OMG hur kan dom ha missat detta.....Jag kan väl passa på att nämna det jag nämnde i lobbyn för hippo, eapa och keberos igår, nämligen killcam glitchen.
Det går ut på att man trycker på start när man dör så man får upp kartan. Om man gör det på direkten och inte trycker bort kill-camen så kommer du se vart alla i motståndarlaget är någonstans på kartan.
En film som visar hur det ser ut: http://www.youtube.c...h?v=n35-Nf3KO7I
![]() |
![]() |
![]() |
391:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 20 maj 2010 - 16:06
Postad 20 maj 2010 - 16:32
Hur kan VI ha missat detta
Sjukt att vi inte har sett detta innan, hjälper ju något galet mycket i vissa spelsätt, bla de med fördröjd spawn, (sabo, ctf) men även en vanlig TDM. Måste provas. Bidrar ju också till mer prat i headset vilket är trevligt...
Postad 20 maj 2010 - 16:36
Hur kan VI ha missat detta
haha tänkte precis de samma

det är nästan skrattretande nur mycket fel det finns och har funnits i de här spelet, jag trodde att IW kunde göra spel ordentligt
Postad 20 maj 2010 - 16:55
Känns aldrig bra att stänga av utan att få en sista vinst!
Postad 20 maj 2010 - 16:57
Jag fattar inte heller hur de kan spela turneringar på moddade servrar. Och vad är det för mod? Auto-hit-whatever-I-shoot-at?
Haha, nä, det heter Promod Live 2.0 eller nåt liknande, har kört en del sånt

Har 4an på PC
Postad 20 maj 2010 - 17:19
Haha, tog det så hårt? Äsch det är bara att släppa det, jag kan inte direkt vara besviken när jag torskar mot folk som använder danger close och tuben hela tiden, då vet man ju att man är sååååååå mycket bättre än dom egentligen.Fan har inte kunnat släppa gårdagens nederlag i årtiondets rakettätaste demolitonmatch med hippo, eapa och zdaarlight. FAAAN vad irriterande det var.... måste lira lite ikväll så jag kan släppa detta snart...
Känns aldrig bra att stänga av utan att få en sista vinst!
Postad 20 maj 2010 - 17:26
Haha, tog det så hårt? Äsch det är bara att släppa det, jag kan inte direkt vara besviken när jag torskar mot folk som använder danger close och tuben hela tiden, då vet man ju att man är sååååååå mycket bättre än dom egentligen.
Denna matchen måste jag redan ha förträngt, för jag kommer icke ihåg någon raket-förlust från igår, en förlust på Overgrown(jag, hippo, zdarr) vinst på storm, ctf och vinst på afghan, TDM. Kan det vart så att det var efter jag lämnade?
Postad 20 maj 2010 - 17:41
Denna matchen måste jag redan ha förträngt, för jag kommer icke ihåg någon raket-förlust från igår, en förlust på Overgrown(jag, hippo, zdarr) vinst på storm, ctf och vinst på afghan, TDM. Kan det vart så att det var efter jag lämnade?
ja det vart nog efter du nanna kudden...tror det var Birka(???) eller nån istället för dig...ja det vart en ngt frustrerande upplevelse...saknar mina 3 granater från cod 4 ibland!!
Postad 20 maj 2010 - 18:53
Ja nu när du sägert, minnet är sällan på topp

Postad 21 maj 2010 - 10:11
Checka min andra mw2 Gamelpay! En Dual Commentary!
http://www.youtube.com/user/TheZluch
Bli Prenumerant!
Våga använda svenska när ni snackar! Finns tillräckligt med många amerikaner som sitter och öhm, yea, öhm yea. Mkt roliga om ni kör på svenska!
Postad 21 maj 2010 - 10:28
Försök gärna bryta lite på östgötska så börjar det nog rycka lite i Ekaas baguette också.Våga använda svenska när ni snackar! Finns tillräckligt med många amerikaner som sitter och öhm, yea, öhm yea. Mkt roliga om ni kör på svenska!

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 21 maj 2010 - 10:52.
Postad 21 maj 2010 - 11:01
+1Försök gärna bryta lite på östgötska så börjar det nog rycka lite i Ekaas baguette också.

Postad 21 maj 2010 - 14:29
ROFL!Försök gärna bryta lite på östgötska så börjar det nog rycka lite i Ekaas baguette också.

Postad 21 maj 2010 - 15:04

Postad 21 maj 2010 - 17:03
Nu kommer snart pappa hem efter sin långa semester.
StatusX6
du är så välkommen tillbaka

Postad 21 maj 2010 - 19:52
Som någon sa skulle var bättre om ni pratade på Svenska.Checka min andra mw2 Gamelpay! En Dual Commentary!
http://www.youtube.com/user/TheZluch
Bli Prenumerant!
Sen så tycker jag att det låter som ni sitter och läser upp erat "manus", tror det blir bättre om ni bara skriver typ lite stödord och babblar på fritt istället!

Postad 21 maj 2010 - 20:03
Postad 21 maj 2010 - 20:12
tactical button say whaaat?Apropå, zluch. Han kör med tactical button layout. För att droppskjuta. Fler här som kör tactical? Jag gör det inte.
/Christian
Postad 21 maj 2010 - 21:57
Redigerat av OWC, 21 maj 2010 - 21:58.
Postad 21 maj 2010 - 22:45
Äee, jag kör med sandard, fungerar bra eller okej hyfsat för mig!Apropå, zluch. Han kör med tactical button layout. För att droppskjuta. Fler här som kör tactical? Jag gör det inte.

//Polly
Postad 22 maj 2010 - 10:22
Apropå, zluch. Han kör med tactical button layout. För att droppskjuta. Fler här som kör tactical? Jag gör det inte.
Jag kör med tactical men inte för att lägga mig ner varje gång man möter motstånd...vet inte riktigt varför jag kör med det, kanske för att jag tycker knivandet har tagit över detta spel och vill själv bidra till mindre sådant genom att sätta knivknappen längre bort?? trots att det troligtvis hade genererat mycke fler kills att ha den på R3...
edit: jag har provat att byta till standard men efter 500 timmar så känns det omöjligt, jag trycker utan att tänka innan, vilket leder till att jag bara slår i luften varje gång jag vill huka mig och när jag väl vill kniva så hukar jag mig

Redigerat av Unregistered5bb908bc, 22 maj 2010 - 10:26.
Postad 22 maj 2010 - 23:17
El spelar alla red ded numera ?
Jaja kollar i alla fall ...
Postad 23 maj 2010 - 08:58
Hehe, ska göra så om jag får chansen idagNågon mer än jag som gillar Family Guy?
http://www.youtube.c...h?v=iT82OOH3PJk

Någon som ska spela?
Redigerat av Johnsson1975, 23 maj 2010 - 08:59.
Postad 23 maj 2010 - 11:11
Jag kör oxå med tactical och de blir en hel del dropshotande tyvärr, dock inget jag kan göra nånting åt med två okänsliga dasslock till nävar. Försökt med default många gånger men det blir bara en massa knivande i tid och otid, inte ens commando hjälper då.Apropå, zluch. Han kör med tactical button layout. För att droppskjuta. Fler här som kör tactical? Jag gör det inte.
Postad 23 maj 2010 - 13:19
du är så välkommen tillbaka
kommer du gå direkt till mw2 eller?
Det blir det icke, har varit utan Ps3 nu i 5 månader. Har kommit ut en hel del bra spel som skall köras igenom först.
Sedan har jag ej någon internetkoppling där hemma, 3 Juni kommer jag tillbaka till MW2 då jag får internet.
StatusX6
Postad 24 maj 2010 - 12:17
Apropå, zluch. Han kör med tactical button layout. För att droppskjuta. Fler här som kör tactical? Jag gör det inte.
Jag gör det och har i princip alltid gjort det, även i CoD4.
Anledningen är att jag lätt råkar trycka för hårt på spakarna när jag blir överraskad eller stressad.
Jag lägger/sätter mig hellre av misstag än att hålla på o kniva i tid o otid.
Tom. att jag kan uppleva en fördel i att dyka ner på marken i varje närstrid.
Dock så gör jag inte det lika mycket längre..
Postad 24 maj 2010 - 12:23

Postad 25 maj 2010 - 08:09
För mig gick det dock pissdåligt, svårt att ställa om sig när man har lirat en del RDR.
Tycker dock att RDR's multiplayer inte kommer i närheten av detta. Inte alls lika kul.
Skulle kanske kunna bli det om man kunde tuba och få in lite care packages. Hahaha!
Postad 25 maj 2010 - 08:34

Postad 25 maj 2010 - 08:43
jag kör tactical!!!Tactical Layout byter plats på Crouch/Prone (ring-knappen) och Melee (kniva med R3) så att det blir lättare att kasta sig ner samtidigt som man rör sig.
Postad 25 maj 2010 - 08:43
De va kul att panga lite igen. Ska ge mig på det ett tag ikväll med! Måste ju team-builda ordentligt nu innan MHB-festen
Precis, för efter festen lär vi aldrig mer vilja lira tillsammans. Hahaha!
@Primören; jag har ställt en fråga till dig i fest-tråden.
Postad 25 maj 2010 - 08:44
Hur ska du ha det, var det igår eller inte?? :-DKul att både Benny och doro dök upp igår, det var inte igår!
Postad 25 maj 2010 - 13:26
Får bli att fira att skolan är över med lite fyllecod och cigarr.
Postad 25 maj 2010 - 21:27

Memorial day weekend
Hm hur känns det, få dubbelt med poäng för att skjuta folk samtidigt som de ska minnas de som stupat i krig?!

Redigerat av Keberos07, 25 maj 2010 - 21:30.
Postad 25 maj 2010 - 21:43
Precis, för efter festen lär vi aldrig mer vilja lira tillsammans. Hahaha!
@Primören; jag har ställt en fråga till dig i fest-tråden.
Fest tråd?
Postad 26 maj 2010 - 09:59
Najs med sådan helg, mindre najs sättet man tjänar poängen på i detta fall... Men jag e glad ändå!DUBBEL XP TILL HELGEN!!! Det behövs för min del
Memorial day weekend
Hm hur känns det, få dubbelt med poäng för att skjuta folk samtidigt som de ska minnas de som stupat i krig?!
Postad 26 maj 2010 - 14:11
Orkade inte springa omkring och jaga dem, så jag hoppade ur och hamnade i en annan match, men lik förbannat fanns det ett gäng boostare även där. Bytte match 4-5 gånger men varje gång så förstördes det hela av boostare in action. Förstår inte hur folk kan sitta och hålla på så där. Inte ett dugg roligt och ska man få ihop poäng, killstreaks och liknande är det f-n så mycket roligare att spela ärligt.
Nej, TDM är det som gäller för min del från och med nu under förmiddagarna.
Postad 26 maj 2010 - 14:14

Skitbra att kolla på Sandy Ravage innan man ger sig ut på jakt.
Postad 26 maj 2010 - 14:19
Jag gillar boosters i FFA, har man ett till mål i spelet. De ger billiga kills och är lätta att hitta. Man hör den där tactical insertion från andra sidan banan. Brukar köra med SitRep Pro och RPG7.....När vi ändå är inne på boosters... Jag spelade lite FFA nu under förmiddagen och i nästan varje match så var det ett gäng boostare som låg och myste någonstans samtidigt som de samlade på sig kills.
Orkade inte springa omkring och jaga dem, så jag hoppade ur och hamnade i en annan match, men lik förbannat fanns det ett gäng boostare även där. Bytte match 4-5 gånger men varje gång så förstördes det hela av boostare in action. Förstår inte hur folk kan sitta och hålla på så där. Inte ett dugg roligt och ska man få ihop poäng, killstreaks och liknande är det f-n så mycket roligare att spela ärligt.
Nej, TDM är det som gäller för min del från och med nu under förmiddagarna.
Hoppade in i en Ground War igår, och på mitt lag satt det en snubbe och boostade med en fiende. Han som boostade var lvl70 prestige 10.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 maj 2010 - 14:20.
Postad 26 maj 2010 - 14:25
Hoppade in i en Ground War igår, och på mitt lag satt det en snubbe och boostade med en fiende. Han som boostade var lvl70 prestige 10.
Muppen kanske försökte samla på sig lite nukes.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar