Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty 4 : Modern Warfare

3032 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker ni om CoD4? (250 medlem(mar) har röstat)

5 är bäst

1. 1 (8 röster [3.20%])

Procent av omröstning: 3.20%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (5 röster [2.00%])

Procent av omröstning: 2.00%

4. 4 (45 röster [18.00%])

Procent av omröstning: 18.00%

5. 5 (192 röster [76.80%])

Procent av omröstning: 76.80%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 10 december 2007 - 15:43

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Ser att många blivit rätt hardcore på senaste och kommit upp runt lvl 50+. Tycker det är dags att få ihop en match av något slag. T.ex. ps3-grabbarna har kört klan-match mot level7.

Kanske borde ta kontakt med olika spel-siter och se om det finns något intresse?

www.gamebattles.com, EU-stegen.

Räcker gott. Matcher spelas 4 vs 4, 5 vs 5 eller 6 vs 6. Friendly fire är alltid på (till skillnad mot när man spelar fun games). Man kan ha 24 spelare i varje lag, borde väl räcka?

Finns en del svenska lag man kan utmana på Gamebattles.

Finns det funktionen förresten, så man kan välja i private-game vilka man möter? Kommer inte ihåg.

Ja, i Private-games bjuder du ju in de du vill. Sen väljer ni antingen Auto-assign eller så kommer ni överens om vilka som ska välja vilken sida.

Postad 10 december 2007 - 15:44

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Jag ska i sann DIY-anda bygga risgrynsgröt när jag kommer hem från jobbet, men när den puttrar så dyker jag upp, runt 18 skulle jag tro.
LVL 45 är målet idag, gäller att satsa högt.

Postad 10 december 2007 - 16:54

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0
Hur många kan man vara i ett lag per match ungefär?

Postad 10 december 2007 - 17:22

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
det beror på va man kör runt 8 styckna tror jag

Postad 10 december 2007 - 17:32

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Högsta antal spelare per lag är 9.

Går o slår igång Xboxet i detta nu :lol:

Postad 11 december 2007 - 17:03

erithiof
  • erithiof
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
går nog in och lirar lite sen, får se hur det går idag.. var ju lite problem med min uppkoppling igår. sitter nämligen fortfarande i NAT-strict träsket :P, och på tal om det är det nån vet hur NAT statusen blir om jag pluggar in en zyXXel p320w router(den man fick av telia) istället för min gamla???
ursäkta om det blev lite offtopic men är lite störande när jag inte kan connecta till partyn:(

Postad 11 december 2007 - 21:17

PrOoF
  • PrOoF
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tycker att spelet laggar som attan på kvällarna och det är svårt att döda fienden och man själv dör på alldeles för få skott??
Kan det vara för att amerikanarna har servrarna på "deras" sida??

Postad 12 december 2007 - 10:01

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Jo. Gissningsvis så laggar det pga att hosten sitter på andra sidan det stora havet i väst. Om du kollar stapeln till höger om alla namn i Partyt innan/efter spelet så upptäcker du nog att din stapel är mkt mindre än många andras.
Så är det i alla fall när jag spelar på nätterna. Man måste skjuta nån sekund innan motståndaren för att lyckas få en kill.
På dagarna är det en annan femma.

Postad 12 december 2007 - 11:18

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

går nog in och lirar lite sen, får se hur det går idag.. var ju lite problem med min uppkoppling igår. sitter nämligen fortfarande i NAT-strict träsket :), och på tal om det är det nån vet hur NAT statusen blir om jag pluggar in en zyXXel p320w router(den man fick av telia) istället för min gamla???
ursäkta om det blev lite offtopic men är lite störande när jag inte kan connecta till partyn:(

Jag kör med den zyxel router man fick av Telia.
Nu fungerar det klockrent iaf, men man är manuellt tvungen att öppna upp ett par portar i routern för att det skall fungera.

Postad 12 december 2007 - 16:24

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
Tycker att M4an e absolut bäst, speciellt med röpunktsiktet och Digital camo, efter det så e d inge fel på MP5an me röpunkt. Hmm, idag spelar till level 30 (e på 26 nu på prestige 2), hoppas att d dyker upp fler nu, ser lite tomt ut. Hörs

Postad 12 december 2007 - 19:49

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3 967 inlägg
  • 0
Killar, skoj att ni gilar COD4 men ni snackar mycket offtopic och sådant som inte tillför oss andra något. Dvs det är privata samtal. Ta det via PM istället för öppet här i tråden. eller i en tråd som handlar om onlinedelen på COD4.

Har för övrigt problem i detta spel, jag hittar aldrig ngn att spela mot i onlineläget, vad göra?

Postad 12 december 2007 - 19:54

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Wtf?

Vilken konsol spelar du på?

Till 360 hittar man ju mängder med folk att spela med dygnet runt, typ 90% på friendslistan spelar det konstant men det är aldrig några problem att hitta andra matcher med jobbiga skrikiga amerikaner och skönsjungande fransoser etc :)

Postad 12 december 2007 - 20:02

Berggren
  • Berggren

• 3 967 inlägg
  • 0
lol, 360 såklart.
Har aldrig några som jag kan spela mot. Jag har ALDRIG spelat online i detta spel om det kan ha betydelse. Men det måste ju vara mer noobs än jag som vill spela mot varandra?

Postad 12 december 2007 - 20:53

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Ha ha där kom den, det var det jag misstänkte....Helt rätt Berggren på dem bara! lol

Förresten, jag kör med M16 rödpunkt på stora banor och M4 rödpunkt på små. Funkar ganska bra :)

Redigerat av Ebola, 12 december 2007 - 20:55.

Postad 12 december 2007 - 20:54

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Låter skumt att du aldrig hittar nån o spela mot. Du trycker på 'Find match'? Så du inte har missat den lilla detaljen :)

Postad 12 december 2007 - 20:58

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Precis! och Berggren, SWE klanen är full av kärlek och öppen för dig 24-7

Postad 13 december 2007 - 00:25

Berggren
  • Berggren

• 3 967 inlägg
  • 0
Nu ikväll fanns det matcher att spela. (Find match trycktes det självklart på :D )
Lycka!

Hur kommer man med i Swklanen då?

Postad 13 december 2007 - 00:31

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Man lägger till oss på sin friendslist, skriver SWE i sin clan-tag (om du inte vill vara en hangaround som genstruktur) sen är det bara att accepta invites när de kommer :D

Postad 13 december 2007 - 00:48

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
PMar mitt kontonummer till dig Berggren så kan du sätta in 1500, så slipper du alla uttagningar o så till SWE :D

Postad 13 december 2007 - 00:51

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Jajustja, det tillkommer vissa administrativa utgifter, men det är inte så väldans mycket. :D

Postad 13 december 2007 - 01:15

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Man lägger till oss på sin friendslist, skriver SWE i sin clan-tag (om du inte vill vara en hangaround som genstruktur) sen är det bara att accepta invites när de kommer :D

Om jag kör till prestigelevel 10 får jag vara med i klanen då? :unsure:
Man är sjukt avis nu när ni tar in t.o.m noobs ;)

Berggren: Låter mycket skumt det där, som sagt adda alla oss i gamertagtråden så skall du nog få folk att spela med. Men ändå, du har inte problem i anda onlinespel?

Postad 13 december 2007 - 11:45

gonucku
  • gonucku
  • Forumräv

• 639 inlägg
  • 0
Jag hade också problem att hitta online matcher första gången jag spelade, det blev bara så att den startade en tom match med mig host. Men det har inte hänt igen, så det går nog till sig:)

Postad 13 december 2007 - 12:17

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
http://www.nextgenbo....html#post71606

Känner ni igen det?

Postad 13 december 2007 - 12:22

Berggren
  • Berggren

• 3 967 inlägg
  • 0
Spelade som sagt lite igår, mestadels mot jänkare som skrek åt mig hela tiden.
Fördommarna man hade på deras sätt att vara i onlinedelen bekräftade, synd att det är så för de är ganska ok i verkligheten.
Nåväl, kände direkt att här har man en del att lära innan man kan börja stiga i graderna. Kanonmat är väl bara förnamnet, men efter ett tags spelande så kom man i alla fall upp ett par grader.

Saknar avståndsmätare när man är sniper, skulle vara skoj att veta längden på sina avståndsmässigt längsta "kills".

Addar ikväll på gamertaglistan så får en lätt måltavla att ta ner och öka era grader med :D

Postad 13 december 2007 - 12:43

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1 680 inlägg
  • 0

http://www.nextgenbo....html#post71606

Känner ni igen det?

mmmmhmmmm, jag spelade genom Pripyat med ståpäls hela tiden. Nu har jag aldrig varit där i verkliga livet, men det är som han/hon skriver i tråden; det är UE:arens holy grail.

-lk

Postad 13 december 2007 - 12:57

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
F*n, såg riktigt kusligt ut :D Synd att man är så ****** kass på historia, man kanske hade levt sig in i spelet mer om man hade haft koll på saker o ting.

Postad 13 december 2007 - 14:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Jo badhuset och pariserhjulet känner man igen, en del byggnader med. Jag brukar inte tänka på det när jag spelar men visst har det en hemsk historia. :D

Postad 13 december 2007 - 16:05

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Jo badhuset och pariserhjulet känner man igen, en del byggnader med. Jag brukar inte tänka på det när jag spelar men visst har det en hemsk historia. :D

Nej jag försöker heller inte att tänka på det, kändes konstigt när man läste inlägget och såg bilderna..

Var håller du hus förresten? Inte sett dig på ett tag.

Postad 14 december 2007 - 12:13

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Jo man känner ju igen allt, ironiska med nöjerfältet var ju att det skulle öppna 5 dagar efter katastrofen, så den kom ju aldrig ens till användning.

UEarnas heta dröm är det ju helt klart, hade velat åka dit någongång själv. Men det bor ju mycket skumt folk där numera också, outlaws.
Fylla bilen med soppa i närmsta stad så det håller sig, inte kul att få soppatorsk :P

http://www.kiddofspeed.com/
http://www.englishrussia.com/?p=293
http://inmotion.magn.../chernobyl.aspx

Redigerat av asbra, 14 december 2007 - 13:14.

Postad 14 december 2007 - 20:26

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Jo badhuset och pariserhjulet känner man igen, en del byggnader med. Jag brukar inte tänka på det när jag spelar men visst har det en hemsk historia. :P

Nej jag försöker heller inte att tänka på det, kändes konstigt när man läste inlägget och såg bilderna..

Var håller du hus förresten? Inte sett dig på ett tag.

Jag jobbar kväll så jag brukar jobba när ni spelar på vardagskvällarna :wub: . Fast idag tänkte jag inviga min elite med lite coddning. Blir det nåt groundwar ikväll eller? :D

Baaaananen! Sugen iväll på en bananasplit? :-)

Redigerat av genstruktur, 14 december 2007 - 20:44.

Postad 14 december 2007 - 21:30

erithiof
  • erithiof
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

går nog in och lirar lite sen, får se hur det går idag.. var ju lite problem med min uppkoppling igår. sitter nämligen fortfarande i NAT-strict träsket :P, och på tal om det är det nån vet hur NAT statusen blir om jag pluggar in en zyXXel p320w router(den man fick av telia) istället för min gamla???

Jag kör med den zyxel router man fick av Telia.
Nu fungerar det klockrent iaf, men man är manuellt tvungen att öppna upp ett par portar i routern för att det skall fungera.

f*n också, jag har inte direkt några " skills to pay the bills" när det kommer till sånt där :wub:

Verkar som att bajsniklas har hängt med på historielektionerna, kommer inte kunna va med och lira på nåra dar för mitt live har tagit slut :D...

Postad 15 december 2007 - 15:08

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Räkna inte med mig ikväll för vi skall ut med jobbet idag, skall dra iväg strax. Fast man vet aldrg kanske kommer hem dyngrak och smiskar lite :( .

Postad 15 december 2007 - 16:12

Unregisteredc7d58593
  • Unregisteredc7d58593
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Jäkligt kul att spela med er igår, var ett tag sedan sist. det gick ju ganska bra också :D
börjar fundra på prestige mode, men vet inte riktigt om jag vågar det.. blir ju av med en massa sköna vapen då :(

Postad 15 december 2007 - 17:04

auToeXeC
  • auToeXeC
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0
Underbart spel och så, men så lite av mina vänner lirar det.. Knappt svenska där jag spelar alls.. :(..

Postad 15 december 2007 - 18:42

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Kör nog en liten stund senare.

Postad 15 december 2007 - 23:35

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
Ny patch på gång plus lite playlistuppdateringar, saxat från teamxbox:

Infinity Ward's Robert "402" Bowling has revealed information regarding the next patch for the Xbox 360 version of Call of Duty 4: Modern Warfare.

I wanted to give you the heads up on a lot of cool changes coming to Call of Duty 4: Modern Warfare multiplayer for the Xbox 360 in the month of December. Before you ask, there is no ETA on these changes, most are included in the upcoming patch, with all the playlists stuff happening independently at some point in the near future.

Multiplayer Playlist Changes:

The multiplayer playlists in Call of Duty 4: Modern Warfare are always evolving based on community feedback and stats we track behind the scenes. We're focused on constantly keeping the game fresh and tweaking it based on your feedback, so expect the following Playlist changes to be hitting soon:

Team Deathmatch

* Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.

Mercenary Team Deathmatch

* Brand New Playlists: No Clans / Parties allowed.
* Players who don't want to be matchmade with clans (or people in parties) can team up with fellow lone wolves and play some TDM.

Free-for-All

* Score Limit Change: 100 Points

Domination

* Map Added to Rotation: Ambush - now available in map rotation.
* Map Added to Rotation: Bloc- now available in map rotation.
* Map Added to Rotation: Pipeline - now availalbe in map rotation.

Ground War

* No changes.

Sabatoge

Headquarters

Search and Destroy

Team Tactical

Hardcore Team Deathmatch

* Brand New Playlist: 100% Hardcore Team Deathmatch Only
* No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch

Hardcore Search and Destroy

* Brand New Playlist: 100% Hardcore Search and Destroy Only
* No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch

Old School

* Rule Set Change: Free-for-All Only w/ Old School Rules
* Increased Health (slightly)
* No Health Re-gen
* Score Limit Change: 100 points

Cage Match

* Rule Set Change: No Longer Old School Mode
* 1 v 1: Normal Rules
* Map Added to Rotation: Countdown - now availalbe in map rotation
* Map Added to Rotation: District - now available in map rotation

Oldcore

* Playlist Removed

Team Objective

* Playlist Removed
* All gametypes included now available individually.

Upcoming Patch Updates (Seperate from above Playlist changes):

Addition of Host Migration

* If Host of lobby leaves, all players will be deposited back to the lobby where next best host will be selected before new game restarts. Players will no longer be kicked out of game entirely.

Improved Network Performance For Larger Games

* 18 player games now require more bandwidth to host, resulting in smoother performance for players.

Optimized Server Selection for First Match

* Server selection is now optimized to select best bandwidth servers associated by LSP.

Updated Spectator "Chase Cam"

* Change Spectator Mode: Switch between First Person and Third Person.
* 360 Degree rotation around character you're spectating.

Fixed "Playlist Older Than Host" Error

* Player will no longer get error when entering games.

Optimized Corrupt Create-a-Class Handling

* Players will no longer be kicked from game when their create-a-class data is corrupted.

