Primare: Va fan har du köpt ny ps3:a eller varför är du på "omgång" 1 igen?
Call Of Duty 4 Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg)
|
14 år sedan |
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg)
|
15 år sedan |
call of duty 4 (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 10 January 2008 - 16:40
Postad 10 January 2008 - 18:46
Shipment är den ända banan som laggar för mig. Laggar typ alltid. Men gör dock inte så mycket för det är den tråkigaste banan där finns!
Samma ps3:a.......
Postad 10 January 2008 - 21:20
Shipment är den ända banan som laggar för mig. Laggar typ alltid. Men gör dock inte så mycket för det är den tråkigaste banan där finns!
Samma ps3:a............mitt användarnamn la ner verksamheten så jag var tvungen att skapa en ny användare....vilket i sin tur innebär att man var tvungen att börja om på nytt......
Ahh, that suxx
See ya on the field
Postad 11 January 2008 - 00:35
Postad 11 January 2008 - 01:12
Postad 11 January 2008 - 01:49
Spelet är utan (min) tvekan det absolut bästa FPS liret som jag spelat.
Gillar man dessa typer av spel så ska man verkligen inte missa detta.
Hur mkt har ni lagt ner i tid på spelet i online hitils?, själv så har jag spelat i 1dygn å 22timmar å ligger på level 40 eller 41.
Mvh Micke(u_wish)-obs-funderar på att sätta MHB tag på mig själv, hur duktiga är ni MHB:are? bara proffs eller?
Redigerat av dallan1981, 11 January 2008 - 01:57.
Postad 11 January 2008 - 03:09
... hur duktiga är ni MHB:are? bara proffs eller?
Kan bara tala för mig själv iofs. Är absolut inget proffs! Glad amatör om man så vill
Spelar ju för att det är kul. Ibland går det bättre och ibland sämre. Så länge jag har mer kills än vad jag dött så är jag nöjd
Välkommen in och lira med oss andra
Postad 11 January 2008 - 05:42
Kom precis hem från jobbet(helg å allt) skönt att komma hem å lira lite.
Ska precis bli MHB:are..haha.
Hur mkt har ni kört då?, online i dygn/timmar?(det går ju att kolla i "Barracks") - kul att veta.
Själv lirar jag nästan bara 1 VS 1.
Mvh [MHB] u_wish
Postad 11 January 2008 - 07:18
Postad 11 January 2008 - 08:42
Tror att jag lagt ner kring 21 timmar, men det inkluderar också den tid som jag lade ner i början då jag dog precis hela tidenHur mkt har ni lagt ner i tid på spelet i online hitils?, själv så har jag spelat i 1dygn å 22timmar å ligger på level 40 eller 41.
Några är riktigt bra, några (jag bland annat) är mer eller mindre nybörjare. Det som är det roliga är att man alltid är välkommen in i gänget även om man inte är proffs!Mvh Micke(u_wish)-obs-funderar på att sätta MHB tag på mig själv, hur duktiga är ni MHB:are? bara proffs eller?
Lägg till ditt PSN i ett inlägg i klan-tråden så kommer folk att bjuda in dig till MHB-spel!
Edit: Såg precis att du finns med i klan-tråden sedan ett tag tillbaka. Tyckte nog att jag kände igen ditt PSN, när jag läste din post igen...
Redigerat av stone, 11 January 2008 - 09:21.
Postad 11 January 2008 - 09:21
Mjae, kände mig som en nybörjare iväll. Inget funkade.
Så har jag känt mig i 1 vecka nu! Inget funkar längre! Kanske man inte borde ha börjat experimentera med olika vapen, när jag äntligen hade blivit duktig med M4:an med double tap och bandolier
BTW så har jag symbol.5, snart 6.
Redigerat av SonySamppa79, 11 January 2008 - 09:24.
Postad 11 January 2008 - 09:50
Tänker köra igenom singleplayer först men sen får ni se upp
Postad 11 January 2008 - 09:55
Kan bara säga att COD4 är verkligen sådär suveränt bra å välgjort att man bara älskar det...farligt beroendeframkallande
![]()
Spelet är utan (min) tvekan det absolut bästa FPS liret som jag spelat.
Gillar man dessa typer av spel så ska man verkligen inte missa detta.
Hur mkt har ni lagt ner i tid på spelet i online hitils?, själv så har jag spelat i 1dygn å 22timmar å ligger på level 40 eller 41.
Mvh Micke(u_wish)-obs-funderar på att sätta MHB tag på mig själv, hur duktiga är ni MHB:are? bara proffs eller?
ca 20h .. level 38.. tyvärr haft alldelles för lite tid att spela.. men idag och ikväll blir det nog en hel del
//L0RD_Moyne
Postad 11 January 2008 - 10:08
Ligger på level 35.
Postad 11 January 2008 - 10:27
Det var också något att skylla på när man haft några dåliga matcherVet inte exakt hur mycket. Men runt 15-17 timmar tror jag. Fast det gäller inte bara mig. Ibland när jag kommer hem från gruvan sitter tjejen och lirar
Ligger på level 35.
Postad 11 January 2008 - 10:41
Det var också något att skylla på när man haft några dåliga matcher
Ska lägga det på minnet.
Haha! Så lättlurade är vi inte
Postad 11 January 2008 - 15:04
Sjukt kul spel...
Vill spela mer!!!!
Postad 11 January 2008 - 15:48
Sedan är det förbaskat synd att man inte kan köra med tangentbord och mus då det äger sönder en handkrontroll alla dagar i veckan i FPS spel som detta.
Själv har jag inte riktigt hittat feelingen ännu med handkontrollen, men det kommer väl.
En annan sak som är jobbig är att de flesta vapnen tar upp halva rutan när man "fin" aimar, zoomar.
Ofta svårare att skjuta fienderna med det läget än utan...
Nu har jag inte spelat det online heller då jag tänkte klara det, men jag hoppas inte att autoaimfunktionen som finns i singleplayer går att använda i multiplayer/online?
// Cineoholic
Postad 11 January 2008 - 16:21
Nix, det finns ingen auto-aim i multiplayer.
Det där stämmer faktiskt inte riktigt....om du har siktet intryckt och en person springer förbi så har du faktiskt en viss autoaim.....jag har aldrig lärt mig hur man exakt ska nyttja den så den ställer mest till besvär för mig men den finns där....
Postad 11 January 2008 - 16:57
Postad 11 January 2008 - 17:06
det är jobbigt roligt...jobbigt när klockan är 0200 och du vet klockan ringer 0615...Är Call of Duty fantastiskt ###### kul online? Funderar nämligen på att byta mitt Uncharted mot det så fort det är genomspelat.
JAG tycker det är svårt med handkontroll, fattar inte hur man får till den snabba, exacta rörelsen när man plötslig upptäcker en fiende...håppas jag lär mig.
är på level 10 nu, var det så att man var tvungen att vara på level 12 för att vara med i MHB clan?
en annan (kanske dum) fråga: är det endast PS3 spelare jag spelar mot online?
Postad 11 January 2008 - 18:34
är på level 10 nu, var det så att man var tvungen att vara på level 12 för att vara med i MHB clan?
en annan (kanske dum) fråga: är det endast PS3 spelare jag spelar mot online?
Du behöver inte vara på lvl 12 men det är först då man får tillfället att lägga till en klan tag i spelet.
Japp endast PS3 spelare.
Postad 11 January 2008 - 19:51
Postad 11 January 2008 - 20:41
Blir det lir senare ikv grabbar? Jag kommer nog in en sväng senare ikv/inatt!
.... det e/blir spel varje kväll
Postad 12 January 2008 - 09:29
Postad 12 January 2008 - 11:03
ja, det var endel strul...värkade vara lika för alla..funkade om man avslutade spelet och började igjen.Nån mer som drabbades av konstiga errors inatt, Primare2!? När vi lirade inatt, så dog spelet helt och hållet! Kunde inte ens komma in på online-läget.
tack för att ni tog mig med, känns som värsta noob`en jmf med er andra:-) forsökte inte sabba... ska skaffa mig headset, värkar vara bra att ha, nåt tips om nåt vettigt?
loggar på i kväll vid 22 tiden...sees då!
