Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Lg KU990 va tror ni om denna?

1146 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG Viewty KU990 (Mobiltelefoner) 4 8.013888 (71) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 09 February 2008 - 16:00

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Tja,

Läste på följande länk om program uppdatering. Någon som har hört läst något mer?

http://www.mobil.se/..._MOB602.dbp.asp

Jo, Enligt forum på just Brittiska Viewty forumet så ska den fixa buggar i mjukvaran också(Förutom högre upplösning när du filmar i 120fps).Dock så tillkommer inga funktioner som just många vill ha eller är ute efter.

Postad 09 February 2008 - 17:20

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0

Någon mer som installerat Core theme från det brittiska forumet?

Min är obrandad och det fungerade galant för mig första gången jag försökte?
Vilken version har du? (På telefonen)
Tror Core temat bara är testat på A och någon till...

Okej, kanske har något med min 3 brandning att göra, jag har också 10.a versionen.. Funderar på att lägga in en helt obrandad version 10.e i luren, men inte vågat riktigt än! Jag får väl luska lite i brittiska forumet om det finns liknande problem som jag har med core temat..

Postad 09 February 2008 - 17:21

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Okej, kanske har något med min 3 brandning att göra, jag har också 10.a versionen.. Funderar på att lägga in en helt obrandad version 10.e i luren, men inte vågat riktigt än! Jag får väl luska lite i brittiska forumet om det finns liknande problem som jag har med core temat..

Lägg in obrandad version 10:a istället.
10:e ska inte vara speciellt bra.

Postad 09 February 2008 - 17:47

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Hmm, antar att jag får lägga in en ny firmware, dock så vill jag ju ha mina genvägar till 3 startsidan o sånt.. Varför kan det bara inte funka!! Läste i skrivande stund att en ny firmware från LG e på väg också, kanske bättra att invänta den först, men det är nog bara en liten programuppdatering till kamerabiten. Goa skriv buggar i luren iallafall.. Jag tillfrågades om jag vill FORMATTERA minneskortet lägg märke till stavningen !

Postad 10 February 2008 - 01:12

tsokolatas
  • tsokolatas
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Ok det låter bra undrar bara vilka buggar som de har fixat? Vi får väl avakta så länge

Postad 10 February 2008 - 05:43

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Skulle bara meddela att core temat funkar nu, jag gjorde om allt från början på samma sätt o nu funka det helt plötsligt. Måste varit nåt som gått fel när jag lagt in filerna första gången..

Postad 10 February 2008 - 12:45

moraldk
  • moraldk
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
har hört att den har tv-ut. Nån som har testat..Spelar den äkta divX 25 fps osv så man får fullgod video på tv'n???

MVH
Jerker

Postad 10 February 2008 - 17:46

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

har hört att den har tv-ut. Nån som har testat..Spelar den äkta divX 25 fps osv så man får fullgod video på tv'n???

MVH
Jerker

Ja det har den men sladden har knappt släppts i Uk än.
Du är ju tvungen att konvertera till 400x240 så lite låg upplösning blir det men det är nog där du också kan urskilja på Divx formaten och .mp4 , på Tvn.

Postad 10 February 2008 - 18:35

crulie
  • crulie
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
någon som kan tipsa om lite bra hemsidor med teman, bilder och lite smått och gott till viewtyn?? ;)

Postad 10 February 2008 - 19:33

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

någon som kan tipsa om lite bra hemsidor med teman, bilder och lite smått och gott till viewtyn?? ;)

Det går att söka i tråden.
http://forum.ku990.co.uk/

Postad 11 February 2008 - 18:34

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Ingen som hört något om någon fristående gps programvara till luren? Vill gärna slippa använda min n70 med pucken varje gång man vill gps-a.. Med fristående programvara menar jag program liknande route 66, navicore m.m .m.m. Alltså program man har lagt in egna kartor i som inte behöver kontakta internet för nedladdning av varje kart-plutt som behövs (dyyyrt) !

Postad 11 February 2008 - 19:16

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Ingen som hört något om någon fristående gps programvara till luren? Vill gärna slippa använda min n70 med pucken varje gång man vill gps-a.. Med fristående programvara menar jag program liknande route 66, navicore m.m .m.m. Alltså program man har lagt in egna kartor i som inte behöver kontakta internet för nedladdning av varje kart-plutt som behövs (dyyyrt) !

Finns väl som java program.Vet ej hur bra dem är men du behöver som sagt en blåtands-puck.Tror nog det blir dyrt för den kan inte spara kartor? Har jag för mig

Postad 11 February 2008 - 20:53

Unregistered3ba3c618
  • Unregistered3ba3c618
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Efter mitt senaste inlägg hittade jag den här tråden och blev om möjligt ännu mera orolig.....
Mycket intressant läsning som ni bör titta på:
http://www.whatmobil...ead.php?t=24179
Har fler småbuggar, bla att telefonen ibland stänger av sig helt när jag lämnar den över natten. Går bara att sätta igång igen genom att ta ut batteriet och starta upp den på nytt. Kan altså inte förlita mig på alarm om jag ska ha telefonen till väckning.
LG PC suite har jag inte fått att fungera med Vista osv.
Tror att det är dax att reklamera...

Redigerat av Unregistered3ba3c618, 11 February 2008 - 20:54.

Postad 11 February 2008 - 21:47

Itzo
  • Itzo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Efter mitt senaste inlägg hittade jag den här tråden och blev om möjligt ännu mera orolig.....
Mycket intressant läsning som ni bör titta på:
http://www.whatmobil...ead.php?t=24179
Har fler småbuggar, bla att telefonen ibland stänger av sig helt när jag lämnar den över natten. Går bara att sätta igång igen genom att ta ut batteriet och starta upp den på nytt. Kan altså inte förlita mig på alarm om jag ska ha telefonen till väckning.
LG PC suite har jag inte fått att fungera med Vista osv.
Tror att det är dax att reklamera...

Yepp, buggar finns - men jag har bara hittat en hittils, vilket är att den startar om sig automatiskt ibland när man fipplar runt i olika filer, som att den ger upp och bootar om..
LG PC Suite funkar finfint med Win Vista Ultimate x86 för mig? Kör dock oftast telefonen som "lagringsenhet" eller vad det nu heter, lättare att föra över filer så..

Men men, problem hade jag även med min tidigare telefon (SE k800i).. det hör till tekniska leksaker xD

Postad 12 February 2008 - 06:28

Itzo
  • Itzo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Påtal om ingenting, någon som märkt att alarmet bara kör en viss del av mp3låten man valt, och den loopas inte?
Jag hinner tametusan inte vakna om jag inte har en riktigt aggresiv låt ;-P

Postad 12 February 2008 - 10:10

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Skämt åsido, gör som jag jobba bara eftermiddag + natt så slipper du problemen med alarmet :P :P :P En firmware uppdatering vore på tiden för att lösa lite buggar, men räkna inte med för mkt.. Det är ju LG vi snackar om, dom verkar inte vilja veta av sina kunder!

Postad 12 February 2008 - 17:29

wobert
  • wobert
  • Lärjunge

• 464 inlägg
  • 0
Sådär då har man beställt 1st svart viewty :P. Ska bli intressant att se vad den går för. Blir skaplig storleksskillnad jämfört med min SE K880i som jag har nu.

Postad 12 February 2008 - 21:10

Itzo
  • Itzo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Jag må då säga att jag är väldigt nöjd med telefonen! Trodde aldrig det skulle vara så skönt med touchscreen! Bara att skriva sms med "tangentbord" är en fröjd :-)

Nu saknas bara att lyckas få igång Google Maps & någon msn-klient via Halebops inställningar, vilket de verkar inte vilja hjälpa mig med överhuvudtaget =/

Att en ny firmware vore guld är ingen hemlighet, men jag överlever än så länge med denna (ku990_v10b) gott och väl. Vore väldigt trevligt sen att få in lite mer touchscreen-baserade spel, men är väl inte den mest efterfrågade grejjen så det får nog väntas med.

Det jag saknar mest från SE är faktiskt stödet för HID (styra datorns funktioner via blåtand), men jag får väl sträcka mig till datorn i framtiden för att pausa filmen helt enkelt xD

Postad 12 February 2008 - 21:16

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Vore väldigt trevligt sen att få in lite mer touchscreen-baserade spel, men är väl inte den mest efterfrågade grejjen så det får nog väntas med.

