Spelade lite på förmiddagen idag (provade lite andra perks osv) och då gick det riktigt riktigt bra, men det lär ju inte hålla i sig ikväll
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 11 December 2007 - 19:39
Spelade lite på förmiddagen idag (provade lite andra perks osv) och då gick det riktigt riktigt bra, men det lär ju inte hålla i sig ikväll
Postad 11 December 2007 - 20:54
Postad 12 December 2007 - 00:56
Postad 12 December 2007 - 01:04
Postad 12 December 2007 - 02:20
Riktigt kul matcher ikväll grabbar även om det gick så där för mig idag......
vad gäller l2ickard så har vi numera bestämt att du fortsättningsvis bara kommer få spela med en hand....så det är bara att välja...antingen kan du röra dig eller så kan du skjuta.....
Haha låter bra det!
Tack för matcherna iaf, hann inte vara med på så många men vi får ta och köra några fler här i veckan!
Postad 12 December 2007 - 05:47
Samma härTack för roliga matcher ikväll! Ska försöka dö färre gånger nästa gång.
Postad 12 December 2007 - 07:00
Han dock bara med en runda på en annan server innan det var dags att sluta.
Hoppas på mer tid och fler invites senare i veckan!
Postad 12 December 2007 - 08:09
PSN:DistantHoller
Postad 12 December 2007 - 08:15
Vill också passa på att tacka för en rolig kväll! Jag börjar äntligen få lite mer stil på TD, jag hade stora problem förut när jag mest har kört domination.
Håller med jag spelar bara domination . så jag brukar få lite problem när det blir TD vill bara springa in i striden som en galning.
skulle vara kul om vi kunde köra lite fler domination matcher
Postad 12 December 2007 - 08:46
Postad 12 December 2007 - 09:29
Jag jobbar som jurist på en statlig myndighet....problemet är bara att den ligger i Katrineholm........ ....eftersom mitt månadskort för x2000 gick ut och det endast var 2 veckor kvar att jobba löste jag snikkort vilket innebär att man kan åka antingen 06.30 eller 08.30 från Stockholm.......att glida in på jobbet vid 09.45 varje dag och sedan åka hem klockan 16.16 skulle dock kunna uppfattas som lätt egoistiskt av kollegorna......
He He He...Merger, the dark lord of IAF
Stämmer gott det.......
Postad 12 December 2007 - 09:42
Vill också passa på att tacka för en rolig kväll! Jag börjar äntligen få lite mer stil på TD, jag hade stora problem förut när jag mest har kört domination.
Det är lite kul att se att folk har skaffat sig lite cod-karaktärer......warcow/distantholler kan man med säkerhet hitta hukandes i något hörn där han försöker snipe:a....och man vet definitivt att det sitter en claymor eller två i närheten........Munds är alltid klädd i sniperkostym och spelar man pipeline kan man med säkerhet hitta honom på taket på det ena magasinet.....spelar man bloc återfinns han med största sannolikhet på andra våningen i ett av husen någonstans i fönstrena i hörnorna för snipekill.....har man ihjäl Morlock vet man med säkerhet att han dyker upp ca 3 sekunder senare på samma plats och skjuter en i ryggen....den snubben har lärt sig att maximera nyttan av killcam....springer man på honom så är det oftast lika med döden eftersom han springer runt med shotgun och man hinner aldrig få iväg tillräckligt med kulor själv.....siktar man på någon skjuter och träffar några skott men personen glider i sidled och siktar in sig på ett sätt som verkar helt omöjligt och sedan dör man.....ja då har man sprungit på l2ickard.........blir du söndersprängd av vad du tror är slumpvis kastade handgranater.....men sen inser du att det händer gång på gång.....då har du sprungit på cbarrow.....skjuter du ihjäl någon.....samma person dyker upp på samma ställe 4 sekunder senare...du skjuter ihjäl personen igen....han dyker upp på ungefär samma ställe igen och du skjuter ihjäl honom........då är det mig du har haft nöjet att träffa på.......
Som sagt....man börjar lära sig hur folk spelar.....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 12 December 2007 - 09:44.
Postad 12 December 2007 - 10:00
Spelar ni aldrig S&D?
PSN: stabbe
Postad 12 December 2007 - 10:04
Vill börja med att passa på att tacka för kul spel!!! Skönast var liret när vi vann precis och det var jämt hela spelet.Vill också passa på att tacka för en rolig kväll! Jag börjar äntligen få lite mer stil på TD, jag hade stora problem förut när jag mest har kört domination.
Det är lite kul att se att folk har skaffat sig lite cod-karaktärer......warcow/distantholler kan man med säkerhet hitta hukandes i något hörn där han försöker snipe:a....och man vet definitivt att det sitter en claymor eller två i närheten........Munds är alltid klädd i sniperkostym och spelar man pipeline kan man med säkerhet hitta honom på taket på det ena magasinet.....spelar man bloc återfinns han med största sannolikhet på andra våningen i ett av husen någonstans i fönstrena i hörnorna för snipekill.....har man ihjäl Morlock vet man med säkerhet att han dyker upp ca 3 sekunder senare på samma plats och skjuter en i ryggen....den snubben har lärt sig att maximera nyttan av killcam....springer man på honom så är det oftast lika med döden eftersom han springer runt med shotgun och man hinner aldrig få iväg tillräckligt med kulor själv.....siktar man på någon skjuter och träffar några skott men personen glider i sidled och siktar in sig på ett sätt som verkar helt omöjligt och sedan dör man.....ja då har man sprungit på l2ickard.........blir du söndersprängd av vad du tror är slumpvis kastade handgranater.....men sen inser du att det händer gång på gång.....då har du sprungit på cbarrow.....skjuter du ihjäl någon.....samma person dyker upp på samma ställe 4 sekunder senare...du skjuter ihjäl personen igen....han dyker upp på ungefär samma ställe igen och du skjuter ihjäl honom........då är det mig du har haft nöjet att träffa på.......![]()
Merger: Du glömde skriva om mig (h0gb3rg)....OAVSETT vart du springer ligger jag redan död... :-)
Fan, kunde ju inte mer än röra mig några millimeter så vart jag prickad :-(
För mig vore det bra om vi (läs: jag) kan få lite xp med, vad är anledningen till att vi inte får det nu?
Dessutom vilken knapp är: säära sig niiiven???
Hur blir det i kväll?? jag är på någon timma!!
...och det är vänterhand dessutom! (om l2ickard är högerhänt)Riktigt kul matcher ikväll grabbar även om det gick så där för mig idag......
vad gäller l2ickard så har vi numera bestämt att du fortsättningsvis bara kommer få spela med en hand....så det är bara att välja...antingen kan du röra dig eller så kan du skjuta.....
Postad 12 December 2007 - 10:13
Ahhaaa...nu har jag förstått konstrulktionen... :-)Niven drar du fram genom å trycka på höger "joystick", alltså R3.
Tack!
Jag var frustrerad i går...kändes som att hur lite jag än förflyttade mig blev jag proickad :-(
Måste bli bättre!!!
Postad 12 December 2007 - 10:18
Postad 12 December 2007 - 10:19
Fan försöker jag kniva så slutar det bara med att jag tittar åt alla möjliga håll istället för att kniva
Domination e roligt. Känns det som man gör ngn nytta även fast man inte dödar så många. Springa och cappa flaggor gick bra ialla fall
Men jag ska bara lära mig att inte få panik varje gång jag ser ngn i närheten av mig så går det nog bra.
Vad kör ni med för sensitivity förresten?
Postad 12 December 2007 - 11:09
ok. det var kul i alla fall men jag fill få lite XP så jag slipper skämas med min ranking 4Att vi inte fick xp på alla spel igår var att vi körde privata matcher.....då får man inga xp. Anledningen till att vi körde privat i sin tur var att det är svårt att få in mycket folk på samma officiella server...spelar man privat kan man invite:a upp till 18 pers (funkar inte smärtfritt men det ska gå åtminstone teoretiskt)....
Det brukar vara en bra taktik :-)Tack för roliga matcher ikväll! Ska försöka dö färre gånger nästa gång.
Jag försökte hänga på dig och kuta efter dig några ggr .-)
Postad 12 December 2007 - 11:13
Postad 12 December 2007 - 11:16
Du ska få igen det sen.höjdpunkten igår va när jag plockade Morlock med kniven. kanske hände fler gånger, men 1 gång vet jag!
Postad 12 December 2007 - 11:32
Postad 12 December 2007 - 11:34
Det är lite kul att se att folk har skaffat sig lite cod-karaktärer......
Hehe, rolig analys
Han knäppte mig när han satt bakom en säng på banan Strike. Jaha, jaja, tar honom snart tänkte jag. Gick tillbaka och slängde in en massa granater plus flashbang men likförbannat så får han mig med ett headshot när jag stormar in
Kan vi inte lira mera lagspel med "uppdrag"? Typ HQ, S&D och kanske Sabotage också. Tycker jag är kul iaf. Lite olika spelstilar i dem också.
Edit: Jo, jag tror jag fick dig ett antal gånger med mina granater igår Merger... hehe
Redigerat av CBarrow, 12 December 2007 - 11:37.
Postad 12 December 2007 - 12:17
ja d där med kniven fattar jag inte. va inte bara 1 gång jag såg en person som bara sprinta fram till mig o högg mig med kniven innan jag ens fått av ett skott.
Fan försöker jag kniva så slutar det bara med att jag tittar åt alla möjliga håll istället för att kniva
Domination e roligt. Känns det som man gör ngn nytta även fast man inte dödar så många. Springa och cappa flaggor gick bra ialla fall
Men jag ska bara lära mig att inte få panik varje gång jag ser ngn i närheten av mig så går det nog bra.
Man kan ju flytta kniven från R3 till typ "trekant" om man vill. Då går det ju enklare att styra/springa å kniva folk. Fast då måste man ju byta vapen på nån annan knapp, fast jag drar väldigt sällan pistolen så man kanske skall prova å lägga kniven på en knapp istället.
Postad 12 December 2007 - 12:22
Det är riktigt kul.
Postad 12 December 2007 - 12:23
mao borde det även vara möjligt med L3 för att kuta snabbare...den tycker jag är lite bökig att hålla in tryckt samtidigt som jag styr...ja d där med kniven fattar jag inte. va inte bara 1 gång jag såg en person som bara sprinta fram till mig o högg mig med kniven innan jag ens fått av ett skott.
Man kan ju flytta kniven från R3 till typ "trekant" om man vill. Då går det ju enklare att styra/springa å kniva folk. Fast då måste man ju byta vapen på nån annan knapp, fast jag drar väldigt sällan pistolen så man kanske skall prova å lägga kniven på en knapp istället.
Måste testa!
Postad 12 December 2007 - 12:42
Postad 12 December 2007 - 12:46
Det är lite kul att se att folk har skaffat sig lite cod-karaktärer......warcow/distantholler kan man med säkerhet hitta hukandes i något hörn där han försöker snipe:a....och man vet definitivt att det sitter en claymor eller två i närheten........Munds är alltid klädd i sniperkostym och spelar man pipeline kan man med säkerhet hitta honom på taket på det ena magasinet.....spelar man bloc återfinns han med största sannolikhet på andra våningen i ett av husen någonstans i fönstrena i hörnorna för snipekill.....har man ihjäl Morlock vet man med säkerhet att han dyker upp ca 3 sekunder senare på samma plats och skjuter en i ryggen....den snubben har lärt sig att maximera nyttan av killcam....springer man på honom så är det oftast lika med döden eftersom han springer runt med shotgun och man hinner aldrig få iväg tillräckligt med kulor själv.....siktar man på någon skjuter och träffar några skott men personen glider i sidled och siktar in sig på ett sätt som verkar helt omöjligt och sedan dör man.....ja då har man sprungit på l2ickard.........blir du söndersprängd av vad du tror är slumpvis kastade handgranater.....men sen inser du att det händer gång på gång.....då har du sprungit på cbarrow.....skjuter du ihjäl någon.....samma person dyker upp på samma ställe 4 sekunder senare...du skjuter ihjäl personen igen....han dyker upp på ungefär samma ställe igen och du skjuter ihjäl honom........då är det mig du har haft nöjet att träffa på.......
![]()
Haha! Klockrena beskrivningar (minus dig själv då)! Själv måste jag barrikadera mig, annars blir jag köttfärs!
Är det förresten någon mer än jag som känner en enorm glädje av att skjuta ihjäl l2icard?
Redigerat av Unregistered50fe2819, 12 December 2007 - 12:52.
Postad 12 December 2007 - 13:07
Obeskrivlig glädje, faktiskt.Haha! Klockrena beskrivningar (minus dig själv då)! Själv måste jag barrikadera mig, annars blir jag köttfärs!
Är det förresten någon mer än jag som känner en enorm glädje av att skjuta ihjäl l2icard? rolleyes.gif blink.gif
Redigerat av Unregistereda1381774, 12 December 2007 - 13:08.
Postad 12 December 2007 - 13:10
Vad gäller spel så lär ju jag som alla dagar spela även ikväll så det är bara att hänga på. Jag spelar gärna andra spelformer men nackdelen med vissa är ju att man inte respawn:ar och det tycker jag är lite trist....headquarters är helt ok dock med undantag för banan med en stor innergård i mitten.....fullständigt meningslös (tycker jag) eftersom man dör ungefär 10 ggr i minuten. Däremot tycker jag Morlocks förslag låter kul......jag tog ju bort killcam i sista spelet vi körde igår på privata matchen.
Sen tycker jag spelformen är ganska beroende av hur folk i ens lag väljer att spela....att t ex köra domination med folk som bara står och hukar i något hörn eller som bara springer runt och försöker skjuta motståndare är mindre givande (tycker jag). Givetvis kan man lägga sig på lämplig plats och bevaka en flagga som man har tagit men det funkar bara om ens lag har två flaggor......att sitta och bevaka om motståndarna har två är ju helt meningslöst.....
Vad gäller taktik i övrigt så hävdar jag med en dåres envishet att vi borde spela mer som lag och hålla ihop....om man håller ihop men har lite spridning på gruppen så är det oerhört svårtstoppat. Ett bra exempel var de där snubbarna vi mötte igår...särskilt när vi spelade inomhusbanan med en liten "borggård" i mitten......de höll ihop hela tiden och de sopade mattan med oss......stöter man på en grupp går man sällan bättre än plus/minus noll (man dör och dödar en motspelare) .....oftast så går man minus på situationen.
Postad 12 December 2007 - 13:24
Merger: klockren analys där, kul o läsa
För mej blir det nog lite spel ikväll, vore roligt om vi fick ihop ett gäng igen!
Postad 12 December 2007 - 13:43
Måste införskaffa blåtand headset också
Postad 12 December 2007 - 14:23
http://www.gamebattl...ladder/clan-eu/
Postad 12 December 2007 - 16:04
Då vet vi hur man ska bära sig åt för att ta död på digDet där med sensitivity är knepigt......jag kör med ganska låg känslighet eftersom det är fullständigt omöjligt för mig att springa runt annars......det innebär dock en stor nackdel när man håller in siktesknappen eftersom styrningen blir väldigt seg. Om någon kommer springande och rör sig i sidled när jag har siktat in så hänger jag helt enkelt inte med att snurra....med plötslig död som följd. Jag skulle uppskatta om man kunde ställa in olika känslighet beroende på om man håller in siktet eller ej......men det är förmodligen omöjligt.....
Lite trist att inte jag var nämnd i profilanalysen, men jag antar att jag helt enkelt inte spelat tillräckligt mycket med klanen. Ligger död överallt var det någon som beskrev sig själv som och det passar rätt bra på mig också...
Postad 12 December 2007 - 16:19
Postad 12 December 2007 - 23:37
Trevlig stämning och alla verkar ta det på rätt sätt, syftet är bara att ha kul och inget annat, synd att vi inte fick in morlock....verkade strula mest hela tiden.
Men som sagt, skitkul att lira med er, är egentligen för gammal för sånt här men vad gör man? Ha det bra och vi ses snart i rödpunktssiktet igen
Lasseman
Postad 13 December 2007 - 09:34
Konomannen: För gammal? Hur gammal är du? Jag har precis fyllt 40
Redigerat av Unregistered50fe2819, 13 December 2007 - 09:36.
Postad 13 December 2007 - 09:52
...och jag är 34Tack igen!
Det var kul när vi mötte den andra klanen (THC eller nått) dom var mer samspelta än vi (de sprang i grupp) men det hjälpte dom föga... det blev mer praktiskt för oss att ha hela deras gäng på ett och samma ställe för en snabb uppradning
Konomannen: För gammal? Hur gammal är du? Jag har precis fyllt 40
tack för kul spel och för invites.
Primare: jag hade strul mest hela tiden. Tack för ihärdiga försök att bjuda in mig.
Vilken tid det tar att komma med i spelen?? Var det extremt struligt i går eller är det snadard? Sugigt att sitta och vänta hela tiden, jag vill ju spela! Inte alls samma väntetider i RFOM.
Tack igen för kul spel!!!!
Postad 13 December 2007 - 10:30
Postad 13 December 2007 - 12:13
Tack CBrarrow och Strife4Life för Free4all-matcherna också.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 December 2007 - 13:24.
Postad 13 December 2007 - 12:45
Jag har även haft problem med att komma år Singstar online. Däremot går surfa lika långsamt som vanligt och RFOM funkar utan problem. Snabbt att hitta matcher osv
Postad 13 December 2007 - 14:36
Kul att spela med er som vanligt, det lilla jag spelade. Strular som vanligt för mig av någon anledning så jag inte kommer med på matcherna och invites inte fungerar?
Alltid roligare att spela med någon man känner igen så att säga
Du röjde på rätt bra när vi körde free4all där. Jag ska inte komma med några bortförklaringar utan jag var helt enkelt sämre än dig
Nån som ska spela sent ikväll (efter klockan 23)? Jag kommer nog in en sväng iaf.
Postad 13 December 2007 - 19:25
Har du haft problem hela tiden eller? Igår var klart värsta gången för mig. Fick hur många invites som helst, bla från dig, men kom inte in. Inte kan det väl ha att göra med våra uppkopplingar? Vad tror du?Kul att spela med er som vanligt, det lilla jag spelade. Strular som vanligt för mig av någon anledning så jag inte kommer med på matcherna och invites inte fungerar?
Postad 13 December 2007 - 20:38
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?