Postad 12 January 2008 - 11:24
det är jobbigt roligt...jobbigt när klockan är 0200 och du vet klockan ringer 0615...Är Call of Duty fantastiskt ###### kul online? Funderar nämligen på att byta mitt Uncharted mot det så fort det är genomspelat.
JAG tycker det är svårt med handkontroll, fattar inte hur man får till den snabba, exacta rörelsen när man plötslig upptäcker en fiende...håppas jag lär mig.
AjAj det låter inte bra shaman! Gör dig beredd på många sömnlösa nätter framöver
Har själv fastnat i den fällan tidigare! Spelar till 3 på natten trots vetande om att kl 6 skall man åka till jobbet
Ja den där handkontrollen är ren pina till vissa spel. Jag har fortfarande inte lärt mig hantera den
exakt lika bra som en mus. Egentligen tror jag inte på att jag fixar det överhuvudtaget.
Postad 12 January 2008 - 11:32
Nix, det finns ingen auto-aim i multiplayer.
Nåja... lite autoaim finns det faktiskt... om man är inzoomad så följer siktet efter löst folk i siktet.
Postad 12 January 2008 - 13:04
ja, det var endel strul...värkade vara lika för alla..funkade om man avslutade spelet och började igjen.Nån mer som drabbades av konstiga errors inatt, Primare2!? När vi lirade inatt, så dog spelet helt och hållet! Kunde inte ens komma in på online-läget.
tack för att ni tog mig med, känns som värsta noob`en jmf med er andra:-) forsökte inte sabba... ska skaffa mig headset, värkar vara bra att ha, nåt tips om nåt vettigt?
loggar på i kväll vid 22 tiden...sees då!
Har ett för 199:- köpt på netonnet (Plantronics el nått) Funkar men inte mer, behöver laddas efter en kväll.
Tror att sony/ericsson är ett bättre val.
Tack för trevligt lir igår.
Postad 12 January 2008 - 13:04
Nån mer som drabbades av konstiga errors inatt, Primare2!? När vi lirade inatt, så dog spelet helt och hållet! Kunde inte ens komma in på online-läget.
Japp....jag hade exakt samma problem....när det väl funkade igen så var nästan alla borta. Ikväll blir det att spela nykter....inte skitsmart att sätta sig och lira när man kommer hem från krogen......gick inget vidare....
Postad 12 January 2008 - 13:20
Någon mer som upplevt det.
Redigerat av Unregisteredb8ad097f, 12 January 2008 - 13:21.
Postad 12 January 2008 - 15:00
Postad 12 January 2008 - 15:18
Nån mer som drabbades av konstiga errors inatt, Primare2!? När vi lirade inatt, så dog spelet helt och hållet! Kunde inte ens komma in på online-läget.
Japp....jag hade exakt samma problem....när det väl funkade igen så var nästan alla borta. Ikväll blir det att spela nykter....inte skitsmart att sätta sig och lira när man kommer hem från krogen......gick inget vidare....
Ok
Själv hade man en bio kväll. National treasure och AvP 2 direkt efter, blev sugen på att skjuta lite efter den filmen
Redigerat av SonySamppa79, 12 January 2008 - 15:21.
Postad 12 January 2008 - 17:00
Kommer ta evigheter att levla nu.
Postad 12 January 2008 - 17:39
Det där stämmer faktiskt inte riktigt....om du har siktet intryckt och en person springer förbi så har du faktiskt en viss autoaim.....jag har aldrig lärt mig hur man exakt ska nyttja den så den ställer mest till besvär för mig men den finns där....
Aha. Ok, då har jag fattat fel.Nåja... lite autoaim finns det faktiskt... om man är inzoomad så följer siktet efter löst folk i siktet.
Men, det är ju iallafall inte som i SP och det är ju bra, tycker jag. Knappast så att dagens riktiga soldater har auto-aim och detta gör spelet både mer realistiskt och svårare!
Postad 12 January 2008 - 17:43
Jepp, detta hände 2-3 gånger för mig. Plus en massa avbrutna matcher, lagg och "connection interrupted".Nån mer som drabbades av konstiga errors inatt, Primare2!? När vi lirade inatt, så dog spelet helt och hållet! Kunde inte ens komma in på online-läget.
