Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,85 (33) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,07 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6,86 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,33 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 05 februari 2010 - 22:34

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Jag hoppar säkerligen in en stund lite senare. Dock blir det nog ingen längre spelstund då jag ska upp tidigt imorgon bitti. Efter Melodifestivalen imorgon kväll har jag dock TV:n helt för mig själv, så då blir det nog pang pang all night long (nej inte TV1000 kl 00:00). :)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 05 februari 2010 - 22:34.

Postad 05 februari 2010 - 22:34

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1 569 inlägg
  • 0
Även jag kommer köra lite senare inatta när tvn inte är ockuperad längre, dock inge mic tjöt när frugan sover :)
psn stabbe

Postad 05 februari 2010 - 22:49

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Tack för bra lir ikväll Grabbar Madability, erensson och andreassofus då du inte "ballade ur" och även voldoo och fahla-swe för gott motstånd och nu infann sig även voldoos dogtag i min samling :) men å andra sidan så gav jag bort min till fahla :P
Fan så mycket roligare o lira med folk man kan samarbeta lite med!
SWE-666

Postad 05 februari 2010 - 23:06

Unregisteredf68fa4d1
  • Unregisteredf68fa4d1
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Haha.. Värmlänning eller?
Tror bara det är vi som säger så om envist folk :)

Bohusläning, bodde i Karlstad i fyra år när jag studerade så lite har man ju snappat upp.

Postad 05 februari 2010 - 23:17

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1 076 inlägg
  • 0

Måste nog säga att BETAN kändes nästan snyggare än demot av nån anledning. Kanske är banan i sig. Det är verkligen inte lugnt för ögonen att spela detta. För kantigt och blinkigt och allmänt jobbigt att titta på. I övrigt kändes frameraten något bättre och ljudet är ju OTROLIGT bra!!! Gillar verkligen detta och hoppas dom slipar lite på utseendet till releasen.

Jag håller faktiskt med om det. betan tyckte jag såg mycket snyggare ut, men det är nog som du säger, banan i sig kanske? Vi får sä när fullversionen kommer :) Jag avbokar inte detta spel iallafall!

Postad 05 februari 2010 - 23:23

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
btw så blir det nog lite lir inatt. Ingen mic denna gången dock eftersom tjejen sover och ska jobba imorgon.
PSN: HoliPoli

Postad 05 februari 2010 - 23:32

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
tack för spelstunden, eRensson, Andreassofus och erlander även om vi på nåt sätt inte hamnade i samma squad :)

Postad 06 februari 2010 - 00:22

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Tack för bra lir ikväll Grabbar Madability, erensson och andreassofus då du inte "ballade ur" och även voldoo och fahla-swe för gott motstånd och nu infann sig även voldoos dogtag i min samling :P men å andra sidan så gav jag bort min till fahla :D
Fan så mycket roligare o lira med folk man kan samarbeta lite med!
SWE-666

alltid lika kul att kniva en MHB,are,man får så roliga medelanden då :)..dax att gömma dogtagen nu när Voldoo har hittat hem igen....

Postad 06 februari 2010 - 00:34

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
http://www.x360a.com...2/achievements/

Achivements lista, antar det är samma som trophylistan.
Bra blandning mellan campaign och online.

Postad 06 februari 2010 - 00:38

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tappar kontakten med PSN ganska ofta ikväll? Vet inte om det är pga BC2 eller rent allmänt.

Postad 06 februari 2010 - 01:38

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
nej jag blev utloggad hela tiden förut, klarade inte spela en enda hel match, sen startade jag om min router och efter det gick det perfekt :)

Postad 06 februari 2010 - 07:21

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Blir nog inget köp för mig iaf, tyckte det kändes klumpigt och segt att kuta runt och överhuvudtaget lyckas ha kål på nån, men det kanske är en vanesak vad vet jag.

Postad 06 februari 2010 - 09:38

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
eRensson släpp kniven o kom in i matchen.... Usssch va arg ja var på dej hahaha du tagga mej ett par gånger,men fick in ett par sköna tags på några MHBare iaf. Blir lir idag med men är de någon som tycker att betabanan var bättre?
Ja älskade ökenbanan lite mer för man ser fienderna mkt lättare än den svåra snön :).
Annars så är demot mkt roligt och första rundan ja spelade låg ja på 3.60 i k/d ratio så man hade lite takter kvar iaf. Synd att de var lite svårt att köra pansarvagnarna förutom p19 tror ja den heter.Och helikoptern var obrukbar ,eller ja testade den bara en gång men den blir säkert kanon när man lärt sej.

Postad 06 februari 2010 - 10:05

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

eRensson släpp kniven o kom in i matchen.... Usssch va arg ja var på dej hahaha du tagga mej ett par gånger,men fick in ett par sköna tags på några MHBare iaf. Blir lir idag med men är de någon som tycker att betabanan var bättre?
Ja älskade ökenbanan lite mer för man ser fienderna mkt lättare än den svåra snön :).
Annars så är demot mkt roligt och första rundan ja spelade låg ja på 3.60 i k/d ratio så man hade lite takter kvar iaf. Synd att de var lite svårt att köra pansarvagnarna förutom p19 tror ja den heter.Och helikoptern var obrukbar ,eller ja testade den bara en gång men den blir säkert kanon när man lärt sej.

Jag kan hålla med om att beta-banan (arica harbour) var roligare, bra sniperbana. Men den här banan växer mer och mer.

Mad/vvv: har du någon site som har postat alla fixar/ändringar ifrån betan som tex kanontornens nya "skyddsglas" :P ?

Postad 06 februari 2010 - 10:12

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Hmm efter att ha spelat demon så känner jag mig lite kluven.

Känner att Bad company 1 var lite mer simpelt och lättförståeligt.

Postad 06 februari 2010 - 10:17

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1 199 inlägg
  • 0
Ja nu har man kört lite och visst skojigt är det,dock är man ju lika kass på kontrollen
som vanligt :) svårt och se fienden i snön också

Heter llllTrayzerllll på psn

Postad 06 februari 2010 - 11:05

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jag kan hålla med om att beta-banan (arica harbour) var roligare, bra sniperbana. Men den här banan växer mer och mer.

Mad/vvv: har du någon site som har postat alla fixar/ändringar ifrån betan som tex kanontornens nya "skyddsglas" :) ?

här är en textfil med en del fix från betan
riktigt roligt att lira med alla från MHB igår både med och emot
PSN:MadAbility

Postad 06 februari 2010 - 11:17

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
jag är på!
PSN id: nedan68

Postad 06 februari 2010 - 11:46

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Här är lite info om ett gäng maps. En del känner man igen från trailers osv men en del som är helt nya i alla fall för mig :)

Postad 06 februari 2010 - 12:01

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Känns som en väldigt skön mix av miljöerna på kartorna där, sen att det verkar vara 3 snöbanor som är lite favoriter för mig gör det hela ju inte sämre :)

Postad 06 februari 2010 - 12:11

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Här är lite info om ett gäng maps. En del känner man igen från trailers osv men en del som är helt nya i alla fall för mig :)

Bra variation på banorna, blir ännu mer sugen på det fulländade spelet nu. Känns dock som att man kan spendera många timmar till på demot, spelet växer mer och mer för varje gång man kör. Det verkar vara ett gäng här som spelar demot hyfsat ofta, kommer adda några av er. Vore kul att få ihop ett gäng.
/psn: MeanMach

Postad 06 februari 2010 - 12:16

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Är det nån som har koll på vad maxantalet spelare i varje lag ligger på? är det 12vs12 eller?

Postad 06 februari 2010 - 12:33

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Är det nån som har koll på vad maxantalet spelare i varje lag ligger på? är det 12vs12 eller?

ja 12vs12 i rush och conquest

Postad 06 februari 2010 - 12:43

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Ville bara säga att det var grymt kul att lira med flera av er igår kväll!

