Vad var det för adress till sidan med stats?
Tror den fortfarande är nere. Går bara in game.
Genstruktur: Det finns 50 vad jag fattat det som men finns bara grejer att låsa upp tills lvl 25.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)
Startad av
Tool-AENIMA
, Jan 08 2010 14:21
1550 svar till detta ämne
1 relaterade trådar
Postad 09 March 2010 - 09:52
Tror den fortfarande är nere. Går bara in game. Genstruktur: Det finns 50 vad jag fattat det som men finns bara grejer att låsa upp tills lvl 25. Postad 09 March 2010 - 09:59
Spelade för första gången igår och jag är inte nöjd. Ingen nerv; Ingen spänning; Ingen inlevelse; Dålig känsla i styrningen; Tråkiga vapen; Fienden måste skjutas hundra gånger innan de dör - om man inte skjuter dom i huvudet direkt. Man lallar mest runt och skjuter lite på allt och alla och om man råkar dö bryr man sig inte så mycket om det heller. Spelet saknar allt det som gör att jag älskar MW2.
Tänkte testa om multiplayerläget var lite roligare men upptäckte att mitt guld-medelmskap gick ut igår. Ingen bra kväll. Postad 09 March 2010 - 10:17
I singleplayer dör de ju som flugor, då kommer du inte gilla de magasinen du måste plöja i folk i multiplayer softcore Modern Warfare 2 hade betydligt bättre single alltså. De flesta som inte gillar Bad Company-spelen är just cod-spelare som ger det 2 matcher och inser de suger på det för att sen gå tillbaka. Jag tyckte samma, avskydde första spelet men gav bc2-demon ett par dagar online för att lära mig hur man spelar det. Och det är fan mer ös än mw2 alla gånger. Kommer inte röra mw2 förns ett mappack kommer helt klart Nu blir det lir. Postad 09 March 2010 - 10:21 Va snabb, 48 timmars kod: BBTBK-3FJ7C-4GVVB-QVWDR-BVVXW Postad 09 March 2010 - 10:58
Genstruktur: Det finns 50 vad jag fattat det som men finns bara grejer att låsa upp tills lvl 25.
[/quote] Ok låter lite bättre! Jag tänkte ett tag att level 25 var max, de släpper nya levels och nya vapen att låsa upp till dem efter ett tag, hade varit sjysst Jag skall plugga en del under dagen men kommer in under eftermiddagen/kvällen. Postad 09 March 2010 - 11:36
man får ju bara unlocks till lvl 24 elllr vad det är, sen finns det ju ranks upp till det dubbla.
sen map packen, innhåller ju endast en rush bana. jag önskar fleeeeeer. Postad 09 March 2010 - 11:42 ![]() http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php dock stämmer inte mina dogtags, enligt spelets stats har jag fler. Postad 09 March 2010 - 11:49
Word! Med över 50 dygn COD-speltid senaste åren så är man ganska insöad i COD-styrningen och hur de spelen fungerar. Första gångerna jag testade BC2-demot tyckte jag det var kass.... kan ju citera början på mitt mitt första inlägg i denna tråden....
Jag gjorde precis som du skrev, testade 2 gånger och jag sög som f*n och gick tillbaka till MW2... sen var det nån här i tråden som posta en snipervideo med nån gubbe som satt och plocka gubbe efter gubbe och det såg så jäkla skoj ut så jag gav det några chanser till! Sedan är ju spelet mycket bättre än demot... Demot laggade en del och kände som marken skakade precis hela tiden vilket var sjukt irriterande när man skulle snipea (de verkar ha tagit bort eller förminskat detta i det fullskaliga spelet?) Postad 09 March 2010 - 12:30
Någon mer som har problem med att när man ska defusa mcoms att man tar upp ett vapen-kit istället för det ligger precis brevid stationen? Förbannat irriterande!!
Usch vad dålig kd man har när man spelat medic, nu ska jag fixa m95an så jag kan höja den lite! Postad 09 March 2010 - 12:59
Jag blev ju lite småkär i demot så vad väntar jag på egentligen... Postad 09 March 2010 - 13:06
samma problem. irriterande som fan. Postad 09 March 2010 - 13:06
Tack, köper nog med mig ett tremånaders-abonnemang hem idag. Ska ge spelet en chans till på multiplayer ikväll. De youtubeklipp jag sett talar väl för att jag säljer spelet imorgon (grafiken är ju i klass med commando-libya på C64) - men vem vet, jag kanske älskar det! Postad 09 March 2010 - 13:07
Som den CODare jag är så är jag grymt överraskad. Härligt att dom släppte ett hardcoreläge där jag kan trivas...
