Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One

10195 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 June 2014 - 14:27

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Alla maskiner som har Blu-ray har skyddet. Ingår på något sätt i licensen numera så Xbox One har det med all säkerhet. Dock är det inte säkert att alla filmerna har detta.

Postad 25 June 2014 - 14:29

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Alla maskiner som har Blu-ray har skyddet. Ingår på något sätt i licensen numera så Xbox One har det med all säkerhet. Dock är det inte säkert att alla filmerna har detta.

Oppo har det men har tex inte aktiverat det på filer som tex mkv....

Postad 25 June 2014 - 14:31

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Sen det blev obligatoriskt att ha det så har även Oppo det på allt. Maskiner som kom innan bestämmer tillverkaren själv om de vill implementera detta.

Postad 25 June 2014 - 14:34

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Sen det blev obligatoriskt att ha det så har även Oppo det på allt. Maskiner som kom innan bestämmer tillverkaren själv om de vill implementera detta.

Men gäller inte detta bara piratskivor som man vill spela via blurayspelaren? Eller gäller det i tredjepartsappar med?

Postad 25 June 2014 - 15:13

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

oppo 103 har det bara på skivor och avchd mappar har en själv och den har cinavia men inte på tex mkv filer än så länge

Men gäller inte detta bara piratskivor som man vill spela via blurayspelaren? Eller gäller det i tredjepartsappar med?

det går att lägga in i tredjeparts appar med ja..

Postad 26 June 2014 - 21:45

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Plex screenshots:
Bifogad fil  PLEX-20140626-1.jpg   73.15K   22 Antal nerladdningar

Bifogad fil  PLEX-20140626-2.jpg   90.98K   16 Antal nerladdningar

Bifogad fil  PLEX-20140626-3.jpg   78.08K   16 Antal nerladdningar

Bifogad fil  PLEX-20140626-5.jpg   98.15K   17 Antal nerladdningar

Postad 27 June 2014 - 07:59

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Plex screenshots:
Bifogad fil  PLEX-20140626-1.jpg   73.15K   22 Antal nerladdningar

Bifogad fil  PLEX-20140626-2.jpg   90.98K   16 Antal nerladdningar

Bifogad fil  PLEX-20140626-3.jpg   78.08K   16 Antal nerladdningar

Bifogad fil  PLEX-20140626-5.jpg   98.15K   17 Antal nerladdningar

SWEET!!

Hur funkar det då? Läser alla format? Ljud? Etc!!

Edit:

Såg nu att det var en teaser av Tyson, trodde betan var ute =)

Redigerat av maccswe, 27 June 2014 - 08:07.

Postad 27 June 2014 - 16:03

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
På formatfronten ska den ju fixa att avkoda de mesta på klientsidan(utan transcoding). (typ DVD, Blu-ray, WMP + FFMPEG codecs). Sen är det ju schysst att channels finns med i klienten så man kan köra SVT play, TV4 play etc. Får hoppas han kan fixa sina buggar och ta sig igenom MS Q&A process snabbt.

Postad 28 June 2014 - 00:09

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

På formatfronten ska den ju fixa att avkoda de mesta på klientsidan(utan transcoding). (typ DVD, Blu-ray, WMP + FFMPEG codecs). Sen är det ju schysst att channels finns med i klienten så man kan köra SVT play, TV4 play etc. Får hoppas han kan fixa sina buggar och ta sig igenom MS Q&A process snabbt.

det hemska är väl att den inte kommer skifta uppdateringsfrekvens tex 24hz och 50hz..

Postad 30 June 2014 - 06:38

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0
Plex ser ju trevligt ut, men jag begriper inte varför det måste finnas en app som introducerar ytterligare ett menysystem? Vore det i s fall inte vettigare att splitta upp "tv, filmer, musik" osv i separata appar tillgänliga från dashboard? Jag är alltid allergisk mot sånt som krånglar till användarupplevelsen ytterligare. Plex-menyn känns som ett lager onödig komplexitet. Ungefär som att ha två startmenyer i windows...?

Microsoft borde med sin erfarenhet från t.ex. Zune, Windows Media Center, WMP osv ha tillräckligt med kunskap/erfarenhet för att kunna bygga vettiga "appar" för t.ex musik och film redan från början, snyggt integrerade i "modern UI"-tänket...

Bara mina 2 ören...

/S

Postad 01 July 2014 - 05:36

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Plex ser ju trevligt ut, men jag begriper inte varför det måste finnas en app som introducerar ytterligare ett menysystem? Vore det i s fall inte vettigare att splitta upp "tv, filmer, musik" osv i separata appar tillgänliga från dashboard? Jag är alltid allergisk mot sånt som krånglar till användarupplevelsen ytterligare. Plex-menyn känns som ett lager onödig komplexitet. Ungefär som att ha två startmenyer i windows...?

Microsoft borde med sin erfarenhet från t.ex. Zune, Windows Media Center, WMP osv ha tillräckligt med kunskap/erfarenhet för att kunna bygga vettiga "appar" för t.ex musik och film redan från början, snyggt integrerade i "modern UI"-tänket...

Bara mina 2 ören...

/S

PLEX görs inte av MS.
PLEX sätter själv ihop bibliotek efter en databas den jobbat emot. Filmer för sig o Serier för sig.
Ngt som är oerhört smidigt. Man behöver inte dippa själv med mappar o sådant vid nedladdningar utan bara öppna ladda ner till en mapp, sen starta Plex, åh vips så finns allt där kategoriserat.

Postad 01 July 2014 - 08:10

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

PLEX görs inte av MS.
PLEX sätter själv ihop bibliotek efter en databas den jobbat emot. Filmer för sig o Serier för sig.
Ngt som är oerhört smidigt. Man behöver inte dippa själv med mappar o sådant vid nedladdningar utan bara öppna ladda ner till en mapp, sen starta Plex, åh vips så finns allt där kategoriserat.

Självklart vet jag att Plex inte görs av MS. Det jag menar är att många verkar se Plex som det som skall göra xbone till en fullfjädrad mediaspelare, då dess egna funktioner för detta knappt verkar ha lämnat alpha-stadiet (visa bilder, videos, filmer etc).

Självklart shysst att Plex kommer till xbone, för det verkar inte som att programmet finns till 360n... men jag som gillar att hålla saker och ting enkelt hade nog helst velat se en grupp på dashboard som hade kallats t.ex. "Media" där plex-utvecklade appar för Pictures, TV-Shows, Movies etc hade funnits.

/S

Postad 01 July 2014 - 09:35

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Så istället för att släppa en plex-app ska dom släppa 4-5st, en för varje kategori?

Guacamelee coming Wednesday for Xbox One Games w/Gold

Uppdaterat och anpassat för xbone på xbox.com nu också.
http://t.co/rvqpvj2etP

Postad 03 July 2014 - 20:56

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Självklart vet jag att Plex inte görs av MS. Det jag menar är att många verkar se Plex som det som skall göra xbone till en fullfjädrad mediaspelare, då dess egna funktioner för detta knappt verkar ha lämnat alpha-stadiet (visa bilder, videos, filmer etc).

Självklart shysst att Plex kommer till xbone, för det verkar inte som att programmet finns till 360n... men jag som gillar att hålla saker och ting enkelt hade nog helst velat se en grupp på dashboard som hade kallats t.ex. "Media" där plex-utvecklade appar för Pictures, TV-Shows, Movies etc hade funnits.

/S

Jag tycker att Plex gör x1 till en fullfjädrad mediaspelare. Plex är otroligt enkelt att komma igång med och det går fort att se till att all media man har är sorterat på serier/filmer. Jag skulle dock hellre se att xbmc släpptes då den klarar av lite mer saker såsom fler plugins, läser direkt från .rar, går att ladda ned undertexter från flera olika källor direkt när du startar en film m.m

Men man får börja se konsolerna som smartphones, rätt värdelösa utan appar. Utvecklarna kommer kunna släppa sina appar på x1 som gör den till en mer gedigen konsol med fler möjligheter framöver.

Postad 03 July 2014 - 22:14

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Jag tycker att Plex gör x1 till en fullfjädrad mediaspelare. Plex är otroligt enkelt att komma igång med och det går fort att se till att all media man har är sorterat på serier/filmer. Jag skulle dock hellre se att xbmc släpptes då den klarar av lite mer saker såsom fler plugins, läser direkt från .rar, går att ladda ned undertexter från flera olika källor direkt när du startar en film m.m

Men man får börja se konsolerna som smartphones, rätt värdelösa utan appar. Utvecklarna kommer kunna släppa sina appar på x1 som gör den till en mer gedigen konsol med fler möjligheter framöver.

Plex server kan ladda ner subtitles automatiskt från från olika källor och språk...

Postad 03 July 2014 - 22:42

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Plex server kan ladda ner subtitles automatiskt från från olika källor och språk...

Är väl bara från opensubtitles? Dessutom är väl ända sättet att få ned subs att göra en omsökning av hela katalogen av serier/filmer?

Om inte berätta gärna hur man gör :-)

Postad 03 July 2014 - 23:12

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Är väl bara från opensubtitles? Dessutom är väl ända sättet att få ned subs att göra en omsökning av hela katalogen av serier/filmer?

Om inte berätta gärna hur man gör :-)

Finns något som heter unsupported apps där finns fler metadata agents bla podenapsi + många video kanaler . Du har även plex tools med hjälp av denna kanal kan du ladda ner subtitles till valfri film, serie från valfri klient...

Postad 04 July 2014 - 09:14

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Finns något som heter unsupported apps där finns fler metadata agents bla podenapsi + många video kanaler . Du har även plex tools med hjälp av denna kanal kan du ladda ner subtitles till valfri film, serie från valfri klient...

Det där lät ju inte dumt! Vart hittar man det?

Postad 04 July 2014 - 09:57

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Channels

https://forums.plex....icial-appstore/

Postad 04 July 2014 - 14:33

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Det där lät ju inte dumt! Vart hittar man det?

Kan alla få PLEX på XboxOne nu? Eller finns det något magiskt sätt att få in det? Vill få något som tar över min gamla Boxee snart...

Postad 04 July 2014 - 14:36

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Kan alla få PLEX på XboxOne nu? Eller finns det något magiskt sätt att få in det? Vill få något som tar över min gamla Boxee snart...

nej appen är inte släppt än...

Postad 08 July 2014 - 17:40

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Jag starta upp boxen här om dagen efter några månaders uppehåll från online spelande. Adaptern vi många köpte för att nyttja 3e part lurar har fuckat ur (har uppdaterat kontrollen, dock ej med sladden i) nu till problemet.

Båda knapparna sänker stereoljudet och chattljudet samtidigt. Det fungerade ju i början.

Jag får surround från boxen sen stereo ljud via sladden. Och sänker jag spelljudet på kontrollen så sänks chattljudet också...

Lösning?

Redigerat av SKIBBE, 08 July 2014 - 17:41.

Postad 08 July 2014 - 18:13

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Testa att uppdatera kontrollerna MED adaptern och headset i (som det står att man ska göra).

Postad 08 July 2014 - 18:18

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Du måste uppdatera med sladden i, annars uppdateras inte kontrollen ordentligt.

Postad 08 July 2014 - 18:24

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Helt säkert att det löser problemet? Kan man dessutom uppdatera om sin kontroll isf? Min betedde sig likadant vet jag och kan inte minnas om jag hade sladd från headsetet inkopplat eller inte. Fick det iaf att funka när jag höll in nån av knapparna för just spelljud eller chatljud istället för plus & minus-knapparna som höjde och sänkte allt ljud oavsett vad jag valde.

Postad 08 July 2014 - 18:43

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Säker och säker, men jag har för mig att det står uttryckligen att man ska ha sladden (och ett headset, vet inte om det gör någon skillnad) i när man uppdaterar, så nog är det värt ett försök.

Postad 17 July 2014 - 11:35

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Nu när man kan snappa apps med dubbeltryck på mittenknappen vilket är nice och som jag antar är för att konsolen säljs utan kinect också numera...kan man un-snappa med dubbeltryck eller är det nåt knas för mig för det funkade inte hemma? Är det ngn inställning man behöver göra? Visst "Xbox unsnap" funkar utmärkt men det borde ju funka utan röstkommando eller?

Postad 17 July 2014 - 12:20

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0
Det är väl bara att trycka "b" när rutan är aktiv.

Postad 17 July 2014 - 14:51

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Det är väl bara att trycka "b" när rutan är aktiv.

Ja ibland funkar det så men inte jämt för mig iaf.

