Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 09 November 2010 - 20:16
Postad 09 November 2010 - 20:20
hur fungerar Zombie, laggfritt?
Postad 09 November 2010 - 20:31
Nån mer?
psnid: pinheadgbg
Postad 09 November 2010 - 20:36
En jobbarkompis förbokade sitt exemplar förra helgen och det damp ner i hans brevlåda under måndagen. Tror ni jag har fått höra det 1000 gånger idag eller?
Postad 09 November 2010 - 20:41
Postad 09 November 2010 - 20:41
Polly och Britt! Hur sjutton kan ni ha 10000 kills i TDM redan? bugg? camping? boosting
?
Det där stämmer inte. Står så på mig också, men jag har bara drygt 800 kills.
Och det är väl där man ser hur många poäng man snittat per minut?
Postad 09 November 2010 - 21:32
Postad 09 November 2010 - 21:36
Någon som vet om Mediamarkt och Elgiganten priskrigar i Västerås?
elgianten i vås så kostade det 299 kr
Postad 09 November 2010 - 21:50
Sitter och funderar om det är värt att sprätta plasten med tanke på hur taskiga recensioner som strömmar in=(
Postad 09 November 2010 - 22:00
Första intrycket är att menyerna i MP delen är rörigt! Speciellt Create Class delen, det blir mycket klickande!
Men det är nog en vanesak.
Det andra är ljudet! Det är i princip samma ljudeffekter som i WaW, dvs kasst!
Grafiken är också dålig. Ser likadant ut som det gjorde för 2 år sen i WaW.
Dom har haft 2 år på sig att utveckla spelet, frågan är vad har dom gjort under dessa 2 år?
Får ge det några veckor så kanske man inte bryr sig om dessa punkter.
Postad 09 November 2010 - 22:07
Gubbar, ni kan komma tillbaka till MW2 då. Jag väntar på er där.
Alla barnen gick tillbaka till MW2, utom CloudRabbit, då han skiva sönder slagit.
Postad 09 November 2010 - 22:18
Oj då.
Alla barnen gick tillbaka till MW2, utom CloudRabbit, då han skiva sönder slagit.![]()
Postad 09 November 2010 - 22:26
Redigerat av bazookajoe_83, 09 November 2010 - 22:26.
Postad 09 November 2010 - 22:28
Inte riktigt det spel jag hade hoppats på. Hellre MW2-feeling (utan lagg) än detta WaW.
Postad 09 November 2010 - 22:33
Alla barnen tyckte det var en bra idé att inte sälja MW2-skivan utom Ekaa, för han vill inte vara med och leka!!Oj då.
Alla barnen gick tillbaka till MW2, utom CloudRabbit, då han skiva sönder slagit.![]()
Postad 09 November 2010 - 22:40
Alla barnen följde med i utvecklingen och la ner MW2, utom abbe, då han inga spelpengar hadde...Alla barnen gick tillbaka till MW2, utom CloudRabbit, då han skiva sönder slagit.
![]()
Bonus:
Rabbit kan faktiskt köpa ett nytt MW2-spel, då han av cash har en hel del, men det vet i tusan om han kommer att göra, då han snart kommer vara upptagen med GT5 och roliga bilar som han får köra.
Postad 09 November 2010 - 22:49
Postad 09 November 2010 - 22:58
Alla säger att: Ja men ekaa de e alltid så här me ett nytt cod, du kommer väl ihåg mw2 som inte funka ens dom första dagarna....
Ja visst, men jag köper inte ett färdigutvecklat spel för att sätta mej ner och rycker fram över skärmen. Jag köper ett spel för att kunna sätta mej ner och spela ett spel som funkar, inte nått som e trasigt.
Så kul att man får komma tillbaka till gänget och göra de man kan bäst: SVÄRA!!!
Postad 09 November 2010 - 23:16
Fortsätter det så här är det kanske lika bra att skicka tillbaka spelet när det kommer imorgon och lägga femhundringen på något annat.
Postad 09 November 2010 - 23:17
EDIT: Ekaa vill du ha ett bud?
Redigerat av Unregistered1331, 09 November 2010 - 23:18.
Postad 09 November 2010 - 23:20
Postad 09 November 2010 - 23:24
Vissa säljer droger också, de kallas för langare.det är ingen ide att ni gnäller, för ni vet lika bra som jag att vi alla kommer spela det lika mycket i vilket fall. det är som en drog.
Är du en langare Ekaa?
/G
Postad 09 November 2010 - 23:28
Redigerat av andreassofus, 09 November 2010 - 23:29.
Postad 09 November 2010 - 23:31
Postad 09 November 2010 - 23:31
Är du en langare Ekaa?
Jag bjuder 40 spänn ekaa för ditt Black Ops, men då får du stå för frakten.
Postad 09 November 2010 - 23:36
Postad 09 November 2010 - 23:41
Har givetvis dubbelkollat så att inmatningen är korrekt enligt pappret, men icke att det fungerar. Ingen annan kan ha använt min kod då förpackningen var inplastad.
Hur löser man detta?
Postad 09 November 2010 - 23:42
Jag har bara hunnit spela några matcher hittills och det var innan jag läste här att ni tycker att det laggar, men jag tänkte aldrig på nåt lagg när jag spelade. Men det kanske var för att jag var så usel så jag hade annat att tänka på
Får prova mer imorgon.
Postad 09 November 2010 - 23:43
sen det spasmiska ryckandet hoppas jag försvinner illa kvickt annars blir det inte långlivat de här....
Postad 09 November 2010 - 23:43
Min kod för att ladda ner zombiebanorna fungerar inte. Är det någon annan som har liknande problem?
Har givetvis dubbelkollat så att inmatningen är korrekt enligt pappret, men icke att det fungerar. Ingen annan kan ha använt min kod då förpackningen var inplastad.
Hur löser man detta?
Jag har haft detta problem också. Har skrivit om detta några sidor bak, men ok. Kolla på baksidan av spelet. Säker på att det är en svensk utgåva? Min var engelsk och jag har fått skapa ett engelskt konto för att kunna använda koden. Och jag har köpt den från svenska Game.
Postad 09 November 2010 - 23:44
Min kod för att ladda ner zombiebanorna fungerar inte. Är det någon annan som har liknande problem?
Hur löser man detta?
Nån som hade det problemet två sidor bak i tråden. Tror han/hon var tvungen att ha UK-konto.
Postad 09 November 2010 - 23:45
Nån som hade det problemet två sidor bak i tråden. Tror han/hon var tvungen att ha UK-konto.
*host*
Postad 09 November 2010 - 23:51
Är den där zombie-koden nått som ingår i typ hardened edition?
Svar ja. Den ingår iaf. i min Prestiege-box. Är det någon som har 12 AA-batterier att skänka till mig?
Postad 09 November 2010 - 23:57
Jag har haft detta problem också. Har skrivit om detta några sidor bak, men ok. Kolla på baksidan av spelet. Säker på att det är en svensk utgåva? Min var engelsk och jag har fått skapa ett engelskt konto för att kunna använda koden. Och jag har köpt den från svenska Game.
Tack, det löste sig. Sorry att jag inte letade längre bak i tråden.
Men måste jag vara inloggad på mitt uk-konto för att lira dessa zombie-banor? Eller kan alla mina användare komma åt dem?
Tacksam för er hjälp.
Postad 10 November 2010 - 00:01
Tack, det löste sig. Sorry att jag inte letade längre bak i tråden.
Men måste jag vara inloggad på mitt uk-konto för att lira dessa zombie-banor? Eller kan alla mina användare komma åt dem?
Tacksam för er hjälp.
Inga problem.
Svar nej. Du loggar in på ditt engelska konto och skriver in koden precis som vanligt. Sedan väljer du att ladda ner kartorna och du kan välja att ladda ner i bakgrunden. Sedan kan du logga in på din vanliga profil och spela vidare. PS3:an laddar ner allt oavsett om du byter konto. Har för mig att det är en ganska stor fil. Jag hann titta igenom en hel film innan jag fick ner mina kartor...
Huvudsaken är att du har kvar ditt engelska konto kvar på konsolen och fortfarande aktiverat. Så funkar det iaf. med spel. Vet ej hur det är med extramaterial som kartor och så...
Edit: Om du byter till ditt vanliga konto under nedladdningen fortsätter nerladdningen där den slutade.
Redigerat av klarinettmeister, 10 November 2010 - 00:03.
Postad 10 November 2010 - 00:14
Har spelat det 6h online och det känns värdelöst.
Det är nästan som att PS3an ber en att sätta i MW2 skivan ist
Postad 10 November 2010 - 00:18
Inga problem.
![]()
Svar nej. Du loggar in på ditt engelska konto och skriver in koden precis som vanligt. Sedan väljer du att ladda ner kartorna och du kan välja att ladda ner i bakgrunden. Sedan kan du logga in på din vanliga profil och spela vidare. PS3:an laddar ner allt oavsett om du byter konto. Har för mig att det är en ganska stor fil. Jag hann titta igenom en hel film innan jag fick ner mina kartor...
Huvudsaken är att du har kvar ditt engelska konto kvar på konsolen och fortfarande aktiverat. Så funkar det iaf. med spel. Vet ej hur det är med extramaterial som kartor och så...
Edit: Om du byter till ditt vanliga konto under nedladdningen fortsätter nerladdningen där den slutade.
Lysande. Det går att använda mitt svedalakonto för att spela zombiebanorna som laddades ner via uk-kontot. Tackar för all hjälp.
Postad 10 November 2010 - 00:23
Har inte testat online än men kommer nog inte göra det förrän imorgon (läs idag).
Jag står nog fast vid mitt betyg 6/10 på Single Player. Jag har nog kommit till hälften av spelet. Det är rätt häftigt, men grafiken är så WaW och jag är så trött på "dunka-dunka-dunka"-ljudet som hörs så fort man blir träffad. De kunde inte valt jobbigare ljud. Jag spelar på Veteran just nu och det är litet frustrerande svårt i vissa delar. Det känns som man måste göra på ett visst sätt för att man ska komma fram till nästa Checkpoint och därmed komma vidare i spelet.
Lysande. Det går att använda mitt svedalakonto för att spela zombiebanorna som laddades ner via uk-kontot. Tackar för all hjälp.
Det var så litet så :-)
Postad 10 November 2010 - 00:50
Postad 10 November 2010 - 01:08
Postad 10 November 2010 - 02:25
Postad 10 November 2010 - 03:15
Spelade litet zombies. Det var roligt och funkade bra för mig. Märkte inget av lagg.
Lool, märkte inget lagg? Har du en superdator? För mig skulle jag snarare säga märkte inte nån gång då det inte vad lagg.
Postad 10 November 2010 - 05:28
Har spelat några timmar nu, trött men tänkte bara skriva... Ingen idé att ha ninja då motståndarna inte kommer höra dig ändå. Om du blir host - Grattis. Större avstånd och inte lika stor kontroll på vart de andra är. Det tar femton år att sätta en claymore. Skitkul att lightweight marathon steady aim ruscha med famas och silencer. Kul med de nya spelsätten. Radaren känns viktigare än någonsin.
Ninja PRO is the new shit
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
185 filmer
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?