Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2661 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 July 2014 - 14:03

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

The Wolf Among Us på PS3.

Väntar alltid med dom här episod-spelen till alla delar är släppta. Har spelat dom tre första episoderna nu och håller detta högre än första säsongen av The Walking Dead, som också var väldigt bra. Men detta spelet är snyggare estetiskt och storyn, med sin noir, passar mig bättre. Synd bara att Telltale inte kan få sina spel att flyta smärtfritt och inte frysa. Det var samma sak med TWD och så krävande kan jag inte tänka mig att dessa spel är att det ska vara svårt att optimera. Dåligt av Telltale. Förutom det är det mycket bra :)

Samma här. Jag trodde det var PSVita-versionen av TWD som var dålig, men PS3-versionen av TWAU är inte mycket bättre. Det stör att det ska crunchas mitt i actionsekvenser.

Postad 30 July 2014 - 21:30

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Fire emblem på 3DS
The last of us PS4
Sniper Elite PS4
Dragon age 2 xbox 360

Postad 30 July 2014 - 21:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Fire emblem på 3DS

Vad tycker du?

Postad 31 July 2014 - 14:52

Unregistered5a89201c
  • Unregistered5a89201c
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
* Tomb Raider Definitive Edition
* Thief
* LEGO Marvel Super Heroes
* Child of Light

Samtliga på Xbox One. Besviken på Tomb Raider, trodde det skulle vara som de andra spelen: minimalt med strid, maximalt med utforskande. Istället blev det Uncharted..:(

Postad 01 August 2014 - 05:42

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0

Vad tycker du?

Riktigt bra spel. Finns lite att hålla reda på. Otroligt nervöst när någon i ens arme har låg hälsa. Man vill ju inte förlora någon :) helt klart värt att köpa 3DS för detta spel.

Postad 01 August 2014 - 12:43

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Riktigt bra spel. Finns lite att hålla reda på. Otroligt nervöst när någon i ens arme har låg hälsa. Man vill ju inte förlora någon :) helt klart värt att köpa 3DS för detta spel.

Kolla in Tactics Ogre - Let us cling together och Final Fantasy Tactics - War of the Lions. Jag tycker de är bättre.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 01 August 2014 - 12:44.

Postad 01 August 2014 - 14:20

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Last of Us kom i brevlådan så jag antar att jag borde ta tag i det och sluta spela så mycket Crusader Kings 2.

Postad 01 August 2014 - 16:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Kolla in Tactics Ogre - Let us cling together och Final Fantasy Tactics - War of the Lions. Jag tycker de är bättre.

Jag tycker de är sämre, men det är väl PSP-spel?

Postad 01 August 2014 - 18:11

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Jag tycker de är sämre, men det är väl PSP-spel?

Visst ja, ja det stämmer.

Postad 01 August 2014 - 22:09

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Ratchet & Clank 1

Postad 02 August 2014 - 00:27

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Heavy Rain och Wolf Among Us. Telltale kanske inte är bäst på det tekniska, men de kan spelkontroll och röstskådespeleri. I heavy rain dog just Hamal enbart pga att jag inte fattar hur man kontrollerar sitt mähä.

Postad 03 August 2014 - 22:45

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10550 inlägg
  • 0
Börjat klämma på ett lir som nog är bland de äldsta ospelade lir jag har i mitt bibliotek.

Rainbow 6 Vegas 2. Ruskigt rostig och försöker bli van vid ny G13 men trots extremt dålig koll alldeles för lätt på normal svårighetsgrad ändå.
Riktigt mysigt lir det är roligare låta teamisarna göra grovjobbet än en själv. Grafiken gör sitt jobb gammalt spel givetvis men jag har någon smålustig bugg dör alla huvuden hoppar runt vibröst och ögonen rullar liksom runt i sina ögonhålor :D

Väldigt förvånande att det görs så få fps av den här typen.

Postad 06 August 2014 - 15:21

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Har äntligen börjat med xcom nu. Det är ett vansinnigt bra spel måste jag säga! Strategi när den är som absolut bäst imo :)

Postad 07 August 2014 - 12:35

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Börjat klämma på ett lir som nog är bland de äldsta ospelade lir jag har i mitt bibliotek.

Rainbow 6 Vegas 2. Ruskigt rostig och försöker bli van vid ny G13 men trots extremt dålig koll alldeles för lätt på normal svårighetsgrad ändå.
Riktigt mysigt lir det är roligare låta teamisarna göra grovjobbet än en själv. Grafiken gör sitt jobb gammalt spel givetvis men jag har någon smålustig bugg dör alla huvuden hoppar runt vibröst och ögonen rullar liksom runt i sina ögonhålor :D

Väldigt förvånande att det görs så få fps av den här typen.

R6V2 är en grym Tactial Shooter, tyvärr görs det inte speciellt många sådan spel numera då det ju kräver att folk måste tänka och vara taktiska och inte bara springa omkring som en adhd-kanin och skjuta konstant som BF och CoD.

Rainbow Six Siege kommer ju och man får hoppas att de inte dummat ner allt för mycket.

Postad 07 August 2014 - 12:42

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Gav mig precis i kast med Lego Harry Potter 5-7 på PS Vita.
Än så länge känns det som en rätt stor besvikelse jämfört med PS3-utgåvan.

Postad 07 August 2014 - 13:44

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Jag spelar Ghost Recon: Future Soldier igen för att låsa upp vapen och utrustning i tactical challenges, men även en del Guerilla (slåss mot fiendevågor) med en vän och lite multiplayer på kul. Det är kul spel och roligt att experimentera men spelet har liksom konstig svårighetsgrad också. Det är egentligen hur lätt som helst om man bara duckar lite och låter teamet jobba, men om man tittar upp för länge så smäller det nästan oavsett avstånd. Det blir löjligt och det omöjliggör nästan att använda vissa grejer som de är tänkta att användas. Vad är det för mening med att någonsin sätta upp en LMG eller Sniper med stativ om man ändå måste ducka tre sekunder senare? Vad är det för mening med att ha extrem-range x12 scope när knappt finns några sådana uppdrag i spelet och man ändå blir countersnipad av assault-rifles? På fåtal ställen finns det möjlighet med långdistans krypskytte, så jag satte upp en sniper med den jävligaste skadan med lång pipa och x12 zoom bakom en vedhög så långt från fienden som möjligt. Spela roll att knallen blir hög med sånt vapen, vad ska de göra med sina automatkarbiner, shotguns och smg:er långt bort medan jag står bakom skydd med grym zoom? Tänker man. Men man tänker fel, för på elite så vaknar de ur sin dvala och lokaliserar dig blixtsnabbt och pot-shottar dig med vapen som har så kraftig rekyl att det blir svårt att träffa någonting på halva avståndet om det hade suttit i mina händer.

Men visst, hur ska de öka svårighetsgraden då? Jag vet inte, men det känns B och tråkigt att man inte får möjlighet att experimentera med olika vapen och strategier fullt ut när det egentligen räcker med en smg på de flesta avstånd och situationer.

Vill man bara klara ett uppdrag så skjut ingen själv. Peka ut alla åt ditt team som aldrig blir avslöjade när de skjuter och de är stealth-gudar på samma gång också.

Men på en bana sköt jag chauffören i en lastbil rakt framifrån så dörren öppnades och han flög ut 5 meter i sidled. Det var roligt :lol:

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 07 August 2014 - 13:58.

Postad 07 August 2014 - 14:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1

R6V2 är en grym Tactial Shooter, tyvärr görs det inte speciellt många sådan spel numera då det ju kräver att folk måste tänka och vara taktiska och inte bara springa omkring som en adhd-kanin och skjuta konstant som BF och CoD.

Rainbow Six Siege kommer ju och man får hoppas att de inte dummat ner allt för mycket.

Du tror inte att det krävs taktik i BF eller CoD? Rolig uppfattning.

Handlar snarare om att spel som Rainbow Six är långsammare, det är mer action i CoD. Det är inte en slump att smartphonespel är populära, de är lättillgängliga.

Men eftersom det inte krävs någon taktik förstår jag inte varför du inte ställer upp i CoD-tävlingarna och drar hem miljoner i prissummor.

Postad 07 August 2014 - 16:23

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Du tror inte att det krävs taktik i BF eller CoD? Rolig uppfattning.

Handlar snarare om att spel som Rainbow Six är långsammare, det är mer action i CoD. Det är inte en slump att smartphonespel är populära, de är lättillgängliga.