Någon av er som lirar hardcore som vill lira med mig? Mina COD polare vill inte konvertera riktigt ännu... Postad 09 March 2010 - 13:11
Jäklar va snabba alla verkar vara på att gå upp i level. Själv längtar jag efter det första röd punkts siktet fortfarande. Man märker mer och mer att det är viktigt med resupplies, spotningar och andra saker som ger en pins.
Hur många lirar assault egentligen? Tycker att alla är Recon eller medic när man lirar. Postad 09 March 2010 - 13:20
Allt mynnar i att man ger det en ärlig chans, lär sig lite taktik, kollar lite videos och grafiken tycker jag är så äckligt bra ju.
Demon var ju en annan femma Postad 09 March 2010 - 13:29
Göt, nu fick jag BC2 i brevlådan, ska börja nöta lite SP först, hoppas jag iten lagt ut 500 kr i onödan nu:/
Postad 09 March 2010 - 14:03
Jag, Swede och aborren dominerade som vanligt.
jw82, är det fortfarande roligt att spela fast du låst upp allting? min största rädsla just nu heh Postad 09 March 2010 - 14:33
Efter att allt är upplåst får man nog ta och koncentrera sig på att finslipa taktiken och köra lite mer seriöst om man ska orka fortsätta Får bilda en seriös mhb-klan när alla har levlat klart (jag vet att vissa redan tar det seriöst, men vi andra ligger lite efter med bland annat tentaperioder att ta oss igenom) Postad 09 March 2010 - 14:37
jag har fått alla vapen och tillbehör som tillhör level, men eftersom jag inte spelat medic så mkt, så har jag inte låst upp sist vapnet. arbetar på det just nu, därav jag alltid är medic. och ja, det är skiiiiiiiiit kul fortfarande, speciellt när man inte blir slaktad. och kul att man fortfarande kan gå upp i rank. det blir så jääkla mkt poäng mellan dem, 65 000 poäng mellan rank 24-25... ca 30 matcher hehe Redigerat av Unregistered03a0e558, 09 March 2010 - 14:41. Postad 09 March 2010 - 14:42
ok här kommer ett stort tips! eller varning kanske det är....
köp en sådan där timer till strömmen o koppla den till xboxen o ställ in den på tiden du behöver lägga dig för annars så blir det som för mig i natt. jag började lira igår vid typ 17, och slutade i morse kl 7!!! o då började jag på jobbet kl 10! sov 2 timmar! INTE bra! men vilka underbara ögonblick jag fick uppleva under mitt spelande hehe låste upp 12x siktet o rackarns va man sniprar folk på avstånd nu! har fortfarande inte provat HC, ska göra det ikväll, men bara kort, ska inte bli helt beroende! så, spela varsamt! Postad 09 March 2010 - 15:18
Ja det gick jävligt bra men vi jobbar ju ihop hela tiden man håller sig vid liv så dom andra hinner spawna på en. Det är inte "one man show" micke är ett måste (Gäller inte aborren han är bra utan mick) Postad 09 March 2010 - 15:21
Kör bara Hardcore. Tycker det är mycket roligare
Postad 09 March 2010 - 15:41
fick en silvrig dogtag förut, alla andra varit i brons.
saknar från bc1, att man inte får extra poäng när man knivar någon. Redigerat av Unregistered03a0e558, 09 March 2010 - 15:42. Postad 09 March 2010 - 16:00
Det är på folk med hög level va. Jag tog en av dig igår den var silver. Postad 09 March 2010 - 16:21
nu är du stolt va, hehe kan säga jag kniva dig just, och mot stor besvikenhet var den bronsfärgad.......... Postad 09 March 2010 - 16:29
haha, var mer en reflektion. enda silvriga jag fått. trodde det var för du var vän med mig på liven. men tydligen inte då Postad 09 March 2010 - 16:55 Hmmm, hade tänkt å lira ett tag när jag kommer hem efter jobbet ikväll. slutar 22, dock börjar jag inte föränn 13 imorrn men har kids som stiger upp före fan. Postad 09 March 2010 - 17:00
Gör som jag sälj dom på blocket. man får ett par timmar med xboxen sen ringer det på dörren å dom ska lämmna tillbaka dom Va fan det står ju i befintligt skick men men va ska man göra Postad 09 March 2010 - 18:03
så, nu har man låst upp alla klasser.
