Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 May 2010 - 21:10

frals_
  • frals_
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Om nu bara detta kunde fungera med Halbop så skulle jag vara desto gladare :/

Mig veterligen har jag inte fått någon rapport av någon användare av Halebop som haft strul...
Iaf:

Help improve
Encountered an error?
Please do the following:
Open X-Terminal and enter the following:
cp /tmp/fmms.log /home/user/MyDocs/

Then either use the email client on the N900 to send me 'fmms.log' or connect it as "Mass Storage" and send it from your desktop computer - the file is in the root directory when plugged in as mass storage device.
In the email please include what operator you are on and in what country, as well as your forum username (if registered) and a link to any relevant post you may have posted in this thread. Thanks!
Please send the email to: [email protected]

Förövrigt ska fMMS finnas i -testing sedan igår vad jag vet :)

Postad 06 May 2010 - 21:58

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Mig veterligen har jag inte fått någon rapport av någon användare av Halebop som haft strul...

Kanske för att ingen med Halebop ens har lyckats använda sig utav programmet?

Jag har då ännu inte hittat några inställningar som fungerar. Om du vet någonting som jag inte vet så meddela här :)

Redigerat av ConraDargo, 06 May 2010 - 21:59.

Postad 07 May 2010 - 08:13

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Nu känner jag mig lagom mycket nybörjare här, men går det inte att komma åt alla filer från mobilens Filhanterare? Jag hittar inget av de spel och program som jag har installerat. Anledningen till varför jag vill åt detta är eftersom jag just har laddat ner Free Heroes 2 och nu behöver komma in i spelets mappar för att kunna föra över datafilerna.

Kommandoprompten, eller vad den nu heter i Linux, kan jag inte alls med -_-

Postad 07 May 2010 - 08:15

frals_
  • frals_
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Kanske för att ingen med Halebop ens har lyckats använda sig utav programmet?

Jag har då ännu inte hittat några inställningar som fungerar. Om du vet någonting som jag inte vet så meddela här :)

Om du läser hela min tidigare post och följer instruktionerna i sista quoten så kan jag hjälpa dig felsöka vad som går fel med de inställningarna du har...

30 sekunder på halebop.se ger följande:
Leverantör = Telia MMS
Databärare = GPRS
Kopplingspunkt (Access point name) = mms.telia.se
Användarnamn (Username) = mms
Lösenord (Password) = telia
Verifiering = säker
IP (Proxy) = 193.209.134.132
URL (MMSC) = http://mmss/
Anslutningssäkerhet = av

Proxyport är NOG 8080

Inom parantes är vad fältet heter i fMMS konfigurationen

Notera även att de skriver:
MMS är en tilläggstjänst som du måste beställa. Det gör du enklast genom att skicka ett SMS med texten START till 4433 så får du både tjänsten och inställningarna till din mobil.

EDIT: La till proxyport enligt Telia inställningarna.

HTH
/Nick

Redigerat av frals_, 07 May 2010 - 08:20.

Postad 07 May 2010 - 08:43

Viscus
  • Viscus
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

För er som använder MMS har jag det stora nöjet att presentera fMMS v1.0.0! :)

Mer info: http://blog.frals.se...-sleep-i-think/

Installerade fMMS igår och kunde skicka första MMS:et efter dryga minuten. Jag har inte använt något av dina tidigare MMS lösningar och blev mycket positivt överraskad av hur enkelt och lättförståligt programmet är. Ett stort plus för att man nu kan göra alla inställningar i ett och samma program.

Ett tips kan vara att på den sidan som länkas från "About" skriva något om de olika inställningarna, mest kanske om de olika anslutningsmetoderna. Kanske även länka vidare till wikisidan på maemo.org om just MMS så folk kan hitta den info de behöver fortare.

Tusen tack igen för ett toppen program!

Postad 07 May 2010 - 09:21

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Om du läser hela min tidigare post och följer instruktionerna i sista quoten så kan jag hjälpa dig felsöka vad som går fel med de inställningarna du har...

Har gjort om allting nu och problemet är att det inte händer ett jota, står bara "Trying to download MMS..." i hundra år :/

Loggen är mailad.

Postad 07 May 2010 - 19:02

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Installerade fMMS igår och kunde skicka första MMS:et efter dryga minuten. Jag har inte använt något av dina tidigare MMS lösningar och blev mycket positivt överraskad av hur enkelt och lättförståligt programmet är. Ett stort plus för att man nu kan göra alla inställningar i ett och samma program.

Ett tips kan vara att på den sidan som länkas från "About" skriva något om de olika inställningarna, mest kanske om de olika anslutningsmetoderna. Kanske även länka vidare till wikisidan på maemo.org om just MMS så folk kan hitta den info de behöver fortare.

Tusen tack igen för ett toppen program!

Uppskattande när det kommer såna där program, det som är fördelen med fri källkod

Dock verkar det ju krånkligare att skapa ett program som verkligen återskapar mobilen till riktig fabriksinställningar

Postad 08 May 2010 - 13:37

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Jag har faktiskt upptäckt ett irriterande problem med min N900 nu, och det är hur otroligt långsam mobilen har blivit vid hantering av Uppgifter :S Jag har kanske 20st sådana i min mobil, varav ungefär hälften är "vilande" - såna som bara ligger där för att påminna mig om saker som ska göras så småningom, medan resterande faktiskt har alarm satta.

Att bläddra igenom dessa går smärtfritt, så även att faktiskt ta fram dem - för det mesta åtminstone, tar allt mellan 2-6 sekunder för mobilen att ladda listan. Men när jag däremot ska redigera en uppgift eller rent utav ta bort någon, då låser sig allting och det kan ta upp till 1 minut innan mobilen kommer igång igen. Inte särskilt snappy :/

Brukar temporärt lösa sig av att jag gör en säkerhetskopia på allting och sedan återställer den, men efter någon dag är segheten tillbaka. Men bara för just Uppgifter, som sagt.

Postad 09 May 2010 - 00:27

t_jungbark
  • t_jungbark
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Till all er som har problem med inställningar av mms med Halebop läs längst ned i den här tråden:

MeegoSweden

Det fungerar iaf mycket bra för mig, både att skicka och ta emot mms:D

Postad 09 May 2010 - 07:34

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0
Angående skyddsplast till mobilen köpte jag ett paket på 3 på teknikmagasinet för 100kr

Vid början var det 'bubblor' men nu lite mer än en vecka senare är nästan alla borta

Täcker dock inte hela skärmen, men täcker allt förutom de 'svarta' sidokanterna

Postad 09 May 2010 - 10:25

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Någon annan som inte lyckas komma åt större delen av programkatalogerna för närvarande? När jag öppnar Programhanteraren och ska ladda alla program så står det att "Programlistan är delvis uppaterad. Vissa kataloger är inte tillgängliga".

Postad 09 May 2010 - 10:55

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Någon annan som inte lyckas komma åt större delen av programkatalogerna för närvarande? När jag öppnar Programhanteraren och ska ladda alla program så står det att "Programlistan är delvis uppaterad. Vissa kataloger är inte tillgängliga".

Jag gick in i programhanteraren och klickade på Uppdatera och efter det då valde jag att gå in i Alla.
Var inga problem alls.
Har även Extra-testing och Extras-Devel aktiverade och inget strul alls med uppdateringen.

Postad 09 May 2010 - 13:51

pl1sk3n
  • pl1sk3n
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0
Kunde inte hålla mig längre så nu har även jag köpt 900:an med Telenor fri surf.
Har nu lekt med den några dar & tankat program teman osv från alla håll & kanter.
Kan dock inte hitta Joikuspot beta, betyder det att bara premium finns eller letar jag på fel ställen?

Vore kanon om nån kunde hjälpa till med detta.

Postad 09 May 2010 - 13:53

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Jag gick in i programhanteraren och klickade på Uppdatera och efter det då valde jag att gå in i Alla.
Var inga problem alls.
Har även Extra-testing och Extras-Devel aktiverade och inget strul alls med uppdateringen.

Löste sig efter att ha valt Uppdatera, tackar :D Tänkte inte ens på den knappen...

Men någonting är ju helt klart knark med min mobil nu börjar jag känna :/ Bortsett från problemet med mina Uppgifter så försvann nyss fyra av mina widgets helt plötsligt från skrivborden efter att jag suttit och spelat på mitt Wii. Låste bara upp mobilen som vanligt, inte gjort någonting speciellt med den idag heller. När jag sedan lade till widgeterna igen så hamnade de automatiskt på sina respektive platser med samma inställningar som tidigare.

Provade först att starta om mobilen eftersom jag tänkte att någonting hade väl bara hängt sig, men icket - skrivborden hade fortfarande hål i sig där widgeterna hade legat.

Ujuj ><

Postad 09 May 2010 - 16:11

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Löste sig efter att ha valt Uppdatera, tackar :D Tänkte inte ens på den knappen...

Men någonting är ju helt klart knark med min mobil nu börjar jag känna :/ Bortsett från problemet med mina Uppgifter så försvann nyss fyra av mina widgets helt plötsligt från skrivborden efter att jag suttit och spelat på mitt Wii. Låste bara upp mobilen som vanligt, inte gjort någonting speciellt med den idag heller. När jag sedan lade till widgeterna igen så hamnade de automatiskt på sina respektive platser med samma inställningar som tidigare.

Provade först att starta om mobilen eftersom jag tänkte att någonting hade väl bara hängt sig, men icket - skrivborden hade fortfarande hål i sig där widgeterna hade legat.

Ujuj ><

Samma sak har hänt mig också. Vet inte heller varför det händer... Och jag har haft min N900 knappt 2 veckor.

Postad 09 May 2010 - 16:41

Viscus
  • Viscus
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Uppskattande när det kommer såna där program, det som är fördelen med fri källkod

Dock verkar det ju krånkligare att skapa ett program som verkligen återskapar mobilen till riktig fabriksinställningar

Nu vet inte jag hur du har försökt göra men om du tittar på:
http://wiki.maemo.or...ng_the_firmware
och följer de instruktioner som finns där för att flasha om enheten och avslutar med att även flasha eMMC:n så kommer du får en enhet som är precis som när du plockade upp den ur lådan.

Jag har enbart gjort det under linux men om du använder terminalprogrammet i Windows så borde det inte vara några problem. Se bara till att läsa igenom instruktionerna ordentligt.

Hoppas du får till det!

Postad 09 May 2010 - 19:00

E1ajas
  • E1ajas
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hej,

Har en fråga om skal från Skal-man. http://www.skal-man.se/
Tittade framförallt på deras billiga silikon-skal. Känner inte att jag vill ha ett hårt plastskal på luren.

Vet någon om det går att öppna tangentbordet när man har sillikonskalet på?
Och hur bra skydd ger det? förstår ju att man inte bör kasta den i marken, men är det tillräckligt för att skydda den i fickan?

Postad 09 May 2010 - 20:33

Poka64
  • Poka64
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
hur pass bra fungerar flash på tex youtube med en N900?

Är det mer en slideshow än ett videoklipp?

Har funderingar på att fixa en n900, har en E71:a just nu.

Postad 09 May 2010 - 23:43

Dr Cain
  • Dr Cain
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Kör man fullskärm så ser youtube riktigt bra ut.

Postad 10 May 2010 - 04:28

Poka64
  • Poka64
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Ser att flash 10.1 har visats på n900, men det har inte hänt så mycket senaste tiden. Är detta något som kommer att komma till n900?

Edit: Fungerar Vimeo.com med flashversionen i n900?

Redigerat av Poka64, 10 May 2010 - 04:33.

Postad 10 May 2010 - 09:46

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0

Först provade jag att se youtube med vanliga webbläsaren

Sen installerade jag youtube applikationen

Ojojoj... ser riktigt bra ut då, fullskärm och allt!

Postad 10 May 2010 - 11:59

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Sen jag uppdaterade ZouTube för några dagar sedan så fungerar inte applikationen så vidare bra.
Det går bara att se på klipp i bland, annars står programmet bara och buffrar och trycker jag på "Download" så händer inget alls. Inget går att ladda ner.

Har ni också samma problem med ZouTube?

Finns det något annat likande program som ni kan rekommendera som ni vet fungerar tillfredsställande?

Postad 11 May 2010 - 11:01

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0
VART ÄR 1.2!!!!
Vi vill ha vår firmware nu!!!
Jag börjar bli riktigt trött på Nokia och funderar starkt på HTC istället då dom verkligen ser ut att ha lyckats med såväl bygge som innehåll på sina mobiler.

Postad 11 May 2010 - 13:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
HTC släpper inte uppdatering oftare ..

Vi har ju redan haft 2 till N900 på 6 månader ?

Postad 11 May 2010 - 16:38

Poka64
  • Poka64
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Funderar på att beställa från Katshing, har dom svenskt qwerty på n900 där?

Har mailat Katshing men inte fått svar än.

Postad 11 May 2010 - 17:06

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0

Vi har ju redan haft 2 till N900 på 6 månader ?