Men eftersom det inte krävs någon taktik förstår jag inte varför du inte ställer upp i CoD-tävlingarna och drar hem miljoner i prissummor.

Nej, det krävs ingen speciell taktik i dom spelen eftersom de är så pass snabba och förlåtande.
Jag har inte dom reflexer som krävs för att tävla i sådana spel så varför du tog upp det är för mig obegripligt.

Redigerat av sinnes, 07 August 2014 - 16:29.

Postad 07 August 2014 - 16:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Du kan ju helt enkelt inte på allvar tro att det enbart handlar om reflexer och att vara snabb. Det tror jag inte på.

Rainbox Six för övrigt, jag har spelat det. Det handlar om att stå/ligga bakom ett hörn och luta sig fram och vara först (snabbast reflexer) med att skjuta när man ser någon som tittar fram. Så spelar genomsnittsspelaren Rainbow Six.

För du pratar ju uppenbarligen inte om lagspel här eftersom du helt räknar bort taktik.

Här är en typisk MP-match i det taktiska RBSV2.

http://www.youtube....h?v=xIJRoDuupDs

Ett långsammare CoD.

Redigerat av Zoiler, 07 August 2014 - 16:53.

Postad 07 August 2014 - 17:02

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10550 inlägg
  • 0
Rainbow 6 dog egentligen efter Raven Shield. Sedan blev det förenklad konsolvariant av det hela fortfarande kul dock.

I Raven Shield var man tvungen att planera varje steg mer eller mindre. Ett välriktat skott och man/dina polare var död. Massor av ångest innan man stormar rummen. Fast kan absolut uppskatta det smidigare interfacet för att styra din AI när du väl är ute på fältet i Vegas liren.

Som att spela schack med livet som insats man har tid att tänka över sina drag.

Skulle hemskt gärna se SWAT 5 också. Men Irrational games SWAT 4 var kanske lite väl fulländat för sitt eget bästa.

Angående multiplayer har kört extremt lite sådant. Men nog är det bra mycket mer taktiskt tänkande som krävs för att nå framgång. I battlefield 2 och 4 så kan jag bunnyhoppa och få kills bara fint. Givetvis så ska man va bäst måste man ju va bäst på alla bitar men det går inte ens bunnyhoppa i Rainbow 6 liren ;)

Postad 07 August 2014 - 17:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

I battlefield 2 och 4 så kan jag bunnyhoppa och få kills bara fint.

Du kan förstås få kills i RBSV MP också genom att bara springa omkring och lattja. Sinnes menar att RBS "kräver" taktik, men det gör det inte. Man kan spela precis som CoD utan problem och det är så de flesta spelar. Det är så de kommer spela i nya RBS också.

Medelanvändaren spelar inte långsamt och taktiskt, de spelar som i videon jag postade ovan. Det finns helt enkelt inga MP-spel när man spelar med randoms där de använder sig av genomtänkt strategi och taktik. Det är inte därför spelet blev mindre populärt.

Men ska man nå framgång online i BF, CoD eller RBSV så krävs taktik, det gäller så gott som alla spel. Mer eller mindre taktik kan varken ni eller jag svara på eftersom vi inte tillhör eliten.

I SP med eller mot AI är både SWAT och RBS mer taktiskt, jag spelade SWAT 4:s kampanj i coop och det var tider det, men det är en annan femma. Man bunnyhoppar ju inte offline i CoD heller, man ligger snarare bakom skydd och tittar fram hela tiden.

Gears of War däremot. Där är ett spel som kräver taktik om man inte vill bli helt mosad. Där går det inte ens att spela run and gun.

Postad 07 August 2014 - 17:35

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10550 inlägg
  • 0
Möjligt i Raven shield gick det inte i alla fall.

Postad 10 August 2014 - 19:42

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Risen 3 - Titan Lords via steam (press review-kod). Skall bli kul att se vad tyskarna hittat på denna gång.

Postad 14 August 2014 - 14:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Risen 3 - Titan Lords via steam (press review-kod). Skall bli kul att se vad tyskarna hittat på denna gång.

Hur är.. röstskådespeleriet?

http://a.pomf.se/iheptf.webm

Postad 14 August 2014 - 21:38

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Rösterna är helt okej, bättre än jag förväntat mig. En hel del humor i dialogen och väldigt mycket svordomar. Allting känns ganska glimten i ögat inte alls så seriöst som typ Bioware.

Postad 14 August 2014 - 21:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jojo, det är ju Risen. Så här skrev jag om ettan i min rec.

Att utföra uppdrag bland de hundratals som finns görs också mer underhållande av den enorma mängd dialog man lyckats klämma in. Nästan allt vanligt folk (inte vakter etc) har inspelad dialog som är mycket intressant att lyssna på och dessutom välgjord och ofta komisk. Accenten är åt det brittiska/skotska hållet men inte jobbigt brittisk som i Fable - tack och lov. Huvudpersonen låter som en Evan McGregor-kopia, kusligt likt. Det var nästan så jag satt och väntade på att han skulle dra fram ljussvärdet ibland. Dialogerna kan dessutom ändras beroende på situationen. Ett exempel är när jag stod nära en smed och kikade runt i interfacet när huvudpersonen plötsligt började klaga på högljutt buller från hammaren. Ett annat är när jag föll ned i en skorsten, dog av fallet, och en kock och en novis inledde en munter diskussion där de skrattade och konverserade skadeglatt och ondskefullt att jag får skylla mig själv. Sen sa novisen ”den här tar jag hand om” och böjde sig ned och plundrade min medvetslösa kropp. Jag dödade honom fem gånger som tack (quicksave - quickload).

Postad 17 August 2014 - 21:37

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Wind Waker HD
Äntligen ett 3D-Zelda utan viftkontroll!
Spelar i Hero Mode pga rykten att det ska vara för lätt. Har inte kommit så långt, men än så länge levererar det.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 17 August 2014 - 21:38.

Postad 17 August 2014 - 21:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Men det finns ju bara ett av alla som gjorts -_-

(Om man spelade Twilight Princess på GC)

Postad 17 August 2014 - 21:59

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Men det finns ju bara ett av alla som gjorts -_-

(Om man spelade Twilight Princess på GC)

Ocarina och Majora är väl värt att nämna också...

Postad 17 August 2014 - 22:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Eöööh.. what?

Har de lagt till viftkontroller på Virtual Console?

Redigerat av Zoiler, 17 August 2014 - 22:21.

Postad 18 August 2014 - 08:06

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0
Spelar Metal Gear Rising: Revengence och TLOU.

Metal Gear Rising är grymt underhållande, snyggt gjort och kul att kapa bilar, robotar, träd och andra objekt precis som man vill :)

TLOU är grymt snyggt, välgjort och griper tag om en så man inte vill sluta spela ;/

Postad 18 August 2014 - 08:39

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Tog tag i Batman Arkham Origins som jag först bojkottade.
Följer mallen såhär 8-10 timmar in i det.

Postad 18 August 2014 - 12:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Bojkottade du pga att det inte var en uppföljare eller?

Postad 18 August 2014 - 13:18

Proxygen
  • Proxygen
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Börjat värma upp ordentligt inför releasen av FIFA 15 nu så om någon vill köra någon snabbmatch i FUT på ps4 så adda mig, :Laggee

Postad 18 August 2014 - 15:06

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Bojkottade du pga att det inte var en uppföljare eller?

Kändes som panik-mjölkning av WB.
Fort, prångla ut ett till Batman till 360/ps3 så rocksteady kan jobba på det "riktigt" till next gen.
Typ

Plus min otroliga spel-svacka, lärde mig efter dryga året att inte fortsätta köpa fullpristitlar som bara blev liggandes.

Postad 18 August 2014 - 15:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Fort, prångla ut ett till Batman till 360/ps3 så rocksteady kan jobba på det "riktigt" till next gen.
Typ

Men det var ju bra, jag tyckte Origins var kanske bäst i serien och det nya Batman ser jäkligt bra ut. Det hade inte varit möjligt om Rocksteady gjort Origins.

Sen om man tröttnar på konceptet så är det en annan femma. Men jag tycker två år mellan släppen som det varit i Arkham-serien är perfekt. Inte för länge och inte för ofta.

Postad 18 August 2014 - 16:52

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Eöööh.. what?

Har de lagt till viftkontroller på Virtual Console?

Glöm det, jag tolkade ditt inlägg helt fel.

