Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PSN fungerar ej!

1626 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 maj 2011 - 17:59

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Nu brukar jag i vanliga fall vara emot alla typer av hackerattacker men denna gång tycker jag det var rätt åt Sony.

rätt åt sony? det är ju vi som får lida minst lika mycket.

Kan säga att det stämmer.

GÖR INTE DETTA!

:)

Postad 06 maj 2011 - 18:38

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0

Nu brukar jag i vanliga fall vara emot alla typer av hackerattacker men denna gång tycker jag det var rätt åt Sony.

Det finns väldigt många anledningar varför Sony förtjänar detta och en utav dem är att de blockade bort att man kunde installera Linux. Sedan plockade man bort stödet för tredje parts handkontroller så man kan bara använda Sonys egna svindyra handkontroller och inte något billigare märke tex. Logitech. Sedan till råga på allt då Jailbreak kom så börja Sony stämma återförsäljare världen över som började sälja dessa och som extra salt på såren började så drog dem George Hotz inför rätta, han som knäckte PS3ans källkod och kom med custom firmware. MS betalar den rättegången som tack för att MS gav George Hotz en telefon med Windows phone 7 och bad han försöka knäcka den så att MS kunde göra OSet ännu säkrare. Dessutom kräver Sony ip nummer från alla som har varit inne på George hemsida samt hotar med att stämma alla dem som distribuerar eller ger information om hur man hackar sin PS3 och alla youtube klipp med instruktioner om hur man knäcker PS3an och alla som har kommenterat klippen med instruktioner hur man går till väga.

http://www.gamereact...er i piratjakt/

Inte håller MS eller Nintendo på såhär. MS bannar bara alla som har flashat sin Xbox och så är det inge mer med det. De plockade bort funktionen som gjorde så att man kunde installera spelen direkt på hårddisken men då kom återförsäljare med en tjänst att man kunde betala ett par hundringar så plockade de bort MS spärren. Så MS lade till denna funktion senare även fast man blev bannad.

Så i detta fall tycker jag det är rätt åt Sony faktiskt. Det tråkiga med det hela är alla personuppgifter som är ute på vift och att PSN är nere.

Det folk och Sony inte inser är att man köper hårdvaran, man hyr den inte och då är det upp till var och en vad man vill göra med sin PS3. Det finns företag som har köpt PS3or att använda till servrar. Det finns företag som har köpt PS3or och använt den till foldning home.

Helt obegripligt att man kan känna någon som helst sympati för dessa idioter. Dessutom om det är Sony de vill slå emot varför ger dom sig på personuppgifter som tillhör gamers runt om i världen?

Postad 06 maj 2011 - 18:40

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Använde inte amerikanska militären ett antal för att bygga en superdator med cell struktur?

Undrar om de bannades.. :)

Postad 06 maj 2011 - 19:05

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
Sony är fan sämsta företag när det gäller att skriva kod och sätta upp servers. Kommer aldrig att köpa ett MP-spel till PS3.

Om uppgiften stämmer att Sony körde PSN på en gammal utdaterad Apache-server utan brandvägg så är det bara att rycka kabeln/stänga av WIFI:t och adlrig mer ha PS3an kopplad till internet.

Vad är deras förbättring - en D-LINK-router mot nätet eller??

- Vi arbetar "around the clock" för att få igång allt... (fan också, manualen till den här j*vla D-Link-routern är ju för i **** på finska..... skriv ett utlägg på bloggen att skiten är igång denna veckan så de lugnar ner sig.... VAR I **** ÄR DEN FINSKA TOLKEN????"

Redigerat av Leftt Behind, 06 maj 2011 - 19:08.

Postad 06 maj 2011 - 19:14

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

Sony är fan sämsta företag när det gäller att skriva kod och sätta upp servers. Kommer aldrig att köpa ett MP-spel till PS3.

Om uppgiften stämmer att Sony körde PSN på en gammal utdaterad Apache-server utan brandvägg så är det bara att rycka kabeln/stänga av WIFI:t och adlrig mer ha PS3an kopplad till internet.

