Tack Micke och North !
North...mycket fina bilder, gillas ![]()
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 27 March 2015 - 17:23
Stiligt North!
Postad 30 March 2015 - 21:31
Ja du North, inte lätt att säga. Större än en skata i alla fall. Snygg serie där North! Postad 02 April 2015 - 13:27 Bra igen Björn ! Gillar verkligen den diffusa känslan av att nått gömmer sig där Redigerat av mstoltz, 02 April 2015 - 13:45. Postad 03 April 2015 - 18:58
Tackar
Tack
Tack så mycket
Hade sällskap av ett Svanpar när jag stod i ett fågeltorn nu i veckan...här är bild på en av dom
Postad 04 April 2015 - 08:01
Sköna bilder Björn, gillar förgrundsbokehn där!
Fina bilder även Morgan, Ronny och North Postad 04 April 2015 - 17:33 Gårdagens fototur till Säbysjön gav inte så många bra kort men några blev det. Här är en bild på en Grågås som sträcker lite på sina vingar
Redigerat av Mr North, 04 April 2015 - 17:33. Postad 07 April 2015 - 08:29 Fina bilder alla
Redigerat av notimetochill, 07 April 2015 - 08:30. Postad 07 April 2015 - 20:56 Nu bryter jag av med en urskön liten valp som skall bli sökhund hos polisen när han blir stor :-) Kanske lite överarbetad i PS, gillar dock känslan av bus Bifogad fil(er)Postad 07 April 2015 - 21:12 Nej, tyvärr inte min, hade gärna välkomnat honom .. sån j*vla skön snubbe :-) Postad 08 April 2015 - 16:35 Efter mer än 6 månaders frånvaro så har äntligen Fiskgjusarna börjat komma tillbaka efter sin övervintring i Afrika.
Postad 09 April 2015 - 07:53 Mycket bra bilder Fara, North och Morgan!
Jag tycker redigeringen vart riktigt bra, gillar hur texturen i pälsen vart mjuk men ändå så detaljerad Postad 09 April 2015 - 20:27 Härligt North. Skön bild Morgan. Inte säker på vad det är för fågel jag fångat...den jäklen gömde sig.
Postad 11 April 2015 - 19:00 Fint Morgan
Postad 12 April 2015 - 08:15 Tack alla !!
Snyggt Pingo...ja jag undrar med vad det kan vara för fågel. Que...mäktig bild.......coolt med så många tranor Postad 12 April 2015 - 11:35
Tackar så mycket
Tack
Tack så mycket
Tackar för det
Snyggt Que.....det ser ut att vara en och annan Trana vid den sjön
Och svaret på Pingo´s bild vad det är för fågel som gömmer sig i trädet är en Brun Kärrhöks hona Den här Kärrhöken fångade jag på bild i fredags när jag stod och gömde mig under ett litet fågeltorn och hon seglade väldigt nära utan att bry sig så mycket om mig
Redigerat av Mr North, 16 April 2015 - 15:51. Postad 20 April 2015 - 00:34
Fin bild på Tornfalken....den saknar ränderna på stjärtfenorna....det har jag inte sett för.
Jag stod vid en sjö och spanade efter något roligt att fota och fick då återkommande besök av denna vackra fågel 5 gånger på 3 timmar kom den tillbaka för att leta byten vilket jag tyckte var bra att den gjorde
Havsörn...vid det andra besöket kom örnen riktigt nära
Redigerat av Mr North, 20 April 2015 - 21:09. Postad 21 April 2015 - 22:22
Det är riktigt mäktigt att se dessa stora fåglar...speciellt på nära håll
Snyggt.....ser ut att vara trångt uppe på lampan
Fick komma nära en Fiskgjuse igår när jag var vid Säbysjön.....eller rättare sagt Fiskgjusen kom nära mig då den lyfte från trädet den satt i och flög rätt emot bryggan där jag stod.....på ca 10 meters höjd vek den förbi lite snett till höger om mig. Jag tror så här i efterhand att gjusen kanske ville markera att den tyckte jag var för nära då dom kanske har tänkt att boa på den lilla ö som den var på som ligger ca 170m från bryggan jag stod på....vet inte annars varför den skulle göra en lågsniffning över mig
Tyvärr så klantade jag mig och misslyckades helt att hålla gjusen i focus när den var som närmast (vilket var riktigt nära) men här är en av bilderna som ändå blev hyfsad.
Postad 23 April 2015 - 18:59 Längesedan jag kikade in på forumet så det är extra roligt att se så många bra bilder!
Postad 24 April 2015 - 10:46 Härliga bilder av samtliga, Finfina Måsar,Falkar och Lamm, Man blir full av avund. Postad 24 April 2015 - 16:32
Riktigt vacker bild på lammet...det blev riktigt bra med motljuset
En lite skogsödla från i lördags....den här lilla krabaten dök upp när jag stod och fotade Huggormar som låg nedanför stenen den dök upp på. Tyvärr så låg solen bakom ett moln när ödlan dök upp men det fick gå ändå
Sigma 150-600mm med mellanring
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |