Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 4 Modern Warfare

3456 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 January 2008 - 13:14

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Tänkte bara höra lite vad ni kör med för BT-headsets? Själv har jag ett SE HBH-DS220, men har inte fått det att riktigt funka... Måste man trycka in någon knapp för att kunna snacka när man väl är inne i spelet? :)

Jag kör Jabra XJ10. det är bara att snacka så hörs det....
Funkar klockrent!

Postad 14 January 2008 - 13:17

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Efter uppdateringen trodde jag att poredown var borttagen. Det är den enda banan som inte går att välja i splitscreen-läge. Lite märkligt. Man tycker ju att alla banorna borde vara med där :)

Postad 14 January 2008 - 13:31

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
aha, fyrkant...ok...ska köra i kväll igen :-)

Postad 14 January 2008 - 13:34

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Efter uppdateringen trodde jag att poredown var borttagen. Det är den enda banan som inte går att välja i splitscreen-läge. Lite märkligt. Man tycker ju att alla banorna borde vara med där :wacko:

Downpour tror jag du menar va? :D Den är inte med för dom anser den för stor för bara 2-4 spelare. Samma med district, overgrown och pipeline.

Postad 14 January 2008 - 13:45

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Patchen där man kan stänga av ljud-chat har inte kommit än väl? Trodde allt skulle komma på en gång.

Postad 14 January 2008 - 13:52

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Efter uppdateringen trodde jag att poredown var borttagen. Det är den enda banan som inte går att välja i splitscreen-läge. Lite märkligt. Man tycker ju att alla banorna borde vara med där :wacko:

Downpour tror jag du menar va? :D Den är inte med för dom anser den för stor för bara 2-4 spelare. Samma med district, overgrown och pipeline.

Så kanske den hette :P Äsch, så stor är den väl inte. Alla banor borde gå att välja.

Patchen där man kan stänga av ljud-chat har inte kommit än väl? Trodde allt skulle komma på en gång.

Men det går väl att sänka volymen?
Om du går in i options finns det två volymrader. Den ena tror jag är ingame voice volym.

Postad 14 January 2008 - 13:56

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Har suttit å lirat ett par timmar nu efter jobbet (arbetar natt) och har lagt märke till att VÄLDIGT många "vänder i hallen" innan matchen börjar, dom kommer lixom in å sen sticker dom igen, är detta pga att man skaffat MHB tag tro? eller har man blivit för grym helt enkelt...?(att dom tänker nej inte han!) :wacko:
Eller kan det vara ngt annat tror ni, jag kör just nu nästan enbart 1 VS 1 å det är riktigt kul, har spelat nu i över 3 timmar i sträck och inte förlorat en enda match.
Om jag ska vara helt ärlig så är jag verkligen sugen på att möta tufft motstånd/få rejält med pisk just nu, jag har säkert bara haft tur men idag så har inte ngn gett ngt direkt hårt motstånd, även fast det var killar som gått 2/3 varv i prestige.

Vart spelar ni andra mest i MHB clanen? vilka spelsätt?

jaja nu e det läggdags, det är en "dag" imorgon oxå...

Mvh Michael.

När du spelar 1 vs 1. Vilka vapen och perks använder du dig av? Är nyfiken :D

Postad 14 January 2008 - 13:58

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Om du går in i options finns det två volymrader. Den ena tror jag är ingame voice volym.

Du kan endast sänka volymen minimalt. Är lite trött på idioter som bara sitter och skriker obscena ord för att de tycker att de är häftiga eller sitter och visslar mig i örat. Vill istället höra varifrån fienderna eller granaterna kommer utan att störas av annat tjatter. Kör alltid skype istället med mina polare. Då hör man dessutom vad de säger.

Postad 14 January 2008 - 14:12

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Du kan endast sänka volymen minimalt. Är lite trött på idioter som bara sitter och skriker obscena ord för att de tycker att de är häftiga eller sitter och visslar mig i örat. Vill istället höra varifrån fienderna eller granaterna kommer utan att störas av annat tjatter. Kör alltid skype istället med mina polare. Då hör man dessutom vad de säger.

Jag håller med, det suger, jag lämnar sådana spel omgående...
Spelade en match där några amerikanare började skrika rasistiska nedlåtande kommentarer till varandra...
gissa om vi torskade matchen fett ?!!! Idioter som krigar verbalt internt när det finns en hel armé med fiender :-)

Hoppas att MUTE funktionen och BAN funktionen kommer till COD4 med (som i RFOM)

jag kan sänka volymen på mitt headset om det blir för störande....men som sagt man hör ju inte fienden eller bomber och granater då....

En dum fråga: Antar att kör du Skype via en separat dator?

Redigerat av Numero1, 14 January 2008 - 14:14.

Postad 14 January 2008 - 14:16

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Japp. Jag har en laptop ståendes bredvid där jag kör hörlur i ena örat och den inbyggda micen. Skall skaffa ett headset, men det är lite surt då jag inte har annat en line-in utan måste köra med USB :D. Ljudet blir mycket bättre och ingen kan tjuvlyssna.

Postad 14 January 2008 - 14:23

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Japp. Jag har en laptop ståendes bredvid där jag kör hörlur i ena örat och den inbyggda micen. Skall skaffa ett headset, men det är lite surt då jag inte har annat en line-in utan måste köra med USB :D. Ljudet blir mycket bättre och ingen kan tjuvlyssna.

Samtidigt snackar vi svenskar krypterat för de flesta online :-)
Cool lösning i alla fall :-)

Postad 14 January 2008 - 14:30

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Det är sant :D. Har iofs stött på en match där det har varit två svenskar som snackat, men jag kunde knappt höra vad de säger. Kan iofs bero på att jag kör med surroundanläggningen och inte headset.

Postad 14 January 2008 - 14:53

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Det är sant :D. Har iofs stött på en match där det har varit två svenskar som snackat, men jag kunde knappt höra vad de säger. Kan iofs bero på att jag kör med surroundanläggningen och inte headset.

jo, jag har med hemmabio system men kör endast headset...
blir för skrikigt på hög volym annars...
Frugan blir sur!

Postad 14 January 2008 - 15:02

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Igårkväll var det någon idiot (rent ut sagt) som drog på en gammal Queen skiva.
Visst det var kul i början när gamet börja och det körde "we will we will ROCK you".
Sen var det bara att dra igång headsetet och lägga det i soffan så man kunde spela.

Postad 14 January 2008 - 15:13

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Igårkväll var det någon idiot (rent ut sagt) som drog på en gammal Queen skiva.
Visst det var kul i början när gamet börja och det körde "we will we will ROCK you".
Sen var det bara att dra igång headsetet och lägga det i soffan så man kunde spela.

Sånt suger!!!

Postad 14 January 2008 - 16:23

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
När du spelar 1 vs 1. Vilka vapen och perks använder du dig av? Är nyfiken :D
[/quote]

Just för tillfället använder jag mest Overkill och bättre sikte..

M4 med granatkastare som grundvapen, och MP5 med rödpunktsikte eller P90 som andra vapen.

Mvh

Postad 14 January 2008 - 16:27

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Är det någon här som testat både PC versionen och PS3 versionen?
Har PC versionen... men funderar på att byta till mig eller köpa PS3 versionen med... fast jag suger luva vad gäller FPS och handkontroll :P
Men kan vara kul att lira med maffigt surroundljud och 90" bild :D
Bara undrar om det är någon som jämfört dom 2 olika versionerna, om det är värt att ha på PS3 med :wacko:

Postad 14 January 2008 - 16:27

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Vad gäller motstånd så är det väl bara att vänta till l2ickard eller morlock kan spela med/mot oss igen så lär det nog lösa sig......sen kan jag personligen tycka att 1/1 inte riktigt går att jämföra med lagspel. När du spelar i lag går det oftast inte att campa och det ställer helt andra krav på spelsätt. Är du sugen på däng så hoppa in och spela lite lag......och i väntan på morlock och l2ickard kan du ju försöka hamna i motsatt lag till hyvonen, jensLu, bubukalas, eldoro, SaMppa79 eller ollienator......då lär du få smaka pisk...... :wacko:

Det har du rätt i, det blir nog väldigt mkt svårare när man kör andra spelsätt, dags att börja få fett med pisk snart då :D

mvh

Postad 14 January 2008 - 16:31

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Provade en 1v1 match för någon dag sedan mot en kaxig amerikan.