Herrej*vlar tror du verkligen på det?

Dom blev hackade av ett gäng arga och mycket kunniga hackers, thats it. Vill man och har kunskapen så kan man i princip hacka vem som helst.

Om ni nu känner er så jäkla svikna av Sony så för fan bojkotta företaget helt och bespara oss ert gnäll!

Postad 06 maj 2011 - 19:16

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2 004 inlägg
  • 0

Also, look out for more information on the rest of our Welcome Back programme, including which free content you will be eligible for. We will be offering PSN users the opportunity to select two PS3 games from a list of five, as well as offering PSP users the opportunity to choose two games from a list of four. We will let you know exactly what games are available very soon.

Tur att man har 4 PSN-konton och 2 PSP:er då :)

Postad 06 maj 2011 - 19:22

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0

Helt obegripligt att man kan känna någon som helst sympati för dessa idioter. Dessutom om det är Sony de vill slå emot varför ger dom sig på personuppgifter som tillhör gamers runt om i världen?

Plus ett.

Postad 06 maj 2011 - 19:27

Vapo
  • Vapo
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Om ni nu känner er så jäkla svikna av Sony så för fan bojkotta företaget helt och bespara oss ert gnäll!

+1

Postad 06 maj 2011 - 19:36

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Dom blev hackade av ett gäng arga och mycket kunniga hackers, thats it. Vill man och har kunskapen så kan man i princip hacka vem som helst.

Det är ju det som är det stora problemet och som gör att det tar tid. De måste ju leta igenom hela systemet efter bakdörrar och annat som kan hjälpa hackarna och ta sig in igen, samtidigt som de säkert inte vill att användarna ska förlora något av det de köpt eller spelat sig fram till.

Hackare är ett kriminellt pack oavsett vem de ger sig på och hacka.

Postad 06 maj 2011 - 19:40

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Det där låter som en liten tjej som blir sviken av en idol eller liknande.. Verkligen inget sådant. Sony är ett företag. Surt om man skulle känna sig sviken eller liknande. Jag tycker bara att det är skandal att de har/hade sådan extremt urusel säkerhet. Detta är ju en av de största hacker-attackerna genom tiderna.. Klart man är lite nervös med vad som hänt/kommer hända med ens kontouppgifter. Det är inte precis som att allt kommer bli bra så fort PSN är uppe igen. Man vill ju veta hur fan det kunde hända ett så stort företag som faktiskt har uppgifter om 70 MILJONER personer och som har haft sådan extremt usel säkerhet.

De kanske skulle köpt en D-LINK-router 2005 iallafall..... Hörde att D-LINK släppte ny firmware för ett tag sedan..
Näe, dags att boota upp 360n iallafall..

EDIT: Här är länken agående att PSN kördes på opatchade Apache-servrar: LÄNK Hoppas inte att det är sant. Då är det skandal

(alltid kul att j*vlas med detta forums fläktpågar =) )

Redigerat av Leftt Behind, 06 maj 2011 - 19:45.

Postad 06 maj 2011 - 19:54

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

EDIT: Här är länken agående att PSN kördes på opatchade Apache-servrar: LÄNK Hoppas inte att det är sant. Då är det skandal

(alltid kul att j*vlas med detta forums fläktpågar =) )

Också går du och kallar folk som inte håller med dig för fanboys... Bra där.

Jag tror inte att den länken förtäljer hela historien korrekt. Det ska till någon med noll kompetens för att göra en sådan tabbe och jag tror inte att det finns såna folk anställda där.

Postad 06 maj 2011 - 19:58

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
http://blog.eu.playstation.com/
ny update om vad vi kommer att få för lidelsen som vi alla talar om och känner innerst inne. ingen av oss kommer att kunna älska igen helt enkelt. men vi kommer att få två spel gratis från en väldigt snål lista av fem spel. alltid något.

så, ska vi kanske sluta att gnabbaoch rikta all vår avsky åt två håll; ett mot sony för dom dåliga uppdateringarna (förutom idag naturligtvis) samt mot dom anonyma hackersarna? =)
... synd att det inte handlade om två VALFRIA spel från psn ^^

Postad 06 maj 2011 - 19:58

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Tur att man har 4 PSN-konton och 2 PSP:er då :)

Samma här: Sitter med ett extra Japankonto, UK konto och US konto.
Dock har jag glömt lösenordet till dessa då jag aldrig använder de...
Så om ni som hackade PSN läser detta: "Kan ni PMa mina lösenord, tack! " :lol:

Postad 06 maj 2011 - 20:02

Juhan
  • Juhan
  • Forumräv

• 679 inlägg
  • 0

rätt åt sony? det är ju vi som får lida minst lika mycket.

:)

Läs vad jag skrev i mitt förra inlägg. Jag tycker att det är synd att privatpersoner drabbas av PSN avbrottet plus alla personuppgifter. Tro inge annat, det tycker jag.

Vilka är det som är idioter? De som inte accepterar att Sony beter sig hur som helt och plockar bort funktioner till PS3an till höger och vänster och sedan på råga på allt går bärsärk och ska stämma allt och alla som ger instruktioner om hur man hackar sin PS3a, återförsäljare, ska ha ip uppgifter. U name it.

Vilka är det som är idioter? Sony eller hackarna? I mina ögon är det uppenbart att det är Sony i detta fall som är idioter.

Redigerat av Juhan, 06 maj 2011 - 20:04.

Postad 06 maj 2011 - 20:05

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

så, ska vi kanske sluta att gnabbaoch rikta all vår avsky åt två håll; ett mot sony för dom dåliga uppdateringarna (förutom idag naturligtvis) samt mot dom anonyma hackersarna? =)
... synd att det inte handlade om två VALFRIA spel från psn ^^

Kan jag hålla med om.

Så om ni som hackade PSN läser detta: "Kan ni PMa mina lösenord, tack! " :)

Hahaha :lol:

Postad 06 maj 2011 - 20:07

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1 298 inlägg
  • 0
Kan trollen hålla sig borta från denna tråd... tack!

Ingen som vill höra om vad Sony använde för skydd eller varför Nintendo eller MS aldrig blir utsatta för hackers.
Inget skydd är "ohackbart"..

Postad 06 maj 2011 - 20:08

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Vilka är det som är idioter? Sony eller hackarna? I mina ögon är det uppenbart att det är Sony i detta fall som är idioter.

I ett krig mellan Sony och hackarn där vanliga oskyldiga användare blir lidande så är det för mig uppenbart att bägge sidor är idioter. Låt dem köra sitt krig, men låt oss "civila" som vill spela lite spel och är nöjda med PS3an som den är (utan MKV stöd och custom FW) vara ifred :)

Postad 06 maj 2011 - 20:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
tycker det är en fin gest att ge bort två st spel till oss..
kan inte va lätt att tillfredställa 70 milj personer

Postad 06 maj 2011 - 21:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Det här är ju löjligt, ett forum är inte bara till för positiva åsikter. Varför tror ni som snackar om att "bespara oss ert gnäll" att er åsikt är mer värd än de som ogillar hur situationen hanteras av Sony? Vill man gnälla på det här så har man precis lika mycket rätt att göra det, inom rimliga gränser, som att skriva inlägg om hur positivt detta underbara avbrott är eftersom det ger mer tid till städning, sola och klara av SP-spel. Och vill ni inte läsa negativa poster, ta då ert eget råd och "bojkotta" dem.

För övrigt är det meningslöst att ni håller på och argumenterar med varandra, det är Sonys och/eller hackarnas fel. Rikta eventuella undertryckta aggressioner åt det hållet.

Postad 06 maj 2011 - 21:03

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Det här är ju löjligt, ett forum är inte bara till för positiva åsikter. Varför tror ni som snackar om att "bespara oss ert gnäll" att er åsikt är mer värd än de som ogillar hur situationen hanteras av Sony? Vill man gnälla på det här så har man precis lika mycket rätt att göra det, inom rimliga gränser, som att skriva inlägg om hur positivt detta underbara avbrott är eftersom det ger mer tid till städning, sola och klara av SP-spel. Och vill ni inte läsa negativa poster, ta då ert eget råd och "bojkotta" dem.

