Så för min del har allt fungerat precis som det ska.
MinHembiogubben - var hittar man den?
Minhembio-Gubben
(Övrigt)
|
0
|
(60)
|
Inga priser |
MinHembiogubben - en bildtråd! (34 inlägg)
|
11 år sedan |
Minhembio Vs... (36 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 05 December 2007 - 22:01
Så för min del har allt fungerat precis som det ska.
Postad 05 December 2007 - 22:25
När det gäller rabattkod så skulle vi kunna fixa det, men det hade inte blivit så schysst mot de andra
som har handlat tidigare...
Kan vi göra så här?
Om någon som tidigare köpt krukpojken vill handla något annat på Inredningsfabriken.se så kan vi se om vi kan lösa
någon rabatt på det istället... (blir isf från fall till fall..)
Tycker jag låter jättebra. Jag är själv väldigt sugen på knivstället voodo, fast frun tyckte den var något morbid...
http://inredningsfab...a...t=2a&page=2
Postad 06 December 2007 - 01:50
När det gäller rabattkod så skulle vi kunna fixa det, men det hade inte blivit så schysst mot de andra
som har handlat tidigare...
Kan vi göra så här?
Om någon som tidigare köpt krukpojken vill handla något annat på Inredningsfabriken.se så kan vi se om vi kan lösa
någon rabatt på det istället... (blir isf från fall till fall..)
Har lagt en beställning nu. Så finns det någon form av rabatt så tar jag gärna del av denna =)
Mvh Isak
Postad 06 December 2007 - 08:50
Jag har lagt in en rabattkod som ger alla som är medlemmar på minhembio.com 10% rabatt
på hela Inredningsfabrikens sortiment (krukgubbarna exkluderat)..
Detta gäller endast er på forumet och ni skriver in koden minhembio i rabattfältet...
Mvh fredrik
Postad 06 December 2007 - 08:58
Oerhört trevligt och snällt av dig Fredrik. Problemet är dock hur du kommer kunna gallra bort de som inte är medlemmar på minhebio.com men som t.ex. genom google hittar inlägget om rabattkoden. Men det antar jag att du har någon smart lösning på.Hej
Jag har lagt in en rabattkod som ger alla som är medlemmar på minhembio.com 10% rabatt
Detta gäller endast er på forumet och ni skriver in koden minhembio i rabattfältet...
Mvh fredrik
Återigen tackar jag å allas vägnar för din generositet. Kanske får ta en extra titt på vad som finns.
Länge leve MinHembio gubben!
Postad 06 December 2007 - 10:34
Synd att rabatten inte kom på tal innan man beställde "gubbarna", men det är välviljan och medgörligheten som uppskattas nåt enormt, inte pengarna.
Pratade med dig (Fredrik) genom mail senast idag och fick snaba och bra svar. Det var jag som var osäker på om pengarna kommit fram och beställningen gått igenom.
Ska hålla koll på din sida och tipsa folk om den.
Tackar, så länge.
Figge
Postad 06 December 2007 - 15:11
Hej
Mvh fredrik
Tack så mycket... Det uppskattas verkligen. Ett bra sätt att knyta kunder till sig...
Postad 06 December 2007 - 16:50
Intredingsfabriken kommer att rekommenderas till släkt och vänner nu kring julhandeln
Postad 06 December 2007 - 17:19
fick mina 6st idag, en av dom hade amputerat delar av huvudet dock, vet fan inte vad posten gör med paketen. kör dom genom en mangel kanske
Postad 06 December 2007 - 17:42
Skicka ett mail direkt till mig på Inredningsfabriken...
Bara så att jag håller koll och kan hantera reklamationen lite mer "officiellt"
Jag skickar en ny, men du har den först tis/ons...
Fredrik
PS...Det här med rabatten gäller ju inte krukgubbarna utan allting annat...
Känns inte så ok mot de som var tidigt på det och inte får rabatt...
Nu måste jag gå..håller butiken öppen till 9 i kväll...
Fredrik
Postad 06 December 2007 - 18:39
ny kruka får man i början av nästa vecka, är mycket nöjd
Postad 06 December 2007 - 19:45
Fredrik, du borde få en rabattkod av posten...
minhembio_003.jpg 770.19K
4 Antal nerladdningar
Postad 06 December 2007 - 19:50
Mailade Fredrik och det tog inte ens en halvtimme så hade jag fått svar om att han skickade mina två resterande såfort som möjligt.
Jätte bra service lär jag säga!
Kommer att handla flera gånger ifrån inredningsfabriken.
/Jens
Postad 06 December 2007 - 22:38
Nej, som jag skrev i mitt inlägg ovan här så har Fredrik skött detta galant. Snabba svar, inget krångel och erbjuder nu tom rabatt ser jag.
Fick 3st nya gubbar riktigt fort, hämtade ut dom idag sen 3 av 4 var trasiga i första leveransen. Dessa 3 var hela och bättre förpackade. En eloge till dig Fredrik! Tvekar inte en sekund att handla andra prylar ifrån dig.
Postad 07 December 2007 - 06:56
Jag handlade min soffa där för ett par månader sedan, personalen är mycket trevlig och kundinriktade. Jag kan varmt rekommendera soffan "Trenton" till er som vill ha något skönt att sitta i nu under de mörka vintermånaderna.
Postad 07 December 2007 - 11:02
Hej
Mvh fredrik
Doh.. beställde min i måndags ju... missade rabatten då.
Postad 07 December 2007 - 13:34
Postad 07 December 2007 - 14:00
Nu finns Minhembio-Gubben att välja som produkt till era bilder..
Står som "Övriga Minhembio-Gubben"
Postad 07 December 2007 - 14:29
Viktigt!Så grabbar.. Nu var jag bara tvungen att fixa till en sak..
Nu finns Minhembio-Gubben att välja som produkt till era bilder..
Står som "Övriga Minhembio-Gubben"
Postad 07 December 2007 - 14:55
Konstigt nog så hittar jag själv bara produkten via IE och inte via FF?
Men tänkte att det är ju ett bra sett att samla allas bilder och lösningar på gubbarna.
Postad 07 December 2007 - 20:07
Men var försiktiga med gubbarna!
EDIT:
Den gick inte att laga på ett bra sätt, förmodligen var det en spricka i gubben eftersom den gick sönder så lätt.
Redigerat av shelter, 10 December 2007 - 13:26.
Postad 07 December 2007 - 21:50
Postad 08 December 2007 - 18:49
Har beställt ett par jag också till Karlstad, nu kan vi ju nästan bilda en Karlstad-klanHar precis fått hem 8st gubbs, svarta och vita till mig och erik_83 till Karlstad. Helt skadefria är de också, så de kan vara med på festen imöra !
Postad 09 December 2007 - 01:37
Redigerat av mysen_, 09 December 2007 - 01:38.
Postad 09 December 2007 - 11:20
Jo, dom säger det! Men det var några dagar sen nuSolen skiner alltid i Karlstad .. heehe
Postad 09 December 2007 - 16:01
http://inspirationsd...ubbar_igen.html
http://inspirationsdesign.blogg.se
Postad 10 December 2007 - 12:14
Äntligen, får man väl säga...bara att börja jaga "växter" då.
Dom ser lika nöjda ut som jag, men gör dom inte alltid det.
Postad 10 December 2007 - 20:29
Säger det igen, mycket bra service ifrån inredningsfabriken.
Perfekt å ge någon i julklapp. Köp köp!
Postad 11 December 2007 - 20:11
jag vil hal dem
Redigerat av brassa, 11 December 2007 - 20:24.
Postad 12 December 2007 - 06:09
kan man köpa gubbarna?????? är det sant????????
jag vil hal dem![]()
![]()
![]()
Var bor du någonstans? Om du kollar mitt sista inlägg en bit upp så tipsar jag om en affär som säljer dom för 45kr/st.
Postad 12 December 2007 - 07:19
Produkten finns inte längre.....Krukgubbarna finns i lager för beställning på inredningsfabriken.se
Här är en direktlänk:
http://inredningsfab...roducts_id=1546
Postad 12 December 2007 - 08:59
Jo då, den ska nog finnas. Leta under härlig design. Eller ta en titt här.Produkten finns inte längre.....Krukgubbarna finns i lager för beställning på inredningsfabriken.se
Här är en direktlänk:
http://inredningsfab...roducts_id=1546
Postad 12 December 2007 - 13:55
Total hjärntvätt? Masshysteri? Någon form av kollektiv psykos? Kanske ett elakt virus...?
För ingen kan väl på fullt allvar tycka att de är snygga? Eller?????
Ja smaken är som baken.......
Men om jag någon gång skulle stöta på dessa figurer hemma hos någon kan jag ju åtminstone vara ganska säker på att personen i fråga är medlem på Minhembio.
Redigerat av Unregisteredbcf42efe, 12 December 2007 - 13:59.
Postad 13 December 2007 - 08:59
Som sagt smaken är som baken, jag tillhör den skinkhalvan som tycker dom är fina...
Postad 13 December 2007 - 20:34
Nu kan jag inte hålla mig längre. Har följ denna tråden med stor förundran. Är det på allvar eller ett skämt? Vad är det som får till synes helt "normala" pojkar/män att så hysteriskt tråna efter dessa små löjliga figurer? Varifrån kom detta plötsliga intresse för blomkrukor? Det är för mig en gåta.
Total hjärntvätt? Masshysteri? Någon form av kollektiv psykos? Kanske ett elakt virus...?
För ingen kan väl på fullt allvar tycka att de är snygga? Eller?????
Ja smaken är som baken.......
Men om jag någon gång skulle stöta på dessa figurer hemma hos någon kan jag ju åtminstone vara ganska säker på att personen i fråga är medlem på Minhembio.
![]()
![]()
haha gubbarna är ju fruktansvärt balla, kan inte påstå att jag någonsin brytt mig om blommor eller bin men att odla hår på en stenhård hemmabio gubben är som att vårda ett barn :-)
Postad 13 December 2007 - 20:55
Whaat!! vad är min människa för en människa, jag undrar allt vem som drabbats av psykos eller virus jag
Inte tycka illa om gubbsen, till julen ska jag ge dem lite hårväxt med
Postad 13 December 2007 - 23:42
Det underlättar givetvis när man ser ett färdigt resultat i ett inrett hem, jämfört med att bara se en liten kruka i en butik. Så tack för alla grymma krukgubbebilder i "galleriet". Skitkul med inredning ibland.
Postad 14 December 2007 - 03:53
haha gubbarna är ju fruktansvärt balla, kan inte påstå att jag någonsin brytt mig om blommor eller bin men att odla hår på en stenhård hemmabio gubben är som att vårda ett barn :-)
Hmm....att förneka sitt intresse för "blommor o bin" kanske var en överdrift men helt klart är blomkrukorna bedrövligt fula....
Redigerat av Unregisteredbcf42efe, 14 December 2007 - 03:53.
Postad 14 December 2007 - 17:58
Postad 15 December 2007 - 19:49
Redigerat av erithiof, 15 December 2007 - 19:52.
Postad 15 December 2007 - 23:40
Postad 19 December 2007 - 13:34
Postad 19 December 2007 - 16:07
Postad 19 December 2007 - 16:14
Mique i Eskilstuna (Tuna Park) blev 3st. fattigare idag
, måste nog köpa fler och använda dom som godisskålar. Klockrent.
vavavava.. fan var ju inne där för 1.5 vecka sen och "tanten" i disken hade inte en blekaste aning om vad jag pratade om. Kunde inte se några där =/
Postad 21 December 2007 - 02:05
Va!? Har de gubbarna i E-tuna. Får springa förbi i helgen och kolla efter där.Mique i Eskilstuna (Tuna Park) blev 3st. fattigare idag
, måste nog köpa fler och använda dom som godisskålar. Klockrent.
vavavava.. fan var ju inne där för 1.5 vecka sen och "tanten" i disken hade inte en blekaste aning om vad jag pratade om. Kunde inte se några där =/
Postad 22 December 2007 - 11:25
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
MinHembiogubben - en bildtråd!
25 bilder
313 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?