Ändå är det hur mycket som helst som inte funkar som det ska...

Postad 11 May 2010 - 17:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jasså...tycker då min fungerar bra..

Postad 11 May 2010 - 18:52

pl1sk3n
  • pl1sk3n
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0
Försöker installera microemulator med följande kommando,
/ opt/: unzip microemulator-2.0.4.zip-d/opt/microemulator/
Har även prövat, / opt/: unzip microemulator-2.0.4.zip-d/ men får permisson denied.

Det va ett tag sen jag höll på i terminalen så behöver hjälp med detta.

Postad 11 May 2010 - 19:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tog precis hem microemulator och installerade den...

Sen dök en ikon upp under mer...Bara klicka där så startar programet ...

Precis som alla andra program...

Behövde inte packa upp eller nå :blush:

Postad 11 May 2010 - 19:26

pl1sk3n
  • pl1sk3n
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0
Tack mopar men det har jag redan sett.
Försöker starta ett javaspel, shrek, men när jag trycker på spelet så frågar filhanteraren vilket
program jag vill använda & där fins inte microemulator tillgängligt??
Därför gick jag vidare med instruktionerna för microemulator.

Kan du starta ett java spel / program?

Postad 11 May 2010 - 19:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ah ok då är jag med..Tänkte att du missat att det har gjort en debfil :blush:

Ingen aning..

Precis startat opea mini

Har du nån länk ?

Postad 11 May 2010 - 19:51

pl1sk3n
  • pl1sk3n
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0
Här är ett par stycken...

Java
Java

Postad 11 May 2010 - 20:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Microemulator fungerar ju..

Startar opera mini genom den..Tänkte om du hade nått spel ja kan testa som du inte får att fungera

Typ Shrek spelet :blush:

Postad 11 May 2010 - 20:50

pl1sk3n
  • pl1sk3n
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0
Ok då e jag med

Shrek

Posta om du får det att funka.

Var hämta du opera mini?

Redigerat av pl1sk3n, 11 May 2010 - 20:55.

Postad 11 May 2010 - 21:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Surfa hit med N900 http://www.opera.com/mobile/download/

Står Install through your PC på höger sida..
Välj Choose a specific version

Ta sen hem opera mini jar och jad fil och lägg de under MyDocs i en mapp som heter opera mini tex

Starta microemulator

This opens an ugly Java GUI...
Choose "Options->Select Device"
Select "Resizable device" then push OK
Choose "File->Open MIDLET file"
Select opera mini jar file then push Open
Push "Start"

Postad 11 May 2010 - 21:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
testat starta första shrek och de hände ingenting..
shrek 2 gav mig en hel radda felkoder

Postad 11 May 2010 - 22:10

Poka64
  • Poka64
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Beställde precis en n900, får se om man får den på fredag :blush:

Postad 12 May 2010 - 06:29

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nice :-)

Hoppas du blir nöjd..

Postad 12 May 2010 - 08:23

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

VART ÄR 1.2!!!!
Vi vill ha vår firmware nu!!!

http://maemocentral......aemo Central)

Postad 12 May 2010 - 10:08

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0
Har testat skypeout lite grann nu

Morsan är osäker när jag testar min vanliga o 900ans skypeout )

Är dock tydligen liiiten skillnad i kvalite med en fast telefon och trådlöst hos dom men klart godkänt

Postad 13 May 2010 - 12:50

WayFar
  • WayFar
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0

Surfa hit med N900 http://www.opera.com/mobile/download/

Står Install through your PC på höger sida..
Välj Choose a specific version

Ta sen hem opera mini jar och jad fil och lägg de under MyDocs i en mapp som heter opera mini tex

Starta microemulator

This opens an ugly Java GUI...
Choose "Options->Select Device"
Select "Resizable device" then push OK
Choose "File->Open MIDLET file"
Select opera mini jar file then push Open
Push "Start"

Jag har installerat de båda program som behövs och startat Microemulator. Men jag begriper mig inte på filstrukturen. Den är annorlunda och betydligt mer omfattande i Microemulator än när jag sparar filerna via webbläsaren i N900 (testat den inbyggda och Firefox). Även när jag kollar filstrukturen via Utforskaren (anslutit mobilen till datorn) så är det ett begränsat antal mappar som jag kan se.

Någon som vet var jag kan finna de sparade Opera-filerna i mobilen?

Postad 13 May 2010 - 14:58

Strutten
  • Strutten
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Jag har installerat de båda program som behövs och startat Microemulator. Men jag begriper mig inte på filstrukturen. Den är annorlunda och betydligt mer omfattande i Microemulator än när jag sparar filerna via webbläsaren i N900 (testat den inbyggda och Firefox). Även när jag kollar filstrukturen via Utforskaren (anslutit mobilen till datorn) så är det ett begränsat antal mappar som jag kan se.

Någon som vet var jag kan finna de sparade Opera-filerna i mobilen?

Om du istället går hit http://labs.opera.com/news/2010/05/11/ så har folk på opera gjort en halvofficiell version av opera. Den har sina alfa-brister, men jag tycker att den är sjukt bra ändå!

Postad 13 May 2010 - 16:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
varför det ser ut så är för att du ser hela filsystemet...

använder du tex filhanteraren och många andra liknande program så ser du bara vad som finns under MyDocs
skriv // i webbläsaren....

gå till home/user/MyDocs

du kan ju även använda xterminal för att flytta filer osv

Redigerat av moparman, 13 May 2010 - 16:45.

Postad 13 May 2010 - 17:47

WayFar
  • WayFar
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0

varför det ser ut så är för att du ser hela filsystemet...

använder du tex filhanteraren och många andra liknande program så ser du bara vad som finns under MyDocs
skriv // i webbläsaren....

gå till home/user/MyDocs

du kan ju även använda xterminal för att flytta filer osv

Jag hade hittat den mappen men den stämmer ändå inte helt överens med hur den ser ut när jag använder filhanteraren. Kollar jag i Microemulator ser jag bara dessa:
cities (mapp)
DCIM (mapp)
eCoach (mapp)
Mac OS (mapp)
1st .gpx-fil
1st .inf-fil

När jag kollar i filhanteraren ska där ju finnas en dokumentmapp, en filmmapp, etc. Hur finner jag dessa? Jag har de nödvändiga filerna i dokumentmappen. Jag kan inte via webbläsaren spara dem på annat ställe än i mapparna som jag nu inte kan finna i Microemulator. Lite av moment 22?

Postad 13 May 2010 - 18:53

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Konstigt...Jag såg då hela filsystemet..

Och jag fick välja var jag skulle spara filen om jag inte kommer ihåg helt fel..

Är du root ?

Postad 13 May 2010 - 19:47

WayFar
  • WayFar
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0
Root? Inte vad jag vet... :o Har det något med behörigheter att göra? Jag är helt grön på Linux.

Postad 13 May 2010 - 20:01

WayFar
  • WayFar
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0

Om du istället går hit http://labs.opera.com/news/2010/05/11/ så har folk på opera gjort en halvofficiell version av opera. Den har sina alfa-brister, men jag tycker att den är sjukt bra ändå!

Tack för tipset - ska kika på det!

Postad 13 May 2010 - 21:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm...Man blir superuser och kommer åt hela filsystemet via terminalen...

Och du kan flytta filer vars du vill i filsystemet..Du är inte låst till MyDocs...

Däremot medför det vissa risker :o

Tex om du i fyllan får för dig att städa upp i telefonen...

Du startar xterminal och skriver in root och börjar deleta filer hejvilt där du inte ska vara :lol:

Om du nu vill kunna bli root gör du så här..

Sök efter rootsh i programhanteraren och installera det..

Starta xterminal och skriv root...
Gör du inte det och du har letat dig fram i filsystemet och kommer på att du behöver root/superuser skriver du sudo gainroot..

Lite som du kan titta på innan du mixtrar..

http://www.meegoswed...minal-kommandon

http://wiki.maemo.org/Terminal

Du kan börja med att använda cd
Skriv tex cd home enter
ls enter
Då ser du alla filer under home
cd user enter
ls enter...

Och så vidare....Vill du hoppa upp ett steg skriver du cd ..

titta dig omkring ..

Du kan testa skriva df -h och enter så får du se hur mycket ledigt rootfs du har och minneskort + inbyggda minnet osv...

skriver du top och enter så får du se cpu användning osv

Postad 13 May 2010 - 21:26

WayFar
  • WayFar
  • Lärjunge

• 499 inlägg
  • 0
Stort tack för att du tog dig tid. Lite av "back to DOS"... Nu ska jag börja knappa - med försiktighet! :o

Postad 13 May 2010 - 21:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ingen större fara bara du aktar dig för att deleta saker :o

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.