För övrigt är det meningslöst att ni håller på och argumenterar med varandra, det är Sonys och/eller hackarnas fel. Rikta eventuella undertryckta aggressioner åt det hållet.

Mycket bra skrivet :)

Postad 06 maj 2011 - 21:06

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0
Kanske dags att kasta PS3:an & släppa PS4 :)

Postad 06 maj 2011 - 21:12

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Ge en PS4 till alla 70 miljoner som drabbats? :lol:

Postad 06 maj 2011 - 21:20

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

Jag har inte sagt att min åsikt är bättre än någon annans så där fick du det om bakfoten. Jag gör just det som ett forum oftast används till och argumenterar.

Postad 06 maj 2011 - 21:23

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0

Ge en PS4 till alla 70 miljoner som drabbats? :)

Det vore något det, det ända kravet jag har när PS4 kommer är att det går spela PS3 spel på den.

Postad 06 maj 2011 - 21:35

Goyt
  • Goyt
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Så om ni som hackade PSN läser detta: "Kan ni PMa mina lösenord, tack! " :lol:

Haha...10 poäng :)

Postad 06 maj 2011 - 21:42

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0

Samma här: Sitter med ett extra Japankonto, UK konto och US konto.
Dock har jag glömt lösenordet till dessa då jag aldrig använder de...
Så om ni som hackade PSN läser detta: "Kan ni PMa mina lösenord, tack! " :)

Du har PM :lol:

Postad 06 maj 2011 - 21:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Jag har inte sagt att min åsikt är bättre än någon annans så där fick du det om bakfoten. Jag gör just det som ett forum oftast används till och argumenterar.

Nu är du inte den enda jag riktade inlägget åt bara för att jag citerade dig men att säga åt folk att sluta gnälla och lipa är inte att argumentera. Det är att säga till dem att de inte ska/får uttrycka sina åsikter, dvs precis tvärtom. Sluta med det så har jag inga problem hur mycket du sedan argumenterar med dem. Det blir dock svårt att argumentera i sak om man vill bli besparad från åsikterna ifråga (läs gnället).

Och seriöst, hur kan man förvänta sig att folk INTE ska gnälla efter en sån här sak. Det ligger i vår natur -_-.

Edit: Och för att inte klottra ned tråden med detta vidare så kan ni ta det som en moderatoruppmaning att respektera att folk har olika åsikter om detta och låta alla höras så plockar jag eller annan moderator bort det vi tycker är opassande. Kommentarer på detta tas via PM.

Redigerat av Zoiler, 06 maj 2011 - 21:51.

Postad 06 maj 2011 - 22:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Vad hjälper det det är ju deras web som inte fungerar korrekt.

Postad 06 maj 2011 - 22:17

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Också går du och kallar folk som inte håller med dig för fanboys... Bra där.

Jag tror inte att den länken förtäljer hela historien korrekt. Det ska till någon med noll kompetens för att göra en sådan tabbe och jag tror inte att det finns såna folk anställda där.

I think you just proved my point :-)

Dagens bästa inlägg! Håller med till 100%

Postad 06 maj 2011 - 22:30

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3 637 inlägg
  • 0
Kanske är lite efter nu men vet man vilka gratisspel de kommer att ge bort?

Postad 06 maj 2011 - 22:38

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Kanske är lite efter nu men vet man vilka gratisspel de kommer att ge bort?

Lemmings och Locoroco.....

Seriöst talat så kan man ju hoppas på att de istället för att ge bort en massa spel faktiskt "ger" oss en tjänst som är säkrare och KRYPTERAR våra uppgifter.........

Postad 06 maj 2011 - 22:46

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
De verkar ha kommit till slutskedet av testningen. Det verkar lovande om man ska tro eurogamer. :)

Postad 06 maj 2011 - 23:35

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0
Jag tror inte på något som skrivs längre att PSN kommer att vara uppe xx xx datumet mm..

lika bra att bara ta det lungt i en vecka till, sedan provar man om det fungerar.. förhoppnings vis
är det uppe då.. orkar inte längre.. film tajm igen då :)

Postad 07 maj 2011 - 04:48

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

• 3 928 inlägg
  • 0
Sony har alltid varit och kommer alltid vara ett skitföretag som inte bryr sig ett dugg om sina kunder. Dom vill bara sälja och när dom gjort det så är vi inte vatten värda. Synd att det inte finns så många alternativ. :)

Postad 07 maj 2011 - 06:29

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0

Sony har alltid varit och kommer alltid vara ett skitföretag som inte bryr sig ett dugg om sina kunder. Dom vill bara sälja och när dom gjort det så är vi inte vatten värda. Synd att det inte finns så många alternativ. :)

På vilket sätt bryr de sig inte ett dugg om sina kunder? Utveckla ..

Att vara så svävande gällande vad som hänt under denna tiden kan ju tyckas vara lite kasst, men det var ju trevligt att de ens brydde sig där, för cyberattacker mot ex banker får vi dödliga inte ens information om, för det är ju bad for business. Att jämföra mot bank är kanske dumt, men i likhet med PSN är det något vi förlitar oss på ska vara säkert.

Postad 07 maj 2011 - 07:00

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
om vi skulle återgå till pudelns kärna: NY UPDATE! WOOHOO!
http://blog.eu.playstation.com/
det står att sony inte visste om hur omfattande attacken var när dom sist lovade ett datum när psn skulle vara uppe och att man arbetar för fullt med testandet! yes! perfekt! det här KAN vara en förklädd ursäkt om att... just det; psn kanske inte kommer upp den här veckan iaf!

SO NOT OK!
efter 10 dagars arbete borde dom väl insett hur omfattande angreppet varit, right?

Postad 07 maj 2011 - 07:33

rico90
  • rico90
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 0
When we held the press conference in Japan last week, based on what we knew, we expected to have the services online within a week. We were unaware of the extent of the attack on Sony Online Entertainment servers, and we are taking this opportunity to conduct further testing of the incredibly complex system.

Inte så svårt att räkna ut vad ovanstående betyder. Klart det innebär att det tar längre tid att få det klart.

Postad 07 maj 2011 - 08:02

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3 398 inlägg
  • 0

Håller med om att detta är under all kritik, dom borde varit bättre på att informera.

Men Sony ligger trots det före många företag, det som ligger på topp som skitföretag är ju Apple.
Säljer gärna telefoner, men bryr sig inte alls om kvalite eller nöjda kunder.

Tyvärr har väl elektronikbranchen blivit så mer och mer, om det beror på pressade priser eller något annat vet jag ej.

Postad 07 maj 2011 - 08:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0

When we held the press conference in Japan last week, based on what we knew, we expected to have the services online within a week. We were unaware of the extent of the attack on Sony Online Entertainment servers, and we are taking this opportunity to conduct further testing of the incredibly complex system.

Inte så svårt att räkna ut vad ovanstående betyder. Klart det innebär att det tar längre tid att få det klart.

jag tolkar det på samma sätt. man behöver inte vara väldigt smart för att få upplevelsen att -när dom säger att dom (efter 10 DAGAR!) inte visste om hur stor attacken var när dom utlovade psn efter en vecka- dom kommer att försenas ytterligare. jag har gett upp den här skiten nu. har kontaktat säljare på blocket och allt, vägrar sitta som en jäkla idiot och vänta på sony som aldrig håller det dom lovat.

Postad 07 maj 2011 - 08:50

NIEDERMANN
  • NIEDERMANN
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

jag tolkar det på samma sätt. man behöver inte vara väldigt smart för att få upplevelsen att -när dom säger att dom (efter 10 DAGAR!) inte visste om hur stor attacken var när dom utlovade psn efter en vecka- dom kommer att försenas ytterligare. jag har gett upp den här skiten nu. har kontaktat säljare på blocket och allt, vägrar sitta som en jäkla idiot och vänta på sony som aldrig håller det dom lovat.

