Grand Theft Auto 4
1721 svar till detta ämne
Postad 03 May 2008 - 12:51
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Hur fick du 6 stjärnor då? Jag upptäckte ett enkelt sätt att få 6 stjärnor när man inte hade tillgång till alla öar men nu har jag låst upp allt och tror inte det sättet finns kvar, "grindade" du upp dina 6 stjärnor eller "fuskade" du? 
Jag var mitt i ett uppdrag och skulle åka ifrån polisbilarna som var efter mig. Då hade jag två stjärnor. Sedan körde jag ut bilen på spåret (ett fall alltså) och polisbilarna hängde efter... fast de voltade ännu längre ned =/. Efter att jag stått där ett tag fick jag 6 stjärnor. Har fått 6 stjärnor 5 ggr hittills och jag har inte låst upp andra ön än. Om man simmar ut i havet så får man det lätt tydligen. Måste bara säga att detta spel är grymt! Euphoria <3. Snodde en bil på gatan och snubben som satt i den hängde kvar i dörrhandtaget när jag slängde ut honom. Då gjorde jag det enda rätta och hyvlade av honom mot en mötande sopbil. biggrin.gif
En klassiker Jag skulle göra counter-achivementen. Så jag börjar puckla på en kille, och varje gång han slår så försöker jag göra en counter. Gick inte alls bra utan han slog mig rätt rejält, helt plötsligt kommer en polis, siktar med pistolen mot hans huvud och stuvar in honom i en polisbil. laugh.gif
Det gillar jag också. Gjorde precis samma sak men mitt offer sprang iväg från den korkade polisen och ut på gatan där han blev rammad av en bil =P. Bilkörningen kan vara lite jobbig. Inga effektiva bromsar som sitter i bilarna direkt.
Postad 03 May 2008 - 13:10
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Bilkörningen kan vara lite jobbig. Inga effektiva bromsar som sitter i bilarna direkt.
Nä, antingen tar de inte alls eller så låser de sig. Fast jag har börjat lära mig köra de skräpbilarna man har tillgång till i början. Det är en konst att i fullfart dra igenom en korsning och väja mellan bilarna UTAN att man slutar med bakändan mot färdriktningen.  Bästa bilen jag kört hittintills är nog Turismon
Postad 03 May 2008 - 13:26
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Lirat 2 timmar till idag och det har växt lite. Är uppe i 10% och det börjar hända lite mer nu.
Men jag kommer nog spela om det igen när jag får min egna kopia i nästa vecka. Väntar med multi tills jag klarat singleplayer.
Postad 03 May 2008 - 14:30
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Ska skicka iväg xboxet nu i veckan men blev bara tvungen att ta några achievement innan.
Tips till achievementen att man ska vara efterlyst 6 stjärnor i fem minuter:
Postad 03 May 2008 - 15:01
Unregistered274dc322
-
Unregistered274dc322
-
Användare
-
-
167 inlägg
Fan man börjar ju bli lite smått besatt av det här spelet
Men det gör nog inget, för det är sällan det kommer så här bra spel. Själv har jag tagit det lugnt med singelplayer delen ett tag nu och börjat lira online. ******** vad kul det är med Cops and Crooks med några Livepolare. Sällan jag skrattat så mycket i ett spel...
Förresten. Lite achievementkåt som man är så undrar jag om någon lyckas flippa 5 ggr med bilen och få "Rolled Over"!? Jag har nog försökt det mesta och inte lyckats.
Postad 03 May 2008 - 15:31
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Men det gör nog inget, för det är sällan det kommer så här bra spel. Själv har jag tagit det lugnt med singelplayer delen ett tag nu och börjat lira online. ******** vad kul det är med Cops and Crooks med några Livepolare. Sällan jag skrattat så mycket i ett spel...
Förresten. Lite achievementkåt som man är så undrar jag om någon lyckas flippa 5 ggr med bilen och få "Rolled Over"!? Jag har nog försökt det mesta och inte lyckats.
Cops and crooks är underbart i one for all, all for one är nästan för svårt för tjuvarna. Polisen startar för nära tycker jag
Postad 03 May 2008 - 16:04
_dawson_
-
_dawson_
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Jag har också försökt att flippa 5 gånger med bilen och det är fan inte lätt. Jag har åkt runt och försökt att hitta någon ramp av nått slag så att bilen välter över lättare. Eller något stort hopp som man kan köra ut ifrån  Men har inte lyckats än. Någon som har tipps?
