Lg KU990 va tror ni om denna?
1146 svar till detta ämne
Postad 19 February 2008 - 20:20
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Ooooh Ultimare var en addon, det förklarar en del :-P Ska läsa i manualen så att säga men lika bra att fråga - samma sätt som man lägger in Core-temat? typ, ersätter lite filer bara ser det ut som.. :-)
Du väljer typ vilket addon du vill använda, Ultimate eller Iphone, och ta paramsfilen jag har här på sidan då det är krångligt att sätta ihop dem 2 du får med när du laddar hem Addon + Core temat. Sen kör du bara på som du gjorde innan. Instruktioner finns med.
Postad 20 February 2008 - 15:05
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
kan någon posta en länk till temat måntro? Hittar nada annat än videofilmer på det.. såg ju väldigt bra ut xD http://www.ku990.co....read.php?t=2489
Du måste dock vara medlem
Är klar med filen nu.Gick dock inte att ändra programs och back-knappen när du öppnar menyn och ska bläddra mellan olika saker men allt annat har svenskt namn Gick inte heller att ändra på "password"-texten i fältet där du ska logga in.
Hm, dep id skiljde sig på meddelande knappen i startmenyn på din params fil, den frös när jag körde med din fil. Fast inte med min andra params fil med ett annat dep id, har du ändrat värdet på den själv? Jag tanka ioförsig hem "seto-s" egna params fil o kör med.. Åäö funka ju inte så bra heller, blir fyrkanter !
Postad 20 February 2008 - 16:28
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Hm, dep id skiljde sig på meddelande knappen i startmenyn på din params fil, den frös när jag körde med din fil. Fast inte med min andra params fil med ett annat dep id, har du ändrat värdet på den själv? Jag tanka ioförsig hem "seto-s" egna params fil o kör med.. Åäö funka ju inte så bra heller, blir fyrkanter !
Har bara ändrat namn.Hade varit en grym idiot om jag ändrat något annat då jag inte kan så mkt om själva kodningen. Jag skrev i tråden att det inte fungerande för mig och då bad de mig ladda hem den filen. Allting fungerar utan att det fryser när du trycker på medelanden. Kan du kopiera upp vad som ska stå så ändrar jag och testkör på min först. Kan vara så att du kör med en annan versionen än dem testade? 10a och 10b är testade. Hittade felet själv.Var en siffra som det stod 8 på som skulle vara 4:a. Tar bort min gamla params-fil och lägger till en ny där jag har gjort lite andra ändringar i också. Här är den updaterade.
params.txt 10.21K
18 Antal nerladdningar
Redigerat av Unregistered0354d681, 20 February 2008 - 16:38.
Postad 20 February 2008 - 19:54
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Mm du hitta felet ja  . Nu måste jag vara en pet olle igen, i din params fil är meddelanden felstavat, ska vara 2 stycken d. Bara en liten notis, annars snyggt jobbat !
Postad 20 February 2008 - 20:07
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Mm du hitta felet ja . Nu måste jag vara en pet olle igen, i din params fil är meddelanden felstavat, ska vara 2 stycken d. Bara en liten notis, annars snyggt jobbat !
En gång är ingen gång Vet hur det stavas men la nog inte märke till det bara. och för er som vill rätta till felet så öppna filen i wordpad och ändra den feta texten till "Meddelanden" ..&splstr1=Explorer& &spldep1=1,1& &splfn1=216& &splid1=fid:0X20000d0f& &splstr2= Medelanden& &spldep2=1,4,1& &splfn2=280& &splid2=&..
Redigerat av Unregistered0354d681, 20 February 2008 - 20:08.
Postad 21 February 2008 - 13:29
wobert
-
wobert
-
Lärjunge
-
-
464 inlägg
Står i valet o kvalet nu, hörde med dialect varför inte min telefon har kommit efter 1.5 vecka men dom säger att den är slut hos alla leverantörer. Kollar på dustin o dom har i lager, dessutom 700:- billigare. Så nu är frågan om man ska köpa en viewty från dustin eller slå till på en HTC Touch Cruise.
edit: blev en beställning på en viewty trots alt. HTC:n har så kass kamera o överdrivet mycket funktioner som jag aldrig kommer ha användning för.
Redigerat av wobert, 21 February 2008 - 14:06.
Postad 21 February 2008 - 14:07
benteboy
-
benteboy
-
Användare
-
-
147 inlägg
Står i valet o kvalet nu, hörde med dialect varför inte min telefon har kommit efter 1.5 vecka men dom säger att den är slut hos alla leverantörer. Kollar på dustin o dom har i lager, dessutom 700:- billigare. Så nu är frågan om man ska köpa en viewty från dustin eller slå till på en HTC Touch Cruise.
köp en viewty  där jag jobbar kan vi få hem den direkt är inte slut på någon av våra leverantörer
Postad 21 February 2008 - 16:34
Itzo
-
Itzo
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
köp en viewty där jag jobbar kan vi få hem den direkt är inte slut på någon av våra leverantörer 
Köpte min av elgiganten, fick samma svar där: "Nej tyvär den är slut hos leverantören, det kommer dröja 2v till", fast de verkar inte veta riktigt vad de sysslade med, fick den mycket tidigare som tur är
Postad 21 February 2008 - 21:24
caroline81
-
caroline81
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Varför blir det mörkt (nästan svart) när man filmar med 120 fps?! Spelar ingen roll om man väljer ex 'mörkerläge'. Allt ser jätte bra ut (ljust o fint) tills man trycker på record, då blir det helt plötsligt mörkt o det syns knappt vad man filmar. Är det någon speciell inställning man måste göra eller är det min Viewty som är kass?!
Postad 21 February 2008 - 21:39
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Varför blir det mörkt (nästan svart) när man filmar med 120 fps?! Spelar ingen roll om man väljer ex 'mörkerläge'. Allt ser jätte bra ut (ljust o fint) tills man trycker på record, då blir det helt plötsligt mörkt o det syns knappt vad man filmar. Är det någon speciell inställning man måste göra eller är det min Viewty som är kass?! 
När du filmar med 120 läget så måste linsen i kameran öppna o stänga 120 ggr per sekund, därför hinner det inte komma in så mkt "ljus" på den lilla stunden, så ska du filma i det läget så rekommenerar jag dig att ha en ljusstark miljö!
Postad 22 February 2008 - 11:25
wobert
-
wobert
-
Lärjunge
-
-
464 inlägg
Nu har jag fått min Viewty  . Hur länge ska man ladda den första gången? Orkar inte läsa instruktionsboken just nu hehe.
Postad 22 February 2008 - 12:01
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Nu har jag fått min Viewty . Hur länge ska man ladda den första gången? Orkar inte läsa instruktionsboken just nu hehe.
Den kommer halvladdad. Du behöver inte ladda den alls förutom när batteriet börjar ta slut
Postad 22 February 2008 - 15:13
wobert
-
wobert
-
Lärjunge
-
-
464 inlägg
Nu har jag fått min Viewty . Hur länge ska man ladda den första gången? Orkar inte läsa instruktionsboken just nu hehe. Den kommer halvladdad. Du behöver inte ladda den alls förutom när batteriet börjar ta slut 
Så bra, en del tillverkare säger ju att man ska ladda ett dygn första gången. Men nu har jag ett litet problem. Köpte en telefon utan operatörslås självklart. När jag sätter i mitt Telia 3G simkort så händer inget. Ståra bara "Sätt i USIM kort" på telefonen. Kör med Telia Fastpris företag 3G.
Postad 22 February 2008 - 15:26
kallep88
-
kallep88
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
har precis lagt in Viewty Ultimate och det funkar fint... men kan man lägga in Core Iphone temat också? typ istället för fish... funkar det månne?
Postad 22 February 2008 - 18:05
wobert
-
wobert
-
Lärjunge
-
-
464 inlägg
För att svara på mitt eget problem så har jag löst det nu. Man va tvungen att sätta i ett minneskort i telefonen för att den skulle hoppa igång. Är inte det lite märkligt med tanke på att dom inte skickar med nåt minneskort till telefonen? Då säljer dom en produkt som är obrukbar om man inte köper ett minneskort extra.
Va inne på lgmobile.com och reggade mig, viewtyn finns ju inte ens med att välja som telefon och jag hittar ingen ny version av pc suiten att ladda ner.
Postad 22 February 2008 - 22:53
HaloGuilty
-
HaloGuilty
-
Användare
-
-
121 inlägg
Leather Case For Viewty ? Är det någon som vet vart man kan köpa denna läderväskan samt bordsladdaren. http://viewty.lgmobile.com/sw/Under Viewty, Viewty Accessories Kan inte hitta det någonstans, tacksam för svar om någon vet.
Postad 23 February 2008 - 11:59
Unregistered691556c0
-
Unregistered691556c0
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Leather Case For Viewty ?
Är det någon som vet vart man kan köpa denna läderväskan samt bordsladdaren.
http://viewty.lgmobile.com/sw/
Under Viewty, Viewty Accessories
Kan inte hitta det någonstans, tacksam för svar om någon vet.
Jag skulle inte ha några större förhoppningar på att Lg kommer lägga upp något på hemsidan. Vart är den där såkallade kabeln som man ska använda för att koppla till teven? den lär inte ens vara "tillverkad" ännu. Detsamma gäller nog de prylar du vill ha. Tycker hela LG är som ett skämt mot sina kunder..kommer aldrig mer skaffa en LG-pryl.
Postad 23 February 2008 - 13:04
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Man va tvungen att sätta i ett minneskort i telefonen för att den skulle hoppa igång. Är inte det lite märkligt med tanke på att dom inte skickar med nåt minneskort till telefonen? Då säljer dom en produkt som är obrukbar om man inte köper ett minneskort extra.
Min (, och jag tror också de flesta andras) gick ingång utan minneskort.Vore lite konstigt annars.
Postad 23 February 2008 - 13:14
wobert
-
wobert
-
Lärjunge
-
-
464 inlägg
Man va tvungen att sätta i ett minneskort i telefonen för att den skulle hoppa igång. Är inte det lite märkligt med tanke på att dom inte skickar med nåt minneskort till telefonen? Då säljer dom en produkt som är obrukbar om man inte köper ett minneskort extra. Min (, och jag tror också de flesta andras) gick ingång utan minneskort.Vore lite konstigt annars.
Det tycker jag också. Provade med 2 simkort men det stod bara insert USIM card. Sen tryckte jag i minneskortet o då kom jag till där man får slå in pinkoden. Den där leathercasen vore inte helt fel att ha, bordsstället va också nice. Satt o grejade hela kvällen igår o nu har jag fått in thememanager 2.3 med en massa teman + att jag har lagt in temat i3D, riktigt jäkla grymt  . Blev som en ny telefon. http://www.youtube.c...h?v=xM5fwpTCfrkÄr det någon mer än jag som tycker att telefonen är helt sjuk slö när man fyller upp minneskortet? Gjorde som folk sa och fyllde upp 6gb av minneskortet på datorn o sen satte i det i telefonen. blev visst 1000 mp3 filer tror jag. Men det gick inte att använda telefonen, starta kameran tog 30sek. Kolla på bilder ska vi inte ens tala om. Helt obrukbar blev den.
Postad 23 February 2008 - 15:48
Itzo
-
Itzo
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Satt o grejade hela kvällen igår o nu har jag fått in thememanager 2.3 med en massa teman + att jag har lagt in temat i3D, riktigt jäkla grymt . Blev som en ny telefon.
Det där temat var ju snyggt som ** ! Kommer förmodligen (som man redan ser på videon) hacka sig i telefonen, men man kan ju inte få allt. Måste testa det någon dag snart! Theme Manager 2.3? Är inte det för win? ^^ Eller har jag fått det om bakfoten (som vanligt  ). Bara en hypotes: Kan man ifall att Theme manager passar i luren, byta enkelt mellan teman i mobiln? Känns så tragiskt att måsta ersätta ett enda tema varje gång man byter tema..