Öhhh... :lol: ..har Du inget annat att göra än att spela? Så viktigt är det väl inte? Att gå ut i det fina vädret tex? :)

Postad 07 maj 2011 - 08:58

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Håller med om att detta är under all kritik, dom borde varit bättre på att informera.

Men Sony ligger trots det före många företag, det som ligger på topp som skitföretag är ju Apple.

Tyvärr har väl elektronikbranchen blivit så mer och mer, om det beror på pressade priser eller något annat vet jag ej.

Det är dyrt att tillverka saker med kvalitet. Lite sjukt att vi håller på att klaga över detta egentligen. Dagens i-landsproblem? Skönt att vi inte har något krig att oroa oss för här i Sverige (än så länge).....

Nej, ut i solen med er :-)

Postad 07 maj 2011 - 09:00

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Det värsta som skulle kunna hända är ju att PSN kommer upp och sen dyker igen för att en finnig fjortis trycker på lite knappar. Det vill ju naturligtvis Sony vara 100% på att det inte händer.

Ang. Apple, så kör jag bara deras telefoner/datorer etc. de senaste fem åren, och deras kundtjänst har fungerat ypperligt när jag har behövt den. Har du badat med din iPhone och sen är sur för att du inte får en ny?

Redigerat av Unregistered50fe2819, 07 maj 2011 - 09:03.

Postad 07 maj 2011 - 09:49

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0

Öhhh... :D ..har Du inget annat att göra än att spela? Så viktigt är det väl inte? Att gå ut i det fina vädret tex? :)

spel som dragon age, final fantasy och liknande går att spela i kortare omgångar, men för oss som lider av cod-sjukan så är det väldigt svårt att klara sig utan onlinespel. jag har aldrig spelat black ops i singelplayer tex, det är ett enda stort onlinespel för mig.

ute i vädret är jag tillräckligt. snöblandat spöregn och två grader igår kväll tex :lol: hade jag bott längre söderut så hade det säkert gått bättre B)

nejni, bullar och black ops ftw. bara bullar och mjölk håller helt enkelt inte längre XD

Postad 07 maj 2011 - 09:56

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6 649 inlägg
  • 0
Undrar om PS3or är billigare på blocket idag än för 2 veckor sen 8)

Postad 07 maj 2011 - 10:05

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
man kan ju tänka sig att intresset försvunnit lite granna, men å andra sidan så kanske man inte är lika beroende av psn när man faktiskt inte haft en ps3 tidigare. ja, om man inte har det dvs =)
dock så kan jag tänka mig att konsolförsäljningen av ps3'or i stort har gått neråt endel tack vare det här.

Postad 07 maj 2011 - 10:17

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
jag skulle inte ens fundera på att sälja min konsol bara för en sån här sak.
tycker man det är kul att spela är det v'ärt att vänta några veckor, och som sagt finns det massor spel att spela (om man nu vill)
för min del har det mer blivit en paus från spelandet vilket har varit ganska skönt, men det klart man är lite sugen på att spela lite cod och liknande men det går allt.
sitter lika gärna med en kall öl i solen och ser på när mitt kött grillas :)

Postad 07 maj 2011 - 10:23

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0
Istället för inbränningar på tv:n så blir det inbränningar i fejan.

Postad 07 maj 2011 - 10:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Istället för inbränningar på tv:n så blir det inbränningar i fejan.

har aldrig varit skadligt med lite sol, tvärtom.
sen är det inte så kul att gå omkring som ett lik bland alla folk på sommaren :)

Postad 07 maj 2011 - 10:39

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

sen är det inte så kul att gå omkring som ett lik bland alla folk på sommaren :)

Word. Jag får tillräckligt med ångest av att sitta inne på jobb hela tiden. Detta avbrottet kunde inte kommit mer lägligt :lol:

Postad 07 maj 2011 - 10:49

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Sol är faktiskt väldigt farlig soffan :lol:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.