Battlefield 4 [PS4]
4672 svar till detta ämne
Postad 07 December 2013 - 09:21
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Tack för bra hjälp igår nortish. Synd att övriga i laget inte var så mycket att ha....;-)
Alltid kul att få sätta lite kulor i Hyvonen (sodnik) också. Duktigt dryg han var den där snipern igår, 37-0 i en match känns ju rätt svårt att få till om man inte är odödlig.
Är det någon som har en länk till någon bra sida hur saker och ting fungerar förresten. Har inte lyckats få till hur man använder defibrillatorerna exempelvis, hur man hanterar avståndsinställningar på sniper, hur man får fram fallskärmen mm.
Postad 07 December 2013 - 09:33
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Är det någon som har en länk till någon bra sida hur saker och ting fungerar förresten. Har inte lyckats få till hur man använder defibrillatorerna exempelvis, hur man hanterar avståndsinställningar på sniper, hur man får fram fallskärmen mm.
Jag brukar ta en titt på http://bf4central.com/, inte så detaljerat kanske, men något. Fallskärmen får du fram på (X), fast ibland vill den inte fungera  Defibratorn är väl högerpadd vänster, l adda med (X) och kör med avtryckaren? Krypskytt har jag spelat lite i BF4, paddupp?
Redigerat av Unregisteredb92a947c, 07 December 2013 - 10:07.
Postad 07 December 2013 - 09:35
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Tack för bra hjälp igår nortish. Synd att övriga i laget inte var så mycket att ha....;-)
Alltid kul att få sätta lite kulor i Hyvonen (sodnik) också. Duktigt dryg han var den där snipern igår, 37-0 i en match känns ju rätt svårt att få till om man inte är odödlig.
IGN har en lite guide! http://www.ign.com/w...ield-4/Controlshttp://www.ign.com/wikis/battlefield-4Fallskärmen får du för övrigt fram med X-knappen Edit: Beaten av_TOTTE_
Redigerat av Zerokelvin, 07 December 2013 - 09:35.
Postad 07 December 2013 - 09:49
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Körde lite Obliteration med en polare igår. Måste säga att det spelläget växer för varje gång man kör det! Väldigt kul! Och inga krascher! 
Jag har bara spelat Obliteration någon enstaka gång och då var det rörigt deluxe då varken jag eller spelarna på servern verkade förstå vad man skulle göra, men man kanske skulle ta och ge spelsättet en chans till framöver.
Postad 07 December 2013 - 09:51
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Vet ingen bra sida som sammanfattar allt på ett bra sätt, men annars kan vi nog svara på det mesta här.
Defibrillatorerna fungerar så att när du väljer dem (styrkorset vänster) och använder dem direkt (R2), återupplivar du en spelare med 20% hälsa, om du håller in knappen en stund innan så laddar du upp dem, och ju längre du laddar upp dem ju mer hälsa får spelaren du återupplivar. Max är 100% hälsa givetvis.
Fallskärmen öppnar du med kryss (X).
Med avståndsinställningar, menar du det att man kan "nolla" siktet för olika avstånd?
Postad 07 December 2013 - 09:57
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Var det bara att hålla in R2 för att ladda defibrillatorn? jag som kände mig så säker på att jag använder (X) där
Postad 07 December 2013 - 10:01
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Det kanske finns en anledning att lägga in en guide i första inlägget som alla kan hjälpas åt att fylla på.
Exakt Owc , hur ska man använda sig av avståndsinställningarna.
Redigerat av Unregistered32f0b602, 07 December 2013 - 10:01.
Postad 07 December 2013 - 10:03
Leahspappa
-
Leahspappa
-
Forumräv
-
-
648 inlägg
Herregud vad jag är kass på detta spel. Men men, det är tamejfan det roligaste fps jag någonsin spelat.
Ni pratar om att "nolla" siktet, hjälper det vid long range skott med t:ex FAMAS eller andra automatvapen som egentligen är short/medium range?
Och när jag spelar det där med bomben (vet inte vad det heter, och det är för långt till ps4:an) så verkar 90% av mitt team göra något helt annat än vad som är våran main objective.
Jag menar, jag är inte så säker än på vad jag gör, så jag spelar mest tdm. Vars hittar man servers för rookies?
Campaign. Fyfan vad ruttet att jag fått börja om från början nu, 3 ggr. Fast mina trophies är kvar. Skumt.
Postad 07 December 2013 - 10:12
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Okej, avståndsinställningarna är till för att kompensera för "Bullet Drop" dvs att kulan sjunker ju längre avstånd. När du "nollar" siktet till ett visst avstånd så slipper du kompensera genom att sikta så mycket över ditt mål. Vilket avstånd du ska ställa in är lättast att avgöra med din kikare/PLD/"Personal Laser Designator". Avståndet ser du i den där det står "RNG", sedan kan du nolla ditt sikte till det avstånd som är närmast det. Man behöver oftast ändå kompensera litegrann eftersom avstånden inte alltid är exakta. Om du har spelat med ett snipergevär tillräckligt mycket så låser du även upp en "Range Finder" till det geväret som du kan montera och då se avstånden direkt i siktet, utan att behöva ha din kikare.
Avståndsinställnignarna finns mig veterligen endast på snipergevär.
Redigerat av OWC, 07 December 2013 - 10:15.
Postad 07 December 2013 - 10:18
Leahspappa
-
Leahspappa
-
Forumräv
-
-
648 inlägg
Okej, avståndsinställningarna är till för att kompensera för "Bullet Drop" dvs att kulan sjunker ju längre avstånd. När du "nollar" siktet till ett visst avstånd så slipper du kompensera genom att sikta så mycket över ditt mål. Vilket avstånd du ska ställa in är lättast att avgöra med din kikare/PLD/"Personal Laser Designator". Avståndet ser du i den där det står "RNG", sedan kan du nolla ditt sikte till det avstånd som är närmast det. Man behöver oftast ändå kompensera litegrann eftersom avstånden inte alltid är exakta. Om du har spelat med ett snipergevär tillräckligt mycket så låser du även upp en "Range Finder" till det geväret som du kan montera och då se avstånden direkt i siktet, utan att behöva ha din kikare.
Avståndsinställnignarna finns mig veterligen endast på snipergevär.
Okej, jaha, jag trodde att man skulle göra det på alla skjutvapen. Hehe, men om det bara är till krypskyttevapnen så blir det lite mer förståeligt. Hur många timmar har ni spelat hittills?
Postad 07 December 2013 - 10:35
Unregisteredb92a947c
-
Unregisteredb92a947c
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Man vågar inte titta på statistiken och antal timmar, K/D, W/L etc - var man dålig innan så blev bytet av R1 till R2 det än värre  . Men det är kul, framförallt "Rush", så man för väl nöta på det nya kontrollschemat så sitter väl det till slut och då ska jag ta en titt på statistiken.
Postad 07 December 2013 - 10:46
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Hur många timmar har ni spelat hittills?
Cirkus 37 timmar har det blivit. Fick hem min PS4 under releasedagen förra fredagen och har primärt spelat BF4 ett par timmar varje kväll. Det hade antagligen blivit betydligt fler timmar om conquest med 64 spelare fungerat tillfredsställande från start utan de crasher som jag drabbas av när jag joinar en conquest-server. Och mina stats är väl inte direkt imponerande, men nu när man lärt sig kontrollen/MP-banorna så börjar det ta sig, sakta men säkert...
Postad 07 December 2013 - 10:46
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Jag har bara spelat Obliteration någon enstaka gång och då var det rörigt deluxe då varken jag eller spelarna på servern verkade förstå vad man skulle göra, men man kanske skulle ta och ge spelsättet en chans till framöver.
Pröva köra det fler gånger! Igår när jag körde så hamnade vi i en bra server där båda sidor hade bra lag och alla hjälptes åt hela tiden! vart väldigt utdragna strider om bomben tills nåt lag slutligen lyckades arma bomben! Man vågar inte titta på statistiken och antal timmar, K/D, W/L etc - var man dålig innan så blev bytet av R1 till R2 det än värre . Men det är kul, framförallt "Rush", så man för väl nöta på det nya kontrollschemat så sitter väl det till slut och då ska jag ta en titt på statistiken.
Hehe..Själv håller jag mig undan all statistik än så länge till man har lite koll! Edit: Har blivit 18 timmar för mig!
Redigerat av Zerokelvin, 07 December 2013 - 10:48.
Postad 07 December 2013 - 10:51
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Man vågar inte titta på statistiken och antal timmar, K/D, W/L etc - var man dålig innan så blev bytet av R1 till R2 det än värre . Men det är kul, framförallt "Rush", så man för väl nöta på det nya kontrollschemat så sitter väl det till slut och då ska jag ta en titt på statistiken.
Är du"premium" så kan du nollställa statistiken, men jag försöker att inte bry mig om statistiken ; jag blir ännu mer förbannad om det går dåligt och spelglädjen försvinner i en massa siffror. Men i slutändan så sitter jag där ändå och grymtar när mitt lag torskar och jag har en KD som är allt annat än godkänd
Postad 07 December 2013 - 10:52
Leahspappa
-
Leahspappa
-
Forumräv
-
-
648 inlägg
Cirkus 37 timmar har det blivit. Fick hem min PS4 under releasedagen förra fredagen och har primärt spelat BF4 ett par timmar varje kväll. Det hade antagligen blivit betydligt fler timmar om conquest med 64 spelare fungerat tillfredsställande från start utan de crasher som jag drabbas av när jag joinar en conquest-server.
Och mina stats är väl inte direkt imponerande, men nu när man lärt sig kontrollen/MP-banorna så börjar det ta sig, sakta men säkert... 
Pröva köra det fler gånger! Igår när jag körde så hamnade vi i en bra server där båda sidor hade bra lag och alla hjälptes åt hela tiden! vart väldigt utdragna strider om bomben tills nåt lag slutligen lyckades arma bomben! Hehe..Själv håller jag mig undan all statistik än så länge till man har lite koll! Edit: Har blivit 18 timmar för mig! Ni har spelat så jäkl mkt mer än mig haha. Tror jag har 9 timmar. Blivit rätt besviken på lagkamrater som anser att 1vs1 helikopter är roligare än att supporta oss på marken, (vi som inte bara ligger i utkanten/högt eller otillgängligt på mappen och prickskjuter) Men igår hade jag röta och spelade en sketakul Conquest match på Siege of Shanghai. Hoppas på det ikväll igen =)
Postad 07 December 2013 - 10:56
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Pröva köra det fler gånger! Igår när jag körde så hamnade vi i en bra server där båda sidor hade bra lag och alla hjälptes åt hela tiden! vart väldigt utdragna strider om bomben tills nåt lag slutligen lyckades arma bomben!
Will do! Det är ju enbart kul om det är ett spelsätt som fastnar och som man kan ha som variation. I brist på conquest så blir det mest rush nuförtiden och det kan ju bli lite enformigt i längden, speciellt när man har ett lag som skiter i att hjälpas åt. TDM, domination och liknande spelsätt är för "codigt" för att passa mig.
Postad 07 December 2013 - 11:00
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Tack själv. Rätt kul det där med TDM faktiskt. Men vårt lag var verkligen inte på fötterna. De flesta sprang ju bara och gömde sig. Rätt drygt att lagen inte balanseras något heller. Vi var ju kort med folk hela tiden.
Postad 07 December 2013 - 11:01
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Då funkade det som jag trodde Owc. Fast jag tycker det stämmer illa. Försökte mäta avstånd med kikaren och sen ställa om men man var tvungen att kompensera rätt kraftigt ändå. Jobbigt med singelshot snipern när det sällan räcker med ett skott. Måste jobba fram en semiautomatisk helt enkelt.
Vilka vapen kör ni med och varför? Själv har jag fastnat för scar än så länge men jag har ju inte hunnit låsa upp så många. Jag tycker de olika marksman rifles som finns verkar vara ganska trevliga, bra damage.
Postad 07 December 2013 - 11:08
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Är du"premium" så kan du nollställa statistiken, men jag försöker att inte bry mig om statistiken ; jag blir ännu mer förbannad om det går dåligt och spelglädjen försvinner i en massa siffror.
Tyvärr verkar det vara allt för många som ser till sin egen k/d-ratio och struntar i att hjälpa sitt lag. I rush exempelvis så måste man offra sig lite när man ska "planta/defusa" bomberna på kartan, men flertalet spelare sätter sig hellre långt ut på kartan och leker med snipergevären eller så lallar de runt på platser där de inte alls gör någon nytta. Det är inte kul när man hamnar i ett lag där endast en squad rycker fram eller trycker tillbaka fienden (beroende på vilken sida man spelar) och resten av laget är passiva och inte alls med i matchen. Jag och Dragonpuffer var inne på det i går kväll att det borde finnas någon form av "extra hardcore"-spelläge där lagsamarbete är prio nummer ett. Ligger man still för länge och är passiv så blir man automatiskt dödad eller kickad från servern. Det hade varit ett spelläge jag gillat i alla fall. Vilka vapen kör ni med och varför? Själv har jag fastnat för scar än så länge men jag har ju inte hunnit låsa upp så många. Jag tycker de olika marksman rifles som finns verkar vara ganska trevliga, bra damage.
Famas med coyote-sikte, potato-grip och muzzle break. Win!
Postad 07 December 2013 - 11:10
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
[size=4]
Ni har spelat så jäkl mkt mer än mig haha. Tror jag har 9 timmar. Blivit rätt besviken på lagkamrater som anser att 1vs1 helikopter är roligare än att supporta oss på marken, (vi som inte bara ligger i utkanten/högt eller otillgängligt på mappen och prickskjuter) Men igår hade jag röta och spelade en sketakul Conquest match på Siege of Shanghai. Hoppas på det ikväll igen =)
Man har ju lagt lite timmar i dessa battlefield spel! Alltså det är skitkul när man hamnar i en bra server och båda lag faktiskt är bra. Och att det inte bara är så att ett lag kör över det andra! Will do! Det är ju enbart kul om det är ett spelsätt som fastnar och som man kan ha som variation. I brist på conquest så blir det mest rush nuförtiden och det kan ju bli lite enformigt i längden, speciellt när man har ett lag som skiter i att hjälpas åt. TDM, domination och liknande spelsätt är för "codigt" för att passa mig.
Ja jag tror att Obliteration är det nya rush för mig! Men såklart så kommer man spela dom flesta spellägena. Kanske inte TDM som jag typ spelat en gång och det i BF3 då!
Postad 07 December 2013 - 11:14
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Jag har bara kört med hagelgevären än så länge (tänkte låsa upp alla tillbehör till alla vapen), men i single player kampanjen så märkte jag att SCAR-H var grym med de tillbehör som man hade där. Annars så gillade jag L96A1 grymt mycket.. semiautomatiskt 1-shot vapen. Men nu när jag tittar på upplåsningarna till det vapnet så finns straight pull till den, så det kanske e som vilket annat vapen som helst.... eller så har man straight pull i kampanjen, men den va så snabb så det nästan känns som semiautomatiskt. Skillnaden förstås att i single player så är det nog rak kulbana... Jag och Dragonpuffer var inne på det i går kväll att det borde finnas någon form av "extra hardcore"-spelläge där lagsamarbete är prio nummer ett. Ligger man still för länge och är passiv så blir man automatiskt dödad eller kickad från servern. Det hade varit ett spelläge jag gillat i alla fall.
Även en stillaliggande sniper kan ju göra en viss nytta, t.ex. vakta bomben då den har laddats. Men jag förstår vad du menar... Skulle hellre se typ begränsning av antal spelare i olika klasser. typ när halva laget är recon så fungerar det inte alltid så bra..
Postad 07 December 2013 - 11:18
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
...Såg precis att AS VAL kommer hamna under PDW.. skumt 
Känns lite mer som i BC2 att det hör hemma i motsvarande DMR-klassen.
Postad 07 December 2013 - 11:22
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Vilka vapen kör ni med och varför? Själv har jag fastnat för scar än så länge men jag har ju inte hunnit låsa upp så många. Jag tycker de olika marksman rifles som finns verkar vara ganska trevliga, bra damage.
Har kört mest med AK-5:an hittils! Men låste upp M4:an här om dagen och den är nu min nya favorit! Men jag saknar min G3 som var min favorit i både BFBC och BF3. Hoppas den kommer med något DLC!
Postad 07 December 2013 - 11:47
rajjejosefsson
-
rajjejosefsson
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Hur låser man upp alla vapen som dmr osv?
Postad 07 December 2013 - 11:53
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Hur låser man upp alla vapen som dmr osv?
Kolla battlelog för ditt konto under unlocks - kits Där hittar du att första DMR-vapnet låses uppgenom att få ett visst antal poäng med recon-klasses (jag kan inte se hur många, då jag redan har låst upp dem). Sedan låser du upp resten genom att skjuta med dmr-vapen och få poäng. För att låsa upp de andra vapenklasserna, så gäller det att nå ett visst antal poäng med de olika klasserna.. Kolla unlocks - kits.
Postad 07 December 2013 - 11:53
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Då funkade det som jag trodde Owc. Fast jag tycker det stämmer illa. Försökte mäta avstånd med kikaren och sen ställa om men man var tvungen att kompensera rätt kraftigt ändå. Jobbigt med singelshot snipern när det sällan räcker med ett skott. Måste jobba fram en semiautomatisk helt enkelt.
Ja, det är inte helt hundra. Man måste välja ett avstånd som är lägre än det uppmätta avståndet, för annars blir det ju upp-och-ner, man måste kompensera åt andra hållet. Personligen använder jag inte den funktionen, om jag inte ska skjuta någon på extrema avstånd. Jag kompenserar genom att sikta över målet istället. Sen måste man ta hänsyn till hur snabbt kulan färdas också, det är olika på alla snipergevär. Det är speciellt viktigt om man försöker skjuta någon som rör på sig. Vilka vapen kör ni med och varför? Själv har jag fastnat för scar än så länge men jag har ju inte hunnit låsa upp så många. Jag tycker de olika marksman rifles som finns verkar vara ganska trevliga, bra damage.
Just nu kör jag mest L85A2 med rödpuktsikte, laser och Angled Grip.
Redigerat av OWC, 07 December 2013 - 11:54.
Postad 07 December 2013 - 11:57
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Har ni battlelog appen? Där kan ni ändra på grejor på vapnen och fordon typ under dagen direkt i mobilen för att vara klar direkt när ni lirar sen på kvällen
Postad 07 December 2013 - 12:17
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Även en stillaliggande sniper kan ju göra en viss nytta, t.ex. vakta bomben då den har laddats. Men jag förstår vad du menar... Skulle hellre se typ begränsning av antal spelare i olika klasser. typ när halva laget är recon så fungerar det inte alltid så bra.. 
Precis så, max 1-2 snipers i varje lag. Känns som mer än halva laget spelar sniper just nu.
Postad 07 December 2013 - 12:29
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Så länge recons inte ligger och jagar 1000-meters heashots i deployment när man attackerar på Rush så får de köra sniper bäst de vill.
Eftersom alla klasser kan ha carbines nu så kan även recon-klassen vara hjälpsam med motions balls, Laser Designator, Spawn Beacons mm. Tyvärr verkar inte de flesta fatta det.
Redigerat av OWC, 07 December 2013 - 12:30.
Postad 07 December 2013 - 12:35
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Är väl bara gå in på servrar som har sniperförbud? 
Helst i HC... ett skott, död! Även höftskott...
Som sagt, 2-3 sniper i varje lag räcker i HC...
Postad 07 December 2013 - 12:36
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Jag tror inte att det finns servrar med speciella regler på konsoll än så länge.
Postad 07 December 2013 - 13:32
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Numera spelar jag oftast "aggressive recon" med snipergevär. Visst jag kan lägga mig och jaga långa headshots ibland, för det tycker jag är roligt och jag spelar för att ha kul.  Men behöver jag spawna in som engineer/assault/support så gör jag det för att laget/squaden behöver det.
Har för övrigt 60 timmar 39 minuter spelade sen release på ps4.
Favoritvapen
Recon SRR-61 (intervention) attachments beror på vilken typ av bana det är
Assault ace-23 med Coyote rds sikte angled grip, lasersikte och muzzle break. men coyote och laser kommer bytas ut när Kobra siktet och tactical light låses upp. Gillar även AEK-971 med samma attachments
support och engineer använder jag just nu ACW-R med holo sikte, angled grip, lasersikte och muzzle break.
Redigerat av walkiii, 07 December 2013 - 13:33.
Postad 07 December 2013 - 15:14
Mr Bubbles
-
Mr Bubbles
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Jag är så jävla trött på att spelet crashar helt random med CE-34878-0 koden
Postad 07 December 2013 - 17:47
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1475 inlägg
Alltså, kommer aldrig Rush ha 64 spelare? Jag hade ju hoppats på det...
Postad 07 December 2013 - 18:05
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Precis så, max 1-2 snipers i varje lag. Känns som mer än halva laget spelar sniper just nu.
Allstå hade inte BF2 så? Eller är det något jag bara fått för mig!
Postad 07 December 2013 - 18:12
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Alltså, kommer aldrig Rush ha 64 spelare? Jag hade ju hoppats på det... 
Tycker rush är jäkligt kaotiskt med "bara" 32 spelare så jag vill inte ens tänka mig hur det skulle bli med 64 spelare, men det hade ju varit kul att testa!  Allstå hade inte BF2 så? Eller är det något jag bara fått för mig!
Njae, originalversionen hade ingen sådan funktion vad jag vet. Dock kanske det är någon BF2-mod du tänker på?
Postad 07 December 2013 - 18:17
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Tycker rush är jäkligt kaotiskt med "bara" 32 spelare så jag vill inte ens tänka mig hur det skulle bli med 64 spelare, men det hade ju varit kul att testa! 
Njae, originalversionen hade ingen sådan funktion vad jag vet. Dock kanske det är någon BF2-mod du tänker på?
Hehe..rush med 64! Kaos!! Ok! Nej ingen mod. Då är det bara något jag fått för mig!
Postad 07 December 2013 - 18:23
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Ni som har Premium kan se fram emot 48 timmars dubbel XP med start i morgon idag: http://battlelog.bat...mium-2xp-event/
Redigerat av Unregistered9a177c31, 07 December 2013 - 18:31.
Postad 07 December 2013 - 18:42
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Ni som har Premium kan se fram emot 48 timmars dubbel XP med start i morgon idag: http://battlelog.bat...mium-2xp-event/
Lets get the party started! 
Postad 07 December 2013 - 18:51
Unregistered055e1f21
-
Unregistered055e1f21
-
Lärjunge
-
-
451 inlägg
Börjar lite smått nu så bara invita om ni vill partaupp
Btw no more lights för mig
Postad 07 December 2013 - 18:57
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Det kanske blir ett par timmar ute på slagfältet under kvällen för min del. Dock får jag köra med helljusen på full effekt.
Postad 07 December 2013 - 18:57
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Bra gjort med tejpningen! Ser att du är redo för game!(Chips & läsk?)
Postad 07 December 2013 - 18:59
Unregistered055e1f21
-
Unregistered055e1f21
-
Lärjunge
-
-
451 inlägg
Det kanske blir ett par timmar ute på slagfältet under kvällen för min del. Dock får jag köra med helljusen på full effekt. 
Hehe eltejp är fina grejer men om du ska köra så skicka en invite om du har lust.
Postad 07 December 2013 - 19:20
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Lets get the party started! 

Synd att M60 kommer först i Second assault.. :-(
Postad 07 December 2013 - 19:31
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Synd att M60 kommer först i Second assault.. :-(
Brukar tyvärr inte köra så mycket med den! Men det är ju en bössa med ganska mycke kraft! M249 aka the saw har jag mer fastnat för! Inte låst upp den i bf4 ännu!
Postad 07 December 2013 - 20:07
rajjejosefsson
-
rajjejosefsson
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Någon som vet om singel player blir fixat nån gång? Drabbade även mig nu att allt var borta  har en save på usb kvar men går ej lägga in kommer bara upp att man ska starta en ny campaign  bläää ja som nästan var klar
Redigerat av rajjejosefsson, 07 December 2013 - 20:08.
Postad 07 December 2013 - 20:24
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Dyker in om en timme och hoppas på lite sällskap. Hur gör man för att komma i samma lag, finns det invites eller annat?
Postad 07 December 2013 - 20:54
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Lättast är att ett person väljer ut en server och joinar den, sedan får man joina på den personen och hoppas att man kommer i samma lag. Annars kan man försöka byta lag under tiden matchen pågår, det gör man i menyn för "team setup" genom att trycka på R3
Postad 07 December 2013 - 21:01
Unregistered055e1f21
-
Unregistered055e1f21
-
Lärjunge
-
-
451 inlägg
Hur tusan joinar man en server som ett party?
Postad 07 December 2013 - 21:04
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Hur tusan joinar man en server som ett party?
Som walkiii skriver så får en person joina sedan får resten joina på den första! Går inte som i BF3 att skapa en squad i menyn!  Men är man väl inne i spelet och på samma server så fortsätter man vara i samma lag när det byts karta! Edit: Tangenbord säljes ev. bytes!
Redigerat av Zerokelvin, 07 December 2013 - 21:06.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|