Det jag saknar mest från SE är faktiskt stödet för HID (styra datorns funktioner via blåtand), men jag får väl sträcka mig till datorn i framtiden för att pausa filmen helt enkelt xD

Du ville ha spel och det hittar du här :rolleyes:
http://forum.ku990.c...3dc9a46041c9e1c
Har en del själv.

Saknar också HID.Var väldigt trevligt att använda telefonen som fjärrkontroll till mediaspelaren.

Postad 12 February 2008 - 22:36

najkiie
  • najkiie
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Tjena allihopa!

de e så att jag börjat pilla med min mobil och lagt in nya tema o så.. innan jag visste hur man gjorde backups.... men nu vet ja men ja saknar några filer för att göra min firmware clean... så jag vänder mig till någon av er här och hoppas ni kan hjälpa mig, jag har en obrandad 10b version...

filerna ja behöver är Nyx_Menu & Nyx_menu_Open & theme_bg1 skulle vara underbart om ngn kunde fixa lr hjälpa mig? jag e medlem på ku990.co.uk forumet men ingen där har den firmwaren...

schysst hade de vatt!!!

Postad 12 February 2008 - 22:44

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Tjena allihopa!

de e så att jag börjat pilla med min mobil och lagt in nya tema o så.. innan jag visste hur man gjorde backups.... men nu vet ja men ja saknar några filer för att göra min firmware clean... så jag vänder mig till någon av er här och hoppas ni kan hjälpa mig, jag har en obrandad 10b version...

filerna ja behöver är Nyx_Menu & Nyx_menu_Open & theme_bg1 skulle vara underbart om ngn kunde fixa lr hjälpa mig? jag e medlem på ku990.co.uk forumet men ingen där har den firmwaren...

schysst hade de vatt!!!

Varför har du ersatt theme_bg1? =S Brukar vara bg2 och det är den jag har bara.
Nyx_menu och resten .. vilken mapp ligger de i? Ska see om jag kan ladda upp här åt dig.

Postad 13 February 2008 - 07:08

henx
  • henx
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Hej,

är väldigt nöjd med min Viewty så här långt men har några frågor.

1. Finns det nåt ställe där man kan köpa ny skyddsplast till skärmen?
2. Finns det några spel för Viewtyn med stöd för touchscreen i 400x240?
3. Har en obrandad Viewty med kontantkort från 3, hur kommer jag till "Planet 3"?

Postad 13 February 2008 - 07:24

Itzo
  • Itzo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Hej,

är väldigt nöjd med min Viewty så här långt men har några frågor.

1. Finns det nåt ställe där man kan köpa ny skyddsplast till skärmen?
2. Finns det några spel för Viewtyn med stöd för touchscreen i 400x240?
3. Har en obrandad Viewty med kontantkort från 3, hur kommer jag till "Planet 3"?

1. Jepp, köpte min billigt på: http://www.screengua...ewty-p-676.html, men finns ju dyrare & heltäckande (full body coverage) också, minns bara inte sidan..

2. Inte vad jag vet, de som finns styrs oftast bara med "virtuella knappar" i lägre delen av skärmen.. haha egentligen använder man ju touchscreen men ja, inte lika fullt ut som i "Space Commando".

3. Den får någon ta över, själv gillar jag inte 3 :-/

Postad 13 February 2008 - 07:53

henx
  • henx
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Jisses, 55 spänn för för lite plast! hade tänkt å köpa 3-4st eftersom det inte är helt lätt att sätta dit den bubbelfritt. Jaja det får väl bli en då så får jag sitta å svettas när jag sätter dit den.

Tack för hjälpen

Postad 13 February 2008 - 15:02

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
3-s hemsida via mobil http://mobil.tre.se/portal/

Postad 13 February 2008 - 15:18

Unregistered409cb17f
  • Unregistered409cb17f
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Jisses, 55 spänn för för lite plast! hade tänkt å köpa 3-4st eftersom det inte är helt lätt att sätta dit den bubbelfritt. Jaja det får väl bli en då så får jag sitta å svettas när jag sätter dit den.

Tack för hjälpen

Plasten som screenguard säljer är kanon, tjock. Sugs som fast på skärmen av sig själv när du lägger på den, blir nån bubbla om ingen alls.. Blir det bubblor så är dom enkla att trycka ut, se till bara att skärmen är helt dammfri innan du fäster skyddsplasten. //

Postad 13 February 2008 - 15:59

henx
  • henx
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Tack för hjälpen

Plasten som screenguard säljer är kanon, tjock. Sugs som fast på skärmen av sig själv när du lägger på den, blir nån bubbla om ingen alls.. Blir det bubblor så är dom enkla att trycka ut, se till bara att skärmen är helt dammfri innan du fäster skyddsplasten. //

Ok, det låter ju bra men det där med att den e tjock det är väl inte så att skärmen blir mindre tryckkänslig av det?
Har iaf beställt en nu.

Postad 13 February 2008 - 18:27

najkiie
  • najkiie
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
sonic de hade vattt grymt schysst... ja ja vet inte varför ja ersatte den iheller men ja kunde ente så mkt när ja gjorrde d...

filerna Nyx_menu & Nyx_open_menu ligger i följande : LGAPP/media/swf
Filen theme_bg1 ligger i : LGAPP/media/swf/theme

vore ursnällt ;)

men du vet väl hur man gör? använder efs ändrar namn till TOTO sen kopierar över de till datan, sen ändra namn till LGAPP igen... B) du vet säkert

Redigerat av najkiie, 13 February 2008 - 18:30.

Postad 13 February 2008 - 18:34

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

sonic de hade vattt grymt schysst... ja ja vet inte varför ja ersatte den iheller men ja kunde ente så mkt när ja gjorrde d...

filerna Nyx_menu & Nyx_open_menu ligger i följande : LGAPP/media/swf
Filen theme_bg1 ligger i : LGAPP/media/swf/theme

vore ursnällt ;)

men du vet väl hur man gör? använder efs ändrar namn till TOTO sen kopierar över de till datan, sen ändra namn till LGAPP igen... B) du vet säkert

Tror jag redan har dem på datorn men annars så blir det att föra över ^^
Updaterar mitt inlägg med filerna senare ...

Edit*
Kan visst inte ladda upp .rar filer och inte filerna för sig heller.
Någon som vet vart man kan dela ut utan att vara medlem?
Annars om du najkiie skriver ett pm till mig angående din mailadress.

Redigerat av Unregistered0354d681, 13 February 2008 - 18:49.

Postad 15 February 2008 - 14:25

Unregisteredc2084f1a
  • Unregisteredc2084f1a
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Skrev just ett långt inlägg om varför core temat inte fungerade, och var less... ;)

Det fungerade inte! Inte ens nästan! Sen typ, 5e gången när jag prövade välja "silver" som tema, så fungerade det nu helt plötsligt, jag har inte ändrat någonting eller gjort någonting.... konstigt....
men nu fungerar det :)

Redigerat av Unregisteredc2084f1a, 15 February 2008 - 15:07.

Postad 15 February 2008 - 22:01

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
tja!

jag har funderat på att skaffa en underbar viewty p.g.a en mycket glappande och halvpaj w910. Vad tycker ni om viewtyn? hunk eller sunk? skriv gärna plus och minus med den :)

Postad 16 February 2008 - 07:18

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0

Skrev just ett långt inlägg om varför core temat inte fungerade, och var less... :)

Det fungerade inte! Inte ens nästan! Sen typ, 5e gången när jag prövade välja "silver" som tema, så fungerade det nu helt plötsligt, jag har inte ändrat någonting eller gjort någonting.... konstigt....
men nu fungerar det :wub:

"prövade" välja Silver temat?? :D Hm, om du har gjort enligt instruktionerna med Core temat så är det ju Silver temat du har bytt ut till Core temat. Dvs om du har bytt ut mappen 1 och ersatt med Core filernas 1 mapp.. Vill du byta ut fisk eller black temat så ersätter man ju med mappen 0 eller 2 med Core mappen. ;);)

Postad 16 February 2008 - 22:14

crulie
  • crulie
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

tja!

jag har funderat på att skaffa en underbar viewty p.g.a en mycket glappande och halvpaj w910. Vad tycker ni om viewtyn? hunk eller sunk? skriv gärna plus och minus med den :D

Tjena!
Har haft min i ca 3 dagar nu. Är hel nöjd! bästa telefonen enligt mig. Slår Iphone lätt :P

Postad 17 February 2008 - 01:42

Unregistered1057
  • Unregistered1057
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Otroligt att så många är inne och skriver om den på forumet MEN ingen kan ens lägga upp en bild eller liknande på prisjakt.nu ?
Man har ju hört om den dåliga kvalitén på bilderna o.s.v.
Kom igen nu, fotografera och lägg upp....

