Microsoft Xbox One 500GB (inkl. Kinect) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(38)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB - Day One Edition (inkl. Kinect + FIFA 14) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB 2014
(Spelkonsoler)
|
8
|
(114)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 15 + Forza 5) - Nordic Day One Edition
(Spelkonsoler)
|
7
|
(10)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 16) 2015
(Spelkonsoler)
|
7
|
(8)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(26)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 2TB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(6)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB (inkl. FIFA 17)
(Spelkonsoler)
|
7
|
(12)
|
Inga priser |
Xbox One S (450 inlägg)
|
6 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Xbox One S, UHD Blu-ray spelare från $299 (87 inlägg)
|
8 år sedan |
KODI Xbox One (2 inlägg)
|
8 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Snuvad på xbox one + kinect på teknikproffset (14 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 28 August 2014 - 12:28
Smartglass till One finns i svenska appstore nu (iPhone/iPad)
Jamen se på fan! Fasen va härligt! Skönt att slippa byta land varenda gång den ska uppdateras.
Affären verkar ha öppnat upp med, men finns inga priser eller möjlighet att ladda ned direkt till xboxen från smartglass.
Edit:
Jag som kollade fel, priserna finns där.
Redigerat av maccswe, 28 August 2014 - 12:36.
Postad 28 August 2014 - 12:33
Kräver den att man ställer om sin One till svenska?
Redigerat av SC-Zap, 28 August 2014 - 12:35.
Postad 28 August 2014 - 12:33
Postad 28 August 2014 - 12:36
Postad 28 August 2014 - 12:54
Postad 28 August 2014 - 12:57
Ja det var lite fler spel nu men 699:- för ett spel som nästan är ett år...
Priserna i sverige är helt tagna ur luften imo.
Postad 28 August 2014 - 13:16
Min box är inställd på USA. Jag är inloggad i appen fast min xbox hemma är avstängd. För jag ser allas aktiviteter mm. Men när jag tar store så får jag allt i svenska kronor och svenska priser. 639 kr för Watch dogs t exDu behöver inte ändra DNS. Räcker att ställa om boxen till USA o sedan lägga in ett kort där, med amerikansk postadress.
Postad 28 August 2014 - 13:18
Min box är inställd på USA. Jag är inloggad i appen fast min xbox hemma är avstängd. För jag ser allas aktiviteter mm. Men när jag tar store så får jag allt i svenska kronor och svenska priser. 639 kr för Watch dogs t ex
Du måste välja region i appen, annars köper du från fel market!
Postad 28 August 2014 - 13:26
Du behöver inte ändra DNS. Räcker att ställa om boxen till USA o sedan lägga in ett kort där, med amerikansk postadress.
Nepp inte via smartglass appen, köper mina spel från usa direkt från boxen men har svenska priser i smartglass appen.
Du måste välja region i appen, annars köper du från fel market!
Vart gör man det?
Postad 28 August 2014 - 13:35
Postad 28 August 2014 - 14:02
Ja jag köper allt mitt från US store. Hoppas det kommer att funka framöver också.Priserna i sverige är helt tagna ur luften imo.
Mina priser är i $ men det kanske beror på att det är beta-appen eller att Xboxen är på.Min box är inställd på USA. Jag är inloggad i appen fast min xbox hemma är avstängd. För jag ser allas aktiviteter mm. Men när jag tar store så får jag allt i svenska kronor och svenska priser.
Postad 28 August 2014 - 15:23
hittar ej var jag kan göra det i iphone appen iaf....Du måste välja region i appen, annars köper du från fel market!
Kan det ha att göra med om man har ändrat på xbox.com eller endast i xboxen? Jag har ej rört region på xbox.com utan endast ändrat i min xbox one
Redigerat av Mickys, 28 August 2014 - 15:24.
Postad 28 August 2014 - 15:26
hittar ej var jag kan göra det i iphone appen iaf....
Kan det ha att göra med om man har ändrat på xbox.com eller endast i xboxen? Jag har ej rört region på xbox.com utan endast ändrat i min xbox one
Jag kör beta android. Finns i inställningar.
Bifogad fil(er)
Postad 28 August 2014 - 15:32
Det är en vettig funktion. Så man kan undra varför den inställningen inte finns i Windowsversionerna.Jag kör beta android. Finns i inställningar.
Postad 28 August 2014 - 15:37
Det är en vettig funktion. Så man kan undra varför den inställningen inte finns i Windowsversionerna.
Eller i iOS.
Postad 28 August 2014 - 17:49
Japp det är preview betan vi kör, vill du ha en inbjudan så är det bara att adda mig på xboxlive så löser jag det :-) heter maccswe även där!
hej.
har addat dig på xb1
heter halvfem
skulle du vilja ordna betan åt mig med?
hade varit kul me svenska nu direkt
Postad 28 August 2014 - 18:44
Super Time Force och Crimson Dragon är spelen till GwG i september.
Najs, men inget i min smak, men kommer såklart ladda inför framtiden
Postad 28 August 2014 - 19:20
Postad 28 August 2014 - 21:49
hej.
har addat dig på xb1
heter halvfem
skulle du vilja ordna betan åt mig med?
hade varit kul me svenska nu direkt
Det är fixat!
Postad 29 August 2014 - 01:13
Det är fixat!
tack
spännande att se imorn
blir till att prova NBA samt kinect sports.
nån som kopplat in den så den styr allt?
har enbart gjort koderna så den kan höja mm men funderar på om man skulle dra CD-boxen genom eller nåt sånt bara för att se vad deras avsikter var med denna konsol (förutom spelande)
mitt första intryck nu efter några timmar är positivt, flyter på mkt bra samt bättre mixat ljud och inte tala om kontrollen. den sitter som ett smäck i handen, så lätt den var med.
Postad 29 August 2014 - 06:23
Super Time Force och Crimson Dragon är spelen till GwG i september.
Crimson Dragon igen? Fan vad snålt att köra samma spel två månader. Dom gjorde ju likadant med Max. CD är dessutom något av det sämsta jag testat i hela mitt liv.
Postad 29 August 2014 - 06:40
Jävligt snålt. Särskilt eftersom vi betalat så mycket för dem. Eller vänta...Crimson Dragon igen? Fan vad snålt att köra samma spel två månader.
För övrigt så har uppdateringen för september redan kommit.
Postad 29 August 2014 - 07:33
Postad 29 August 2014 - 07:35
Jävligt snålt. Särskilt eftersom vi betalat så mycket för dem. Eller vänta...
För övrigt så har uppdateringen för september redan kommit.
Du betalar ju indirekt via Live, men visst det kommer väl bli bättre längre fram när det finns mer skit att ge ut. Tur att man är sysselsatt med Diablo
Postad 29 August 2014 - 07:51
Jo jag vet. Har man köpt guld bara för att ta del av GwG så kan jag förstå att man blir lite besviken. Jag är sugen på Diablo III men jag har lovat att inte köpa nåt nytt innan backloggen på 360:n är klarDu betalar ju indirekt via Live, men visst det kommer väl bli bättre längre fram när det finns mer skit att ge ut.
Redigerat av ppr74, 29 August 2014 - 08:01.
Postad 29 August 2014 - 08:15
Jo jag vet. Har man köpt guld bara för att ta del av GwG så kan jag förstå att man blir lite besviken. Jag är sugen på Diablo III men jag har lovat att inte köpa nåt nytt innan backloggen på 360:n är klar
Nä, då är nog dealen bättre om man suttit kvar på sin 360 för där kommer ju faktiskt en hel del guldkorn.
Max the curse of Brotherhood och Guacamelee har väl varit de två spelen jag tyckt varit klart roligast hittills och känns som ett klart plus när man har gold. Man blir ju lätt förvånad av spel som CD att ens det gjorts...speciellt till next gen när det ser ut som skit. Förstår att dom släpper det gratis.
Postad 29 August 2014 - 08:39
What?! Spelar du D3 på One? Vad har du för gamertag? Trodde jag hade dig på min friends list redan.Du betalar ju indirekt via Live, men visst det kommer väl bli bättre längre fram när det finns mer skit att ge ut. Tur att man är sysselsatt med Diablo
Postad 29 August 2014 - 09:25
Max var det första spelet jag köpte. Jag var ute efter något billigt för att testa köp från US store. Snacka om lyckträff.Max the curse of Brotherhood
Postad 29 August 2014 - 09:55
Max var det första spelet jag köpte. Jag var ute efter något billigt för att testa köp från US store. Snacka om lyckträff.
Max är grymt! Köpte det tidigt också. Hoppades på någon expansion eller liknande men inget...
Kan man spela Diablo själv eller måste man teama upp med andra? Har man någon chans att komma någonstans själv?
Postad 29 August 2014 - 10:16
Har du spelat det efter den stora uppdateringen? Eller du kanske köpte det efter den. Jag startade bara upp det men jag tyckte det såg ut som ett helt nytt spel.Max är grymt! Köpte det tidigt också.
Postad 29 August 2014 - 10:18
Max är grymt! Köpte det tidigt också. Hoppades på någon expansion eller liknande men inget...
Kan man spela Diablo själv eller måste man teama upp med andra? Har man någon chans att komma någonstans själv?
Det går lira själv, men man får väl sämre drops då det gynnar att köra full grupp då svårare genererar bättre drops vad jag minns.
Men lite sak samma om man alltid lirar själv :-P men på live är det ju bara joina random spelare och kötta. De flesta är väl inne på 10e karaktären vid de här laget och bara springer igenom banorna :-P
Redigerat av SKIBBE, 29 August 2014 - 10:20.
Postad 29 August 2014 - 10:20
Har du spelat det efter den stora uppdateringen? Eller du kanske köpte det efter den. Jag startade bara upp det men jag tyckte det såg ut som ett helt nytt spel.
Minns du när stora uppdateringen var? Tyckte det var snyggt när jag körde det...
Men inte tillkommit några banor eller så?
Postad 29 August 2014 - 10:35
Hittade det. 26 mars. Ser nu att det är en del som de fixat. Kanske ska spela igenom det igenMinns du när stora uppdateringen var? Tyckte det var snyggt när jag körde det...
Postad 29 August 2014 - 13:12
Kanske kan vara något för den som inte gillar Fifa & Forza
Postad 29 August 2014 - 13:30
Xbox One (utan kinect) + Halo TMCC + Destiny för ~3850 inkl. frakt från tyska Amazon.
Kanske kan vara något för den som inte gillar Fifa & Forza
Tänkte precis posta den där, riktigt bra deal för dom som ännu inte har köpt en x1 =)
Postad 29 August 2014 - 13:40
Cod ghosts och destiny, fifa 15 och forza (något av dom) etc etc
Postad 29 August 2014 - 14:05
Okej. Jag hade inte sett några bundles med två spel för det priset men jag kanske har varit på fel sidor.Bundlarna utan kinect ligger där på 3850-3990.
Cod ghosts och destiny, fifa 15 och forza (något av dom) etc etc
Postad 29 August 2014 - 14:11
Går alldels utmärkt att spela själv. Dom har gjort ett jättebra jobb med att balansera spelet på alla sätt och vis.Kan man spela Diablo själv eller måste man teama upp med andra? Har man någon chans att komma någonstans själv?
Du kan spela hur du vill. Själv, med andra eller hoppa ut och in i andras spel som du vill. Spelet anpassar svårighetsgraden automatiskt. Sen kan man ändra svårighetsgrad manuellt när som helst och ju svårare desto mer/bättre drops får du.
Nu finns det tom balansering som gör att man kan spela tillsammans även om det skiljer rejält i level (det provade vi igår).
Vi är minst tre från forumet som spelar på One.
Redigerat av SejLax, 29 August 2014 - 14:13.
Postad 29 August 2014 - 19:50
Postad 29 August 2014 - 19:57
En vecka kvar innan man får hämta ut Xbox One. Ska bli kul att lira Forza. Vilka andra Xbox exklusiva spel rekommenderar ni? Ryse ska jag köpa iaf.
Härligt! Bara att adda mig (samma nick som här) om du vill lira någon dag/få inbjudan till betan.
Vad gillar du för spel?
Trials Fusion och Max the curse... Är två riktigt roliga spel som dessutom är billiga!
Gillar du fps så kan du testa titanfall, har inte spelat så mycket som jag önskar (småbarnsförälder) men är riktigt roligt och härligt MP tempo.
Forma är ju precis som dom tidigare riktigt välgjort och roligt. Sniper Elite 3 är rätt kul men buggigt. Metro har jag att hämta ut på posten men det har ju fått lysande recensioner.
Redigerat av maccswe, 29 August 2014 - 19:57.
Postad 29 August 2014 - 20:20
Dead Rising 3 är ett måste enligt mig. Galet mycket zombies + dildoskjutare = Win!Vilka andra Xbox exklusiva spel rekommenderar ni?
Postad 29 August 2014 - 20:35
Blir att skaffa EA access och prova lite BF4 också. Nån som provat det?
Redigerat av Pertilen, 29 August 2014 - 20:39.
Postad 29 August 2014 - 21:32
Jag kommer nog köpa Ryse och Wolfenstein när jag hämtar ut min one på fredag.
Blir att skaffa EA access och prova lite BF4 också. Nån som provat det?
kör bf4 och det är kul å snyggt
lite mkt kaos med 64 players men roligt och jag tröttnar aldrig på dice spel. har nästan bara spelat deras fps sedan bad company.
tänkte prova fifa 14 faktiskt med, aldrig haft sportspel på mina konsoller men tänkte ge det en chans.
till min förvåning förresten. när kommer stödet för hd ljud formaten? trodde det fanns redan.
Postad 30 August 2014 - 05:12
Jo det finns. Inställningar.till min förvåning förresten. när kommer stödet för hd ljud formaten? trodde det fanns redan.
Postad 30 August 2014 - 07:44
jag hade riktigt trevligt med Wolfenstein! Ryse har jag bara lirat 20min men många var positivt överraskade av det.
Redigerat av SKIBBE, 30 August 2014 - 07:46.
Postad 30 August 2014 - 09:11
What?! Spelar du D3 på One? Vad har du för gamertag? Trodde jag hade dig på min friends list redan.
Addar dig senare!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Xbox One S
235 filmer
19 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?