Skulle kunna vara så att de fixar som gjordes på servrarna medförde att vissa fick det bättre och att därmed fler kom in i spel vilket skapade lagg problem för andra...
Hoppas de får ordning på detta snart.
Postad 14 January 2008 - 00:56
Min 7 åriga son lirar då och då online (även om han föredrar SP) så om ni möter "u_wish" och han inte skjuter ändan av er så är det alltså ej jag, utan grabben som e inne å lirar.
Mvh Micke.
PS. jag vet om åldergränsen osv, men jag har en sund syn på saker å ting å det har även min son, han kommer bli en duktig spelare i yngre tonåren
Postad 14 January 2008 - 08:21
Eller kan det vara ngt annat tror ni, jag kör just nu nästan enbart 1 VS 1 å det är riktigt kul, har spelat nu i över 3 timmar i sträck och inte förlorat en enda match.
Om jag ska vara helt ärlig så är jag verkligen sugen på att möta tufft motstånd/få rejält med pisk just nu, jag har säkert bara haft tur men idag så har inte ngn gett ngt direkt hårt motstånd, även fast det var killar som gått 2/3 varv i prestige.
Vart spelar ni andra mest i MHB clanen? vilka spelsätt?
jaja nu e det läggdags, det är en "dag" imorgon oxå...
Mvh Michael.
Postad 14 January 2008 - 08:52
Jag brukar spela Team Deathmatch, men är öppen för de flesta förslag.Vart spelar ni andra mest i MHB clanen? vilka spelsätt?
Mvh Michael.
Postad 14 January 2008 - 09:28
TDM men i går hade BBB tappat kontaten mot vår server i huset :-( Kunde inte spela online på hela kvällen!Har suttit å lirat ett par timmar nu efter jobbet (arbetar natt) och har lagt märke till att VÄLDIGT många "vänder i hallen" innan matchen börjar, dom kommer lixom in å sen sticker dom igen, är detta pga att man skaffat MHB tag tro? eller har man blivit för grym helt enkelt...?(att dom tänker nej inte han!)
![]()
Eller kan det vara ngt annat tror ni, jag kör just nu nästan enbart 1 VS 1 å det är riktigt kul, har spelat nu i över 3 timmar i sträck och inte förlorat en enda match.
Om jag ska vara helt ärlig så är jag verkligen sugen på att möta tufft motstånd/få rejält med pisk just nu, jag har säkert bara haft tur men idag så har inte ngn gett ngt direkt hårt motstånd, även fast det var killar som gått 2/3 varv i prestige.
Vart spelar ni andra mest i MHB clanen? vilka spelsätt?
Mvh Michael.
Sugigt!!!
Postad 14 January 2008 - 09:31
Spelade S&D i går....
Hur defusar man en bomb?
Vart är det smartast att ta med sig bomben?
Postad 14 January 2008 - 09:31
Tycker det är skönt att det blandas Domination och TDM.
Hoppas att den patchen kommer snart så det börjar flyta på lite bättre.
Postad 14 January 2008 - 10:02
Redigerat av Unregistered32f0b602, 14 January 2008 - 10:02.
Postad 14 January 2008 - 10:13
Laddad att spela i kväll :-)
Spelade S&D i går....
Hur defusar man en bomb?
Är det inte bara att ställa sig där bomben är och trycka på fyrkant?
Postad 14 January 2008 - 10:22
Laddad att spela i kväll :-)
Spelade S&D i går....
Hur defusar man en bomb?
Är det inte bara att ställa sig där bomben är och trycka på fyrkant?
Stämmer gott distant........
Vart det är smartast att ta med sig bomben......det bör väl vara till ett av de tre ställena som man ska aptera bomben på.....
Postad 14 January 2008 - 10:24
Postad 14 January 2008 - 12:33
Vad tycker ni om dessa?
Postad 14 January 2008 - 12:41
Jag har märkt 2 nya banor på online-läget den senaste veckan. Nu kommer jag inte ihåg vad de heter men det var ju den på båten och den där banan med de höga husen och byggställningarna eller vad det är.
Vad tycker ni om dessa?
Dom är inte nya i sej utan har funnits förut i vissa spellägen som headquarters & domination.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
.-*- Min Hembio Clan -*-.
1 bild
216 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?