Postad 17 February 2008 - 09:39

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Har nu gjort en backup av min telefon via efs media builder! Var lite nervös när man fick sin gula "inga filer skärm" på mobilen men allt gick fint o nu har man en backup av allt så man kan leka ordentligt med telefonen, gjorde det mest i syfte att kunna lägga in spelet space commando men jag fick det dessvärre inte att funka ändå, har prövat att ändra en_uk.xml filen + ändrat genväg till spelet i mitt core tema till dess plats enl instruktioner på engelska forumet men ingen success :P .. Så är det ngn som behöver en backup på 3-s 10.a software så har jag skafferiet fullt !

Postad 17 February 2008 - 13:08

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0

Otroligt att så många är inne och skriver om den på forumet MEN ingen kan ens lägga upp en bild eller liknande på prisjakt.nu ?
Man har ju hört om den dåliga kvalitén på bilderna o.s.v.
Kom igen nu, fotografera och lägg upp....

Har lagt in några bilder tagna med mobilen i mitt galleri, kan lägga in mer, men det verkar inte funka just nu, det händer inget när jag trycket ladda upp. Hann få upp 3 bilder dock. :P

Postad 17 February 2008 - 20:20

ks20
  • ks20
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
men jag har haft en lg telefon förr men jag bytte till sonyricsson, för att den lgen som jag hade blev det nått dut med bateriet så det bara hållde i några timmar och det va inte så kul. E det så på den här ku990 också?

Postad 18 February 2008 - 07:25

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Mm batteriet håller i 3 timmar, sen måste man ladda den i 2 timmar, är det inte så med alla telefoner?

Redigerat av rosenlorden, 18 February 2008 - 07:26.

Postad 18 February 2008 - 09:18

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Mm batteriet håller i 3 timmar, sen måste man ladda den i 2 timmar, är det inte så med alla telefoner?

3 timmar??
Jag använda min lur en del igår och jag hade fortfarande fullt batteri i slutet av kvällen.

Postad 18 February 2008 - 10:04

Itzo
  • Itzo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Mitt batteri funkar finfint, behöver inte ladda på 3dagar (självklart inte när man använder den mkt, som med allt annat.) Sen att jag kör enbart på GSM nätet kanske också är bra, vad vet jag..
En sak dock, när den närmar sig 1 plupp kvar, dags att ladda för den pluppen försvinner snabbt som fan :-P

Postad 18 February 2008 - 14:11

benteboy
  • benteboy
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Mitt batteri funkar finfint, behöver inte ladda på 3dagar (självklart inte när man använder den mkt, som med allt annat.) Sen att jag kör enbart på GSM nätet kanske också är bra, vad vet jag..
En sak dock, när den närmar sig 1 plupp kvar, dags att ladda för den pluppen försvinner snabbt som fan :-P
[/quote]

samma för mig dör fort som F.. när det e en plupp kvar :blink:

Postad 18 February 2008 - 22:30

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0

3 timmar??
Jag använda min lur en del igår och jag hade fortfarande fullt batteri i slutet av kvällen.

Jag var ironisk..

Postad 19 February 2008 - 00:01

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

3 timmar??

Jag var ironisk..

Var många som inte såg det ironiskt roliga i det hela :)

Postad 19 February 2008 - 13:22

Nick_the_slick
  • Nick_the_slick
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Har haft min LG KU990 nu i två veckor,

Är faktiskt överlag grymt nöjd. jag gillar storleken. vill man ha stor skärm så blir ju telefonen något större men med den nätta vikten och tunheten så är det inga problem.

Jag satte på skyddfilmen som följde med först efter en vecka, lät den som satt när jag fick den sitta tills den började lossna. Flera härinne hade skrivit hur dålig orginal skydsfilmen var men för mig fastnade den direkt och med endast en pytteliten bubbla som man bara ser om telefonen är helt mörk och det är i ena hörnet!

Något som dock irriterar mig så mycket så jag spyr är LG support, hur fan kan ett så stort företag bara skita i sina kunder. Jag har massor av LG saker hemma och har som tur var aldrig behövt ringa support tidigare. hade jag gjort det hade jag nog aldrig köpt denna telefon!

Nu har jag ringt dom typ 10 ånger och varje gång så ska dom ringa upp för att mitt problem är för svårt för vanliga supporten. Är det någon som ringer nej knappast.

Så jag lyfter problemet hit istället!

Jag vill använda mig utav synkroniseringstjänsten i telefonen för attt synka min outlook via en server. Tjänsten kallas SyncML och stöds i telefonen. problemet är att när jag ställer in allt så fungerar det perfekt i min sony ericsson men i LG så får den inte kontakt med servern.

Min fråga till LG support var ifall dom visste om det berodde på att LG inte stödde HTTPS utan endast HTTP. borde gå att svara på. Om så är fallet så kommer jag inte kunna synka och det får jag köpa. men att behöva vänta så ###### länge på ett enkelt svar.

Någon annan som använder den funktionen som kanske har något tips?

Postad 19 February 2008 - 17:23

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Lucky Goldstar är ett skämt supportmässigt sett, sad but true. Har kört utan skyddspast i 2v tid nu, men nu hände det, fick en go repa mitt i displayen! 1cm lång ungefär och ger lite "bildförvrängning" vid ljusa färger. Beställde en ny skyddsplast på www.screenguard.se och poler kräm, jag hoppas det går att polera bort lite grann, men jag är skeptisk! Har haft den på jobbet i fickan i några veckors tid som mp3-spelare (verkstad), så det var väl bara en tidsfråga tills det skulle ske, har varit väldigt varsam ändå tycker jag. Mitt 4GB minne känns lite trångt också, skulle ha köpt ett 8Gb ! Är någon sugen på mitt 4 Gb kort så kan ni ju pm-a mig, kan släppa det för 250 + några kronors frakt.. Är 2v gammalt o kosta en 400 nytt..

Kör förresten Viewty Ultimate temat nu, det är rätt najs, ser jäkligt coolt ut när man använder det iallafall, här är en youtube video på temat !! Enjoy.
http://hk.youtube.co...h?v=ePl8G13QrUE

Redigerat av rosenlorden, 19 February 2008 - 17:36.

Postad 19 February 2008 - 18:19

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Kör förresten Viewty Ultimate temat nu, det är rätt najs, ser jäkligt coolt ut när man använder det iallafall, här är en youtube video på temat !! Enjoy.

Använder det jag me :)
Funderar på att göra en svensk paramsfil om jag orkar.

Postad 19 February 2008 - 18:32

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0

Okej, säg till om du orkar för då ta jag gärna en kopia av den :)
Saknar en länk till "mina saker" i "start menyn" bara.. Då jag startar alla mina mp3 via den länken, annars är det fett temat!

Förresten, var inne på din sida o kolla dina bilder. Är inte tidelag förbjudet i Sverige... Syftar på din bild längst ner i galleriet!! Hehe

Redigerat av rosenlorden, 19 February 2008 - 18:36.

Postad 19 February 2008 - 19:42

Itzo
  • Itzo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

kan någon posta en länk till temat måntro? Hittar nada annat än videofilmer på det.. såg ju väldigt bra ut xD

Postad 19 February 2008 - 19:50

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

kan någon posta en länk till temat måntro? Hittar nada annat än videofilmer på det.. såg ju väldigt bra ut xD

http://www.ku990.co....read.php?t=2489

Du måste dock vara medlem :)

Är klar med filen nu.Gick dock inte att ändra programs och back-knappen när du öppnar menyn och ska bläddra mellan olika saker men allt annat har svenskt namn :)
Gick inte heller att ändra på "password"-texten i fältet där du ska logga in.

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  params.txt   10.21K   25 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregistered0354d681, 20 February 2008 - 16:37.

Postad 19 February 2008 - 20:13

Itzo
  • Itzo
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Ooooh Ultimare var en addon, det förklarar en del :-P
Ska läsa i manualen så att säga men lika bra att fråga - samma sätt som man lägger in Core-temat? typ, ersätter lite filer bara ser det ut som.. :-)

EDIT: fick in det i luren, så j*vla sjukt häftigt :)

Redigerat av Itzo, 19 February 2008 - 20:30.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.