Känns nästan som om jag kommer lira demot mer än mitt nyinköpta MAG..

Postad 06 februari 2010 - 12:49

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Ville bara säga att det var grymt kul att lira med flera av er igår kväll!

Känns nästan som om jag kommer lira demot mer än mitt nyinköpta MAG..

BFBC2 kommer ta över helt när det kommer, MAG är ett substitut så länge. Även fast att det har sina extremt roliga stunder det med.

Men jag kommer nog inte helt att lägga ned MAG, inte innan alla trophys sitter i skåpet iaf.

MAG 499kr just nu över 40timmar det gör att timpriset är löjligt.

//Ola
psn:thomasson

Postad 06 februari 2010 - 14:00

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

här är en textfil med en del fix från betan
riktigt roligt att lira med alla från MHB igår både med och emot
PSN:MadAbility

aha var det du som var han altså :) då spelade jag ju med dig lite igår, dock så loggades jag ut hela tiden, väldigt störsamt. gick bättre sen när efter jag startade om routern.

tack för spel inatt munds och högberg1 synd att jag inte fick headsetet att funka bara,, det var några riktigt roliga stunder där jag skratta rakt ut.

kommer spela idag/kväll/natt igen.

psn: andreassfofus

Postad 06 februari 2010 - 14:17

Zippi
  • Zippi
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

psn: andreassfofus

Blev det inte ett 'f' för mycket? :)

Älskar demon, förutom att banan börjar bli väldigt tjatig. Är lite småsvårt att hitta till olika fordon etc eftersom kartan är så liten (och ofta väldigt inzoomad). Går det att få upp kartan över hela skärmen?

Postad 06 februari 2010 - 14:23

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Älskar demon, förutom att banan börjar bli väldigt tjatig. Är lite småsvårt att hitta till olika fordon etc eftersom kartan är så liten (och ofta väldigt inzoomad). Går det att få upp kartan över hela skärmen?

Äh lite tålamod får du väl allt ha, sedan så om du spelat så pass mycket att du tycker den är tjatig så bör du nog hitta till fordonen utan minimappen.

Jag körde betan 123h och blev aldrig less, dock så tycker jag att man kunde ha fått låsa upp några vapen till men M24an får duga så länge.

Postad 06 februari 2010 - 14:36

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

jo fet blev lite fel där, men du fick till det ändå :P kommer in och spelar om en stund, ska bara käka lite först.

någon som vetförrestewn om det inte finns några sikten på vapnen? det komer väl i fullspelet misstänker jag?

Postad 06 februari 2010 - 14:38

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

jo fet blev lite fel där, men du fick till det ändå :) kommer in och spelar om en stund, ska bara käka lite först.

någon som vetförrestewn om det inte finns några sikten på vapnen? det komer väl i fullspelet misstänker jag?

Finns ett par olika scopes och reflexsikten. Kolla under mystats på vad du kan låsa upp för något.

//Ola

Postad 06 februari 2010 - 14:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
ok, är det sikten som man kan låsa upp i demot? har inte spelet igång nu så jag kan inte kolla

Postad 06 februari 2010 - 14:45

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

ok, är det sikten som man kan låsa upp i demot? har inte spelet igång nu så jag kan inte kolla

Tyvärr inget upplåsbart i demot utav de godsakerna.

//Ola

Postad 06 februari 2010 - 16:20

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Blev det inte ett 'f' för mycket? ;)

Prova trycka på start, jag brukar inte kolla på stora kartan så ofta men jag har för mig att den kommer upp till höger när man trycker på startknappen...

Jag ska på fest ikväll så kommer jag in så blir det nog vid halv fyra inatt o då är det nog inte så lätt att förstå mig men å andra sidan så börjar man lära sig skånska nu så inget är omöjligt! :D
PSN:SWE-666

Postad 06 februari 2010 - 16:32

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2 926 inlägg
  • 0
Sorry att jag tar upp detta i PS3-tråden men jag måste bara fråga:

Jag kör betan på PC:n. Kommer man ha kvar kontot och all stats och sedan kunna använda det när den riktiga versionen släpps? Man vill ju inte kämpa i onödan.

Redigerat av Kalekulan, 06 februari 2010 - 16:32.

Postad 06 februari 2010 - 17:03

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Jag kör betan på PC:n. Kommer man ha kvar kontot och all stats och sedan kunna använda det när den riktiga versionen släpps? Man vill ju inte kämpa i onödan.

Har aldrig vart med om att stats från ett demo/beta sparats till fulla spelet så antar det är så även här

Postad 06 februari 2010 - 17:03

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

Kontot kommer du kunna ha kvar, men statsen försvinner har jag läst.

Postad 06 februari 2010 - 18:52

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Nu har jag oxo kört ett par timmar o jag gillar spelet måste jag säga. Bra känsla o fi dör ganska lätt om man sätter bulorna i de övre regionerna. Roligt att man måste ta hänsyn till att kula faller oxo när man snajpar ;)

Redigerat av BennySlyden, 06 februari 2010 - 18:52.

Postad 06 februari 2010 - 19:02

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Nu har jag oxo kört ett par timmar o jag gillar spelet måste jag säga. Bra känsla o fi dör ganska lätt om man sätter bulorna i de övre regionerna. Roligt att man måste ta hänsyn till att kula faller oxo när man snajpar ;)

Ja, jag gillar det men jag "gilllade" BF:BC också. Tycker inte det här är nån större skillnad. Spelade ju inte BF:BC så där jättemycket. Men vi får se, hoppas vi blir många MHB:are som kommer lira det.

Assault FTW! Shotgun...I like!

Postad 06 februari 2010 - 19:56

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1 130 inlägg
  • 0
Jag kommer att lira detta som fan när det kommer ;)

Postad 06 februari 2010 - 22:07

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Ledsen att jag inte joinade er kerren och sofus när ni skickade inbjudningar, men jag lät syrran spela lite (statsen nollställs ju när fullversionen släpps, så jag lät henne prova med ett lugn samvete). :D Såg era inbjudningar senare, men då var det dags för det där förbannade Melodifestivalen. Rena tortyren! ;)

Jag har spelat BC2 nu under helgen och jag tycker spelet bara blir roligare och roligare för varje runda som går. Det känns så maffigt när man mejar ner fienden med en stridsvagn eller när man ligger på ett hustak och prickskjuter de motståndare som visar upp sig.
Jag drog på rejält med surroundsystemet idag och jag fick ju ståpäls av det maffiga ljudet då jag sprang ner för en kulle och man hörde missiler och helikoptrar som flög förbi, samtidigt som artillerield och kanontorn smattrade på avstånd. Underbart!

Jag funderade föresten på hur det kommer bli med clantaggar. Det verkar ju inte finnas i demon, men det borde väl vara med i det fulla spelet, right? Blir ju aningen lättare att identifiera MHB:are då.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 06 februari 2010 - 22:08.

Postad 06 februari 2010 - 23:17

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1 892 inlägg
  • 0
Har folk redan tröttnat på den här? i början.. var det flera som spelade när man joinade ett spel.. numera är det typ 1 lr 2... om ens det. Dock så var det lite kul att köra 1 mot 1.. det känndes som man gjorde framsteg och eftersom banorna var relativt stora så kunde man leka lite kurragömma med pansar vagnarna ;)

Postad 06 februari 2010 - 23:22

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0
Jag spelade en stund förut och då var det full fart åtminstone.

Postad 06 februari 2010 - 23:51

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Kul att spela med er, Thomasson. Zekezaz m.fl
Spelet höjs enormt när man är i en squad där alla har headset. Thomasson, du var grym med sniperbössan.
Demot är fortfarande riktigt roligt, trots att det är samma bana. Ska verkligen bli kul att spela det "riktiga" spelet, så man låsa upp alla saker, alla nya banor m.m. Synd att det är så långt till 4 Mars bara.

Kerren, vet ej vad som hände, men ni försvann när matchen började.

/MeanMach

Postad 07 februari 2010 - 00:38

Zippi
  • Zippi
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Kul att spela med er, Thomasson. Zekezaz m.fl
Spelet höjs enormt när man är i en squad där alla har headset.
/MeanMach

Så sant!

Klagade tidigare i tråden över att det blev tjatigt, men det är ljusår mellan att spela med folk man känner jämfört med random personer som flåsar i micen under hela matchen.

UAVn är helt underbar för att förstöra och kontrollera motståndarnas helikoptrar. Skickar man iväg missilen när någon närmar sig den hinner inte helikoptern lyfta förens missilen träffar. Dessutom går båda helikoptrarna sönder av en missil ;)

Redigerat av Zippi, 07 februari 2010 - 00:41.

Postad 07 februari 2010 - 03:06

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Har folk redan tröttnat på den här? i början.. var det flera som spelade när man joinade ett spel.. numera är det typ 1 lr 2... om ens det. Dock så var det lite kul att köra 1 mot 1.. det känndes som man gjorde framsteg och eftersom banorna var relativt stora så kunde man leka lite kurragömma med pansar vagnarna :P

tröttnat nej,, du har nog fel personer på din vännerlista i så fall ;) vi har ju varit massor som har spelat hela kvällen och natten, som mest va vi väl 7 eller 8 i samma lag härifrån, och samtidigt var det fler folk härifrån som spelade andra matcher, så antigen såg du fel eller så får du förnya din friendlist :D

kan knappt bärga mig till spelet kommer så jag får se alla banor och alla spelformer och vapen och sådant.

tänk hur mycket bättre de här spelet är jämfört med mw2 eftersom det redan är bättre trots att det bara är ett demo med en bana, en spelform, och några få vapen

Postad 07 februari 2010 - 03:09

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Tack för kul spel Voldoo och Tiva! Riktigt skönt att spela med några vettiga människor. Jag var både trött och halvfull (märktes kanske så mycket som jag svamlade), men det gick rätt bra ändå.

Ser mer och mer fram emot det fulla spelet och bara vi blir ett gäng MHB:are så kommer det här bli skitkul! ;)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 07 februari 2010 - 03:09.

Postad 07 februari 2010 - 11:03

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Är det någon som lyckas komma in på denna sidan är ju en officiell sida med info om vapen maps m.m vad jag kan förstå. Man behöver vara Battlefield veteran för att få access och det är jag men det funkar inte ändå för mig.

Roligt att lira igår förresten tror vi va 7-8 från MHB som mest tråkigt bara att alla i andra laget drog hela tiden. Men va lätt det var att flyga helikopter i detta spelet jämfört med BC1, flög för första gången igår och måste väll säga att det gick helt ok lyckades skrämma livet ur andreassofus som åkte med ett par gånger bara ;)

//MadAbility

Redigerat av vvv, 07 februari 2010 - 11:03.

Postad 07 februari 2010 - 11:19

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Som många andra har skrivit...ljudet är verkligen maffigt! Slår MW2's ljud med hästlängder.
Kör också på "War Tape"-inställningen, wow!

Postad 07 februari 2010 - 11:20

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Måste nog säga att helikoptern är svårare i detta spel.

Jag har svårt att styra den jämfört med 1:an, i detta spel så blir det turbo-Kamikaze i berg eller hus tak.

Har du ändrat i options på stryningen eller spelar du med default inställningarna på den?
För som sagt, jag re inte ut att styra den ;)

Postad 07 februari 2010 - 11:21

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0

Måste nog säga att helikoptern är svårare i detta spel.

Jag har svårt att styra den jämfört med 1:an, i detta spel så blir det turbo-Kamikaze i berg eller hus tak.

Har du ändrat i options på stryningen eller spelar du med default inställningarna på den?
För som sagt, jag re inte ut att styra den ;)

Jag klara av att styra den på första försöket, inte speciellt svårt :D roligt som fan är de att köra den!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.