Postad 18 August 2014 - 20:34

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Åh, ser du Zoiler? En till som fick mjölkningsrage! Haha inte bara jag. TVÅ minhembioare kan inte ha fel :)

Postad 18 August 2014 - 20:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Han kom ju på bättre tankar... ;)

Postad 19 August 2014 - 01:43

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ja Origins verkar bra hittills och pushen att spela det kom sig av att jag köpte blackgate på rea :)
Men visst hade rocksteady kunnat göra origins och sen knight men det hade kanske inte genererat lika mycket flis för wb.

Postad 19 August 2014 - 02:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Men visst hade rocksteady kunnat göra origins och sen knight

Det ville de inte, de kände sig klara med lastgen och ville börja på nästa generation. Men tre år var för mycket att vänta mellan släppen enligt WB så de släppte Origins emellan. Det hade väl blivit något oinspirerat hafsverk om Rocksteady gjorde Origins.

Sen skulle de behöva börja direkt på Knight efter det, som vi hade fått två år senare och med utbrända utvecklare. Det blev perfekt som de gjorde imo.

Postad 19 August 2014 - 07:02

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Wind Waker HD
Spelar i Hero Mode pga rykten att det ska vara för lätt. Har inte kommit så långt, men än så länge levererar det.

Egentligen spelar jag Link between Worlds, Skyward Sword, Ocarina of Time 3D och Wind Waker. Ja jag vet...

* Link Between World - Ledsnade lite grann på det efter fyra bossar. Får se om jag tar upp det igen.
* Ocarina of Time 3D - Körde fast i vattenborgen. Hittar inte en sista nyckel innan bossen.
* Skyward Sword - Andra drömsekvensen... Vem tyckte att drömsekvenserna var en bra idé?

Postad 19 August 2014 - 12:53

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

...med utbrända utvecklare. Det blev perfekt som de gjorde imo.

Klara med lastgen? Trodde utvecklarstudios ville göra spel.
Oavsett så håller jag med, blir ganska bra för oss/dom som gillar batman.

Humor, utbrända utvecklare :)

Postad 19 August 2014 - 13:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Klara med lastgen? Trodde utvecklarstudios ville göra spel.

...Ja, de ville göra spel. På PS4. Inte på PS3.

Humor, utbrända utvecklare

Vad menar du? Självklart kan de bli utbrända och less på det de jobbar med som alla andra.

Allt står att läsa på Internet, märkligt att du tar detta som att det vore otroligt.

Postad 19 August 2014 - 14:37

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Tar det inte som otroligt.
Men en studios vilja och ambitioner i kombo med utgivare/distros dito = mjölkning

Men som du sagt tidigare, just i detta fall blev det rätt lyckat.
Personligen hade jag inte direkt avlidit om jag fick vänta på Knight efter City :)

Nog om detta nu, det har blivit mycket mindre Origins pga att jag måste passa på att spela EASHL medans jag kan.

Postad 20 August 2014 - 09:43

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Påbörjade AC: Revelations igår, ligger några spel efter i serien känner jag.
Kul än så länge!

Postad 20 August 2014 - 16:16

Unregistered197cf827
  • Unregistered197cf827
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Fastnat för att spela igenom diverse Metroid-spel genom mitt Wii U. Har klarat av Metroid, Super Metroid och har påbörjat Metroid Fusion.
Till en början är det tänkt att spela igenom de jag har kvar i serien och sedan göra en playthrough utav alla spel i kronologisk ordning..

Ska bli kul det här! Speciellt när det finns ganska stora delar utav planeterna att utforska för att uppnå närmare 100%.

Förbrställt Hyrule Warriors så jag har det direkt när det släpps i Europa. Ser fram emot att ha ett annat spelgenre på TVn.

Redigerat av Unregistered197cf827, 20 August 2014 - 16:17.

Postad 24 August 2014 - 09:43

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0
Suck... det är ju Steamrea på 2K-spel nu i helgen. Kunde inte hålla mig utan köpte Xcom: Enemy Within igår. Installerade jag direkt och installerade även "Long War"-modden och nu är jag fast. :)

Postad 25 August 2014 - 10:39

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Long war verkar coolt :)
Bifogad fil  Long war mod.JPG   40K   4 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 25 August 2014 - 10:53.

Postad 25 August 2014 - 12:07

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Long war verkar coolt :)

Jag har suttit och tittat på Northern Lions videos på youtube, ser riktigt kul, verkligen ett spel som utmanar en som spelare.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.