![]() |
![]() |
![]() |
392:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 12 juni 2010 - 17:57
Postad 12 juni 2010 - 18:17
+1 (va själv där, o tyskjäveln va värst!!)JAG HATAR DET HÄR JÄVLA SKITSPELET!!!!!!!!!!!!!
FY FAN!! JÄVLA SKÖLDJÄVLAR!! FAN!!
/Christian
Postad 12 juni 2010 - 19:06
Ja, för att inte tala om den där baguettejäveln.. Jag tror aldrig jag blivit så lack på ett spel någonsin.+1 (va själv där, o tyskjäveln va värst!!)
Däremot så gick jag in lite senare och körde FFA med bl.a Aber, Jeppe, Ekaa, OWC m.fl och TACK EKAA för att du gjorde min dag!
På östgötsk dialekt.. (Ekaa)
1. Va fan OWC där skulle du dött.
2. Men va i hela ****.. jag fick ju massor av hitmarkers på dig OWC!
3. Men för i **** OWC du är ju odödlig!!
Nu börjar paniken i rösten höras..
4. AAAAAAAAAAAHHHH MEN VA FAN DU ÄR JU HEL JÄVLA ODÖDLIG!!!!
NU pratar vi panikskrik och PURE desperation i rösten/skriet..
5. UUUUUUUAAAAAAHÄÄÄÄÄÄÄÄAAAAAAAA!!!!!!!!! VAAA FAAAAAAAAAN!! Sen kom något mer med samma hesa, panikslagna och helt förstörda röst!!

Alla som hörde som hörde det fantastiska panikångestskriet asgarvade så tårarna sprutade!!

Jag sitter och skrattar för mig själv när jag skriver det.. öronen håller på att trilla av varje gång jag tänker på skriet!!

/Christian
Postad 12 juni 2010 - 19:26
Alla som hörde som hörde det fantastiska panikångestskriet asgarvade så tårarna sprutade!!
/Christian
Ja, haha, det var guld. Satt och småflinade hela tiden. Nästan (

Postad 12 juni 2010 - 21:04
Ja, för att inte tala om den där baguettejäveln.. Jag tror aldrig jag blivit så lack på ett spel någonsin.
Däremot så gick jag in lite senare och körde FFA med bl.a Aber, Jeppe, Ekaa, OWC m.fl och TACK EKAA för att du gjorde min dag!
På östgötsk dialekt.. (Ekaa)
1. Va fan OWC där skulle du dött.
2. Men va i hela ****.. jag fick ju massor av hitmarkers på dig OWC!
3. Men för i **** OWC du är ju odödlig!!
Nu börjar paniken i rösten höras..
4. AAAAAAAAAAAHHHH MEN VA FAN DU ÄR JU HEL JÄVLA ODÖDLIG!!!!
NU pratar vi panikskrik och PURE desperation i rösten/skriet..
5. UUUUUUUAAAAAAHÄÄÄÄÄÄÄÄAAAAAAAA!!!!!!!!! VAAA FAAAAAAAAAN!! Sen kom något mer med samma hesa, panikslagna och helt förstörda röst!!![]()
![]()
Jag sitter och skrattar för mig själv när jag skriver det.. öronen håller på att trilla av varje gång jag tänker på skriet!!
/Christian
Det var sjukt kul, och jag blev så ###### skadad varenda gång men på något sätt lyckades jag hålla mig vid liv.

Postad 12 juni 2010 - 21:24
Ekaa kanske glömde att han hade gummikulor i istället för skarpammunition?Det var sjukt kul, och jag blev så ###### skadad varenda gång men på något sätt lyckades jag hålla mig vid liv.

Postad 13 juni 2010 - 20:35
Postad 13 juni 2010 - 21:44
Postad 14 juni 2010 - 00:36

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 14 juni 2010 - 00:44.
Postad 14 juni 2010 - 07:12
Det kanske du också kan skylla på in_zane? Trots att du körde båge...

EDIT: Det nya kartpaketet har ju funnits ute till 360:n ett tag nu. Undrar om dom har 1 månads exklusivitet på detta också?
Då borde det komma 3/7 till PS3:an.
Redigerat av BrittBastard, 14 juni 2010 - 07:22.
Postad 14 juni 2010 - 07:46
Jo, jag får väl skylla på det ruttna vädret som höll på att ta livet av mig mer än en gång på vägen hem...Jag skyller mina dåliga siffror på att jag precis hade kommit hem från MHB-festen hos primören.
EDIT: Det nya kartpaketet har ju funnits ute till 360:n ett tag nu. Undrar om dom har 1 månads exklusivitet på detta också?
Postad 14 juni 2010 - 08:50
1 månad stämmer bra på detta paketet med. Nära att man skaffade en 360 låda strax innan för att reka liteJag skyller mina dåliga siffror på att jag precis hade kommit hem från MHB-festen hos primören.

Postad 14 juni 2010 - 10:27
Vad är det för kartor den här gången?
Postad 14 juni 2010 - 10:35
Varit postat här 2 ggr tidigare, men för dig då Aber:Vad är det för kartor den här gången?
http://www.youtube.c...h?v=C-oeuggD0Ms

Eftersom jag missade den själv första gången!
Redigerat av h_z, 14 juni 2010 - 10:40.
Postad 14 juni 2010 - 11:02

(kan väl tillägga att de inte var de bästa motståndarna;))
Postad 14 juni 2010 - 13:01
Jadu, ehh, ni får lita på mig.Hampuz: Hur ska vi veta att det är du när ditt nickname inte syns?
Men man kan se lite då jag heter Polly_hbg och det är ett G på slutet

Postad 14 juni 2010 - 15:16
Frågan är varför man skulle ta en bild på ett bra score och låtsas att det är ens egen? Kanske några som känner sig skyldiga till det?yeah right...
nga till och han kommer lacka ur

//Polly
Postad 15 juni 2010 - 14:36
/ChristianSVERIGE
Postad 15 juni 2010 - 15:40
Postad 15 juni 2010 - 16:04

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 juni 2010 - 16:05.
Postad 15 juni 2010 - 17:13
De där fyrkanterna är väldigt suspekta wallhack-grunkor! Äntligen till PS3an, woho!! som jag längtat på att detta spel ska förbättras så man ser var fienderna är!