nu ska skiten ut på tradera...... Postad 09 March 2010 - 18:20
Jädrar vad skoj det var igår! Synd att jag har svårt att gasta i mic sådär sent bara (ett genidrag att ha biorummet vägg i vägg med sovrummet)
Vilken enorm skillnad det kan vara: Matchen innan hamnade jag i en squad med 3(!) "snajpers". De satt utspridda i oika skogsgläntor hela bunten och rörde sig inte en meter. Om man är defender, visst. Men nu var vi attackers... Det var helt ärligt bara jag som försökte rusha objectives. Efter inhopp med bajsniklas, aborren mfl...vilken slakt! Minhembio drog fram som en ångvält över banan och totalmosade allt motstånd. Riktigt härligt. Postad 09 March 2010 - 18:30
Jag vet inte hur många gånger jag sköt liv i dej men vilket team work. The Swede X Postad 09 March 2010 - 18:45
Haha, speciellt vid kulsprutan. Roligt att det var samma sniper som sköt mig varenda gång och efter 10 sekunder så stog jag och köttade kulspruta igen. Vad less han måste ha blivit. Postad 09 March 2010 - 19:40
vi alla borde ha en gemensam clan tagg, så folk vet vilka de ska gömma sig för. hehe
snart är man chef warrant officier, bara 5000 poäng kvar. eyyy Postad 09 March 2010 - 20:02
MHB blir väl bra i cod 4 hade vi MIHB tror jag rätta mig om jag har fel
Han måste trot att du hade god mode ON eller jtagat boxen. Varje gång du föll fick du dej en stöt å två fingrar i rumpan Redigerat av Hitman TheSwede, 09 March 2010 - 20:03. Postad 09 March 2010 - 20:20
någon sa något att en map skakosta 130 spänn. vad har ni för källa till det.
mappacken 2 ska väl vara gratis Redigerat av Unregistered03a0e558, 09 March 2010 - 21:25. Postad 09 March 2010 - 20:22 MHB får man ej ha Postad 09 March 2010 - 20:50
MHB varför inte Postad 09 March 2010 - 20:54 Funkade inte, fick nått felmeddelande om ej godkända bokstäver eller nått liknande. Postad 09 March 2010 - 21:02
DU jag slutar kl 24:00 å då hoppas jag att du har löst problemet Kapish Peace & Love dude V Postad 09 March 2010 - 21:37
2 medics, 1 enginer , 1 sniper eller assult. perfekta line-uppen för ett lyckat anfall på isla inocents. snipers som plockar folk hela tiden, medan de övriga plantar. snipersen sitter inte allt för långt ifrån och plockar dem.
den taktiken skulle jag vilja testa. hittade denna på ett forum, visar hur antalet skott för att döda en fiende, med och utan magnum ammo http://i.imgur.com/DSDHa.jpg och ännu mer detaljer för den som gillar siffror. http://i.imgur.com/C50iK.png Redigerat av Unregistered03a0e558, 09 March 2010 - 21:52. Postad 09 March 2010 - 21:48
Usch vad vi blev spöade nu på slutet, känns som folk blivit bättre eller man själv sämre Den där taktiken kanske hade varit nåt att prova! Postad 09 March 2010 - 22:08
Ne fan, det här är ett spel jag aldrig kommer köra igen, skittråkigt.Den kommer att bytas ut mot ett nytt spel på gamestop. Kommer köra MW2 framöver å hålla mig till det...
Postad 09 March 2010 - 22:12
2 medics med tracer guns 1 enginer som kan bära dubbla mängden rpg 1 assult med smoke granater (de man inte ser har man inte ont av) + att han kan levrera ammo Kom med förslag så testar vi. kör gärna medic (jobbar som deltidsbrandman) Redigerat av Hitman TheSwede, 09 March 2010 - 22:13. Postad 09 March 2010 - 22:45
Jag körde ju nästan BARA som Medic igår när vi körde. Tack för den kvällen förresten, ändrade till stor del min bild av spelet! Riktigt Trevligt
Man får bra med poäng och för mig kändes det som en bra klass, är mycket i fronten och helar kompisar, revivar folk och kan stå med MG och mata på fiender man ser.. Brukar ju köra SMG för det mesta i MW2, men här är SMG helt värdelöst ju? Jag har enorma problem att döda folk som engineer Postad 09 March 2010 - 22:53
jag kör gärna assult eller engineer. Postad 09 March 2010 - 23:00
quote name='Ollieee' date='Mar 9 2010, 22:45 ' post='2819713']
Brukar ju köra SMG för det mesta i MW2, men här är SMG helt värdelöst ju? Jag har enorma problem att döda folk som engineer [/quote] vill inte säga de så här rakt ut.............Du har blivit gammal Blir lock and load kl 00:15 då ska vi jaga jänkare över sanddynerna. Redigerat av Hitman TheSwede, 09 March 2010 - 23:03. Postad 09 March 2010 - 23:02
Ja, ikväll va ingen höjdarkväll att hänga i granen direkt men jag är ledig imorgon så jag kommer sitta från typ 10.00 och harva, kom gärna in och håll mig sälskap och återuppliva mig när jag faller ihop.
Näfan, prova AK74, den är riktigt grym. Redigerat av lifter, 09 March 2010 - 23:10. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |