Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 18 September 2014 - 09:15
Postad 18 September 2014 - 09:47
Postad 18 September 2014 - 10:04
Kommer ihåg hur folk när dom döpte sig till XxSniperXx och likvärdigt i Halo 2, så töntigt, känns som det var minst en sån i varje match när Halo var som populärast.Exakt det jag menar
Nu heter jag prnkzeh, och vill kunna ändra till vad jag vill. Magiskt..
Postad 18 September 2014 - 10:32
Fick dessutom ett legendary auto rifle på ett patroluppdrag på Venus.
(är sjukskriven för en axelfraktur så jag lirar nog ca 10 ggr mer nu än normalt)
Postad 18 September 2014 - 10:57
Lämnade in 5 vanguard bountys nu, hände inte ett jotahar härt om en som gjorde samma sak fast med 5 pve bountys och fick samma bountys
Postad 18 September 2014 - 11:14
Själv är jag bara med i grupperna: minhembio, FZ och flashback gruppen.
PSN Vinter_1908
Noob fråga på psn, kan man dela in "kompisar" i olika grupper för en lättare översikt?
Har ju inga irl vänner som spelar och har därför dålig koll på vilken grupp olika personer kommer ifrån..
Postad 18 September 2014 - 11:53
Adda gärna, spelar kvällar: bobby_ewing
Postad 18 September 2014 - 11:55
Är någon/några här med i någon clan också, eller är ni bara med i gruppen på bungie.net?
Själv är jag bara med i grupperna: minhembio, FZ och flashback gruppen.
PSN Vinter_1908
Noob fråga på psn, kan man dela in "kompisar" i olika grupper för en lättare översikt?
Har ju inga irl vänner som spelar och har därför dålig koll på vilken grupp olika personer kommer ifrån..
Minhembio har en klan. Gå med i gruppen och därefter välj om du vill vara med i Playstation eller Xbox klan.
Postad 18 September 2014 - 15:04
Minhembio har en klan. Gå med i gruppen och därefter välj om du vill vara med i Playstation eller Xbox klan.
Är med i gruppen, får kolla på att joina clanen också då.
Tror de flesta på min friendslist är härifrån, måste titta igenom det.
Vinter_1908
Postad 18 September 2014 - 15:34
Du fick ju inte när du dismantlade igår. :-)
Tror att det va för att jag dismantlade ett vapen i orbit, har alltid fått 2st per legendary när jag dismantlat legendary i tower!
Postad 18 September 2014 - 16:54
Lämnade in 5 vanguard bountys nu, hände inte ett jota
Gjorde det med igår. Nada nothing...
Postad 18 September 2014 - 18:44
Postad 18 September 2014 - 18:57
Japp så ska det tydligen vara.Visst var det väl så att man bara kunde ha en exotic armor och ett exotic vapen equippat samtidigt? Alltså att man inte kan ha fler delar utav en exotic armor på sig samtidigt.
Kollat på twitch idag, gamershouseTV. Den Hunter som spelas där har säkert mellan 5 och tio exotics och 20+ legendary...
Redigerat av Johnsson1975, 18 September 2014 - 18:58.
Postad 18 September 2014 - 19:55
Postad 18 September 2014 - 21:06
Funderar på om vi ska göra en seriös satsning på raiden, kanske på lördag kväll? Jag kommer att vara level27 då.
Jag vill göra ett försök på raiden iaf. är bara 25 nu, men får se vad Xur har att erbjuda imorgon. Vill ju ha en exotic hjälm till min hunter. men den sålde han förra helgen, så den lär knappast finnas imorgon. Men får se om han säljer något annat bra. skulle inte vara helt fel om han tog med sig Hawk moon.
Postad 19 September 2014 - 06:25
Postad 19 September 2014 - 06:44
Gick in på level 5.
Alla andra var 20 eller över.
Kändes som jag hade en ärtbössa jämfört med alla andra.
Och folk hoppade vansinnigt högt, flög på rymdmotorcyklar och ibland bara försvann.
Känns som mina egenskaper och vapen inte är starka nog att spela crucible än...
Postad 19 September 2014 - 08:14
Jag har nog inte fått ihop tillräckligt med strange coins för att handla hos honom. Jag har allt i legendary plus ett exotic secondary. Skulle dock smaka gott med en exotic rustningsdel
Jag har 23 strange coin och 24 mote of light. Så funderar på att köpa ett exotic engram och hoppas på det bästa. Har för mig att det kostar 23 mote of light.
Postad 19 September 2014 - 09:06
Postad 19 September 2014 - 09:36
Vapen är nerfade i PvP så alla ger samma skada men däremot är förmågorna kvar. Jag är level 14 just nu och hänger med hyfsat på Control. Gäller att spela taktiskt och nyttja rätt vapen för rätt bana.Körde crucible igår för första gången.
Gick in på level 5.
Alla andra var 20 eller över.
Kändes som jag hade en ärtbössa jämfört med alla andra.
Och folk hoppade vansinnigt högt, flög på rymdmotorcyklar och ibland bara försvann.
Känns som mina egenskaper och vapen inte är starka nog att spela crucible än...
Postad 19 September 2014 - 10:00
Vapen är nerfade i PvP så alla ger samma skada men däremot är förmågorna kvar. Jag är level 14 just nu och hänger med hyfsat på Control. Gäller att spela taktiskt och nyttja rätt vapen för rätt bana.
Det visste jag inte!
Då är jag väl bara lite usel då.
Ska köra lite fler uppdrag istället och se om kontrollen sitter bättre.
Postad 19 September 2014 - 10:04
Frågan är om man vågar chansa med sina mote of light? Vet visserligen inte vad man ska ha dom till annars heller?
Man kan ju köpa en dyr cloak eller emblem av The speaker. Men tror jag hellre chansar med ett engram.
Postad 19 September 2014 - 10:50
Postad 19 September 2014 - 11:38
Hur får man tag på mote of light lättast behöver 2st för engram
Redigerat av philippp, 19 September 2014 - 11:45.
Postad 19 September 2014 - 11:45
Denna veckan säljer xur en titan helm, en klass oberoende chest, warlock hands, och sist en chest exotic engram.
Finns det nån sida där det står vad han kommer erbjuda alltså? Eller har han redan dykt upp? Han var inte där för en halvtimme sen.
Men vad drygt med en titan helm, har ju redan en exotic chest. Måste allt vara så random i detta spel haha
Postad 19 September 2014 - 11:56
Såg nu att det va en chest armor till Hunter. Men jag har ju redan en legendary. Plus att exotic va ful som stryk.
Redigerat av walkiii, 19 September 2014 - 12:06.
Postad 19 September 2014 - 12:18
Postad 19 September 2014 - 12:34
Usch vad det tar emot att dismantla legendary items för att få material till att kunna uppgradera nuvarande gear. Jag hade sparat legendary samt ett exotic till andra klasser i mitt vault som jag nu offrar.
"Sparat i valvet"!! "Dismantla Legendary"!! Tänk på oss som knappt har ett Legendary!!! Det är inte rättvist
Redigerat av hippo6, 19 September 2014 - 12:34.
Postad 19 September 2014 - 12:54
Usch vad det tar emot att dismantla legendary items för att få material till att kunna uppgradera nuvarande gear. Jag hade sparat legendary samt ett exotic till andra klasser i mitt vault som jag nu offrar.
Hur har du fått så mycket bra saker och blivit så hög level?
Själv har man knappt fått något och har lagt ned väldigt mycket tid.... Kommer inte vidare från 24😭
Postad 19 September 2014 - 13:22
Har du läst länken i min recension? Där står mycket bra info.Hur har du fått så mycket bra saker och blivit så hög level?
Själv har man knappt fått något och har lagt ned väldigt mycket tid.... Kommer inte vidare från 24
Postad 19 September 2014 - 13:31
Denna veckan säljer xur en titan helm, en klass oberoende chest, warlock hands, och sist en chest exotic engram. Han säljer även en exotic rocket launcher men den vill nog ingen ha.
Hur får man tag på mote of light lättast behöver 2st för engram
Den hjälmen ska tydligen vara riktigt bra! Köp om ni kör titan!
Tyvärr har jag bara 6 mote of light och 3 stange coins, får hoppas på att ha mer till nästa helg och kanske något som passar bättre till min gobbe...
Postad 19 September 2014 - 14:28
First up, as of today Combined Arms is live, offering a special Crucible playlist that focuses on vehicular combat and with Heavy Ammo dropping far more regularly. It's due to run across the weekend with rewards including Crucible Gear, Marks and Reputation.
If PvP isn't your thing though, there's no need to panic. Starting on Tuesday The Queen's Wrath goes live. Running from September 23 to October 6, The Awoken's ruthless ruler is calling in that favour you owe her and throwing new bounties your way, along with "challenging mission modes". It'll apparently be worth doing though, with Unique Legendary and Rare Gear set to go to participants.
September itself will be rounded out with a Salvage playlist, before October kicks off with another Crucible playlist called Iron Banner.
Postad 19 September 2014 - 14:51
EDIT: Har jag fattat rätt att Rare kan ha max 15 light. För att komma högre är det legendary/exotic som gäller.
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 19 September 2014 - 14:53.
Postad 19 September 2014 - 15:03
Ja. Står också i guiden.EDIT: Har jag fattat rätt att Rare kan ha max 15 light. För att komma högre är det legendary/exotic som gäller.
Postad 19 September 2014 - 15:04
Postad 19 September 2014 - 15:05
Postad 19 September 2014 - 15:15
Får vi ihop folk till raiden i helgen?
Jag är gärna med på lördag. Kan inte ikväll.
Postad 19 September 2014 - 15:42
Är uppe hos The Speaker. Ser ingen Xur.Han står mittemot The speaker nu.
Postad 19 September 2014 - 15:54
När du kommer ut ut "korridoren" så står han på höger sida framför en stor port. Han står i skuggan så att man inte ska se honom direktÄr uppe hos The Speaker. Ser ingen Xur.
Postad 19 September 2014 - 16:03
Postad 19 September 2014 - 16:10
Ja. Står också i guiden.
Tack för tipset guiden var väldigt bra
Postad 19 September 2014 - 16:36
Tveksamt då, för det är samma sak i fullversionen.tyckte fan betan sög
Ja jag tyckte också den var grym, sicket jobb han lagt ner. Så pedagogiskt.Tack för tipset guiden var väldigt bra
rekommenderar
Synd att jag inte gillar endgamet, all armor/vapen man kan få är så himla bra gjort. Men som sagt, kräver så jäkla mycket tid och då hinner man inte lira allt annat.
Är det förresten bara jag som tycker att livet tänkte lite fel när de bara gav oss 24 timmar per dygn?
Redigerat av Zoiler, 19 September 2014 - 16:37.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?