Postad 18 July 2014 - 19:23

Unregistered32bcdf95
  • Unregistered32bcdf95
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0
Augusti betan snart ute ! Nedan hittar ni infon ( äntligen 3d bluray playback! )

Activity feed updates: We’re adding new ways for you to interact with friends in the activity feed. The interface will change to a single column scrolling list that is longer and includes more content. We’ll add the ability to post text to your feed, and to “like” and comment on feed items. You can share game clips and anything else in the feed with friends either publically (to your activity feed) or privately (as an attachment to a message). You’ll also be notified when anyone likes, comments on or shares your items. Each user will get a personal feed on their profile, so you can see what specific friends have been up to. And, with SmartGlass, you can see what your friends have shared to their activity feed and “like” specific posts (additional activity feed support coming in future SmartGlass updates).

Expanded Friends area on Home: Right from Home, see what’s going on with your friends. Stay up-to-date with their current activity, the top trending games your friends are playing, and a leaderboard to see who has been working the hardest on their Gamerscore. We’re doing an extended preview on this, rolling it into the early access preview this month to a subset of our preview audience so we can refine it until it’s ready for the entire Xbox One market.

Mobile purchase: One of the most requested features on Xbox Feedback. Using Xbox SmartGlass or on Xbox.com, you can remotely purchase games and Add-on content. No more waiting to begin downloading when you get home – if your console is set to automatically take updates, your console will begin downloading your purchase.

Low battery notification: You asked for it, now a notification will pop up when your controller battery is getting low.

Disable notifications during video: Adding the ability to turn off notifications based feedback we heard from you.

Enabling 3D Blu-ray: An update to the Blu-ray player app will enable 3D Blu-ray functionality on Xbox One.

OneGuide in Brazil, Mexico, Austria and Ireland: Live TV listings can be configured for four new countries as part of this month’s Preview program. And now there is an OneGuide Issue Reporter available under the TV & OneGuide settings, Troubleshooting section.

Last seen time in Friends list: Direct from Xbox Feedback, the friends list will now show how long it’s been since a friend has been online. For example, “Last seen 20m ago: Forza Motorsport 5.”

Postad 18 July 2014 - 20:31

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Stod även att det var en del förberedelser inför kommande länders release. Nya språk kanske?

Postad 20 July 2014 - 01:36

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
En trist update, inget vettigt förutom Batteri notifikationen kanske, men jag tycker att ikonen på dashboarden var tillräcklig. men inte alls lika bra som blinkandet på 360in.

Postad 20 July 2014 - 10:27

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Någon som fått ned augusti betan än?

Postad 21 July 2014 - 08:45

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Någon som fått ned augusti betan än?

Nope! Fanns ej igår iaf....

Finns det något sätt att ställa in att spel och appar ska uppdatera sig själva när xboxen är igång eller i standby? Trist att nästan alltid när man ska spela ett spel man ej spelat på ett tag så krävs en uppdatering först.

Postad 21 July 2014 - 09:14

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Oftast verkar det som att boxen tar hem patchen/uppdateringen men man får installera när man ska spela :(

Postad 22 July 2014 - 11:22

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0
Hur vore det om dom kunde fixa till UI?
Det är bedrövligt plottrigt och fult. Skulle inte skada om man kunde lägga till nån färg/bild i bakgrunden, då det ser så tråkigt ut med allt svart.
Xbox 360 UI´n är inte perfekt, men föredrar helt klart det.

Postad 22 July 2014 - 11:53

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

• 455 inlägg
  • 0
Jag hade uppskattat om GUIt inte var så förbannat slött. Tycker det är en plåga att navigera genom menyerna som är slöare än sirap.

Postad 22 July 2014 - 22:21

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Jag hade uppskattat om GUIt inte var så förbannat slött. Tycker det är en plåga att navigera genom menyerna som är slöare än sirap.

lek runt lite i Wii U gui lite innan Xone s¨kommer en kännas raket snabb :)

Redigerat av jimjans, 22 July 2014 - 22:22.

Postad 23 July 2014 - 10:09

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Med röstkommandona navigerar du snabb fram dit du ska ;) :P då behöver du ej trycka runt som en galning hehe.

Postad 26 July 2014 - 01:42

Unregistered9be4fd25
  • Unregistered9be4fd25
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Smakprov på Blurs CGI cutscenes till Halo 2: Anniversary. Master chief collection kommer att bli underbart!

https://www.youtube....h?v=AgLj-vXmrmM

Postad 26 July 2014 - 21:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Smakprov på Blurs CGI cutscenes till Halo 2: Anniversary. Master chief collection kommer att bli underbart!

Kinda awesome tbh.

Postad 27 July 2014 - 08:43

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 1

T.o.m jag som är så långt från Halo-fan man kan komma blir intresserad av att köpa när man ser sånt här. Undrar när in-game kommer se ut så här?

Postad 27 July 2014 - 18:50

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0
Hej!
Köpte ett xbone idag, och ska köpa forza 5 limited på ebay, är spelen regionsfria så jag kan köpa ett amerikanskt exemplar eller?

Postad 27 July 2014 - 18:55

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Hej!
Köpte ett xbone idag, och ska köpa forza 5 limited på ebay, är spelen regionsfria så jag kan köpa ett amerikanskt exemplar eller?

Yesbox!

Postad 27 July 2014 - 18:55

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Hej!

Svar: Ja!

Postad 27 July 2014 - 18:56

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
@norton smurf!! :-P

Postad 27 July 2014 - 18:59

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

@norton smurf!! :-P

:angry:

:P

Postad 28 July 2014 - 16:17

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10561 inlägg
  • 2

Nackdelen är ju när man börjar lira och kommer tillbaks till verkligheten lol

Postad 28 July 2014 - 18:44

Unregistered9be4fd25
  • Unregistered9be4fd25
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Oqvist, indeed! Dock har jag alltid gillat bra cinematics som en belöning på ett avklarat "kapitel". Blizzard, speciellt med Diablo/Warcraft, har varit duktiga att leverera på den fronten. :)

Postad 29 July 2014 - 20:34

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0
EA Access på gång exklusivt till Xbox One.
http://www.ea.com/ne...ess-on-xbox-one

Betala en summa i månaden för tillgång till deras spel.

Today we’re revealing a new way for gamers to play more EA games. This is something we’ve never done before and we’re excited to share it with you.

We have partnered with Microsoft to deliver EA Access, an all-new monthly (or annual) membership for gamers exclusively on Xbox One that starts at just $4.99 a month. The service is being rolled out in beta to a limited number of players today, but it will launch for everyone on Xbox One soon. At EA, we are always looking for new ways to make it easier for gamers to play more EA games across all platforms, and we are excited about what EA Access will offer to players on Xbox One.

EA Access membership unlocks The Vault, a collection of EA’s biggest games on Xbox One ready for you to download and play. During the beta, gamers will have unlimited access to four great EA games: FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 and Battlefield 4, with more titles being added soon. That’s over $100 worth of games for $4.99 a month. You can play these EA favorites as much as you want with the click of a button.

EA Access is a totally new way for you to play more of the games you love, for less. Here’s a rundown of the additional benefits EA Access members will get:

• Awesome Value– Besides the great games in The Vault, EA Access members will save 10% on purchases of EA digital content for Xbox One offered through the Xbox Games Store. From full digital-download titles like the upcoming Dragon Age™ Inquisition or NHL®15, to additional membership services such as Battlefield 4 Premium or even FIFA Ultimate Team points, it’s all 10% off for members.*
  • Play First – Membership in EA Access lets you experience trials of new EA games up to five days before the release date.* It starts with Madden NFL 15, NHL 15, FIFA 15, NBA LIVE 15, and Dragon Age: Inquisition, but more are on the way. If you decide to buy the game, your progress will carry over so you can pick up right where you left off.
You can join EA Access for just $4.99 per month, or you can purchase an annual membership for $29.99 per year on Xbox LIVE®.

Soon, fans of GameStop will be able to purchase their EA Access membership in local retail stores. GameStop and Amazon will also carry EA Access memberships for Xbox One gamers across Europe, as well as EB Games in Canada.

Excited to check it out? EA Access will launch on Xbox One soon. You will find more information on the program at the EA Access website. Be sure to follow EA Access on Facebook and Twitter as well.

Stay tuned!

Redigerat av Zerox_no1, 29 July 2014 - 20:59.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.