10-0
10-0
10-0
10-0
...sen hoppade han ur. :D

Fast det är roligare att spela ffa eller tdm tycker jag.

Postad 14 January 2008 - 16:32

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Just för tillfället använder jag mest Overkill och bättre sikte..

M4 med granatkastare som grundvapen, och MP5 med rödpunktsikte eller P90 som andra vapen.

Mvh
[/quote]

Alla får göra precis som de vill men varför spelar du m4 och mp5/p90 samtidigt :D .......jag spelar själv med overkill och två vapen men m16 istället för m4 eftersom jag vill åt räckvidden....m4 tycker jag inte har tillräcklig räckvidd eller skada jämfört med m 16. Att sen m4 är ett bra vapen är en annan sak men då skulle jag nog hellre spela med m16 för räckvidd och m4 som närstridsvapen.

Postad 14 January 2008 - 16:44

trailblazer
  • trailblazer
  • Lärjunge

• 334 inlägg
  • 0

Jag har märkt 2 nya banor på online-läget den senaste veckan. Nu kommer jag inte ihåg vad de heter men det var ju den på båten och den där banan med de höga husen och byggställningarna eller vad det är.

Vad tycker ni om dessa?

Dom är inte nya i sej utan har funnits förut i vissa spellägen som headquarters & domination.

Ok, kör bara team o free for all=)

Postad 14 January 2008 - 18:15

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
M16 tror jag inte jag kan välja? (blir osäker nu) jag har iaf m4:an som medeldistansvapen och p90 eller mp5 för oxå medeldistans typ..men dessa 2 sistnämda har högre eldhastighet? å lämpar sig bättre på nära håll oxå...men m4:an tar mer skada, plus att granath kastaren är ju smidig ibland?

Morlock : du lär ju vara hemskt duktig, kommer bli nervös om jag stöter på dig(seriöst)

mvh

Redigerat av dallan1981, 14 January 2008 - 18:16.

Postad 14 January 2008 - 18:19

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Hoppar nog in en liten stund ikväll efter CSI, får se om det är några som lirar. Vi hörs!

Postad 14 January 2008 - 18:22

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
Hur får man tag i m16 då?

Hoppar nog in en liten stund ikväll efter CSI, får se om det är några som lirar. Vi hörs!

Jag hade gärna varit med å testat lite med er MHB ikväll, men jag jobbar natt(ständigt) så jag börjar 22:30.

shit!! jag glömde majskolvarna på spisen!..........

Postad 14 January 2008 - 18:26

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Hur får man tag i m16 då?

Jag hade gärna varit med å testat lite med er MHB ikväll, men jag jobbar natt(ständigt) så jag börjar 22:30.

shit!! jag glömde majskolvarna på spisen!..........

m16 är det första vapnet du har...a.k.a överst i assault rifle listan.

Postad 14 January 2008 - 18:28

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
Sorry jag tänkte fel angående m16-den finns ju där=), men jag har knappt använt den faktiskt, jag gillar inte att den ej har full auto.

Postad 14 January 2008 - 18:42

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Jag kör faktiskt rätt ofta med m16, mest på banor där avstånden är lite längre. Gillar att precisionen är så pass bra att man oftast inte saknar full-auto. En burst på tre skott brukar räcka ganska bra, jag kör nästan alltid med double-tap också så det går snabbt att klämma iväg en salva till. I närstrid är det dock mycket bättre med full-auto och då väljer jag ofta någon annan setup.

En kombination som är jäkligt nice när man kör headquarters eller domination...Eller egentligen vilken game-mode som helst där mycket folk är koncentrerade till en mindre yta och inte rör sig så mycket är att köra M4 kombinerat med silencer och uav-jammer. Det går ibland att avrätta i princip hela laguppställningar innan de fattar vem som skjuter och varifrån.....Hur kul som helst. skulle vara kul att lira en headquarter där alla i hela laget körde en liknande setup. Skulle kunna bli riktigt grymt.

När jag tänker efter tror jag merger var inne på något liknande för någon vecka sedan. Hur som helst så har jag en egen class som jag kallar för tyst där jag experimenterar med olika varianter av ovanstående idé.