Added Kill Cam To Everything

* Kill Cam view Added: Air Strike Bombs (Follows bomb from plane to target)
* Kill Cam view Added: Grenades (Follows frag from hand to ground, then rotates to view target)
* Kill Cam view Added: RPGs (Follows RPG from launch to target)
* Kill Cam view Added: M203 Rounds (Follows round from launcher to target)
* Kill Cam view Added: Claymores (Views from behind claymore until explosion)
* Kill Cam view Added: C4 Packs (View from pack rotating to watch target)
* Kill Cam view Added: Martrdom (View from grenade rotating to watch target)

Optimized Old School Experience

* Added Unlimited Sprint
* Doubled Magazine Size
* Added Ragdoll Cam

Additional Start Spawn Locations in All Maps

* Added a minimum of 9 extra start spawns on each side of all maps.

Optimized Sniper Rifle / ACOG Scope Accuracy

* Sniper Rifles and ACOG scope accuracy improved due to fix.

Fixed Weapon Sprint Bug

* Bug which gave players more sprint when using particular weapons.

Postad 16 december 2007 - 02:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Underbart spel och så, men så lite av mina vänner lirar det.. Knappt svenska där jag spelar alls.. <_<..

Det är därför du skall adda oss i gamertagtråden :lol: !

Postad 16 december 2007 - 11:37

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0

Underbart spel och så, men så lite av mina vänner lirar det.. Knappt svenska där jag spelar alls.. <_<..

Det är därför du skall adda oss i gamertagtråden :lol: !

Exakt!

blaha blahi

Sweetness

Postad 16 december 2007 - 12:48

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Tack för det {Old}Reaper!
Det jag ser fram emot mest är väl följande punkter.

Addition of Host Migration. Men om jag förstått texten rätt så innebär det att om hosten lämnar under matchen så skickas alla andra tillhbaka till lobbyn och först där väljs en ny host(?). Hoppas att det funkar så att en ny host kan utses under pågående match också.
Improved Network Performance For Larger Games. Då kanske jag "slipper" hosta mer B)
Fixed "Playlist Older Than Host" Error. Då ska man förhoppningsvis inte behöva gå enda in i Xbox Live! menyn innan man kan accepta en invite.
Additional Start Spawn Locations in All Maps. Som det är nu så vet man ju var andra laget börjar och de vet var ens eget lag börjar, inte så roligt. Men som jag fattar det här så innebär det att det blir fler punkter på kartorna där man kan starta, vilket är bra. Så man inte möts av en hög granater varje gång en match börjar <_<

Punkter jag ställer mig frågande till.

Fixed Weapon Sprint Bug . Menar de då det att man springer långsammare/kortare sträckor med ex LMG än med SMG? Så ska det väl ändå vara tycker jag. T ex så väger väl en E60 mer än en MP5, vilket borde betyda att man inte orkar springa lika fort o lika långa sträckor?

Sniper Rifles and ACOG scope accuracy improved due to fix. Som att det inte redan är tillräckligt många som kör med snipergevär B)

Annars ser det bra ut :lol:

Postad 16 december 2007 - 15:11

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Fan, spelar ni inte i helgen eller? Förra var det ju svinigt mycket spelande.

Ikväll då? Kom igen nu ;D

Patchen kommer bli off the hook. Ny karta? Är det den som finns om man lirar split screen eller helt brand new?

Postad 16 december 2007 - 15:25

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0

Fan, spelar ni inte i helgen eller? Förra var det ju svinigt mycket spelande.

Ikväll då? Kom igen nu ;D

Patchen kommer bli off the hook. Ny karta? Är det den som finns om man lirar split screen eller helt brand new?

Ska bara slå in lite jul klappar när barnen lagt sig, sen då äre krig som gäller.

Postad 16 december 2007 - 15:29

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Om du menar Showdown bajsen, så är det en karta som redan finns i onlineläget. Man brukar köra HQ en del på den. Dålig på att förklara, men det är en solig "ökenbana"(inte öken som i dålig <_< ) typ samma miljö som Strike. En stor fyrkantig byggnad med öppen innergård, man kan springa runt på andra våningen i byggnaden. Hehe, ja det blev ju en fin beskrivning, glasklart va? :lol:
Var inte så sugen på att spela igår, var rädd för att fastna B) Idag jobbar jag, så ikväll blir det inget, kanske imorrn kväll.

Redigerat av bananplanta, 16 december 2007 - 15:30.

Postad 16 december 2007 - 22:28

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
******** vad vi (läs jag) fick stryk ikväll.

Usch.

Revanch imorgon!

Postad 17 december 2007 - 15:08

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Ja skärpning Lifter! :blush:

Jag har fxn också blivit lite ringrostig, det blir lite för sporadiskt från min sida.

Förresten, jag har provat en ny Combo som funkar ganska bra på mindre banor:

MP5 utan rödpunktssikte istället med ljuddämpare så att man blir osynlig på radarn. Någon annan som kör den?

Fråga: Om vi ponerar att alla vi kör med ljuddämpare på en mindre bana, blir vi då osynliga på radarn hela tiden? eller syns vi ändå vid typ airstrike?

Postad 17 december 2007 - 15:14

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1 364 inlägg
  • 0

Ja skärpning Lifter! :blush:

Jag har fxn också blivit lite ringrostig, det blir lite för sporadiskt från min sida.

Förresten, jag har provat en ny Combo som funkar ganska bra på mindre banor:

MP5 utan rödpunktssikte istället med ljuddämpare så att man blir osynlig på radarn. Någon annan som kör den?

Fråga: Om vi ponerar att alla vi kör med ljuddämpare på en mindre bana, blir vi då osynliga på radarn hela tiden? eller syns vi ändå vid typ airstrike?

Har varit anti mot silencer pga man förlorar kraft . Tills igår då jag körde några matcher med AK47 & silencer på free for all hade runt 25 - 35 kills per match . Ska fortsätta utvårderingen av silencer i kväll .

Postad 17 december 2007 - 15:15

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Jag kör också med ljuddämpad mp5 ibland, det är rätt hyffsat.

Altså, har man inte ljuddämpare syns man på radarn när man skjuter (altså, låter), så länge du inte skjuter så syns du ju inte, såvida de inte har UAV'n igång. Men så fort du brakar loss så syns du på radan (varvid man kan stanna upp och vänta på att motståndarna (t.ex en sniper) ska börja skjuta, då syns han på radarn en liten stund efter att han skjutit. Har man då ljuddämpare är man osynlig. Lite konstig förklaring kanske, men så går det till :blush:

Postad 17 december 2007 - 15:24

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0
P90 me silencer kör jag på vacancy, funkar gött som attans.

Postad 17 december 2007 - 15:32

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Alltså om vi kör en match och alla kör ljuddämpare på tex MP5 skulle vi vara osynliga på radarn? Motståndaren skulle alltså aldrig veta vart de skulle lägga tex en airstrike.

Är det inte värt att testa? På en mindre bana så klart...

Alternativ att den som inte kör ljuddämpare har UAV igång...Är jag ute å cyklar??

Postad 17 december 2007 - 16:41

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Alternativ att den som inte kör ljuddämpare har UAV igång...

Huh? :)

Silencer och UAV Jammer på alla vore ju kul att prova :blush: Helst inte på en mindre bana, då har de ju ändå (större) chans att träffa en med airstrike. Räckvidden blir ju inte så dålig med silencer ändå så att det blir nån större nackdel på lite större banor tycker jag.

Postad 17 december 2007 - 17:00

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
UAV-jammer och Silencer ikväll på MP3an, LÄTT!

Hem och dra en falafelrulle och lira.

Bloc + Badhuset + UAV-Jammer + Silencer = Priceless

Motståndarn hade ju fnittrat som skolflickor.

Redigerat av asbra, 17 december 2007 - 17:02.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.