Postad 16 juni 2010 - 07:08

http://www.youtube.c...r...aimbot&aq=f
Har inte kollat närmre på det men om det fungerar så suger det!
Postad 16 juni 2010 - 11:17
Ja, man kan ju alltid drömmaOkej, nu kliver jag fram. Det var jag som fick dom på poängen och inte Polly.. Sorry Polly men jag vill att dom ska veta sanningen! Man ser tydligt ett G i slutet på scoreboarden. Jag har ett G i mitt namn. There you go, no more secrets!
/ChristianSVERIGE

Postad 16 juni 2010 - 14:23
Ja, då kanske en annan kan få nuken för en gångs skull heheheJag blir så trött, trodde det skulle vara fuskfritt på PS3... Gjorde en liten sökning och vad hittar man!?!?!
![]()
http://www.youtube.c...r...aimbot&aq=f
Har inte kollat närmre på det men om det fungerar så suger det!

/Christian
Postad 16 juni 2010 - 14:48
Ingen av dem där visar ju aimbot för PS3.
Nej exakt. Googlade rätt hårt på det igår och det enda jag kunde hitta var spekulationer.
Postad 16 juni 2010 - 15:29
Postad 16 juni 2010 - 19:22

Det går till er som var med nu på kvällningen: Ekaa, Britt, OWC, anex, Henke, deathhook, akerren, tiglypuff m.fl..
Sorry..
/Christian
Postad 16 juni 2010 - 20:31
Jag får be om ursäkt för att jag är en sån dålig vinnare
Men jag blir så glad..
Det går till er som var med nu på kvällningen: Ekaa, Britt, OWC, anex, Henke, deathhook, akerren, tiglypuff m.fl..
Sorry..
/Christian

Grattis! Bra jobbat.
Postad 16 juni 2010 - 23:28
Vi som var dåliga förlorareJag får be om ursäkt för att jag är en sån dålig vinnare
Men jag blir så glad..
Sorry..
/Christian

Imorgon e de game on till sena timmar om någon vill leka
Redigerat av Unregistered73199dd3, 16 juni 2010 - 23:29.
Postad 17 juni 2010 - 00:53
+1Imorgon e de game on till sena timmar om någon vill leka
Kärringen åker bort över helgen!

Postad 17 juni 2010 - 02:31
Hmmm... Jag undrar vad Christian kommer göra i helgen.+1

Själv har jag inget speciellt för mig då, så det blir nog en hel del MW2. Jag räknar kallt med att några ur MHB:s järngäng (ekaa, britt, nasty, morran m.fl) också kommer lira lite nu i helgen, så det blir lite kvalité i matcherna.

Postad 17 juni 2010 - 02:37
Kul att man inte tillhör järngänget.................... biiiiaaaatch!Hmmm... Jag undrar vad Christian kommer göra i helgen.
![]()
Själv har jag inget speciellt för mig då, så det blir nog en hel del MW2. Jag räknar kallt med att några ur MHB:s järngäng (ekaa, britt, nasty, morran m.fl) också kommer lira lite nu i helgen, så det blir lite kvalité i matcherna.
Eller måste man vara bra för att få vara med??

/ChristianKING
Postad 17 juni 2010 - 07:51

Postad 17 juni 2010 - 07:56
Fy fan!
-1
Postad 17 juni 2010 - 08:07
###### f!ttspel! Igår var nog fan min sämsta kväll någonsin. Gick fan åt ett helt magasin för att döda folk.
Fy fan!
-1
Ja, det är fan otroligt hur det här ###### spelet kan bete sig så förbannat ###### annorlunda mellan spelrundorna. Ena gången är man kung, medan man missar precis allt nästa gång, samtidigt som man springer in i fly-by granater och annat jävelskap.
EDIT: Så "fan" och "förbannat" går bra att skriva?

Redigerat av Kimpost, 17 juni 2010 - 08:08.
Postad 17 juni 2010 - 08:46
+1 på den. Vi har inte samma tant?+1
För övrigt så körde jag mitt morgonpass i morse och vad förvånad jag blev när man hittade en frände att döda i FFA

Postad 17 juni 2010 - 09:40
Nej, du har kvalat in till plastgänget istället...Kul att man inte tillhör järngänget.................... biiiiaaaatch!

Haha, näe då. Du tillhör givetvis också "The finest MHB-elite" men det är ju så självklart så ditt namn behöver man ju inte ens nämna.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 17 juni 2010 - 09:41.
Postad 17 juni 2010 - 10:02
Dålig vinnare och bra campareJag får be om ursäkt för att jag är en sån dålig vinnare
Men jag blir så glad..
Sorry..
/Christian

Var det på Salvage där du gömde dig bakom pistmaskinen? Fyf*an vad rädd jag blev, sket nästan på mig när du började skjuta

Postad 17 juni 2010 - 11:09
Postad 17 juni 2010 - 11:15
Och hur blir man detNej, du har kvalat in till plastgänget istället...
![]()
Haha, näe då. Du tillhör givetvis också "The finest MHB-elite" men det är ju så självklart så ditt namn behöver man ju inte ens nämna.

0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar