla El-giganten!
Postad 21 October 2008 - 13:24
Redigerat av Lindholm R, 21 October 2008 - 13:25.
Postad 21 October 2008 - 13:56
BTW, det ska bli intressant att se hur många som får tag i spel på onsdag, eftersom den batchen redan skickats ut till åf när återkallandet kom.
Försökte idag, men gick bet. Fast jag la 1500:- på disken vågade han inte denna gång...
Postad 21 October 2008 - 14:20
Försökte idag, men gick bet. Fast jag la 1500:- på disken vågade han inte denna gång...
Haha! Jag spelade lite på det demo som stod uppställt på Mediamarkt, och det var verkligen som ett modernt Doneky-Kong (iallafall de minuter jag spelade).
Ha sa att de skulle skicka tillbaka alla sina, och eftersom de har väktare i lokalen så viftade jag inte med några sedlar...
Postad 21 October 2008 - 15:31
1500:- för retal är max vad jag skulle ge...
Postad 21 October 2008 - 15:43
Kan nog vänta 2-3 veckor till och spara ~1400:-En kille på blocket som vill ha en promo såld för 2000:- om nån är desperat.
1500:- för retal är max vad jag skulle ge...
Postad 21 October 2008 - 16:14
Kan nog vänta 2-3 veckor till och spara ~1400:-
.
Ja man kan ha roligare för dom 1400 kronorna. FAKTISKT!
Postad 21 October 2008 - 16:26
hum... som vadå? jag försöker fortfarande lugna ner mig efter mina första raseriutbrott när jag fick höra om förseningen (mest pga av anledningen iofs). Så ge mig ett bra tips på vad jag ska fördriva tiden medJa man kan ha roligare för dom 1400 kronorna. FAKTISKT!
Redigerat av H0gg3, 21 October 2008 - 16:26.
Postad 21 October 2008 - 16:35
Postad 21 October 2008 - 16:42
Postad 21 October 2008 - 16:46
Jag fördriver tiden med Unchartedhum... som vadå? jag försöker fortfarande lugna ner mig efter mina första raseriutbrott när jag fick höra om förseningen (mest pga av anledningen iofs). Så ge mig ett bra tips på vad jag ska fördriva tiden med
Postad 21 October 2008 - 17:25
Du vet inte så mycket om reklam och tryckerier va?
Nej, det har du alldeles rätt i!
Postad 21 October 2008 - 19:17
Någon som har ett ex att sälja byta mott 2 andra nya spel ?
pma mig
Desperat?
Postad 21 October 2008 - 20:26
om du ville få fram att det kommer en bundle så har det funnits här ett tag
http://www.webhallen...od.php?id=91876
Postad 21 October 2008 - 20:44
om du ville få fram att det kommer en bundle så har det funnits här ett tag
http://www.webhallen...od.php?id=91876
Får man den sexiga kartogen då ?
Haha, men det verkar som det blir ett bra pris också ( 400 euro )
Postad 22 October 2008 - 00:35
Fredag var har du bokat
Redigerat av Unregistered6338a0d5, 22 October 2008 - 00:36.
Postad 22 October 2008 - 01:08
Postad 22 October 2008 - 08:31
Postad 22 October 2008 - 11:10
Tror ni att det kommer vara svårt att få tag på spelet när det väl släppts? Ska man verkligen kämpa sig med att göra en förbeställning på spelet, eller kommer det att gå att få tag på spelet?
Postad 22 October 2008 - 13:24
Jag har allt försökt. Kollade Maxi Stormarknad då deras tanter borde ha svårt att hålla koll på allt, men de hade inte ens fått dem skickade till sig sade de lite undrande.någon som fixat ett i dag ?
Sannolikt så att det skickas ut från centrallager till dem när det är dags, verkligen dags.
Kollade en mindre Briobutik också, men no match....
Nån annan som lyckats bättre?
Man skulle hitta nåt i stil med "Alis spel och cykel" eller "Alis skomakeri, nyckelservice & spel"....
Postad 22 October 2008 - 15:17
Man skulle hitta nåt i stil med "Alis spel och cykel" eller "Alis skomakeri, nyckelservice & spel"....
hahahaa!
Postad 22 October 2008 - 16:08
hahahaa!
sköön kommentar!
Tack, man kan inte annat än skratta sig harmynt.
Svullo fick frågan en gång var han hade köpt sin skinnkepa:
- Nånstans i norrland på "Gunnars fick & skivor" svarar han.
Åter till ämnet. Verkligen ingen som fått tag i detta idag?
Postad 22 October 2008 - 16:49
Var tyvärr inte en av dom som fick spela betan. Förstår inte riktigt hypen av detta spel men när det får lysande betyg och alla som provat det verkar helt sålda så blir man ju helt klart lite intresserad, men hade ju varit skönt att få prova det innan man slår till.
Postad 22 October 2008 - 17:13
Ne jag väntar gärna på den riktiga versionen!
Postad 22 October 2008 - 17:28
Är det fler än jag som inte vill ha spelet om jag nu skulle kunna köpa det. Det är ju liksom "fel" version, inte skulle jag betala pengar för den versionen, man vet ju aldrig vad som händer med den inom en snar framtid.
Ne jag väntar gärna på den riktiga versionen!
samma här,, mest för att ifall dom villskan dom säkert spärra dom versionerna så fort dom märker att man e ute på nätet o spelar, det villja inte riskera
Postad 22 October 2008 - 17:32
mm precis, dom lär ju spärra dom spelet, eftersom det tydligen inte gick patcha bort den där låten vad jag har hört. Då kan dom ju inte riskera att dom med riktiga spelet kan höra den på någe sätt.samma här,, mest för att ifall dom villskan dom säkert spärra dom versionerna så fort dom märker att man e ute på nätet o spelar, det villja inte riskera
Postad 22 October 2008 - 18:42
Postad 22 October 2008 - 19:11
mm precis, dom lär ju spärra dom spelet, eftersom det tydligen inte gick patcha bort den där låten vad jag har hört. Då kan dom ju inte riskera att dom med riktiga spelet kan höra den på någe sätt.
Att släppa en patch hade inte varit några problem då dom knåta ihop en patch när dom fick höra talas om problemet, och denna kunde dom släppa på samma dag som release av spelet. Men dom gjorde som dom gjorde för att även tänka på dom som inte har en internet uppkoppling.
Källa: http://www.mediamole...-in-other-news/
Redigerat av stabbe, 22 October 2008 - 19:13.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Spel för 9åring
14 bilder
111 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?