Någon annan som kör liknande eller har idé om hur man kan hitta en ännu brutalare lösning?!

Postad 14 January 2008 - 18:57

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
håller precis på att "köra in mig" på m16 nu...testing testing!!!

Postad 14 January 2008 - 19:05

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
Den setup jag använder mest är M4 med red rod sight, Claymore, increased bullet damage, och bullet penetration
.. spelar mest Search and Destroy, men tycker de är grymt kul att spela domination,( ground war) när vi är ett helt lag med MHb'are :D
PSN: JensLu

Postad 14 January 2008 - 19:50

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
idag får man redigt med pisk :D

Postad 14 January 2008 - 19:54

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Morlock : du lär ju vara hemskt duktig, kommer bli nervös om jag stöter på dig(seriöst)

mvh

Ingen fara, det enda jag är duktig på egentligen är att leta reda på korseld. Ty jag har inte ro att campa ihjäl mina motståndare. :D

Postad 14 January 2008 - 21:36

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

mvh

Ingen fara, det enda jag är duktig på egentligen är att leta reda på korseld. Ty jag har inte ro att campa ihjäl mina motståndare. :)

Haha, du säger det...

Jag tänkte iaf testa på (från och med imorgon) team deathmatch osv, sådant som ni kör, ska bli kul faktiskt.

Trevlig spelkväll/natt för resten av er som inte ska åka å jobba nu.

Mvh

Postad 14 January 2008 - 22:57

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Någon annan som kör liknande eller har idé om hur man kan hitta en ännu brutalare lösning?!

På min "tyst" klass kör jag ak47u med silencer...grym på närstrider vid headquarters t.ex. Även p40 med silencer är bra.

Postad 14 January 2008 - 23:49

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
Mkt intresanta tips man får här, om man verkligen går in på djupet i detta spelet så kan man nog skapa rätt så grymma kombinationer av vapen/perks.

Det jag vill komma fram till är ju att olika uppsättningar lär fungera olika bra på olika banor/kartor.

Tycker även det är trevligt när man FÅR chansen att laborera lite, det förlänger spelets livslängd osv.

Mvh

Postad 15 January 2008 - 02:08

davidandersson
  • davidandersson
  • Lärjunge

• 426 inlägg
  • 0
Det är väldigt trevligt när man blir inbjuden av någon på sin lista så man kommer in på servern där alla MHB:are är. Men hur gör man för att komma dit om man inte blir inbjuden? Folk sitter ju knappast och kollar hela tiden om någon ny kommit online...

Postad 15 January 2008 - 02:23

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Det är väldigt trevligt när man blir inbjuden av någon på sin lista så man kommer in på servern där alla MHB:are är. Men hur gör man för att komma dit om man inte blir inbjuden? Folk sitter ju knappast och kollar hela tiden om någon ny kommit online...

Finns inget annat sätt än att bli inbjuden för tillfället tyvärr.

Postad 15 January 2008 - 08:32

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Detta är väl den enda stora nackdelen med invites-systemet som jag ser det.Vad jag har kunnat begripa så får man invites efter att man spelat en match och då är det spelet man blev inbjuden till ofta redan fullt.
Det vore kanon om man på något sätt kunde söka upp vänner eller klanmedlemmar som är inne i ett spel eller skapat ett "party" och då kunna skicka förfrågan om man får joina.
Som du skrev davidandersson så sitter man ju inte direkt och kollar om det finns vänner att bjuda in medans man är inne i ett spel. Man har ju fullt upp med att försöka stödja sina lagkamrater! :)

Postad 15 January 2008 - 08:34

shaman958
  • shaman958
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0

i går skickade jag iväg en inbjudan till primarenär jag loggade mig på, håppades han inte nappade men inviterade mig tilbaka...nåt han också gjorde!

tack för spel i går, kul när hela ena laget var mhb`are....

Postad 15 January 2008 - 09:34

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

i går skickade jag iväg en inbjudan till primarenär jag loggade mig på, håppades han inte nappade men inviterade mig tilbaka...nåt han också gjorde!

tack för spel i går, kul när hela ena laget var mhb`are....

Exakt....du har fattat hur man gör om man vill uppmärksamma folk på att man är online och vill spela....om jag kommer online skickar jag alltid invites till alla så vet folk att jag är game.....antingen så accepterar folk min invite eller så skickar de en till mig. Och vad gäller att kolla så brukar jag alltid kolla vilka som är online mellan varje spel och skicka invites om det finns lediga platser i mitt spel......igår funkade det t om så bra att hitta matcher att vi ofta hoppade ur ett spel för att få med fler folk. Finns det plats brukar jag t om skicka invites i spelet när jag dör...Att jag inte skickade invites eller accepterade i början på kvällen igår berodde på att jag och kajoh startade en privat server och sprang runt och kollade lite olika tips och tricks på olika banor innan vi började spela....

Redigerat av Unregistered32f0b602, 15 January 2008 - 09:37.

Postad 15 January 2008 - 09:39

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Tack för tipset om invites... Ska skicka invite till dig Primare när jag vill vara med :) (ibland är det min son som spelar och då nekar han invites (bra att ha honom och skylla på för dålig K/D-ratio :blink: ))

Det var trist (men lärorikt) att hamna på motståndarlaget igår.... vi blev köttfärs! ;)

Postad 15 January 2008 - 09:46

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
En märklig sak är dock att alla i ett party inte alltid kommer med i en match. Det hände ett par gånger igår. Undrar vad detta kan bero på.
Annars hade jag jäkligt kul igår. Det var underbart att höra lassemannen skratta elakt när vi lira "stealth" :blink: Det är ett spelsätt vi måste testa igen!
Förövrigt ökade jag min killstreak till 18 igår :) ;)

Postad 15 January 2008 - 09:54

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Ja det var hur kul som helst när hela laget körde stealth. Nu var motståndet kanske inte det bästa men dom blev ju fullständigt bortgjorda hela tiden :)

Postad 15 January 2008 - 10:21

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Kör ni med MHB tagg när ni kör? Tror inte jag har stött på någon sådan än tyvärr.

Postad 15 January 2008 - 10:22

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Kör ni med MHB tagg när ni kör? Tror inte jag har stött på någon sådan än tyvärr.

Japp! Det gör vi.

Postad 15 January 2008 - 10:23

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Japp! Det gör vi.

Får väl hänga på någon gång. Det är dock svårt att köra vanlig TDM när man kört för mycket hardcore. Motståndarna kräver ju så många träffar :).

Postad 15 January 2008 - 10:31

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Japp! Det gör vi.

Får väl hänga på någon gång. Det är dock svårt att köra vanlig TDM när man kört för mycket hardcore. Motståndarna kräver ju så många träffar :).

Men när 6 st har MHB före namnet i ena laget skapar det en viss skrämselfaktor ;) Vinsten är given :blink:

Postad 15 January 2008 - 10:42

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Nehe... så det fanns ingen som har testat både PS3 versionen och PC versionen som kan jämföra dom bägge? :)

Postad 15 January 2008 - 10:43

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Japp! Det gör vi.

Får väl hänga på någon gång. Det är dock svårt att köra vanlig TDM när man kört för mycket hardcore. Motståndarna kräver ju så många träffar :) .

Men när 6 st har MHB före namnet i ena laget skapar det en viss skrämselfaktor ;) Vinsten är given :blink:

He, he! Igår var det vid ett par tillfällen folk som kom in i lobbyn och direkt gick ur. Kanske för att det bara var MHB:are i lobbyn! :lol:

Postad 15 January 2008 - 10:50

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Nehe... så det fanns ingen som har testat både PS3 versionen och PC versionen som kan jämföra dom bägge? :)

Jag har spelat igenom singelplayer på PC versionen, har inte testat multiplayer. Den enda skillnaden är väl styrningen. Jag var först skeptiskt till styrningen med en handkontroll men man lär sig snabbt och jag tycker nu att det är en jättebra och enkel styrning.

Postad 15 January 2008 - 10:54

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

En märklig sak är dock att alla i ett party inte alltid kommer med i en match. Det hände ett par gånger igår. Undrar vad detta kan bero på.

Det brukar hända ofta för mig. :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.