Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One

10195 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 May 2014 - 13:05

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Kan man inte köpa spel längre via https://store.xbox.com?
Tänkte handla Wolfenstein så det är nerladdat tills jag e hemma, men får bara upp "Nya Xbox One Games Store stöds inte i din region för närvarande."
Har kunnat använda den förut, om jag inte tänker på någon annan sida? Försökte även ansluta via Hola unblocker men får upp samma sak.

Edit: Funkar på datorn hemma, men inte på jobbet av någon anledning

Redigerat av derpious, 20 May 2014 - 13:09.

Postad 20 May 2014 - 14:00

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Kan man inte köpa spel längre via https://store.xbox.com?
Tänkte handla Wolfenstein så det är nerladdat tills jag e hemma, men får bara upp "Nya Xbox One Games Store stöds inte i din region för närvarande."
Har kunnat använda den förut, om jag inte tänker på någon annan sida? Försökte även ansluta via Hola unblocker men får upp samma sak.

Edit: Funkar på datorn hemma, men inte på jobbet av någon anledning

Har du USA som region på hemsidan då?

Jag köpte det precis via dashboarden utan problem iaf. 59:99$

Postad 20 May 2014 - 17:14

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Har du USA som region på hemsidan då?

Jag köpte det precis via dashboarden utan problem iaf. 59:99$

Jag testade att gå direkt mot store.xbox.com så redirectade den till /sv-SV/, samma sak om jag manuellt skrev dit /en-US/ efteråt så gick den ändå till svenska. Hursom, det funkade ju hemifrån sen.

Postad 20 May 2014 - 17:22

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Jag testade att gå direkt mot store.xbox.com så redirectade den till /sv-SV/, samma sak om jag manuellt skrev dit /en-US/ efteråt så gick den ändå till svenska. Hursom, det funkade ju hemifrån sen.

Japp kom precis hem också och prövade, verkade inte gå förbi deras redirect, får bli med vpn/proxy isf, byta dns bara funkar inte.
Se hur länga det fungerar via dashboard då.

Postad 20 May 2014 - 17:27

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Japp kom precis hem också och prövade, verkade inte gå förbi deras redirect, får bli med vpn/proxy isf, byta dns bara funkar inte.
Se hur länga det fungerar via dashboard då.

Skumt att det fungerar för mig från hemdatorn, går jag mot store.xbox.com så redirectar den till /en-US/ automatiskt och jag kan handla spel. Ingen VPN eller dylikt igång

Postad 20 May 2014 - 17:31

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Såhär är det för mig

går jag till xbox.com (o-inloggad) loggar in så redirectas jag till Swe. men sen laddar www.xbox.com (trycka f5 funkar ju inte då det är swe sidan) igen så är det USA? :P

Redigerat av SKIBBE, 20 May 2014 - 17:33.

Postad 20 May 2014 - 17:32

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Går det inte att byta språk eller store längst ned till vänster?

Redigerat av Bergan, 20 May 2014 - 17:32.

Postad 20 May 2014 - 17:35

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

verkar bli samma resultat, som att ladda om sidan för mig ja. men har inte prövat handla då, jag redan shoppade tidigare idag :)

Postad 20 May 2014 - 19:16

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Jepp, det är där jag ändrar iaf. Har funkat för mig. Att skriva in adressen manuellt hjälper ej.

Postad 21 May 2014 - 07:10

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Har en nedladdningskod för Call of Duty Ghosts som inte fungerar då den enbart sägs fungera i England då jag köpte den via Amazon. Jag har varit i kontakt med Xbox support som bekräftar detta.

En möjlig lösning skulle vara att byta region för mitt Xbox Livekonto till England men jag hakar upp mig att Microsoft säger att nedladdat material kan sluta fungera, http://support.xbox....t/change-region

Jag har även indikationer på att det även görs en koll gentemot min IP-adress om det är engelsk eller inte - nån bra DNS-tjänst som någon har egna erfarenheter av som fungerar för detta ändamål?

Jag vill efter tre månader byta tillbaka till Sverige som region och vad händer då med material som laddats ned från engelska regionen?

Hur har ni andra löst sådana här problem och vad har ni för erfarenheter på sånt som fungerar eller inte fungerar?

Jag använder idag en amerikansk "billing address" för att köpa och ladda ned spel från den regionen. Påverkas denna lösning om jag byter region?