Postad 23 February 2008 - 16:47
wobert
-
wobert
-
Lärjunge
-
-
464 inlägg
Satt o grejade hela kvällen igår o nu har jag fått in thememanager 2.3 med en massa teman + att jag har lagt in temat i3D, riktigt jäkla grymt . Blev som en ny telefon.
Det där temat var ju snyggt som ** ! Kommer förmodligen (som man redan ser på videon) hacka sig i telefonen, men man kan ju inte få allt. Måste testa det någon dag snart! Theme Manager 2.3? Är inte det för win? ^^ Eller har jag fått det om bakfoten (som vanligt ).
Bara en hypotes: Kan man ifall att Theme manager passar i luren, byta enkelt mellan teman i mobiln? Känns så tragiskt att måsta ersätta ett enda tema varje gång man byter tema..
Finessen med theme manager är att man ersätter ett originaltema, men det försvinner inte för det finns sparat i thememanager. Sen innehåller thememanager för närvarande runt 30 teman. För att byta trycker man 2ggr på C knappen och då kommer en meny upp där man får välja teman. Går även att lägga till nya som jag gjorde med i3D. Lite pul är det ju med det eftersom du måste in och ersätta ett tema på telefonen. Men följer man guiderna på http://www.ku990.co.uk/forum så är det simpelt. framförallt trådarna: http://www.ku990.co....read.php?t=3004http://www.ku990.co....hread.php?t=596
Postad 24 February 2008 - 15:34
Nick_the_slick
-
Nick_the_slick
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Hej alla,
jag måste ge upp, tyvärr måste jag sälja min telefon. Jag fick köpa den för företaget mot att jag garanterade att den skulle fungera med de funktioner som vi kör på jobbet. bland annat MLsynk, efter att ha jagat LG support nu i två veckor och postat i forum så är det bara att inse att jag inte kommer få hjälp.
Så om någon har en sprillans ny sonyericsson K850I att byta med eller vill köpa min för 3800:- så maila. [email protected] eller pm.a mig. Telefonen är obrandad ej operatörslåst och kvitto plus garanti finns. Har firmvare 10b som verkar vara den bästa än så länge.
Telefonen är två veckor gammal, med 2 G minneskort och det extra bättre MP3 hörlurssättet. Har precis tagit bort orginal skyddet och satt på en ny! Aldrig använd utan skyddsplats och telefonen ser ut som ny.
Garanterat så svider det jag gillade verkligen den här telefonen skarpt!
Tack LG support för det!
Postad 24 February 2008 - 18:09
HaloGuilty
-
HaloGuilty
-
Användare
-
-
121 inlägg
Någon som vet hur man ser när batteriet är full laddat. Batteri indikatorn snurrar fortfarande på efter ca 3 timmars laddning. Kommer indikatorn att sluta snurra på när det är full laddat ?
Postad 24 February 2008 - 18:32
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Någon som vet hur man ser när batteriet är full laddat. Batteri indikatorn snurrar fortfarande på efter ca 3 timmars laddning. Kommer indikatorn att sluta snurra på när det är full laddat ?
Ne tror inte den gör det , inte gjort det för mig iaf men efter några timmars laddning är det väl bara att dra ur och kolla hur många pluppar du har.
Postad 24 February 2008 - 18:38
benteboy
-
benteboy
-
Användare
-
-
147 inlägg
hmm har jag inte tänkt på
Postad 24 February 2008 - 18:39
HaloGuilty
-
HaloGuilty
-
Användare
-
-
121 inlägg
Såg nu att batteri indikatorn slutat att snurra
Redigerat av HaloGuilty, 24 February 2008 - 18:55.
Postad 24 February 2008 - 20:06
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Såg nu att batteri indikatorn slutat att snurra 
Aha ^^ har nog aldrig laddat fullt någon gång
Postad 25 February 2008 - 18:53
Itzo
-
Itzo
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Tjo!
ansökan om hjälp med anslutningsfel med programvaror såsom Google Maps, Ebuddy m.m. ;-)
sitter med Halebop kontaktkort, klirrade inställningar via Halebop.se. Allt lirar på med både MMS & GPRS aktivt, funkar finfint. Men! När jag ska starta google maps (t.ex.) så börjar den ju ladda allmänna villkor, men ger upp pga "saknas dataanslutning".. Ingen annan som råkar ut för detta fenomen? dragit hem nyaste via googlemaps.com/gmm, men går inte in pga ovan nämnda problem. Börjar gå mig lite på nerverna.. inte för att man sitter med msn i mobilen så ofta men enerverande att man inte kan!
Har testat med både gsm & 3g nät..
vad är det jag saknar måntro? streaming?
Postad 25 February 2008 - 19:31
Unregistered691556c0
-
Unregistered691556c0
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Jag skicka ett mail där jag påpeka en massa saker angående telefonen, uppdatering, tillbehör m.m. LG:s sätt som företag osv. Innebär det att jag kan få telefonen uppdaterad hos Anovo nu? LG av någon borde ju veta. Och smidigt att det finns ETT företag som säljer LG-prylar. Jaja..orkar inte bry mig mer. Nu vet ni iaf..
"Hej Jimmy,
LG:s servicepartner Anovo www.anovo.se är de som sköter uppdateringar av alla telefoner. Du kan även kontakta dem på telefon:
Växel
ANOVO Nordic AB
Tel: +46 (0) 8 59 00 26 00
Epost: [email protected]
Mobiltelefoner
Tel: 0900 100 59 00
OBS! Samtalskostnad 19.50kr/st. inkl. moms oavsett samtalslängd
Fax: 08-601 55 99
Epost: [email protected]
När det gäller reservdelar och accesoarer, vänligen kontakta Spacetronic som säljer dessa tilll LG:s mobiltelefoner.
Spacetronic AB
E-mail: [email protected]
Tel: 08-591 13 371
Mvh,
Jonas
LG Electronics
"
Redigerat av Unregistered691556c0, 25 February 2008 - 19:44.
Postad 25 February 2008 - 19:56
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Spacetronic AB E-mail: [email protected] Tel: 08-591 13 371
Så om jag vill beställa tv-ut sladd är det emailadress som gäller ev telefon?
Postad 26 February 2008 - 15:14
Itzo
-
Itzo
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Så om jag vill beställa tv-ut sladd är det emailadress som gäller ev telefon?
Tror tyvär inte nån har koll på denna sladd, verkar inte finnas nån direkt information någonstans =/ Skriv gärna här ifall du får något vettigt svar av dessa gällande tv-ut kabeln :-)
Postad 26 February 2008 - 16:52
Unregisteredc11b0b65
-
Unregisteredc11b0b65
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Försökte installera Core temat....gjort som det stod i instruktionerna...men nu har jag bara en bakgrund... nån som vet vad det kan bero på?
Postad 26 February 2008 - 16:59
Unregisteredc11b0b65
-
Unregisteredc11b0b65
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
puh...fixade sig
Redigerat av Unregisteredc11b0b65, 26 February 2008 - 17:11.
Postad 26 February 2008 - 17:14
Patrick85
-
Patrick85
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Hej!
Har funderingar på att köpa Viewty Hos TRE, men jag undrar en sak. Jag har nu en w850I från just TRE och det som brukar kunna vara lite jobbigt med just tre mobiler är att de är låsta och att innehållet i telefonerna kan bli annolrunda p.g.a. det. Jag kan t.ex. inte ändra meny temat på min w850 eftersom det är tre´s meny som gäller hela tiden!
Kan/är detta fallet med viewty är den något annorlunda mot en jag köper på t.ex. katshing!?!
Postad 26 February 2008 - 20:36
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Jag har en 3 brandad lur från 3. Det enda som gör att det syns att den är från 3 är en liten liten logga på baksidan vid kamera linsen. Sen är det ett "3-block" till 3-s hemsida längst ner i menyn i viloläget. Men detta går lätt att ta bort via att gå in i telefonen med program och deleta. Sen kan man lägga till andra teman som gör telefonen 10ggr roligare att se på, inte för att den är tråkig från början men.. Så det enda som gör att man ser att den e köpt via 3 är liten logga knappt märkbar, 2*2cm cirka.
Postad 27 February 2008 - 19:49
Patrick85
-
Patrick85
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Okej! Tack för svaret då låter det ju helt okej.
Sen har jag en fråga till angående hörlurar som följer med!? Jag kan tänka mig att det inte är några värstingar, men hur är möjligheten att plugga in andra lurar i den?
Tacksam för svar!
Postad 27 February 2008 - 21:17
svampsoppa
-
svampsoppa
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Okej! Tack för svaret då låter det ju helt okej.
Sen har jag en fråga till angående hörlurar som följer med!? Jag kan tänka mig att det inte är några värstingar, men hur är möjligheten att plugga in andra lurar i den?
Tacksam för svar!
japp! det sitter en adapter i hedset sladden så man kan ansluta vilka lurar som helst! (3,5mm)
Postad 27 February 2008 - 23:53
adde1337
-
adde1337
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Hej. Jag har några frågor kring LG viewtyn..
Jag undrar.
Hur svårt är det egentligen att ställa in kamerainställningarna??
Om jag ställer in kameran på t.e.x ISO 200, 5 mp, sedan stänger jag av kameran och sedan startar jag den igen.. Kommer den spara ISO 200, 5mp eller gå över till " default" så att säga.
är denna mobil en "snap an shoot" kamera.. eller måste man ställa in massa inställningar för att få en bra bild??
Har läst om att batteristatusen ( ikonen), stämmer inte alls.. Ibland dör telefonen trots att det står att det finns tvp pluppar till
Sista frågan.. Jag har läst om att i vissa menyer så kan man inte " fingerscrolla" utan man måste använda sig av scrollen som befinner sig runtom kameran. Vart någonstans gäller INTE "fingerscrollningen"?? Jag hoppar det inte är på många ställen
Skicka gärna några bilder =)
Tack i förhand!!  !
Postad 28 February 2008 - 02:28
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
jag har ett problem med syrrans LG KU990, varje gång hon ska börja filma så börjar det hacka ungefär 2 sek in inspeningen för att sedan haka upp sig totalt, man måste dra knappen till kameraläget för att komma tillbaka. Någon som råkat ut för samma sak??
Postad 28 February 2008 - 10:42
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Viewty ultimate verkar riktigt fint.Theme manager verkar ju riktigt bra, med det kan man väl både ha Iphone, ultimate och en massa andra teman och enkelt byta mellan dem? Hoppas på att kunna få min Viewty idag så håller på att ladda ner lite bra program. http://www.ku990.co....read.php?t=2489Module media builder + teman och det ovan är väl det som behövs för att göra det man vill? Riktigt bra tråd det här!
Postad 28 February 2008 - 10:50
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Svarar på mitt eget inlägg =) Räcker ju med att bara lägga in Theme Manager =) http://www.ku990.co....read.php?t=3004Då har man ju en hel hög med teman inkluderat de jag nämnde ovan. Aaaa nu får timmarna gå framåt så att man äntligen kan få den!
Postad 28 February 2008 - 13:18
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
.
Redigerat av Biokillen, 28 February 2008 - 13:41.
Postad 28 February 2008 - 13:26
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
http://www.cyberphot...p?article=TF8GB
Tror ni att detta kort passar bra? Står SDHC bakom men vet inte riktigt om det skulle göra nån skillnad eller vad det betyder. Tacksam för svar.
Ja det funkar , fyll kortet med minst 6gb i datorn först bara. Telefonen klarar egentligen bara av 2gb-kort. Sen som du ser har du skrivit 3 inlägg här senast. Varför inte bara redigera det första?
Postad 28 February 2008 - 13:42
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
http://www.cyberphot...p?article=TF8GB
Tror ni att detta kort passar bra? Står SDHC bakom men vet inte riktigt om det skulle göra nån skillnad eller vad det betyder. Tacksam för svar. Ja det funkar , fyll kortet med minst 6gb i datorn först bara. Telefonen klarar egentligen bara av 2gb-kort. Sen som du ser har du skrivit 3 inlägg här senast. Varför inte bara redigera det första? 
Redigerar det tredje iaf  Alltid nåt! Edit: Blev ju fel det här =) Synd man inte kan ta bort sina tidigare inlägg. Så ni får tänka er att det här står i ett inlägg där uppe =) Funkar messenger bra för er som använder det? Ska testa eBuddy först iaf, om man nu får telefonen nån gång!
Redigerat av Biokillen, 28 February 2008 - 14:30.
Postad 28 February 2008 - 14:51
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Redigerar det tredje iaf Alltid nåt!
Edit: Blev ju fel det här =) Synd man inte kan ta bort sina tidigare inlägg. Så ni får tänka er att det här står i ett inlägg där uppe =) Funkar messenger bra för er som använder det? Ska testa eBuddy först iaf, om man nu får telefonen nån gång!
jaja , bara du har det i åtanke Kör med Ebuddy själv. Funkar bra och så med touchen.Fin fint med andra ord.
Postad 28 February 2008 - 14:55
adde1337
-
adde1337
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Hej. Jag har några frågor kring LG viewtyn..
Jag undrar.
Hur svårt är det egentligen att ställa in kamerainställningarna??
Om jag ställer in kameran på t.e.x ISO 200, 5 mp, sedan stänger jag av kameran och sedan startar jag den igen.. Kommer den spara ISO 200, 5mp eller gå över till " default" så att säga.
är denna mobil en "snap an shoot" kamera.. eller måste man ställa in massa inställningar för att få en bra bild??
Har läst om att batteristatusen ( ikonen), stämmer inte alls.. Ibland dör telefonen trots att det står att det finns tvp pluppar till
Sista frågan.. Jag har läst om att i vissa menyer så kan man inte " fingerscrolla" utan man måste använda sig av scrollen som befinner sig runtom kameran. Vart någonstans gäller INTE "fingerscrollningen"?? Jag hoppar det inte är på många ställen
Skicka gärna några bilder =)
Tack i förhand!!
Postad 28 February 2008 - 15:25
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Text text text..
Den sparar men du kan bara göra en ändring åt gången.Sen måste du öppna menyn igen och göra en ny ändring men den menyn öppnar du lätt. Bildkvalite kan jag inte tala så mycket om men jag tycker det blir helt okej bilder bara du låter den focus:era först. Det är bara en del som har haft problem med ikonen tror ja och det har varit någon som har bytt batteri står tidigare i tråden och då blev det bättre. När det är en 1 plupp kvar kan du dock inte hålla på så länge med telefonen innan du varnar hela tiden för långt batteri Det är i vissa undermenyer så som inne på "Mina ljud" och "Mina bilder" Du har typ en scrollbar längs högra sidan så du kan dra ner med hjälp av den också. Bilder finns i mitt galleri.Dock så är nog de flesta tagna inomhus i dåligt ljus.
Postad 28 February 2008 - 15:37
adde1337
-
adde1337
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Hur pass stöttålig är mobilen :S.. jag e skiträdd för att den kommer att gå sönder  , + att den inte har något linsskydd :S  ???
Hur är högtalarna på mobilen ( när man lyssnar på musik), har hört att det e dåligt ljud, sprakljud typ  ?
Elgigantens försäkring verkade ju soft ändon.. 700 kr för 12 månader + att den täcker tapp o fuktskador =). Sjävrisken va inte särskild hög heller.
Några tips på bra försäkringar, vilka använder ni etc?
Nämn gärna några Negativa grejer om mobilen
Postad 28 February 2008 - 17:15
Unregistered621ff9d0
-
Unregistered621ff9d0
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Hej
Måste man sätta på skärmen för att se missat samtal/nytt sms eller dyker det upp en liten symbol i "standby" ?
Postad 28 February 2008 - 17:30
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Hej Måste man sätta på skärmen för att se missat samtal/nytt sms eller dyker det upp en liten symbol i "standby" ?
Det syns när du har telefonen låst. Skärmen släcker sig naturligtvis men med en knapptryckning kan du see.Syns i standby/Viloläget med men tror det var det innan du menade?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|