Redigerat av _dawson_, 03 May 2008 - 16:06.
Postad 03 May 2008 - 16:16
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Nu fick jag 6 stjärnor i 5 minuter achievmenten. Vet inte om det är en spoiler direkt, men såhär gjorde jag:
Har bara hittat 2 duvor än, känns som det lär ta ett tag att hitta alla 200
Redigerat av bananplanta, 03 May 2008 - 16:18.
Postad 03 May 2008 - 16:37
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Jag har också försökt att flippa 5 gånger med bilen och det är fan inte lätt. Jag har åkt runt och försökt att hitta någon ramp av nått slag så att bilen välter över lättare. Eller något stort hopp som man kan köra ut ifrån Men har inte lyckats än. Någon som har tipps?
Tydligen skall flygplatsen på första ön vara ett bra tips: Head to the airport runway in a fast car (Infernus, Super GT, police.... etc). Scattered in the grass by the runway you will see small yellow ramps. Locate one, retreat back aways, approach at top speed, aim for only half your car to actually hit the ramp, and sit back and count the spins. One Man Army fick jag genom att klättra upp på spåret och springa ut på bron och sedan stå där i fem minuter.
Postad 03 May 2008 - 16:59
Unregistered274dc322
-
Unregistered274dc322
-
Användare
-
-
167 inlägg
Cops and crooks är underbart i one for all, all for one är nästan för svårt för tjuvarna.
Men kan nån förklara skillnaden lite snabbt? (total noob)
Postad 03 May 2008 - 17:31
Really
-
Really
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Men kan nån förklara skillnaden lite snabbt? (total noob)
All for one = Att poliserna ENDAST ska ta kål på bossen. One for all = Att poliserna ska döda ALLA tjuvar. Om jag förstått det rätt.
Postad 03 May 2008 - 18:42
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Nu fick jag tre strike i rad, tog en stund att få till det
Postad 03 May 2008 - 19:10
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Får man någonting alls förutom en achievment för att skjuta alla 200 duvor? På gamla spelen (när man samlade hidden packages) så fick man ju lite vapen och så till sina hideouts vilket var uppskattat. För övrigt, för er som är ute efter alla 200 duvor och lite annat... Gå in på den adressen (i spelet) så får ni fram lite roliga kartor till fåglarna, sms-bilarna, gömda vapen, hälsa, armor, stuntjumps o.s.v. Tror inte att det räknas som fusk, jag var in på den sidan och har inte laddat om eller så och jag har fått achievments efter det. Om man fuskar så måste man väl ladda om en ren save-fil för att kunna få achievments igen. Till LillKille: GTA IV - Den nedtonade versionen
Redigerat av ShaManIX, 03 May 2008 - 19:15.
Postad 03 May 2008 - 19:20
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Ryktet på internet säger att belöningen är
Hittat två hittintils.
Postad 03 May 2008 - 19:31
Unregistered1a25347f
-
Unregistered1a25347f
-
Användare
-
-
151 inlägg
Adda gärna mig, har inte spelat så mycket än men multiplayer verkar va göörskoj. Går på lite senare ikväll.
Tag: DEvON SWE
Postad 03 May 2008 - 19:42
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Nu fick jag tre strike i rad, tog en stund att få till det 
Åh fan, har spelat 4 spel tror jag och fått till 1 enda bara, verkade skitsvårt med 3 i rad  . You go girl!
Postad 03 May 2008 - 20:02
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jag fick den achievementen nu 
Fast jag snurrade inte 5 varv i samma hopp. Jag hade punka på min Banshe (Viper kopian) och hoppade ett par gånger, fick "Rolled Over" efter typ tre hopp eller så. Kanske räknas det som en enda lång crash att få punka? Kan vara värt för er att testa ju.
Postad 03 May 2008 - 20:40
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
You go girl! 
Tack  Flyttade mig två steg åt vänster(från utgångsläget) och så slog jag klotet jag fram, då fick jag strike 8 gånger på en serie
Postad 04 May 2008 - 08:17
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Provade att åka till flygplatsen och försöka volta där men det var skitsvårt då man får en 4-stjärning wanted level när man åker in på landningsbanan (undra varför  )
Postad 04 May 2008 - 10:09
pewi78
-
pewi78
-
Forumräv
-
-
730 inlägg
Efter att ha provat multiplayer måste jag säga attt det är faktiskt roligare än singelplayerläget.....
Finns det inga flygplan att flyga eller någonting annat som det fanns i San andreas???
//Peter
Postad 04 May 2008 - 10:20
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Inga flygplan, bara helikopter.
Postad 04 May 2008 - 10:34
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Provade att åka till flygplatsen och försöka volta där men det var skitsvårt då man får en 4-stjärning wanted level när man åker in på landningsbanan (undra varför )
Försökte också det igår. Eftersom den bästa bilen jag känner till på den första ön (och den lilla ovanför) är Turismon, så provade jag med den. Gick ju sådär bra... Visst, man fick ibland några fina voltar men tydligen inte tillräckligt för att låsa upp achivementen. De gula sitter ju på gräsplättarna, men när man tagit fart på landningsbanan och ska köra upp på gräsplätten så finns där en liten kant, denna kant gör antingen att man flyger över den gula man siktade på eller, som på den sista plätten på norra landningsbanan, stannar man direkt och flyger ut genom vindrutan. Passade på att ta en polisbil då, men den fungerade inte heller speciellt bra. Voltade fint men ingen achievement. Provade även ramperna men det gick ännu sämre. Kanske om man skulle sladda precis innan så man kör in i den gula med bredsidan i fullfart, det borde väl få bilfan att volta? Hur som helst slutade det hela mest med att jag övade på att skjuta genom sidorutan medan jag körde.  Edit: 3 saker jag noterat med polisbilen; andra poliser ignorerar att man kör som en galning (annars brukar de ge ett vänligt bee-op med sitt blåljus); man slipper betala när man kör över bron; en voltad polisbil har ett fint ljud från blåljuset.
Redigerat av Unregistered6810b893, 04 May 2008 - 10:38.
Postad 04 May 2008 - 10:44
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
saker jag noterat med polisbilen
Har man blåljus på så flyttar bilarna på sig också, om man har tur. Annars om de misslyckas med sitt försök att flytta sig, ställer de sig ännu mer i vägen. Smått irriterande. Någon mer som varit med om att GPS-rösten själv sagt 'pling-plong' istället för det där ljudet mellan direktiven?
Redigerat av bananplanta, 04 May 2008 - 10:45.
Postad 04 May 2008 - 14:48
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Fin liten grej vid statue of happiness, vid foten kan man få en snygg utstyrsel med nån turist tröja typ.
Postad 04 May 2008 - 15:06
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Mmm, jättesnygg
Postad 04 May 2008 - 16:29
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Någon mer som varit med om att GPS-rösten själv sagt 'pling-plong' istället för det där ljudet mellan direktiven? 
Skett ett par gånger.
Postad 04 May 2008 - 19:35
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Förutom en ren bil, vad är det för nytta med biltvättarna?
Postad 04 May 2008 - 19:36
Really
-
Really
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Förutom en ren bil, vad är det för nytta med biltvättarna?
Kan det inte vara så att du får mer betalt för den när du arbetare som bil-"tjuv"? Iofs är väl då Pay'n'Spray bättre, för då blir väl bilen hel och nymålad? Har inte provat PnS i GTA4. Bra fråga dock.
Postad 04 May 2008 - 19:46
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
"On 4/29 the Xbox 360 received a new game from Rockstar Games titled Grand Theft Auto IV. Since then 34 sites and magazines have reviewed it including Official Xbox Magazine UK, Xbox World Mag UK, IGN and Computer & Video Games UK. Together their reviews have resulted in an average ratio of 98.8%. That ratio has resulted in this title becoming the 2nd best game of all time and the 1st best game on the Xbox 360. " http://www.gameranki...fault_x360/1029http://www.gameranki...ges2/933037.aspPå PS3 har GTA IV 99.6%(!) i genomsnitt. Så GTA IV har de två första platserna genom tiderna vad gäller betygsgenomsnitt. Rätt bra gjort http://www.gameranki....asp?rankings=y
Redigerat av bananplanta, 04 May 2008 - 19:59.
Postad 04 May 2008 - 20:35
Really
-
Really
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
"On 4/29 the Xbox 360 received a new game from Rockstar Games titled Grand Theft Auto IV. Since then 34 sites and magazines have reviewed it including Official Xbox Magazine UK, Xbox World Mag UK, IGN and Computer & Video Games UK. Together their reviews have resulted in an average ratio of 98.8%. That ratio has resulted in this title becoming the 2nd best game of all time and the 1st best game on the Xbox 360. "
http://www.gameranki...fault_x360/1029 http://www.gameranki...ges2/933037.asp
På PS3 har GTA IV 99.6%(!) i genomsnitt.
Så GTA IV har de två första platserna genom tiderna vad gäller betygsgenomsnitt. Rätt bra gjort  http://www.gameranki....asp?rankings=y
Man ska aldrig lita på såna rankings.. Recensörerna hoppar ofta på hypen, sen en månad senare så brukar det lugna ned sig, då kommer folk o säger hur fan det spelet kunde få så högt betyg. Jag vet inte riktigt om jag skulle gett dig 10/10, har iofs bara spelat en 15-20% tror jag.. Men än så länge är det inte något som riktigt satt sig för min del. När man kan stänga av när som helst och man startar Xboxen huvudsakligen för att se om någon är sugen på MP, då är inte spelet 10/10. Men visst, det är ju helheten som betyget läggs på. Betyget ger jag när jag klarat av storyn i SP.  Half-life 2 tycker jag bl.a. var överhypat som fan, var ju inte roligt efter ett par timmars spelande. Halo 2 är också rätt överhypat. Sen är det nästan lite fult att The Orangebox räknas som ett spel, är ju flera spel. Sen att GTA:SA ligger före både GTA3 samt GTA:VC är ju helt sjukt.  Visst, SA kom med en massa saknade nyheter, men där var ju också en del misslyckande i det spelet. Min ranking på GTA3-spelen är: GTA:VC GTA:SA GTA3 Nu ska jag dock inte klaga för mycket, ska över till Hemköp o inhandla lite godis och sen jäklar blir det MP.
Postad 04 May 2008 - 20:41
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Jag gillar att göra burnout tills däcken sprängs
Postad 04 May 2008 - 21:19
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Man ska aldrig lita på såna rankings..
Vilka ska man lita på då?  Det är ju ändå 34 olika recensenter som sagt sitt. Sen att de kan ha en helt annan smak än en själv är ju en annan sak. Själv kan jag knappt slita mig från SP för att köra MP
Postad 04 May 2008 - 22:56
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Gamerankings är det jag alltid går efter. Har inte spelat tillräckligt mycket gta 4 för att kunna säga det är bästa spelet genom tiderna dock. Oneklingen så är det många som tycker det är otroligt bra iaf.
Postad 05 May 2008 - 06:45
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
Igår låste jag upp en achievements genom att göra alla 9 Assasians updragen som ligger runt 45-57 % ( är på 57 % nu )
Postad 05 May 2008 - 06:50
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Provade att åka till flygplatsen och försöka volta där men det var skitsvårt då man får en 4-stjärning wanted level när man åker in på landningsbanan (undra varför )
4-stjärnig wantedlevel?+ Du menar 6-stjärnig väl? Har fått det två gånger i alla fall och J***lar va polisen är förbannade då!
Postad 05 May 2008 - 07:26
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Flygplatsen ger bara 4, 6 får du när du försöker ta dig till en ö du inte har tillgång till.
Postad 05 May 2008 - 07:47
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Mitt minne som sviktar då, har för mig att jag fick 6 stjärnor på flygplatsen...
Postad 05 May 2008 - 08:14
pewi78
-
pewi78
-
Forumräv
-
-
730 inlägg
Flygplatsen ger bara 4, 6 får du när du försöker ta dig till en ö du inte har tillgång till.
Jag vill bara tillägga att jag gjord intrång på en ö som jag inte hadde tillgång till fick mina 6 stjärnor tog en båt åkte ifrån polishelikoptrar m.m, blev av med stjärnorna. Men inte fick jag nån achivment för det...?!?!?! VARFÖR....... //Peter
Postad 05 May 2008 - 08:21
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Jag vill bara tillägga att jag gjord intrång på en ö som jag inte hadde tillgång till fick mina 6 stjärnor tog en båt åkte ifrån polishelikoptrar m.m, blev av med stjärnorna. Men inte fick jag nån achivment för det...?!?!?!
VARFÖR.......
//Peter
6-star achievmenten är att överleva med 6 stjärnor i >5 minuter...
Postad 05 May 2008 - 08:28
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Man ska aldrig lita på såna rankings.. Recensörerna hoppar ofta på hypen, sen en månad senare så brukar det lugna ned sig, då kommer folk o säger hur fan det spelet kunde få så högt betyg.
Half-life 2 tycker jag bl.a. var överhypat som fan, var ju inte roligt efter ett par timmars spelande. Halo 2 är också rätt överhypat. Sen är det nästan lite fult att The Orangebox räknas som ett spel, är ju flera spel. Sen att GTA:SA ligger före både GTA3 samt GTA:VC är ju helt sjukt. Visst, SA kom med en massa saknade nyheter, men där var ju också en del misslyckande i det spelet.
Well det är din personliga syn. Men att använda ordet hype = recension är något man ska akta sig för. Räcker med att du säger att du inte håller med utan att du behöver säga att 35 oberoende spel testare ska inte klara av sitt jobb. Jag personligen håller med dem helt, GTA IV är en milstolpe när man skapar en sån stor värld med så mycket liv.
Postad 05 May 2008 - 08:47
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Detta spel är som gjort för att spela på projje. Jag har ca 4 meter från soffan till tv/duken. När jag kör på 42 tusm plasman ser jag knappt texten på mobilen. Men däremot på 104 tum så ser man den fantastiskt bra!
När det gäller bilkörning så tycker jag att dom har misslyckats lite jämfört med tidigare gta spel! Man har mindre kontroll på bilen tycker jag.
Multiplayer delen är ju sjukt kul!
Postad 05 May 2008 - 08:56
lifter
-
lifter
-
Veteran
-
-
1542 inlägg
Finns det någon möjlighet att stänga av att kameran rätar upp sig mot det hållet man springer? Det är ju fruktansvärt irriterande.
Postad 05 May 2008 - 09:02
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Har spelat ca 9 timmar, klarat 21 uppdrag och lite side missions. Man blir förvånad över hur mycket det hela tiden finns att göra. Sen försstår jag inte varför folk klagar på bilkörningen, tycker den är grym och motorcyklar är ännu grymmare att köra runt med. Däremot tycker jag att spelet är lite väl enkelt jämfört med tidigare delar, men det kanske blir svårare sen.
Postad 05 May 2008 - 10:00
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Mitt minne som sviktar då, har för mig att jag fick 6 stjärnor på flygplatsen...
testa igår igen och 4 fick jag. Dock inte på en gång, det tog typ en minut innan polisen upptäckte mig men då kom det två helikoptrar och 3 bilar. Plus vad som såg ut som en brandbil
Postad 05 May 2008 - 10:15
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Plus vad som såg ut som en brandbil 
Det var inte en NOOSE bil? (GTAs version av SWAT) Det gör ont när den stannar och killarna hoppar ut.
Postad 05 May 2008 - 10:28
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Det var inte en NOOSE bil? (GTAs version av SWAT)
Det gör ont när den stannar och killarna hoppar ut. 
Det var det nog!
Postad 05 May 2008 - 10:45
_dawson_
-
_dawson_
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Hur gör jag för att åka taxi? Inte att sno en taxi alltså. Utan att åka med en och betala för det??
Postad 05 May 2008 - 11:04
Bizhop
-
Bizhop
-
Forumräv
-
-
825 inlägg
Vissla med LB och HÅLL inne Y
Redigerat av Bizhop, 05 May 2008 - 11:04.
Postad 05 May 2008 - 11:43
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Hur gör jag för att åka taxi? Inte att sno en taxi alltså. Utan att åka med en och betala för det?? 
...medans det är gratis att sno. Nä nä, åka taxi är inte min grej  Men som Bizhop säger - LB + håll inne Y. Håller du inte inna så snor du ju den
Postad 05 May 2008 - 11:50
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Observera att det inte fungerar förrän du fått det berättat för dig hur taxin fungerar. Minns inte vem som berättar det, men jag vet att jag provade alla möjliga knappkombinationer + manual för att komma på det, för att sen i nästa uppdrag 'lära' mig det. Fördelar med taxi: snabbare att komma fram, roliga konversationer om man åker med Romans undersåte, man slipper åka fast för DUI.  För 'Liberty City Minute'-achivementen har jag hört de rekommenderar taxis just för att man ska slippa behöva förlora tid på att komma undan polis / leta bilar / köra till och från uppdragsställena. Jag vill bara tillägga att jag gjord intrång på en ö som jag inte hadde tillgång till fick mina 6 stjärnor tog en båt åkte ifrån polishelikoptrar m.m, blev av med stjärnorna. Men inte fick jag nån achivment för det...?!?!?!
Man tycker du iallafall borde fått 'Walk Free'...
Redigerat av Unregistered6810b893, 05 May 2008 - 11:48.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|