En tanke som jag har har med Xbox One till skillnad från Xbox 360 är att enbart använda mig av nedladdningsbara spel då det år så smidigt att slippa byta skiva.

Postad 21 May 2014 - 10:21

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

När man köper points/giftcard osv så står det på dom (förhoppningsvis i annonsen) villken region de är för. USA/UK/EU. Jag köpte ett UK giftcard i början då jag hade UK som region, de pengar som blir över följer ej med till nästa region. Utan där behöver du ett motsvarande giftcard isf.

Köpte ghost bundle från frankrike, var inga problem att ladda ner det, så du måste köpt en UK specefik kod utan att du var uppmärksam på det?

Ang att downlods slutar fungera så tänker nog de flesta här, att den dagen den sorgen. Är ju bara köpa det igen om det är något man fortfarande spelar. Annars har man haft tur och spelat igenom spelet för 400kr ist för 600+ som de kommer kosta i Sverige.

Postad 21 May 2014 - 10:37

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Jag har skrivit det flera gånger tidigare. Inga problem att ladda ned ett tidigare köpt spel från en annan region än där det är köpt eller nedladdad från början. Så länge det spelet finns i den regionen du har valt så kan du ladda ned det.

Tro mig, jag har testat med nästan alla spel jag äger!

Postad 21 May 2014 - 12:21

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Jag har skrivit det flera gånger tidigare. Inga problem att ladda ned ett tidigare köpt spel från en annan region än där det är köpt eller nedladdad från början. Så länge det spelet finns i den regionen du har valt så kan du ladda ned det.

Tro mig, jag har testat med nästan alla spel jag äger!

Kan även jag bekräfta att det fungerar alldeles utmärkt.

Postad 21 May 2014 - 14:50

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Info från Major Nelson om uppdateringen i Juni! Riktigt trevliga nyheter:

http://majornelson.c...update-in-june/

Postad 21 May 2014 - 15:55

Unregistered32bcdf95
  • Unregistered32bcdf95
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0
tips på bra externa hårddikar man kan köra ? eller ska man koppla in 16TB NAS'en :)

Postad 21 May 2014 - 15:56

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

tips på bra externa hårddikar man kan köra ? eller ska man koppla in 16TB NAS'en :)

Mr Nelson hade ju testkört denna:
https://twitter.com/...510224052408320

Postad 21 May 2014 - 17:04

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0
Blir nog att man köper en SSD och stoppar in i en USB3-docka när den interna blir full.

Postad 21 May 2014 - 17:20

Unregistered2020
  • Unregistered2020
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa en spelmaskin nu när vi flyttar isär och grabben kommer att vara en del hos mig.

Denna tråden är ju om X-Box one men vad är det för skillnad mot PS 4 och vilken är att föredra, det verkar som specen är lite bättre på PS 4.

Postad 21 May 2014 - 18:17

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Flyttade posten då det fanns andra bättre lämpade trådar... Se Zoilers post nedan.

Redigerat av apabepa12, 21 May 2014 - 18:58.

Postad 21 May 2014 - 18:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Det är bättre ni kör den diskussionen i exempelvis: https://www.minhembi...ic=313951&st=50

Kan lätt bli för mycket OT annars.

Postad 21 May 2014 - 20:03

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Jag köpte denna, http://www.amazon.co...ghosts xbox 360

Det står inget om att det inte ska fungera i Sverige. I nån av kommentarerna så är det nån som haft problem att koden inte
fungerat - läste dock det senare men det är inget som säger att det berodde på regionslåsning. Var i kontakt med Amazon supporten och de visste inget om några sådana här nedlåsningar utan jag fick det bekräftat av Microsoft Support då de kunde se det på koden jag hade samt det, för mig, felmeddelande som visades på xbox.com.

Hur som helst så har jag nyss bytt region och nu gick det lösa in koden så nu laddar jag ned spelet för fullt både till min Xbox 360 och Xbox One :-)

Postad 23 May 2014 - 22:20

Unregistered1a25347f
  • Unregistered1a25347f
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Kommer sälja min konsol med 2 spel, Titanfall och Forza 5, köpt i Sverige, Webhallen. Obetydligt använd, och säljs för att jag insett att jag inte spelar som förr (typ inget alls, och än mindre blir det i sommar.) Tänkte ge någon här chansen innan jag sätter ut den på annons. Pma, vid intresse...

Postad 24 May 2014 - 08:16

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

• 1960 inlägg
  • 0
Ny uppdatering för oss betatestare!

Hi all! We know since Wednesday's announcement of the June update that you are all very excited to get to see these new features in action, and we're working hard to deliver! While I can't say a specific time, I can tell you we will have this update ready for you to preview *very soon*.

With that in mind, we thought you might like to get ready for one of the coolest features of the June update: External Storage. If you've been holding off to pick up a drive, don't delay! Just make sure you pick up a hard drive that meets the following requirements:

Must be USB 3.0
At least 256GB in size
Some other notes to keep in mind:

You can connect up to two external hard drives at once, and we encourage those of you who want to try this and have two hard drives to do so!
Your external hard drive can be powered by either an AC Adapter or straight from USB
That's it! Hopefully you'll be ready to plug in a drive as soon as the update is released for preview, and start installing ALL the things! We'll let you know the moment we are ready to kick off this preview for you, but until then - Game on! :)

Postad 24 May 2014 - 08:46

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

gött att det är USB3 tvång!

Postad 25 May 2014 - 18:59

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Nästa preview firmware (1406) går live snart:
=========
DETAILS
OS version released: xb_rel_1406.140522-2200
Available: 4PM PDT 5/24*
*The initial update is being released in waves; it will become available for the entire preview audience in the coming days

Features enabled in this update:
  • External Storage - please visit the External Storage forums for more information
  • Real Name Sharing
  • Auto Sign-In
Also in this update:
  • Updated Xbox Store for Home
  • Controller Update – There is a new firmware update to address controller disconnects. Please navigate to Settings > System > Update controller to download the update.
KNOWN ISSUES
  • App Channels not populating in OneGuide. After installing 1406, your App Channels may not get auto-populated. To work around this issue, re-run each application to have the app channels re-appear. The team understands the issue, and is working on a fix for a future update.
=========

Ska bli intressant och se om det blir snabbare laddtider med en USB3 SSD...

Postad 25 May 2014 - 20:08

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Inget sagt om dom tänkt fixa så party-appen blir ett par 1000% rappare? Helt sjukt hur segt det är att joina ett party osv

Postad 26 May 2014 - 16:33

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Saxat från preview forumen angående laddtider med extern hårddisk:

==============
First test will be RAID 0 2 4TB (7.2TB total) west dig black drives (new model) in an StarTech RAID enclosure!!!

Wolfenstein: I see about a 1.5 sec increase in both first load to menu and load into game. Nothing much to report their!

However, Forza!

4 sec savings to get to "A" button, and 17 sec savings when load Le Mans. (54sec vs 37sec)
==============
DR3:

Load to "A" button:

Internal: 61 seconds

RAID0: 41.5 seconds

20 second improvement!!!

Load to in game:

Internal: 50 seconds

RAID0: 33 seconds

17 seconds improvement!!!
==============
SSD gives a mixed bag:

Wolf:

Same as RAID0.

Forza :(

Same as RAID0.

One sec difference if that. RAID0 was quicker :/

DR3:

SSD was 6 sec quicker on initial load to "A"

3 sec quicker on LeMans!

At least with these 3 games does not appear to be worth the premium!

Should be noted that fluctuation may occurs in speed, since I only did one or two versions of the test. But at least right now the RAID0 setup offers the best bang for the buck so far.
==============

Någon påpekar:

==============
Nice testing. On the SSD front though, I wonder is the system support the use of the TRIM command if it recognizes the drive as SSD or you are going to seriously degrade the performance of the drive over time.
==============

http://forums.xbox.c.../t/1760900.aspx

Postad 26 May 2014 - 16:43

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Märkligt att inte ssd är snabbare? Läs hastigheten på en sån är ju flera hundra MB/s vad är de på en raid0? 120MB/s?

Postad 26 May 2014 - 17:32

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Märkligt att inte ssd är snabbare? Läs hastigheten på en sån är ju flera hundra MB/s vad är de på en raid0? 120MB/s?

Risk för att det blir OT här då men kort så tror jag att han har denna:
http://techreport.co...-drive-reviewed

126 MB/s enligt testet och kör man Raid0 ska det väl bli det dubbla.

Googlade TRIM och SSD och SSDn har inbyggd "garbage collection" så dom bör funka ändå. Blir nog att jag skaffar en SSD i USB3 kabinett ändå då det är tystare och man slipper rörliga delar som kan gå sönder.

Redigerat av apabepa12, 29 May 2014 - 17:42.

Postad 26 May 2014 - 21:13

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Enligt
Risk för att det blir OT här då men kort så tror jag att han har denna:
http://techreport.co...-drive-reviewed

126 MB/s enligt testet och kör man Raid0 ska det väl bli det dubbla.

Googlade TRIM och SSD och SSDn har inbyggd "garbage collection" så dom bör funka ändå. Blir nog att jag skaffar en SSD i USB3 kabinett ändå då det är tystare och man slipper rörliga delar som kan gå sönder.

Precis, håller helt med där. dyra GB dock :(

Postad 28 May 2014 - 05:50

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

• 1960 inlägg
  • 0
Ny dashbord i nya betan.

Postad 28 May 2014 - 06:47

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Ny dashbord i nya betan.

Bild?

Postad 28 May 2014 - 09:14

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Bild?

Digitala affären fick sig ett upplyft i senaste uppdateringen tror det är det han menar:

http://i.imgur.com/hchyByQ.jpg

http://www.reddit.co...store_redesign/

Postad 28 May 2014 - 12:29

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Läckt trailer (skulle förmodligen visats på E3) är nya Battlefield där man spelar som SWAT eller tjuv:

http://feber.se/spel...linetrailer_lc/

Postad 30 May 2014 - 07:28

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

• 1102 inlägg
  • 0
Har nyss blivit X1-ägare och har lite funderingar och jag hoppas ni förlåter att jag inte läst hela tråden.

Är batterierna man får med kassa? 10 timmars användning innan varningslampan blinkar känns sådär...
Kan man stänga av "rumble" nånsans?
Laddade hem NFS Rivas,ca 16Gb och det tog ca 6-7 timmar innan det var helt installerat. Är det alltid så segt?
Finns det någon form av "all" att välja i shoppen istf de kategorier de har?

Postad 30 May 2014 - 07:41

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Har nyss blivit X1-ägare och har lite funderingar och jag hoppas ni förlåter att jag inte läst hela tråden.

Är batterierna man får med kassa? 10 timmars användning innan varningslampan blinkar känns sådär...
Kan man stänga av "rumble" nånsans?
Laddade hem NFS Rivas,ca 16Gb och det tog ca 6-7 timmar innan det var helt installerat. Är det alltid så segt?
Finns det någon form av "all" att välja i shoppen istf de kategorier de har?

Varningslampa som blinkar? Säker på att du inte fått en disconnect vilket var ett sjukt vanligt problem innan nån av de sista uppdateringarna. Numera får man ingen som helst varning innan batterierna tar slut. Mina AA-batterier höll bra mycket mer än 10 timmar iaf.

Shoppen var skitseg att köpa från för mig i början. Nu har jag inte köpt på länge så jag vet inte.
Kategorierna är lite usla, tror man får ta "latest" för att få upp alla.

Postad 30 May 2014 - 11:16

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Daniel: vad har du för uppkoppling?

Tror det går att ta bort Rumble, men har svårt att förstå varför man gör det, tycker det förhöjer spelupplevelsen. I Forza 5 klarar jag mig inte utan ( med Rumble känner jag när bromsarna låser).

Visst sparar du batterier, men jag tycker inte det är värt det.

Mer än 10 timmar har mina batterier hållit i alla fall.

Postad 30 May 2014 - 11:18

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Jag köpte en GP powerbank med fyra batterier. De räcker lätt en vecka per laddning. Då kör jag kanske 1-2 timmar kväll. Ett tips bara :)

Postad 30 May 2014 - 11:44

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

• 1102 inlägg
  • 0
SC-Zap: Fiber med runt 20-20Gb.

Jag gillade rumble när det kom till N64 oh PS, men tröttnade snabbt och nu är det ett irritationsmoment istället.

Postad 30 May 2014 - 12:25

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Då har du något annat problem med din uppkoppling mot MS servers. Jag laddade hem Ghost (köpte en One där nedladdning av Ghost ingick) i slutet av november (har jag för mig att jag köpte den). Det är ju enormt mycket större. Gick på under 50 minuter (men då har jag 250 mbit ner, så min lina är, när det gäller nedladdning, snabbare än din om båda utnyttjas fullt eller nästan fullt).

Så jag tror helt enkelt inte att det beror på One, i det här fallet.

Postad 30 May 2014 - 15:58

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0
Din lina måste som sagt vara skitseg.
Har plockat hem Wolfenstein samt Watch Dogs i dagarna och de tog inte mycket mer än 1h att få ner. Har 100Mbit-lina.

Postad 30 May 2014 - 17:19

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Öhhh, vänta nu. Har du 20/20 Gigabit?

Har aldrig ens hört talas om någon som har en sån lina. Du menar 20/20 Megabit, antar jag (alltså en teoretisk maxkapacitet på 20/8 = 2,5 megabyte/sekund)?

Om du skulle få ut 2 megabyte/sekund, vilket vore riktigt bra, så tar 16 Gigabyte alltså ca 167 minuter, dvs ca 2 timmar 15 minuter.
Du har i och för sig inte fått ut så mycket, utan snarare knappt 1 megabyte per sekund (dvs 6-8 mbit/s).

Men är spelet inte större än 16 GB? Verkar litet.

Postad 30 May 2014 - 21:41

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Jag gillade rumble när det kom till N64 oh PS, men tröttnade snabbt och nu är det ett irritationsmoment istället.

Tror inte det går att stänga av rumble på systemnivå. Det får du nog göra i spelet.

Postad 31 May 2014 - 05:02

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0
Hur funkar det här nu med Online köpen. Hänger dom med profilen bara? Alltså om jag raderar min profil o loggar in med en polares ist. Kommer spelen funka? Eller måste min profil som laddat ner dom vara installerad på maskinen?
Går i säljartankar nämligen.

Postad 31 May 2014 - 07:51

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
De digitala spelen hänger med din profil.
Tar du bort din profil och din polare loggar in så kan han bara spela dem ifall han själv äger en digital licens av dem, annars fungerar de inte.

Om det hade varit andra hållet, dvs att du har fysiska kopior av dina spel där alla är installerade på hårddisken och din polare loggar in så finns det två alternativ.
1. Sätt i den skiva av det spelet han vill lira.
2. Om din polare äger en digital licens av dina spel så kan han börja spela direkt utan att ladda ned spelen på nytt eller behöva använda skivan.

Postad 31 May 2014 - 08:43

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

De digitala spelen hänger med din profil.
Tar du bort din profil och din polare loggar in så kan han bara spela dem ifall han själv äger en digital licens av dem, annars fungerar de inte.

Om det hade varit andra hållet, dvs att du har fysiska kopior av dina spel där alla är installerade på hårddisken och din polare loggar in så finns det två alternativ.
1. Sätt i den skiva av det spelet han vill lira.
2. Om din polare äger en digital licens av dina spel så kan han börja spela direkt utan att ladda ned spelen på nytt eller behöva använda skivan.

Alltså så får man överlåta rubbet om man ska kränga allt. Haha.
Live konto, emailadress. Haha
Briljant lösning MS ;)

Postad 31 May 2014 - 09:42

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
De hade ju en lösning på detta med digitala överlåtelser (dock ej helt klart hur allt skulle gå till), men det försvann ju när de vände om med hela "alltid online" biten

Dom kommer säkert att ha en lösning framöver, men just nu är det kört.

Postad 31 May 2014 - 11:33

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Tror inte det går att stänga av rumble på systemnivå. Det får du nog göra i spelet.

Finns en option i Wolfenstein och även i CoD Ghosts.

Postad 31 May 2014 - 17:12

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Då har man köpt en SSD (http://www.inet.se/p...40-series-500gb) och satt in den i ett USB3 kabinett (http://www.inet.se/p...l-usb-3-0-svart). Har klockat lite laddtider:

CoD Ghosts
Startup
22s -> 16s (27%)
Resume
31s -> 23s (26%)

Wolfenstein
Startup
10s -> 7s (30%)
Resume (London)
17s -> 15s (12%)

Forza 5
Startup
34s -> 27s (21%)
Resume (Silverstone)
47s -> 35s (26%)

Alla spelen är digitala.

Postad 31 May 2014 - 20:40

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Ett livstecken från Plexhållet:

There is very little that I am allowed to say right now, but you will all be very happy when you see what is underway.

https://forums.plex....-a-go/?p=658960

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.